Autors | Ziņojums |
labaiss | 09. Apr 2008, 00:20 |
#1781
|
|
Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2791
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
|
08 Apr 2008, 22:57:44 Driver rakstīja:
08 Apr 2008, 22:44:02 martink rakstīja:
08 Apr 2008, 22:42:59 Dzhanis rakstīja:
Sākumā atvieno no akumulatora! un tad liec kopā. 525 ar ''pļitu'' nestrādāja u'dens temperātūras datčiks + vēl dažādus gļukus rādīja panelī, neviens nezināj ko darīt, servisā čalis pateica, lai saliek klemmes + ar mīnusu(protams, ka atvienojot akumulatoru) un viss čiks piks strādā, bez gļukiem
hmm. incanti! rīt tiks pārbaudīts!
bulla kaka tas viss.
taa izdarot tiek nomestas kludas visos vadibas blokos vecam mashinam un auto kadu laiku iet normali, lidz atkal gljukainais mezgls nogljuchii un ir kluda atminja.
tada darbiba nav aizsatjama ar remontu.
bet pietiek ar klemmes nonjeshanu, likt kopa abas vajag, ja ir uzstadita muzika uz auto ar kondenastoru, lai vinju izladetu.
bet jaunakam auto, pec tadas mazosanas daudzos blokos bus iekhaa vel viena kluda - par barosanas spriegumu un vecas kludas netiks dzestas.
tu gribi teikt,ka saliekot +ar- var izdzest kludu no kompja |
Offline | |
|
martink | 09. Apr 2008, 00:41 |
#1782
|
|
Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
| tas nav kaut kāds joks?
neesmu elektroniķis, bet manuprāt, ja atslēdz strāvas padevi, tad tur kaut vai 100 plusus ar mīnusiem savieno, nekāda jēga nav... |
Offline | |
|
nrcha | 09. Apr 2008, 00:46 |
#1783
|
|
Kopš: 16. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 2643
Braucu ar: smaidu
| man uz vecaa e34 bija liidziigi, meistars nonjeema akumulatoram klemmes un no iekshpuses iztirija, visi gljuki uzreiz pazuda. Tev, visticamaak, cilajot tas klemmes, kontakts tika atjaunots un tapec palidzeja.
----------------- "Trees're always a relief, after people." (c) D. Mitchell |
Offline | |
|
Driver | 09. Apr 2008, 01:00 |
#1784
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| nonjemot klemmi var izdzest kludu e30 un pirmajiem e32/e34
kaa ari veciem raudi un opeljiem, jaunakiem auto nav jega to darit, bet liekot kopa + un - nekas tur nenotiek.
kopa jaliek ja autinjam ir muzikalais kondikjis uzlikts - citaa gadijuma tas nav nepieciesams
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
subaru | 09. Apr 2008, 07:34 |
#1785
|
|
Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10314
Braucu ar: rokām uz stūres
| ē - incē 1 lieta.
e39 (2002 gac) man te 1 radinieks spēlējās ar telefonu (bez vada) un nospieda LOG OFF.
Tā nu viņš atvienojās no mašīnas.
A lai vinju ielogotu atkal ir vajadziigs EQUIPMENT CODE.
Pabuuros manuaalii (vaacu val) un tur rakstiits, ka vajg braukt uz BMW Servisu.
Vot mošk te ir kaads kurš var piesleegties klat tai trubai un nochekot to equipment code |
Offline | |
|
Modrs | 09. Apr 2008, 09:15 |
#1786
|
|
Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
09 Apr 2008, 01:00:50 Driver rakstīja:
nonjemot klemmi var izdzest kludu e30 un pirmajiem e32/e34
kaa ari veciem raudi un opeljiem, jaunakiem auto nav jega to darit, bet liekot kopa + un - nekas tur nenotiek.
kopa jaliek ja autinjam ir muzikalais kondikjis uzlikts - citaa gadijuma tas nav nepieciesams
nu pļa - ja to 1 farada supadupamega kondensatoru salaiž uz īso, tur kapzdec dzirksteles var būt, un nedo dies vēl uzjobs :O Jau vecos padomju 10 000 mF kondensatorus laižot uz īso bija paukšķis, tad te bail iedomāties. varbūt vnk atvienu muziku nost un būs gerai... |
Offline | |
|
taksists | 09. Apr 2008, 09:19 |
#1787
|
|
Kopš: 22. Sep 2004
No: Kuldīga
Ziņojumi: 1869
Braucu ar: dērtī dīl mobīl & bubaru impreza
| Labrīt spečuki!
Jautājums:
Vakar man darba devējs piešķīra jaunu braucamo ar 0km noskrējienu. Sacīja, ka esot "jāpiebrauc" prātīgi - nelaižot apgriezienus augstāk par 3k...
Tā tak Rīgā nemaz pabraukt nevar Cik šāds ierobežojums ir reāls? Es jau sapprotu, ka nevar šlīfēt pirmos brīžus, bet nu mīzels arī ir sajāt jauno kapli..
Stulbs jautājums, bet tomēr
----------------- Tā nav dzīve, bet stragls.. |
Offline | |
|
e34 | 09. Apr 2008, 09:35 |
#1788
|
|
Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4028
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
09 Apr 2008, 09:19:18 taksists rakstīja:
Labrīt spečuki!
Jautājums:
Vakar man darba devējs piešķīra jaunu braucamo ar 0km noskrējienu. Sacīja, ka esot "jāpiebrauc" prātīgi - nelaižot apgriezienus augstāk par 3k...
Tā tak Rīgā nemaz pabraukt nevar Cik šāds ierobežojums ir reāls? Es jau sapprotu, ka nevar šlīfēt pirmos brīžus, bet nu mīzels arī ir sajāt jauno kapli..
Stulbs jautājums, bet tomēr
tiešām stulbs jautājums.tu auto uzbūvi un jauna dzinēja piebraukšanas primitīvākos gājienus pārzini,ja tā jautā?Nu bet dabiski,ka nevar griezt līdz galam nullīti.kas par auto?dzinējs?ja dīzelis,tad līdz 3.5k ir pilnīgi pietiekami,lai normāli plūsmā paātrinātos. |
Offline | |
|
|
taksists | 09. Apr 2008, 09:38 |
#1789
|
|
Kopš: 22. Sep 2004
No: Kuldīga
Ziņojumi: 1869
Braucu ar: dērtī dīl mobīl & bubaru impreza
|
09 Apr 2008, 09:35:02 e34 rakstīja:
tiešām stulbs jautājums.tu auto uzbūvi un jauna dzinēja piebraukšanas primitīvākos gājienus pārzini,ja tā jautā?Nu bet dabiski,ka nevar griezt līdz galam nullīti.kas par auto?dzinējs?ja dīzelis,tad līdz 3.5k ir pilnīgi pietiekami,lai normāli plūsmā paātrinātos.
Es tak jau pats atzinos, ka stulbs - nav man nekad bijis 0km auto. Vienmēr kāpju un gāžu a šite... Šitas ir vw jetta, 1.6 benzīns.
----------------- Tā nav dzīve, bet stragls.. |
Offline | |
|
Modrs | 09. Apr 2008, 09:40 |
#1790
|
|
Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| piebrauc gan to mazmotoru.
un tas ir izdarāms pat intensīvā satiksmē |
Offline | |
|
e34 | 09. Apr 2008, 10:04 |
#1791
|
|
Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4028
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
09 Apr 2008, 09:38:11 taksists rakstīja:
09 Apr 2008, 09:35:02 e34 rakstīja:
tiešām stulbs jautājums.tu auto uzbūvi un jauna dzinēja piebraukšanas primitīvākos gājienus pārzini,ja tā jautā?Nu bet dabiski,ka nevar griezt līdz galam nullīti.kas par auto?dzinējs?ja dīzelis,tad līdz 3.5k ir pilnīgi pietiekami,lai normāli plūsmā paātrinātos.
Es tak jau pats atzinos, ka stulbs - nav man nekad bijis 0km auto. Vienmēr kāpju un gāžu a šite... Šitas ir vw jetta, 1.6 benzīns.
līdz 4-4.5 k var griezt mierīgi,nekas nenotiks,bet nu bez īpašas vajadzības negāzelējies |
Offline | |
|
Driver | 09. Apr 2008, 10:11 |
#1792
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| drizak jau ar aukstu dzineju mazak gazet, bet ar siltu man liekas tie rpm nav tik butiski, vairak svarigi ir braukt ar "mazu gaziti", nekaa lidz 3.5krpm gazi dridaa un pectam ripinaties.
tjipa jabrauc kaa skopulim/vecenei
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Valcha | 09. Apr 2008, 10:15 |
#1793
|
|
Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 21283
Braucu ar: ar ar ar ..
| Ber līdz 7k tā pat visu mūžu nebrauksi ar viņu , tā kā PO |
Offline | |
|
viesulis | 09. Apr 2008, 10:21 |
#1794
|
|
Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| Vairak nav jautajumu juristiem
Tb topiks...[ Šo ziņu laboja viesulis, 09 Apr 2008, 10:23:21 ] |
Offline | |
|
Deivid | 09. Apr 2008, 11:39 |
#1795
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| e46 kupejai priekšejos ārējos šarnīrus var pašus nomainīt, jeb dēļ alumīnija plauktiem tur jāmainā kopā ar tiem |
Offline | |
|
GirtzB | 09. Apr 2008, 11:44 |
#1796
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22123
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| ārējos var restaurēt, iekšējie tikai kopā ar plauktiem.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
|
Rolits | 09. Apr 2008, 11:46 |
#1797
|
|
Kopš: 07. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 407
Braucu ar: Kia & Fazer
| Spečuki, esmu dzirdējis, ka E36 piekari var uzlabot ieliekot E30 sastāvdaļas. Kas tieši tiek mainīts un kāds tam visam ir ieguvums? |
Offline | |
|
Rifo | 09. Apr 2008, 11:48 |
#1798
|
|
Kopš: 03. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3828
Braucu ar:
| Uzlabot var liekot prieksheejos plauktus no E30, tad var uzlikt sharniirus bez amortizaacijas. Bet tas principaa nau vajadziigs, jo ir iespeejams nopirkt sharas bez amortizaacijas, Razho Meyle. Nopirkt var Autofavoriitaa, vai vienaa skjuunii aagenskalnaa... [ Šo ziņu laboja Rifo, 09 Apr 2008, 11:50:41 ] |
Offline | |
|
GirtzB | 09. Apr 2008, 12:02 |
#1799
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22123
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Rifo jau izstāstīja, agrāk kad neražoja cietās šaras e36 tad lika e30 plauktus+ e30 šaras, lai būtu ilgāks mūžs piekarei, tagad kad ražo e36 cietās šaras tādu ķīmiju nav jāveic.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
Rifo | 09. Apr 2008, 12:03 |
#1800
|
|
Kopš: 03. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3828
Braucu ar:
|
Luuk, kreisajaa pusee standarta sharniirs, labajaa pusee cietaas, uzlabotaa shara. |
Offline | |
|