Online
Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E30 projekti ar 2.8-4.4l motoriem
Autors | Ziņojums |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| var likt gan m52 gan m50, sprauslas labāk liec no 2.8 (tāda pati max ražība kā s52) bet tāpat visu pie kompja jāregulē. [ Šo ziņu laboja AF, 11 Jun 2014, 23:36:04 ] | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Es taa skatos, ka pedeja laika visi uz vella parausanu krame visam virsu motronic 3.3.1 (x xxx xxx 413) un tik parregule.
Es tapat labak palieku pie ms41 vadibas.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Abelzzz | | Kopš: 08. Oct 2007
No: Tukums
Ziņojumi: 198
Braucu ar: E-46 touring, e30 m50b25,
| es biju sakombinējis m50 blokā m57 kloķi, gājiens ļoti labs, bet viss atduras pie gala zobrata un skriemeli, iespējams var likt m57 zobratu kas ir lielāks, tikai tad droši vien ķēde pašam ir jakniedē, kā arī skriemelim ir dažādi stiprināšanas veids, bet tas vēl nav tik traki lai pārtaisītu.
Tīmeklis ļoti skopi ar šo informāciju.[ Šo ziņu laboja Abelzzz, 11 Jun 2014, 23:42:59 ] | Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
|
11 Jun 2014, 23:39:34 Driver rakstīja:
Es taa skatos, ka pedeja laika visi uz vella parausanu krame visam virsu motronic 3.3.1 (x xxx xxx 413) un tik parregule.
Es tapat labak palieku pie ms41 vadibas.
Ja tam ms41 ierobežotāju var uztaisīt tādu kā 413-tajam, tad mai bī var vēl domāt, bet ja nevar, tad tikai 413-tais
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
andzhi | | Kopš: 09. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 793
Braucu ar:
|
12 Jun 2014, 02:12:08 RM1 rakstīja:
11 Jun 2014, 23:39:34 Driver rakstīja:
Es taa skatos, ka pedeja laika visi uz vella parausanu krame visam virsu motronic 3.3.1 (x xxx xxx 413) un tik parregule.
Es tapat labak palieku pie ms41 vadibas.
Ja tam ms41 ierobežotāju var uztaisīt tādu kā 413-tajam, tad mai bī var vēl domāt, bet ja nevar, tad tikai 413-tais
kas par ierobezotaju? kads ir 413jam? | Offline | | |
inferno-ex | | Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
|
11 Jun 2014, 23:31:08 8203 rakstīja:
11 Jun 2014, 19:29:58 inferno-ex rakstīja:
Vai tik nebija vēl jāliek ražīgākas sprauslas?
Un vispār, kāds ir ieguvums liekot kopā M50B30? Lielāks tilpums un jauda neskaitās. Čuguna bloks ar 3 litriem?
ko Tev vēl vajag?
Man, vismaz pagaidām, neko nevajag. Es tikai interesējos, kāpēc tieši M50B25 bloks tiek pārbūvēts. Kāpēc ne M52 vai vispār netiek ņemts uzreiz M54? | Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Tāpēc, ka M52 un M54 ir alu bloki, kurus nevar borēt.
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
12 Jun 2014, 09:20:35 RM1 rakstīja:
Tāpēc, ka M52 un M54 ir alu bloki, kurus nevar borēt.
nosacīti var borēt arī alumīnija blokus, tik jāliek čaulas, kas padara to pasākumu ne pārāk ekonomiski pamatotu visādiem dragreisa vai drifta pasākumiem[ Šo ziņu laboja JZ, 12 Jun 2014, 11:08:57 ] | Offline | | |
|
inferno-ex | | Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
|
12 Jun 2014, 11:08:33 JZ rakstīja:
12 Jun 2014, 09:20:35 RM1 rakstīja:
Tāpēc, ka M52 un M54 ir alu bloki, kurus nevar borēt.
nosacīti var borēt arī alumīnija blokus, tik jāliek čaulas, kas padara to pasākumu ne pārāk ekonomiski pamatotu visādiem dragreisa vai drifta pasākumiem
Ok tik tālu sapratu. Bet vai tad LV arī ir kantori, kuri kvalitatīvi un ne par kosmosu čaulo? Tepat powerā kāds rakstīja, ka pie mums to darīt neprotot. | Offline | | |
Mikelis | | Kopš: 13. May 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 2439
Braucu ar: Bayerische Motoren Werke
| Var arī nelikt čaulas alumīnija blokā, bet uzklāt nikasilu
----------------- Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac: | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| ja ir tērauda čaulas, tad nekāds pārklājums vairs nav vajadzīgs
kur čaulo nepateikšu, pēdējo reizi ar to bija darīšana gadus 10 atpakaļ | Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
|
12 Jun 2014, 07:13:44 andzhi rakstīja:
12 Jun 2014, 02:12:08 RM1 rakstīja:
11 Jun 2014, 23:39:34 Driver rakstīja:
Es taa skatos, ka pedeja laika visi uz vella parausanu krame visam virsu motronic 3.3.1 (x xxx xxx 413) un tik parregule.
Es tapat labak palieku pie ms41 vadibas.
Ja tam ms41 ierobežotāju var uztaisīt tādu kā 413-tajam, tad mai bī var vēl domāt, bet ja nevar, tad tikai 413-tais
kas par ierobezotaju? kads ir 413jam?
Normāls, kā pie cilvēkiem, nevis kā M52 mirstošs delfīns vai M54 it kā kāds atejā vemtu
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
8203 | | Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW
|
11 Jun 2014, 23:42:22 Abelzzz rakstīja:
es biju sakombinējis m50 blokā m57 kloķi, gājiens ļoti labs, bet viss atduras pie gala zobrata un skriemeli, iespējams var likt m57 zobratu kas ir lielāks, tikai tad droši vien ķēde pašam ir jakniedē, kā arī skriemelim ir dažādi stiprināšanas veids, bet tas vēl nav tik traki lai pārtaisītu.
Tīmeklis ļoti skopi ar šo informāciju.
Man ir vismaz divi cilvēki zināmi kuri mauc ar 3.0 d kloķeni, m5x blokā. Skriemeli un zobratu var pārtaisīt, tikai sīkāk pagaidām nezinu. | Offline | | |
martinsR | | Kopš: 10. Sep 2009
Ziņojumi: 736
Braucu ar: pirkstu pa karti
| Kurs var parprogrramet/parakstit m54b30 kompi, lai vis darbojas ieks e30? Motors no e39 automata. Varbut varat kadu ieteikt? | Offline | | |
8203 | | Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW
| Didžital vai draiver.
vai arī vilnis no e30.lv, viņš ir ielicis m54 savā e30.[ Šo ziņu laboja 8203, 12 Jun 2014, 22:53:09 ] | Offline | | |
Burkaans | | Kopš: 02. Feb 2013
Ziņojumi: 1343
Braucu ar: E30 M54B30
|
12 Jun 2014, 15:54:06 martinsR rakstīja:
Kurs var parprogrramet/parakstit m54b30 kompi, lai vis darbojas ieks e30? Motors no e39 automata. Varbut varat kadu ieteikt?
Lai darbotos nekas nav jāprogrammē, jābūt vēl tikai EWS, lai ietu vajag arī ABS blokam un vienam sensoram, lai motors zin, ka brauc, nevis gāzē uz vietas, moš vienīgi programmējot var iztikt bez blokiem? | Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
13 Jun 2014, 08:28:04 Sancix rakstīja:
useris "Depo" ir ielicis m54b30 iekš e36, viņam uzprasi kontaktus kur pāršuva vadību, vai lika kaut kādus emulatorus.
P.s bet ja tev no tā dzinēja ir ews, tad manuprāt, vieglāk/ērtāk ir to savienot.
Katrs dara pa savam, pec saviem ieksatiem (kaa liekas pareizak), savam finansem, bet lohiem rodas lohu problemas sados gadijumos.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7362
Braucu ar: muti
| Cik peso vajag priekš pilna m54b30+manual kārbas swapa e30? Bez darba, tīri par dzelžiem.
No kā liek kardānu, karteri, utt utt.[ Šo ziņu laboja wanksta, 13 Jun 2014, 23:45:36 ] | Offline | | |
MAXixt
| | Kopš: 18. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 6582
Braucu ar: M6 f13
| Ja kaut kam interese smuki ielikt jebkuru motoru ieks e30 PM . Musu projektus var redzet seit.
https://www.facebook.com/ixt.lv?ref_type=bookmark | Offline | | |
Castor | | Kopš: 15. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2174
Braucu ar: 316i
|
14 Jun 2014, 00:20:24 Sancix rakstīja:
13 Jun 2014, 23:45:22 wanksta rakstīja:
Cik peso vajag priekš pilna m54b30+manual kārbas swapa e30? Bez darba, tīri par dzelžiem.
No kā liek kardānu, karteri, utt utt.
Tīri dzelži.
pats dzinējs ar apkarināmo, vadību utml. vismaz 1000 Eur.
Kardāns paliek ZF no e36, ja dzinēju ņem no e46/e39 tad karteris paliek tas pats.
Vēl vajadzīgi visādi sīkumi (200 Eur).
Nu un protams vismaz blīves/tehniskie šķidrumi jauni (300 Eur)
+ darbs, ja nedari pats.
e30 bundžā karteris jāliek no e34 vai e38
Stiprinājumi no e36 un spilveni no e34. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|