Online

Pašreiz BMWPower skatās 90 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 11.0

AutorsZiņojums
labaiss
09. Apr 2008, 00:20 #1781

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2791

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


08 Apr 2008, 22:57:44 Driver rakstīja:

08 Apr 2008, 22:44:02 martink rakstīja:

08 Apr 2008, 22:42:59 Dzhanis rakstīja:
Sākumā atvieno no akumulatora! un tad liec kopā. 525 ar ''pļitu'' nestrādāja u'dens temperātūras datčiks + vēl dažādus gļukus rādīja panelī, neviens nezināj ko darīt, servisā čalis pateica, lai saliek klemmes + ar mīnusu(protams, ka atvienojot akumulatoru) un viss čiks piks strādā, bez gļukiem


hmm. incanti! rīt tiks pārbaudīts!


bulla kaka tas viss.

taa izdarot tiek nomestas kludas visos vadibas blokos vecam mashinam un auto kadu laiku iet normali, lidz atkal gljukainais mezgls nogljuchii un ir kluda atminja.
tada darbiba nav aizsatjama ar remontu.
bet pietiek ar klemmes nonjeshanu, likt kopa abas vajag, ja ir uzstadita muzika uz auto ar kondenastoru, lai vinju izladetu.

bet jaunakam auto, pec tadas mazosanas daudzos blokos bus iekhaa vel viena kluda - par barosanas spriegumu un vecas kludas netiks dzestas.

tu gribi teikt,ka saliekot +ar- var izdzest kludu no kompja
Offline
martink
09. Apr 2008, 00:41 #1782

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)

tas nav kaut kāds joks?

neesmu elektroniķis, bet manuprāt, ja atslēdz strāvas padevi, tad tur kaut vai 100 plusus ar mīnusiem savieno, nekāda jēga nav...
Offline
nrcha
09. Apr 2008, 00:46 #1783

Kopš: 16. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2643

Braucu ar: smaidu

man uz vecaa e34 bija liidziigi, meistars nonjeema akumulatoram klemmes un no iekshpuses iztirija, visi gljuki uzreiz pazuda. Tev, visticamaak, cilajot tas klemmes, kontakts tika atjaunots un tapec palidzeja.

-----------------
"Trees're always a relief, after people." (c) D. Mitchell
Offline
Driver
09. Apr 2008, 01:00 #1784

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

nonjemot klemmi var izdzest kludu e30 un pirmajiem e32/e34
kaa ari veciem raudi un opeljiem, jaunakiem auto nav jega to darit, bet liekot kopa + un - nekas tur nenotiek.
kopa jaliek ja autinjam ir muzikalais kondikjis uzlikts - citaa gadijuma tas nav nepieciesams

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
subaru
09. Apr 2008, 07:34 #1785

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10314

Braucu ar: rokām uz stūres

ē - incē 1 lieta.

e39 (2002 gac) man te 1 radinieks spēlējās ar telefonu (bez vada) un nospieda LOG OFF.
Tā nu viņš atvienojās no mašīnas.
A lai vinju ielogotu atkal ir vajadziigs EQUIPMENT CODE.
Pabuuros manuaalii (vaacu val) un tur rakstiits, ka vajg braukt uz BMW Servisu.

Vot mošk te ir kaads kurš var piesleegties klat tai trubai un nochekot to equipment code
Offline
Modrs
09. Apr 2008, 09:15 #1786

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


09 Apr 2008, 01:00:50 Driver rakstīja:
nonjemot klemmi var izdzest kludu e30 un pirmajiem e32/e34
kaa ari veciem raudi un opeljiem, jaunakiem auto nav jega to darit, bet liekot kopa + un - nekas tur nenotiek.
kopa jaliek ja autinjam ir muzikalais kondikjis uzlikts - citaa gadijuma tas nav nepieciesams


nu pļa - ja to 1 farada supadupamega kondensatoru salaiž uz īso, tur kapzdec dzirksteles var būt, un nedo dies vēl uzjobs :O Jau vecos padomju 10 000 mF kondensatorus laižot uz īso bija paukšķis, tad te bail iedomāties. varbūt vnk atvienu muziku nost un būs gerai...
Offline
taksists
09. Apr 2008, 09:19 #1787

Kopš: 22. Sep 2004

No: Kuldīga

Ziņojumi: 1869

Braucu ar: dērtī dīl mobīl & bubaru impreza

Labrīt spečuki!
Jautājums:
Vakar man darba devējs piešķīra jaunu braucamo ar 0km noskrējienu. Sacīja, ka esot "jāpiebrauc" prātīgi - nelaižot apgriezienus augstāk par 3k...
Tā tak Rīgā nemaz pabraukt nevar Cik šāds ierobežojums ir reāls? Es jau sapprotu, ka nevar šlīfēt pirmos brīžus, bet nu mīzels arī ir sajāt jauno kapli..
Stulbs jautājums, bet tomēr

-----------------
Tā nav dzīve, bet stragls..
Offline
e34
09. Apr 2008, 09:35 #1788

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4028

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


09 Apr 2008, 09:19:18 taksists rakstīja:
Labrīt spečuki!
Jautājums:
Vakar man darba devējs piešķīra jaunu braucamo ar 0km noskrējienu. Sacīja, ka esot "jāpiebrauc" prātīgi - nelaižot apgriezienus augstāk par 3k...
Tā tak Rīgā nemaz pabraukt nevar Cik šāds ierobežojums ir reāls? Es jau sapprotu, ka nevar šlīfēt pirmos brīžus, bet nu mīzels arī ir sajāt jauno kapli..
Stulbs jautājums, bet tomēr

tiešām stulbs jautājums.tu auto uzbūvi un jauna dzinēja piebraukšanas primitīvākos gājienus pārzini,ja tā jautā?Nu bet dabiski,ka nevar griezt līdz galam nullīti.kas par auto?dzinējs?ja dīzelis,tad līdz 3.5k ir pilnīgi pietiekami,lai normāli plūsmā paātrinātos.
Offline
taksists
09. Apr 2008, 09:38 #1789

Kopš: 22. Sep 2004

No: Kuldīga

Ziņojumi: 1869

Braucu ar: dērtī dīl mobīl & bubaru impreza


09 Apr 2008, 09:35:02 e34 rakstīja:
tiešām stulbs jautājums.tu auto uzbūvi un jauna dzinēja piebraukšanas primitīvākos gājienus pārzini,ja tā jautā?Nu bet dabiski,ka nevar griezt līdz galam nullīti.kas par auto?dzinējs?ja dīzelis,tad līdz 3.5k ir pilnīgi pietiekami,lai normāli plūsmā paātrinātos.

Es tak jau pats atzinos, ka stulbs - nav man nekad bijis 0km auto. Vienmēr kāpju un gāžu a šite... Šitas ir vw jetta, 1.6 benzīns.

-----------------
Tā nav dzīve, bet stragls..
Offline
Modrs
09. Apr 2008, 09:40 #1790

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

piebrauc gan to mazmotoru.
un tas ir izdarāms pat intensīvā satiksmē
Offline
e34
09. Apr 2008, 10:04 #1791

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4028

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


09 Apr 2008, 09:38:11 taksists rakstīja:

09 Apr 2008, 09:35:02 e34 rakstīja:
tiešām stulbs jautājums.tu auto uzbūvi un jauna dzinēja piebraukšanas primitīvākos gājienus pārzini,ja tā jautā?Nu bet dabiski,ka nevar griezt līdz galam nullīti.kas par auto?dzinējs?ja dīzelis,tad līdz 3.5k ir pilnīgi pietiekami,lai normāli plūsmā paātrinātos.

Es tak jau pats atzinos, ka stulbs - nav man nekad bijis 0km auto. Vienmēr kāpju un gāžu a šite... Šitas ir vw jetta, 1.6 benzīns.

līdz 4-4.5 k var griezt mierīgi,nekas nenotiks,bet nu bez īpašas vajadzības negāzelējies
Offline
Driver
09. Apr 2008, 10:11 #1792

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

drizak jau ar aukstu dzineju mazak gazet, bet ar siltu man liekas tie rpm nav tik butiski, vairak svarigi ir braukt ar "mazu gaziti", nekaa lidz 3.5krpm gazi dridaa un pectam ripinaties.

tjipa jabrauc kaa skopulim/vecenei

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Valcha
09. Apr 2008, 10:15 #1793

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21283

Braucu ar: ar ar ar ..

Ber līdz 7k tā pat visu mūžu nebrauksi ar viņu , tā kā PO
Offline
viesulis
09. Apr 2008, 10:21 #1794

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Vairak nav jautajumu juristiem
Tb topiks...

[ Šo ziņu laboja viesulis, 09 Apr 2008, 10:23:21 ]

Offline
Deivid
09. Apr 2008, 11:39 #1795

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

e46 kupejai priekšejos ārējos šarnīrus var pašus nomainīt, jeb dēļ alumīnija plauktiem tur jāmainā kopā ar tiem
Offline
GirtzB
09. Apr 2008, 11:44 #1796

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

ārējos var restaurēt, iekšējie tikai kopā ar plauktiem.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Rolits
09. Apr 2008, 11:46 #1797

Kopš: 07. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 407

Braucu ar: Kia & Fazer

Spečuki, esmu dzirdējis, ka E36 piekari var uzlabot ieliekot E30 sastāvdaļas. Kas tieši tiek mainīts un kāds tam visam ir ieguvums?
Offline
Rifo
09. Apr 2008, 11:48 #1798

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar:

Uzlabot var liekot prieksheejos plauktus no E30, tad var uzlikt sharniirus bez amortizaacijas. Bet tas principaa nau vajadziigs, jo ir iespeejams nopirkt sharas bez amortizaacijas, Razho Meyle. Nopirkt var Autofavoriitaa, vai vienaa skjuunii aagenskalnaa...

[ Šo ziņu laboja Rifo, 09 Apr 2008, 11:50:41 ]

Offline
GirtzB
09. Apr 2008, 12:02 #1799

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Rifo jau izstāstīja, agrāk kad neražoja cietās šaras e36 tad lika e30 plauktus+ e30 šaras, lai būtu ilgāks mūžs piekarei, tagad kad ražo e36 cietās šaras tādu ķīmiju nav jāveic.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Rifo
09. Apr 2008, 12:03 #1800

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar:



Luuk, kreisajaa pusee standarta sharniirs, labajaa pusee cietaas, uzlabotaa shara.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo