Online
Pašreiz BMWPower skatās 161 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
JohnyW | | Kopš: 17. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 254
Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni
|
Ja liekas ka reduktors Tev līdzēs, vairāk HP jo labāk, tas pats Gold poļu bodēs ap 100 eurikiem iet, bet ručkā ar to dzinēju uz LPG dot galīgi nav ieteicams Bet nu protams, kā jau te saka - vedam pie kāda zinoša cilvēka, lai atrod konkrētu vainu.
Kāds pamatojums apgalvojumam par to, ka nav veselīgi H6 dzinējam dot ručkā uz gāzes? Esi Zubāru pazinējs? | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12322
Braucu ar:
| tā par visiem japoškām saka, ka ar gāzi viņi diez ko labi nesadzīvo, vārsti vārgi
kā ir patiesībā- varbūt visa vaina regulētāju līkrocībā | Offline | | |
Corsten | | Kopš: 24. Mar 2015
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 88
Braucu ar: zirga ratiem
|
17 Apr 2017, 20:13:22 @JohnyW rakstīja:
Ja liekas ka reduktors Tev līdzēs, vairāk HP jo labāk, tas pats Gold poļu bodēs ap 100 eurikiem iet, bet ručkā ar to dzinēju uz LPG dot galīgi nav ieteicams Bet nu protams, kā jau te saka - vedam pie kāda zinoša cilvēka, lai atrod konkrētu vainu.
Kāds pamatojums apgalvojumam par to, ka nav veselīgi H6 dzinējam dot ručkā uz gāzes? Esi Zubāru pazinējs?
Paskaties vienu postu pirms tavas šīs atbildes un jautājumu nebūs.
Pašam arī ir H6, vārsti sasēžas 60-100 tkm, atkarīgs no braukšanas,motors uz galda, regulēšana, slīpēšana, ~700 eur. [ Šo ziņu laboja Corsten, 17 Apr 2017, 20:18:52 ] | Offline | | |
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
17 Apr 2017, 20:07:38 @Spok5 rakstīja:
Šarkijs ar niknāku atsperi pietiekot priekš 200zs? Tukšgaitā jā.
kas tev pret šarkiju? ja laba apkure un pareizi izvēlēta un savilkta maģistrāle, tad tur 200 bez bēdu | Offline | | |
kristapsk94 | | Kopš: 12. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 597
Braucu ar:
| Kur un kadu iekartu ieteiktu likt 5litrigam bendzina motoram taa lai nav biezi jabrauc pie gazenieka ar auto planots nobraukt 2-3gadus taka letak gala negribas | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12322
Braucu ar:
|
17 Apr 2017, 21:24:36 @kristapsk94 rakstīja:
Kur un kadu iekartu ieteiktu likt 5litrigam bendzina motoram taa lai nav biezi jabrauc pie gazenieka ar auto planots nobraukt 2-3gadus taka letak gala negribas
100reiz jau runāta tēma- atrodi sakarīgu gāzinieku un liec to, ko viņš ieteiks un labāk pārzina un prot noregulēt
šķībi saregulēta/uzstādīta neviena iekārta nestrādās labi | Offline | | |
kristapsk94 | | Kopš: 12. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 597
Braucu ar:
| Bet kuri skaitas labi gazinieki
17 Apr 2017, 21:46:36 @kexxx rakstīja:
17 Apr 2017, 21:24:36 @kristapsk94 rakstīja:
Kur un kadu iekartu ieteiktu likt 5litrigam bendzina motoram taa lai nav biezi jabrauc pie gazenieka ar auto planots nobraukt 2-3gadus taka letak gala negribas
100reiz jau runāta tēma- atrodi sakarīgu gāzinieku un liec to, ko viņš ieteiks un labāk pārzina un prot noregulēt
šķībi saregulēta/uzstādīta neviena iekārta nestrādās labi
| Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12322
Braucu ar:
|
17 Apr 2017, 22:01:12 @kristapsk94 rakstīja:
Bet kuri skaitas labi gazinieki
17 Apr 2017, 21:46:36 @kexxx rakstīja:
17 Apr 2017, 21:24:36 @kristapsk94 rakstīja:
Kur un kadu iekartu ieteiktu likt 5litrigam bendzina motoram taa lai nav biezi jabrauc pie gazenieka ar auto planots nobraukt 2-3gadus taka letak gala negribas
100reiz jau runāta tēma- atrodi sakarīgu gāzinieku un liec to, ko viņš ieteiks un labāk pārzina un prot noregulēt
šķībi saregulēta/uzstādīta neviena iekārta nestrādās labi
oiiiiiiiiiiiiiiiiiii
tas ir sensitīvāks jautājums par seksu, politiku un reliģiju, viegli var ar kādu gāzes šļauku pa muguru atrauties | Offline | | |
|
Erx | | Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2258
Braucu ar: Subaru Spec-B
| Tas H6 ir kuras paaudzes?
Ja ir ar mainīgu vārstu pacēlumu, tad neko tur īsti regulet nevar. Ja vārstu sēžas ir nolietotas, vārsti sasēdušies, tad var mainīt galvas vai pašas sēžas. Visi pārējie remonti ir īstermiņa.
Tie eļļas pilinātāji nepalīdz. Var vienīgi ieregulēt, lai nedaudz smidzina arī benzīnu visu laiku.
Ja viss ir kārtībā, tad oriģinālās sveces pietiek uz 100kkm, kā paredzēts. | Offline | | |
JohnyW | | Kopš: 17. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 254
Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni
|
17 Apr 2017, 20:18:04 @Corsten rakstīja:
17 Apr 2017, 20:13:22 @JohnyW rakstīja:
Ja liekas ka reduktors Tev līdzēs, vairāk HP jo labāk, tas pats Gold poļu bodēs ap 100 eurikiem iet, bet ručkā ar to dzinēju uz LPG dot galīgi nav ieteicams Bet nu protams, kā jau te saka - vedam pie kāda zinoša cilvēka, lai atrod konkrētu vainu.
Kāds pamatojums apgalvojumam par to, ka nav veselīgi H6 dzinējam dot ručkā uz gāzes? Esi Zubāru pazinējs?
Paskaties vienu postu pirms tavas šīs atbildes un jautājumu nebūs.
Pašam arī ir H6, vārsti sasēžas 60-100 tkm, atkarīgs no braukšanas,motors uz galda, regulēšana, slīpēšana, ~700 eur.
Tur jau tā lietiņa, ka par šo tēmu un Zubāru, arī H6 kkā forumos nerunā, kad tiek apspriests kuru auto izvēlēties Legacy/Outback H6 vai kkādu Volgu XC70..
Auto, kā parasti, pēc 200k jau ir nonācis pie 2trā vai 3šā īpašnieka, garantijas termiņš jau sen beidzies utt. un protams neviens neaizdomājas.. Motors brīvi iet līdz 500+k km..
Bet viena niansīte, ko derētu ik pa laikam apskatīties.. Vārstu atstarpes. Ja tās jau vairs nav un vārsti iesēdušies, jāmaina kausiņi (zem kuriem ir šeibas). Par to protams arī baigi brīvi neviens nerunā, jo to visdrīzāk nedara. Lai to darītu, jāceļ tā spēkstacija uz galda, ērtākam darbam. + braucot ar gāzi, ja sēdušies vārsti, to dienas un arī sēžu dienas ir skaitītas, tā jau likumsakarība. | Offline | | |
JohnyW | | Kopš: 17. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 254
Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni
|
17 Apr 2017, 22:10:23 @Erx rakstīja:
Tas H6 ir kuras paaudzes?
Ja ir ar mainīgu vārstu pacēlumu, tad neko tur īsti regulet nevar. Ja vārstu sēžas ir nolietotas, vārsti sasēdušies, tad var mainīt galvas vai pašas sēžas. Visi pārējie remonti ir īstermiņa.
Tie eļļas pilinātāji nepalīdz. Var vienīgi ieregulēt, lai nedaudz smidzina arī benzīnu visu laiku.
Ja viss ir kārtībā, tad oriģinālās sveces pietiek uz 100kkm, kā paredzēts.
Auto 2007g., dzinējs EZ30D,tas kas pēc 2003šā gada ar visu AVLS un AVCS sistēmu.
Vispār kkur Zubāru forumā bija rakstīts, ka līdz 200k jūdzēm visam jābūt čotka, pēc tam jau jāskatās, vai nevajag regulēt vārstus (mainīt kausiņus utt.)
Protams, ja vārsti ir sēdušies un ir braukts ar piespiestiem, varbūt pavētiem + gāze.. nu tur tad vārsti un vadīklas utt. dabū ierīt. | Offline | | |
Spok5 | | Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Erx: vārstiem galus nevar nodrāzt? Nu, tā lai ģjoševo i serģito.
Johhny: nefilozofē, bet aizbrauc pie sakarīga gāzinieka vai pats (vai diagnosts) paskaties retinājumu kolektorā siltam motoram tukšgaitā, strādājot uz benzīnu. Iespēju 101 - vai nu palūrēt gāzes kompī, vai dabūt info no benzīna kompja. Ja tur ir slikti, tad ir vērts čikāties un raut nost galvām vākus. Spraugu gan jau caur pakaļu tam motoram var izmērīt neceļot ārā. Regulēt - diezvai.
Man ir viens toyotas šaibojamais motors, pēc 200Kkm spraugas tikai vienā stroķī bija uz pielaides minimuma, pārējie kā dakteris parakstījis. Tas gan ir ar beņu. Ar gāzi - viss atkarīgs no tā, cik pohujistiski uzlikts un kas tur ir salikts. Ko dara LPG treknais ar ligzdām, prasi tam, kas lika. Un tad, lai pats atbild par savu nedaģelku.[ Šo ziņu laboja Spok5, 18 Apr 2017, 00:28:15 ] | Offline | | |
Erx | | Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2258
Braucu ar: Subaru Spec-B
| Nevar.
Sīkumus vairs neatceros, bet pa lielam variocam ideja, ka vienā glāzē ir gan mehānisks, gan hidro kompensators. Viena daļa strādā uz vienu sadalenes kulaciņu, otra uz otru.
Attiecīgi, ja sāk tur iejaukties, tad šis mehānisms sāk nepareizi strādāt. Ja vārsti vairs neslēdzās un sāk pūst garam, tad kaut ko tur varot pieregulēt, bet tas nav uz ilgu laiku. | Offline | | |
subaru | | Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10290
Braucu ar: rokām uz stūres
| Tātad - par uzpildi. Tagad pildot, vienmēr 'atšaujas', bet gan tarkšķēšanas laikā gan pēc tam vēl brīvi iet iekšā kādi 4 litri. Kāpēc ir tā, ka viņš 'atšaujas' par agru? Pašos sākumos tā nebija. | Offline | | |
Krekers | | Kopš: 14. Jul 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 642
Braucu ar: mammas e61
| Vai Jelgavā ir kāds, kas var notirgot vienu Matrix sprauslu? | Offline | | |
igorjok21 | | Kopš: 19. Mar 2011
Ziņojumi: 1505
Braucu ar: X5
|
16 Feb 2017, 09:30:49 @BMW-Valcha rakstīja:
15 Feb 2017, 10:56:23 @igorjok21 rakstīja:
Uz Gāzi pārslēdzas pa vienai sprauslai ka var just un problēma tāda, kad mašīna ilgi stāvējusi, piemēram, nakti...pirmie 3 pārslēdzas, bet 4. nevar un noslāpst. vēlreiz piešķiļot...papurinās pie ceturtās un aiziet 5. un 6. labi. un pēc tam visas dienas garumā viss ir labi, brauc labi, patēriņš labs, nepurinās. tikai pēc ilgas stāvēšanas 4. mokās. vai arī ieskrieties un tad ar mokām tā ceturtā pārslēdzas. kas pa vainu? kompis kļūdu nerāda
tev gan sprauslas līp ciet. var mazgāt un ja advancēts kompis, var uzlikt, lai pirms pārslēgšanās viņas iekustina, novēršot tavu vainu.
iztīrīju, izmazgāju sprauslas, bet tāpat nevar normāli pārslēgties! pāris dienas bija normāli, bet atsākās atkal!
pēc kāda laika atskrūvēju filtrus vaļā, tur bija tāds kā eļļains šķidrums...tā tam jābūt (izmazgā un viss) jeb var būt tas pie vainas?! | Offline | | |
|
Kalnz | | Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
| Man ir bij tāda pati problēma iepildoties EKO gāzē...
No gāzenieka pa 20eur nopirku flakinu kas bij jāiepūš tukšā balonā, tagad viss gerai | Offline | | |
JohnyW | | Kopš: 17. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 254
Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni
|
18 Apr 2017, 02:06:59 @Erx rakstīja:
Nevar.
Sīkumus vairs neatceros, bet pa lielam variocam ideja, ka vienā glāzē ir gan mehānisks, gan hidro kompensators. Viena daļa strādā uz vienu sadalenes kulaciņu, otra uz otru.
Attiecīgi, ja sāk tur iejaukties, tad šis mehānisms sāk nepareizi strādāt. Ja vārsti vairs neslēdzās un sāk pūst garam, tad kaut ko tur varot pieregulēt, bet tas nav uz ilgu laiku.
Pamēģini atcerēties, jo kkā liekas ka tā nevajadzētu būt, ja jau service manuālī ir paredzēta kausiņu (šaibu zem tiem) maiņa. | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1843
Braucu ar: E91
|
10 Apr 2017, 11:09:44 @JohnyW rakstīja:
Itkā BRC iekārta ar HANA sprauslām...
Bet sis brinums paradijas pirms kadiem oaris mēnešiem. +Ik pa laikam parādas ch engine utt. Kļudas, tiesi pēc kartigas uzdošanas virsū.
Ari buju domājis par svecem, bet to mainas intervāls ir kkadi 40-50k un pēdejo reizi mainītas pirms 20k km.
Kas par BRC iekārtu? Sequent24 vai Plug&Drive? Nezinu par veco Sequent, bet P&D softā nav iespējas pielikt klāt ne BRC sprauslas. | Offline | | |
JohnyW | | Kopš: 17. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 254
Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni
|
24 Apr 2017, 13:30:24 @Bender rakstīja:
10 Apr 2017, 11:09:44 @JohnyW rakstīja:
Itkā BRC iekārta ar HANA sprauslām...
Bet sis brinums paradijas pirms kadiem oaris mēnešiem. +Ik pa laikam parādas ch engine utt. Kļudas, tiesi pēc kartigas uzdošanas virsū.
Ari buju domājis par svecem, bet to mainas intervāls ir kkadi 40-50k un pēdejo reizi mainītas pirms 20k km.
Kas par BRC iekārtu? Sequent24 vai Plug&Drive? Nezinu par veco Sequent, bet P&D softā nav iespējas pielikt klāt ne BRC sprauslas.
Varbūt iepriekšējais īpašnieks pērkot no vēl kāda vai arī no licēju kantora ņēmis tādu info, ka BRC. Nezinu uz ko to apzīmējumu attiecināt.
Kompis ir STAG 300-6, sprauslas it kā HANA (neesmu ņēmis vāku nost skatīties), reduktors Shark 1500. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|