Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 236 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Mikuzz
20. Feb 2014, 17:38 #17881

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Te nav kāds kas nodarbojas ar metālu?
Ir vesala čupa alumīnija plāķšņu.

PM
Offline
Driver
20. Feb 2014, 17:40 #17882

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Feb 2014, 16:39:29 rapido rakstīja:

20 Feb 2014, 11:05:08 inferno-ex rakstīja:
BMW E36 320

3 nedēļas bija nostāvējis. Tagad uzlikts pilnīgi jauns aķis, griež zvērā, bet nelec. Benzīns bākā ir un līdz cilindriem arī pienāk. Sākumā grieza pa tukšo, pēc tam sāka bubināt, reizes no 15 pieleca uz sekundēm 10, raustoties pastrādāja un noslāpa - atkal griež bubinot. Griežot var just, ka auto itkā grib pielekt, bet kaut kā nedaudz pietrūkst, itkā dzirkstele pāris katlos pa vāju būtu. Sveces izskrūvēju, slapjas, uz aci itkā ir ok un dzirksteli arī dod. Ko lai skatās tālāk?

Nezinu vai šis būs tāds pats gadījums, bet čomam bija 528 E39. Kad pastāvēja tāda ap ziemu laikā dažreiz neleca. Sensonā izpūta cilindrus vai ko tamlīdzīgu izdarīja. Tur tipa kondensāts un hvz kas sastāvējās. Praktiski katru ziemu dabūja to darīt.
Dzinējs pa lielam tas pats - 6 cyl. un ar vienu vanosu



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
ATB
20. Feb 2014, 17:43 #17883

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


20 Feb 2014, 11:05:08 inferno-ex rakstīja:
BMW E36 320

3 nedēļas bija nostāvējis. Tagad uzlikts pilnīgi jauns aķis, griež zvērā, bet nelec. Benzīns bākā ir un līdz cilindriem arī pienāk. Sākumā grieza pa tukšo, pēc tam sāka bubināt, reizes no 15 pieleca uz sekundēm 10, raustoties pastrādāja un noslāpa - atkal griež bubinot. Griežot var just, ka auto itkā grib pielekt, bet kaut kā nedaudz pietrūkst, itkā dzirkstele pāris katlos pa vāju būtu. Sveces izskrūvēju, slapjas, uz aci itkā ir ok un dzirksteli arī dod. Ko lai skatās tālāk?


Pārbaudi drošinātājus.
Offline
Driver
20. Feb 2014, 17:47 #17884

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Feb 2014, 17:43:06 ATB rakstīja:

20 Feb 2014, 11:05:08 inferno-ex rakstīja:
BMW E36 320

3 nedēļas bija nostāvējis. Tagad uzlikts pilnīgi jauns aķis, griež zvērā, bet nelec. Benzīns bākā ir un līdz cilindriem arī pienāk. Sākumā grieza pa tukšo, pēc tam sāka bubināt, reizes no 15 pieleca uz sekundēm 10, raustoties pastrādāja un noslāpa - atkal griež bubinot. Griežot var just, ka auto itkā grib pielekt, bet kaut kā nedaudz pietrūkst, itkā dzirkstele pāris katlos pa vāju būtu. Sveces izskrūvēju, slapjas, uz aci itkā ir ok un dzirksteli arī dod. Ko lai skatās tālāk?


Pārbaudi drošinātājus.

nav jeega...
jakstas live data, kapec dme aizlej cilindrus > kursh devejs melo un tapec taa notiek

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
GirtzB
20. Feb 2014, 19:27 #17885

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

viss ok ļoti foršs raksturs tam 2.5i, kas ir 2.5...
p.s. ir gan 2.5 gan 3.0 atkarībā no gada

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 20 Feb 2014, 19:28:23 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Sovis
20. Feb 2014, 19:39 #17886

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 647

Braucu ar: AA-3555

Bmw E46 Coupe (2000. gads)

Problēma - Sāk ļoti pazust dzēšanas škidrums! Uz 50 - 100 km +/- ap 0,5-1L, kas ir ļoti daudz!
Nekur mega noplūdes neredzu, nekur nepil, kad pastāv peļķes nepaliek aiz mašīnas! Sāka nestrādāt arī pečka un mašīnu vispār nesilda!
Itkā, savus 90 grādus temperatūru tur un neiet virs vidus atzīmes!
Līmeņa lampiņa visu laiku iedegas un izdziest.

Nesaprotu ar, pie kura gala ķerties klāt, lai atrastu vainu!
Offline
protams
20. Feb 2014, 19:44 #17887

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben

M54 motors, bija kļūda par "pirmās bankas" - aiz katalizatora zondes sildelementa nestrādāšanu.
Tika nomainīta zonde bet tagad patēriņa rādījumi aug kosmosā, vismaz tas vidējais tagad liekas strādā kā momentānais līdz pat 20 ltr/uz 100km.
Jaut. vai tur ir kāds adaptācijas periods vai kas vēl nav labi? Gaisa mērīitājs?
Pie tam zondes mainīja divas, bija doma par brāķi,un arī pēc otrās tas pats ar patēriņu.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
skeiters8
20. Feb 2014, 20:03 #17888

Kopš: 21. Feb 2013

No: Bauska

Ziņojumi: 413

Braucu ar: Kama3

Jautajums pa m60 . Tatad bija automats tagad manuals ko darit ar pravotku motora . Var pielaist bez automata vadibas bloka utt ?
Offline
Driver
20. Feb 2014, 20:15 #17889

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Feb 2014, 20:03:11 skeiters8 rakstīja:
Jautajums pa m60 . Tatad bija automats tagad manuals ko darit ar pravotku motora . Var pielaist bez automata vadibas bloka utt ?

var

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
inferno-ex
20. Feb 2014, 20:18 #17890

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:


20 Feb 2014, 11:05:08 inferno-ex rakstīja:
BMW E36 320

3 nedēļas bija nostāvējis. Tagad uzlikts pilnīgi jauns aķis, griež zvērā, bet nelec. Benzīns bākā ir un līdz cilindriem arī pienāk. Sākumā grieza pa tukšo, pēc tam sāka bubināt, reizes no 15 pieleca uz sekundēm 10, raustoties pastrādāja un noslāpa - atkal griež bubinot. Griežot var just, ka auto itkā grib pielekt, bet kaut kā nedaudz pietrūkst, itkā dzirkstele pāris katlos pa vāju būtu. Sveces izskrūvēju, slapjas, uz aci itkā ir ok un dzirksteli arī dod. Ko lai skatās tālāk?


Galu galā tomēr dabūju dziesmā kārtīgi notīrot sveces. Tagad lec zvērā, cerams, ka rīt būs tāpat
Offline
skeiters8
20. Feb 2014, 20:24 #17891

Kopš: 21. Feb 2013

No: Bauska

Ziņojumi: 413

Braucu ar: Kama3


20 Feb 2014, 20:15:51 Driver rakstīja:

20 Feb 2014, 20:03:11 skeiters8 rakstīja:
Jautajums pa m60 . Tatad bija automats tagad manuals ko darit ar pravotku motora . Var pielaist bez automata vadibas bloka utt ?

var
a nebus ta ka motors domas ka stav parkinga vai kka ta ?
Offline
Driver
20. Feb 2014, 20:26 #17892

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Feb 2014, 20:18:11 inferno-ex rakstīja:

20 Feb 2014, 11:05:08 inferno-ex rakstīja:
BMW E36 320

3 nedēļas bija nostāvējis. Tagad uzlikts pilnīgi jauns aķis, griež zvērā, bet nelec. Benzīns bākā ir un līdz cilindriem arī pienāk. Sākumā grieza pa tukšo, pēc tam sāka bubināt, reizes no 15 pieleca uz sekundēm 10, raustoties pastrādāja un noslāpa - atkal griež bubinot. Griežot var just, ka auto itkā grib pielekt, bet kaut kā nedaudz pietrūkst, itkā dzirkstele pāris katlos pa vāju būtu. Sveces izskrūvēju, slapjas, uz aci itkā ir ok un dzirksteli arī dod. Ko lai skatās tālāk?


Galu galā tomēr dabūju dziesmā kārtīgi notīrot sveces. Tagad lec zvērā, cerams, ka rīt būs tāpat

tu ceri, ka kads tev aizgaja un pa kluso izskruveja un aizdirsa sveces, lai tu mazak brauktu
parasti sveces tapatvien neaizkvpepina/naizmet.

dodu kadus 20% ka rit neleks, 30% ka problematiski pieleks un 50% ka problema pec laika atkal izlidis

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
20. Feb 2014, 20:26 #17893

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Feb 2014, 20:24:48 skeiters8 rakstīja:

20 Feb 2014, 20:15:51 Driver rakstīja:

20 Feb 2014, 20:03:11 skeiters8 rakstīja:
Jautajums pa m60 . Tatad bija automats tagad manuals ko darit ar pravotku motora . Var pielaist bez automata vadibas bloka utt ?

var
a nebus ta ka motors domas ka stav parkinga vai kka ta ?

bus, bet varbut ari nee - tas atkrigs no tevis.

jautajums bija vai bez karbas ecu var iztikt, atbilde bija var

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
20. Feb 2014, 20:30 #17894

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Feb 2014, 19:44:22 protams rakstīja:
M54 motors, bija kļūda par "pirmās bankas" - aiz katalizatora zondes sildelementa nestrādāšanu.
Tika nomainīta zonde bet tagad patēriņa rādījumi aug kosmosā, vismaz tas vidējais tagad liekas strādā kā momentānais līdz pat 20 ltr/uz 100km.
Jaut. vai tur ir kāds adaptācijas periods vai kas vēl nav labi? Gaisa mērīitājs?
Pie tam zondes mainīja divas, bija doma par brāķi,un arī pēc otrās tas pats ar patēriņu.

tai kljudai ir tikai informativa nozime, pareizak sakot, novershot to defektu adaptacijas nav obligati jadzes, pietiek tik ar kljudas dzeshanu un lambda pec KAT tieshi neietekme paterinju un maisijuma veidoshanos

[ Šo ziņu laboja Driver, 20 Feb 2014, 20:30:54 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
inferno-ex
20. Feb 2014, 20:31 #17895

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:


20 Feb 2014, 20:26:03 Driver rakstīja:
tu ceri, ka kads tev aizgaja un pa kluso izskruveja un aizdirsa sveces, lai tu mazak brauktu
parasti sveces tapatvien neaizkvpepina/naizmet.

dodu kadus 20% ka rit neleks, 30% ka problematiski pieleks un 50% ka problema pec laika atkal izlidis

Gan jau griezšana tukšajā ar pusprāgušu aķi trīssimt reizes un nostāvēšana 3 ar pusi nedēļas mīnusos izdarīja savu darbu.
Offline
protams
20. Feb 2014, 20:39 #17896

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben


20 Feb 2014, 20:30:39 Driver rakstīja:

20 Feb 2014, 19:44:22 protams rakstīja:
M54 motors, bija kļūda par "pirmās bankas" - aiz katalizatora zondes sildelementa nestrādāšanu.
Tika nomainīta zonde bet tagad patēriņa rādījumi aug kosmosā, vismaz tas vidējais tagad liekas strādā kā momentānais līdz pat 20 ltr/uz 100km.
Jaut. vai tur ir kāds adaptācijas periods vai kas vēl nav labi? Gaisa mērīitājs?
Pie tam zondes mainīja divas, bija doma par brāķi,un arī pēc otrās tas pats ar patēriņu.

tai kljudai ir tikai informativa nozime, pareizak sakot, novershot to defektu adaptacijas nav obligati jadzes, pietiek tik ar kljudas dzeshanu un lambda pec KAT tieshi neietekme paterinju un maisijuma veidoshanos

Saki to zondi vārēja namainīt?
Bet kapēc tad tagad tas patēriņa rādītājs taisa trikus, mēra ik pēc 5 sekundēm liekas, bet bija kā vidējais...retāk..hvz


-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Driver
20. Feb 2014, 21:21 #17897

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Feb 2014, 20:39:32 protams rakstīja:

20 Feb 2014, 20:30:39 Driver rakstīja:

20 Feb 2014, 19:44:22 protams rakstīja:
M54 motors, bija kļūda par "pirmās bankas" - aiz katalizatora zondes sildelementa nestrādāšanu.
Tika nomainīta zonde bet tagad patēriņa rādījumi aug kosmosā, vismaz tas vidējais tagad liekas strādā kā momentānais līdz pat 20 ltr/uz 100km.
Jaut. vai tur ir kāds adaptācijas periods vai kas vēl nav labi? Gaisa mērīitājs?
Pie tam zondes mainīja divas, bija doma par brāķi,un arī pēc otrās tas pats ar patēriņu.

tai kljudai ir tikai informativa nozime, pareizak sakot, novershot to defektu adaptacijas nav obligati jadzes, pietiek tik ar kljudas dzeshanu un lambda pec KAT tieshi neietekme paterinju un maisijuma veidoshanos

Saki to zondi vārēja namainīt?
Bet kapēc tad tagad tas patēriņa rādītājs taisa trikus, mēra ik pēc 5 sekundēm liekas, bet bija kā vidējais...retāk..hvz


Varbut taa ir velviena problema un varbut ne vieniga.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
protams
20. Feb 2014, 21:40 #17898

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben


20 Feb 2014, 21:21:51 Driver rakstīja:

20 Feb 2014, 20:39:32 protams rakstīja:

20 Feb 2014, 20:30:39 Driver rakstīja:

20 Feb 2014, 19:44:22 protams rakstīja:
M54 motors, bija kļūda par "pirmās bankas" - aiz katalizatora zondes sildelementa nestrādāšanu.
Tika nomainīta zonde bet tagad patēriņa rādījumi aug kosmosā, vismaz tas vidējais tagad liekas strādā kā momentānais līdz pat 20 ltr/uz 100km.
Jaut. vai tur ir kāds adaptācijas periods vai kas vēl nav labi? Gaisa mērīitājs?
Pie tam zondes mainīja divas, bija doma par brāķi,un arī pēc otrās tas pats ar patēriņu.

tai kljudai ir tikai informativa nozime, pareizak sakot, novershot to defektu adaptacijas nav obligati jadzes, pietiek tik ar kljudas dzeshanu un lambda pec KAT tieshi neietekme paterinju un maisijuma veidoshanos

Saki to zondi vārēja namainīt?
Bet kapēc tad tagad tas patēriņa rādītājs taisa trikus, mēra ik pēc 5 sekundēm liekas, bet bija kā vidējais...retāk..hvz


Varbut taa ir velviena problema un varbut ne vieniga.

Hren zin, nomainīju zondi lai nav kļūdu un sākās brīnumi...

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
uteo
20. Feb 2014, 21:48 #17899

Kopš: 26. Jun 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 959

Braucu ar:

Vai automātiskās kārbas termostats ir ļoti būtisks, lai tas būtu funkcionējošs? Vecajam beigta plastmasa, kurā viņš liekas iekšā, un nevar tur viņu vairs ielikt.

[ Šo ziņu laboja uteo, 20 Feb 2014, 21:49:51 ]

Offline
ozis9
20. Feb 2014, 22:02 #17900

Kopš: 22. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1385

Braucu ar: 730

gribam swapot 4.0 explorer dzinēju un nāksies karteri pārtaisīt. jautājums - vai drīkst nahrenizēt balance shaft? vecākām paaudzēm tādi nenāca un šķiet ka liekot viņu nevajag
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo