Online
Pašreiz BMWPower skatās 227 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
eddylee | | Kopš: 08. Jan 2011
No: Madona
Ziņojumi: 324
Braucu ar: Pačota punktiem.
| Ko labu vai sliktu varat pateikt par x trail 2.2 dizeli tiesi par dzineju kaa taadu! Nav lidziigs Tds`am!!??
Es domaju vai nav tik sudiigs! [ Šo ziņu laboja eddylee, 20 Feb 2014, 22:13:36 ] | Offline | | |
haizenberg | | Kopš: 04. Oct 2013
Ziņojumi: 400
Braucu ar: E63/65
|
18 Feb 2014, 21:27:22 uldens1 rakstīja:
18 Feb 2014, 21:08:05 haizenberg rakstīja:
2002g 525d nelec,nu loti ilgi startejot moska pielec,iepusot bikit brake cleaner ieplude momenta pielec,met ara kludu ka nav spiediena reika prieks starta,kad pielec tad darbojas loti ok....
kas varetu but pa vainu,suknis(kurs)reika,kas cits??
domaju ka kada sprausla laiz atpludē,vai ari visas
viena sprausla laida atplude,nomainiju sprauslu,viss kulee.Paldies | Offline | | |
ezerss12 | | Kopš: 18. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 97
Braucu ar: VAG
| Problēma ar E34 , 2.0 benzīns, 89 gads. Ir tā ka braucot temperatūra negrib celties uz augšu, motors silts, stāvot ilgāku laiku temperatūra jau sāk par daudz kāpt un kūp motors. Tosols ir, eļla ir.
Ieteikumi ko skatīties un kas varētu būt pie vainas ? | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Tad tu izlem vai tev karst vai tomer nesilst
Es pat neko nevienam nejautatu, vispirms termostatu nomainitu
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
ezerss12 | | Kopš: 18. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 97
Braucu ar: VAG
|
20 Feb 2014, 22:51:35 Driver rakstīja:
Tad tu izlem vai tev karst vai tomer nesilst
Es pat neko nevienam nejautatu, vispirms termostatu nomainitu
nu braucot temperatūra neceļās bet stāvot uz vietas ilgāku laiku tad viņa ceļās un beigās kad jau ir virs 90 tad jau sāk kūpēt motors.
Skaidrs, tiks darīts. | Offline | | |
hck7h60vrmn7 | | Kopš: 23. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 370
Braucu ar: ZX6R
|
20 Feb 2014, 22:45:02 ezerss12 rakstīja:
Problēma ar E34 , 2.0 benzīns, 89 gads. Ir tā ka braucot temperatūra negrib celties uz augšu, motors silts, stāvot ilgāku laiku temperatūra jau sāk par daudz kāpt un kūp motors. Tosols ir, eļla ir.
Ieteikumi ko skatīties un kas varētu būt pie vainas ?
Man ir tieši tāda pati problēma un līdzīgs motors - stāvot temp uzkāpa līdz 110, braucot normāli 90, bet ventilators tā arī neieslēdzās (moš atsevišķs defekts).
Spečuki paostija izpūtēju un teica, ka varbūt tosols iet motorā. Jāmaina vai jāremontē galva, citādi pavisam drīz varēs meklēt citu motoru. Pret vakaru varbūt zināšu stāstīt konkrētāk.
PS - cik šitais joks varētu maksāt? Serviss vēl nekomentē, viens saka 50eur, cits 150 | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16202
Braucu ar:
|
21 Feb 2014, 09:23:31 hck7h60vrmn7 rakstīja:
20 Feb 2014, 22:45:02 ezerss12 rakstīja:
Problēma ar E34 , 2.0 benzīns, 89 gads. Ir tā ka braucot temperatūra negrib celties uz augšu, motors silts, stāvot ilgāku laiku temperatūra jau sāk par daudz kāpt un kūp motors. Tosols ir, eļla ir.
Ieteikumi ko skatīties un kas varētu būt pie vainas ?
Man ir tieši tāda pati problēma un līdzīgs motors - stāvot temp uzkāpa līdz 110, braucot normāli 90, bet ventilators tā arī neieslēdzās (moš atsevišķs defekts).
Spečuki paostija izpūtēju un teica, ka varbūt tosols iet motorā. Jāmaina vai jāremontē galva, citādi pavisam drīz varēs meklēt citu motoru. Pret vakaru varbūt zināšu stāstīt konkrētāk.
PS - cik šitais joks varētu maksāt? Serviss vēl nekomentē, viens saka 50eur, cits 150
es teiktu ka viskomufta psc | Offline | | |
hck7h60vrmn7 | | Kopš: 23. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 370
Braucu ar: ZX6R
| uldens, nav tik traki, iejauc tosolā bitumena mastiku vai logu līmi un motors pats aizlāpīsies. iesaku
vai arī bez jokiem domā, ka motors kaput? [ Šo ziņu laboja hck7h60vrmn7, 21 Feb 2014, 09:33:12 ] | Offline | | |
|
OX | | Kopš: 25. Jan 2008
Ziņojumi: 7
Braucu ar:
|
21 Feb 2014, 09:31:17 hck7h60vrmn7 rakstīja:
uldens, nav tik traki, iejauc tosolā bitumena mastiku vai logu līmi un motors pats aizlāpīsies. iesaku
sorry par
vnk tīri ziņkārīgs jautājums Tev..
Kā tu vari atcerēties savu niku lai ielogotos powerā? | Offline | | |
hck7h60vrmn7 | | Kopš: 23. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 370
Braucu ar: ZX6R
|
21 Feb 2014, 09:33:13 OX rakstīja:
21 Feb 2014, 09:31:17 hck7h60vrmn7 rakstīja:
uldens, nav tik traki, iejauc tosolā bitumena mastiku vai logu līmi un motors pats aizlāpīsies. iesaku
sorry par
vnk tīri ziņkārīgs jautājums Tev..
Kā tu vari atcerēties savu niku lai ielogotos powerā?
Tāpēc es šeit esmu tik reti
Bet tā - izdomā teikumu, no tā paņem katru 2. vai 3. burtu. 10 skaitļi aizstāj 10 vizuāli līdzīgos burtus. Pēc kāda laika atceries automātiski.[ Šo ziņu laboja hck7h60vrmn7, 21 Feb 2014, 09:39:27 ] | Offline | | |
520i | | Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2687
Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS
| Labāk parādi man to, kurš Tev ir gatavs to darīt par 50eur?
Lētākā galvas blīve -10 eur
Slīpēšana - 20 eur
(vēl var pieskaitīt, pastas hujastas, tosolus utt.)
rupji rēķinot paliek 20 eur, par to jebatoriju?
Remonts sākot no 200 eur.
pakomentējiet, ja kļūdos. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16202
Braucu ar:
|
21 Feb 2014, 09:31:17 hck7h60vrmn7 rakstīja:
uldens, nav tik traki, iejauc tosolā bitumena mastiku vai logu līmi un motors pats aizlāpīsies. iesaku
vai arī bez jokiem domā, ka motors kaput?
es pa to viskomuftu nopietni,braucot ir pretvejš kas dzese,uz vietas plusmas nav,to vajadzetu nodoršinat ventilatoram | Offline | | |
tattoo-artist | | Kopš: 17. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 889
Braucu ar: v8 bobiku
| sveiki,chomam izskataas,ka VW b5 2001 gada oem sigas pults atkodeejusies.(3 pogu pults)Ir tikai viena.Lampinja mirgo,taakaa shancee.Kaa vinju vareeja atpakalj piekodeet?Isti nesanaak netaa atrast infu.. [ Šo ziņu laboja tattoo-artist, 21 Feb 2014, 10:36:09 ] | Offline | | |
hck7h60vrmn7 | | Kopš: 23. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 370
Braucu ar: ZX6R
| Ā, biju pārpratis tevi.
Jā, nu tas ir beigts, bet tā arī nebūtu tik liela bēda salīdzinoši ar motoru. | Offline | | |
inferno-ex | | Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
|
21 Feb 2014, 10:14:02 hck7h60vrmn7 rakstīja:
Ā, biju pārpratis tevi.
Jā, nu tas ir beigts, bet tā arī nebūtu tik liela bēda salīdzinoši ar motoru.
Ventilātors jau ir tas kas dzesē to motoru, kamer Tu tukšgaitā stāvi uz vietas | Offline | | |
hck7h60vrmn7 | | Kopš: 23. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 370
Braucu ar: ZX6R
|
21 Feb 2014, 10:22:28 inferno-ex rakstīja:
21 Feb 2014, 10:14:02 hck7h60vrmn7 rakstīja:
Ā, biju pārpratis tevi.
Jā, nu tas ir beigts, bet tā arī nebūtu tik liela bēda salīdzinoši ar motoru.
Ventilātors jau ir tas kas dzesē to motoru, kamer Tu tukšgaitā stāvi uz vietas
Es neesmu mehs un līdz šim nezināju, ka ventilatoru sauc par viskomfutu. Pārējais ir skaidrs | Offline | | |
|
EDzigurs | | Kopš: 21. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 16
Braucu ar: BMW 750, BMW X5
| Sveiki, tātad braucu ar E38 97.gada.
Situācija sekojoša : Nav siltā gaisa salonā.
Aizbraucu uz servisu, normālu(pēc recenzijām-kengaraga iela 6) nomainīja man ūdenssūkni, termostatu un iztīrija tos klapanus,kuri regulē siltā/augstā gaisa padevi,nekas nemainījās.
Iegrūdu 200eiro,lai nekas nemainītos. Beigās uztaisīja vēl diagnostiku,bet nekā pateikt nevar.
Jautājums : Varbūt kāds zin šīs problēmas sakni vai kādu labu/sakarīgu meistaru,kurš nečakarēs smadzeni ar lieku detaļu nomaiņu?
Paldies par atsaucību un sapratni. | Offline | | |
520i | | Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2687
Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS
|
21 Feb 2014, 10:31:32 hck7h60vrmn7 rakstīja:
21 Feb 2014, 10:22:28 inferno-ex rakstīja:
21 Feb 2014, 10:14:02 hck7h60vrmn7 rakstīja:
Ā, biju pārpratis tevi.
Jā, nu tas ir beigts, bet tā arī nebūtu tik liela bēda salīdzinoši ar motoru.
Ventilātors jau ir tas kas dzesē to motoru, kamer Tu tukšgaitā stāvi uz vietas
Es neesmu mehs un līdz šim nezināju, ka ventilatoru sauc par viskomfutu. Pārējais ir skaidrs
kas Tev par dzinēju? Visiem b4 tak ir elektroventilators? [ Šo ziņu laboja 520i, 21 Feb 2014, 10:34:49 ] | Offline | | |
inferno-ex | | Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
|
21 Feb 2014, 10:34:03 520i rakstīja:
21 Feb 2014, 10:31:32 hck7h60vrmn7 rakstīja:
21 Feb 2014, 10:22:28 inferno-ex rakstīja:
21 Feb 2014, 10:14:02 hck7h60vrmn7 rakstīja:
Ā, biju pārpratis tevi.
Jā, nu tas ir beigts, bet tā arī nebūtu tik liela bēda salīdzinoši ar motoru.
Ventilātors jau ir tas kas dzesē to motoru, kamer Tu tukšgaitā stāvi uz vietas
Es neesmu mehs un līdz šim nezināju, ka ventilatoru sauc par viskomfutu. Pārējais ir skaidrs
kas Tev par dzinēju? Visiem b4 tak ir elektroventilators?
Šeit nav īsti būtiski, vai ir mufta, vai elektro. Neiet tā vai šā, un karst visticamāk dēļ neejošā ventilatora. | Offline | | |
hck7h60vrmn7 | | Kopš: 23. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 370
Braucu ar: ZX6R
| 2.0 benzīns, mono šprice.
jā, tas ir elektroventilators, tieši pie radiatora, nevis pie motora.
vai nu vads pārplīsis vai arī nemaz netiek padota strāva. jebkurā gadījumā tas viss ir sīkums.
EDIT: tikko uzzvanīja no servja, bija mani sabiedējuši un ventilators bija vienīgā problēma.
YYEEAAHHH [ Šo ziņu laboja hck7h60vrmn7, 21 Feb 2014, 10:49:28 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|