Online
Pašreiz BMWPower skatās 113 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Vai tad gāzes maģistrālē tas spiediens tā lēkā? Vai pareizi saprotu, ka ar 5-16bar domāta šī tabula? IMHO, ja aģistrālē ieliek konstantus 15 bar, tad jau viss nostājas diezgan vienkārši.
Tāpat diezgan nereāli liekas, ka gāzes sprauslām ir kādi citi elektriski ūberatšķirīgi algoritmi. Beņas sprauslas jau arī vadās pēc impulsa garuma. Un, cik lasu, sprauslām tikai jāsalāgo pretestības, t.i. ja benzīna sprauslām zema pretestība, tad gāzes sprausla arī jāņem ar zemu. Un ar pretestībām es šeit vairāk domāju signāla līkni: pīķis frontē vai vienmērīgs signāla līmenis. Tā kā kādu laiku atpakaļ bija haips ar, jau vairs neatceros kura ražotāja, gāzes kompi, kurš spēja ātrāk atvērt sprauslas padodot tām niknāku sākuma fronti, pieļauju, ka visas gāzes sprauslas ir vienmērīgā signāla tipa, kas nesmādē arī darbības režīmu ar pīķi atvēršanas frontē.
Bez maz vai gribētos pašam paeksperimentēt, ja būtu tikai uz ko un kur to darīt. | Offline | | |
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
02 Apr 2017, 20:43:53 @Instigater rakstīja:
Vai tad gāzes maģistrālē tas spiediens tā lēkā? Vai pareizi saprotu, ka ar 5-16bar domāta šī tabula? IMHO, ja aģistrālē ieliek konstantus 15 bar, tad jau viss nostājas diezgan vienkārši.
Tāpat diezgan nereāli liekas, ka gāzes sprauslām ir kādi citi elektriski ūberatšķirīgi algoritmi. Beņas sprauslas jau arī vadās pēc impulsa garuma. Un, cik lasu, sprauslām tikai jāsalāgo pretestības, t.i. ja benzīna sprauslām zema pretestība, tad gāzes sprausla arī jāņem ar zemu. Un ar pretestībām es šeit vairāk domāju signāla līkni: pīķis frontē vai vienmērīgs signāla līmenis. Tā kā kādu laiku atpakaļ bija haips ar, jau vairs neatceros kura ražotāja, gāzes kompi, kurš spēja ātrāk atvērt sprauslas padodot tām niknāku sākuma fronti, pieļauju, ka visas gāzes sprauslas ir vienmērīgā signāla tipa, kas nesmādē arī darbības režīmu ar pīķi atvēršanas frontē.
Bez maz vai gribētos pašam paeksperimentēt, ja būtu tikai uz ko un kur to darīt.
bet kāpēc tu gribi likt gāzes sprauslas, nevis atstāt benzīna? un uzteisīt gāzes sūknim vadību ir elementāri. | Offline | | |
klibais1 | | Kopš: 05. Jun 2014
Ziņojumi: 64
Braucu ar:
|
28 Mar 2017, 13:26:14 @Induction rakstīja:
sakiet lūdzu, a parastajai sadzīves gāzei balonos atšķiras sastāvs no autogāzes ?
zinu to, ka pārpilda no vienas otrajā. Ja sakrīt, tad vienkārši modificētu un originālā balona vietā bagāžniekā, krautu sadzīves lielo sarkano un mainītu katrā tankā
Tu tiešām gribi aizdirst filtru ar smirdīgo zupu? Tur krājas smagie ogļūdenraži no 60tajiem gadiem. Nekādā gadījumā neliec sarkano balonu mašīnā, it jo sevišķi visādus axion a un c utml kaktu kantorus. Vai gāze ir viena un tā pati atkarīgs no firmas. Ir kas jauc visādus sūdus, kas der tikai gāzes plītij, ir kas gan balonos gan mašīnām laiž vienu un to pašu. Un nē, gāze automašīnām ir dārgāka par akcīzes nodokļa tiesu. Baloni ir apkurei, tur akcīze ir nulle. Izņemot autoiekrāvēju balonus ar uzlīmi -autogāze. | Offline | | |
Spok5 | | Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Tas, vai pārpalikumus nolej, vai pēc svara iepihņī klientam, jau ir atkarīgs no kantora godprātības un tehniķa slinkuma. Bet atmetot visu to, sarkanais/zaļais balons nederēs nu nekā. Tur viena detaļa iekšā trūkst Iekrāvēja balonu vēl varētu, bet kāda jēga ar tiem čakarēties? Nosptiprināt tāpat vajadzētu tikai vienā pocīzijā, tad vajag iekrāvēja balona stiprinājumu ar tapu, lai pats nesašujas meistarībā.
Instigater: Ar sprauslām tieši tur arī sākās bēda, cik veiksmīgi konkrētais ECU ražotājs ir "pareizi" iešuvis (nodefinējis signāla formu) cita ražotāja un konstrukcijas sprauslām. Visas gāzes sprauslas ir tups solenoīds, kam veiksmīgāka konstrukcija, kam mazāk. Respektīvi, tur ar signālu tiek kompensēts konstrukcijas nepilnības. Atraut vaļā jau nav problēma, problēma ir nedarīt to pārāk strauji, atsperes gurst vai blīvgumija izdauzās pēc pāris dienām. Šito Tev neviens ražotājs saturīgi neizklāstīs (tur pietiekami daudz darbs ir ieguldīts), ir kas rauj brutālāk vaļā, ir, kas pieiet lietai konservatīvāk. Dikti gribi, var salīdzināt Tegas un KME iestādījumus vienām un tām pašām sprauslām. Šitiem vismaz tas bija opentekstā apskatāms. Gari stāstīt slinkums
OEM smadzeni piespiest sakarīgi strādāt tāpat neizdoies. Čipķūneris var pamainīt karti, bet ne algoritmu. Ok, nav nekas jauns, kad ar adsorbera karti vada wastegeitu megaturboprojektam uz atmosmadzenes, bet nu "come on". Tas gemorojs nav to vērts. Un pat ja dačiku tai OEM smadzenei pietiks, beigās sašūsies uz to, ka pietrūks atbilstoša algoritma kartes. Kaut vai tās pašas kompensācijas, kuras piedzīt arī nemaz nebūs tik viegli.
Prātā nāk tikai viens variants - motecam varēja pats definēt savas kartes, sen neesmu bakstījis un nav bijusi vajadzība izgudrot pa jaunam divriteni. Vai aŗi smagi draudzēties ar Megasquirtu, tur vismaz ir daļējs opensource. Dārgi vai mazāk dārgi, bet ahūni ilgi. Manuprāt, dzīvē ir citas lietas, ko darīt pa to laiku.
Nu un finālā, šitāds čakars un uzliek tie visu motoram ar ģeometrisko saspiešanas pakāpi ap 10 Nobrauc 100-200K un palaiž zem preses, jo būda ir nopuvusi jau nafig vai apriebies ir tas krāms.
4paaudze ar to ir baigi laba, uzlikt var faktiski visam, nekas nav nopietni jāregulē, ja vien pats nav totāls dornis un nemaksā tas viss neko + darās pāris dienu laikā. Un tad vēl ir jādiskutē par to, cik ilgā laikā atpirksies. 5/6tā paaudze, manuprāt, nav atsitama. Īpaši uz jaunajiem autiņiem, kas ir jāpalaiž tolmetā pēc 200K. | Offline | | |
JohnyW | | Kopš: 17. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 254
Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni
| Jautājums. Vai kāds ir pēdējā mēneša laikā jutis gāzes kvalitāti, lejot Lukoil, eko, vai Statoil?
Varbūt man kkas gļuko iekārtā, bet pēdējā laikā jūtu, ka ja kārtīgi ieber, nevelk, apgriezieni paceļas, bet tad apstājas kkur uz 4k. Ar benzīnu tā nav - velk līddz galam.
Vēl simptomi bija, ka iedegās ch.engine un vēl viss kas. 1x nodzēsu kļūdu. Sākotnēji domāju, ka moš filtri vainīgi - nomainīju filtrus, bet tad tā kļūda 2x izleca un reizēm nejūt vilkmi. Ielēju Statoil gāzi, ck.engine kļūda un visa pārējā ZSv eglīte pati pazuda.. (gan jau izplūdes gāzu sensors - lamda to kļūdu padeva kompim).
Reizēm gan ir tā, ka kārtīgi ieberot ar gāzi tomēr vēlk tāpat kā ar benzīnu...
Lielākoties tomēr nevelk, bet šī parādība nav tāda, kā kad pietrūkst gāzes, un iekārta sāk pīkstēt, rubās ārā (tā ir bijis 1x ap -20 gŗādiem velkot piekabi un kārtīgi ieminot).
MOtors 3.0 H6, reduktors Shark 1500 (kas gan ir paredzēts mazākas jaudas dzinējiem), vadība STAG300-6. Lai arī reduktors paredzēts mazākas jaudas dzinējam, iepriekš šādas problēmas netika novērotas.
Ko jūs ieteiktu darīt - vest pie kāda gāzinieka meistara kkādā veidā čekot sprauslas, vai mainīt uz jaudīgāku reduktoru - piem KME Gold?[ Šo ziņu laboja JohnyW, 07 Apr 2017, 13:14:01 ] | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12322
Braucu ar:
| Nekādas izmaiņas lukoilā neesmu jutis. Pirms dzēst kļūdas, vajag tās nolasīt...
Pēc simptomiem izskatās, ka degbielas trūkst- jāpaskatās gāzes spiediens...
Vai arī sprauslām ppc, Varbūt sveces beigtas- tad arī uz gāzes slodzē negrib iet | Online | | |
ens | | Kopš: 06. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 917
Braucu ar: Dvuļu un semkām
| Es lieku uz svecēm. Neesmu gan nekad tik tālu nobraucis, bet man ar šobrīd uz gāzes sūdīgāk nedaudz iet un svecēm jau ir 35k km, laiks nomainīt. | Offline | | |
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
07 Apr 2017, 13:09:35 @JohnyW rakstīja:
Jautājums. Vai kāds ir pēdējā mēneša laikā jutis gāzes kvalitāti, lejot Lukoil, eko, vai Statoil?
Varbūt man kkas gļuko iekārtā, bet pēdējā laikā jūtu, ka ja kārtīgi ieber, nevelk, apgriezieni paceļas, bet tad apstājas kkur uz 4k. Ar benzīnu tā nav - velk līddz galam.
Vēl simptomi bija, ka iedegās ch.engine un vēl viss kas. 1x nodzēsu kļūdu. Sākotnēji domāju, ka moš filtri vainīgi - nomainīju filtrus, bet tad tā kļūda 2x izleca un reizēm nejūt vilkmi. Ielēju Statoil gāzi, ck.engine kļūda un visa pārējā ZSv eglīte pati pazuda.. (gan jau izplūdes gāzu sensors - lamda to kļūdu padeva kompim).
Reizēm gan ir tā, ka kārtīgi ieberot ar gāzi tomēr vēlk tāpat kā ar benzīnu...
Lielākoties tomēr nevelk, bet šī parādība nav tāda, kā kad pietrūkst gāzes, un iekārta sāk pīkstēt, rubās ārā (tā ir bijis 1x ap -20 gŗādiem velkot piekabi un kārtīgi ieminot).
MOtors 3.0 H6, reduktors Shark 1500 (kas gan ir paredzēts mazākas jaudas dzinējiem), vadība STAG300-6. Lai arī reduktors paredzēts mazākas jaudas dzinējam, iepriekš šādas problēmas netika novērotas.
Ko jūs ieteiktu darīt - vest pie kāda gāzinieka meistara kkādā veidā čekot sprauslas, vai mainīt uz jaudīgāku reduktoru - piem KME Gold?
kādas sprauslas? ja baracudas, tad zinu kas par vainu | Offline | | |
|
kvatra | | Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1162
Braucu ar: Audi Quattro
| Autonamā vienam drapakam uzlika gāzi, balons 62l, tukšā knapi 43l var iespiest, pie heinriha gāzētajiem tādā pašā balonā var iespiest 53l mierīgi. Kaut kāds drošības vārsts? Ir iespēja regulēt? | Offline | | |
Spok5 | | Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Ir (pludiņš karājas uz parastas drāts sviras). Bet tur nevajadzētu būt problēmām, ja vien multivārstu nav Džamšuts mocījis iekšā.
Bēda var būt citur - cik daudz paliek balonā pirms zapravkas. Sākot jau ar to, ka prijomkas truba ir aizgriezusies nafig pa savu asi (atkal Džamšuts-instalātors, man arī ir gadījies, ka rokās grozot multivārstu var iekustināt to trubu, taču tai ir jābūt diezgan korekti pozīcijā uz 6šiem), vai arī autonams mošk uzskata, ka pie mazāka spiediena krituma jau ir jārubī nost, kad otrs kantoris ir uzlicis tā, lai var pēdējo sulu izspiest un provē izvilkt uz elektronikas rēķina.
Pirms plēst ārā multivārstu, vajag pačekot pārējo un ar kritisku aci izvērtēt reālo patēriņu. Locīt kāju nav tas labākais risinājums. 62niekā ap 50 litriem ir jāiet +/- tramvajpietura. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12322
Braucu ar:
| Dzen uz autonamu un lai skatās, balonā jāielien 80% tilpuma. Varbūt vispār nepareizu multivārstu ielika (cita izmēra balonam paredzētu)
P.S. man arī 62 l balons abiem drapakiem un abos ielien ~50-52 l[ Šo ziņu laboja kexxx, 09 Apr 2017, 09:33:27 ] | Online | | |
kvatra | | Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1162
Braucu ar: Audi Quattro
| Paldies par atbildēm, zināšu vismaz ko teikt, ja stāstīs, ka tā jābūt | Offline | | |
Raa | | Kopš: 24. Jan 2012
Ziņojumi: 14
Braucu ar: MTZ
| Vai var uzstādīt gāzes balonu uz džipa aizmugurējām durvīm, rezerves rata vietā?
Kāds to darījis? Atsauksmes? | Offline | | |
Kalnz | | Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
|
10 Apr 2017, 09:50:36 @Raa rakstīja:
Vai var uzstādīt gāzes balonu uz džipa aizmugurējām durvīm, rezerves rata vietā?
Kāds to darījis? Atsauksmes?
Var, bet sertiikāciju un līdz ar to apskati nedabūsi | Offline | | |
subaru | | Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10290
Braucu ar: rokām uz stūres
| nopietni ? | Online | | |
JohnyW | | Kopš: 17. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 254
Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni
|
07 Apr 2017, 16:14:42 @BMW-Valcha rakstīja:
07 Apr 2017, 13:09:35 @JohnyW rakstīja:
Jautājums. Vai kāds ir pēdējā mēneša laikā jutis gāzes kvalitāti, lejot Lukoil, eko, vai Statoil?
Varbūt man kkas gļuko iekārtā, bet pēdējā laikā jūtu, ka ja kārtīgi ieber, nevelk, apgriezieni paceļas, bet tad apstājas kkur uz 4k. Ar benzīnu tā nav - velk līddz galam.
Vēl simptomi bija, ka iedegās ch.engine un vēl viss kas. 1x nodzēsu kļūdu. Sākotnēji domāju, ka moš filtri vainīgi - nomainīju filtrus, bet tad tā kļūda 2x izleca un reizēm nejūt vilkmi. Ielēju Statoil gāzi, ck.engine kļūda un visa pārējā ZSv eglīte pati pazuda.. (gan jau izplūdes gāzu sensors - lamda to kļūdu padeva kompim).
Reizēm gan ir tā, ka kārtīgi ieberot ar gāzi tomēr vēlk tāpat kā ar benzīnu...
Lielākoties tomēr nevelk, bet šī parādība nav tāda, kā kad pietrūkst gāzes, un iekārta sāk pīkstēt, rubās ārā (tā ir bijis 1x ap -20 gŗādiem velkot piekabi un kārtīgi ieminot).
MOtors 3.0 H6, reduktors Shark 1500 (kas gan ir paredzēts mazākas jaudas dzinējiem), vadība STAG300-6. Lai arī reduktors paredzēts mazākas jaudas dzinējam, iepriekš šādas problēmas netika novērotas.
Ko jūs ieteiktu darīt - vest pie kāda gāzinieka meistara kkādā veidā čekot sprauslas, vai mainīt uz jaudīgāku reduktoru - piem KME Gold?
kādas sprauslas? ja baracudas, tad zinu kas par vainu
Itkā BRC iekārta ar HANA sprauslām...
Bet sis brinums paradijas pirms kadiem oaris mēnešiem. +Ik pa laikam parādas ch engine utt. Kļudas, tiesi pēc kartigas uzdošanas virsū.
Ari buju domājis par svecem, bet to mainas intervāls ir kkadi 40-50k un pēdejo reizi mainītas pirms 20k km. | Offline | | |
|
JohnyW | | Kopš: 17. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 254
Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni
|
07 Apr 2017, 15:53:23 @ens rakstīja:
Es lieku uz svecēm. Neesmu gan nekad tik tālu nobraucis, bet man ar šobrīd uz gāzes sūdīgāk nedaudz iet un svecēm jau ir 35k km, laiks nomainīt.
Ar bij 1mā doma, bet it kā pēc 20k nevajadzetu būt | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9331
Braucu ar: Alfu
| mok vārstiem un vārstu sēžām pipec | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12322
Braucu ar:
|
10 Apr 2017, 11:09:44 @JohnyW rakstīja:
07 Apr 2017, 16:14:42 @BMW-Valcha rakstīja:
07 Apr 2017, 13:09:35 @JohnyW rakstīja:
Jautājums. Vai kāds ir pēdējā mēneša laikā jutis gāzes kvalitāti, lejot Lukoil, eko, vai Statoil?
Varbūt man kkas gļuko iekārtā, bet pēdējā laikā jūtu, ka ja kārtīgi ieber, nevelk, apgriezieni paceļas, bet tad apstājas kkur uz 4k. Ar benzīnu tā nav - velk līddz galam.
Vēl simptomi bija, ka iedegās ch.engine un vēl viss kas. 1x nodzēsu kļūdu. Sākotnēji domāju, ka moš filtri vainīgi - nomainīju filtrus, bet tad tā kļūda 2x izleca un reizēm nejūt vilkmi. Ielēju Statoil gāzi, ck.engine kļūda un visa pārējā ZSv eglīte pati pazuda.. (gan jau izplūdes gāzu sensors - lamda to kļūdu padeva kompim).
Reizēm gan ir tā, ka kārtīgi ieberot ar gāzi tomēr vēlk tāpat kā ar benzīnu...
Lielākoties tomēr nevelk, bet šī parādība nav tāda, kā kad pietrūkst gāzes, un iekārta sāk pīkstēt, rubās ārā (tā ir bijis 1x ap -20 gŗādiem velkot piekabi un kārtīgi ieminot).
MOtors 3.0 H6, reduktors Shark 1500 (kas gan ir paredzēts mazākas jaudas dzinējiem), vadība STAG300-6. Lai arī reduktors paredzēts mazākas jaudas dzinējam, iepriekš šādas problēmas netika novērotas.
Ko jūs ieteiktu darīt - vest pie kāda gāzinieka meistara kkādā veidā čekot sprauslas, vai mainīt uz jaudīgāku reduktoru - piem KME Gold?
kādas sprauslas? ja baracudas, tad zinu kas par vainu
Itkā BRC iekārta ar HANA sprauslām...
Bet sis brinums paradijas pirms kadiem oaris mēnešiem. +Ik pa laikam parādas ch engine utt. Kļudas, tiesi pēc kartigas uzdošanas virsū.
Ari buju domājis par svecem, bet to mainas intervāls ir kkadi 40-50k un pēdejo reizi mainītas pirms 20k km.
Nu bet kādas kļūdas met? Misfire vai lambdas? | Online | | |
JohnyW | | Kopš: 17. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 254
Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni
|
10 Apr 2017, 11:12:18 @kkas rakstīja:
mok vārstiem un vārstu sēžām pipec
Nepiemini sliktu..
Zubariem gan ir tā ne viena nepiemineta fīča,.ka varstu atstarpes ik pa laikam japačeko, vajadzibas gadijuma kausiņi jamaina.. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|