Online
Pašreiz BMWPower skatās 232 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
| sprauslas un kompis, ja ir normāla ražotāja | Offline | | |
marisio | | Kopš: 18. May 2010
Ziņojumi: 329
Braucu ar: VWvageniem
| Sveiki. Man tāda bēda, saab 2,0t neizgaju ta dēļ atgāzēm. Domaju, ka pie vainas ir gāze, jo kopš uzstādīšanas nekas nav regulēts.
Kur, pie kā, Rīgā, pa brīvdienām varu piebraukt saregulēties un samērīt CO?
Darba dienās neesmu Rīgā.
PM
[ Šo ziņu laboja marisio, 27 May 2017, 21:15:09 ] | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2789
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Hmm, ja kāds tirgo nost lietotu iekārtu no kāda e34 vai kkā līdzīga, labprāt paņemšu balonu, ja ir rezerves rata vietā. [ Šo ziņu laboja Mixzzz, 22 May 2017, 00:33:57 ] | Offline | | |
juriz | | Kopš: 24. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2318
Braucu ar: būzu
|
05 May 2017, 11:18:26 @Laoshi rakstīja:
05 May 2017, 10:16:46 @Labais118 rakstīja:
Sveiki. Ļoti aktuāls jautājums. Kur Latvijā var uzpildīt dabasgāzi.
Dzirdēju ka tikai viens kantoris esot. Bet kāda adrese? Varbūt kādam privātajam ir vidzemes rajonā, kas no mājas ņjem pilda auto iekšā dabasgāzi?
Oficiāli nekur. Neoficiāli it kā LG mašīnas ejot uz metānu. Privātajiem spiest nav baigās jēgas, ilgi un kompresors arī tērē, finālā sanāk tas pats, kas veiksme no Luķa.
Vienīgā oficiālā vieta ir kaut kur VEF teritorijā.
Jūrmalā autobusi braucot uz CNG, tur varbūt var tad sarunāt piebraukāt.
Jā, varbūt var to kompi un psrauslas izmantot no tāda CNG auto, bet ej nu atrodi servisu, kas ar to gribēs ņemties. Tas čakars neatsvērs tā kompja un sprauslu cenu. Ja nu vienīgi atrod kādu servisu, kas tam jau ir izgājis cauri un tagad piedāvā kā pakalpojumu.
Tur reālākais ir meklēt normālu bāku un likt LPG no 0. | Offline | | |
brembis | | Kopš: 14. Aug 2012
Ziņojumi: 478
Braucu ar: BMW
| E36 2.8
uz auto uzstādīta Vialle gāzes sistēma 5.paudze.
Kaut kas nedarbojas, vajadzētu paskatīties kas par vainu un novērst problēmu.
| Offline | | |
Shkodists | | Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
| Ir kādas iespējas nodiagnosticēt, kura no BRC sprauslām laiž garām. Var jau būt, ka sprauslas nav pie vainas, taču elektrība pārbaudīta, nekādu kļūdu nav. Ik pa laikam samērā ilgi jāgriež starteris, kamēr aiziet. Ja būtu konstanti katru reizi, tad gan jau ar "uzspļaušanas" metodi varētu atrast. Taču tas notiek aptuveni vienu no desmit piestartēšanās reizēm. Tāda sajūta, ka kāda no sprauslām ieķeras un laiž garām gāzi. Reizēm atkal nekādu problēmu. Kādu laiku pabraukāju tikai uz benžas - ne reizi nebija piestratēšanās problēmas. Uz pusapgriezienu pieleca. No vienas puses jau nav problēmu pastartēt ilgāk. Vairāk satrauc, lai kādā tālākā gabalā vispār neatņirdzas kāda no sprauslām. | Offline | | |
Vecais | | Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Ar uzspļaušanas metodi arī meklē... tik pievieno vēl reduktora vakuma ieeju. Arī reduktori nolietojas un tad var pa vakumu dzīt gāzi uz ieplūdes kolektoru.
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
|
23 May 2017, 12:10:56 @Shkodists rakstīja:
Ir kādas iespējas nodiagnosticēt, kura no BRC sprauslām laiž garām. Var jau būt, ka sprauslas nav pie vainas, taču elektrība pārbaudīta, nekādu kļūdu nav. Ik pa laikam samērā ilgi jāgriež starteris, kamēr aiziet. Ja būtu konstanti katru reizi, tad gan jau ar "uzspļaušanas" metodi varētu atrast. Taču tas notiek aptuveni vienu no desmit piestartēšanās reizēm. Tāda sajūta, ka kāda no sprauslām ieķeras un laiž garām gāzi. Reizēm atkal nekādu problēmu. Kādu laiku pabraukāju tikai uz benžas - ne reizi nebija piestratēšanās problēmas. Uz pusapgriezienu pieleca. No vienas puses jau nav problēmu pastartēt ilgāk. Vairāk satrauc, lai kādā tālākā gabalā vispār neatņirdzas kāda no sprauslām.
Auto startējas uz gāzes vai beņas? | Offline | | |
|
Shkodists | | Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
23 May 2017, 13:44:27 @kexxx rakstīja:
23 May 2017, 12:10:56 @Shkodists rakstīja:
Ir kādas iespējas nodiagnosticēt, kura no BRC sprauslām laiž garām. Var jau būt, ka sprauslas nav pie vainas, taču elektrība pārbaudīta, nekādu kļūdu nav. Ik pa laikam samērā ilgi jāgriež starteris, kamēr aiziet. Ja būtu konstanti katru reizi, tad gan jau ar "uzspļaušanas" metodi varētu atrast. Taču tas notiek aptuveni vienu no desmit piestartēšanās reizēm. Tāda sajūta, ka kāda no sprauslām ieķeras un laiž garām gāzi. Reizēm atkal nekādu problēmu. Kādu laiku pabraukāju tikai uz benžas - ne reizi nebija piestratēšanās problēmas. Uz pusapgriezienu pieleca. No vienas puses jau nav problēmu pastartēt ilgāk. Vairāk satrauc, lai kādā tālākā gabalā vispār neatņirdzas kāda no sprauslām.
Auto startējas uz gāzes vai beņas?
benzīna. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
| Pieslēdz kādu obd grabuli un paskaties LTFT vērtību, kad ir pabraukts uz gāzes. Tad jāpabraukā uz beņas un jāsalīdzina- ja ir baigā atšķirība, tad tas arī varētu būt iemesls ilgajai griešanai | Offline | | |
Shkodists | | Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
23 May 2017, 15:23:49 @kexxx rakstīja:
Pieslēdz kādu obd grabuli un paskaties LTFT vērtību, kad ir pabraukts uz gāzes. Tad jāpabraukā uz beņas un jāsalīdzina- ja ir baigā atšķirība, tad tas arī varētu būt iemesls ilgajai griešanai
Vai pareizi sapratu,ka pēc LTFT vērtības atšķirības benzīnam un gāzei varēs pateikt, vai kāda no sprauslām nelaiž garām un dēļ tās laišanas garām nešķiļas labi, jo ieplūdes kolektorā sakrājas gāze? Tobiš ja viss ir labi ar benzīna sprauslām un nav labi ar gāzes, tad arī būs tā LTFT vērtību lielā atšķirība? Cits jautājums par gāzes sakrāšanos ieplūdes kolektorā. Vai tādā gadījumā nevajadzētu kaut kur nākt arī gāzes smakai? Vismaz ar degunu nejūtu noplūdi | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
|
23 May 2017, 19:57:48 @Shkodists rakstīja:
23 May 2017, 15:23:49 @kexxx rakstīja:
Pieslēdz kādu obd grabuli un paskaties LTFT vērtību, kad ir pabraukts uz gāzes. Tad jāpabraukā uz beņas un jāsalīdzina- ja ir baigā atšķirība, tad tas arī varētu būt iemesls ilgajai griešanai
Vai pareizi sapratu,ka pēc LTFT vērtības atšķirības benzīnam un gāzei varēs pateikt, vai kāda no sprauslām nelaiž garām un dēļ tās laišanas garām nešķiļas labi, jo ieplūdes kolektorā sakrājas gāze? Tobiš ja viss ir labi ar benzīna sprauslām un nav labi ar gāzes, tad arī būs tā LTFT vērtību lielā atšķirība? Cits jautājums par gāzes sakrāšanos ieplūdes kolektorā. Vai tādā gadījumā nevajadzētu kaut kur nākt arī gāzes smakai? Vismaz ar degunu nejūtu noplūdi
par 90% esmu drošs, ka sprauslas tur "ņipričom"
ja kāda sprausla būtu mehāniski bojāta, tad viņa čakarētos nonstopā, nevis atkarībā no zvaigžņu stāvokļa
ja būtu aizdirsta ar eļļaino draņķi, kas pēc gāzes paliek, tad auksts dzinējs jūtami raustītos
arī ja reduktors laiž gar vakuuma cauruli, tad tā būtu konstanta parādība
LTFM ir ilglaicīgā korekcija, ja uz gāzes un beņas tā ievērojami (nu kādu procentu 10% atšķirība) atšķiras, tad ir problēmas gan ar piedarbināšanu, gan arī reizēm pirmās sekundes pēc piestartēšanas raustās, aizrijas utt
tikai jāņem vērā, ka noadaptēšanās nenotiek momentāni, laiciņu jāpabraukā... uz sava lolvo ievēroju, ka daudz ātrāk noadaptējas uz šosejas pie konstantas slodzes, nevis pa pilsētu gāzējot/bremzējot/pārslēdzot ātrumus
nu atvieno sprauslas un šļauku no reduktora un pārbaudi, vai nenāk gāze, to jau nav grūti izdarīt un par ļaunu nenāks
| Offline | | |
Shkodists | | Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
23 May 2017, 20:09:32 @kexxx rakstīja:
23 May 2017, 19:57:48 @Shkodists rakstīja:
23 May 2017, 15:23:49 @kexxx rakstīja:
Pieslēdz kādu obd grabuli un paskaties LTFT vērtību, kad ir pabraukts uz gāzes. Tad jāpabraukā uz beņas un jāsalīdzina- ja ir baigā atšķirība, tad tas arī varētu būt iemesls ilgajai griešanai
Vai pareizi sapratu,ka pēc LTFT vērtības atšķirības benzīnam un gāzei varēs pateikt, vai kāda no sprauslām nelaiž garām un dēļ tās laišanas garām nešķiļas labi, jo ieplūdes kolektorā sakrājas gāze? Tobiš ja viss ir labi ar benzīna sprauslām un nav labi ar gāzes, tad arī būs tā LTFT vērtību lielā atšķirība? Cits jautājums par gāzes sakrāšanos ieplūdes kolektorā. Vai tādā gadījumā nevajadzētu kaut kur nākt arī gāzes smakai? Vismaz ar degunu nejūtu noplūdi
par 90% esmu drošs, ka sprauslas tur "ņipričom"
ja kāda sprausla būtu mehāniski bojāta, tad viņa čakarētos nonstopā, nevis atkarībā no zvaigžņu stāvokļa
ja būtu aizdirsta ar eļļaino draņķi, kas pēc gāzes paliek, tad auksts dzinējs jūtami raustītos
arī ja reduktors laiž gar vakuuma cauruli, tad tā būtu konstanta parādība
LTFM ir ilglaicīgā korekcija, ja uz gāzes un beņas tā ievērojami (nu kādu procentu 10% atšķirība) atšķiras, tad ir problēmas gan ar piedarbināšanu, gan arī reizēm pirmās sekundes pēc piestartēšanas raustās, aizrijas utt
tikai jāņem vērā, ka noadaptēšanās nenotiek momentāni, laiciņu jāpabraukā... uz sava lolvo ievēroju, ka daudz ātrāk noadaptējas uz šosejas pie konstantas slodzes, nevis pa pilsētu gāzējot/bremzējot/pārslēdzot ātrumus
nu atvieno sprauslas un šļauku no reduktora un pārbaudi, vai nenāk gāze, to jau nav grūti izdarīt un par ļaunu nenāks
Sprauslas jau vienreiz baudīju kādu laiku atpakaļ. Vismaz tajā brīdī nekas nenāca ārā. To reduktora šļauku vēl nemēģināju.
Laikam jau iesākumā jāaizbrauc pie zinoša elektriķa. Īsti jau arī neticas, ka reduktors varētu būt bojāts, jo ir nobraukti tikai 40 000km uz gāzes. Bez tam nu jau kādu nedēļu nav ne reizi bijusi piestartēšanās kaite. Moš drīzāk kāds sensors gļuko un ik pa laikam izmet kompim nepareizi infu. | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9331
Braucu ar: Alfu
| hvz par to fueltrimu atšķirību. kam man bija beigts gāzes spiediena devējs, L trims lēkāja padsmit % liesajā un beigās jau bija check engine. 0 problēmas ar startu, volvo 2.5t.
kad pāris Hana sprauslas bija beigtas, arī pēc skalošanas pie Heinriha, startēšanas problēma bija randomā, ar laiku vnk progresēja. | Offline | | |
marisio | | Kopš: 18. May 2010
Ziņojumi: 329
Braucu ar: VWvageniem
|
21 May 2017, 23:01:51 @marisio rakstīja:
Sveiki. Man tāda bēda, saab 2,0t neizgaju ta dēļ atgāzēm. Domaju, ka pie vainas ir gāze, jo kopš uzstādīšanas nekas nav regulēts.
Kur, pie kā, Rīgā, pa brīvdienām varu piebraukt saregulēties un samērīt CO?
Darba dienās neesmu Rīgā.
PM
Pajautāšu vienkāršāk.
Kādu gāzes kantori varat ieteikt, kurš strādā arī setdienā??? | Offline | | |
juraz | | Kopš: 30. Jul 2015
Ziņojumi: 152
Braucu ar: spridzekli
| pārdodu lietotu gāzes iekārtu ar nobraukumu 30k gold reduktors sprauslas barakuda italju vadība 6 cilindru balons zapaskas vietā stāvēja bmw e46 328 2.8i m52 220€ | Offline | | |
|
klibais1 | | Kopš: 05. Jun 2014
Ziņojumi: 64
Braucu ar:
| STAG AC W01 ir tas pats valtek? Ir vērts tādu likt?
Links | Offline | | |
Sviests | | Kopš: 20. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 721
Braucu ar: nākotnes klasiku
| Paldies koijotss un LPGpower par kārtējo veiksmīgo propanizēšanu | Offline | | |
elbruss | | Kopš: 12. May 2006
Ziņojumi: 1007
Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes
| Iekārta: Zenit PRO OBD ar Barracuda sprauslām un Alaska reduktoru.
Motors: VAG 1.8 bezturbo
Nobraukts 90K kilometri bez problēmām. Tagad parādījusies viena neliela problēma. Ja ar auto kādu stundu pabrauc, tad noliek pastāvēt uz 20 minūtēm (motors vēl nav atdzisis) un piedarbina atkal, tad uz gāzes zūd jauda. Tā riktīgi zūd, sāk raustīties un neiet. Pārslēdzot uz benzīnu viss OK, nobraucot uz benzīnu dažas minūtes un pārslēdzot uz gāzi arī viss paliek OK (reizēm gan ar otro reizi).
Smalko filtru aiz reduktora nupat nomainīju, bet šo problēmu tas neatrisināja.
Vai pēc aprakstītajiem simptomiem kāds var ieteikt ko nākamo man skatīties? Reduktoram kāda membrāna beigta? Sveces nekad nav mainītas, varbūt tās?
Ja neizdosies pašam salabot, tad aizvedīšu pie kāda kantora, kas ar gāzes iekārtām nodarbojas. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
| Sveces parasti izraisa raustīšanos aukstam motoram un/vai slodzē... Varbūt sprauslas izbeigušās, varbūt reduktors gāzi kolektorā laiž. 90k tomēr normāls gabals, mierīgi kkas varēja noklāties, dzen vien uz diagnostiku, bez tās zīlēšana.
Sveces principā ar var nomainīt, vispār brīnums, ka tās tik ilgi nokalpojušas | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|