Online

Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: E30 projekti ar 2.8-4.4l motoriem

AutorsZiņojums
AF
11. Jun 2014, 23:35 #181

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

var likt gan m52 gan m50, sprauslas labāk liec no 2.8 (tāda pati max ražība kā s52) bet tāpat visu pie kompja jāregulē.

[ Šo ziņu laboja AF, 11 Jun 2014, 23:36:04 ]

Offline
Driver
11. Jun 2014, 23:39 #182

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Es taa skatos, ka pedeja laika visi uz vella parausanu krame visam virsu motronic 3.3.1 (x xxx xxx 413) un tik parregule.

Es tapat labak palieku pie ms41 vadibas.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Abelzzz
11. Jun 2014, 23:42 #183

Kopš: 08. Oct 2007

No: Tukums

Ziņojumi: 198

Braucu ar: E-46 touring, e30 m50b25,

es biju sakombinējis m50 blokā m57 kloķi, gājiens ļoti labs, bet viss atduras pie gala zobrata un skriemeli, iespējams var likt m57 zobratu kas ir lielāks, tikai tad droši vien ķēde pašam ir jakniedē, kā arī skriemelim ir dažādi stiprināšanas veids, bet tas vēl nav tik traki lai pārtaisītu.
Tīmeklis ļoti skopi ar šo informāciju.

[ Šo ziņu laboja Abelzzz, 11 Jun 2014, 23:42:59 ]

Offline
RM1
12. Jun 2014, 02:12 #184

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


11 Jun 2014, 23:39:34 Driver rakstīja:
Es taa skatos, ka pedeja laika visi uz vella parausanu krame visam virsu motronic 3.3.1 (x xxx xxx 413) un tik parregule.

Es tapat labak palieku pie ms41 vadibas.

Ja tam ms41 ierobežotāju var uztaisīt tādu kā 413-tajam, tad mai bī var vēl domāt, bet ja nevar, tad tikai 413-tais

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
andzhi
12. Jun 2014, 07:13 #185

Kopš: 09. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 793

Braucu ar:


12 Jun 2014, 02:12:08 RM1 rakstīja:

11 Jun 2014, 23:39:34 Driver rakstīja:
Es taa skatos, ka pedeja laika visi uz vella parausanu krame visam virsu motronic 3.3.1 (x xxx xxx 413) un tik parregule.

Es tapat labak palieku pie ms41 vadibas.

Ja tam ms41 ierobežotāju var uztaisīt tādu kā 413-tajam, tad mai bī var vēl domāt, bet ja nevar, tad tikai 413-tais

kas par ierobezotaju? kads ir 413jam?
Offline
inferno-ex
12. Jun 2014, 08:30 #186

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:


11 Jun 2014, 23:31:08 8203 rakstīja:

11 Jun 2014, 19:29:58 inferno-ex rakstīja:
Vai tik nebija vēl jāliek ražīgākas sprauslas?

Un vispār, kāds ir ieguvums liekot kopā M50B30? Lielāks tilpums un jauda neskaitās. Čuguna bloks ar 3 litriem?


ko Tev vēl vajag?

Man, vismaz pagaidām, neko nevajag. Es tikai interesējos, kāpēc tieši M50B25 bloks tiek pārbūvēts. Kāpēc ne M52 vai vispār netiek ņemts uzreiz M54?
Offline
RM1
12. Jun 2014, 09:20 #187

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Tāpēc, ka M52 un M54 ir alu bloki, kurus nevar borēt.

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
JZ
12. Jun 2014, 11:08 #188

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


12 Jun 2014, 09:20:35 RM1 rakstīja:
Tāpēc, ka M52 un M54 ir alu bloki, kurus nevar borēt.


nosacīti var borēt arī alumīnija blokus, tik jāliek čaulas, kas padara to pasākumu ne pārāk ekonomiski pamatotu visādiem dragreisa vai drifta pasākumiem

[ Šo ziņu laboja JZ, 12 Jun 2014, 11:08:57 ]

Offline
inferno-ex
12. Jun 2014, 11:18 #189

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:


12 Jun 2014, 11:08:33 JZ rakstīja:

12 Jun 2014, 09:20:35 RM1 rakstīja:
Tāpēc, ka M52 un M54 ir alu bloki, kurus nevar borēt.


nosacīti var borēt arī alumīnija blokus, tik jāliek čaulas, kas padara to pasākumu ne pārāk ekonomiski pamatotu visādiem dragreisa vai drifta pasākumiem

Ok tik tālu sapratu. Bet vai tad LV arī ir kantori, kuri kvalitatīvi un ne par kosmosu čaulo? Tepat powerā kāds rakstīja, ka pie mums to darīt neprotot.
Offline
Mikelis
12. Jun 2014, 11:19 #190

Kopš: 13. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2439

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke

Var arī nelikt čaulas alumīnija blokā, bet uzklāt nikasilu

-----------------
Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac:
Offline
JZ
12. Jun 2014, 11:21 #191

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ja ir tērauda čaulas, tad nekāds pārklājums vairs nav vajadzīgs

kur čaulo nepateikšu, pēdējo reizi ar to bija darīšana gadus 10 atpakaļ
Offline
RM1
12. Jun 2014, 12:41 #192

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


12 Jun 2014, 07:13:44 andzhi rakstīja:

12 Jun 2014, 02:12:08 RM1 rakstīja:

11 Jun 2014, 23:39:34 Driver rakstīja:
Es taa skatos, ka pedeja laika visi uz vella parausanu krame visam virsu motronic 3.3.1 (x xxx xxx 413) un tik parregule.

Es tapat labak palieku pie ms41 vadibas.

Ja tam ms41 ierobežotāju var uztaisīt tādu kā 413-tajam, tad mai bī var vēl domāt, bet ja nevar, tad tikai 413-tais

kas par ierobezotaju? kads ir 413jam?

Normāls, kā pie cilvēkiem, nevis kā M52 mirstošs delfīns vai M54 it kā kāds atejā vemtu

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
8203
12. Jun 2014, 14:12 #193

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW


11 Jun 2014, 23:42:22 Abelzzz rakstīja:
es biju sakombinējis m50 blokā m57 kloķi, gājiens ļoti labs, bet viss atduras pie gala zobrata un skriemeli, iespējams var likt m57 zobratu kas ir lielāks, tikai tad droši vien ķēde pašam ir jakniedē, kā arī skriemelim ir dažādi stiprināšanas veids, bet tas vēl nav tik traki lai pārtaisītu.
Tīmeklis ļoti skopi ar šo informāciju.


Man ir vismaz divi cilvēki zināmi kuri mauc ar 3.0 d kloķeni, m5x blokā. Skriemeli un zobratu var pārtaisīt, tikai sīkāk pagaidām nezinu.
Offline
martinsR
12. Jun 2014, 15:54 #194

Kopš: 10. Sep 2009

Ziņojumi: 736

Braucu ar: pirkstu pa karti

Kurs var parprogrramet/parakstit m54b30 kompi, lai vis darbojas ieks e30? Motors no e39 automata. Varbut varat kadu ieteikt?
Offline
8203
12. Jun 2014, 22:52 #195

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW

Didžital vai draiver.
vai arī vilnis no e30.lv, viņš ir ielicis m54 savā e30.

[ Šo ziņu laboja 8203, 12 Jun 2014, 22:53:09 ]

Offline
Burkaans
12. Jun 2014, 23:23 #196

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


12 Jun 2014, 15:54:06 martinsR rakstīja:
Kurs var parprogrramet/parakstit m54b30 kompi, lai vis darbojas ieks e30? Motors no e39 automata. Varbut varat kadu ieteikt?


Lai darbotos nekas nav jāprogrammē, jābūt vēl tikai EWS, lai ietu vajag arī ABS blokam un vienam sensoram, lai motors zin, ka brauc, nevis gāzē uz vietas, moš vienīgi programmējot var iztikt bez blokiem?
Offline
Driver
13. Jun 2014, 11:00 #197

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Jun 2014, 08:28:04 Sancix rakstīja:
useris "Depo" ir ielicis m54b30 iekš e36, viņam uzprasi kontaktus kur pāršuva vadību, vai lika kaut kādus emulatorus.

P.s bet ja tev no tā dzinēja ir ews, tad manuprāt, vieglāk/ērtāk ir to savienot.

Katrs dara pa savam, pec saviem ieksatiem (kaa liekas pareizak), savam finansem, bet lohiem rodas lohu problemas sados gadijumos.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
wanksta
13. Jun 2014, 23:45 #198

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti

Cik peso vajag priekš pilna m54b30+manual kārbas swapa e30? Bez darba, tīri par dzelžiem.
No kā liek kardānu, karteri, utt utt.

[ Šo ziņu laboja wanksta, 13 Jun 2014, 23:45:36 ]

Offline
MAXixt
13. Jun 2014, 23:54 #199

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: M6 f13

Ja kaut kam interese smuki ielikt jebkuru motoru ieks e30 PM . Musu projektus var redzet seit.
https://www.facebook.com/ixt.lv?ref_type=bookmark
Offline
Castor
14. Jun 2014, 08:00 #200

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i


14 Jun 2014, 00:20:24 Sancix rakstīja:

13 Jun 2014, 23:45:22 wanksta rakstīja:
Cik peso vajag priekš pilna m54b30+manual kārbas swapa e30? Bez darba, tīri par dzelžiem.
No kā liek kardānu, karteri, utt utt.


Tīri dzelži.
pats dzinējs ar apkarināmo, vadību utml. vismaz 1000 Eur.
Kardāns paliek ZF no e36, ja dzinēju ņem no e46/e39 tad karteris paliek tas pats.
Vēl vajadzīgi visādi sīkumi (200 Eur).
Nu un protams vismaz blīves/tehniskie šķidrumi jauni (300 Eur)
+ darbs, ja nedari pats.

e30 bundžā karteris jāliek no e34 vai e38
Stiprinājumi no e36 un spilveni no e34.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo