Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 227 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
eddylee
20. Feb 2014, 22:12 #17901

Kopš: 08. Jan 2011

No: Madona

Ziņojumi: 324

Braucu ar: Pačota punktiem.

Ko labu vai sliktu varat pateikt par x trail 2.2 dizeli tiesi par dzineju kaa taadu! Nav lidziigs Tds`am!!??
Es domaju vai nav tik sudiigs!

[ Šo ziņu laboja eddylee, 20 Feb 2014, 22:13:36 ]

Offline
haizenberg
20. Feb 2014, 22:27 #17902

Kopš: 04. Oct 2013

Ziņojumi: 400

Braucu ar: E63/65


18 Feb 2014, 21:27:22 uldens1 rakstīja:

18 Feb 2014, 21:08:05 haizenberg rakstīja:
2002g 525d nelec,nu loti ilgi startejot moska pielec,iepusot bikit brake cleaner ieplude momenta pielec,met ara kludu ka nav spiediena reika prieks starta,kad pielec tad darbojas loti ok....
kas varetu but pa vainu,suknis(kurs)reika,kas cits??
domaju ka kada sprausla laiz atpludē,vai ari visas

viena sprausla laida atplude,nomainiju sprauslu,viss kulee.Paldies
Offline
ezerss12
20. Feb 2014, 22:45 #17903

Kopš: 18. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 97

Braucu ar: VAG

Problēma ar E34 , 2.0 benzīns, 89 gads. Ir tā ka braucot temperatūra negrib celties uz augšu, motors silts, stāvot ilgāku laiku temperatūra jau sāk par daudz kāpt un kūp motors. Tosols ir, eļla ir.

Ieteikumi ko skatīties un kas varētu būt pie vainas ?
Offline
Driver
20. Feb 2014, 22:51 #17904

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Tad tu izlem vai tev karst vai tomer nesilst

Es pat neko nevienam nejautatu, vispirms termostatu nomainitu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
ezerss12
20. Feb 2014, 22:53 #17905

Kopš: 18. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 97

Braucu ar: VAG


20 Feb 2014, 22:51:35 Driver rakstīja:
Tad tu izlem vai tev karst vai tomer nesilst

Es pat neko nevienam nejautatu, vispirms termostatu nomainitu


nu braucot temperatūra neceļās bet stāvot uz vietas ilgāku laiku tad viņa ceļās un beigās kad jau ir virs 90 tad jau sāk kūpēt motors.

Skaidrs, tiks darīts.
Offline
hck7h60vrmn7
21. Feb 2014, 09:23 #17906

Kopš: 23. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 370

Braucu ar: ZX6R


20 Feb 2014, 22:45:02 ezerss12 rakstīja:
Problēma ar E34 , 2.0 benzīns, 89 gads. Ir tā ka braucot temperatūra negrib celties uz augšu, motors silts, stāvot ilgāku laiku temperatūra jau sāk par daudz kāpt un kūp motors. Tosols ir, eļla ir.

Ieteikumi ko skatīties un kas varētu būt pie vainas ?


Man ir tieši tāda pati problēma un līdzīgs motors - stāvot temp uzkāpa līdz 110, braucot normāli 90, bet ventilators tā arī neieslēdzās (moš atsevišķs defekts).
Spečuki paostija izpūtēju un teica, ka varbūt tosols iet motorā. Jāmaina vai jāremontē galva, citādi pavisam drīz varēs meklēt citu motoru. Pret vakaru varbūt zināšu stāstīt konkrētāk.

PS - cik šitais joks varētu maksāt? Serviss vēl nekomentē, viens saka 50eur, cits 150
Offline
uldens1
21. Feb 2014, 09:25 #17907

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16202

Braucu ar:


21 Feb 2014, 09:23:31 hck7h60vrmn7 rakstīja:

20 Feb 2014, 22:45:02 ezerss12 rakstīja:
Problēma ar E34 , 2.0 benzīns, 89 gads. Ir tā ka braucot temperatūra negrib celties uz augšu, motors silts, stāvot ilgāku laiku temperatūra jau sāk par daudz kāpt un kūp motors. Tosols ir, eļla ir.

Ieteikumi ko skatīties un kas varētu būt pie vainas ?


Man ir tieši tāda pati problēma un līdzīgs motors - stāvot temp uzkāpa līdz 110, braucot normāli 90, bet ventilators tā arī neieslēdzās (moš atsevišķs defekts).
Spečuki paostija izpūtēju un teica, ka varbūt tosols iet motorā. Jāmaina vai jāremontē galva, citādi pavisam drīz varēs meklēt citu motoru. Pret vakaru varbūt zināšu stāstīt konkrētāk.

PS - cik šitais joks varētu maksāt? Serviss vēl nekomentē, viens saka 50eur, cits 150
es teiktu ka viskomufta psc
Offline
hck7h60vrmn7
21. Feb 2014, 09:31 #17908

Kopš: 23. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 370

Braucu ar: ZX6R

uldens, nav tik traki, iejauc tosolā bitumena mastiku vai logu līmi un motors pats aizlāpīsies. iesaku

vai arī bez jokiem domā, ka motors kaput?

[ Šo ziņu laboja hck7h60vrmn7, 21 Feb 2014, 09:33:12 ]

Offline
OX
21. Feb 2014, 09:33 #17909

Kopš: 25. Jan 2008

Ziņojumi: 7

Braucu ar:


21 Feb 2014, 09:31:17 hck7h60vrmn7 rakstīja:
uldens, nav tik traki, iejauc tosolā bitumena mastiku vai logu līmi un motors pats aizlāpīsies. iesaku

sorry par
vnk tīri ziņkārīgs jautājums Tev..
Kā tu vari atcerēties savu niku lai ielogotos powerā?
Offline
hck7h60vrmn7
21. Feb 2014, 09:37 #17910

Kopš: 23. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 370

Braucu ar: ZX6R


21 Feb 2014, 09:33:13 OX rakstīja:

21 Feb 2014, 09:31:17 hck7h60vrmn7 rakstīja:
uldens, nav tik traki, iejauc tosolā bitumena mastiku vai logu līmi un motors pats aizlāpīsies. iesaku

sorry par
vnk tīri ziņkārīgs jautājums Tev..
Kā tu vari atcerēties savu niku lai ielogotos powerā?


Tāpēc es šeit esmu tik reti
Bet tā - izdomā teikumu, no tā paņem katru 2. vai 3. burtu. 10 skaitļi aizstāj 10 vizuāli līdzīgos burtus. Pēc kāda laika atceries automātiski.

[ Šo ziņu laboja hck7h60vrmn7, 21 Feb 2014, 09:39:27 ]

Offline
520i
21. Feb 2014, 09:38 #17911

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2687

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS

Labāk parādi man to, kurš Tev ir gatavs to darīt par 50eur?

Lētākā galvas blīve -10 eur
Slīpēšana - 20 eur
(vēl var pieskaitīt, pastas hujastas, tosolus utt.)
rupji rēķinot paliek 20 eur, par to jebatoriju?

Remonts sākot no 200 eur.

pakomentējiet, ja kļūdos.
Offline
uldens1
21. Feb 2014, 09:40 #17912

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16202

Braucu ar:


21 Feb 2014, 09:31:17 hck7h60vrmn7 rakstīja:
uldens, nav tik traki, iejauc tosolā bitumena mastiku vai logu līmi un motors pats aizlāpīsies. iesaku

vai arī bez jokiem domā, ka motors kaput?
es pa to viskomuftu nopietni,braucot ir pretvejš kas dzese,uz vietas plusmas nav,to vajadzetu nodoršinat ventilatoram
Offline
tattoo-artist
21. Feb 2014, 10:10 #17913

Kopš: 17. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 889

Braucu ar: v8 bobiku

sveiki,chomam izskataas,ka VW b5 2001 gada oem sigas pults atkodeejusies.(3 pogu pults)Ir tikai viena.Lampinja mirgo,taakaa shancee.Kaa vinju vareeja atpakalj piekodeet?Isti nesanaak netaa atrast infu..

[ Šo ziņu laboja tattoo-artist, 21 Feb 2014, 10:36:09 ]

Offline
hck7h60vrmn7
21. Feb 2014, 10:14 #17914

Kopš: 23. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 370

Braucu ar: ZX6R

Ā, biju pārpratis tevi.
Jā, nu tas ir beigts, bet tā arī nebūtu tik liela bēda salīdzinoši ar motoru.
Offline
inferno-ex
21. Feb 2014, 10:22 #17915

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:


21 Feb 2014, 10:14:02 hck7h60vrmn7 rakstīja:
Ā, biju pārpratis tevi.
Jā, nu tas ir beigts, bet tā arī nebūtu tik liela bēda salīdzinoši ar motoru.

Ventilātors jau ir tas kas dzesē to motoru, kamer Tu tukšgaitā stāvi uz vietas
Offline
hck7h60vrmn7
21. Feb 2014, 10:31 #17916

Kopš: 23. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 370

Braucu ar: ZX6R


21 Feb 2014, 10:22:28 inferno-ex rakstīja:

21 Feb 2014, 10:14:02 hck7h60vrmn7 rakstīja:
Ā, biju pārpratis tevi.
Jā, nu tas ir beigts, bet tā arī nebūtu tik liela bēda salīdzinoši ar motoru.

Ventilātors jau ir tas kas dzesē to motoru, kamer Tu tukšgaitā stāvi uz vietas


Es neesmu mehs un līdz šim nezināju, ka ventilatoru sauc par viskomfutu. Pārējais ir skaidrs
Offline
EDzigurs
21. Feb 2014, 10:33 #17917

Kopš: 21. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 16

Braucu ar: BMW 750, BMW X5

Sveiki, tātad braucu ar E38 97.gada.
Situācija sekojoša : Nav siltā gaisa salonā.
Aizbraucu uz servisu, normālu(pēc recenzijām-kengaraga iela 6) nomainīja man ūdenssūkni, termostatu un iztīrija tos klapanus,kuri regulē siltā/augstā gaisa padevi,nekas nemainījās.
Iegrūdu 200eiro,lai nekas nemainītos. Beigās uztaisīja vēl diagnostiku,bet nekā pateikt nevar.


Jautājums : Varbūt kāds zin šīs problēmas sakni vai kādu labu/sakarīgu meistaru,kurš nečakarēs smadzeni ar lieku detaļu nomaiņu?

Paldies par atsaucību un sapratni.
Offline
520i
21. Feb 2014, 10:34 #17918

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2687

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS


21 Feb 2014, 10:31:32 hck7h60vrmn7 rakstīja:

21 Feb 2014, 10:22:28 inferno-ex rakstīja:

21 Feb 2014, 10:14:02 hck7h60vrmn7 rakstīja:
Ā, biju pārpratis tevi.
Jā, nu tas ir beigts, bet tā arī nebūtu tik liela bēda salīdzinoši ar motoru.

Ventilātors jau ir tas kas dzesē to motoru, kamer Tu tukšgaitā stāvi uz vietas


Es neesmu mehs un līdz šim nezināju, ka ventilatoru sauc par viskomfutu. Pārējais ir skaidrs


kas Tev par dzinēju? Visiem b4 tak ir elektroventilators?

[ Šo ziņu laboja 520i, 21 Feb 2014, 10:34:49 ]

Offline
inferno-ex
21. Feb 2014, 10:39 #17919

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:


21 Feb 2014, 10:34:03 520i rakstīja:

21 Feb 2014, 10:31:32 hck7h60vrmn7 rakstīja:

21 Feb 2014, 10:22:28 inferno-ex rakstīja:

21 Feb 2014, 10:14:02 hck7h60vrmn7 rakstīja:
Ā, biju pārpratis tevi.
Jā, nu tas ir beigts, bet tā arī nebūtu tik liela bēda salīdzinoši ar motoru.

Ventilātors jau ir tas kas dzesē to motoru, kamer Tu tukšgaitā stāvi uz vietas


Es neesmu mehs un līdz šim nezināju, ka ventilatoru sauc par viskomfutu. Pārējais ir skaidrs


kas Tev par dzinēju? Visiem b4 tak ir elektroventilators?


Šeit nav īsti būtiski, vai ir mufta, vai elektro. Neiet tā vai šā, un karst visticamāk dēļ neejošā ventilatora.
Offline
hck7h60vrmn7
21. Feb 2014, 10:40 #17920

Kopš: 23. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 370

Braucu ar: ZX6R

2.0 benzīns, mono šprice.
jā, tas ir elektroventilators, tieši pie radiatora, nevis pie motora.
vai nu vads pārplīsis vai arī nemaz netiek padota strāva. jebkurā gadījumā tas viss ir sīkums.


EDIT: tikko uzzvanīja no servja, bija mani sabiedējuši un ventilators bija vienīgā problēma.
YYEEAAHHH

[ Šo ziņu laboja hck7h60vrmn7, 21 Feb 2014, 10:49:28 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo