Online
Pašreiz BMWPower skatās 66 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Drifts VI
Autors | Ziņojums |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
14 Oct 2013, 20:52:19 Atmars rakstīja:
14 Oct 2013, 19:53:18 kurlis rakstīja:
14 Oct 2013, 18:33:37 Ridlihs rakstīja:
14 Oct 2013, 14:45:27 Valcha rakstīja:
Domāju, ka viens no ieemesliem ir drošība
Vai tad ar trubu rāmi priekšā nav drošāk?
Ja tevī tāds ieliek ?
Tapēc jau tās dugas vajadzīgas
Nu es arī tā domāju jeb tā nav? | Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
14 Oct 2013, 21:23:22 PinkaDH rakstīja:
14 Oct 2013, 20:59:46 ap321 rakstīja:
Šodien Jelgavā vienā auto darbnīcā man teica, ka esot bijis LAF'ā un no nākamā gada arī ProAm mašīnām obligāti būs jābūt drošības karkasam, esot itkā jau pieņemts lēmums un apstiprināts. taisnība vai nav?
Nu ja tā ir taisnība tad arī strītam jāatļauj modifikācijas piekarē un pilnībā jāpārskata tehniskie noteikumi.
Man personīgi patīk leišu prakse, pro mašīnas ir dugotās, street visas pārējās, bet ar ierobežojumu cik lieli riteņi var būt strītam...
Tad ar tām šobrīdējām ProAM mašīnām, kurām neiemetina būri , būs atļauts streetā braukt?
Un ja street klasei ļaus sākt modificēt pārāk daudz mašīnas, tad jau pazudīs street jēga, ne tā [ Šo ziņu laboja Ridlihs, 14 Oct 2013, 21:59:28 ] | Offline | | |
RoDeO | | Kopš: 30. Aug 2006
Ziņojumi: 229
Braucu ar:
| domaju ka tas street tackas vajag mazliet niknakas. kko atlaut vairak, jo savadak tas streets ne peec kaa neizskatas labi ja 20% no visiem brauc kaut cik.
nezinu tikai ka ierobezot lai neaiziet kosmosaa tie drapekli. | Offline | | |
elinee | | Kopš: 03. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1618
Braucu ar:
|
14 Oct 2013, 20:59:46 ap321 rakstīja:
Šodien Jelgavā vienā auto darbnīcā man teica, ka esot bijis LAF'ā un no nākamā gada arī ProAm mašīnām obligāti būs jābūt drošības karkasam, esot itkā jau pieņemts lēmums un apstiprināts. taisnība vai nav?
davai vel kaut ko..
nu dzeki..
ka tas iespejams..vel pat sapulces nava bijusas..pat kopsapulces..un kas tev to lafa vareja pateikt ..nu vaks kaut kads ar jums
[ Šo ziņu laboja elinee, 14 Oct 2013, 22:24:11 ] | Offline | | |
sejejs | | Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
| Tie džeki trakāki baumotāji par bābām. | Offline | | |
PinkaDH | | Kopš: 31. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 846
Braucu ar: BMW F11 RN-20; Nissan RS13 1JZ
|
14 Oct 2013, 22:17:29 RoDeO rakstīja:
domaju ka tas street tackas vajag mazliet niknakas. kko atlaut vairak, jo savadak tas streets ne peec kaa neizskatas labi ja 20% no visiem brauc kaut cik.
nezinu tikai ka ierobezot lai neaiziet kosmosaa tie drapekli.
Piekrītu ka vajag uzlabot strīta teh noteikumus lai var nopietnāk sagatavot tehniku un tas viss kļūtu skatāmāks. Un tie kas domā ka bmw jaudu var tikai pacelt ar V8 palīdzību, vienmēr ir variants arī uzmest gliemezi, būs legāli un jaudas pietiekami!
----------------- Nissan RS13 1JZ-GTE | Offline | | |
7781 | | Kopš: 24. Jul 2010
Ziņojumi: 813
Braucu ar:
| Par šauru pierītes. Viens ieliek V8, uzreiz bars ar sekotājiem un visi saliek v8. Es nesaku, ka tas būtu slikts variants, bet ir daudz citi veidi, kā likt e36, e30 kūpēt un pie viena braukt strētā. Vajag vnk uztaisīt kkādus DIY priekš muļķiem, kas nesaprot, ka starp 2.8 un 4.0 ir vēl daudz risinājumu.
| Offline | | |
Fruktists | | Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
| Nu jūs jau te kā tādi rallisti sākat runāt... Lai streets būtu skatāmāks, vajag spriedelelēt kā braukt labāk trennēties, nevis kā mašīnas vairāk uzķīlēt...
PS Tas protams pie nosacījuma, ja strīts vairāk domāts iesācējiem, nevis trūcīgiem profiņiem | Offline | | |
|
defekc | | Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14462
Braucu ar: BMW
|
14 Oct 2013, 20:59:46 ap321 rakstīja:
Šodien Jelgavā vienā auto darbnīcā man teica, ka esot bijis LAF'ā un no nākamā gada arī ProAm mašīnām obligāti būs jābūt drošības karkasam, esot itkā jau pieņemts lēmums un apstiprināts. taisnība vai nav?
interesanti kuraa auto darbniicaa Tev to staastija? | Offline | | |
wu-ryder | | Kopš: 13. Mar 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 793
Braucu ar: e3*/e3* M///
|
14 Oct 2013, 20:59:46 ap321 rakstīja:
Šodien Jelgavā vienā auto darbnīcā man teica, ka esot bijis LAF'ā un no nākamā gada arī ProAm mašīnām obligāti būs jābūt drošības karkasam, esot itkā jau pieņemts lēmums un apstiprināts. taisnība vai nav?
Labak nebrauc uz turieni vairs
| Offline | | |
wu-ryder | | Kopš: 13. Mar 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 793
Braucu ar: e3*/e3* M///
|
15 Oct 2013, 00:04:39 defekc rakstīja:
14 Oct 2013, 20:59:46 ap321 rakstīja:
Šodien Jelgavā vienā auto darbnīcā man teica, ka esot bijis LAF'ā un no nākamā gada arī ProAm mašīnām obligāti būs jābūt drošības karkasam, esot itkā jau pieņemts lēmums un apstiprināts. taisnība vai nav?
interesanti kuraa auto darbniicaa Tev to staastija?
Gan jau viena no tam 8am Jelgavas sporta darbnicam kur drifteniekus buvee | Offline | | |
DoubleD | | Kopš: 01. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 50162
Braucu ar: HH-325
|
14 Oct 2013, 22:46:29 PinkaDH rakstīja:
Piekrītu ka vajag uzlabot strīta teh noteikumus lai var nopietnāk sagatavot tehniku un tas viss kļūtu skatāmāks. Un tie kas domā ka bmw jaudu var tikai pacelt ar V8 palīdzību, vienmēr ir variants arī uzmest gliemezi, būs legāli un jaudas pietiekami!
Tu tikko pateici tā, itkā turbo kits maksātu 700Lvl
V8 ir lētāks izmaksu ziņā, nekā turbo projekts.
Cik VEMS tagad maksā ~500Ls?
----------------- раз пошла такая пьянка ... | Offline | | |
artys | | Kopš: 10. May 2008
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 11258
Braucu ar: E30 cabrio, E53
| Tagad ir ļoti labs klašu sadalījums. Jaunie censoņi var sevi izmēģināt street`ā pie zemām izmaksām, vienīgi daži jau vairākus gadus ir aizsēdējušies šajā klasē, līdz ar to intriga/intrese jaunajiem zūd.
Tas pats ProAM klasei - daži lēkā no Pro uz ProAM klasi šurp turp. Ja ielīdi Pro lauciņā, tad tur arī cīnies
Pie Street klases, gribētos, lai beidzot atļauj lietot hidro roķeni, pārējais gan var palikt pa vecam
Pats nebraucu, skats no malas
----------------- Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas | Offline | | |
Archuks | | Kopš: 31. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7947
Braucu ar: EVO
|
15 Oct 2013, 09:25:40 artys rakstīja:
Tagad ir ļoti labs klašu sadalījums. Jaunie censoņi var sevi izmēģināt street`ā pie zemām izmaksām, vienīgi daži jau vairākus gadus ir aizsēdējušies šajā klasē, līdz ar to intriga/intrese jaunajiem zūd.
Tas pats ProAM klasei - daži lēkā no Pro uz ProAM klasi šurp turp. Ja ielīdi Pro lauciņā, tad tur arī cīnies
Pie Street klases, gribētos, lai beidzot atļauj lietot hidro roķeni, pārējais gan var palikt pa vecam
Pats nebraucu, skats no malas
Tu zini, cik izmaksā PRO gonka + cik izmaksā PRO gonka, ja gribi cīnīties par vismaz kaut kādām vietām? Cilvēks pamēģina PRO, saprot, ka pie tādiem cipariem nevar atļauties braukt...šajā gadījumā viņam nebraukt vispār vai tomēr labāk braukt ProAm? ProAm nav Streets, kur brauc tikai iesācēji...un, manuprāt, ProAm šogad kopvērtējuma un cīņu ziņā bija daudz interesantāks par LV čempionātu. | Offline | | |
DoubleD | | Kopš: 01. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 50162
Braucu ar: HH-325
| Tak kāda jēga vispār .lv braukt PRO gonkās, ja no ~5ām sacensībām, 2ās ir tikai tandēmu braucieni, un 3ās - rezultāti pēc qualifikācijas, tad kāda jēga būvēt tādu tačku, pirkt riepas, ja tu pat normāli izbraukties nedabon
----------------- раз пошла такая пьянка ... | Offline | | |
v12_kilr | | Kopš: 04. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 415
Braucu ar: E30
| streeta domaju neko nevajag mainit, nevajag tur nekadas hidrauliskas rocenes
dodiet labak uztadit normalas sporta taburetes, a ne braucas ar vecas "recaro tipa" nonostiprinatas originalas sekekliem | Offline | | |
|
6500 | | Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
|
15 Oct 2013, 09:34:40 DoubleD rakstīja:
Tak kāda jēga vispār .lv braukt PRO gonkās, ja no ~5ām sacensībām, 2ās ir tikai tandēmu braucieni, un 3ās - rezultāti pēc qualifikācijas, tad kāda jēga būvēt tādu tačku, pirkt riepas, ja tu pat normāli izbraukties nedabon
viss kartiba daini,tiesi uz nakoso gadu ir doma mainiit so lietu...kaa ari nakoso gadu PRO LV cempi pagaidam jau paredzeeti 7posmi
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
Janis_L | | Kopš: 03. Sep 2012
No: Piltene
Ziņojumi: 454
Braucu ar: E39 530d M'ka
|
14 Oct 2013, 23:51:07 7781 rakstīja:
Par šauru pierītes. Viens ieliek V8, uzreiz bars ar sekotājiem un visi saliek v8. Es nesaku, ka tas būtu slikts variants, bet ir daudz citi veidi, kā likt e36, e30 kūpēt un pie viena braukt strētā. Vajag vnk uztaisīt kkādus DIY priekš muļķiem, kas nesaprot, ka starp 2.8 un 4.0 ir vēl daudz risinājumu.
+1 | Offline | | |
artys | | Kopš: 10. May 2008
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 11258
Braucu ar: E30 cabrio, E53
|
15 Oct 2013, 09:31:22 Archuks rakstīja:
15 Oct 2013, 09:25:40 artys rakstīja:
Tagad ir ļoti labs klašu sadalījums. Jaunie censoņi var sevi izmēģināt street`ā pie zemām izmaksām, vienīgi daži jau vairākus gadus ir aizsēdējušies šajā klasē, līdz ar to intriga/intrese jaunajiem zūd.
Tas pats ProAM klasei - daži lēkā no Pro uz ProAM klasi šurp turp. Ja ielīdi Pro lauciņā, tad tur arī cīnies
Pie Street klases, gribētos, lai beidzot atļauj lietot hidro roķeni, pārējais gan var palikt pa vecam
Pats nebraucu, skats no malas
Tu zini, cik izmaksā PRO gonka + cik izmaksā PRO gonka, ja gribi cīnīties par vismaz kaut kādām vietām? Cilvēks pamēģina PRO, saprot, ka pie tādiem cipariem nevar atļauties braukt...šajā gadījumā viņam nebraukt vispār vai tomēr labāk braukt ProAm? ProAm nav Streets, kur brauc tikai iesācēji...un, manuprāt, ProAm šogad kopvērtējuma un cīņu ziņā bija daudz interesantāks par LV čempionātu.
Zinu ļoti labi cik izmaksā.
Viens ir pamēģināt, otrs lekāt no klases uz klasi ik pēc laika. Dažbrīd radās iespaids, ka cilvēku vairāk stimulēja noraut kausu ProAM klasē, nevis finansiālas grūtības
Ne man viņi konkurenti un ne man viņi ceļ kausus nost, vienkārši izklāstu savu redzējumu no malas. Man kā skatītājam ir interesanti redzēt konkurenci/sacensību par godalgotajām vietām.
----------------- Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas | Offline | | |
Valcha | | Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 21283
Braucu ar: ar ar ar ..
|
15 Oct 2013, 09:52:35 Janis_L rakstīja:
14 Oct 2013, 23:51:07 7781 rakstīja:
Par šauru pierītes. Viens ieliek V8, uzreiz bars ar sekotājiem un visi saliek v8. Es nesaku, ka tas būtu slikts variants, bet ir daudz citi veidi, kā likt e36, e30 kūpēt un pie viena braukt strētā. Vajag vnk uztaisīt kkādus DIY priekš muļķiem, kas nesaprot, ka starp 2.8 un 4.0 ir vēl daudz risinājumu.
+1
Pēc 2013 kopvērtējuma no pirmā 15nieka 12 ir V8 .. Laikam jau neattaisnojas V8 | Offline | | |
|
Moderatori: 6500, 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Krauze, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|