Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 184 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
subaru
20. Jun 2017, 14:17 #17921

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10290

Braucu ar: rokām uz stūres

TA izfukāja par HC atgāzēs
HC=440 (a vajag kaut ko ap 100)

Interneta diagnostiku lūdzu - uz ko skatīties vispirms?
Sveces laikam būtu pats vienkāršākais.
P.S. uz benzīna gan nezinu kādas ir atgāzes.

Motors Subaru 2.0 l atmosfēra 2009.g.

p.s. - nekādi ček endžini nedeg. Bet tajā pat laikā mašīna ar nav nekāda raķete - drusku tupī pie zemiem apgriezieniem

[ Šo ziņu laboja subaru, 20 Jun 2017, 14:19:20 ]

Offline
kexxx
20. Jun 2017, 14:36 #17922

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

Sākumā derētu pabraukāt uz beņas un paskatīties atgāzes, varbūt gāze nav pie vainas... Bet tā, izskatās, ka degviela nesadeg, iemesli daudzi var būt- spoles, sveces, sprauslas, zondes
Offline
N53series
20. Jun 2017, 14:57 #17923

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


20 Jun 2017, 14:17:44 @subaru rakstīja:
TA izfukāja par HC atgāzēs
HC=440 (a vajag kaut ko ap 100)

Interneta diagnostiku lūdzu - uz ko skatīties vispirms?
Sveces laikam būtu pats vienkāršākais.
P.S. uz benzīna gan nezinu kādas ir atgāzes.

Motors Subaru 2.0 l atmosfēra 2009.g.

p.s. - nekādi ček endžini nedeg. Bet tajā pat laikā mašīna ar nav nekāda raķete - drusku tupī pie zemiem apgriezieniem



saac ar normaalu meistaru. es gan Subaariem neesmu lietas kursaa par personaalijaam.

Tevis dotais info ir ar kaartu par pieticiigu, lai vispaar saprastu, kas notiek.
kaada Lambda izpluudee?
kaads CO?
vismaz peec shii varetu kaaut ko nojaust..
Offline
ATB
20. Jun 2017, 15:09 #17924

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

M62B44 gāzējas? Līdz 2000.gadam? Vai tur viss ir slikti?
Offline
kexxx
20. Jun 2017, 21:24 #17925

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


20 Jun 2017, 13:32:18 @Tikai_lasu rakstīja:

19 Jun 2017, 22:32:42 @kkas rakstīja:

kā būtu jābūt hvz, mnan pie Heinriha regulētā LTFT variē no 1-3% liesajā, kāds tepat bija postējis, ka gāzei labāk nedaudz liesāk, nekā pāris % treknajā

Ko nozīmē liesajā? LFT tev ir +1/+3%, kas nozīmē, ka tiek palielināta degviela kompensācijai, jeb ir -1/-3%, kas nozīmē ka tiek sazināta degviela kompensācijai?
Un kas tieši tur labs vai slikts?


nav tur nekas ne labs, ne slikts plikos procentos + vai -
tie procenti tikai izsaka to, cik ir jāpieliek (ja trims ir +) klāt vai jāatņem no "defaultā" degvielas daudzuma, lai dabūtu vajadzīgo lambdu
ja gāzes ir par maz, korekcija būs +, ja gāzes par daudz, tad būs -
nu tas tā ļoti vienkāršoti

labākais, ko var izdarīt, regulējot gāzi, ir panākt, lai korekcijas ir tuvu tām, kādas ir uz benzīna (100% tādas pat nekad nesanāks, bet kkādu +/-5% robežās parasti ir OK)
liesāku vai treknāku maisījumu ar gāzes kompja regulēšanu vien nevar panākt, jo benzīna kompis tāpat centīsies dabūt sev vēlamo lambdu un ja korekcija aizies par tālu, vnk izmetīs check engine un sāks darboties kkādā avārijas režīmā...

ja gāzi saregulē šķībi un ir baigā korekciju atšķirība, tad notiek sūdi pārslēdzoties starp degvielām (gan aukstam motoram pārslēdzoties uz gāzi, gan noslāpējot uz gāzes un darbinot uz benzīna)- raustās, neiet, nelec, purinās utt

lai guru palabo, ja kko šķībi sadzejoju
Offline
robs_
22. Jun 2017, 15:50 #17926

Kopš: 04. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 8

Braucu ar: 4x4


20 Jun 2017, 14:17:44 @subaru rakstīja:
TA izfukāja par HC atgāzēs
HC=440 (a vajag kaut ko ap 100)

Interneta diagnostiku lūdzu - uz ko skatīties vispirms?
Sveces laikam būtu pats vienkāršākais.
P.S. uz benzīna gan nezinu kādas ir atgāzes.

Motors Subaru 2.0 l atmosfēra 2009.g.

p.s. - nekādi ček endžini nedeg. Bet tajā pat laikā mašīna ar nav nekāda raķete - drusku tupī pie zemiem apgriezieniem



Ir tieši tāds pats motors 2.0R un bija tieši tāda pati problēma: gan uz gāzi, gan degvielu paaugstināts HC. Pie vainas bija zonde. Kopā ar visu maiņu 140EUR tas prieks izmaksāja pie taimera. Jebkurā gadījumā dzen uz diagnostiku sākumā.
Offline
N53series
22. Jun 2017, 16:25 #17927

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


22 Jun 2017, 15:50:37 @robs_ rakstīja:

20 Jun 2017, 14:17:44 @subaru rakstīja:
TA izfukāja par HC atgāzēs
HC=440 (a vajag kaut ko ap 100)

Interneta diagnostiku lūdzu - uz ko skatīties vispirms?
Sveces laikam būtu pats vienkāršākais.
P.S. uz benzīna gan nezinu kādas ir atgāzes.

Motors Subaru 2.0 l atmosfēra 2009.g.

p.s. - nekādi ček endžini nedeg. Bet tajā pat laikā mašīna ar nav nekāda raķete - drusku tupī pie zemiem apgriezieniem



Ir tieši tāds pats motors 2.0R un bija tieši tāda pati problēma: gan uz gāzi, gan degvielu paaugstināts HC. Pie vainas bija zonde. Kopā ar visu maiņu 140EUR tas prieks izmaksāja pie taimera. Jebkurā gadījumā dzen uz diagnostiku sākumā.


Tb,co kaads bija?
Offline
oswald
22. Jun 2017, 16:33 #17928

Kopš: 12. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1802

Braucu ar: banderomobīli 4x4

Lai nu ko teiktu par N53, bet es piekrītu viņa viedoklim par gāzi. Tas viss tiek darīts lai iesiptu kapeiku - un tam līdzi dāvanā - regulāra "čakarēšanās" + vietas zudums un aizliegums braukt caur Lamanša tuneli
Mums darbā ir daļa autoparka uz gāzes - neesmu nevienu labu atsauksmi dzirdējis -visu laiku jābrauc regulēt , neko nevar saregulēt, auksts neiet, vai vispār neiet,,,pārslēdzas uz degvielu kad iemin - lietotājam vulgaris apnīk regulāri braukāt pie henrija vai kāda cita. Ziemā reizēm nevar iepildīt ( statoilā pie -20 piem+rindas vienm.) ..neesmu braucis ar nveinu gāzēto kurš ietu kā uz beņu..nemaz nerunājot par izvilinātiem vārstiem/galvām..ok pat ja tas 1k remonts atmaksājas gada laikā -man tas čakars nav vajadzīgs. Biju priecīgs , ka copes fori atradu nesčakarētu ar gāzi.Nu nav tie auto adaptēti gāzei...un gāzei daudz kas atšķiras no degvielas - Internetā gāzinieki rullē - bet dzīvē ir citi stāsti...Pēc manas gāzes pieredzes - labāk piemest 100 EUR degvielai mēnesī nekā to čakaru.

[ Šo ziņu laboja oswald, 22 Jun 2017, 16:38:01 ]

Offline
kexxx
22. Jun 2017, 16:48 #17929

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

kāda kuram tā pieredze...

4 auto uz gāzes izmantoti, nekādu atšķirību starp braukšanu uz beņas un gāzes nejūtu, vienīgi pie kases benzīntankā
tā kā lielākā daļa gazificēto auto iekārtas ir ar šķībām rokām liktas/regulētas, ar pašām lētākajām un sūdīgākajām komponentēm un apkopi veselu mūžu neredzējušas, nav nekāds brīnums, ka vissirslikti :100_eiro_uz_cilindru:

var jau būt, ka ir arī kādi motori ar megasarežģītu vadību, kas uz gāzes savu mūžu normāli neies

bet vispār, nav ko tur strīdēties- gāze sausina motoru, uz gāzes auto neiet, drīz gāze būs vienā cenā ar benzīnu, tā ka nelieciet gāzi- būs vismaz mazākas rindas pie sūkņa
Offline
Mixzzz
22. Jun 2017, 16:51 #17930

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2789

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Es tik nesaprotu kur jūs tās rindas atrodat Gada laikā 1x nācies uzgaidīt.
Offline
kexxx
22. Jun 2017, 16:53 #17931

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


22 Jun 2017, 16:51:39 @Mixzzz rakstīja:
Es tik nesaprotu kur jūs tās rindas atrodat Gada laikā 1x nācies uzgaidīt.


galverā J-pilī svētdienā :42_centi_litrā:

[ Šo ziņu laboja kexxx, 22 Jun 2017, 16:54:09 ]

Offline
oswald
22. Jun 2017, 16:54 #17932

Kopš: 12. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1802

Braucu ar: banderomobīli 4x4

statoil regulāri - darba karte -citur nepildos - statikos taksisiti, lexusi ar gāzi - gara rinda kamēr savas 70 l bākas(ups balonus) piečurā ar gāzi. nē nu var liet tajos kaktu kantoros...tāpat kā citi dīzeli x5 jaunam lej gotika vai kā tos sauc.
Es tikai neste, statoil un lukoil, lukoil gan mazajos tankos nav 98.

[ Šo ziņu laboja oswald, 22 Jun 2017, 16:57:02 ]

Offline
N53series
22. Jun 2017, 17:21 #17933

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


22 Jun 2017, 16:48:08 @kexxx rakstīja:
kāda kuram tā pieredze...

4 auto uz gāzes izmantoti, nekādu atšķirību starp braukšanu uz beņas un gāzes nejūtu, vienīgi pie kases benzīntankā
tā kā lielākā daļa gazificēto auto iekārtas ir ar šķībām rokām liktas/regulētas, ar pašām lētākajām un sūdīgākajām komponentēm un apkopi veselu mūžu neredzējušas, nav nekāds brīnums, ka vissirslikti :100_eiro_uz_cilindru:

var jau būt, ka ir arī kādi motori ar megasarežģītu vadību, kas uz gāzes savu mūžu normāli neies

bet vispār, nav ko tur strīdēties- gāze sausina motoru, uz gāzes auto neiet, drīz gāze būs vienā cenā ar benzīnu, tā ka nelieciet gāzi- būs vismaz mazākas rindas pie sūkņa


pat ideaali sareguleeta gaaze nestraadaa taa kaa bneziins. ibo, gaazei optimaalais aizdedzes apsteidzes lenkjis dazhos rezhiimos ir par padsmit graadiem atskjiriigs [u sho atskjiriibu nevar ne likvideet, ne samazinaat].
taapat arii - dzineejs nevar nenoraustiities, paarsleedzoties.
attieciigi - ja tev viss ir ideaali, tad - taa ir vnk Tava zinaama truluma/nefiltreeshanas lieta, nevis ideaala darbiiba. cilveeki ir dazhadi. nu, Tev nevajag smalku dzineeju, smalku darbiibu. super! taapat, kaa - ir daudz cilveeku, kuriem nevajag teeret naudu skanjas apriikojumaa. jo vinji vnk nedzird.
attieciigi - viss kaartiibaa, vnk Tu izdari nepareizus secinaajumus.
Offline
Mixzzz
22. Jun 2017, 17:37 #17934

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2789

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


22 Jun 2017, 16:54:55 @oswald rakstīja:
statoil regulāri - darba karte -citur nepildos - statikos taksisiti, lexusi ar gāzi - gara rinda kamēr savas 70 l bākas(ups balonus) piečurā ar gāzi. nē nu var liet tajos kaktu kantoros...tāpat kā citi dīzeli x5 jaunam lej gotika vai kā tos sauc.
Es tikai neste, statoil un lukoil, lukoil gan mazajos tankos nav 98.
Leju tieši to pašu gāzi ko tu tikai iekš lpg, nekad nav jāgaida + 6 centi skidons
Offline
kexxx
22. Jun 2017, 17:44 #17935

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


22 Jun 2017, 17:21:26 @N53series rakstīja:

22 Jun 2017, 16:48:08 @kexxx rakstīja:
kāda kuram tā pieredze...

4 auto uz gāzes izmantoti, nekādu atšķirību starp braukšanu uz beņas un gāzes nejūtu, vienīgi pie kases benzīntankā
tā kā lielākā daļa gazificēto auto iekārtas ir ar šķībām rokām liktas/regulētas, ar pašām lētākajām un sūdīgākajām komponentēm un apkopi veselu mūžu neredzējušas, nav nekāds brīnums, ka vissirslikti :100_eiro_uz_cilindru:

var jau būt, ka ir arī kādi motori ar megasarežģītu vadību, kas uz gāzes savu mūžu normāli neies

bet vispār, nav ko tur strīdēties- gāze sausina motoru, uz gāzes auto neiet, drīz gāze būs vienā cenā ar benzīnu, tā ka nelieciet gāzi- būs vismaz mazākas rindas pie sūkņa


pat ideaali sareguleeta gaaze nestraadaa taa kaa bneziins. ibo, gaazei optimaalais aizdedzes apsteidzes lenkjis dazhos rezhiimos ir par padsmit graadiem atskjiriigs [u sho atskjiriibu nevar ne likvideet, ne samazinaat].
taapat arii - dzineejs nevar nenoraustiities, paarsleedzoties.
attieciigi - ja tev viss ir ideaali, tad - taa ir vnk Tava zinaama truluma/nefiltreeshanas lieta, nevis ideaala darbiiba. cilveeki ir dazhadi. nu, Tev nevajag smalku dzineeju, smalku darbiibu. super! taapat, kaa - ir daudz cilveeku, kuriem nevajag teeret naudu skanjas apriikojumaa. jo vinji vnk nedzird.
attieciigi - viss kaartiibaa, vnk Tu izdari nepareizus secinaajumus.


nu bet dabiski, ka uz gāzes motors nestrādā un nevar strādāt 100% tāpat, kā uz benzīna (skatoties tehniski, nevis "uz čuju" ), jo motors vnk ir izstrādāts darboties uz benzīna, kuram ir atšķirības sadegšanas īpatnības un aizdedzes leņķis ir tikai viens no atšķirīgajiem parametriem (droši vien, ka būtiskākais)
tāpēc jau arī gāzi tērē par pāris l vairāk, nekā benzīnu- jo daļa tiek sadedzināta nelietderīgi

bet- mani pilnīgi nekrata, ka tur kāda gāzes molekula nesadeg vai kāds no parametriem vairāk peld vai svārstās vai benzīna smadzenei vairāk jāadaptējas, ja vien es to ar pakaļu nejūtu un nekādas kaitinošas check engine lampiņas neiedegas

toties, sataupot ap 40% no degvielas izmaksām, man nav žēl uzturēt autiņu kārtībā un nomainīt visu, ko vajag, nevis vizināties ar eglīti panelī, nestrādājošām zondēm un pusi devēju un hvz ko vēl...
to pārslēgšanās brīdi atklāti sakot, kā kuru reizi, lielākoties vispār nepiefiksēju.. reizēm minimāla novibrēšana jūtas, bet nu nav tā, ka purinātu protēzes ārā

katram savs- nepatīk gāze, neviens nespiež likt un lietot. un jārēķinās, ka par visu jāmaksā, arī par gāzes iekārtu- gan summa uzstādīšanai jāiegulda, gan grabažniekā vietas mazāk, gan jāpildās biežāk un arī apkopes jātaisa...

[ Šo ziņu laboja kexxx, 22 Jun 2017, 17:45:24 ]

Offline
edzhaans
22. Jun 2017, 20:47 #17936

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


22 Jun 2017, 17:44:45 @kexxx rakstīja:

nulltoties, sataupot ap 40% no degvielas izmaksām, man nav žēl uzturēt autiņu kārtībā un nomainīt visu, ko vajag, nevis vizināties ar eglīti panelī, nestrādājošām zondēm un pusi devēju un hvz ko vēl... to pārslēgšanās brīdi atklāti sakot, kā kuru reizi, lielākoties vispār nepiefiksēju.. reizēm minimāla novibrēšana jūtas, bet nu nav tā, ka purinātu protēzes ārā


Sorry, bet es nevaru atturēties. Es esmu sēdējis un braucis ar pāris gāzētiem auto. Nekad nekas nav bijis kārtībā un brauc kamēr pizda. Mož tu attiecies citādi, nezinu, bet nu šis nav tas iemesls kapēc cilvēki liek gāzi vairumā gadījumu, uzliek un brauc, jo ir lēti, un kā ir lēti gribās vēl lētāk.
Offline
jim-beam
22. Jun 2017, 21:00 #17937

Kopš: 29. Mar 2009

Ziņojumi: 11096

Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp

Jūs vēl pasakiet ka ar autiņiem kuri ir vecāki par 5 gadi nedrīkst pārvietoties!

Un vecākiem ir jābūt vainu izgāztuvē vai sausā šķūnī līdz būs laiks to izvilkt ārā!

PS: realitāte
Offline
Mikus188
22. Jun 2017, 21:32 #17938

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD

Nesaprotu ko jūs te cepās , parasto cilvēciņu nefis cik LPG ir kaitīgs vai grūti noregulējams, nefis un punkts, fis tikai kā savilkt galus un nomaksāt mogo ! Man personīgi ir alerģija pret dīzeļiem un banānijā ir pārāk dārga beņa , tpc LPG ir tēma
Lai topiks neaiziet galīgās auzās ... kopš uzliku ieplūdi no m54b30 autiņš uz gāzi uzvedās pilnīgi savādāk, gļuki pazuduši , norāustīšanās pie pārslēgšanās uz gāzi pazudusi utt. ar ko tas izskaidrojams ? vairāk gaisa ? priekā
Offline
jim-beam
22. Jun 2017, 21:36 #17939

Kopš: 29. Mar 2009

Ziņojumi: 11096

Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp

Principā vasaras laikā pa pilsētu pārvietojos ar mociku. Nu kopš aprīļa sākuma nevienu smirdīgu gāzes auto nēesmu manījis. Savukārt Dieseļi ir vienkārši briesmas. (itsevišķi pajauni Mercedesi)

[ Šo ziņu laboja jim-beam, 22 Jun 2017, 21:37:21 ]

Offline
subaru
22. Jun 2017, 21:41 #17940

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10290

Braucu ar: rokām uz stūres


22 Jun 2017, 16:25:02 @N53series rakstīja:

22 Jun 2017, 15:50:37 @robs_ rakstīja:

20 Jun 2017, 14:17:44 @subaru rakstīja:
TA izfukāja par HC atgāzēs
HC=440 (a vajag kaut ko ap 100)

Interneta diagnostiku lūdzu - uz ko skatīties vispirms?
Sveces laikam būtu pats vienkāršākais.
P.S. uz benzīna gan nezinu kādas ir atgāzes.

Motors Subaru 2.0 l atmosfēra 2009.g.

p.s. - nekādi ček endžini nedeg. Bet tajā pat laikā mašīna ar nav nekāda raķete - drusku tupī pie zemiem apgriezieniem



Ir tieši tāds pats motors 2.0R un bija tieši tāda pati problēma: gan uz gāzi, gan degvielu paaugstināts HC. Pie vainas bija zonde. Kopā ar visu maiņu 140EUR tas prieks izmaksāja pie taimera. Jebkurā gadījumā dzen uz diagnostiku sākumā.


Tb,co kaads bija?


man bij
CO (%): 0.04
CO paaugst.(%): 0.13
HC (ppm): 444
Lambda: 0
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo