Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Eļļa

AutorsZiņojums
Jonjis
25. Jul 2016, 00:57 #181

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1473

Braucu ar:


25 Jul 2016, 00:50:31 @wfuk rakstīja:
es vienigais sagaidu kad maxima ir 40% atlaide autoprecem


[ Šo ziņu laboja Jonjis, 25 Jul 2016, 00:57:58 ]



-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw
Offline
edzulis
25. Jul 2016, 01:02 #182

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


25 Jul 2016, 00:50:31 @wfuk rakstīja:
es vienigais sagaidu kad maxima ir 40% atlaide autoprecem un tad noperku ellju kkadu tur lukoil sintetisko vai kaada nu vinjiem gadas un tik gazu ieksha? Mainu pie 8-10k ar filtru pa 2.5-3eir kaads gadas un nez nav masinas sudzejusas nekad

tiesam visi ten brauc ar F1 sacikstees un svilina riepas saviem ferrari pie daudzivoklu maju pagalmiem ka vajag kkadas tur ahujel brandotaas elljas?
ja masinai patik eest ellju tad 99% tur nav elljas vaina bet gan pasas masinas..


ar 4.6is pārāk negāžu, jo lielākoties sieva brauc. Bet patēriņa neesamība tiešām pārsteidza. Joprojām ceru, ka kāds to izskaidros.
Offline
Dlinnijs
25. Jul 2016, 01:02 #183

Kopš: 18. Nov 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 181

Braucu ar: style 1 diskiem


25 Jul 2016, 00:50:31 @wfuk rakstīja:
es vienigais sagaidu kad maxima ir 40% atlaide autoprecem un tad noperku ellju kkadu tur lukoil sintetisko vai kaada nu vinjiem gadas un tik gazu ieksha? Mainu pie 8-10k ar filtru pa 2.5-3eir kaads gadas un nez nav masinas sudzejusas nekad

varu tevi uzpriecinat tu neesi vienigais un jaa kastrolis ir tiesam suds ne ella
Offline
edzhaans
25. Jul 2016, 01:13 #184

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Ja tu pārāk negāz tad sāc. Eļļa jāmaina reizi gadā vai pēc kilometruem. Bet vispār pēc motorstundām vai nodedzinatās degvielas.
Offline
funkyasshit
25. Jul 2016, 01:25 #185

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Edzuli, pamēģini Shell. Ko tas tev teiks? Pēc testiem šobrīd vislabākā eļļa, tas Helix Ultra, kam bāze sintezēta no dabasgāzes. Man drota nav, kur tādu eļļu liet.
Offline
karlsonss
25. Jul 2016, 02:58 #186

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Minimaals elljas pateerinsh imho ir normaali. Ja ellju need tad suudiiga ellja
Offline
HiJaCKeR
25. Jul 2016, 07:55 #187

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i

Eļļu kaut cik dzinējam jāpatērē, ja eļļas līmenis nemainās vai pieaug, tas nozīmē degvielas esamību eļļā.
Offline
ATB
25. Jul 2016, 09:55 #188

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


25 Jul 2016, 00:50:31 @wfuk rakstīja:
ja masinai patik eest ellju tad 99% tur nav elljas vaina bet gan pasas masinas..


Nu ne vienmēr.

Un attīstot diskusiju:
Arī Edzulim iesaku nespļaut virsū tam, ko saka rūpnīcā. Okey, ja viņi uzstāj uz tieši kādā brenda eļļām tikai tādēļ, ka ar to eļļas ražotāju ir noslēgts sadarbības līgums (kā kādu brīdi bija BMW ar Castrol)- tad to var laist gar ausīm, bet ja viņi uzstāj, ka tai eļļai ir jāatbilst konkrētiem kritērijiem (un šeit es nerunāju par viskozitāti) tad ir jālej tas, ko saka ražotāji.

Par Bardahl - Es par viņiem uzzināju, noskatoties tos Davidich video - nu smuki jau tur viss parādīts, bet cik reāli dzīvē ir taisnība? Pie tam viņa eMkām jau vēl varētu saprast, ka ir jālēj papildus kaut kādas piedevas, jo visi zinām kā Davidich brauc. Bet vidējam statistiskajam dzinējam drīzāk pietiktu samazināt maiņas intervālus no 10k-15k uz 5k-8k - arī tas nāktu par labu.

Offline
Laoshi
25. Jul 2016, 10:00 #189

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


25 Jul 2016, 02:58:37 @karlsonss rakstīja:
Minimaals elljas pateerinsh imho ir normaali. Ja ellju need tad suudiiga ellja


+1, auto ir jāēd eļļu nedaudz. Protams, ja ielej priekš dzinēja ekspluatācijas apsākļiem biezu eļļu, tad to neēd, bet arī dzinējs dilst. Pēc laika varēs smērēt solidolu eļļas vietā uz pārdošanu (starp citu, perekupu variants, iespiež solidolu un motors klusi murrā uz pārdošanu, pēc tam žopa turbīnai, šālēm utt).
Offline
kkas
25. Jul 2016, 10:05 #190

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9325

Braucu ar: Alfu

kkad pasen laistījos ar eļļām, lai tipa labāko atrastu spooorta auto vienāda tipa eļļa un viskozitātes, bet dažādu ražotāju, tiešām var mainīt eļļas ēšanas intensitāti un arī visādas minimālas skaņas motorā.
hvz kā katrs ražotājs viņas jauc un cik mums vēl viņas autentiskas veikalos.
Offline
Laoshi
25. Jul 2016, 10:07 #191

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


25 Jul 2016, 09:55:53 @ATB rakstīja:
Par Bardahl - Es par viņiem uzzināju, noskatoties tos Davidich video - nu smuki jau tur viss parādīts, bet cik reāli dzīvē ir taisnība?


Sameklē topiku par bardāli, tur cilvēki nonāca pie secinājuma, ka garāžas apstākļos trinot vienu dzelzi pret otru tikpat labs rezultāts būs ar ziepjūdeni, toties motorā ir pavisam cita darba vide.

Motopowerā viens cilvēks labi stāsta par eļļām, tikai aizmirsu niku viņam.
Offline
Rizza
25. Jul 2016, 10:14 #192

Kopš: 12. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 358

Braucu ar:


25 Jul 2016, 10:07:25 @Laoshi rakstīja:

Motopowerā viens cilvēks labi stāsta par eļļām, tikai aizmirsu niku viņam.


motopower eļļinieks = Niere
Offline
daulex
25. Jul 2016, 10:52 #193

Kopš: 21. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 922

Braucu ar: Bardahl eļļu


25 Jul 2016, 10:07:25 @Laoshi rakstīja:

25 Jul 2016, 09:55:53 @ATB rakstīja:
Par Bardahl - Es par viņiem uzzināju, noskatoties tos Davidich video - nu smuki jau tur viss parādīts, bet cik reāli dzīvē ir taisnība?


Sameklē topiku par bardāli, tur cilvēki nonāca pie secinājuma, ka garāžas apstākļos trinot vienu dzelzi pret otru tikpat labs rezultāts būs ar ziepjūdeni, toties motorā ir pavisam cita darba vide.

Motopowerā viens cilvēks labi stāsta par eļļām, tikai aizmirsu niku viņam.


Mēs par šo lietu daudz dzirdam
— Jā uz bērzes mašīni ieliet Head and Shoulders, tā turēs labāk par jebkādām piedevām!
— Man ir eļļa no aptiekas, viņa tur lābāk par jebkādu piedevu!
utml.

Tādu cilvēku daudz un mēs diezgan bieži braucam pa dažādiem servisiem/veikaliem gan Rīgā, gan reģionos un tie cilvēki vienmēr pirmie rindā ar savām ziepēm, lai mēs notestētu viņu "brinumlīdzekli" (kuru paši proti nekad mūžā nelies savā auto). Ne reizi nav neviens cits brīnumlidzeklis sevi vismaz +/- ok pārādijis. Ne reizi. Mēs paši intereseses pēc ar aizslēgtām durvīm notestējam visu, par ko iet baumas forumos un tik un tā, nekā. Mums mašīnīte gandrīz vienmēr uz vietas, brauciet, paši testējiet ar savām rokām, eļļām utml.

Ir dažas piedevas no konkurentiem (protec, suprotec), kuras patiešām ir labas, Protec godīgi sākot 1:1 ar mūsejo uz berzes mašīnas, autosportisti no Jelgavas ne pa velti viņu lej, lieta laba. Suprotec arī labs, vienīgais džeki šmaukties saka, kad Davidičam piķi atmeta(mūsējie arī deva labu piķi, bet šmaukties neviens nesāka). Suprotec agrāk bija jālēj ar katru eļļas maiņu, tagad "pērc 3 uzreiz un lēj pēc metodes uz 70k". Ar izrēķinātu domu, ka parsvarā visi pārdod mašīnas agrāk un lēj atkal. Bet tā, piedevas labas, viņiem Ķīpsalā bija labs šovs ar dzinēju, kurš tukšgaitā strādā bez eļļas, mēs viņus rītdien 333 trasē 1up-osim un mūsu mašīna reāli brauks uz sausā kartera, bez eļļas, bet tas ir mūsu "dīleru" draudzīgas-mikro-cīņas.

Problēma tāda, ka bērzi samazināt uz 2 akmeņiem nav grūti, bet kad ir berzes mašīna, uz kuras kontaktvietā temperatūra var aizlidot līdz 150c+ sekundēs, tur ziepes neko nedara.

[BOLD]Edgar[/BOLD], pēc Eiropas likumiem, jebkurai eļļai, kura tiek ražota ES ir jāsatur vismaz kautkāds % no izlietotas/pārstrādātās eļļas. Par minimumu ir likums, par maksimumu nav. Oriģinālās eļļas pārsvarā atšķirās tieši ar šo procentu (un galvēno eļļas bāzi, bet tas mazāk svarīgs). Motuls, mēs, Liqui Molly, Shell (Arī Castrol līdz apmērām 6 gadiem atpakaļ) un daži citi lēj to atrabotku pa minimumu. Ne ne pa gramu vairāk. Bet lētākie brendi, piemērām Mannol, Eurol, Venol un pāris Mobil1 līnijas (ne visi, viņiem arī ļoti labas eļļas ir) lēj 50%+ atrabotku un salēj ļoti daudz piedevas, lai tā eļla vismaz bišķiņ izdzīvo.

Viltotas eļļas pārsvarā ir 100% filtrētā atrabotka ar bišķiņ piedēvām un krāsotājiem. Un vilto visus, pat ja uz burkas BMW uzlīme, ja tika pirkta Pļāvnieku tirgū, paši saprotiet, oriģināls nav. Un viskozitātes arī gandrīz vienmēr neatbilst rakstītām. Piemērām viltots LL-04 5w30 varētu reāli būt LL-98 10w40/50. Jo atrabotkas 5w30 ir gandrīz kā ūdens un sadeg sekundēs.

Ja mašīna ēda vienu eļļu un pēc tam neēd citu, ar to pašu viskozitāti un tām pašām pielaidēm, visdrīzāk agrāk tika lietota vai nu viltota eļļa, vai nu eļļa kurā ir daudz atrabotkas. Svarīgs moments ir arī kad to eļļu sāk ēst(ja mēs runājam par normālu pilsētas slodzi): ja uzreiz un visu laiku vienādi, problēma mašīnā. Ja uzreiz un ar laiku ātrāk un ātrāk: ļoti slikta viltota eļļa. Ja pēc 5k tikai sāk ēst +/- vidējā līmeņa eļļa. Ja pēc 10k pilsētā, laba augsta līmeņa eļļa.

Un viltotas eļļas ir sastopāmas daudz biežāk, nekā varētu likties. Pērkat castrol 5 litrus pa 56 eiro no cenukluba un domājāt oriģināls? 50/50 var gadīties, viņi iepērk lētāko, ko viņiem piedāvā un vārās. Adparts castrol? Var gadīties, ka Polijas oriģināls, var gadīties, ka Lietuvas krutka. Transportneiki paši mēdz zagt un tupa mainīt eļļu, Adparts var pasūtīt paleti oriģināla no rūpnīcas, bet pa ceļam Lietuvā tas oriģināls var tikt izkrāmēts un ielikts feiks, bet tā ir gandrīz visu eļļas piegādātāju problēma. Btw varu ieteikt Magna (United Oils, Tukumā ražotas), lētas, uz lēto galu orientētas, Latviešu eļļas, šīs nevilto. Un reāli, ja Jūs nepērkat no izplatītājiem Castrol/Motul, pērciet Magnu, būs tas pats, viņa krietni labākā par viltoto castrol.

Protams katram savs viedoklis un ir arī tādi, kuri lej lētāko no vecas 200l mucas pa 1eiro/litrā un bēdu nezin, bet es katru dienu dzirdu dažādus stāstus par eļļām no klientiem un galvenais, ko sev secināju ir šis: pērc pēc iespējas tuvāk rūpnīcai (mazākais iespējams stārpnieku skaits) un maini biežāk. Ja pa pilsētu tikai brauc un visu laiku sastrēgumos, 5-6k. Ja pa Eiropas trasēm ar minimāliem sastrēgumiem, uz oriģinālām eļļām var arī 15-20k braukt.
Offline
Kalnz
25. Jul 2016, 10:59 #194

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:

Agrāk lēju Mobil1, tagad esmu pārgājis uz Bardahl eļļām!
Plusi? eļļu nerij vispār (pirmstam ar Mobil1 bija jāpielej ~500ml uz ~6k km) un liekas ka dzinējs darbojas vienmērīgāk/klusāk, bet tās varbut iedomas!
Offline
werto
25. Jul 2016, 11:02 #195

Kopš: 30. Oct 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 2899

Braucu ar: Golfu

agrāk e36 lēju Magnu 10w40,nekāda vaina mainiju ik pēc 10k,tagad e46 leju Total Quarz ineo mc3 5w30 ieteica viens rallists.
Offline
funkyasshit
25. Jul 2016, 12:59 #196

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Es arī pārgāju uz Total Quartz, tik 10W50 vasarai. Total it kā ir labas eļļas, bet tas iepakojums viņiem kā eļļai, kas maksā 1e/l, lai gan ar veikala atlaidēm tur tā cena ir diezgan smieklīga.
Offline
keto
25. Jul 2016, 16:46 #197

Kopš: 17. Nov 2015

Ziņojumi: 60

Braucu ar:

Pārsteidzoši cik tauta vāji orientējas eļļu klasifikācijā un izvēlē, pārsvarā balstās uz cenu, no autobusa pieturas tanšu noklausītās runās, sajūtās u.t.t

Ja slinkums kaut virspusēji iedziļināties, tad sameklējat sava drota manuālī rakstītās rekomendācijas, ne tikai viskozitāti, bet arī atbilstošos specifikācijas simbolus un to arī prasiet autopreču veikalā vai Maksimā, kur ērtāk.
Ja interesē tāda vai citāda eļļa, ko vēlaties noskaidrot, ir plašās kaimiņu zemes forums kur 99 % gadījumu atradīsiet savu auto modeli, motora veidu ar vispiemērotākajām eļļām atbilstoši ekspluatācijas apstākļiem.

Vēl labāk ir veikt analīzes eļļai, ir tādas atrodamas gan jaunai, gan lietotai, var arī savam drotam pasūtīt, analīzes ir ļoti laba lieta, ko gan gandrīz neviens neveic, ja veiktu, pieļauju, ka ne viens vien mega dārgo motora remontu būtu ietaupījis ar savlaicīgu un daudz lētāku.
Neko nereklamēju, bet ļoti neiesaku lietot visas mega ūber krutās eļļas piedevas, labāk noziedojiet dažas stundas sava dārgā laika un palasiet kādā eļļu forumā, kas tur par konkrēto produktu atrodams. Arī šeit reklamētās eļļas, paskatāties to specifikāciju lapās, testos un tad padomājiet kāpēc tās tā jāreklamē.

Ielikšu dažus linkus, kurus varbūt neizdzēsīs moderatori.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_em...mp;v=OWiQyR7PWII
https://www.youtube.com/watch?feature=player_em...mp;v=zfPqgFNwsqY
https://player.vgtrk.com/iframe/video/id/144916...showZoomBtn=true
http://www.oil-union.ru/index/page/id/494
Offline
funkyasshit
25. Jul 2016, 17:01 #198

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Ja skaties pēc specifikas, visas eļļas atbilst. Arī Ravenols, ar ko var tikai plīti kurināt.
API/ACEA, svarīgi, labi. Ražotāja standarti, arī svarīgi, bieži sūdos var iebraukt, kā VW gadijumā. Viskozitātes - jāskatās pēc temperatūras, kur mašina atrodas un tiek ekspluatētā. 5W30 Castrol un 5W30 Motul ir dažāda biezuma eļļas, jāskatās ir plūstamīga data sheetos. Tur visur vari iedziļināties, cik gribi. Galu galā visas viņas ir vienādas, atkarīgs no tā, ka tas ko nopērc ir tāds kādam tam jābūt. Ja tu man atradīsi eļļu, kas ir veikalu plauktos un neatbilst A3/B4 vai A3/B3 un SL standartam, es būšu pārsteigts. Jebkura eļļa, kas ir Lukoil, Statoil, pat eļļa pa 1E litrā atbilst visiem tiem standartiem. A jēga?
Ja pieņem domu, ka ražotājam ir jāpaplēš dirsa, lai tiktu zem tāda standarta kā BMW LL-04, tad varētu it kā tam uzticēties, bet nezinu. Eļļas analīzes maksā 100E, ja nu kas. Servī taisījām Castrol, izdruka ir, ko pielikt pie sienas. Vai es to darītu savai mašīnai? Nekad. Eļļas partijas mainās nu tā kvalitāte nav konstanta. Ja ņem 200L mucu, tad var taisīt analīzes, nevis pērkot pa 5E bačoku un skatīties, kas tur iekšā.
Offline
uldens1
25. Jul 2016, 17:02 #199

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16206

Braucu ar:


25 Jul 2016, 10:52:59 @daulex rakstīja:

25 Jul 2016, 10:07:25 @Laoshi rakstīja:

25 Jul 2016, 09:55:53 @ATB rakstīja:
Par Bardahl - Es par viņiem uzzināju, noskatoties tos Davidich video - nu smuki jau tur viss parādīts, bet cik reāli dzīvē ir taisnība?


Sameklē topiku par bardāli, tur cilvēki nonāca pie secinājuma, ka garāžas apstākļos trinot vienu dzelzi pret otru tikpat labs rezultāts būs ar ziepjūdeni, toties motorā ir pavisam cita darba vide.

Motopowerā viens cilvēks labi stāsta par eļļām, tikai aizmirsu niku viņam.


Mēs par šo lietu daudz dzirdam
— Jā uz bērzes mašīni ieliet Head and Shoulders, tā turēs labāk par jebkādām piedevām!
— Man ir eļļa no aptiekas, viņa tur lābāk par jebkādu piedevu!
utml.

Tādu cilvēku daudz un mēs diezgan bieži braucam pa dažādiem servisiem/veikaliem gan Rīgā, gan reģionos un tie cilvēki vienmēr pirmie rindā ar savām ziepēm, lai mēs notestētu viņu "brinumlīdzekli" (kuru paši proti nekad mūžā nelies savā auto). Ne reizi nav neviens cits brīnumlidzeklis sevi vismaz +/- ok pārādijis. Ne reizi. Mēs paši intereseses pēc ar aizslēgtām durvīm notestējam visu, par ko iet baumas forumos un tik un tā, nekā. Mums mašīnīte gandrīz vienmēr uz vietas, brauciet, paši testējiet ar savām rokām, eļļām utml.

Ir dažas piedevas no konkurentiem (protec, suprotec), kuras patiešām ir labas, Protec godīgi sākot 1:1 ar mūsejo uz berzes mašīnas, autosportisti no Jelgavas ne pa velti viņu lej, lieta laba. Suprotec arī labs, vienīgais džeki šmaukties saka, kad Davidičam piķi atmeta(mūsējie arī deva labu piķi, bet šmaukties neviens nesāka). Suprotec agrāk bija jālēj ar katru eļļas maiņu, tagad "pērc 3 uzreiz un lēj pēc metodes uz 70k". Ar izrēķinātu domu, ka parsvarā visi pārdod mašīnas agrāk un lēj atkal. Bet tā, piedevas labas, viņiem Ķīpsalā bija labs šovs ar dzinēju, kurš tukšgaitā strādā bez eļļas, mēs viņus rītdien 333 trasē 1up-osim un mūsu mašīna reāli brauks uz sausā kartera, bez eļļas, bet tas ir mūsu "dīleru" draudzīgas-mikro-cīņas.

Problēma tāda, ka bērzi samazināt uz 2 akmeņiem nav grūti, bet kad ir berzes mašīna, uz kuras kontaktvietā temperatūra var aizlidot līdz 150c+ sekundēs, tur ziepes neko nedara.

[BOLD]Edgar[/BOLD], pēc Eiropas likumiem, jebkurai eļļai, kura tiek ražota ES ir jāsatur vismaz kautkāds % no izlietotas/pārstrādātās eļļas. Par minimumu ir likums, par maksimumu nav. Oriģinālās eļļas pārsvarā atšķirās tieši ar šo procentu (un galvēno eļļas bāzi, bet tas mazāk svarīgs). Motuls, mēs, Liqui Molly, Shell (Arī Castrol līdz apmērām 6 gadiem atpakaļ) un daži citi lēj to atrabotku pa minimumu. Ne ne pa gramu vairāk. Bet lētākie brendi, piemērām Mannol, Eurol, Venol un pāris Mobil1 līnijas (ne visi, viņiem arī ļoti labas eļļas ir) lēj 50%+ atrabotku un salēj ļoti daudz piedevas, lai tā eļla vismaz bišķiņ izdzīvo.

Viltotas eļļas pārsvarā ir 100% filtrētā atrabotka ar bišķiņ piedēvām un krāsotājiem. Un vilto visus, pat ja uz burkas BMW uzlīme, ja tika pirkta Pļāvnieku tirgū, paši saprotiet, oriģināls nav. Un viskozitātes arī gandrīz vienmēr neatbilst rakstītām. Piemērām viltots LL-04 5w30 varētu reāli būt LL-98 10w40/50. Jo atrabotkas 5w30 ir gandrīz kā ūdens un sadeg sekundēs.

Ja mašīna ēda vienu eļļu un pēc tam neēd citu, ar to pašu viskozitāti un tām pašām pielaidēm, visdrīzāk agrāk tika lietota vai nu viltota eļļa, vai nu eļļa kurā ir daudz atrabotkas. Svarīgs moments ir arī kad to eļļu sāk ēst(ja mēs runājam par normālu pilsētas slodzi): ja uzreiz un visu laiku vienādi, problēma mašīnā. Ja uzreiz un ar laiku ātrāk un ātrāk: ļoti slikta viltota eļļa. Ja pēc 5k tikai sāk ēst +/- vidējā līmeņa eļļa. Ja pēc 10k pilsētā, laba augsta līmeņa eļļa.

Un viltotas eļļas ir sastopāmas daudz biežāk, nekā varētu likties. Pērkat castrol 5 litrus pa 56 eiro no cenukluba un domājāt oriģināls? 50/50 var gadīties, viņi iepērk lētāko, ko viņiem piedāvā un vārās. Adparts castrol? Var gadīties, ka Polijas oriģināls, var gadīties, ka Lietuvas krutka. Transportneiki paši mēdz zagt un tupa mainīt eļļu, Adparts var pasūtīt paleti oriģināla no rūpnīcas, bet pa ceļam Lietuvā tas oriģināls var tikt izkrāmēts un ielikts feiks, bet tā ir gandrīz visu eļļas piegādātāju problēma. Btw varu ieteikt Magna (United Oils, Tukumā ražotas), lētas, uz lēto galu orientētas, Latviešu eļļas, šīs nevilto. Un reāli, ja Jūs nepērkat no izplatītājiem Castrol/Motul, pērciet Magnu, būs tas pats, viņa krietni labākā par viltoto castrol.

Protams katram savs viedoklis un ir arī tādi, kuri lej lētāko no vecas 200l mucas pa 1eiro/litrā un bēdu nezin, bet es katru dienu dzirdu dažādus stāstus par eļļām no klientiem un galvenais, ko sev secināju ir šis: pērc pēc iespējas tuvāk rūpnīcai (mazākais iespējams stārpnieku skaits) un maini biežāk. Ja pa pilsētu tikai brauc un visu laiku sastrēgumos, 5-6k. Ja pa Eiropas trasēm ar minimāliem sastrēgumiem, uz oriģinālām eļļām var arī 15-20k braukt.
ta jusu mašinite ir tirais lohatrons prieks lohiem,aizved savas eļļas uz labaratoriju,gan jaunu,gan jau palietotu no motora,ja rezultati bus labi tad sakšu jusu produktu lieot
Offline
smudo
25. Jul 2016, 18:23 #200

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


25 Jul 2016, 17:01:13 @funkyasshit rakstīja:
Ja skaties pēc specifikas, visas eļļas atbilst. Arī Ravenols, ar ko var tikai plīti kurināt.
API/ACEA, svarīgi, labi. Ražotāja standarti, arī svarīgi, bieži sūdos var iebraukt, kā VW gadijumā. Viskozitātes - jāskatās pēc temperatūras, kur mašina atrodas un tiek ekspluatētā. 5W30 Castrol un 5W30 Motul ir dažāda biezuma eļļas, jāskatās ir plūstamīga data sheetos. Tur visur vari iedziļināties, cik gribi. Galu galā visas viņas ir vienādas, atkarīgs no tā, ka tas ko nopērc ir tāds kādam tam jābūt. Ja tu man atradīsi eļļu, kas ir veikalu plauktos un neatbilst A3/B4 vai A3/B3 un SL standartam, es būšu pārsteigts. Jebkura eļļa, kas ir Lukoil, Statoil, pat eļļa pa 1E litrā atbilst visiem tiem standartiem. A jēga?
Ja pieņem domu, ka ražotājam ir jāpaplēš dirsa, lai tiktu zem tāda standarta kā BMW LL-04, tad varētu it kā tam uzticēties, bet nezinu. Eļļas analīzes maksā 100E, ja nu kas. Servī taisījām Castrol, izdruka ir, ko pielikt pie sienas. Vai es to darītu savai mašīnai? Nekad. Eļļas partijas mainās nu tā kvalitāte nav konstanta. Ja ņem 200L mucu, tad var taisīt analīzes, nevis pērkot pa 5E bačoku un skatīties, kas tur iekšā.


Eļļas analīzi sūtot paraugus uz UK varēja pa kādi 40 - 50 EUR uztaisīt. Tev jātaisa nevis jaunai, bet pēc lietošanas - redzēsi, kurš ir īstais brīdis konkrētās eļļas maiņai un vai dzinējā neparādās kādas problēmas. Katrs pats izlemj, ko ir/nav vērts darīt.

Visobjektīvākais tests - ielej eļļu, pabrauc 5 - 10k atkarībā kur un kā brauc, uztaisi analīzes un pēc tam ja gribi, vari pamēģināt citu un pēc tā paša intervāla uztaisi analīzes (ideāli, ja braukšanas apstākļi ir līdzīgi). Tad var sākt objektīvi runāt, kur eļļa konkrētajam auto/ekspluatācijas režīmam ir labāka un kāpēc.

Un par eļļu kvalitāti - eļļas pamata lieta ir bāzes eļļa, kurai liek klāt piedevas, atkarībā no tā, kam tā ir paredzēta. Ja tiešām ir tā, kā augstāk tika minēts, ka daži ražotāji lielu procentu piejauc jau lietotu eļļu, tad tur jau startā nekas ļoti labs nevar būt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo