Online
Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ierīce degvielas patēriņa samazināšanai
Autors | Ziņojums |
ausux | | Kopš: 18. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 849
Braucu ar: četrriteni.
| Laikam jāuztaisa jauna tēma powerā "Ierīce degvielas patēriņa paaugstināšanai"
jo te laikam skaitās "kruta", jo vairāk tērē, jo labāk
| Offline | | |
7788 | | Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
07 Dec 2011, 12:13:24 ausux rakstīja:
Laikam jāuztaisa jauna tēma powerā "Ierīce degvielas patēriņa paaugstināšanai"
jo te laikam skaitās "kruta", jo vairāk tērē, jo labāk
Nebūt ne, es jau skatos ka visi dalās pieredzē ar e-talon!
es labāk izvēlos Velosipēdu! | Offline | | |
wxy | | Kopš: 14. Oct 2009
Ziņojumi: 1469
Braucu ar: savu auto
|
07 Dec 2011, 10:46:59 Badmoon rakstīja:
07 Dec 2011, 00:10:07 vsNWA rakstīja:
Ļoti labi līdzekļi degvielas patēriņa samazinašanai:
2) laicīgi samazināt ātrumu pirms luksofora, kurā ir sarkanais vai tūlīt būs, atlaižot akseleratoru un neliekot brīvgaitu - bremzēt ar motoru
Bremzējot ar motoru, degvielas patēriņš ir mazāks, nekā ripinoties neitrālajā
Kā man stāstīja zinošs auto meistars.
Ja auto ir ar elektroniško iešprici, tad ekonomiskāk bremzēt ar motoru, jo tad elektronika visu ļoti labi(ekonomiski) kontrolē(regulē). To var redzēt arī pēc uzrādītā patēriņa.
Ja nav, tad ekonomiskāk neitrālajā.[ Šo ziņu laboja wxy, 07 Dec 2011, 12:23:20 ] | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
07 Dec 2011, 11:38:07 Noname rakstīja:
25 Jan 2011, 20:56:25 Modrs rakstīja:
da viss tas darbojas. tikai kurš būs gatavs jau esošajiem tehnisko šķidrumu līmeņiem sekot līdzi visādiem klizmatroniem.
pie tam naftas žīdeļiem tas nemaz nav izdevīgi.
piemēram, kur palika šis te? gan jau samaksāja.
http://www.tvnet.lv/auto/jaunumi/85694-ekonomiskums_un_veiktspeja_roku_roka
Šitas nomira ~ 40 gadu vecumā mīklainos apstākļos.
Gribi teikt, ka savā myspace profilā viņš no viņpasaules postē?
| Offline | | |
7788 | | Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
07 Dec 2011, 12:21:00 wxy rakstīja:
07 Dec 2011, 10:46:59 Badmoon rakstīja:
07 Dec 2011, 00:10:07 vsNWA rakstīja:
Ļoti labi līdzekļi degvielas patēriņa samazinašanai:
2) laicīgi samazināt ātrumu pirms luksofora, kurā ir sarkanais vai tūlīt būs, atlaižot akseleratoru un neliekot brīvgaitu - bremzēt ar motoru
Bremzējot ar motoru, degvielas patēriņš ir mazāks, nekā ripinoties neitrālajā
Kā man stāstīja zinošs auto meistars.
Ja auto ir ar elektroniško iešprici, tad ekonomiskāk bremzēt ar motoru, jo tad elektronika visu ļoti labi(ekonomiski) kontrolē(regulē). To var redzēt arī pēc uzrādītā patēriņa.
Ja nav, tad ekonomiskāk neitrālajā.
vai tad mūsdienās kāds vel braukā ar karburatoru ne elektriski vadāmu, nu izņemot moto un udens transportu? | Offline | | |
Noname | | Kopš: 17. Feb 2005
No: Baldone
Ziņojumi: 3541
Braucu ar: cauru izpūtēju
|
07 Dec 2011, 12:23:59 josi rakstīja:
07 Dec 2011, 11:38:07 Noname rakstīja:
25 Jan 2011, 20:56:25 Modrs rakstīja:
da viss tas darbojas. tikai kurš būs gatavs jau esošajiem tehnisko šķidrumu līmeņiem sekot līdzi visādiem klizmatroniem.
pie tam naftas žīdeļiem tas nemaz nav izdevīgi.
piemēram, kur palika šis te? gan jau samaksāja.
http://www.tvnet.lv/auto/jaunumi/85694-ekonomiskums_un_veiktspeja_roku_roka
Šitas nomira ~ 40 gadu vecumā mīklainos apstākļos.
Gribi teikt, ka savā myspace profilā viņš no viņpasaules postē?
Ieraudziju to melno veco fordu un nodomāju ka raksts noteikti par citu džeku kurš ņēma nelabu galu. Kaut kāds meksikāniskāks uzvārds tam otram bija. Galvenais triks bija degvielu pirms sadedzināšanas degvielu pārvērst gāzē.
Par līdzīgu tēmu.
http://www.magnets4energy.com/ | Offline | | |
Arsmens | | Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
07 Dec 2011, 13:07:48 Noname rakstīja:
..
Par līdzīgu tēmu.
http://www.magnets4energy.com/
Šajā maģiskās un revolucionārās ekonomijas jomā scams ir visi saiti, kuru apakšā ir sastopami atslēgasvārdi "order now" "paypal" "...and get free" | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
07 Dec 2011, 12:27:20 7788 rakstīja:
07 Dec 2011, 12:21:00 wxy rakstīja:
07 Dec 2011, 10:46:59 Badmoon rakstīja:
07 Dec 2011, 00:10:07 vsNWA rakstīja:
Ļoti labi līdzekļi degvielas patēriņa samazinašanai:
2) laicīgi samazināt ātrumu pirms luksofora, kurā ir sarkanais vai tūlīt būs, atlaižot akseleratoru un neliekot brīvgaitu - bremzēt ar motoru
Bremzējot ar motoru, degvielas patēriņš ir mazāks, nekā ripinoties neitrālajā
Kā man stāstīja zinošs auto meistars.
Ja auto ir ar elektroniško iešprici, tad ekonomiskāk bremzēt ar motoru, jo tad elektronika visu ļoti labi(ekonomiski) kontrolē(regulē). To var redzēt arī pēc uzrādītā patēriņa.
Ja nav, tad ekonomiskāk neitrālajā.
vai tad mūsdienās kāds vel braukā ar karburatoru ne elektriski vadāmu, nu izņemot moto un udens transportu?
nee, bet visadi attalu un ne tik attalu nosturu mehanizatori tapat musdienu transportlidzekliem megina (parasti kada defekta gadijuma) regulet tuksgaitas apgriezienu ar troses pievilkshanas metodi
...kas pat daudziem VAZ jau bija gajiens.
jo vecakiem VAZiem tiktiesham reguleja droseles atduri un ar vienu skruvi degvielas kanalu, bet jau jaunakiem VAZiem bija gan degvielas kanala, gan gaisa kanala skruves un drosles atdure vairs nebija (a tapat aiztika) jaaiztiek
...un tagad gadiem ejot tie pashi, kas nemaceja pat jaunaku VAZ paregulet ir piebazushis savas liikas rokas un tukshas galvas BMW tuvumaa :gateris:
edit: kaapec to visu teicu. jo novelkot gazes trosi vai droseles atduri, dzinejs vairs neatsledz degvielas padevi, kad bremeze ar dzineju un pilniba atlaistu gazes pedali.[ Šo ziņu laboja Driver, 07 Dec 2011, 14:20:04 ]
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
matrixxxx | | Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
| Es tikai nesaprotu, kaadeelj kaads nesaprot par bremzeeshanu ar robiem un degvielas ietaupiijumu.
Kaadeelj shpricei buutu jaasmidzina degviela, ja akseleraatora pedaalis ir atlaists, bet apgriezieni virs briivgaitas apgriezieniem ?
Tas laikam bija diezgan pasen, kad karburatoram vareeja pareguleet minimaalo aizveeruma staavokli. | Offline | | |
7788 | | Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
07 Dec 2011, 15:12:24 matrixxxx rakstīja:
Es tikai nesaprotu, kaadeelj kaads nesaprot par bremzeeshanu ar robiem un degvielas ietaupiijumu.
Kaadeelj shpricei buutu jaasmidzina degviela, ja akseleraatora pedaalis ir atlaists, bet apgriezieni virs briivgaitas apgriezieniem ?
Tas laikam bija diezgan pasen, kad karburatoram vareeja pareguleet minimaalo aizveeruma staavokli.
ar ātrumiem bremzējot degviejas pedeve netiek pilnībā pārtraukta un ja salīdzinam ar tugšgaitas patēriņu tad beigās sanāk tikai diskomforts! un ne jau braucot ar 65km/h pirms krustojuma būtu prātīgi mest 1 vai 2 pārnesumā | Offline | | |
Spok5 | | Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Cik var d....
Instalējam šo te, ne pārāk dārgo devaisu zem gāzes pedāļa, un lieta darīta.
| Offline | | |
wxy | | Kopš: 14. Oct 2009
Ziņojumi: 1469
Braucu ar: savu auto
|
07 Dec 2011, 17:21:29 Spok5 rakstīja:
Cik var d....
Instalējam šo te, ne pārāk dārgo devaisu zem gāzes pedāļa, un lieta darīta.
[IMG]ttp://images.free-extras.com/pics/t/tennis_ball-1016.jpg[/IMG]
neturēsies vietā.
Labāk šo
| Offline | | |
Spok5 | | Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Tas neder. Manējo devaisu var piespiest, tikai vairāk ir jāgrib | Offline | | |
Martins7777 | | Kopš: 13. Aug 2010
Ziņojumi: 278
Braucu ar:
|
07 Dec 2011, 15:12:24 matrixxxx rakstīja:
Es tikai nesaprotu, kaadeelj kaads nesaprot par bremzeeshanu ar robiem un degvielas ietaupiijumu.
Tikai parēķini, ko tev labāk pēc tam patiks mainīt - sajūgu vai bremžu klučus. Atlaist gāzi līdz apgriezieni nokrīt līdz tukšgaitai, ir ok, bet turpināt slēgties uz leju = paātrināt sajūga galu. | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
07 Dec 2011, 18:45:13 Martins7777 rakstīja:
07 Dec 2011, 15:12:24 matrixxxx rakstīja:
Es tikai nesaprotu, kaadeelj kaads nesaprot par bremzeeshanu ar robiem un degvielas ietaupiijumu.
Tikai parēķini, ko tev labāk pēc tam patiks mainīt - sajūgu vai bremžu klučus. Atlaist gāzi līdz apgriezieni nokrīt līdz tukšgaitai, ir ok, bet turpināt slēgties uz leju = paātrināt sajūga galu.
Nav jau jāmet pie 60km/h pirmajā, lēni slidinot sajūgu
Sajūga gals ir paātrinās, spolējoties pa Super Netto stāvlaukumu, kaut gan tur ātrāk gals ir plauktiem, iesipot apmalē.
Tas arguments ir diezgan nebūtisks, tikpat labi var neizmantot logu tīrītajus un šķidrumu, bet bāzt galvu pa logu ārā, lai nepienāk gals šķidrumam un tīrītāju mehānismam.
| Offline | | |
mc | | Kopš: 11. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48014
Braucu ar: lēnu žurciņu
| piesien strikji pie sava kraana gala, otru pusi pie pedeaalja augshas.
a)jo dziljaak spiediisi, jo garaaks kraans
b)ja spiediisi pa daudz, vispaar nee, pa daudz tu toch nespiediisi.
-----------------
| Offline | | |
|
baronsv | | Kopš: 23. Nov 2010
Ziņojumi: 32
Braucu ar: e34 e30 325
| tie joki par bumbinjam un kiegeliem zem gazes pedali ka ari par sabiedrisko transportu vai k2, kur nu vel pie krana piesietiem strikisiem vispar nav aspratigi un smiekligi.
labak kads pastastiet kur var dabut ozonatoru? man vins patik, un ganjau neko nemaksa. bet to magnetu tak beztabu radija, ka strada, un patents vinam un tt vienigi tas teksts "vajadzigs menesis lai piestradatos" haha wtf | Offline | | |
lapsins | | Kopš: 17. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 900
Braucu ar: subaru
|
18 Dec 2011, 15:14:16 baronsv rakstīja:
tie joki par bumbinjam un kiegeliem zem gazes pedali ka ari par sabiedrisko transportu vai k2, kur nu vel pie krana piesietiem strikisiem vispar nav aspratigi un smiekligi.
labak kads pastastiet kur var dabut ozonatoru? man vins patik, un ganjau neko nemaksa. bet to magnetu tak beztabu radija, ka strada, un patents vinam un tt vienigi tas teksts "vajadzigs menesis lai piestradatos" haha wtf
stāsti manim Daugaviņa.
----------------- http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=8220 | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Bumbiņa un ķieģelis ir tikai patēriņa palielinātāji. Tas tā, info tupākajai tautas daļai. Parēķiniet paši, motoram ir konstanti vai pat pieaugoša iekšējā pretestība palielinot apgriezienus, tajā pašā laikā, lai iegūtu to pašu jaudu ar ķieģeli, motors ir jāgriež daudz vairāk. Rezultātā mēs tērējam degvielu nevis kustībai, bet gan motora sildīšanai un spoooortiskai zāģa skaņai.
Es ar savu TDSu gandrīz vienmēr topīju grīdā, par patēriņu nesūdzos, vidējais robežās no 6.5 līdz 7.5.
Tāpat bremzējot ar motoru mēs vispār netērējam degvielu šprices dzinējiem (interesanti, kurš vēl ar karburatoriem braukā). Starp citu, tā mēs varam izjust to bremzi cik daudz motors tērē enerģijas tikai savai rotācijas kustībai pie dotajiem apgriezieniem.
Ja liekas, ka degviela maksā pārāk dārgi, tad tiešām iesaku notirgot to lūzni kādam, kuram tas ir nepieciešams, un pāriet uz K2 vai velo. | Offline | | |
LMR | | Kopš: 10. Aug 2011
Ziņojumi: 889
Braucu ar:
| bļin pilnīgi debīla diskusija, gribēsi iemācīsies braukt ekonomiski, negribēsi nu tad arī piķosi.
Piemērs, studentu gados Dreliņi - Engure (caur tukumu) ar E36 325 izspieda apmēram 5,5l uz 100km Benzīns ne dīzelis. Pasēdēt aiz smagā tuvu, No tukuma kalniem ripināties, ievērot sarkanos, atmest gāzi utt utjp. nekādi magnēti , tenisa bumbiņas utt nelīdzēs ja kāja smaga un jaiemin pie katra sarkanā utt utjp.
Mācieties braukt ja gribat pist kapeiku :760il_tomāts: | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|