Online
Pašreiz BMWPower skatās 166 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ekonomikas krīze jeb depresija v2
Autors | Ziņojums |
raivisp | 30. Jan 2009, 11:44 |
#1781
|
| Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
|
30 Jan 2009, 11:32:37 markelis rakstīja:
30 Jan 2009, 11:25:12 raivisp rakstīja:
30 Jan 2009, 11:15:45 Duke rakstīja:
Neaizmirstot, ka Vācijā sab.transp. ir stipri dārgāks kā LV...
kā tieši sab.transp. var attīstīties, ja viņš netiek izmantots un valsts spiež turēt neizturami zemas cenas, kas neļauj attīstīties?
Ja pērk biļeti visam gadam, tad sanāk lētāk nekā Rīgā. Runāju par Berlīni. Vienreiz Sbānī redzēju reklāmu ~450 eur/gadā man šķiet. Cik maksā mēnešbiļetes te Rīgā?
vienam transportam (piem. tramvajs) 23.30, jeb 279,60 gadaa.
ja visiem transportiem 36.70, jeb 440,40 gadaa
440,40 Ls = ~620 eur. | Offline | | |
markelis | 30. Jan 2009, 11:49 |
#1782
|
| Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12927
Braucu ar: eFku
| 440 lati tas starpcitu ir ddegviela uz 10000 km. | Offline | | |
AigarsV | 30. Jan 2009, 11:50 |
#1783
|
| Kopš: 26. May 2003
Ziņojumi: 477
Braucu ar:
| S-Bahn lapas adresē norādītā info par gada maksu (skatīt lapas apakšpusē) gan ir cita, nekā šeit norādītā. | Offline | | |
RaL | 30. Jan 2009, 11:52 |
#1784
|
| Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3571
Braucu ar: kruīzu
|
30 Jan 2009, 11:50:56 AigarsV rakstīja:
S-Bahn lapas adresē norādītā info par gada maksu (skatīt lapas apakšpusē) gan ir cita, nekā šeit norādītā.
830eur gadā? | Offline | | |
markelis | 30. Jan 2009, 11:59 |
#1785
|
| Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12927
Braucu ar: eFku
|
30 Jan 2009, 11:15:45 Duke rakstīja:
kā tieši sab.transp. var attīstīties, ja viņš netiek izmantots un valsts spiež turēt neizturami zemas cenas, kas neļauj attīstīties?
un ierosinaajums buutu pacelt cenas? respektiivi lai sab transports saaktu attistiities mums kaadu laiku buut jaabraukaa ar taadu kaa ir sobriid tikai par daargaaku cenu? tas i pie nosaciijuma ka jau sobriid nekaada lielaa ekonomija saliidzinaajumaa ar personiigo auto nesanaak? vai es kaut ko ne taa sapratu? | Offline | | |
gapp | 30. Jan 2009, 12:03 |
#1786
|
| Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
|
30 Jan 2009, 11:52:45 Duke rakstīja:
30 Jan 2009, 11:25:12 raivisp rakstīja:
30 Jan 2009, 11:15:45 Duke rakstīja:
Neaizmirstot, ka Vācijā sab.transp. ir stipri dārgāks kā LV...
kā tieši sab.transp. var attīstīties, ja viņš netiek izmantots un valsts spiež turēt neizturami zemas cenas, kas neļauj attīstīties?
Ja pērk biļeti visam gadam, tad sanāk lētāk nekā Rīgā. Runāju par Berlīni. Vienreiz Sbānī redzēju reklāmu ~450 eur/gadā man šķiet. Cik maksā mēnešbiļetes te Rīgā?
mēnešbiļete berlīnē maksā 71,xx EUR
vienreizējā biļete 2,10EUR
dienas biļete 6,10EUR
Duke, cik ir vidējā alga Vācijā un Latvijā? Manuprāt tur tā starpība bija 4x, ja domājam loģiski, tad šeit sab. trans. būtu jābūt 4x lētākam. | Offline | | |
AigarsV | 30. Jan 2009, 12:03 |
#1787
|
| Kopš: 26. May 2003
Ziņojumi: 477
Braucu ar:
|
30 Jan 2009, 11:59:04 markelis rakstīja:
un ierosinaajums buutu pacelt cenas? respektiivi lai sab transports saaktu attistiities mums kaadu laiku buut jaabraukaa ar taadu kaa ir sobriid tikai par daargaaku cenu? tas i pie nosaciijuma ka jau sobriid nekaada lielaa ekonomija saliidzinaajumaa ar personiigo auto nesanaak? vai es kaut ko ne taa sapratu?
Rīgas Satiksmes tarifus apstiprina regulators - savukārt, lai apstiprinātu - tur ir noteikta izmaksu forma, kuru ir nepieciešams aizpildīt. Praktiski tas nozīmē to, ka lietotāji maksā par jau notikušām izmaksām un par nākotnes investīcijām nav un visticamāk arī nebūs jāmaksā. Attiecīgi, ja RS kāda projekta īstenošanai paņem kredītu, tad tarifos iekļauj attiecīgo investīciju nolietojumu, darbības izmaksas un kredīta %, ja tādi ir. | Offline | | |
markelis | 30. Jan 2009, 12:10 |
#1788
|
| Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12927
Braucu ar: eFku
|
30 Jan 2009, 12:05:47 Duke rakstīja:
30 Jan 2009, 11:59:04 markelis rakstīja:
30 Jan 2009, 11:15:45 Duke rakstīja:
kā tieši sab.transp. var attīstīties, ja viņš netiek izmantots un valsts spiež turēt neizturami zemas cenas, kas neļauj attīstīties?
un ierosinaajums buutu pacelt cenas? respektiivi lai sab transports saaktu attistiities mums kaadu laiku buut jaabraukaa ar taadu kaa ir sobriid tikai par daargaaku cenu? tas i pie nosaciijuma ka jau sobriid nekaada lielaa ekonomija saliidzinaajumaa ar personiigo auto nesanaak? vai es kaut ko ne taa sapratu?
ierosinājums:
izplānot adekvātus maršrutus/savietojumus/aparātus vajadzīgā daudzumā, izrēķināt cik tas maksātu. Izrēķināt cik ir plānotā maksa.
Valsts garantiju ēnā nofinansēt kādā bankā balstoties uz biznesa plānu, ieviest uzlabojumus un tad ieviest maksu.
tevi par meeru. bet par cik tas nenotiks un ja arii notiks tsitaas idejas taapat netiks realizeetas es tomeer braukshu8 ar mashiinu / riteni. | Offline | | |
|
martink | 30. Jan 2009, 12:41 |
#1789
|
| Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
| varianti ir daudzi un dažādi. piem., viens variants - cilvēki dzīvo 30-40 km rādiusā ap galvaspilsētu, uz darbu brauc ar mašīnu, darbs 20 km no centra. tas ir par vienu ļoti attīstītu ES valsti.
man, piemēram, braucot darba darīšanās uz Rīgu, jāizbraukā vairākas vietas un sab. tr. atkrīt. Bet kad strādāju darbavietā, varēju izkāpt no vilciena centrālajā stacijā un dažās minūtēs būt darbā.
tikai dēļ tā, vai pārvietojas ar mašīnu vai sab. tr., par muļķi nevar nosaukt. kādam varbūt vienkārši patīk šo vienu dzīvi izbaudīt, braucot ar mašīnu un pie dirsas aprēķini par to ka sab. tr. ir izdevīgāks utt.[ Šo ziņu laboja martink, 30 Jan 2009, 12:42:14 ] | Offline | | |
Domeniks | 30. Jan 2009, 12:48 |
#1790
|
| Kopš: 14. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2957
Braucu ar: Toyota
| izdevīgāk iet kājām vai riteni | Offline | | |
kristapz | 30. Jan 2009, 13:01 |
#1791
|
| Kopš: 23. Sep 2002
Ziņojumi: 3658
Braucu ar: .
|
30 Jan 2009, 11:15:45 Duke rakstīja:
Neaizmirstot, ka Vācijā sab.transp. ir stipri dārgāks kā LV...
kā tieši sab.transp. var attīstīties, ja viņš netiek izmantots un valsts spiež turēt neizturami zemas cenas, kas neļauj attīstīties?
nu bet ne jau sabiedriibai tagad ir jaaveic iemaksas "gaishaakai naakotnei" jaaveic investiiciju piesprice, jaasakarto infrastruktuura un tad cenas augshaa, attieciigi atpelnot pasaakumu noteiktaa laika posmaa. preteejaa gadiijumaa sanaak kaa no reaala piemeera uz shosejas apgabalaa aiz maskavas:
mega plata un dubljaina gruntene, kuras sakumaa ir maksas buudas, kuraas tiek paprasiita maksa par celja izmantoshanu. uz jautaajumu, "kur ir celjsh", atbilde: "buus! driiz buus!". tad nu visi, kas grib turpinat braukt pa sho "buus" celju, maksaa "buus" maksu.
nav jau varbuut kaa vislabakais veids, shaadaa veidaa salidzinat, bet tomeer, paaris piemeeri:
1) paris nedeljas atpakalj rietumaafrikaa-marokas lejas daljaa bija vajadziiba braukt ar vilcienu. gaidiiju vecu grabazhu. atbrauca pilniigi svaigs divstaaviigais vilciens. biljetes cena: 12 EUR par parbraucienu 300km + 350km. eiropas naudu nav, maksaatspeejiigas publikas arii nee.
2) portugaale, porto. piepilseetas elektriskie vilcieni - svaigi SIEMENS. cena: 1eur par ~70km parbraucienu. kaut kad bija ljoti nabadziiga EU valsts, joprojam nav iipashi bagaata. iedzivotaju maksatspeeja ne visai.
so?
| Offline | | |
kristapz | 30. Jan 2009, 13:05 |
#1792
|
| Kopš: 23. Sep 2002
Ziņojumi: 3658
Braucu ar: .
| un nav latvieshi TIK lepna tauta, lai katrs brauktu ar savu auto un principa peec neliistu sabiedriskajaa. bet nu nav vinsh lietojams, nav es pats ljoti ljoti labpraat parvietotos ar metro vai aatriem nelieliem busiem. bet realitate ir bik cita - ja es parvietoshos ar esosho sab. transportu, man nebuus ko eest, jo nokljuut/paspeet kaut kur ar to ir neiespeejami
nu kaada hu#@^ peec ir vajadziigi piemeram 3 transportu veidi riigaa? trollis, buss, trams? trami staav jo mashinaam netiek garaam, trollji pinaas savos vados un brauc tikai tur kur taadi novilkti. tiesham tik briesmiigi taalu ir jaameklee risinajums? trami nah, trollji nah, lielie busi apljveida marsrutiem caur mikrorajoniem. centrs/caur centru - mazi fiksi busi, max. biezhi. | Offline | | |
viagris | 30. Jan 2009, 13:19 |
#1793
|
| Kopš: 06. Jul 2004
Ziņojumi: 4699
Braucu ar:
| Vismaz viena laba ziņa Rīgā:
Savukārt 50 latu pabalstu gadījumā, ja mazulis netiek pašvaldības dārziņā, Rīgas dome šogad turpinās maksāt.
Bet:
Tāpat joprojām nav skaidrs, vai būs jāmaksā vairāk par mazuļu uzturēšanos pašvaldības bērnudārzā. Par šādu izmaksu pieaugumu jau iepriekš vēstīja mediji. | Offline | | |
Whazaaa | 30. Jan 2009, 13:21 |
#1794
|
| Kopš: 24. Jun 2004
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 71589
Braucu ar: metro
| trolejbusi un autobusi ir sūds, tramvajos ir spēks. tikai protams tad, ja pa viņu sliedēm nevar braukt ar auto
----------------- Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first. | Offline | | |
Ekimons | 30. Jan 2009, 13:24 |
#1795
|
| Kopš: 21. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 13338
Braucu ar:
|
30 Jan 2009, 13:21:50 Whazaaa rakstīja:
trolejbusi un autobusi ir sūds, tramvajos ir spēks. tikai protams tad, ja pa viņu sliedēm nevar braukt ar auto
agree.
ja draateetu tos, kuri pish džimbulim braukšanu, tad viss būt ļooti ok | Offline | | |
Neoo | 30. Jan 2009, 13:25 |
#1796
|
| Kopš: 27. Nov 2004
Ziņojumi: 4950
Braucu ar: A4
|
30 Jan 2009, 13:21:50 Whazaaa rakstīja:
trolejbusi un autobusi ir sūds, tramvajos ir spēks. tikai protams tad, ja pa viņu sliedēm nevar braukt ar auto
Jaa, tramvajs ir ok. Autobusi arii vajadziigi, bet vot tos trolejbusus gan vajadzeetu Pie katram vadu paarmijaam, aatrums 25 km h
-----------------
| Offline | | |
|
snooze | 30. Jan 2009, 13:26 |
#1797
|
| Kopš: 15. Jun 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 20034
Braucu ar: 2 un 4 riteniem
|
30 Jan 2009, 11:03:45 AigarsV rakstīja:
Te jau svarīgi būtu piebilst, ka degvielas izmaksa nav vienīgā izmaksa, kas ir saistīta ar auto lietošanu - derētu pieskaitīt arī visas citas izmaksas, kas ir tieši saistītas ar nobraukto km daudzumu, tikai te tas visiem aizmirstas.
P.S. Speciāli pārvācos, lai uz darbu var aiziet ar kājām, un arī turpmāk darba maiņas gadījumā to plānoju darīt.
man piemeram pateretu degvielu darba darishanas apmaksa x2, pa cik braucu ar savu auto. un tas ir manuprat izdevigak neka darba auto (varbut )
un par to ka "speciali parvacos tuvak darba vietai " ir pilnigs murgs! acim redzams tu esi parak jauns un tev pilniba pietiks padzivot ireta viena istaba. bet ka lai parvacas ar visu gimene/bernu/shmotkam? | Offline | | |
martink | 30. Jan 2009, 13:35 |
#1798
|
| Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
| Duke, tas bija vispārināti. Vnk. ir padomi, kā taupīt naudu, esmu tos dažreiz palasījis un es neteiktu, ka tas, kas tur tika ieteikts, mani iedvesmoja [ Šo ziņu laboja martink, 30 Jan 2009, 13:36:30 ] | Offline | | |
raivisp | 30. Jan 2009, 13:35 |
#1799
|
| Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
| +1 par tramvajiem
Bieži gan noder arī tās sliedes, kad nesēd tramvajā
Bet nu braucu pa viņām tikai tur kur atļauts, nah man tie 6 bonuspunkti | Offline | | |
AigarsV | 30. Jan 2009, 13:53 |
#1800
|
| Kopš: 26. May 2003
Ziņojumi: 477
Braucu ar:
|
30 Jan 2009, 13:26:44 snooze rakstīja:
man piemeram pateretu degvielu darba darishanas apmaksa x2, pa cik braucu ar savu auto. un tas ir manuprat izdevigak neka darba auto (varbut )
un par to ka "speciali parvacos tuvak darba vietai " ir pilnigs murgs! acim redzams tu esi parak jauns un tev pilniba pietiks padzivot ireta viena istaba. bet ka lai parvacas ar visu gimene/bernu/shmotkam?
Es darba vajadzībām varu izmantot darba auto, bet galvenais pārvākšanās iemesls bija patērētais laiks ceļā un ceļa izmaksas. Manā gadījumā īres maksas pieaugumu ~ nosedza samazinātās braukāšanas izmaksas, kā arī uzskatu, ka maksimālais laiks, ko var veltīt ceļam uz un no darba, ir ~20 min vienā virzienā.
Dzīvošanu kopā ar draudzeni gan jau kādā veidā var uzskatīt pa ģimeni. Bija aptuveni 1 nedēļu jāsaspringst, bet nu kopumā nekā tāda, ko nevarētu vēl atkārtot. [ Šo ziņu laboja AigarsV, 30 Jan 2009, 13:54:01 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|