Online

Pašreiz BMWPower skatās 232 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
BMW-Valcha
19. May 2017, 16:29 #17841

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi

sprauslas un kompis, ja ir normāla ražotāja
Offline
marisio
21. May 2017, 23:01 #17842

Kopš: 18. May 2010

Ziņojumi: 329

Braucu ar: VWvageniem

Sveiki. Man tāda bēda, saab 2,0t neizgaju ta dēļ atgāzēm. Domaju, ka pie vainas ir gāze, jo kopš uzstādīšanas nekas nav regulēts.
Kur, pie kā, Rīgā, pa brīvdienām varu piebraukt saregulēties un samērīt CO?
Darba dienās neesmu Rīgā.
PM

[ Šo ziņu laboja marisio, 27 May 2017, 21:15:09 ]

Offline
Mixzzz
22. May 2017, 00:33 #17843

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2789

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Hmm, ja kāds tirgo nost lietotu iekārtu no kāda e34 vai kkā līdzīga, labprāt paņemšu balonu, ja ir rezerves rata vietā.

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 22 May 2017, 00:33:57 ]

Offline
juriz
22. May 2017, 09:27 #17844

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2318

Braucu ar: būzu


05 May 2017, 11:18:26 @Laoshi rakstīja:

05 May 2017, 10:16:46 @Labais118 rakstīja:
Sveiki. Ļoti aktuāls jautājums. Kur Latvijā var uzpildīt dabasgāzi.

Dzirdēju ka tikai viens kantoris esot. Bet kāda adrese? Varbūt kādam privātajam ir vidzemes rajonā, kas no mājas ņjem pilda auto iekšā dabasgāzi?


Oficiāli nekur. Neoficiāli it kā LG mašīnas ejot uz metānu. Privātajiem spiest nav baigās jēgas, ilgi un kompresors arī tērē, finālā sanāk tas pats, kas veiksme no Luķa.


Vienīgā oficiālā vieta ir kaut kur VEF teritorijā.
Jūrmalā autobusi braucot uz CNG, tur varbūt var tad sarunāt piebraukāt.

Jā, varbūt var to kompi un psrauslas izmantot no tāda CNG auto, bet ej nu atrodi servisu, kas ar to gribēs ņemties. Tas čakars neatsvērs tā kompja un sprauslu cenu. Ja nu vienīgi atrod kādu servisu, kas tam jau ir izgājis cauri un tagad piedāvā kā pakalpojumu.
Tur reālākais ir meklēt normālu bāku un likt LPG no 0.
Offline
brembis
23. May 2017, 11:52 #17845

Kopš: 14. Aug 2012

Ziņojumi: 478

Braucu ar: BMW

E36 2.8
uz auto uzstādīta Vialle gāzes sistēma 5.paudze.
Kaut kas nedarbojas, vajadzētu paskatīties kas par vainu un novērst problēmu.
Offline
Shkodists
23. May 2017, 12:10 #17846

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro

Ir kādas iespējas nodiagnosticēt, kura no BRC sprauslām laiž garām. Var jau būt, ka sprauslas nav pie vainas, taču elektrība pārbaudīta, nekādu kļūdu nav. Ik pa laikam samērā ilgi jāgriež starteris, kamēr aiziet. Ja būtu konstanti katru reizi, tad gan jau ar "uzspļaušanas" metodi varētu atrast. Taču tas notiek aptuveni vienu no desmit piestartēšanās reizēm. Tāda sajūta, ka kāda no sprauslām ieķeras un laiž garām gāzi. Reizēm atkal nekādu problēmu. Kādu laiku pabraukāju tikai uz benžas - ne reizi nebija piestratēšanās problēmas. Uz pusapgriezienu pieleca. No vienas puses jau nav problēmu pastartēt ilgāk. Vairāk satrauc, lai kādā tālākā gabalā vispār neatņirdzas kāda no sprauslām.
Offline
Vecais
23. May 2017, 13:21 #17847

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Ar uzspļaušanas metodi arī meklē... tik pievieno vēl reduktora vakuma ieeju. Arī reduktori nolietojas un tad var pa vakumu dzīt gāzi uz ieplūdes kolektoru.

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
kexxx
23. May 2017, 13:44 #17848

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


23 May 2017, 12:10:56 @Shkodists rakstīja:
Ir kādas iespējas nodiagnosticēt, kura no BRC sprauslām laiž garām. Var jau būt, ka sprauslas nav pie vainas, taču elektrība pārbaudīta, nekādu kļūdu nav. Ik pa laikam samērā ilgi jāgriež starteris, kamēr aiziet. Ja būtu konstanti katru reizi, tad gan jau ar "uzspļaušanas" metodi varētu atrast. Taču tas notiek aptuveni vienu no desmit piestartēšanās reizēm. Tāda sajūta, ka kāda no sprauslām ieķeras un laiž garām gāzi. Reizēm atkal nekādu problēmu. Kādu laiku pabraukāju tikai uz benžas - ne reizi nebija piestratēšanās problēmas. Uz pusapgriezienu pieleca. No vienas puses jau nav problēmu pastartēt ilgāk. Vairāk satrauc, lai kādā tālākā gabalā vispār neatņirdzas kāda no sprauslām.


Auto startējas uz gāzes vai beņas?
Offline
Shkodists
23. May 2017, 14:45 #17849

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


23 May 2017, 13:44:27 @kexxx rakstīja:

23 May 2017, 12:10:56 @Shkodists rakstīja:
Ir kādas iespējas nodiagnosticēt, kura no BRC sprauslām laiž garām. Var jau būt, ka sprauslas nav pie vainas, taču elektrība pārbaudīta, nekādu kļūdu nav. Ik pa laikam samērā ilgi jāgriež starteris, kamēr aiziet. Ja būtu konstanti katru reizi, tad gan jau ar "uzspļaušanas" metodi varētu atrast. Taču tas notiek aptuveni vienu no desmit piestartēšanās reizēm. Tāda sajūta, ka kāda no sprauslām ieķeras un laiž garām gāzi. Reizēm atkal nekādu problēmu. Kādu laiku pabraukāju tikai uz benžas - ne reizi nebija piestratēšanās problēmas. Uz pusapgriezienu pieleca. No vienas puses jau nav problēmu pastartēt ilgāk. Vairāk satrauc, lai kādā tālākā gabalā vispār neatņirdzas kāda no sprauslām.


Auto startējas uz gāzes vai beņas?

benzīna.
Offline
kexxx
23. May 2017, 15:23 #17850

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

Pieslēdz kādu obd grabuli un paskaties LTFT vērtību, kad ir pabraukts uz gāzes. Tad jāpabraukā uz beņas un jāsalīdzina- ja ir baigā atšķirība, tad tas arī varētu būt iemesls ilgajai griešanai
Offline
Shkodists
23. May 2017, 19:57 #17851

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


23 May 2017, 15:23:49 @kexxx rakstīja:
Pieslēdz kādu obd grabuli un paskaties LTFT vērtību, kad ir pabraukts uz gāzes. Tad jāpabraukā uz beņas un jāsalīdzina- ja ir baigā atšķirība, tad tas arī varētu būt iemesls ilgajai griešanai

Vai pareizi sapratu,ka pēc LTFT vērtības atšķirības benzīnam un gāzei varēs pateikt, vai kāda no sprauslām nelaiž garām un dēļ tās laišanas garām nešķiļas labi, jo ieplūdes kolektorā sakrājas gāze? Tobiš ja viss ir labi ar benzīna sprauslām un nav labi ar gāzes, tad arī būs tā LTFT vērtību lielā atšķirība? Cits jautājums par gāzes sakrāšanos ieplūdes kolektorā. Vai tādā gadījumā nevajadzētu kaut kur nākt arī gāzes smakai? Vismaz ar degunu nejūtu noplūdi
Offline
kexxx
23. May 2017, 20:09 #17852

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


23 May 2017, 19:57:48 @Shkodists rakstīja:

23 May 2017, 15:23:49 @kexxx rakstīja:
Pieslēdz kādu obd grabuli un paskaties LTFT vērtību, kad ir pabraukts uz gāzes. Tad jāpabraukā uz beņas un jāsalīdzina- ja ir baigā atšķirība, tad tas arī varētu būt iemesls ilgajai griešanai

Vai pareizi sapratu,ka pēc LTFT vērtības atšķirības benzīnam un gāzei varēs pateikt, vai kāda no sprauslām nelaiž garām un dēļ tās laišanas garām nešķiļas labi, jo ieplūdes kolektorā sakrājas gāze? Tobiš ja viss ir labi ar benzīna sprauslām un nav labi ar gāzes, tad arī būs tā LTFT vērtību lielā atšķirība? Cits jautājums par gāzes sakrāšanos ieplūdes kolektorā. Vai tādā gadījumā nevajadzētu kaut kur nākt arī gāzes smakai? Vismaz ar degunu nejūtu noplūdi


par 90% esmu drošs, ka sprauslas tur "ņipričom"
ja kāda sprausla būtu mehāniski bojāta, tad viņa čakarētos nonstopā, nevis atkarībā no zvaigžņu stāvokļa
ja būtu aizdirsta ar eļļaino draņķi, kas pēc gāzes paliek, tad auksts dzinējs jūtami raustītos
arī ja reduktors laiž gar vakuuma cauruli, tad tā būtu konstanta parādība

LTFM ir ilglaicīgā korekcija, ja uz gāzes un beņas tā ievērojami (nu kādu procentu 10% atšķirība) atšķiras, tad ir problēmas gan ar piedarbināšanu, gan arī reizēm pirmās sekundes pēc piestartēšanas raustās, aizrijas utt
tikai jāņem vērā, ka noadaptēšanās nenotiek momentāni, laiciņu jāpabraukā... uz sava lolvo ievēroju, ka daudz ātrāk noadaptējas uz šosejas pie konstantas slodzes, nevis pa pilsētu gāzējot/bremzējot/pārslēdzot ātrumus

nu atvieno sprauslas un šļauku no reduktora un pārbaudi, vai nenāk gāze, to jau nav grūti izdarīt un par ļaunu nenāks
Offline
Shkodists
24. May 2017, 08:20 #17853

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


23 May 2017, 20:09:32 @kexxx rakstīja:

23 May 2017, 19:57:48 @Shkodists rakstīja:

23 May 2017, 15:23:49 @kexxx rakstīja:
Pieslēdz kādu obd grabuli un paskaties LTFT vērtību, kad ir pabraukts uz gāzes. Tad jāpabraukā uz beņas un jāsalīdzina- ja ir baigā atšķirība, tad tas arī varētu būt iemesls ilgajai griešanai

Vai pareizi sapratu,ka pēc LTFT vērtības atšķirības benzīnam un gāzei varēs pateikt, vai kāda no sprauslām nelaiž garām un dēļ tās laišanas garām nešķiļas labi, jo ieplūdes kolektorā sakrājas gāze? Tobiš ja viss ir labi ar benzīna sprauslām un nav labi ar gāzes, tad arī būs tā LTFT vērtību lielā atšķirība? Cits jautājums par gāzes sakrāšanos ieplūdes kolektorā. Vai tādā gadījumā nevajadzētu kaut kur nākt arī gāzes smakai? Vismaz ar degunu nejūtu noplūdi


par 90% esmu drošs, ka sprauslas tur "ņipričom"
ja kāda sprausla būtu mehāniski bojāta, tad viņa čakarētos nonstopā, nevis atkarībā no zvaigžņu stāvokļa
ja būtu aizdirsta ar eļļaino draņķi, kas pēc gāzes paliek, tad auksts dzinējs jūtami raustītos
arī ja reduktors laiž gar vakuuma cauruli, tad tā būtu konstanta parādība

LTFM ir ilglaicīgā korekcija, ja uz gāzes un beņas tā ievērojami (nu kādu procentu 10% atšķirība) atšķiras, tad ir problēmas gan ar piedarbināšanu, gan arī reizēm pirmās sekundes pēc piestartēšanas raustās, aizrijas utt
tikai jāņem vērā, ka noadaptēšanās nenotiek momentāni, laiciņu jāpabraukā... uz sava lolvo ievēroju, ka daudz ātrāk noadaptējas uz šosejas pie konstantas slodzes, nevis pa pilsētu gāzējot/bremzējot/pārslēdzot ātrumus

nu atvieno sprauslas un šļauku no reduktora un pārbaudi, vai nenāk gāze, to jau nav grūti izdarīt un par ļaunu nenāks


Sprauslas jau vienreiz baudīju kādu laiku atpakaļ. Vismaz tajā brīdī nekas nenāca ārā. To reduktora šļauku vēl nemēģināju.
Laikam jau iesākumā jāaizbrauc pie zinoša elektriķa. Īsti jau arī neticas, ka reduktors varētu būt bojāts, jo ir nobraukti tikai 40 000km uz gāzes. Bez tam nu jau kādu nedēļu nav ne reizi bijusi piestartēšanās kaite. Moš drīzāk kāds sensors gļuko un ik pa laikam izmet kompim nepareizi infu.
Offline
kkas
24. May 2017, 09:18 #17854

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9331

Braucu ar: Alfu

hvz par to fueltrimu atšķirību. kam man bija beigts gāzes spiediena devējs, L trims lēkāja padsmit % liesajā un beigās jau bija check engine. 0 problēmas ar startu, volvo 2.5t.
kad pāris Hana sprauslas bija beigtas, arī pēc skalošanas pie Heinriha, startēšanas problēma bija randomā, ar laiku vnk progresēja.
Offline
marisio
27. May 2017, 21:15 #17855

Kopš: 18. May 2010

Ziņojumi: 329

Braucu ar: VWvageniem


21 May 2017, 23:01:51 @marisio rakstīja:
Sveiki. Man tāda bēda, saab 2,0t neizgaju ta dēļ atgāzēm. Domaju, ka pie vainas ir gāze, jo kopš uzstādīšanas nekas nav regulēts.
Kur, pie kā, Rīgā, pa brīvdienām varu piebraukt saregulēties un samērīt CO?
Darba dienās neesmu Rīgā.
PM

Pajautāšu vienkāršāk.
Kādu gāzes kantori varat ieteikt, kurš strādā arī setdienā???
Offline
juraz
27. May 2017, 21:42 #17856

Kopš: 30. Jul 2015

Ziņojumi: 152

Braucu ar: spridzekli

pārdodu lietotu gāzes iekārtu ar nobraukumu 30k gold reduktors sprauslas barakuda italju vadība 6 cilindru balons zapaskas vietā stāvēja bmw e46 328 2.8i m52 220€
Offline
klibais1
03. Jun 2017, 00:26 #17857

Kopš: 05. Jun 2014

Ziņojumi: 64

Braucu ar:

STAG AC W01 ir tas pats valtek? Ir vērts tādu likt?

Links
Offline
Sviests
03. Jun 2017, 08:41 #17858

Kopš: 20. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 721

Braucu ar: nākotnes klasiku

Paldies koijotss un LPGpower par kārtējo veiksmīgo propanizēšanu
Offline
elbruss
05. Jun 2017, 10:08 #17859

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 1007

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes

Iekārta: Zenit PRO OBD ar Barracuda sprauslām un Alaska reduktoru.
Motors: VAG 1.8 bezturbo
Nobraukts 90K kilometri bez problēmām. Tagad parādījusies viena neliela problēma. Ja ar auto kādu stundu pabrauc, tad noliek pastāvēt uz 20 minūtēm (motors vēl nav atdzisis) un piedarbina atkal, tad uz gāzes zūd jauda. Tā riktīgi zūd, sāk raustīties un neiet. Pārslēdzot uz benzīnu viss OK, nobraucot uz benzīnu dažas minūtes un pārslēdzot uz gāzi arī viss paliek OK (reizēm gan ar otro reizi).
Smalko filtru aiz reduktora nupat nomainīju, bet šo problēmu tas neatrisināja.

Vai pēc aprakstītajiem simptomiem kāds var ieteikt ko nākamo man skatīties? Reduktoram kāda membrāna beigta? Sveces nekad nav mainītas, varbūt tās?
Ja neizdosies pašam salabot, tad aizvedīšu pie kāda kantora, kas ar gāzes iekārtām nodarbojas.
Offline
kexxx
05. Jun 2017, 21:33 #17860

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

Sveces parasti izraisa raustīšanos aukstam motoram un/vai slodzē... Varbūt sprauslas izbeigušās, varbūt reduktors gāzi kolektorā laiž. 90k tomēr normāls gabals, mierīgi kkas varēja noklāties, dzen vien uz diagnostiku, bez tās zīlēšana.
Sveces principā ar var nomainīt, vispār brīnums, ka tās tik ilgi nokalpojušas
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo