Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 66 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Automobiļu sacensības

Tēma: Drifts VI

AutorsZiņojums
Ridlihs
14. Oct 2013, 21:45 #17741

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


14 Oct 2013, 20:52:19 Atmars rakstīja:

14 Oct 2013, 19:53:18 kurlis rakstīja:

14 Oct 2013, 18:33:37 Ridlihs rakstīja:

14 Oct 2013, 14:45:27 Valcha rakstīja:
Domāju, ka viens no ieemesliem ir drošība


Vai tad ar trubu rāmi priekšā nav drošāk?


Ja tevī tāds ieliek ?

Tapēc jau tās dugas vajadzīgas


Nu es arī tā domāju jeb tā nav?
Offline
Ridlihs
14. Oct 2013, 21:58 #17742

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


14 Oct 2013, 21:23:22 PinkaDH rakstīja:

14 Oct 2013, 20:59:46 ap321 rakstīja:
Šodien Jelgavā vienā auto darbnīcā man teica, ka esot bijis LAF'ā un no nākamā gada arī ProAm mašīnām obligāti būs jābūt drošības karkasam, esot itkā jau pieņemts lēmums un apstiprināts. taisnība vai nav?

Nu ja tā ir taisnība tad arī strītam jāatļauj modifikācijas piekarē un pilnībā jāpārskata tehniskie noteikumi.

Man personīgi patīk leišu prakse, pro mašīnas ir dugotās, street visas pārējās, bet ar ierobežojumu cik lieli riteņi var būt strītam...


Tad ar tām šobrīdējām ProAM mašīnām, kurām neiemetina būri , būs atļauts streetā braukt?

Un ja street klasei ļaus sākt modificēt pārāk daudz mašīnas, tad jau pazudīs street jēga, ne tā

[ Šo ziņu laboja Ridlihs, 14 Oct 2013, 21:59:28 ]

Offline
RoDeO
14. Oct 2013, 22:17 #17743

Kopš: 30. Aug 2006

Ziņojumi: 229

Braucu ar:

domaju ka tas street tackas vajag mazliet niknakas. kko atlaut vairak, jo savadak tas streets ne peec kaa neizskatas labi ja 20% no visiem brauc kaut cik.

nezinu tikai ka ierobezot lai neaiziet kosmosaa tie drapekli.
Offline
elinee
14. Oct 2013, 22:23 #17744

Kopš: 03. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1618

Braucu ar:


14 Oct 2013, 20:59:46 ap321 rakstīja:
Šodien Jelgavā vienā auto darbnīcā man teica, ka esot bijis LAF'ā un no nākamā gada arī ProAm mašīnām obligāti būs jābūt drošības karkasam, esot itkā jau pieņemts lēmums un apstiprināts. taisnība vai nav?


davai vel kaut ko..
nu dzeki..
ka tas iespejams..vel pat sapulces nava bijusas..pat kopsapulces..un kas tev to lafa vareja pateikt ..nu vaks kaut kads ar jums

[ Šo ziņu laboja elinee, 14 Oct 2013, 22:24:11 ]

Offline
sejejs
14. Oct 2013, 22:31 #17745

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

Tie džeki trakāki baumotāji par bābām.
Offline
PinkaDH
14. Oct 2013, 22:46 #17746

Kopš: 31. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 846

Braucu ar: BMW F11 RN-20; Nissan RS13 1JZ


14 Oct 2013, 22:17:29 RoDeO rakstīja:
domaju ka tas street tackas vajag mazliet niknakas. kko atlaut vairak, jo savadak tas streets ne peec kaa neizskatas labi ja 20% no visiem brauc kaut cik.

nezinu tikai ka ierobezot lai neaiziet kosmosaa tie drapekli.

Piekrītu ka vajag uzlabot strīta teh noteikumus lai var nopietnāk sagatavot tehniku un tas viss kļūtu skatāmāks. Un tie kas domā ka bmw jaudu var tikai pacelt ar V8 palīdzību, vienmēr ir variants arī uzmest gliemezi, būs legāli un jaudas pietiekami!

-----------------
Nissan RS13 1JZ-GTE
Offline
7781
14. Oct 2013, 23:51 #17747

Kopš: 24. Jul 2010

Ziņojumi: 813

Braucu ar:

Par šauru pierītes. Viens ieliek V8, uzreiz bars ar sekotājiem un visi saliek v8. Es nesaku, ka tas būtu slikts variants, bet ir daudz citi veidi, kā likt e36, e30 kūpēt un pie viena braukt strētā. Vajag vnk uztaisīt kkādus DIY priekš muļķiem, kas nesaprot, ka starp 2.8 un 4.0 ir vēl daudz risinājumu.
Offline
Fruktists
14. Oct 2013, 23:58 #17748

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:

Nu jūs jau te kā tādi rallisti sākat runāt... Lai streets būtu skatāmāks, vajag spriedelelēt kā braukt labāk trennēties, nevis kā mašīnas vairāk uzķīlēt...

PS Tas protams pie nosacījuma, ja strīts vairāk domāts iesācējiem, nevis trūcīgiem profiņiem
Offline
defekc
15. Oct 2013, 00:04 #17749

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14462

Braucu ar: BMW


14 Oct 2013, 20:59:46 ap321 rakstīja:
Šodien Jelgavā vienā auto darbnīcā man teica, ka esot bijis LAF'ā un no nākamā gada arī ProAm mašīnām obligāti būs jābūt drošības karkasam, esot itkā jau pieņemts lēmums un apstiprināts. taisnība vai nav?


interesanti kuraa auto darbniicaa Tev to staastija?
Offline
wu-ryder
15. Oct 2013, 00:42 #17750

Kopš: 13. Mar 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 793

Braucu ar: e3*/e3* M///


14 Oct 2013, 20:59:46 ap321 rakstīja:
Šodien Jelgavā vienā auto darbnīcā man teica, ka esot bijis LAF'ā un no nākamā gada arī ProAm mašīnām obligāti būs jābūt drošības karkasam, esot itkā jau pieņemts lēmums un apstiprināts. taisnība vai nav?


Labak nebrauc uz turieni vairs
Offline
wu-ryder
15. Oct 2013, 00:43 #17751

Kopš: 13. Mar 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 793

Braucu ar: e3*/e3* M///


15 Oct 2013, 00:04:39 defekc rakstīja:

14 Oct 2013, 20:59:46 ap321 rakstīja:
Šodien Jelgavā vienā auto darbnīcā man teica, ka esot bijis LAF'ā un no nākamā gada arī ProAm mašīnām obligāti būs jābūt drošības karkasam, esot itkā jau pieņemts lēmums un apstiprināts. taisnība vai nav?


interesanti kuraa auto darbniicaa Tev to staastija?


Gan jau viena no tam 8am Jelgavas sporta darbnicam kur drifteniekus buvee
Offline
DoubleD
15. Oct 2013, 09:12 #17752

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325


14 Oct 2013, 22:46:29 PinkaDH rakstīja:
Piekrītu ka vajag uzlabot strīta teh noteikumus lai var nopietnāk sagatavot tehniku un tas viss kļūtu skatāmāks. Un tie kas domā ka bmw jaudu var tikai pacelt ar V8 palīdzību, vienmēr ir variants arī uzmest gliemezi, būs legāli un jaudas pietiekami!

Tu tikko pateici tā, itkā turbo kits maksātu 700Lvl
V8 ir lētāks izmaksu ziņā, nekā turbo projekts.
Cik VEMS tagad maksā ~500Ls?

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
artys
15. Oct 2013, 09:25 #17753

Kopš: 10. May 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 11258

Braucu ar: E30 cabrio, E53

Tagad ir ļoti labs klašu sadalījums. Jaunie censoņi var sevi izmēģināt street`ā pie zemām izmaksām, vienīgi daži jau vairākus gadus ir aizsēdējušies šajā klasē, līdz ar to intriga/intrese jaunajiem zūd.

Tas pats ProAM klasei - daži lēkā no Pro uz ProAM klasi šurp turp. Ja ielīdi Pro lauciņā, tad tur arī cīnies

Pie Street klases, gribētos, lai beidzot atļauj lietot hidro roķeni, pārējais gan var palikt pa vecam

Pats nebraucu, skats no malas

-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas
Offline
Archuks
15. Oct 2013, 09:31 #17754

Kopš: 31. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7947

Braucu ar: EVO


15 Oct 2013, 09:25:40 artys rakstīja:
Tagad ir ļoti labs klašu sadalījums. Jaunie censoņi var sevi izmēģināt street`ā pie zemām izmaksām, vienīgi daži jau vairākus gadus ir aizsēdējušies šajā klasē, līdz ar to intriga/intrese jaunajiem zūd.

Tas pats ProAM klasei - daži lēkā no Pro uz ProAM klasi šurp turp. Ja ielīdi Pro lauciņā, tad tur arī cīnies

Pie Street klases, gribētos, lai beidzot atļauj lietot hidro roķeni, pārējais gan var palikt pa vecam

Pats nebraucu, skats no malas

Tu zini, cik izmaksā PRO gonka + cik izmaksā PRO gonka, ja gribi cīnīties par vismaz kaut kādām vietām? Cilvēks pamēģina PRO, saprot, ka pie tādiem cipariem nevar atļauties braukt...šajā gadījumā viņam nebraukt vispār vai tomēr labāk braukt ProAm? ProAm nav Streets, kur brauc tikai iesācēji...un, manuprāt, ProAm šogad kopvērtējuma un cīņu ziņā bija daudz interesantāks par LV čempionātu.
Offline
DoubleD
15. Oct 2013, 09:34 #17755

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

Tak kāda jēga vispār .lv braukt PRO gonkās, ja no ~5ām sacensībām, 2ās ir tikai tandēmu braucieni, un 3ās - rezultāti pēc qualifikācijas, tad kāda jēga būvēt tādu tačku, pirkt riepas, ja tu pat normāli izbraukties nedabon

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
v12_kilr
15. Oct 2013, 09:42 #17756

Kopš: 04. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 415

Braucu ar: E30

streeta domaju neko nevajag mainit, nevajag tur nekadas hidrauliskas rocenes
dodiet labak uztadit normalas sporta taburetes, a ne braucas ar vecas "recaro tipa" nonostiprinatas originalas sekekliem
Offline
6500
15. Oct 2013, 09:50 #17757

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


15 Oct 2013, 09:34:40 DoubleD rakstīja:
Tak kāda jēga vispār .lv braukt PRO gonkās, ja no ~5ām sacensībām, 2ās ir tikai tandēmu braucieni, un 3ās - rezultāti pēc qualifikācijas, tad kāda jēga būvēt tādu tačku, pirkt riepas, ja tu pat normāli izbraukties nedabon


viss kartiba daini,tiesi uz nakoso gadu ir doma mainiit so lietu...kaa ari nakoso gadu PRO LV cempi pagaidam jau paredzeeti 7posmi

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Janis_L
15. Oct 2013, 09:52 #17758

Kopš: 03. Sep 2012

No: Piltene

Ziņojumi: 454

Braucu ar: E39 530d M'ka


14 Oct 2013, 23:51:07 7781 rakstīja:
Par šauru pierītes. Viens ieliek V8, uzreiz bars ar sekotājiem un visi saliek v8. Es nesaku, ka tas būtu slikts variants, bet ir daudz citi veidi, kā likt e36, e30 kūpēt un pie viena braukt strētā. Vajag vnk uztaisīt kkādus DIY priekš muļķiem, kas nesaprot, ka starp 2.8 un 4.0 ir vēl daudz risinājumu.



+1
Offline
artys
15. Oct 2013, 10:02 #17759

Kopš: 10. May 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 11258

Braucu ar: E30 cabrio, E53


15 Oct 2013, 09:31:22 Archuks rakstīja:

15 Oct 2013, 09:25:40 artys rakstīja:
Tagad ir ļoti labs klašu sadalījums. Jaunie censoņi var sevi izmēģināt street`ā pie zemām izmaksām, vienīgi daži jau vairākus gadus ir aizsēdējušies šajā klasē, līdz ar to intriga/intrese jaunajiem zūd.

Tas pats ProAM klasei - daži lēkā no Pro uz ProAM klasi šurp turp. Ja ielīdi Pro lauciņā, tad tur arī cīnies

Pie Street klases, gribētos, lai beidzot atļauj lietot hidro roķeni, pārējais gan var palikt pa vecam

Pats nebraucu, skats no malas

Tu zini, cik izmaksā PRO gonka + cik izmaksā PRO gonka, ja gribi cīnīties par vismaz kaut kādām vietām? Cilvēks pamēģina PRO, saprot, ka pie tādiem cipariem nevar atļauties braukt...šajā gadījumā viņam nebraukt vispār vai tomēr labāk braukt ProAm? ProAm nav Streets, kur brauc tikai iesācēji...un, manuprāt, ProAm šogad kopvērtējuma un cīņu ziņā bija daudz interesantāks par LV čempionātu.
Zinu ļoti labi cik izmaksā.
Viens ir pamēģināt, otrs lekāt no klases uz klasi ik pēc laika. Dažbrīd radās iespaids, ka cilvēku vairāk stimulēja noraut kausu ProAM klasē, nevis finansiālas grūtības
Ne man viņi konkurenti un ne man viņi ceļ kausus nost, vienkārši izklāstu savu redzējumu no malas. Man kā skatītājam ir interesanti redzēt konkurenci/sacensību par godalgotajām vietām.

-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas
Offline
Valcha
15. Oct 2013, 10:11 #17760

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21283

Braucu ar: ar ar ar ..


15 Oct 2013, 09:52:35 Janis_L rakstīja:

14 Oct 2013, 23:51:07 7781 rakstīja:
Par šauru pierītes. Viens ieliek V8, uzreiz bars ar sekotājiem un visi saliek v8. Es nesaku, ka tas būtu slikts variants, bet ir daudz citi veidi, kā likt e36, e30 kūpēt un pie viena braukt strētā. Vajag vnk uztaisīt kkādus DIY priekš muļķiem, kas nesaprot, ka starp 2.8 un 4.0 ir vēl daudz risinājumu.



+1


Pēc 2013 kopvērtējuma no pirmā 15nieka 12 ir V8 .. Laikam jau neattaisnojas V8
Offline

Moderatori: 6500, 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Krauze, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo