Online

Pašreiz BMWPower skatās 226 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
kadzex
03. Dec 2011, 18:41 #17881

Kopš: 22. Oct 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 33

Braucu ar: E30

sveiki. man tada problema bmw e30 84 gada 2.0 motors, problema sakas braucot piedod gazi sāk ģībt nost, ka atlaid gazi normali viss, tiklidz gazi piedo virs 2000 apgriezieniem ta sak ģībt nost, atbraucu majas tagat ķimerejos meģinu un vairs pat nevar pielaist, itka grib lekt bet nelec, un braucot saka rit ap 30litri varbut kāds var ieteikt kas par vainu? nomainiju gaisa meritaju tapat nekas... jau iepriekš paldies

[ Šo ziņu laboja kadzex, 03 Dec 2011, 18:42:40 ]

Offline
marxxx
03. Dec 2011, 18:55 #17882

Kopš: 28. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 308

Braucu ar:

sveiki! jau kadu laiku ir problemas ar motoru karsanam. sakas tas viss taa ,ka braucot uz 90 vela vakara, viena mirkli temperatura uzleca augsaa lidz lampackai, ok secinaju kad ir beigts radiators( naca tvaiks auksaa vienaa vietaa) talak braucu un peksnji atkal parkarst motors. nomainiju termostatu udensukni, nekaadu izmainju, talak noravu nost galvu, blive ok, noslipeju (0,21mm) parpaudija vai nav plaisu, plaisu nav, salikeu atpakalj neiet karst atkal, nu ok nomainu motoru, problema taa pati karst augsaa... pa atgaisosanas skruuvi naturaali naak tvaiks un pa korki spiez visu tosolu aaraa. nomeeriju kompresiju, visos mcilindros 12 atmosferas... ir meiginats tas viss pasakums pat bez peckas. nemainaas nekas.. masina 1995 e36. bija m52b25 tgd m52b28. raut atkal sitam motoram pauri nost? sodien nopetiju voco motora bloku, palisu neatradu caulaa.... laigan visulaiku bija doma ka vinja tur buus.
Online
marxxx
03. Dec 2011, 18:56 #17883

Kopš: 28. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 308

Braucu ar:

p.s. doma par tolmetu netiek apsverta..
un kaa gaisot zinu....

[ Šo ziņu laboja marxxx, 03 Dec 2011, 18:57:52 ]

Online
jan4uxx
03. Dec 2011, 19:30 #17884

Kopš: 10. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 236

Braucu ar: 2103 uz 2103


03 Dec 2011, 18:55:53 marxxx rakstīja:
sveiki! jau kadu laiku ir problemas ar motoru karsanam. sakas tas viss taa ,ka braucot uz 90 vela vakara, viena mirkli temperatura uzleca augsaa lidz lampackai, ok secinaju kad ir beigts radiators( naca tvaiks auksaa vienaa vietaa) talak braucu un peksnji atkal parkarst motors. nomainiju termostatu udensukni, nekaadu izmainju, talak noravu nost galvu, blive ok, noslipeju (0,21mm) parpaudija vai nav plaisu, plaisu nav, salikeu atpakalj neiet karst atkal, nu ok nomainu motoru, problema taa pati karst augsaa... pa atgaisosanas skruuvi naturaali naak tvaiks un pa korki spiez visu tosolu aaraa. nomeeriju kompresiju, visos mcilindros 12 atmosferas... ir meiginats tas viss pasakums pat bez peckas. nemainaas nekas.. masina 1995 e36. bija m52b25 tgd m52b28. raut atkal sitam motoram pauri nost? sodien nopetiju voco motora bloku, palisu neatradu caulaa.... laigan visulaiku bija doma ka vinja tur buus.

Vajag kartigi atgaisot. Uzbrauc kautkur , lai purns ir augsha, pielaid, turi gazi uz, apmeram, 2000 apgr. (siltam motoram,protams), atskruve atgaisosanas skruvi un turi to vala kamer tvaika vieta sak nakt augsha toosols.Tad visu skruve ciet un jabut OK. P.S. Bachoka vacinjam jabut vala un pechkai uzkrukitai uz max karstumu.
Offline
lapinjs
03. Dec 2011, 19:33 #17885

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 141

Braucu ar: E53

Spečuki help! Nepūs pečka vispār,liec kuru ātrumu gribi bet gaisa nav! Kur problēma ?
Offline
marxxx
03. Dec 2011, 19:40 #17886

Kopš: 28. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 308

Braucu ar:

tur jau taa lieta ka puush visulaiku tvaiku... vienk nevar atgaisot. lidzko motors uzsilst tad saak puust tvaiku. bija slipuma arii...
Online
blinky
03. Dec 2011, 19:45 #17887

Kopš: 26. Nov 2009

Ziņojumi: 38

Braucu ar: e34 3.5i

kur var nopirkt šitādu bmw e34 bremžu atgaisošanas skrūvi ?
Offline
marxxx
03. Dec 2011, 19:46 #17888

Kopš: 28. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 308

Braucu ar:

nu pecka tika apieta ta truba kas nak no galvas savienota pa taisno ar to kas nak radiatoraa, bez peckas... ps. salons sauss....

[ Šo ziņu laboja marxxx, 03 Dec 2011, 19:48:01 ]

Online
marxxx
03. Dec 2011, 19:50 #17889

Kopš: 28. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 308

Braucu ar:

nava vairs ideju kur meklet vainu....
Online
hasans
03. Dec 2011, 19:50 #17890

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:


01 Dec 2011, 14:31:41 hasans rakstīja:
Karosh jautajums par e34 M5 karbu!
Ir atrasta karba kas labi sledzas, bet ipasnieks saka, ka gultnji gaudo karbaa!!! Kas tie par gultniem un cik liels jebatorijs vinus apmainit?

joprojam interese
Offline
jan4uxx
03. Dec 2011, 19:51 #17891

Kopš: 10. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 236

Braucu ar: 2103 uz 2103


03 Dec 2011, 19:40:59 marxxx rakstīja:
tur jau taa lieta ka puush visulaiku tvaiku... vienk nevar atgaisot. lidzko motors uzsilst tad saak puust tvaiku. bija slipuma arii...

nu tas ir gaiss,kuru vajag izlaist. turi tik ilgi kamer saak iet tosols. Pievers uzmanibu,procesa laika, tosola limenim bachoka, kad kritas zem atzimes, tad ir japielej klat.Vnk pasam ari kautkas tamlidzigs bija.
Offline
marxxx
03. Dec 2011, 19:59 #17892

Kopš: 28. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 308

Braucu ar:

tas tvaiks nebeidzaas vins naak visulaiku kaut stundu gadi, bet tolks nekaads...
Online
Rikardo333
03. Dec 2011, 20:00 #17893

Kopš: 22. May 2009

No: Ventspils

Ziņojumi: 695

Braucu ar: 524d e28 alpinweiss

Vai gāzes pistoli var iegādāties un nēsāt bez atļaujas, vai tomēr ir jākārto kaut kāda atļauja?
Offline
marxxx
03. Dec 2011, 20:02 #17894

Kopš: 28. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 308

Braucu ar:


03 Dec 2011, 20:00:50 Rikardo333 rakstīja:
Vai gāzes pistoli var iegādāties un nēsāt bez atļaujas, vai tomēr ir jākārto kaut kāda atļauja?
3 gadus atpakalj neko nevajadzeeja, vienigi pistoli bij janesa lai neviens neredz...
Online
kadzex
03. Dec 2011, 20:08 #17895

Kopš: 22. Oct 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 33

Braucu ar: E30


03 Dec 2011, 18:41:45 kadzex rakstīja:
sveiki. man tada problema bmw e30 84 gada 2.0 motors, problema sakas braucot piedod gazi sāk ģībt nost, ka atlaid gazi normali viss, tiklidz gazi piedo virs 2000 apgriezieniem ta sak ģībt nost, atbraucu majas tagat ķimerejos meģinu un vairs pat nevar pielaist, itka grib lekt bet nelec, un braucot saka rit ap 30litri varbut kāds var ieteikt kas par vainu? nomainiju gaisa meritaju tapat nekas... jau iepriekš paldies


neviens nevar neko ieteikt?
Offline
Dzvile
03. Dec 2011, 20:08 #17896

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


03 Dec 2011, 19:59:05 marxxx rakstīja:
tas tvaiks nebeidzaas vins naak visulaiku kaut stundu gadi, bet tolks nekaads...

Galvas blīve pizdohen.

Vai nu protams nemāki atgaisot,un pa mistiski kaut kurieni visu laiku rauj gaisu iekšā.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
marxxx
03. Dec 2011, 20:37 #17897

Kopš: 28. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 308

Braucu ar:

nu atgaisosanas vaina nevar buut + masiinu gaisoja vairaaki zinusi mehaaniki.... un ir velviena nezinaama lieta kpc pirmajaa reizee parkarsa motors, pielauju domu kad radiators saka laist tvaiku nejau pats, bet kkas radaiija to visu, un pieljauju domu kad motora kaada plaisa vai kas nevar pati no sevis uzrasties, vai varbuut es kljuudos?
Online
Dzvile
03. Dec 2011, 20:48 #17898

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


03 Dec 2011, 20:37:50 marxxx rakstīja:
nu atgaisosanas vaina nevar buut + masiinu gaisoja vairaaki zinusi mehaaniki.... un ir velviena nezinaama lieta kpc pirmajaa reizee parkarsa motors, pielauju domu kad radiators saka laist tvaiku nejau pats, bet kkas radaiija to visu, un pieljauju domu kad motora kaada plaisa vai kas nevar pati no sevis uzrasties, vai varbuut es kljuudos?

Cik mehus vajag lai nomainīt vienu spuldzi?
Čota tev kaut kādi jokaini tie mehāniķi bijuši,ja nesaprot kas par vainu tam brīnumam.
Pirmajā reizē pārkrsa vienkārši tapēc,ka visiem taviem megiem "līkas" rokas un nejēdz atgaisot.A motors uz gaisa burbuļa nedzesējas.
A ja pēc ta visa nevari nu nekādi atgaisot,un visu laiku rodas spiediens/tevis pieminētie tvaiki,tad visticamāk vai nu blīve vai galva ir pizdohen.
Parauj purnu gaisā,sagāz šķidrumu pie darba temp un aiztasi korķi.Pēc tam paskaties kāds trubās spiediens rodas.Un ja pēc tam skrūvējot korķi vaļā aplaucēsi rokas/ģīmi,tad tomēr blīve vai galva ir čupā.
A Tev tur vispār ūdens sūknis ir,vai to arī jau esi nahrenizējis?
Vispār jau,ja tas sūknis vairs negriežas,tad ar būs tikai tvaiki un nekāda jēga no tā visa.

[ Šo ziņu laboja Dzvile, 03 Dec 2011, 20:52:20 ]



-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
kadzex
03. Dec 2011, 20:52 #17899

Kopš: 22. Oct 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 33

Braucu ar: E30


03 Dec 2011, 20:08:52 kadzex rakstīja:

03 Dec 2011, 18:41:45 kadzex rakstīja:
sveiki. man tada problema bmw e30 84 gada 2.0 motors, problema sakas braucot piedod gazi sāk ģībt nost, ka atlaid gazi normali viss, tiklidz gazi piedo virs 2000 apgriezieniem ta sak ģībt nost, atbraucu majas tagat ķimerejos meģinu un vairs pat nevar pielaist, itka grib lekt bet nelec, un braucot saka rit ap 30litri varbut kāds var ieteikt kas par vainu? nomainiju gaisa meritaju tapat nekas... jau iepriekš paldies


spečuki plizz help mašinu vaig dabut pie dzivibas
Offline
marxxx
03. Dec 2011, 21:09 #17900

Kopš: 28. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 308

Braucu ar:

suknis vesels... radiatoru vareja parspiezt pusu jo bija liels spiediens? (starp to melno plastmasu un pasu radiatoru augsaa) atgaisosana nipricom es domaaju saakumaa... jo viss jau bija ok a te peeksni vienaa vakaraa sjo...
Online

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo