Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 113 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Instigater
02. Apr 2017, 20:43 #17761

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Vai tad gāzes maģistrālē tas spiediens tā lēkā? Vai pareizi saprotu, ka ar 5-16bar domāta šī tabula? IMHO, ja aģistrālē ieliek konstantus 15 bar, tad jau viss nostājas diezgan vienkārši.



Tāpat diezgan nereāli liekas, ka gāzes sprauslām ir kādi citi elektriski ūberatšķirīgi algoritmi. Beņas sprauslas jau arī vadās pēc impulsa garuma. Un, cik lasu, sprauslām tikai jāsalāgo pretestības, t.i. ja benzīna sprauslām zema pretestība, tad gāzes sprausla arī jāņem ar zemu. Un ar pretestībām es šeit vairāk domāju signāla līkni: pīķis frontē vai vienmērīgs signāla līmenis. Tā kā kādu laiku atpakaļ bija haips ar, jau vairs neatceros kura ražotāja, gāzes kompi, kurš spēja ātrāk atvērt sprauslas padodot tām niknāku sākuma fronti, pieļauju, ka visas gāzes sprauslas ir vienmērīgā signāla tipa, kas nesmādē arī darbības režīmu ar pīķi atvēršanas frontē.

Bez maz vai gribētos pašam paeksperimentēt, ja būtu tikai uz ko un kur to darīt.
Offline
BMW-Valcha
02. Apr 2017, 21:04 #17762

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


02 Apr 2017, 20:43:53 @Instigater rakstīja:
Vai tad gāzes maģistrālē tas spiediens tā lēkā? Vai pareizi saprotu, ka ar 5-16bar domāta šī tabula? IMHO, ja aģistrālē ieliek konstantus 15 bar, tad jau viss nostājas diezgan vienkārši.



Tāpat diezgan nereāli liekas, ka gāzes sprauslām ir kādi citi elektriski ūberatšķirīgi algoritmi. Beņas sprauslas jau arī vadās pēc impulsa garuma. Un, cik lasu, sprauslām tikai jāsalāgo pretestības, t.i. ja benzīna sprauslām zema pretestība, tad gāzes sprausla arī jāņem ar zemu. Un ar pretestībām es šeit vairāk domāju signāla līkni: pīķis frontē vai vienmērīgs signāla līmenis. Tā kā kādu laiku atpakaļ bija haips ar, jau vairs neatceros kura ražotāja, gāzes kompi, kurš spēja ātrāk atvērt sprauslas padodot tām niknāku sākuma fronti, pieļauju, ka visas gāzes sprauslas ir vienmērīgā signāla tipa, kas nesmādē arī darbības režīmu ar pīķi atvēršanas frontē.

Bez maz vai gribētos pašam paeksperimentēt, ja būtu tikai uz ko un kur to darīt.

bet kāpēc tu gribi likt gāzes sprauslas, nevis atstāt benzīna? un uzteisīt gāzes sūknim vadību ir elementāri.
Offline
klibais1
02. Apr 2017, 21:35 #17763

Kopš: 05. Jun 2014

Ziņojumi: 64

Braucu ar:


28 Mar 2017, 13:26:14 @Induction rakstīja:
sakiet lūdzu, a parastajai sadzīves gāzei balonos atšķiras sastāvs no autogāzes ?

zinu to, ka pārpilda no vienas otrajā. Ja sakrīt, tad vienkārši modificētu un originālā balona vietā bagāžniekā, krautu sadzīves lielo sarkano un mainītu katrā tankā
Tu tiešām gribi aizdirst filtru ar smirdīgo zupu? Tur krājas smagie ogļūdenraži no 60tajiem gadiem. Nekādā gadījumā neliec sarkano balonu mašīnā, it jo sevišķi visādus axion a un c utml kaktu kantorus. Vai gāze ir viena un tā pati atkarīgs no firmas. Ir kas jauc visādus sūdus, kas der tikai gāzes plītij, ir kas gan balonos gan mašīnām laiž vienu un to pašu. Un nē, gāze automašīnām ir dārgāka par akcīzes nodokļa tiesu. Baloni ir apkurei, tur akcīze ir nulle. Izņemot autoiekrāvēju balonus ar uzlīmi -autogāze.
Offline
Spok5
02. Apr 2017, 23:56 #17764

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Tas, vai pārpalikumus nolej, vai pēc svara iepihņī klientam, jau ir atkarīgs no kantora godprātības un tehniķa slinkuma. Bet atmetot visu to, sarkanais/zaļais balons nederēs nu nekā. Tur viena detaļa iekšā trūkst Iekrāvēja balonu vēl varētu, bet kāda jēga ar tiem čakarēties? Nosptiprināt tāpat vajadzētu tikai vienā pocīzijā, tad vajag iekrāvēja balona stiprinājumu ar tapu, lai pats nesašujas meistarībā.

Instigater: Ar sprauslām tieši tur arī sākās bēda, cik veiksmīgi konkrētais ECU ražotājs ir "pareizi" iešuvis (nodefinējis signāla formu) cita ražotāja un konstrukcijas sprauslām. Visas gāzes sprauslas ir tups solenoīds, kam veiksmīgāka konstrukcija, kam mazāk. Respektīvi, tur ar signālu tiek kompensēts konstrukcijas nepilnības. Atraut vaļā jau nav problēma, problēma ir nedarīt to pārāk strauji, atsperes gurst vai blīvgumija izdauzās pēc pāris dienām. Šito Tev neviens ražotājs saturīgi neizklāstīs (tur pietiekami daudz darbs ir ieguldīts), ir kas rauj brutālāk vaļā, ir, kas pieiet lietai konservatīvāk. Dikti gribi, var salīdzināt Tegas un KME iestādījumus vienām un tām pašām sprauslām. Šitiem vismaz tas bija opentekstā apskatāms. Gari stāstīt slinkums

OEM smadzeni piespiest sakarīgi strādāt tāpat neizdoies. Čipķūneris var pamainīt karti, bet ne algoritmu. Ok, nav nekas jauns, kad ar adsorbera karti vada wastegeitu megaturboprojektam uz atmosmadzenes, bet nu "come on". Tas gemorojs nav to vērts. Un pat ja dačiku tai OEM smadzenei pietiks, beigās sašūsies uz to, ka pietrūks atbilstoša algoritma kartes. Kaut vai tās pašas kompensācijas, kuras piedzīt arī nemaz nebūs tik viegli.

Prātā nāk tikai viens variants - motecam varēja pats definēt savas kartes, sen neesmu bakstījis un nav bijusi vajadzība izgudrot pa jaunam divriteni. Vai aŗi smagi draudzēties ar Megasquirtu, tur vismaz ir daļējs opensource. Dārgi vai mazāk dārgi, bet ahūni ilgi. Manuprāt, dzīvē ir citas lietas, ko darīt pa to laiku.

Nu un finālā, šitāds čakars un uzliek tie visu motoram ar ģeometrisko saspiešanas pakāpi ap 10 Nobrauc 100-200K un palaiž zem preses, jo būda ir nopuvusi jau nafig vai apriebies ir tas krāms.

4paaudze ar to ir baigi laba, uzlikt var faktiski visam, nekas nav nopietni jāregulē, ja vien pats nav totāls dornis un nemaksā tas viss neko + darās pāris dienu laikā. Un tad vēl ir jādiskutē par to, cik ilgā laikā atpirksies. 5/6tā paaudze, manuprāt, nav atsitama. Īpaši uz jaunajiem autiņiem, kas ir jāpalaiž tolmetā pēc 200K.
Offline
JohnyW
07. Apr 2017, 13:09 #17765

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni

Jautājums. Vai kāds ir pēdējā mēneša laikā jutis gāzes kvalitāti, lejot Lukoil, eko, vai Statoil?
Varbūt man kkas gļuko iekārtā, bet pēdējā laikā jūtu, ka ja kārtīgi ieber, nevelk, apgriezieni paceļas, bet tad apstājas kkur uz 4k. Ar benzīnu tā nav - velk līddz galam.
Vēl simptomi bija, ka iedegās ch.engine un vēl viss kas. 1x nodzēsu kļūdu. Sākotnēji domāju, ka moš filtri vainīgi - nomainīju filtrus, bet tad tā kļūda 2x izleca un reizēm nejūt vilkmi. Ielēju Statoil gāzi, ck.engine kļūda un visa pārējā ZSv eglīte pati pazuda.. (gan jau izplūdes gāzu sensors - lamda to kļūdu padeva kompim).
Reizēm gan ir tā, ka kārtīgi ieberot ar gāzi tomēr vēlk tāpat kā ar benzīnu...
Lielākoties tomēr nevelk, bet šī parādība nav tāda, kā kad pietrūkst gāzes, un iekārta sāk pīkstēt, rubās ārā (tā ir bijis 1x ap -20 gŗādiem velkot piekabi un kārtīgi ieminot).
MOtors 3.0 H6, reduktors Shark 1500 (kas gan ir paredzēts mazākas jaudas dzinējiem), vadība STAG300-6. Lai arī reduktors paredzēts mazākas jaudas dzinējam, iepriekš šādas problēmas netika novērotas.
Ko jūs ieteiktu darīt - vest pie kāda gāzinieka meistara kkādā veidā čekot sprauslas, vai mainīt uz jaudīgāku reduktoru - piem KME Gold?

[ Šo ziņu laboja JohnyW, 07 Apr 2017, 13:14:01 ]

Offline
kexxx
07. Apr 2017, 13:38 #17766

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12322

Braucu ar:

Nekādas izmaiņas lukoilā neesmu jutis. Pirms dzēst kļūdas, vajag tās nolasīt...
Pēc simptomiem izskatās, ka degbielas trūkst- jāpaskatās gāzes spiediens...
Vai arī sprauslām ppc, Varbūt sveces beigtas- tad arī uz gāzes slodzē negrib iet
Online
ens
07. Apr 2017, 15:53 #17767

Kopš: 06. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 917

Braucu ar: Dvuļu un semkām

Es lieku uz svecēm. Neesmu gan nekad tik tālu nobraucis, bet man ar šobrīd uz gāzes sūdīgāk nedaudz iet un svecēm jau ir 35k km, laiks nomainīt.
Offline
BMW-Valcha
07. Apr 2017, 16:14 #17768

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


07 Apr 2017, 13:09:35 @JohnyW rakstīja:
Jautājums. Vai kāds ir pēdējā mēneša laikā jutis gāzes kvalitāti, lejot Lukoil, eko, vai Statoil?
Varbūt man kkas gļuko iekārtā, bet pēdējā laikā jūtu, ka ja kārtīgi ieber, nevelk, apgriezieni paceļas, bet tad apstājas kkur uz 4k. Ar benzīnu tā nav - velk līddz galam.
Vēl simptomi bija, ka iedegās ch.engine un vēl viss kas. 1x nodzēsu kļūdu. Sākotnēji domāju, ka moš filtri vainīgi - nomainīju filtrus, bet tad tā kļūda 2x izleca un reizēm nejūt vilkmi. Ielēju Statoil gāzi, ck.engine kļūda un visa pārējā ZSv eglīte pati pazuda.. (gan jau izplūdes gāzu sensors - lamda to kļūdu padeva kompim).
Reizēm gan ir tā, ka kārtīgi ieberot ar gāzi tomēr vēlk tāpat kā ar benzīnu...
Lielākoties tomēr nevelk, bet šī parādība nav tāda, kā kad pietrūkst gāzes, un iekārta sāk pīkstēt, rubās ārā (tā ir bijis 1x ap -20 gŗādiem velkot piekabi un kārtīgi ieminot).
MOtors 3.0 H6, reduktors Shark 1500 (kas gan ir paredzēts mazākas jaudas dzinējiem), vadība STAG300-6. Lai arī reduktors paredzēts mazākas jaudas dzinējam, iepriekš šādas problēmas netika novērotas.
Ko jūs ieteiktu darīt - vest pie kāda gāzinieka meistara kkādā veidā čekot sprauslas, vai mainīt uz jaudīgāku reduktoru - piem KME Gold?

kādas sprauslas? ja baracudas, tad zinu kas par vainu
Offline
kvatra
08. Apr 2017, 22:13 #17769

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro

Autonamā vienam drapakam uzlika gāzi, balons 62l, tukšā knapi 43l var iespiest, pie heinriha gāzētajiem tādā pašā balonā var iespiest 53l mierīgi. Kaut kāds drošības vārsts? Ir iespēja regulēt?
Offline
Spok5
09. Apr 2017, 05:17 #17770

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Ir (pludiņš karājas uz parastas drāts sviras). Bet tur nevajadzētu būt problēmām, ja vien multivārstu nav Džamšuts mocījis iekšā.

Bēda var būt citur - cik daudz paliek balonā pirms zapravkas. Sākot jau ar to, ka prijomkas truba ir aizgriezusies nafig pa savu asi (atkal Džamšuts-instalātors, man arī ir gadījies, ka rokās grozot multivārstu var iekustināt to trubu, taču tai ir jābūt diezgan korekti pozīcijā uz 6šiem), vai arī autonams mošk uzskata, ka pie mazāka spiediena krituma jau ir jārubī nost, kad otrs kantoris ir uzlicis tā, lai var pēdējo sulu izspiest un provē izvilkt uz elektronikas rēķina.

Pirms plēst ārā multivārstu, vajag pačekot pārējo un ar kritisku aci izvērtēt reālo patēriņu. Locīt kāju nav tas labākais risinājums. 62niekā ap 50 litriem ir jāiet +/- tramvajpietura.
Offline
kexxx
09. Apr 2017, 08:03 #17771

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12322

Braucu ar:

Dzen uz autonamu un lai skatās, balonā jāielien 80% tilpuma. Varbūt vispār nepareizu multivārstu ielika (cita izmēra balonam paredzētu)
P.S. man arī 62 l balons abiem drapakiem un abos ielien ~50-52 l

[ Šo ziņu laboja kexxx, 09 Apr 2017, 09:33:27 ]

Online
kvatra
10. Apr 2017, 07:47 #17772

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro

Paldies par atbildēm, zināšu vismaz ko teikt, ja stāstīs, ka tā jābūt
Offline
Raa
10. Apr 2017, 09:50 #17773

Kopš: 24. Jan 2012

Ziņojumi: 14

Braucu ar: MTZ

Vai var uzstādīt gāzes balonu uz džipa aizmugurējām durvīm, rezerves rata vietā?
Kāds to darījis? Atsauksmes?
Offline
Kalnz
10. Apr 2017, 10:09 #17774

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


10 Apr 2017, 09:50:36 @Raa rakstīja:
Vai var uzstādīt gāzes balonu uz džipa aizmugurējām durvīm, rezerves rata vietā?
Kāds to darījis? Atsauksmes?


Var, bet sertiikāciju un līdz ar to apskati nedabūsi
Offline
subaru
10. Apr 2017, 10:10 #17775

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10290

Braucu ar: rokām uz stūres

nopietni ?
Online
JohnyW
10. Apr 2017, 11:09 #17776

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


07 Apr 2017, 16:14:42 @BMW-Valcha rakstīja:

07 Apr 2017, 13:09:35 @JohnyW rakstīja:
Jautājums. Vai kāds ir pēdējā mēneša laikā jutis gāzes kvalitāti, lejot Lukoil, eko, vai Statoil?
Varbūt man kkas gļuko iekārtā, bet pēdējā laikā jūtu, ka ja kārtīgi ieber, nevelk, apgriezieni paceļas, bet tad apstājas kkur uz 4k. Ar benzīnu tā nav - velk līddz galam.
Vēl simptomi bija, ka iedegās ch.engine un vēl viss kas. 1x nodzēsu kļūdu. Sākotnēji domāju, ka moš filtri vainīgi - nomainīju filtrus, bet tad tā kļūda 2x izleca un reizēm nejūt vilkmi. Ielēju Statoil gāzi, ck.engine kļūda un visa pārējā ZSv eglīte pati pazuda.. (gan jau izplūdes gāzu sensors - lamda to kļūdu padeva kompim).
Reizēm gan ir tā, ka kārtīgi ieberot ar gāzi tomēr vēlk tāpat kā ar benzīnu...
Lielākoties tomēr nevelk, bet šī parādība nav tāda, kā kad pietrūkst gāzes, un iekārta sāk pīkstēt, rubās ārā (tā ir bijis 1x ap -20 gŗādiem velkot piekabi un kārtīgi ieminot).
MOtors 3.0 H6, reduktors Shark 1500 (kas gan ir paredzēts mazākas jaudas dzinējiem), vadība STAG300-6. Lai arī reduktors paredzēts mazākas jaudas dzinējam, iepriekš šādas problēmas netika novērotas.
Ko jūs ieteiktu darīt - vest pie kāda gāzinieka meistara kkādā veidā čekot sprauslas, vai mainīt uz jaudīgāku reduktoru - piem KME Gold?

kādas sprauslas? ja baracudas, tad zinu kas par vainu


Itkā BRC iekārta ar HANA sprauslām...
Bet sis brinums paradijas pirms kadiem oaris mēnešiem. +Ik pa laikam parādas ch engine utt. Kļudas, tiesi pēc kartigas uzdošanas virsū.
Ari buju domājis par svecem, bet to mainas intervāls ir kkadi 40-50k un pēdejo reizi mainītas pirms 20k km.
Offline
JohnyW
10. Apr 2017, 11:11 #17777

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


07 Apr 2017, 15:53:23 @ens rakstīja:
Es lieku uz svecēm. Neesmu gan nekad tik tālu nobraucis, bet man ar šobrīd uz gāzes sūdīgāk nedaudz iet un svecēm jau ir 35k km, laiks nomainīt.

Ar bij 1mā doma, bet it kā pēc 20k nevajadzetu būt
Offline
kkas
10. Apr 2017, 11:12 #17778

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9331

Braucu ar: Alfu

mok vārstiem un vārstu sēžām pipec
Offline
kexxx
10. Apr 2017, 12:12 #17779

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12322

Braucu ar:


10 Apr 2017, 11:09:44 @JohnyW rakstīja:

07 Apr 2017, 16:14:42 @BMW-Valcha rakstīja:

07 Apr 2017, 13:09:35 @JohnyW rakstīja:
Jautājums. Vai kāds ir pēdējā mēneša laikā jutis gāzes kvalitāti, lejot Lukoil, eko, vai Statoil?
Varbūt man kkas gļuko iekārtā, bet pēdējā laikā jūtu, ka ja kārtīgi ieber, nevelk, apgriezieni paceļas, bet tad apstājas kkur uz 4k. Ar benzīnu tā nav - velk līddz galam.
Vēl simptomi bija, ka iedegās ch.engine un vēl viss kas. 1x nodzēsu kļūdu. Sākotnēji domāju, ka moš filtri vainīgi - nomainīju filtrus, bet tad tā kļūda 2x izleca un reizēm nejūt vilkmi. Ielēju Statoil gāzi, ck.engine kļūda un visa pārējā ZSv eglīte pati pazuda.. (gan jau izplūdes gāzu sensors - lamda to kļūdu padeva kompim).
Reizēm gan ir tā, ka kārtīgi ieberot ar gāzi tomēr vēlk tāpat kā ar benzīnu...
Lielākoties tomēr nevelk, bet šī parādība nav tāda, kā kad pietrūkst gāzes, un iekārta sāk pīkstēt, rubās ārā (tā ir bijis 1x ap -20 gŗādiem velkot piekabi un kārtīgi ieminot).
MOtors 3.0 H6, reduktors Shark 1500 (kas gan ir paredzēts mazākas jaudas dzinējiem), vadība STAG300-6. Lai arī reduktors paredzēts mazākas jaudas dzinējam, iepriekš šādas problēmas netika novērotas.
Ko jūs ieteiktu darīt - vest pie kāda gāzinieka meistara kkādā veidā čekot sprauslas, vai mainīt uz jaudīgāku reduktoru - piem KME Gold?

kādas sprauslas? ja baracudas, tad zinu kas par vainu


Itkā BRC iekārta ar HANA sprauslām...
Bet sis brinums paradijas pirms kadiem oaris mēnešiem. +Ik pa laikam parādas ch engine utt. Kļudas, tiesi pēc kartigas uzdošanas virsū.
Ari buju domājis par svecem, bet to mainas intervāls ir kkadi 40-50k un pēdejo reizi mainītas pirms 20k km.


Nu bet kādas kļūdas met? Misfire vai lambdas?
Online
JohnyW
10. Apr 2017, 12:17 #17780

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


10 Apr 2017, 11:12:18 @kkas rakstīja:
mok vārstiem un vārstu sēžām pipec

Nepiemini sliktu..
Zubariem gan ir tā ne viena nepiemineta fīča,.ka varstu atstarpes ik pa laikam japačeko, vajadzibas gadijuma kausiņi jamaina..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo