Online

Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Avārija uz Vidzemes šosejas

AutorsZiņojums
GirtzB
28. Jul 2009, 11:51 #181

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

nus auto pietiekoši svaigs lai nebūtu aizmugurbenķi jāstumj...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
28. Jul 2009, 11:54 #182

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

fords izkatās daudz labāk....

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
BigArchi
28. Jul 2009, 11:54 #183

Kopš: 17. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4169

Braucu ar: dA Power

Brīnos, ka Ford braucošiem viss +/- ok, jo atceroties savu bēdīgo pieredzi ar sadursmi un sēdēšanu iekš Ford, pat pie salīdzinoši neliels trieciens radīja lielas traumas.

[ Šo ziņu laboja BigArchi, 28 Jul 2009, 11:54:53 ]



-----------------
Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē!
Offline
edzulis
28. Jul 2009, 11:55 #184

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

fordam augstāk klīrens. Loģiski, ka izskatās labāk
Offline
dzosua
28. Jul 2009, 11:55 #185

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport

IMHO BMW ir bijis makeniit lielaaks ātrums kā Fordam, tāpēc arī damage atšķirās.
Offline
dainiiz
28. Jul 2009, 11:57 #186

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

fords izskataas labaak iespeejams tapeec ka motoora telpaa vieta vairaak pluss veel vinss ir augstaaks varbuut tas iespaidoo speekus, un tie novirzaas kaut kaa savaadaak nekaa bmw.
Offline
gt99
28. Jul 2009, 11:58 #187

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7180

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


28 Jul 2009, 11:55:30 dzosua rakstīja:
IMHO BMW ir bijis makeniit lielaaks ātrums kā Fordam, tāpēc arī damage atšķirās.


Nedēļas posts

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
GirtzB
28. Jul 2009, 11:58 #188

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

nea damage atšķirās nevis dēļ ātruma un klīrensa, bet gan dēļ motora novietojuma, fordam motors šķērseniski, bmw garenski. Tieciens pa pusmašīnu līdz ar to sanāk bmw praktisk pa mīkstumiem, kamēr fordam tur vēl šis tas ir.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 28 Jul 2009, 11:59:03 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
e34
28. Jul 2009, 11:58 #189

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


26 Jul 2009, 22:51:47 dzumandzi rakstīja:
bļeģ, bet tie braucēji ir tik daudzi galīgi debīli . Pirms pāris mēnešiem ar M3 vilku no Berģiem uz Garkalni, tumšs, redzamība +/- hujova, ātrums ap 200 km/h un kreisajā joslā IGAUNIS (daunis) apstājies un stāvēja, jo bija palaidis garām pagriezienu uz jobano Tallinn. Es tiešām pats nesaprotu kā es viņā neiepisu, jo pirms manis autiņš pārrindojās pa labi, a es ta domāju ka tas ir tāpēc ka braucu ar ieslēgtu kreiso pavarotu un migal ar tālajiem... Lieki jautāt, kas ar to kropli notika pēc tam.


vispār jau stulbuma pazīme arī no tavas puses.
Offline
dainiiz
28. Jul 2009, 11:59 #190

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


28 Jul 2009, 11:58:35 GirtzB rakstīja:
nea damage atšķirās nevis dēļ ātruma un klīrensa, bet gan dēļ motora novietojuma, fordam motors šķērseniski, bmw garenski. Tieciens pa pusmašīnu līdz ar to sanāk bmw praktisk pa mīkstumiem, kamēr fordam tur vēl šis tas ir.


+1
Offline
kaima
28. Jul 2009, 12:14 #191

Kopš: 13. May 2005

Ziņojumi: 552

Braucu ar: 335i

Klīrensam ir nozīme. Un ņemat vērā, ka BMW norāvās vairāk pa kreiso pusi, buss pa vidu. Būtu bembim trāpījis arī pa vidu, tad tik dziļi neiespiestu. Buss nāca leņķī nevis tieši pretī. Jāpiebilst, ka leņķis arī nedaudz mazināja ātrumu summēšanos, kā rezultātā M5 atradās kokos. Un vēl rezultātu ietekmēja līkums - M5 centrbēdzēs spēks bija vērsts uz busa pusī, ņemot vērā, ka viņš nešļūca dēļ ABS.
Offline
rencho
28. Jul 2009, 12:17 #192

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1414

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S60 II


28 Jul 2009, 11:58:35 GirtzB rakstīja:
nea damage atšķirās nevis dēļ ātruma un klīrensa, bet gan dēļ motora novietojuma, fordam motors šķērseniski, bmw garenski. Tieciens pa pusmašīnu līdz ar to sanāk bmw praktisk pa mīkstumiem, kamēr fordam tur vēl šis tas ir.


Auto klīrensam sadursmē tomēr ir nozīme.Nesen youtubā skatījos klipiņu, kur frontālajā sadursmē testēja divus vienādus mondeo, viens no tiem bija sēdināts(par 2 collām zemāks) un tad jau uz aci varēja redzēt ,ka vairāk cieš sēdinātā mondeo vadītājs.Pēc tam tajā pat klipiņā testējot džipu pret vieglo auto, protams ,ka vieglais auto cieta vairāk, jo tas palīda zem džipa...
Offline
Bulldog
28. Jul 2009, 12:17 #193

Kopš: 31. May 2009

Ziņojumi: 909

Braucu ar: Crono Yellow

Kā cietušajiem veselība?Ir kāda info?
Offline
V.I.P.
28. Jul 2009, 12:26 #194

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17357

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


28 Jul 2009, 11:55:30 dzosua rakstīja:
IMHO BMW ir bijis makeniit lielaaks ātrums kā Fordam, tāpēc arī damage atšķirās.

logjika laba

[ Šo ziņu laboja V.I.P., 28 Jul 2009, 12:27:24 ]

Offline
GirtzB
28. Jul 2009, 12:27 #195

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


28 Jul 2009, 12:17:10 rencho rakstīja:

28 Jul 2009, 11:58:35 GirtzB rakstīja:
nea damage atšķirās nevis dēļ ātruma un klīrensa, bet gan dēļ motora novietojuma, fordam motors šķērseniski, bmw garenski. Tieciens pa pusmašīnu līdz ar to sanāk bmw praktisk pa mīkstumiem, kamēr fordam tur vēl šis tas ir.


Auto klīrensam sadursmē tomēr ir nozīme.Nesen youtubā skatījos klipiņu, kur frontālajā sadursmē testēja divus vienādus mondeo, viens no tiem bija sēdināts(par 2 collām zemāks) un tad jau uz aci varēja redzēt ,ka vairāk cieš sēdinātā mondeo vadītājs.Pēc tam tajā pat klipiņā testējot džipu pret vieglo auto, protams ,ka vieglais auto cieta vairāk, jo tas palīda zem džipa...

nus pasktaies kur atrodas bufera balka Ford Galaxy un BMW e39, jamās +/- ir vienā līmenī, nav tās atšķirības kāda ir starp džipu un vieglo tur nav.
pie tam auto massa arī +/- līdzīga tā kā tie šoreiz nebij galvenie iemesli, šoreiz slikti trāpīja.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Redliner
28. Jul 2009, 12:27 #196

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: Cadillac

Varbūt šoreiz tomēr iztiksim bez spama.
Offline
GirtzB
28. Jul 2009, 12:30 #197

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

sen takš jau piespamots, t.i. no paša sākuma...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
rencho
28. Jul 2009, 12:31 #198

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1414

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S60 II

Sorry par Spam.īstenībā tagad galvenais, lai avārijā cietušajiem viss būtu labi..
Offline
VaLDeZ
28. Jul 2009, 12:42 #199

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 174

Braucu ar: citiem kopā

kam interesē bmw drošība var apskatīt eiropas kreš testus šeit (video + foto + novērtējums) http://www.euroncap.com/tests/bmw.aspx .e39 ir laba drošība, izturīgs karkas. vispār visi bmw pēc e36 (kam drošība ir slikta) ir samērā droši.
Offline
Vadik
28. Jul 2009, 12:44 #200

Kopš: 25. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5279

Braucu ar: nine eleven turbo

vse sovremennie avtomobili posle avarij vigladat bolee-menee odinakovo
zoni deformacii raschitani na soxranenie prostranstva salona
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo