Online

Pašreiz BMWPower skatās 212 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Avārija!

AutorsZiņojums
Dambergs
27. Jun 2024, 00:33 #17881

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 803

Braucu ar: M3 CSL; Macan, dažādi Nissan, Hyundai, Skoda, Bentley, McLaren, Aston Martin un Lamborghini


Absoluuti preciizi - ja visi brauktu uz 100-107, kur atljautais 90 (taatad reaali ap 96-103), tad nebuutu tik daudz avaariju. Garanteeju.


26 Jun 2024, 14:01:08 @Arsm3ns rakstīja:

26 Jun 2024, 13:34:56 @versatile rakstīja:

26 Jun 2024, 13:32:52 @sn rakstīja:

26 Jun 2024, 12:03:24 @Arsm3ns rakstīja:
Varam pētīt šosejas, tās līkumus utt, bet kamēr ir spaiņiem lēngaitnieku, tās izbesītās apdzīšanas, kura laiku pa laikam beidzās sūdīgi, turpināsies. Gan vidējā ātruma kontrole, gan daudzie radari, daļai braucēju ir čuru saspieduši, ka drošībai brauc -10kmh visur. 80% apdzīšanu, ko redzu, ir nevis stūbie lidotāji, bet 'zb šitā vilkties'.

ar Latvijas autovadītāju domāšanu dzīšanas notiks neatkarīgi vai pie 90 atļautā kolonna "vilksies" uz 70, 90 vai 110. Vienmēr būs kāds, kurš gribēs visus apdzīt. Un šī domāšana sākās brīdī, kad Timrots izcīnīja, ka par ātruma pārsniegšanu līdz 10km/h max sods ir rakstisks brīdinājums. Jo tajā brīdī arī sākās mentalitāte "ja par pārsniegšanu līdz 14km/h vispār nekāda soda nebūs, tad braucot ar +25 es īstenībā sodu maksāju tikai par +10, jo pirmos 10km nesoda, no atlikušajiem 15 noņemot kļūdu ir tikai +10". Un tad nu ir visi lidotāji, kas uz gājēju pārejas notriec gājējus, jo nespēj sadzēsties, uz šosejas visus dzen, jo tie "velkas" uz 90 utt.

Precīzi. Un tā kā policijas ielās nav tāpat, tad...
neprecīzi. Vispārināšana a ļa "visi stulbi visi nesās, Timlots stūbs". Sen neviens nekur baigi nenesās, bet masveidā velkās. Tie daži, kas aiznesās ir melns aiz naga no tā lēngaitnieku pūļa, kuri provocē apdzīšanas pat no tiem, kuri nekur nenesās.
Offline
JDS
27. Jun 2024, 01:41 #17882

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


26 Jun 2024, 17:55:12 @karro rakstīja:
Da ko mēs par šosejām, tur ātrums ir asinis stindzinoši 90 km/h. Tikko tramvajā padtebinājos garām 3 "vagonu" vilcieniņam uz Gaisa tilta, prom no centra. Pret kalnu, 30km/h, sauss, saule no mugurpuses. Zaķēni, KĀ?

Vispaar jau tur ir ziime kur max atljautais ir 30km/h. Kaa arii tieshi virzienaa prom no centra, tas tilts ir izjaats taa, ka aarpraats. Maximaali meegjinu nonvinja izvairiities, bet tieshi dazhas dienas atpakalj sanaca pa vinju braukt, tas ir sen to suuda brugji buutu nomainiijushi.
Offline
dsks
27. Jun 2024, 08:11 #17883

Kopš: 12. Nov 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:


26 Jun 2024, 22:37:23 @Belluuns rakstīja:
Pec katra Eiropas izbrauciena, kur īsā periodā tiek uztīti 5k, netiek piedzīvotas tik daudz bistamas situacijas kā LV vienā manā braucienā uz glavas pilsetu. Braukšanas kultura zemà lìmenì. Jau piemìnetais apvedceļš caur Jaunmārupi ir pizdjets kautkāds. Liepājnieci vispār jāklapē ciet. Tas ir ceļš 70tajiem gadiem, trim žiguliem un pāris gazikiem.


Liepājnieks jeb A9 arī nemainīsies ... Liepājā rūpnīcas aug kā sēnes pēc lietus ( vienu tikko palaida ... šobrīd atkal 3 jaunas būvniecības procesā + ķurķis būvējas ) ... trafiks tikai palielināsies ...
Offline
DimanC
27. Jun 2024, 08:23 #17884

Kopš: 07. Jan 2004

Ziņojumi: 329

Braucu ar: elektrību


27 Jun 2024, 01:41:10 @JDS rakstīja:

26 Jun 2024, 17:55:12 @karro rakstīja:
Da ko mēs par šosejām, tur ātrums ir asinis stindzinoši 90 km/h. Tikko tramvajā padtebinājos garām 3 "vagonu" vilcieniņam uz Gaisa tilta, prom no centra. Pret kalnu, 30km/h, sauss, saule no mugurpuses. Zaķēni, KĀ?

Vispaar jau tur ir ziime kur max atljautais ir 30km/h. Kaa arii tieshi virzienaa prom no centra, tas tilts ir izjaats taa, ka aarpraats. Maximaali meegjinu nonvinja izvairiities, bet tieshi dazhas dienas atpakalj sanaca pa vinju braukt, tas ir sen to suuda brugji buutu nomainiijushi.
offtopiks, bet Gaisa tiltam nevar tā vienkãrši bruģi nomainīt uz kaut ko citu. Tas tilts ir būvēts priekš bruģa, nevar viņā tā vienkārši iegāzt asfaltu. Pamatnes tiem diviem segumiem kardināli atšķiras. Diemžēl arī no jauna pārbruģēt, kā redzam no Vienības gatves, diemžēl neprotam.
Offline
Xrk
27. Jun 2024, 09:01 #17885

Kopš: 18. May 2022

Ziņojumi: 258

Braucu ar:


27 Jun 2024, 00:33:45 @Dambergs rakstīja:

Absoluuti preciizi - ja visi brauktu uz 100-107, kur atljautais 90 (taatad reaali ap 96-103), tad nebuutu tik daudz avaariju. Garanteeju.


26 Jun 2024, 14:01:08 @Arsm3ns rakstīja:

26 Jun 2024, 13:34:56 @versatile rakstīja:

26 Jun 2024, 13:32:52 @sn rakstīja:

26 Jun 2024, 12:03:24 @Arsm3ns rakstīja:
Varam pētīt šosejas, tās līkumus utt, bet kamēr ir spaiņiem lēngaitnieku, tās izbesītās apdzīšanas, kura laiku pa laikam beidzās sūdīgi, turpināsies. Gan vidējā ātruma kontrole, gan daudzie radari, daļai braucēju ir čuru saspieduši, ka drošībai brauc -10kmh visur. 80% apdzīšanu, ko redzu, ir nevis stūbie lidotāji, bet 'zb šitā vilkties'.

ar Latvijas autovadītāju domāšanu dzīšanas notiks neatkarīgi vai pie 90 atļautā kolonna "vilksies" uz 70, 90 vai 110. Vienmēr būs kāds, kurš gribēs visus apdzīt. Un šī domāšana sākās brīdī, kad Timrots izcīnīja, ka par ātruma pārsniegšanu līdz 10km/h max sods ir rakstisks brīdinājums. Jo tajā brīdī arī sākās mentalitāte "ja par pārsniegšanu līdz 14km/h vispār nekāda soda nebūs, tad braucot ar +25 es īstenībā sodu maksāju tikai par +10, jo pirmos 10km nesoda, no atlikušajiem 15 noņemot kļūdu ir tikai +10". Un tad nu ir visi lidotāji, kas uz gājēju pārejas notriec gājējus, jo nespēj sadzēsties, uz šosejas visus dzen, jo tie "velkas" uz 90 utt.

Precīzi. Un tā kā policijas ielās nav tāpat, tad...
neprecīzi. Vispārināšana a ļa "visi stulbi visi nesās, Timlots stūbs". Sen neviens nekur baigi nenesās, bet masveidā velkās. Tie daži, kas aiznesās ir melns aiz naga no tā lēngaitnieku pūļa, kuri provocē apdzīšanas pat no tiem, kuri nekur nenesās.


Jā, plūsmai braukt vienā ātrumā ir drošāk.
Nē, tev nav nekādu tiesību prasīt, lai visi brauktu uz 96-103. Pavisam droši būtu, ja visi brauktu precīzi atļautajā ātrumā, nevis 96-103.
Problēma ar subjektīvu noteikumu interpretāciju ir tāda, ka tev liekas pieņemami braukt 96-103, citam liekas pieņemami braukt 105-125. Beigās tāpat sanāk bardaks.
Jā, šis ir grūts kumosiņš, ko norīt, jo ātrumu nepārkāpj tikai penši un neveiksminieki.

Offline
RVR
27. Jun 2024, 09:21 #17886

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22291

Braucu ar: RVR

Dīvainākais, ka pārbraucot EE robežu, arī sūrākie LV šoseju vilki pēkšņi māk atļauto ātrumu +5
Offline
Ksneps
27. Jun 2024, 09:22 #17887

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1397

Braucu ar:

Labs komentārs!
Offline
Belluuns
27. Jun 2024, 09:23 #17888

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9629

Braucu ar: quattro

Ātrumu nepārkapj tie, kas negrib domāt. Brauc pie stures un esi procesā iekšā nevis fantazē kautko. Tad arī vari pārkapt saprāta robežas vietās, kur ir maza bīstamība. Un attiecīgi samazini zem atļautā kur redzi bistamību. Domāšanu neviens atcēlis. Kā redzam noteikumi un ierobežojumi neglābj dzīvības.
Offline
versatile
27. Jun 2024, 09:34 #17889

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1167

Braucu ar:

Diezgan precīzs formulējums.
https://x.com/Zmeycharauski/status/1806210160714489950
Offline
Fandulis
27. Jun 2024, 09:44 #17890

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13376

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Nav nekas tur precīzs, jo autors apgalvo, ka visiem ir tiesības pamācīt. Tā ir pilnīga huiņa, tāpat, kā stāstīt, ka “nesteidzīgie” ir kaut kas tāds, kas ir pareizs. Ko nozīmē nesteidzīgie? Tie kuri brauc 91-92 vai tie kuri brauc 85-80? Piemēram.
Nekad nav bijis problēmu ar tiem, kas panesās garām, vienmēr ir problēmas ar tiem, aiz kuriem sastrēgst satiksme.

Tie, apmātie, par ātruma samazināšanu, nevis par satiksmes uzlabošanu, kā vegāni, kuri taisa sojas ēdienus, bet desas formā, nez kāpēc.
Offline
abyss
27. Jun 2024, 09:48 #17891

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523

Šo ātruma problēmu var risināt ar gsm moduli, kurš uzstādīts katrai mašīnai. Ja 5-10km/h sāk pīkstēt. Ja ātrums netiek samazināts 10 min, atskan ka ching un sods nopelnīts, sākam no jauna. Jo lielāks + km/h pārkāpums, jo mazāks laiks, lai atgrieztosnpie atļautā. Ja +30km/h, tad 2 min, ja +60, tad 30 sec. Ja 10 min netiek saņemts signāls, tad sods 1000 eur par moduļa atslēgšanu. Moduli + pīkstuli katram ar ECU uzstādīs pie skates
Offline
Arsm3ns
27. Jun 2024, 09:51 #17892

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 880

Braucu ar:

Ja cilvēks uz mūsu šosejām brauc 80, kur 90, viņam vai nu ir tehniskas problēmas (CP jāaptur pārliecināties, vai TA nav jāizplēš) vai baltā lapa, kas neļauj pilnvērtīgi uztvert satiksmi, braucot uz 90 (jāpārliecinās vai viņam medicīniskā nav jāanulē) vai brauc spaidot telefonu (tur konkrēts sods paredzēts)

Offline
Zalespljavejs
27. Jun 2024, 09:52 #17893

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2495

Braucu ar: tautas auto


27 Jun 2024, 09:48:06 @abyss rakstīja:
Šo ātruma problēmu var risināt ar gsm moduli, kurš uzstādīts katrai mašīnai. Ja 5-10km/h sāk pīkstēt. Ja ātrums netiek samazināts 10 min, atskan ka ching un sods nopelnīts, sākam no jauna. Jo lielāks + km/h pārkāpums, jo mazāks laiks, lai atgrieztosnpie atļautā. Ja +30km/h, tad 2 min, ja +60, tad 30 sec. Ja 10 min netiek saņemts signāls, tad sods 1000 eur par moduļa atslēgšanu. Moduli + pīkstuli katram ar ECU uzstādīs pie skates



Izsekošanas ierīce noteikti ir labs risinājums un veids kā pa ātrgaitas šoseju nonākt ECT.
Offline
Fandulis
27. Jun 2024, 09:55 #17894

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13376

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Esot ārzemēs, mani vienreiz apturēja, jautājums - Kāpēc braucat tik lēni, atļautais 120? Jums ir kādas veselības problēmas vai tehniskas?
Es saku, sorry, nepamanīju zīmju maiņu.
Nākamreiz esiet uzmanīgāks, būs sods.
Tas saucās prevencija un satiksmes uzraudzība.

Otrs gadījums Igaunijā, bet tur es pats apjautu, ka distancei jābūt bikiņ lielākai. Kas man arī netraucēja apdzīt.
Offline
abyss
27. Jun 2024, 09:57 #17895

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523


27 Jun 2024, 09:52:23 @Zalespljavejs rakstīja:

27 Jun 2024, 09:48:06 @abyss rakstīja:
Šo ātruma problēmu var risināt ar gsm moduli, kurš uzstādīts katrai mašīnai. Ja 5-10km/h sāk pīkstēt. Ja ātrums netiek samazināts 10 min, atskan ka ching un sods nopelnīts, sākam no jauna. Jo lielāks + km/h pārkāpums, jo mazāks laiks, lai atgrieztosnpie atļautā. Ja +30km/h, tad 2 min, ja +60, tad 30 sec. Ja 10 min netiek saņemts signāls, tad sods 1000 eur par moduļa atslēgšanu. Moduli + pīkstuli katram ar ECU uzstādīs pie skates



Izsekošanas ierīce noteikti ir labs risinājums un veids kā pa ātrgaitas šoseju nonākt ECT.


LV nav divu joslu ātrgaitas šoseju. 90 km/h nekādā veidā nevar tikt uzskatīta par ātrgaitas. Ātrgaitas sākās no 130-140 km/h
Offline
shirminieks
27. Jun 2024, 09:58 #17896

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


27 Jun 2024, 00:33:45 @Dambergs rakstīja:

Absoluuti preciizi - ja visi brauktu uz 100-107, kur atljautais 90 (taatad reaali ap 96-103), tad nebuutu tik daudz avaariju. Garanteeju.


26 Jun 2024, 14:01:08 @Arsm3ns rakstīja:

26 Jun 2024, 13:34:56 @versatile rakstīja:

26 Jun 2024, 13:32:52 @sn rakstīja:

26 Jun 2024, 12:03:24 @Arsm3ns rakstīja:
Varam pētīt šosejas, tās līkumus utt, bet kamēr ir spaiņiem lēngaitnieku, tās izbesītās apdzīšanas, kura laiku pa laikam beidzās sūdīgi, turpināsies. Gan vidējā ātruma kontrole, gan daudzie radari, daļai braucēju ir čuru saspieduši, ka drošībai brauc -10kmh visur. 80% apdzīšanu, ko redzu, ir nevis stūbie lidotāji, bet 'zb šitā vilkties'.

ar Latvijas autovadītāju domāšanu dzīšanas notiks neatkarīgi vai pie 90 atļautā kolonna "vilksies" uz 70, 90 vai 110. Vienmēr būs kāds, kurš gribēs visus apdzīt. Un šī domāšana sākās brīdī, kad Timrots izcīnīja, ka par ātruma pārsniegšanu līdz 10km/h max sods ir rakstisks brīdinājums. Jo tajā brīdī arī sākās mentalitāte "ja par pārsniegšanu līdz 14km/h vispār nekāda soda nebūs, tad braucot ar +25 es īstenībā sodu maksāju tikai par +10, jo pirmos 10km nesoda, no atlikušajiem 15 noņemot kļūdu ir tikai +10". Un tad nu ir visi lidotāji, kas uz gājēju pārejas notriec gājējus, jo nespēj sadzēsties, uz šosejas visus dzen, jo tie "velkas" uz 90 utt.

Precīzi. Un tā kā policijas ielās nav tāpat, tad...
neprecīzi. Vispārināšana a ļa "visi stulbi visi nesās, Timlots stūbs". Sen neviens nekur baigi nenesās, bet masveidā velkās. Tie daži, kas aiznesās ir melns aiz naga no tā lēngaitnieku pūļa, kuri provocē apdzīšanas pat no tiem, kuri nekur nenesās.



Varbūt ja visi brauktu uz 90-97, kur atljautais 90 (taatad reaali ap 86-93), tad būtu vēl mazāk avāriju?

Tāpat paliek divas problēmas:
1. 90kmh vs 100kmh uz visu Rīga-Liepāja ceļu ir 15min starpība; tas ir pieņemot, ka visā ceļa garumā brauc par 10kmh ātrāk - gan pilsētā nevis 60kmh, bet 70kmh, gan uz šosejas nevis 90kmh, bet 100kmh, utt.
2. Fūres tīri konstruktīvi uzražotas lai brauktu ar ātrumu līdz 90kmh, un ja fūres brauc uz 90kmh, tad kādam tās tāpat būs jāapdzen.

Atzīstu, ka pats parasti braucu ar 105kmh spidometrā, kas ir 100-102kmh pēc GPS, un tas ir tikai tāpēc, ka par pirmajiem +13kmh nav sods; ja būtu sods, tad, visticamāk, brauktu ar tik, cik garantēti zinu, ka nebūs sods, jo negribas iespringt uz nepārtrauktu pretīmbraucošo & krūmu skenēšanu pēc antenām / radariem, bet labāk uzlieku ACC + Laneassist un vienkārši klausos kādu podcast'u vai parunājos ar līdzbraucējiem.
Offline
shirminieks
27. Jun 2024, 09:58 #17897

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


27 Jun 2024, 09:55:51 @Fandulis rakstīja:
Esot ārzemēs, mani vienreiz apturēja, jautājums - Kāpēc braucat tik lēni, atļautais 120? Jums ir kādas veselības problēmas vai tehniskas?
Es saku, sorry, nepamanīju zīmju maiņu.
Nākamreiz esiet uzmanīgāks, būs sods.
Tas saucās prevencija un satiksmes uzraudzība.

Otrs gadījums Igaunijā, bet tur es pats apjautu, ka distancei jābūt bikiņ lielākai. Kas man arī netraucēja apdzīt.



Ļoti korekta pieeja
Offline
sn
27. Jun 2024, 10:02 #17898

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879724

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

"Es nemāku apdzīt, tāpēc visiem pārējiem ir jābrauc tik ātri cik man"

Problēma nav apdzīšanas nepieciešamībā, user taču var visus apdzīt bez sadursmes un riskēšanas. Problēma ir apdzinējos, kuri nespēj to izdarīt max īsā laikā. It sevišķi tajos, kuri vispirms iebrauc pretējā joslā un tikai tad meklē sajūga pedāli, lai pārliktu zemākā robā.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Fandulis
27. Jun 2024, 10:15 #17899

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13376

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Vakar, kā jau rakstīju, viena losene 90 vietā brauc 70, ja kāds zin to posmu no Jēkabpils līdz Pļaviņām, katrā pagriezienā bremzē, pretī nonstopā fūres, aizmugurē fūres. Tur ir kādas divas vietas, kur droši paiet garām.

Vēl pirms tam, no Jēkabpils, līdz tam šrotam pirms fotoradara, viens īblis brauc uz 50 visu to posmu.

Pirms Pļaviņu apļa sastrēgums, dēļ diviem personāžiem, kuriem būtu jāuzliek sods par agresīvu braukšanu, bet tai vietā, kā domā Valsts policija, visu atrisina vidējā ātruma mērierīces

Tai pat laikā, biju intereses pēc notestējis, cik laika ziņā zaudēju, braucot 90-95 un 100-105 līdz apvedceļam no Jēkabpils, 5-10 minūtes. Viena cīga

Offline
RVR
27. Jun 2024, 10:15 #17900

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22291

Braucu ar: RVR


27 Jun 2024, 09:58:12 @shirminieks rakstīja:

par pirmajiem +13kmh nav sods



No kurienes tāds optimisms?

Pašam personīgi 2x ir atnācis sveiciens no fotoradara ar +11 km/h

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo