Online
Pašreiz BMWPower skatās 179 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Porsche jaunumi
Autors | Ziņojums |
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7180
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
| New Boxster salona spiegu foto
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7180
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
| 997 GT3
997 Cabrio
p.s. biju aizgājis uz Porsche salonu apskatīt 997 dzīvajā. Ļoti patika.
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
Whazaaa | | Kopš: 24. Jun 2004
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 71589
Braucu ar: metro
|
2004-08-16 12:32, gt99 rakstīja:
Johaidii. porsche atguust reaali veco stilu, jumta liinijas ar zaibis
----------------- Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first. | Offline | | |
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7180
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
| Tātad divi jaunumi no Porsche
1. nākošā gada sākumā parādīsies Porsche Cayenne Targa - modifikācija ar stikla jumtu
2. drīz varētu parādīties "karsta" versija Porsche Cayenne CS (ClubSport) (It kā rūpnīcā strādājot pie šī automobiļa radīšanas). Salīdzinoši ar standartu -350 kg, kā arī nebūs pilnpiedziņas (tikai un vienīgi asfaltam domāts modelis). Nu un dzinējs -------- 500 zs!!!!!!!!
Bildes gan pagaidām nav pieejamas.
"JEJEDRA" - jefiņš jefiņam draugs.[ This message was edited by: gt99 on 2004-08-31 15:34 ]
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
ma924 | | Kopš: 08. May 2003
Ziņojumi: 496
Braucu ar: turboporku
|
2004-08-31 15:33, gt99 rakstīja:
Tātad divi jaunumi no Porsche
1. nākošā gada sākumā parādīsies Porsche Cayenne Targa - modifikācija ar stikla jumtu
2. drīz varētu parādīties "karsta" versija Porsche Cayenne CS (ClubSport) (It kā rūpnīcā strādājot pie šī automobiļa radīšanas). Salīdzinoši ar standartu -350 kg, kā arī nebūs pilnpiedziņas (tikai un vienīgi asfaltam domāts modelis). Nu un dzinējs -------- 500 zs!!!!!!!!
Bildes gan pagaidām nav pieejamas.
"JEJEDRA" - jefiņš jefiņam draugs.
<font size=1>[ This message was edited by: gt99 on 2004-08-31 15:34 ]</font>
Par Porsche Cayenne Targa biju dzirdējis, tomēr ir grūti iedomāties kāds šis auto varētu izskatīties. Izņemamais jaumta panelis kā 964 tajam noteikti tas nebūs, tomēr ar pilnīgi nobīdāmu stikla jumtu arī šo auto nevaru iedomāties. | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| šīrīta jaunumi Porsche turbo 30 gadi
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7180
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
|
jaunais boxster uz ielas pieķerts braucam
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
ma924 | | Kopš: 08. May 2003
Ziņojumi: 496
Braucu ar: turboporku
|
2004-05-21 17:39, edzulis rakstīja:
Nu man skaidra beetee1 nika izcelsme Nejauši uzdūros
Es arī nejauši uzdūros, jo pamanīju viņa "bračku" beetee3.
Uzreiz viss bija skaidrs | Offline | | |
|
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7180
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
| JAUNAIS BOXSTER OFICIĀLĀS BILDES
"JEJEDRA" - jefiņš jefiņam draugs.[ This message was edited by: gt99 on 2004-09-07 16:54 ]
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7180
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
| Rakstiskā info:
Boxster - 2,7 litri, 240 zs, 6,2 sek līdz 100 km/h, maxV 256 km/h, cena vācijā ~43 tūkst Eiro
Boxster S - 3,2 litri, 280 zs, 5,5 sek līdz simtiņam, maxV 268 km/h, cena vācijā ~51 tūkst Eiro
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
martini928 | | Kopš: 06. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 469
Braucu ar: Porsche 928GT '89
|
Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG is broadening its customer sports activities. The Stuttgart-based automobile manufacturer has development a near-standard rally version based on the 911 GT3 model. This will be on the starting line at the Belgium national championships. Thus Porsche is re-documenting the quality of the 911 model, suitable for motor sport at circuit and rally events.
The private Belgium team “Future World“ headed by Gerard Magniette takes delivery of the GT3 from Porsche and completes it with specific rally parts, all of which have been developed and tested by Porsche Motor Sport. “Future World“ services the vehicles and deploys them in the Belgium Rally Championship using private drivers. The Royale Automobile Club Belgium (RACB) has made this possible, establishing a GT class in the rules. This enables the participation of Porsche sports cars.
In this way private rally customers can take part in motor sport economically, with a powerful and spectacular sports car. The new Rally GT3 cannot and does not intend to compete with the (considerable more expensive and more technically complex) World Rally Cars (WRC)n. Should the “Future World” be successful, the concept could be expanded to further championships – if the respective national motor sport authorities change the rules, allowing a near-series GT class.
The technical basis of the new Rally 911 is the 911 GT3 as deployed by Porsche at the Germany Rally in 2001. Then the driver was Walter Röhrl. His co-driver of many years standing, Christian Geistdörfer, was in passenger seat. On the fast asphalt the duo thrilled roughly 100,000 spectators.
Series Technology with Rally Accessories
As the series mode, the engine produces 381 HP. The spring and damper unit was aligned to rally requirements, the body has been slightly raised in order to achieve more ground clearance, with a shorter gear ratio. A top speed of approximately 250 kph can be achieved. The exhaust system originates from the Carrera Cup and produces a sonorous sound. There is no ABS. The spare tire is now located behind the driver and, should the need arise, is quickly accessible via a detachable plastic rear window. A roll cage is mandatory.
The first public appearance of the Rally GT3 will take place on the weekend of 11/12 September 2004 at the “Omloop van Vlaanderen” rally. Belgian’s all-round driver Marc Duez will be with the 911 at the starting line, in order to submit the GT visiting card in the Belgium Championships. Hartmut Kristen, Head of Porsche Motor Sport comments “We are positive with respect to this private commitment of the “Future World“ team and are pleased that private persons are being given the opportunity to take part in 911 rally sport. This has not been the case for many years. It may even be the case that other manufacturers will adopt the idea to compete against the 911.“
Technical Data Porsche 911 GT3 Rally
Body
Weight-optimised 911 GT3 body
Carbon-Kevlar parts: trunk lid, wings
Plastic rear window and rear side windows
Underfloor preservation CRP
Racing seats with six-point seat belts
Fire warnings and extinguishing system
Welded roll cage
Tank: 64 litre
Adjustable rear spoiler
Spare wheel in interior
Engine
Water-cooled 6-cylinder Boxer engine motor in the rear, 4 valves per cylinder
Cubic capacity: 3,598 cm, stroke: 76.4 mm, bore: 99.99 mm
Max. output: approx. 381 HP (280 kW) at 7,400 rpm
Max. torque: 380 Nm at 5,000 rpm
Max. engine speed: 8,200 rpm
Titanium conrod
Dry sump oil system with oil-water heat exchanger
Sequential fuel injection (Bosch)
Motor electronics Bosch ME 7.8 with anti-knock control
Fuel: Super Plus unleaded, 98 Oct
Power transmission
Synchronised six-speed transmission
Rear-wheel drive
Racing clutch
Locking differential: 40/60%
Oil-water heat exchanger for transmission cooling
Top speed: 247 km/h geared up (6th gear at 8.000 rpm)
Suspension
Mc-Pherson front suspension
Multi-link rear suspension
At front and back adjustable transverse stabilisers
Coil springs all round
Sachs gas-pressure shock absorbers, pressure/traction adjustable
Height, camber, track finely variable
Alloy rims
Power-assisted steering
Tires
Front axle: 8.5J x 18 ET40 on Michelin 225/40-18
Rear axle: 11J x 18 ET63 on Michelin 295/30-18
Brakes
Brake force distribution with adjustable brake compensation
Front-axle brake disk: D = 380 mm, 34 mm thick, 6-piston aluminium fixed calliper
Rear-axle brake disk: D = 355 mm, 28 mm thick, 4-piston aluminium fixed calliper
| Offline | | |
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7180
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
| Latvijas rallijā ar šo auto nav ko darīt, jo asfalta ralliju pie mums nav. Bet rallijā GT klase rullētu
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7180
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
| Vēl pāris jaunā Boxster bildes, tikai baigi lielās tādēļ būs linki
bilde 1
bilde 2
bilde 3
bilde 4
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
martini928 | | Kopš: 06. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 469
Braucu ar: Porsche 928GT '89
| Shitaas peedeejaas bildes ir pirmaas kas man vismaz saak piedurt, jo saakotneeji jaunaas lampas kautkaa nelikaas izteiksmiigas saliidzinaajumaa ar ieprieksheejaam... | Offline | | |
ma924 | | Kopš: 08. May 2003
Ziņojumi: 496
Braucu ar: turboporku
|
2004-09-07 16:59, gt99 rakstīja:
Rakstiskā info:
Boxster - 2,7 litri, 240 zs, 6,2 sek līdz 100 km/h, maxV 256 km/h, cena vācijā ~43 tūkst Eiro
Boxster S - 3,2 litri, 280 zs, 5,5 sek līdz simtiņam, maxV 268 km/h, cena vācijā ~51 tūkst Eiro
Sanāk, ka jaunais Boxsters ir kļuvis stingrāks par Porsche 928, vai pat Porsche 928S! | Offline | | |
martini928 | | Kopš: 06. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 469
Braucu ar: Porsche 928GT '89
| Ai nu comon 928 un Boxsters ir nesaliidzinaamas lietas. Liidziigi kaa Z3 un M5 Boxsters ir neerts cik pats esmu braucis, bet 928 var noseedeet 4 stundas un uzpiipeet un braukt taalaak.
Nu un 5.5 un 5.8 liidz 100km/h atshkjiriiba izliidzinaatos liidz 160km/h un pie maksimaalaa 928 aizbrauktu ar 275km/h, bet Boxster S paliktu. Tachu tieshaam tas ir ljoti slikts saliidzinaajums, jo mashiinas ir nu pilniigi divas dazjaadas lietas... | Offline | | |
|
ma924 | | Kopš: 08. May 2003
Ziņojumi: 496
Braucu ar: turboporku
|
2004-09-09 13:16, martini928 rakstīja:
Ai nu comon 928 un Boxsters ir nesaliidzinaamas lietas. Liidziigi kaa Z3 un M5 Boxsters ir neerts cik pats esmu braucis, bet 928 var noseedeet 4 stundas un uzpiipeet un braukt taalaak.
Nu un 5.5 un 5.8 liidz 100km/h atshkjiriiba izliidzinaatos liidz 160km/h un pie maksimaalaa 928 aizbrauktu ar 275km/h, bet Boxster S paliktu. Tachu tieshaam tas ir ljoti slikts saliidzinaajums, jo mashiinas ir nu pilniigi divas dazjaadas lietas...
Es tak nemz nemēģināju salīdzināt šos abus auto
Bet paskatoties tikai uz sausiem skaitļiem, redzams, ka boksters ir kļuvis ātrāks par standarta 928.
928 ieskrienas līdz 100km/h 6,8 sek. max ātrums 230km/h.
Savukārt Boksters ieskrienas 6,2 sek līdz 100 km/h un max ātrums tam ir 256 km/h.
Mani dati atrodami te
Precizē mani, ja esmu iebraucis "auzās".
Protams tās ir divas pilnīgi dažādas mašīnas, gan pēc vadāmības gan braukšanas komforta.
Cik esmu redzējis 928, tad šķiet, ka atšķirībā no 924tā, 928tajam aizmugures sēdekļos, cilvēkus var pārvadāt neapkaunojot to cieņu.
Ja pilnīgi nopietni, tad man 928 patīk labāk kā Boksters. [ This message was edited by: ma924 on 2004-09-09 14:55 ] | Offline | | |
martini928 | | Kopš: 06. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 469
Braucu ar: Porsche 928GT '89
|
2004-09-09 14:52, ma924 rakstīja:
Es tak nemz nemēģināju salīdzināt šos abus auto
Bet paskatoties tikai uz sausiem skaitļiem, redzams, ka boksters ir kļuvis ātrāks par standarta 928.
Redz ja tu skaties uz "visparastaako" 928 tad tas ir tas ko razjoja no 77-82 gadam ja nemaldos un tam bija 240zs, kas vispaar nav nekas prieksh 1600kg. Tas bija visvisvis vaajaakais no 928. Un nesaliidzinaashanai shajaa gadiijumaa ir veel viens iemesls - gandriiz 25 gadu starpiiba Buutiibaa parastu 928 nemaz tik vienkaarshi vairs arii uz ielas neieraudziisi, lai gan Latvijaa vismaz vienu es zinu.
928 ieskrienas līdz 100km/h 6,8 sek. max ātrums 230km/h.
Savukārt Boksters ieskrienas 6,2 sek līdz 100 km/h un max ātrums tam ir 256 km/h.
Mani dati atrodami te
Precizē mani, ja esmu iebraucis "auzās".
Nee auzaas manupraat tu neesi nevienaa mirklii Tikai paskaties uz naakamo 928 raddiitaajiem, jo ja saliidzina tad driizaak ar peec iespeejas jaunaakiem modeljiem.
Protams tās ir divas pilnīgi dažādas mašīnas, gan pēc vadāmības gan braukšanas komforta.
Vadaamiibaa Boxsters noteikti ir viens no vislabaakajiem (pat labaak par 911) deelj sava dzineeja novietojuma un izsvarojuma.
Cik esmu redzējis 928, tad šķiet, ka atšķirībā no 924tā, 928tajam aizmugures sēdekļos, cilvēkus var pārvadāt neapkaunojot to cieņu.
Nuuuuuu nezinu gan - tomeer bez "piesleegshanaas sisteemai" iisti labi tur aizmuguree nav Vismaz bez paaris alus pudeleem uz garu braucienu aizmugureejaa seedeklii es neparakstiitos Labaak ir nekaa 924, bet ne labi
Ja pilnīgi nopietni, tad man 928 patīk labāk kā Boksters.
Man arii, ja neietver jeedzienu par jaunu mashiinu, garantiju un visu tamliidziigo.
Jauns 928 maksaaja shausmiigi daargi (taapat kaa tagad teiksim 911 turbo), taadeelj atkal viens iemesls nesaliidzinaat, jo Boxstera cena tomeer ir stipri pieejamaaka nekaa tajaa laikaa 928.
| Offline | | |
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7180
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
| Tātad te būs linki uz lielām Porsche 997 GT3 bildēm
Bilde 1
Bilde 2
Bilde 3
Bilde 4
Bilde 5
Nu un vel pāris spiegu foto 997 Turbo (izskatās, ka antispārns būs oioioi cik liels
Bilde1
Bilde2
p.s. Martini 928: tehnisko apskati izgāji?
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
martini928 | | Kopš: 06. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 469
Braucu ar: Porsche 928GT '89
| Jaa paldies izgaaju | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex, smudo
|