Online
Pašreiz BMWPower skatās 134 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
oswald | | Kopš: 12. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1802
Braucu ar: banderomobīli 4x4
| hondām arī... | Offline | | |
JohnyW | | Kopš: 17. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 254
Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni
|
10 Apr 2017, 12:12:18 @kexxx rakstīja:
10 Apr 2017, 11:09:44 @JohnyW rakstīja:
07 Apr 2017, 16:14:42 @BMW-Valcha rakstīja:
07 Apr 2017, 13:09:35 @JohnyW rakstīja:
Jautājums. Vai kāds ir pēdējā mēneša laikā jutis gāzes kvalitāti, lejot Lukoil, eko, vai Statoil?
Varbūt man kkas gļuko iekārtā, bet pēdējā laikā jūtu, ka ja kārtīgi ieber, nevelk, apgriezieni paceļas, bet tad apstājas kkur uz 4k. Ar benzīnu tā nav - velk līddz galam.
Vēl simptomi bija, ka iedegās ch.engine un vēl viss kas. 1x nodzēsu kļūdu. Sākotnēji domāju, ka moš filtri vainīgi - nomainīju filtrus, bet tad tā kļūda 2x izleca un reizēm nejūt vilkmi. Ielēju Statoil gāzi, ck.engine kļūda un visa pārējā ZSv eglīte pati pazuda.. (gan jau izplūdes gāzu sensors - lamda to kļūdu padeva kompim).
Reizēm gan ir tā, ka kārtīgi ieberot ar gāzi tomēr vēlk tāpat kā ar benzīnu...
Lielākoties tomēr nevelk, bet šī parādība nav tāda, kā kad pietrūkst gāzes, un iekārta sāk pīkstēt, rubās ārā (tā ir bijis 1x ap -20 gŗādiem velkot piekabi un kārtīgi ieminot).
MOtors 3.0 H6, reduktors Shark 1500 (kas gan ir paredzēts mazākas jaudas dzinējiem), vadība STAG300-6. Lai arī reduktors paredzēts mazākas jaudas dzinējam, iepriekš šādas problēmas netika novērotas.
Ko jūs ieteiktu darīt - vest pie kāda gāzinieka meistara kkādā veidā čekot sprauslas, vai mainīt uz jaudīgāku reduktoru - piem KME Gold?
kādas sprauslas? ja baracudas, tad zinu kas par vainu
Itkā BRC iekārta ar HANA sprauslām...
Bet sis brinums paradijas pirms kadiem oaris mēnešiem. +Ik pa laikam parādas ch engine utt. Kļudas, tiesi pēc kartigas uzdošanas virsū.
Ari buju domājis par svecem, bet to mainas intervāls ir kkadi 40-50k un pēdejo reizi mainītas pirms 20k km.
Nu bet kādas kļūdas met? Misfire vai lambdas?
Unknown error..
Domāju, ka tas ir misfire, kuru lamda redz. Jo ir bijis, kad ielej statjika gāzi, vai pabrahc uz benzīnu un chEngine pazūd. | Offline | | |
JohnyW | | Kopš: 17. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 254
Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni
|
10 Apr 2017, 12:30:39 @oswald rakstīja:
hondām arī...
Hondam tik vienkaršak tikt klāt pamērīt.. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12322
Braucu ar:
| Varbūt kāds var par sakarīgu cenu piedāvāt 2 rampas OMVL sprauslas (3+2cil)? PM | Offline | | |
JohnyW | | Kopš: 17. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 254
Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni
|
07 Apr 2017, 16:14:42 @BMW-Valcha rakstīja:
07 Apr 2017, 13:09:35 @JohnyW rakstīja:
Jautājums. Vai kāds ir pēdējā mēneša laikā jutis gāzes kvalitāti, lejot Lukoil, eko, vai Statoil?
Varbūt man kkas gļuko iekārtā, bet pēdējā laikā jūtu, ka ja kārtīgi ieber, nevelk, apgriezieni paceļas, bet tad apstājas kkur uz 4k. Ar benzīnu tā nav - velk līddz galam.
Vēl simptomi bija, ka iedegās ch.engine un vēl viss kas. 1x nodzēsu kļūdu. Sākotnēji domāju, ka moš filtri vainīgi - nomainīju filtrus, bet tad tā kļūda 2x izleca un reizēm nejūt vilkmi. Ielēju Statoil gāzi, ck.engine kļūda un visa pārējā ZSv eglīte pati pazuda.. (gan jau izplūdes gāzu sensors - lamda to kļūdu padeva kompim).
Reizēm gan ir tā, ka kārtīgi ieberot ar gāzi tomēr vēlk tāpat kā ar benzīnu...
Lielākoties tomēr nevelk, bet šī parādība nav tāda, kā kad pietrūkst gāzes, un iekārta sāk pīkstēt, rubās ārā (tā ir bijis 1x ap -20 gŗādiem velkot piekabi un kārtīgi ieminot).
MOtors 3.0 H6, reduktors Shark 1500 (kas gan ir paredzēts mazākas jaudas dzinējiem), vadība STAG300-6. Lai arī reduktors paredzēts mazākas jaudas dzinējam, iepriekš šādas problēmas netika novērotas.
Ko jūs ieteiktu darīt - vest pie kāda gāzinieka meistara kkādā veidā čekot sprauslas, vai mainīt uz jaudīgāku reduktoru - piem KME Gold?
kādas sprauslas? ja baracudas, tad zinu kas par vainu
Kāda bija versija Baracudām?
Ko vispār iesakat - braukt pie gāzinieka, lai skatās sprauslas, vai nečurā? | Offline | | |
Shkodists | | Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
10 Apr 2017, 11:09:44 @JohnyW rakstīja:
07 Apr 2017, 16:14:42 @BMW-Valcha rakstīja:
07 Apr 2017, 13:09:35 @JohnyW rakstīja:
Jautājums. Vai kāds ir pēdējā mēneša laikā jutis gāzes kvalitāti, lejot Lukoil, eko, vai Statoil?
Varbūt man kkas gļuko iekārtā, bet pēdējā laikā jūtu, ka ja kārtīgi ieber, nevelk, apgriezieni paceļas, bet tad apstājas kkur uz 4k. Ar benzīnu tā nav - velk līddz galam.
Vēl simptomi bija, ka iedegās ch.engine un vēl viss kas. 1x nodzēsu kļūdu. Sākotnēji domāju, ka moš filtri vainīgi - nomainīju filtrus, bet tad tā kļūda 2x izleca un reizēm nejūt vilkmi. Ielēju Statoil gāzi, ck.engine kļūda un visa pārējā ZSv eglīte pati pazuda.. (gan jau izplūdes gāzu sensors - lamda to kļūdu padeva kompim).
Reizēm gan ir tā, ka kārtīgi ieberot ar gāzi tomēr vēlk tāpat kā ar benzīnu...
Lielākoties tomēr nevelk, bet šī parādība nav tāda, kā kad pietrūkst gāzes, un iekārta sāk pīkstēt, rubās ārā (tā ir bijis 1x ap -20 gŗādiem velkot piekabi un kārtīgi ieminot).
MOtors 3.0 H6, reduktors Shark 1500 (kas gan ir paredzēts mazākas jaudas dzinējiem), vadība STAG300-6. Lai arī reduktors paredzēts mazākas jaudas dzinējam, iepriekš šādas problēmas netika novērotas.
Ko jūs ieteiktu darīt - vest pie kāda gāzinieka meistara kkādā veidā čekot sprauslas, vai mainīt uz jaudīgāku reduktoru - piem KME Gold?
kādas sprauslas? ja baracudas, tad zinu kas par vainu
Itkā BRC iekārta ar HANA sprauslām...
Bet sis brinums paradijas pirms kadiem oaris mēnešiem. +Ik pa laikam parādas ch engine utt. Kļudas, tiesi pēc kartigas uzdošanas virsū.
Ari buju domājis par svecem, bet to mainas intervāls ir kkadi 40-50k un pēdejo reizi mainītas pirms 20k km.
Mani te sabiedēja, ka BRC sprauslas maksā kosmosu. Vai tas nozīmē, ka, ja BRC sprauslas noklājas, varu krāmēt virsū Hanas? | Offline | | |
Reinis_m | | Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
| Ir šāds te multivārsts. Balons pilns ar gāzi, bet sakarā ar neplānotiem metināšanas darbiem, kuri norisināsies netālu no maģistrāles un pienākošās šļūtenes, baigi gribētos tās atvienot un pavākt malā.
Jautājums ir, vai pie pilna balona var šīs skrūvēt nost? Saprotu, ka trubās gāze ir, un tai vajadzēs kaut kur palikt, bet no balona taču ārā nenāks, ne? Cik atceros, tā bija, bet nu gribu pārliecināties.
| Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12322
Braucu ar:
|
14 Apr 2017, 20:53:40 @Reinis_m rakstīja:
Ir šāds te multivārsts. Balons pilns ar gāzi, bet sakarā ar neplānotiem metināšanas darbiem, kuri norisināsies netālu no maģistrāles un pienākošās šļūtenes, baigi gribētos tās atvienot un pavākt malā.
Jautājums ir, vai pie pilna balona var šīs skrūvēt nost? Saprotu, ka trubās gāze ir, un tai vajadzēs kaut kur palikt, bet no balona taču ārā nenāks, ne? Cik atceros, tā bija, bet nu gribu pārliecināties.
1) atvieno elektrisko vārstu, iedarbini dzinēju, lai darbojas uz gāzes, līdz noslāpst- maģistrāle no balona līdz motoram būs tukša
2) skrūvē nost abas maģistrāles, uzpildes caurule būs pilna ar šķidru gāzi, ar to īpaši uzmanīgi
galvenais lēnām skrūvēt vaļā, tiklīdz sāk noplūst gāze, tā jāpagaida
dabiski, cīgu zobos tā kā nevajadzētu turēt un labāk to visu ārā darīt, nevis garāžā
| Offline | | |
|
JohnyW | | Kopš: 17. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 254
Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni
|
14 Apr 2017, 12:12:55 @Shkodists rakstīja:
10 Apr 2017, 11:09:44 @JohnyW rakstīja:
07 Apr 2017, 16:14:42 @BMW-Valcha rakstīja:
07 Apr 2017, 13:09:35 @JohnyW rakstīja:
Jautājums. Vai kāds ir pēdējā mēneša laikā jutis gāzes kvalitāti, lejot Lukoil, eko, vai Statoil?
Varbūt man kkas gļuko iekārtā, bet pēdējā laikā jūtu, ka ja kārtīgi ieber, nevelk, apgriezieni paceļas, bet tad apstājas kkur uz 4k. Ar benzīnu tā nav - velk līddz galam.
Vēl simptomi bija, ka iedegās ch.engine un vēl viss kas. 1x nodzēsu kļūdu. Sākotnēji domāju, ka moš filtri vainīgi - nomainīju filtrus, bet tad tā kļūda 2x izleca un reizēm nejūt vilkmi. Ielēju Statoil gāzi, ck.engine kļūda un visa pārējā ZSv eglīte pati pazuda.. (gan jau izplūdes gāzu sensors - lamda to kļūdu padeva kompim).
Reizēm gan ir tā, ka kārtīgi ieberot ar gāzi tomēr vēlk tāpat kā ar benzīnu...
Lielākoties tomēr nevelk, bet šī parādība nav tāda, kā kad pietrūkst gāzes, un iekārta sāk pīkstēt, rubās ārā (tā ir bijis 1x ap -20 gŗādiem velkot piekabi un kārtīgi ieminot).
MOtors 3.0 H6, reduktors Shark 1500 (kas gan ir paredzēts mazākas jaudas dzinējiem), vadība STAG300-6. Lai arī reduktors paredzēts mazākas jaudas dzinējam, iepriekš šādas problēmas netika novērotas.
Ko jūs ieteiktu darīt - vest pie kāda gāzinieka meistara kkādā veidā čekot sprauslas, vai mainīt uz jaudīgāku reduktoru - piem KME Gold?
kādas sprauslas? ja baracudas, tad zinu kas par vainu
Itkā BRC iekārta ar HANA sprauslām...
Bet sis brinums paradijas pirms kadiem oaris mēnešiem. +Ik pa laikam parādas ch engine utt. Kļudas, tiesi pēc kartigas uzdošanas virsū.
Ari buju domājis par svecem, bet to mainas intervāls ir kkadi 40-50k un pēdejo reizi mainītas pirms 20k km.
Mani te sabiedēja, ka BRC sprauslas maksā kosmosu. Vai tas nozīmē, ka, ja BRC sprauslas noklājas, varu krāmēt virsū Hanas?
Hz, laikam jau var.. mana iekarta gan jau bija uzlikta mašinai, kad nopirku, likta kkur Liepajas pusē, likuši nelieli līkroči, reduktors par mazu konkretas jaudas motoram + uzlikts varbut speciāli tizlā virzienā, ta ka filtru maina ir pwin in the ass, kaut ari to vareja uzlikt normāli pagrieztu pa 90gradiem un visam varwtu tikt klat vuegli, trubas mazaka diametra utt. | Offline | | |
JohnyW | | Kopš: 17. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 254
Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni
| Jaunumi ar nevilkšanu un iekārtas gļukiem.
Jautajums, vai balonā pie multivarsta ir arī kads filtrs..
Vakar filku pa zeminieku, ik pa bridim kratīja un reizem rubijas iekara ārā - saka pikstēt. Pēc izsl/iesl atkal gāja.
Vai var but ta, ka balona apakša ir kkādi s..di un sit ciet padevi?
Nevilkšana un Ch.eng lampinas gan sak izklausities pēc kkādas sprauslu problēmas.
| Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12322
Braucu ar:
|
17 Apr 2017, 17:10:12 @JohnyW rakstīja:
Jaunumi ar nevilkšanu un iekārtas gļukiem.
Jautajums, vai balonā pie multivarsta ir arī kads filtrs..
Vakar filku pa zeminieku, ik pa bridim kratīja un reizem rubijas iekara ārā - saka pikstēt. Pēc izsl/iesl atkal gāja.
Vai var but ta, ka balona apakša ir kkādi s..di un sit ciet padevi?
Nevilkšana un Ch.eng lampinas gan sak izklausities pēc kkādas sprauslu problēmas.
tur parasti ir sietiņš, bet nu nav liela iespēja, ka tas ir aizsities
dzen pie gāziniekiem uz diagnostiku, nav jēgas zīlēt kafijas biezumos
varbūt kādam vārstam psc, tādēļ nepietiek gāzes, krīt spiediens un sākas visi šie sūdi, varbūt kāda vakuuma truba pušu vai MAP gļuko vai sprauslām kapi vai vēl hvz kas...
| Offline | | |
JohnyW | | Kopš: 17. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 254
Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni
|
17 Apr 2017, 17:19:20 @kexxx rakstīja:
17 Apr 2017, 17:10:12 @JohnyW rakstīja:
Jaunumi ar nevilkšanu un iekārtas gļukiem.
Jautajums, vai balonā pie multivarsta ir arī kads filtrs..
Vakar filku pa zeminieku, ik pa bridim kratīja un reizem rubijas iekara ārā - saka pikstēt. Pēc izsl/iesl atkal gāja.
Vai var but ta, ka balona apakša ir kkādi s..di un sit ciet padevi?
Nevilkšana un Ch.eng lampinas gan sak izklausities pēc kkādas sprauslu problēmas.
tur parasti ir sietiņš, bet nu nav liela iespēja, ka tas ir aizsities
http://www.mijoautogas.co.in/images/lpgKit/large/multy-valve.jpg
dzen pie gāziniekiem uz diagnostiku, nav jēgas zīlēt kafijas biezumos
varbūt kādam vārstam psc, tādēļ nepietiek gāzes, krīt spiediens un sākas visi šie sūdi, varbūt kāda vakuuma truba pušu vai MAP gļuko vai sprauslām kapi vai vēl hvz kas...
Tā būs jādara, lai mestari apskatās.
Pie viena jautajums - kāds jūsu viedoklis, ir jēga skatities pie viena, lai nomaina reduktoru no Shark 1500 uz KME Gold vai Silver?
Motors Subaru H6, it kā kkas ap 245hp[ Šo ziņu laboja JohnyW, 17 Apr 2017, 18:46:51 ] | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12322
Braucu ar:
| nu lieki hp par ļaunu nekad nenāks...
bet tā praktiski domājot, vajag novērst defektus un tad paskatīties, līdz kādai slodzei esošais reduktors spēj to motoru nobarot, varbūt arī pietiek
vēl jāskatās, kas ar sprauslām- ja tās nav urbjamas un paredzētie hp ir par mazu šim motoram, tad pēc reduktora nomaiņas var izrādīties, ka spraulas vienalga nespēj nobarot un jāmaina arī tās
aa, nu un maģistrāle vēl ar- ja ir iesipta kapeika un ielikta 6mm no balona līdz multivārstam, tā arī var izrādīties pa švaku
visas nianses nemaz nevar tā izstāstīt, sameklē zinošu gāzinieku, brauc un konsultējies
[ Šo ziņu laboja kexxx, 17 Apr 2017, 19:05:25 ] | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
17 Apr 2017, 18:46:13 @JohnyW rakstīja:
17 Apr 2017, 17:19:20 @kexxx rakstīja:
17 Apr 2017, 17:10:12 @JohnyW rakstīja:
Jaunumi ar nevilkšanu un iekārtas gļukiem.
Jautajums, vai balonā pie multivarsta ir arī kads filtrs..
Vakar filku pa zeminieku, ik pa bridim kratīja un reizem rubijas iekara ārā - saka pikstēt. Pēc izsl/iesl atkal gāja.
Vai var but ta, ka balona apakša ir kkādi s..di un sit ciet padevi?
Nevilkšana un Ch.eng lampinas gan sak izklausities pēc kkādas sprauslu problēmas.
tur parasti ir sietiņš, bet nu nav liela iespēja, ka tas ir aizsities
http://www.mijoautogas.co.in/images/lpgKit/large/multy-valve.jpg
dzen pie gāziniekiem uz diagnostiku, nav jēgas zīlēt kafijas biezumos
varbūt kādam vārstam psc, tādēļ nepietiek gāzes, krīt spiediens un sākas visi šie sūdi, varbūt kāda vakuuma truba pušu vai MAP gļuko vai sprauslām kapi vai vēl hvz kas...
Tā būs jādara, lai mestari apskatās.
Pie viena jautajums - kāds jūsu viedoklis, ir jēga skatities pie viena, lai nomaina reduktoru no Shark 1500 uz KME Gold vai Silver?
Motors Subaru H6, it kā kkas ap 245hp
Tak shark ir liidz 200hp[ Šo ziņu laboja JDS, 17 Apr 2017, 19:14:59 ] | Offline | | |
Corsten | | Kopš: 24. Mar 2015
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 88
Braucu ar: zirga ratiem
|
17 Apr 2017, 18:46:13 @JohnyW rakstīja:
17 Apr 2017, 17:19:20 @kexxx rakstīja:
17 Apr 2017, 17:10:12 @JohnyW rakstīja:
Jaunumi ar nevilkšanu un iekārtas gļukiem.
Jautajums, vai balonā pie multivarsta ir arī kads filtrs..
Vakar filku pa zeminieku, ik pa bridim kratīja un reizem rubijas iekara ārā - saka pikstēt. Pēc izsl/iesl atkal gāja.
Vai var but ta, ka balona apakša ir kkādi s..di un sit ciet padevi?
Nevilkšana un Ch.eng lampinas gan sak izklausities pēc kkādas sprauslu problēmas.
tur parasti ir sietiņš, bet nu nav liela iespēja, ka tas ir aizsities
http://www.mijoautogas.co.in/images/lpgKit/large/multy-valve.jpg
dzen pie gāziniekiem uz diagnostiku, nav jēgas zīlēt kafijas biezumos
varbūt kādam vārstam psc, tādēļ nepietiek gāzes, krīt spiediens un sākas visi šie sūdi, varbūt kāda vakuuma truba pušu vai MAP gļuko vai sprauslām kapi vai vēl hvz kas...
Tā būs jādara, lai mestari apskatās.
Pie viena jautajums - kāds jūsu viedoklis, ir jēga skatities pie viena, lai nomaina reduktoru no Shark 1500 uz KME Gold vai Silver?
Motors Subaru H6, it kā kkas ap 245hp
Ja liekas ka reduktors Tev līdzēs, vairāk HP jo labāk, tas pats Gold poļu bodēs ap 100 eurikiem iet, bet ručkā ar to dzinēju uz LPG dot galīgi nav ieteicams Bet nu protams, kā jau te saka - vedam pie kāda zinoša cilvēka, lai atrod konkrētu vainu. [ Šo ziņu laboja Corsten, 17 Apr 2017, 19:39:34 ] | Offline | | |
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
| Man jau izklausaas, ka vienk kaut kur nekontakts, nevis kas iet ciet | Offline | | |
|
JohnyW | | Kopš: 17. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 254
Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni
|
17 Apr 2017, 19:13:57 @JDS rakstīja:
17 Apr 2017, 18:46:13 @JohnyW rakstīja:
17 Apr 2017, 17:19:20 @kexxx rakstīja:
17 Apr 2017, 17:10:12 @JohnyW rakstīja:
Jaunumi ar nevilkšanu un iekārtas gļukiem.
Jautajums, vai balonā pie multivarsta ir arī kads filtrs..
Vakar filku pa zeminieku, ik pa bridim kratīja un reizem rubijas iekara ārā - saka pikstēt. Pēc izsl/iesl atkal gāja.
Vai var but ta, ka balona apakša ir kkādi s..di un sit ciet padevi?
Nevilkšana un Ch.eng lampinas gan sak izklausities pēc kkādas sprauslu problēmas.
tur parasti ir sietiņš, bet nu nav liela iespēja, ka tas ir aizsities
http://www.mijoautogas.co.in/images/lpgKit/large/multy-valve.jpg
dzen pie gāziniekiem uz diagnostiku, nav jēgas zīlēt kafijas biezumos
varbūt kādam vārstam psc, tādēļ nepietiek gāzes, krīt spiediens un sākas visi šie sūdi, varbūt kāda vakuuma truba pušu vai MAP gļuko vai sprauslām kapi vai vēl hvz kas...
Tā būs jādara, lai mestari apskatās.
Pie viena jautajums - kāds jūsu viedoklis, ir jēga skatities pie viena, lai nomaina reduktoru no Shark 1500 uz KME Gold vai Silver?
Motors Subaru H6, it kā kkas ap 245hp
Tak shark ir liidz 200hp
Nu tadēļ arī bija augstāk jautajums + nelielā piebilde par licēju meistaru roku augšanas vietu un taisnumu.. | Offline | | |
Spok5 | | Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Šarkijs ar niknāku atsperi pietiekot priekš 200zs? Tukšgaitā jā. | Offline | | |
JohnyW | | Kopš: 17. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 254
Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni
|
17 Apr 2017, 19:04:53 @kexxx rakstīja:
nu lieki hp par ļaunu nekad nenāks...
bet tā praktiski domājot, vajag novērst defektus un tad paskatīties, līdz kādai slodzei esošais reduktors spēj to motoru nobarot, varbūt arī pietiek
vēl jāskatās, kas ar sprauslām- ja tās nav urbjamas un paredzētie hp ir par mazu šim motoram, tad pēc reduktora nomaiņas var izrādīties, ka spraulas vienalga nespēj nobarot un jāmaina arī tās
aa, nu un maģistrāle vēl ar- ja ir iesipta kapeika un ielikta 6mm no balona līdz multivārstam, tā arī var izrādīties pa švaku
visas nianses nemaz nevar tā izstāstīt, sameklē zinošu gāzinieku, brauc un konsultējies
Par reduktora maiņu kopā ar resnāku maģistrāli bija doma paralēli.
Prikols ar nevilkšanu sākās ik pa brīdim pirms paris menešiem. Pirms kada menesa sākās Ch.Engine lampa utt. Tagad vair pat nenodziest. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12322
Braucu ar:
| neizsvilini vārstus, tur visticamāk ir liesais | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|