Autors | Ziņojums |
Mikus188 | |
Kopš: 04. May 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 709
Braucu ar: E39 528 un E60 530xD
| šādi ieurbtas sprauslas būs ok ? |
Offline | |
|
Vecais | |
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Būs ok
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
RitvarsE30 | |
Kopš: 04. Oct 2009
Ziņojumi: 1117
Braucu ar: CNG
| otrās paaudzes gāzes iekārta. 25eur.
Stāvēja uz e30. Balons lielais, knapi ieiet e30 bagažnieka tālajā galā.
viss komplekts, izņemot slēdzi. Cēsis. |
Offline | |
|
kurils | |
Kopš: 27. Mar 2013
Ziņojumi: 774
Braucu ar:
| lieta tada, jamaina mašinai iepludnieks. bet stav virsu gaze. vai ir kads kas pardaugava nodarbojas ar gazem? iedotu abus kolektorus nonemtus, gan veco gan jauno. vienkarsi vajag smuki salikt stucerishus jaunaja kolektora, lai nesuc gaisu klat, utt. negribas pasam chakareties un aplauzties pectam, ka piesuc gaisu. ja kas bmw 6cyl plastmasa kolektors. |
Offline | |
|
Spiedzinsh | |
Kopš: 14. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 662
Braucu ar: Mocīti
| Nezināju kurā īsti topikā rakstīts cerams galīgi garām nebūšu aizrāvis.
ir 27L gāzes balons no Uk. Kāds zin kur Rīgā tādus uzpilda?? |
Offline | |
|
koijotss | |
Kopš: 23. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 912
Braucu ar: vaz 2103
|
14 Jun 2017, 22:38:24 @Spiedzinsh rakstīja:
Nezināju kurā īsti topikā rakstīts cerams galīgi garām nebūšu aizrāvis.
ir 27L gāzes balons no Uk. Kāds zin kur Rīgā tādus uzpilda??
Latvijas propana gāze kurzemes pr. , vai nopērkot uzgali pats uzpilda
----------------- Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija |
Offline | |
|
N53series | |
Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| hvz pat, aka sho noformuleet.. kaa jautaajumu gaaziniekiem.. kaa saapiiti..
vaardu sakot, redzot chupu bezceriigu sagaazeetu BMW [saakot no MS43 un uz augshu], naakas secinat, ka gaaziniekiem nav ne mazakaas sajeegas, kaa to pasaakumu vispaar pieskjilt.
vinji vnk nejeedz, kaa dzineeja vadiiba darbojas! vinjiem nav arii elementaaraakaa apriikjuma, lai saprastu, kas ar to MS/MSV notiek!
tb, auto tiek savests kaartiibaa, braucot ar benziinu, tad ''piesleedzaas'' gaazinieki, kuri mieriigi nograuj visas adaptaacijas, sarauj kljuudas par trimiem, un atmet atpakalj klientam auto ar tekstu: saakumaa uz benziina viss bija ideaali, bet tad kaut kas saluuza.. kas - hvz, noreguleet nvaram.
jau kurais keiss.. nesaprotu - iereekt, ignoreet..
|
Offline | |
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7072
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Drīzāk izpīpēt risinājumu, pusei būs vienalga, vēl kāda daļa domās, ka muļķības, bet vēl kāds procents būs sajūsmā
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
|
Rolits | |
Kopš: 07. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 407
Braucu ar: Kia & Fazer
| N53, šis novērojums ir attiecināms uz pilnīgi visiem gāzes uzstādīšanas gadījumiem? |
Offline | |
|
Spok5 | |
Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Jo sarežgītāks benzīna smadzenes adaptīvais algoritms, jo lielākā zarā tipiski sarauj. Tas normāli. Welcome to the future.
Vēl ir problēma ar kardinālu atšķirību degvielas tipos. Principā, viss ir +/- labi mazas slodzes statiskajos režīmos, t.i. kad benzīna smadzenei lambdas target ir ap 1. Un tas ir pie nosacījuma, ka gāzes iekārtai viss ir labi, tb gāzes smadzene maz kompensē jau pati, bet tā ir ļoti, ļoti reti, t.i. ja ir jākompensē kaut kādi ikdienas apstākļi, nu tur tempreratūras starpības, utt, taču parasti jau startā ir pielasīti nepareizi neatbilstoši dzelži un vēl debili uzstādīti.
Respektīvi, ja ar to auto bubinās uz bodi pēc maizes, gāzpedāli spiežot ar mēli, tad iespēja saraut ziepi ir xpadsmitreizes mazāka. Kā sāks aktīvāk pedalizēt, tā būs konflikts starp to ko grib redzēt benz ecu, un, ko reāli vajag motoram. Iznāk koks ar diviem galiem, vai nu svilini vārstus vai sagrozi to, ko tam motoram ar gāzi vajag, bet adaptācijas aizies trubā.
Nu un neaizmirstam, ka 4tā paaudze pēc noklusējuma regulējas kāreiz uz adaptācijas rēķina (sort of).
Risinājums tak jau ir sen, vai nu individuāls čipšķūnis ar pagrozītiem lambdas targetiem un izvarotu bagātinājumu, bet tad ir jārisina jautājums ko darīt, kad brauc ar beņu. Vecais triks ar diviem epromiem, kas uzlodēti viens otram uz muguras ar atkniebtām dažādām barošanas kājām beidzās gadus 15mit atpakaļ, kad sāka šut procī. Šur tur ir risinājums, bet tas ir dikti individuāls darbs konkrētam auto. Es stirpi šaubos, ka bembim piem. jau dzimti ir vairākas kartes smadzenē, kas tiek pārslēgātas kad pārslēdzās variējamā trakta garuma lāpsta ieplūdniekā.
Atliek individuāla smadzene, kam ir iespēja pārslēgties starp divām kartēm, vai arī kabināt atsevišķu nepiesaistītu smadzeni tīri priekš gāzes. Bet pie patreizējās sasaistes visus blokus tas nav reāli.
Kopumā viss ir prasti - risinājuma, ko gāzes mašīnas lietotājs gribēs atļauties NAV un NEBŪS. Gala beigās, jau gen4 uzlikt ir vai, vai, vai, vai ku dārgi. |
Offline | |
|
Spok5 | |
Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Vipār ir risinājums gen5 un gen6, ko likt jau ir dikti jārēķina ar kalkulatoru vai ir vērts. Lētās desas ēra lēnām iet uz beigām.
Sev, sporta pēc pačakarēties var, ja nu galīgi nav ko darīt, bet klients nepacels. |
Offline | |
|
kkas | |
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9330
Braucu ar: Alfu
| kā vispār gāzinieki regulē? tipa uzmet iekārtu, kko brīvgaitā saregulē un cer, ka daudz maz ies līdz pirmajai profilakses apkopei vai tomēr vizinās ar klienta auto apkārt? |
Offline | |
|
Spok5 | |
Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Tukšgaitā vai palieinātos apgriezienos iestāda izejas punkuts. Tad pabraukā ar beņu un pieraksta "etalonu", pēc tam braucot ar gāzi mēģina atkārtot etalonu, tur process prasts kā divus pirkstus.
Nu un tad, ja ir kāda bēda var sākt čakarēties ar korekcijām, ko dara reti. |
Offline | |
|
N53series | |
Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
15 Jun 2017, 13:25:15 @Spok5 rakstīja:
Vipār ir risinājums gen5 un gen6, ko likt jau ir dikti jārēķina ar kalkulatoru vai ir vērts. Lētās desas ēra lēnām iet uz beigām.
Sev, sporta pēc pačakarēties var, ja nu galīgi nav ko darīt, bet klients nepacels.
Bet,taas probleemas jau netiek risinaatas! Paskati,ar ko taas paaudzes atskjiraas.. |
Offline | |
|
Spok5 | |
Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Pa rupjo - līdz 4tajai ir virtuves plīts zem kapota, 5tā ir špricēt šķidrā veidā kolektorā, 6tā ir direct inj.
5tā ir pirmā, kur varētu nevajadzēt mocīties ar lambadas targetu.
Tur nav ko risināt. Risinājums maksā 1/3 - 1/2 no tās tarataikas vērtības. Veiksmes degvielas lietotājs pakārsies savā kurpjauklā no tāda cipara.[ Šo ziņu laboja Spok5, 15 Jun 2017, 14:45:16 ] |
Offline | |
|
Reinis_m | |
Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
| Ir viens lieks cilindriskais balons, no kura ir radusies ideja uzmetināt grillu.
Jautājums - no tā var kaut kā droši izlaist visu gāzi, lai varētu brīvi fleksēt vai tomēr īsti nesanāks?[ Šo ziņu laboja Reinis_m, 15 Jun 2017, 14:55:17 ] |
Offline | |
|
|
Spok5 | |
Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Klik
Vienīgi, kādu brīdi "smirdīts" drusku kodīs degunā. |
Offline | |
|
N53series | |
Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| Veel jau gaazinieki saviem klientiem vareetu paskaidrot,ka katus tas viss pasaakums nokauj kuda atraak.un,kad izraadiisies,ka ik peec kaafiem 50kkm tie jaamaina,visa ekonomija izkuupees.. |
Offline | |
|
Spok5 | |
Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Vispār jau gāze katiņus nebendē nost vairāk par benzīnu. Galā tāpat HC nāk no abiem. Cits stāts ir tajā, ka ar ar gāzi mazliet vairāk ir jāpakontrolē aizdedzes sistēma un bieži vien līkrocība + iespēja biežāk ieraut defektu, kā dēļ var ieraut trekno, kas ātri savu darbu padara. Ja sausi teorētiski - gāze tur nav pie vainas, bet gan šaize kas nāk komplektā. |
Offline | |
|
N53series | |
Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
15 Jun 2017, 16:10:19 @Spok5 rakstīja:
Vispār jau gāze katiņus nebendē nost vairāk par benzīnu. Galā tāpat HC nāk no abiem. Cits stāts ir tajā, ka ar ar gāzi mazliet vairāk ir jāpakontrolē aizdedzes sistēma un bieži vien līkrocība + iespēja biežāk ieraut defektu, kā dēļ var ieraut trekno, kas ātri savu darbu padara. Ja sausi teorētiski - gāze tur nav pie vainas, bet gan šaize kas nāk komplektā.
Kauj gan.deelj taa iemesla,ka gaazes maisiijums ir ar kaartu nepreciizaaks kaa benziina gadiijumaa. Tb,regulaari gaaze sadeg kataa. Un,pat,ja sareguleets ideaali un Lambda=1,taapat kauj nost. Jo cilindru individuaalaas korekcijas aiziet auzaas. Tb,bankas ietvaros lambda ir parriza,bet vienam cilindram taa ir 0.9, otram 1.1. Rezultaataa - dalja degmaisiijuma sadeg katos. Shi ir fundamentaala probleema un nav risinaama ne ar reguleeshanaam,ne luugshanaam. |
Offline | |
|