Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
Edzhus
30. Sep 2016, 12:43 #17901

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar: 4x5


30 Sep 2016, 12:23:13 @83 rakstīja:
E60, E61 cenas sāk krist uz leju burtiski pa nedēļām, tagad jau tiek mesti pakaļ exemplāri sākot no 5.5K laužot pilnībā tirgu un citu normālu auto vērtību.

Tiešām nepērk tās lamatas?

Vai ir jēga tagad:
1) grūst tekošo sīkumu remontā/apkopē vismaz 500 eur
2) vest kārbu uz remontu, jo kamēr brauc - lai brauc, bet cik ilgi tā mufta izturēs ir hvz.
3) Pirkt Ziemas riepas

Varbūt labāk atdod pa sviestmaizi un neieguldīties vairāk, vērtība tādam auto neaug un neviens nemaksās vairāk, tikai tāpēc, ka būs viss ideālā stāvoklī, jo vienmēr būs tādi, kas smērēs leišu variantus, kuru nopirks studenti, kas sapņo pārsēsties no e39 uz e60

Šobrīd Tu parakstīji spriedumu savam auto Viņš paliks pie Tevis. Neviens no šejieniešiem nepirks

lai gan te tāpāt neviens zem 20k eur auto nepērk
Offline
sn
30. Sep 2016, 12:45 #17902

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879724

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

nu par 5.5K viņu pārdot var, pircējs bik iegrūdīs, bet sanāks tāpat zem 10k finālā

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Angelz
30. Sep 2016, 12:47 #17903

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


30 Sep 2016, 10:43:13 @sais rakstīja:
Es nesēžu te 24/7. Kad ienāku, tad uzrakstu- ja ir ko atbildēt uz ko sakarīgu... Par iepriekšējiem postiem ja interesē- problēmas ar drenāžu atrisinātas, dpf izgriezts un pie reizes sačipots klovarpstas piedziņas skiemelis ar siksnām un ruļļiem samainīts un problēmas ar lādēšanu atrisinātas


Ok, es neko nesaku vnk redzu likumsakarības. Kāpēc nolēmi DPF griezt ārā? Forsēti iztīrīt nebija variantu?

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
josi
30. Sep 2016, 14:42 #17904

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


30 Sep 2016, 10:48:56 @Filips rakstīja:
ss.lv>1.sērija

Ko sakat par šo kapeiciņu? Pēc bildēm izskatās labi. Odometru pirms Latvijas tūlīt izčekošu.
Moš kāds ko pamana, būšu pateicīgs ja padosiet ziņu.
Ir doma paņemt sievai eko variantu.

Vizuāli mazliet konstruktors, jo panelis (vismaz apakša), CIC ar lielo ekrānu, klimats un aimuguŗejie lukturi ir no feislifta.
Offline
sais
30. Sep 2016, 14:50 #17905

Kopš: 18. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 357

Braucu ar: F10


30 Sep 2016, 12:47:43 @Angelz rakstīja:
Ok, es neko nesaku vnk redzu likumsakarības. Kāpēc nolēmi DPF griezt ārā? Forsēti iztīrīt nebija variantu?

Esot aizdirsts bijis - var jau mēģināt paildzināt dpf dzīvi, bet lieks gemars- pēc kādiem 20-30k km tāpat gan jau nāktos griezt un čipot jau sen taisījos, tā, ka izmanotoju komplekso piedāvājumu
Offline
Angelz
30. Sep 2016, 14:53 #17906

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


30 Sep 2016, 10:48:56 @Filips rakstīja:
ss.lv>1.sērija

Ko sakat par šo kapeiciņu? Pēc bildēm izskatās labi. Odometru pirms Latvijas tūlīt izčekošu.
Moš kāds ko pamana, būšu pateicīgs ja padosiet ziņu.
Ir doma paņemt sievai eko variantu.


Sieva ar manuālo kārbu būs apmierināta?

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
bum_bumz
30. Sep 2016, 15:07 #17907

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6749

Braucu ar: E34


30 Sep 2016, 14:53:18 @Angelz rakstīja:

30 Sep 2016, 10:48:56 @Filips rakstīja:
ss.lv>1.sērija

Ko sakat par šo kapeiciņu? Pēc bildēm izskatās labi. Odometru pirms Latvijas tūlīt izčekošu.
Moš kāds ko pamana, būšu pateicīgs ja padosiet ziņu.
Ir doma paņemt sievai eko variantu.


Sieva ar manuālo kārbu būs apmierināta?

Ar 1 roku būs ručka jātur un vairāk būs laika pievērsties satiksmei
Nekā personīga.
Offline
7781
30. Sep 2016, 15:07 #17908

Kopš: 24. Jul 2010

Ziņojumi: 813

Braucu ar:

Ir reika no XDrive e60/e61
25530033
Offline
R_BERGS
30. Sep 2016, 15:09 #17909

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16505

Braucu ar:


30 Sep 2016, 14:53:18 @Angelz rakstīja:

30 Sep 2016, 10:48:56 @Filips rakstīja:
ss.lv>1.sērija

Ko sakat par šo kapeiciņu? Pēc bildēm izskatās labi. Odometru pirms Latvijas tūlīt izčekošu.
Moš kāds ko pamana, būšu pateicīgs ja padosiet ziņu.
Ir doma paņemt sievai eko variantu.


Sieva ar manuālo kārbu būs apmierināta?

Kā Tu to biji domājis ?

-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
drakelv
30. Sep 2016, 15:50 #17910

Kopš: 15. Sep 2012

Ziņojumi: 335

Braucu ar: F11 535d ///M


30 Sep 2016, 12:23:13 @83 rakstīja:
E60, E61 cenas sāk krist uz leju burtiski pa nedēļām, tagad jau tiek mesti pakaļ exemplāri sākot no 5.5K laužot pilnībā tirgu un citu normālu auto vērtību.

Tiešām nepērk tās lamatas?

Vai ir jēga tagad:
1) grūst tekošo sīkumu remontā/apkopē vismaz 500 eur
2) vest kārbu uz remontu, jo kamēr brauc - lai brauc, bet cik ilgi tā mufta izturēs ir hvz.
3) Pirkt Ziemas riepas

Varbūt labāk atdod pa sviestmaizi un neieguldīties vairāk, vērtība tādam auto neaug un neviens nemaksās vairāk, tikai tāpēc, ka būs viss ideālā stāvoklī, jo vienmēr būs tādi, kas smērēs leišu variantus, kuru nopirks studenti, kas sapņo pārsēsties no e39 uz e60

ja tavs e60 ir pliks ka baznīcas žurka tad pavisam noteikti nav. un auto nevajag uzskatīt kā investīciju, tu remontē priekš sevis nevis lai pārdotu un neoirgotu dārgāk- tas nestrādā.

sakarīgām e60/1 ar org m pack/comfort/head up cena nav kritusi pa gadu

[ Šo ziņu laboja drakelv, 30 Sep 2016, 15:52:11 ]

Offline
FisherS
30. Sep 2016, 17:03 #17911

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1481

Braucu ar: tīriem diskiem

Trīs gadu laikā, cik novēroju, labiem un papilniem auto(nedapistiem un nenotītiem) cena nostaigājusi pa 500eur max uz leju.
Offline
Angelz
30. Sep 2016, 17:16 #17912

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW

Ja mērķis ieguldīt bez "krituma" tad jāpērk dārgmetāli nevis auto!

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Filips
01. Oct 2016, 11:59 #17913

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4542

Braucu ar: E 61.


30 Sep 2016, 14:53:18 @Angelz rakstīja:

30 Sep 2016, 10:48:56 @Filips rakstīja:
ss.lv>1.sērija

Ko sakat par šo kapeiciņu? Pēc bildēm izskatās labi. Odometru pirms Latvijas tūlīt izčekošu.
Moš kāds ko pamana, būšu pateicīgs ja padosiet ziņu.
Ir doma paņemt sievai eko variantu.


Sieva ar manuālo kārbu būs apmierināta?

Būs labi. Viņai nav problēmu ar manuālo.

-----------------
VISA VEIDA ŽALŪZIJAS!!!!!
markīzes, slēģi, rulo, kasešu rullo, vertikālās, romiešu utt..
TAGAD ARĪ PACEĻAMIE GARĀŽU VĀRTI!!!!!
mob: 26602255
[email protected]
Offline
Kaross
01. Oct 2016, 23:06 #17914

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4364

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


30 Sep 2016, 12:23:13 @83 rakstīja:
E60, E61 cenas sāk krist uz leju burtiski pa nedēļām, tagad jau tiek mesti pakaļ exemplāri sākot no 5.5K laužot pilnībā tirgu un citu normālu auto vērtību.

Tiešām nepērk tās lamatas?

Vai ir jēga tagad:
1) grūst tekošo sīkumu remontā/apkopē vismaz 500 eur
2) vest kārbu uz remontu, jo kamēr brauc - lai brauc, bet cik ilgi tā mufta izturēs ir hvz.
3) Pirkt Ziemas riepas

Varbūt labāk atdod pa sviestmaizi un neieguldīties vairāk, vērtība tādam auto neaug un neviens nemaksās vairāk, tikai tāpēc, ka būs viss ideālā stāvoklī, jo vienmēr būs tādi, kas smērēs leišu variantus, kuru nopirks studenti, kas sapņo pārsēsties no e39 uz e60


Laužot tirgu? Tu kaut ko jauc. Sen jau tām miskastēm vajadzēja tā un vēl mazāk maksāt. Kā vispār var par E60 vēl prasīt 10K un vairāk Euro. 80-90% viņi ir miruši.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sn
01. Oct 2016, 23:15 #17915

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879724

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

E39 par 8-9k ir ok, bet e60 par 10k ir par daudz?

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
PowerBMW
01. Oct 2016, 23:21 #17916

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530....html?1475353195

4,5Eur
Offline
FisherS
01. Oct 2016, 23:50 #17917

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1481

Braucu ar: tīriem diskiem

Miruši e6x nāk no maskavas ielas gala un LT.

Mans viedoklis:

Ja e60 būtu tiešām tik slikts sūds, tad arī būtu tā 5-6k "adekvātā" cena.
Skandināt, ka bmw ir sūds nebūtu pareizi, ja nopirkts zem mobile.de cenām un mainītiem cipariem odometrā.
Ja 500eur par pašsaprotamu apkopi(eļļas, filtri, bremžu diski, kluči) ir daudz, tad varbūt jāskatās no VWfana baudāmo auto saraksta.
Ir saimniecībā gan e60, gan f10. Abi ir papilni, ar tīru vēsturi, maziem nobraukumiem un uzturēti vienmēr kārtībā. Abi arī attiecīgi maksāja virs vidējās tirgus vērtības. Nevienu sliktu vārdu nevar teikt ne pa vienu, ne pa otru. Problēmas nav bijušas un pagaidām arī nav prognozētas.
Ps. man vairāk e60 piesaista, braukšanas ziņā patīkamāks, sēžampozīcija ērtāka, salona vide utt. Manuprāt, vienïgais mīnuss e60, diezgan ciets priekš pilsētas braukšanas.

G30 šaubos vai tiks kādreiz iegādāts, jo izskatās mats matā kā f10(gabarīti), tākā atliks vien lēkāt pa bedrēm ar e60


[ Šo ziņu laboja FisherS, 02 Oct 2016, 00:02:21 ]

Offline
Kaross
01. Oct 2016, 23:52 #17918

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4364

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


01 Oct 2016, 23:15:57 @sn rakstīja:
E39 par 8-9k ir ok, bet e60 par 10k ir par daudz?


Es te tagad nerunāju par garīgi slimiem cilvēkiem. Kurš par E39 var prasīt tādus ciparus?
Neiet runa par M5 vai labiem 540i u.t.t., bet par kopējo Latvijas fonu uz ceļiem un ss.lv

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Staris
02. Oct 2016, 01:45 #17919

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

1. E60 nav 80-90% miruši.
Latvijā varbūt jā, jo te visticamāk vairums braukā Maskavas ielas gala vai LT varianti, kuri maksāja būtiski lētāk.
Bet es arī no personīgās pieredzes varu pateikt - atkarībā no komplektācijas, labs E60/E61 FL ir 10k+ bez pakas un ar paku sākot no 11k. Un negribiet neticiet, bet joprojām ir tirdziņā arī ar negrozītiem ~220k odo pieejami. Tikai cik daudzi par tādu ir gatavi maksāt vairāk?
Es savu zagto paņēmu pa 11200 + piegāde. 3 mēnešus braucu un nebija par ko sūdzēties. Jā, standarta termostati un dpf. Bet kaut kādi gļuki vai sajūtas, ka brauc ar nolietotu auto? Nē!
Tāpēc nepiekritīšu, ka E60 jāmaksā maksimums 10k. Ja 10k ir ar orģinālu paku + nobraukumu + papilnu komplektāciju, tad vidējam plikajam Latvijas E60 būtu jāmaksā 3-5k euro.


Bet par nopietnākām lietām: Uz ko E60 var uzsēdināt sekretku? Ja pa dienu vēl domāju kaut ko sakarā ar sūkni, tad tagad sapratu, ka zaglim paņemt lieku aķi līdzi priekš plāna B un palaist manuāli sūkni nebūtu problēma.
Ko vēl var nedatorizēti izlaist caur slēdzi?
Offline
marihuans
02. Oct 2016, 01:48 #17920

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

neesmu elektriķis,bet nevar spiediena devējā,kloķenes devējā vai vēl kkur ielikt starpā slēdzi,lai auto vnk nevar piešķilt.

-----------------
T: 203-65-203
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo