Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 261 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Velosipēdu topiks

AutorsZiņojums
smudo
17. Aug 2021, 08:08 #17801

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


16 Aug 2021, 21:29:46 @Zalespljavejs rakstīja:
Moš jautājums nevietā, bet paprovēšu te. Kāds var ieteikt kādu normālu budžeta variantu Zwift trenažierim, ar ko ziemā mīties? Pagaidām esmu noskatījis Tacx Flow Smart Trainer, jo rocība pagaidām neļauj nopirkt spicāku.


Nezinu nevienu, kas sadu uz Zwifta lietotu. Ir kadreiz bijis sads rulla tipa trainers (bet ne Smart) - salidzinot ar tadu, kam velo liek uz trenaziera kasetes (piem, no zinamakiem entry modeliem Wahoo kicker core, kas maksa ap 700), sada tipa bus krietni skalaki, un ar vairak vibracijam + 800w max jauda nelaus pilvertigi izmanot visas Zwift iespejas. Bet vari pameginat un ielikt atsauksmes velak.
Offline
Maxis
17. Aug 2021, 12:57 #17802

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19


16 Aug 2021, 21:29:46 @Zalespljavejs rakstīja:
Moš jautājums nevietā, bet paprovēšu te. Kāds var ieteikt kādu normālu budžeta variantu Zwift trenažierim, ar ko ziemā mīties? Pagaidām esmu noskatījis Tacx Flow Smart Trainer, jo rocība pagaidām neļauj nopirkt spicāku.


Es nopirku lietotu Elite Rampa, laikam šitāds Links
Tā kā nav pieredzes ar citiem aparātiem, nevaru nekādu objektīvo vērtējumu dot, bet kādus 3 mēnešus pa ziemu/pavasari Zwiftā nominu, kamēr no rokas lūzuma un kovida "rekaverojos" un pa mežu nevarēju braukt. Manuprāt, savu f-ju pilda labi Par visām jaudas precizitātēm utt nemāku spriest, kkādus ciparus šis tur rādīja Ja baigi strauji grib uzmīt, tad reizēm rauj ratu riņķī, bet nu ja pie tā nedaudz piedomā, tad var sadzīvot. Iespējams, ka ir rullis jau drusku padilis.
Troksnis ir diezgan liels. Pats jau to tā sevišķi nejūt, bet sievai/bērniem mēdz būs iebildumi pret agrajiem treniņiem Man tas trenežieris bēniņos ir uzstādīts, diezgan tālu no guļamistabām.
Diezgan liela problēma ir sevis dzesēšana un svaiga gaisa daudzums. Tā kā man bēniņos gaisa temp +/- tāda pati kā laukā un ļoti plašas telpas, tad ziemā/agrā pavasarī bija diezgan ok, lai gan 40-60min treniņa laikā vienu lielo dvieli var piesviedrēt pilnu līdz malām, bet kkad maijā jau bija diezgan traki ar karstumu, tas arī bija iemesls zwifta sezonu beigt un testēt "rekaverotās" rokas izturību meža apstākļos
Bet nu jau laukā valdošie laikapstākļi liek sākt domāt par jaunas zwift sezonas uzsākšanu, lai nav lietū jāsalst un pēc katra treniņa ričuks jāmazgā
Offline
Gachaans
17. Aug 2021, 15:07 #17803

Kopš: 05. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 786

Braucu ar: OOOO

es esmu 2,5 nesezonas nominis ar Tacx Vortex lēto smart trenažieri. paskaļš ir, jā,bet par cik es trenējos pirmajā stāvā un guļamistabas ir 2. stāvā, tad pieveru durvis un maucu.

Besīgi ka pēc katra treniņa gumija jāsaslauka pa grīdu no aizmugures rata. ja brauc ar parasto šosejas riepu, tad var gadīties ka padilusi riepa labi met tos gumijas kakučus pa grīdu. citu iebildumu īsti nav, par cik 800w ilgāk par pāris sekundēm nenoturētu es savējo pirku bike-discount.de pa kautkādiem 300 eur, līdzi nāca ekscentrs, treniņu riepa, un zwift kupons vienam mēnesim.

par ventilāciju - ieteiktu lietot ventilatoru, noteikti, vēlams tādu kam var manuāli noregulēt apgriezienu skaitu, lai nepūš par traku arī. un jādzer ūdens daudz.
Offline
Zalespljavejs
17. Aug 2021, 15:32 #17804

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2495

Braucu ar: tautas auto

Pamatdoma par to treinera iegādi ir lai ziemā varētu trenēties, un nodzīt alusvēderu kas ir uzkrājies jau pārāk liels. Un negribētos ieguldīties tā, lai pēctam pēc pāris mēnešiem man viņš apniktu un tiktu nomests kaut kur malā.

Ar ričuku jau tiek braukts, bet ne lieli attālumi. Zwifts varētu to lietu padarīt drusku interesantāku.
Offline
rainman
17. Aug 2021, 15:38 #17805

Kopš: 13. Mar 2004

Ziņojumi: 663

Braucu ar:

Vēdera nomešanai vispirms ir jāuzvar divkauja ar ledusskapi.. trenažieris pēc tam
Offline
Zalespljavejs
17. Aug 2021, 15:41 #17806

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2495

Braucu ar: tautas auto


17 Aug 2021, 15:38:28 @rainman rakstīja:
Vēdera nomešanai vispirms ir jāuzvar divkauja ar ledusskapi.. trenažieris pēc tam


Work in progress.
Offline
Araajz
17. Aug 2021, 15:50 #17807

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28299

Braucu ar: E39


17 Aug 2021, 15:32:10 @Zalespljavejs rakstīja:
Zwifts varētu to lietu padarīt drusku interesantāku.

nu es piem nevaru pierast mīties iekšā - baigi garlaicīgi un ar katru reizi jau arvien lielāks slinkums iet mīties
Offline
Maxis
17. Aug 2021, 17:34 #17808

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19


17 Aug 2021, 15:32:10 @Zalespljavejs rakstīja:
Pamatdoma par to treinera iegādi ir lai ziemā varētu trenēties, un nodzīt alusvēderu kas ir uzkrājies jau pārāk liels. Un negribētos ieguldīties tā, lai pēctam pēc pāris mēnešiem man viņš apniktu un tiktu nomests kaut kur malā.

Ar ričuku jau tiek braukts, bet ne lieli attālumi. Zwifts varētu to lietu padarīt drusku interesantāku.


nuu, interesantaak par īstu braukšanu ārā tas toč nebūs. Protams, tur ir visādi motivatori datorspēļu tēmā, kas padara to biš intersaantāku, bet ar īstu braucienu pa priežu meža kāpām piejūrā tas tomēr nav salīdzināms Sākumā ir interesanti tāpat vizināties un jaunas trases atslēgt, bet pēc tam jau kkādas treniņprogrammas jāņem, kur dažādu gūtības pakāpju intervālu treniņi utt. Ja vari savu velolaiku precīzi saplānot ne tikaikāpt virsū, kad uznāk iedvesma, tad tur visādas garās treniņprogrammas var ņemt, visādus nedēļas un mēneša iziacinājumus pildīt utt.
Plus ar zwiftu tomēr tie treniņi daudz intensīvāki sanāk, jo praktiski tiek izslēgta "ripināšanās no kalna" utt, tur visu laiku jāmin. Es ārā varu nobraukt daudz lielākus gabalus/ilgāku laiku nekā ar zwiftu Bet pavasarī uzkāpjot uz īsta ričuka bija sajūta, ka fiziskā forma ir krietni labāka kā parasti
Offline
smudo
17. Aug 2021, 18:36 #17809

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Ja mērķis ir tikai vēderu nodzīt, tad zwift nav vajadzīgs un var ņemt parastu traineri, bez smart fīčas - uzliec datorā uz austiņām kādu YT video un min Z1 režīmā (tas ir mierīgs brauciens, ar pulsu līdz aptuveni 110bpm - vari nomērīt ar roku arī bez pulsometra). Mierīgie un ilgie treniņi vislabāk taukus dedzinās - intervāli jau ir citam mērķim un taukus nededzinās, bet gan izmantos citas rezerves. Principā jau kā vienmēr viss atkarīgs no paša motivācijas panākt rezultātu.

Es ņemti direct drive trenažieri - ja tas tomēr nepatiks un būs mazlietots, tad nometot 100-150EUR no iegādes cenas, ziemas sezonā aizies grabēdams.

Es braucu puspagrabā - attaisu logu un ar svīšanu Z1 režīmā nav problēmas ne ziemā, ne vasarā (ja vien tajā dienā nav 25+ grādi ārā). Ja kārtīgi mīsies, tad svīdīsi gan ziemā, gan vasarā ar/bez ventilatora

[ Šo ziņu laboja smudo, 17 Aug 2021, 18:37:42 ]

Offline
toolis
17. Aug 2021, 23:32 #17810

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1787

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr


17 Aug 2021, 15:32:10 @Zalespljavejs rakstīja:
Pamatdoma par to treinera iegādi ir lai ziemā varētu trenēties, un nodzīt alusvēderu kas ir uzkrājies jau pārāk liels. Un negribētos ieguldīties tā, lai pēctam pēc pāris mēnešiem man viņš apniktu un tiktu nomests kaut kur malā.

Ar ričuku jau tiek braukts, bet ne lieli attālumi. Zwifts varētu to lietu padarīt drusku interesantāku.


alus vēders tiek nomests virtuvē. reāli atbraucot no zilupes tu sadedzini tik pat kalorijas cik 3 dienas sēžot dīvānā, trenažieris tur baigi nepalīdzēs bez korekcijām uzturā, vizītes pie dietologa un kaloriju skaitīšanas. kad saņemos trenējos 5x nedēļa un tāpat ir 7kg liekais svars.

zwifts ir dirsā un tie treniņi ir brutāli, uz 2-3 nedēļām pavelk, tad izdedz un 2-3 mēnešus velo vispār negribas redzēt. ej uz baseinu, slēpo ar distancenēm, minies ārā, skrien, bet zwift tiešām nav nodarbe, kas to padarīs interesantu itsevišķi uz lēta un skaļa trenažiera. viņš ir lielisks rīks, ja ir kādas ambīcijas uz seba 1. koridori kā laika kavēklis (treniņplāni gan tur ir dirsā, jāņem no xert vai TP un jāimportē zwiftā, ja gribi kaut ko ne random) kad ārā sūdains laiks ar gamification fīčām, bet citādi nezinu nevienu, kas būtu nopircis trenažieri ar domu, ka tagad mīsies iekšā un tas nepaliktu par drēbju pakaramo
Offline
toolis
17. Aug 2021, 23:39 #17811

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1787

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr


17 Aug 2021, 13:09:17 @bertons rakstīja:
ja ar 800w limitu veel vareetu sadziivot, tad 6% gradientu gan nee un precizitaate <5% arii nee. jau direct drive trenazhieri buutiski melo pret zirnekljiem/PM pedaaljiem, kur nu veel shie. Liidziigas klases Elite treiners stabili par kaadiem 50w dirsa.

labaak lietotu direct drive panjemt


cik skaitās būtiski? transmisijā ir jaudas zudumi un mērot dažādās vietās būs dažādi rezultāti. man stages mēra kādus 3-5% augstāk par neo, bet svarīgākais ir lai mērijumi ir konsistenti pret iekārtu. ja neo visu laiku ir 3-5% zem stages, tam nav nozīme, pielāgo ftp un lieto vienu iekārtu kā referenci. sūdi sākas, ja rezultāti ir random un vienā dienā ir -10% otrā jau +10%, tad gan tas ir metams pasākums.
Offline
smudo
18. Aug 2021, 11:16 #17812

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


17 Aug 2021, 23:32:17 @toolis rakstīja:

zwifts ir dirsā un tie treniņi ir brutāli, uz 2-3 nedēļām pavelk, tad izdedz un 2-3 mēnešus velo vispār negribas redzēt. ej uz baseinu, slēpo ar distancenēm, minies ārā, skrien, bet zwift tiešām nav nodarbe, kas to padarīs interesantu itsevišķi uz lēta un skaļa trenažiera. viņš ir lielisks rīks, ja ir kādas ambīcijas uz seba 1. koridori kā laika kavēklis (treniņplāni gan tur ir dirsā, jāņem no xert vai TP un jāimportē zwiftā, ja gribi kaut ko ne random) kad ārā sūdains laiks ar gamification fīčām, bet citādi nezinu nevienu, kas būtu nopircis trenažieri ar domu, ka tagad mīsies iekšā un tas nepaliktu par drēbju pakaramo


Ar Zwiftu viss ir kārtībā, bet kā jau teici, nevajag tur tos treniņu plānus ņemt (vismaz vidējā/ilgtermiņā). Var ziemā bāzi mīt un pats savus intervālus var ļoti viegli izveidot (uz citu aplikāciju bāzes, par pamatu ņemot sev specifiskos watus un laikus), bez riska pārtrenēties, ja zina ko dara, bet tam nav īsti sakara ar vēdera nodzīšanu. Svars katram individuāli staigā - ir kam treniņi palīdz nodzīt, bet ne līdz ideālam svaram. Man, atkal jo vairāk trenējoties, ļoti ātri tiek sasniegts ideālais svars, bet paralēli velo arī jāpavingro, jo tikai velo nav pilnvērtīgi treniņi.
Offline
werto
18. Aug 2021, 18:23 #17813

Kopš: 30. Oct 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 2900

Braucu ar: Golfu

Jāliek šeit https://www.delfi.lv/auto/celu-reportieris/kur-...tu.d?id=53500227 tāds klauns
Offline
XK220
18. Aug 2021, 18:37 #17814

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3264

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

Tas ir vienkārši klasisks idiots, velo tur nav vainīgs.
Offline
DeeCee
18. Aug 2021, 18:41 #17815

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

imo labi iederētos pilscilvēkos, biki piekoriģēt lai pārmet ka policija nebrauc ar velo, bet smirdina gaisu ar auto un gatavs
Offline
toolis
18. Aug 2021, 20:28 #17816

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1787

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr


18 Aug 2021, 09:36:30 @bertons rakstīja:
"industrijas standarts" ir 1-2% robezhaas.

zwiftaa braucu ar kickr core un garmin xc200 paraleeli (pirms tam ar giant PM). wahoo dirsh diezgan daudz, iipashi EGR modee.


1-2% ir precizitāte mērijumam nevis tam, ka absolūtā jauda sakritīs veicot mērījumus dažādās vietās ar dažādiem PM.

visaugstākais mērījums vienmēr būs zem pēdas. tālāk tupele deformējas un tur ir jaudas zudumi, attiecīgi klipsim būs kāds vats zemāk, klipši tāpat deformējas un ir jaudas zudumi, attiecīgi pedālī atkal kāds vats zemāk, pedāļiem ir berze uz ass un deformējas, uz klaņa atkal kāds vats zemāk, klaņi lokās un berze monoblokā, uz zirnekļa atkal kāds vats pazūd, berze uz zobratiem, zobratu deformācija, ķēdes deformācija un uz rumbas jau salasās padsmit vati, kas sakrīt ar taviem rezultātiem. n vēl ir pašu PM īpatnības, citam ražotājam mēra mazliet vairāk, citam atkal mazāk, cits sliktāk reaģē uz pīķiem, cits sliktāk reģistrē vienmērīgu braukšanu.

https://powermetercity.com/2016/11/21/power-met...rain-power-loss/

atkal parādi, ka grāmatiņu neesi lasījis.
Offline
toolis
18. Aug 2021, 22:31 #17817

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1787

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr


18 Aug 2021, 21:19:46 @bertons rakstīja:

tu vispaar paskatijies ko es iekopeeju? wahoo uzraada LIELAAKU jaudu uz barabaana nekaa uz klanja graamatu lasiitaajs


tu laikam speciāli lasi tikai to, ko gribi redzēt?


un vēl ir pašu PM īpatnības, citam ražotājam mēra mazliet vairāk, citam atkal mazāk, cits sliktāk reaģē uz pīķiem, cits sliktāk reģistrē vienmērīgu braukšanu.


pirmās paaudzes giant power pro noteikti nav tas labakais PM, ko ņemt par atskaites punktu, viss, kas ir svarīgi, vai mērijumi ir konstanti pret pašu pm, nevis vai tie sakrīt ar dažādiem
Offline
patric
18. Aug 2021, 23:11 #17818

Kopš: 22. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3199

Braucu ar:


06 Aug 2021, 11:36:20 @Mberg rakstīja:

05 Aug 2021, 23:40:09 @sergis15 rakstīja:

visur eiropā +/- šauri veloceliņi, kuri ir sadalīti ar brauktuvi, mums bļe furgona platumā, jo redz ir jābūt iespējai apsteigt, tikmēr auto braucēji uz lāčplēša ielas var iet nahuj, ar apsteigšanu, jo vienam pidaram, no pilsēta cilvēkiem vajag tik platu veloceliņu, lai viņš varētu braukt pa vidu, jo tas viņam pieder vienam.



Pa Lāčplēša ielu uztaisot 50cm šaurāku velojoslu garām neviens nekur netiks. Ja ir runa par moci, tad no comments.

Citkārt, to platumu vajag, jo ja sabrauc lēnie minēji vai kāds ar kravas velosipēdu, vajag tikt garām. Tur, kur ir šaurs ir žopa un tad nākas vai nu pa ietvi vai pa braucamo daļu. Tā, ka tas nav lohiem, bet, lai varētu ar ričuku tikt uz priekšu, ja daudz lēnie uz joslas.

Eiropā ir šauri, jo daudz kur ielas ir vēl šaurākas kā Rīgā. Fiziski nav vietas vairāk ..

Karoč, lai arī kā tur būtu ar velo var ātri tikt caur centru, vajag tikai domāt uz priekšu un laicīgi apsteigt lēnos ..




Es ar kravas velo braucot berģu kalnā eju garām visiem velo un pofig tukšā vai pilns :750w-huļitihočiš:
Offline
toolis
19. Aug 2021, 10:08 #17819

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1787

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr


19 Aug 2021, 09:09:03 @bertons rakstīja:

18 Aug 2021, 22:31:26 @toolis rakstīja:

18 Aug 2021, 21:19:46 @bertons rakstīja:

tu vispaar paskatijies ko es iekopeeju? wahoo uzraada LIELAAKU jaudu uz barabaana nekaa uz klanja graamatu lasiitaajs


tu laikam speciāli lasi tikai to, ko gribi redzēt?


un vēl ir pašu PM īpatnības, citam ražotājam mēra mazliet vairāk, citam atkal mazāk, cits sliktāk reaģē uz pīķiem, cits sliktāk reģistrē vienmērīgu braukšanu.


pirmās paaudzes giant power pro noteikti nav tas labakais PM, ko ņemt par atskaites punktu, viss, kas ir svarīgi, vai mērijumi ir konstanti pret pašu pm, nevis vai tie sakrīt ar dažādiem


spechuk es tev varu ielikt tieshi taadu pashu liikni (un pat vairaakas) par wahoo vs XC200. vai arii tie nav labi PM?

ja tev 5% kluuda veel zem klanja/zirneklja/pedaalja liekas siikums tad kaugan kaada starpiiba ja brauc reizi 2 nedeeljaas


Ej labak pabrauka vel baziti sezonas vidu
Offline
Pufaix
19. Aug 2021, 14:35 #17820

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1724

Braucu ar: NC700XD, gludekli

Iespējams septembrī būs brauciens uz Zakopanes pusi - gribētos paņemt līdzi velo;
Ir kādi ieteikumi kur uzmīt?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo