Autors | Ziņojums |
BADMANS | |
Kopš: 08. Feb 2004
No: Cēsis
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower
|
15 Feb 2014, 01:15:39 Driver rakstīja:
Kads tevi bus apjajis! Vainu uz detaju, vai ari likrocigu darbu
Ko var izdarit nepareizi mainot, kas iespaidotu augshmineto? |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Nezinu un negribu mineet, kas izdarits likrocigi, bet lieku uz to, ka sajugs tev visu laiku ir puspiespiests, tapec gan izslid, gan nepiecieshams mazaks speks, lai to varetu izspiest lidz galam.
Bet visdrizak, ka kurvis ir suuds ar sudigakam atsperem un tas ari viss
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
BADMANS | |
Kopš: 08. Feb 2004
No: Cēsis
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower
| Par kurvi shaubu nav.... |
Offline | |
|
HE9600 | |
Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2455
Braucu ar: Veciem BMW
| Tam auto ir SAC sajūgs, tur uzstādot var pieļaut ļoti daudz kļūdu, ka pat jauns komplekts var slīdēt/drebināt auto/pedāli.
Ja nav ievērota šī procedūra, tad rauj vien kārbu nost, kamēr nav par vēlu.
http://www.youtube.com/watch?v=Tp5KeAQntGM |
Offline | |
|
AF | |
Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| tā ierīce ir, nezinu, priekš super līkrocīgiem cilvēkiem
To visu nav nepieciešamība daŗīt, uzstādod kurvi, tev viņu ar preses palkīdzību ir jāuzved, un kad viss ir uzlikts, kārba un auto gatvas darbam, piedarbinot auto ir mierīgi jāizspiež sajūgs un mierīgi jāatlaiž un tā jāizdara 2-3 riezes, kad sajutīsi, ka grozs ir nostājies kā vajag, un sajūga pedālim ir parādījies normāls garš gājiens.
Un šīs tools to vnk aizvieto.
Ja atceraties man bija problema ka jauns LUK koplekts nenormāli slīdēja uz 2.0d, uzliku jaunu m50b25 sajūga disku un veco, iepriekšējo grozu kas tika lietots gadu (pirms uzstādīšanas atvilkts) un tagad braukāju bez problēmām.
Takā, rezumē, jauns grozs bija defektīvs
Starpcitu, Latvijā reti kuram ir tas SACS/Luk tools, un visi iztiek bez viņa[ Šo ziņu laboja AF, 15 Feb 2014, 09:05:43 ] |
Offline | |
|
HE9600 | |
Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2455
Braucu ar: Veciem BMW
| man miestā pat vairāki tooli ir, protams, ne pirkti par kosmosu, bet darināti pie vietējā virpotāja.
Ja vajag likt vienreiz mūžā, protams, var čakarēties ar presi, bakstīt regulējošās plāksnes ar skrūvgriezi utt., ja tāds sajūgs jāliek reizi mēnesī, tad vieglāk uzlikt ar štrumu, ar garantiju. Ja maksā par padarīto, tad ottreiz raut kārbu par brīvu galīgi nav manās vēlmēs.
tava aprakstītā problēma jau vien norāda par lažu montāžā (lieku uz to 99%, nevis detaļas brāķi) + ne visi SAC`i tik skaisti pieregulējas spiežot sajūgu (neder uzvilkšana līdz galam presē, sevišķi ja spararats netiek likts jauns un ir padilis/novirpota plakne)[ Šo ziņu laboja HE9600, 15 Feb 2014, 09:30:54 ] |
Offline | |
|
AF | |
Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| tev tur ir 100% taisnība un piekrītu, ka ikdienas darbā tas visu paātrina. |
Offline | |
|
cndr | |
Kopš: 11. Dec 2010
Ziņojumi: 389
Braucu ar:
| Ko lai uzklāj uz vējstikla, lai veidotu hidrofobu virsmu? Ir kaut kādas plēves un smēres, ko labāk izvēlēties? |
Offline | |
|
|
janisar330 | |
Kopš: 22. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 472
Braucu ar: e46 330D
| pēc metāla nogruntēšanas cik ilgi es drīkstu atstāt nogruntēto detaļu nekrāsojot? respektiivi vai driikst nogrunteet un kraasot tikai peec kaadaam 2 nedēļām? vai peec tam kad kraasoshu kraasa tureesies un nekritiis nost? [ Šo ziņu laboja janisar330, 15 Feb 2014, 12:40:37 ] |
Offline | |
|
Orkaans | |
Kopš: 26. Dec 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 264
Braucu ar: e46
| Vari krāsot arī pēc mēneša vai diviem ,tikai neaizmirsti pirms krāsošanas grunti noslīpēt |
Offline | |
|
BADMANS | |
Kopš: 08. Feb 2004
No: Cēsis
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower
|
15 Feb 2014, 09:19:36 HE9600 rakstīja:
man miestā pat vairāki tooli ir, protams, ne pirkti par kosmosu, bet darināti pie vietējā virpotāja.
Ja vajag likt vienreiz mūžā, protams, var čakarēties ar presi, bakstīt regulējošās plāksnes ar skrūvgriezi utt., ja tāds sajūgs jāliek reizi mēnesī, tad vieglāk uzlikt ar štrumu, ar garantiju. Ja maksā par padarīto, tad ottreiz raut kārbu par brīvu galīgi nav manās vēlmēs.
tava aprakstītā problēma jau vien norāda par lažu montāžā (lieku uz to 99%, nevis detaļas brāķi) + ne visi SAC`i tik skaisti pieregulējas spiežot sajūgu (neder uzvilkšana līdz galam presē, sevišķi ja spararats netiek likts jauns un ir padilis/novirpota plakne)
Tikai tads sikums, kaa pieradit servisniekiem vinju kljudu |
Offline | |
|
janisar330 | |
Kopš: 22. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 472
Braucu ar: e46 330D
| ok
|
Offline | |
|
igorchiks | |
Kopš: 22. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 91
Braucu ar: ar Bobiku Shit questions
| Spechuki sakiet, ja dīzelim pie slodzes uzsaakot braukshanu parādas vibrācija, kas pie vainas motora spilveni? Vai kas cits? Jaa tas ir automāts! [ Šo ziņu laboja igorchiks, 15 Feb 2014, 14:04:28 ] |
Offline | |
|
uteo | |
Kopš: 26. Jun 2010
No: Sigulda
Ziņojumi: 959
Braucu ar:
|
14 Feb 2014, 13:34:12 uteo rakstīja:
Kam domāts tas mazais termostatiņš, kas bildē?
Neviens nezina, vēl aktuāli |
Offline | |
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16185
Braucu ar:
|
15 Feb 2014, 14:04:08 igorchiks rakstīja:
Spechuki sakiet, ja dīzelim pie slodzes uzsaakot braukshanu parādas vibrācija, kas pie vainas motora spilveni? Vai kas cits? Jaa tas ir automāts!
vibracijas medz but visadas,bet visticamak ka spilveni |
Offline | |
|
Siipols | |
Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
|
15 Feb 2014, 14:04:08 igorchiks rakstīja:
Spechuki sakiet, ja dīzelim pie slodzes uzsaakot braukshanu parādas vibrācija, kas pie vainas motora spilveni? Vai kas cits? Jaa tas ir automāts!
Sajūga grozs,spararats,kardāna piekaramais gultnis,kardāna mufta utt.
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga |
Offline | |
|
|
Paskevakas | |
Kopš: 13. Jan 2012
Ziņojumi: 95
Braucu ar: muti
| kur var dabuut shaadu atsleegu uz 27
[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=t7l22s0mdb052iitcil0.jpg][/URL]
un kaadu kompresijas meeriitaaju pirkt(diizelja)mosh arii kaadam abas lietas ir uz tirdzinju vai iznomaat?? |
Offline | |
|
knapais | |
Kopš: 10. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 94
Braucu ar: np300,e46
| Kāds nezin kādu manuāli vai pamācību netā kā salikt m52tub28 sadalenēm zobratus, ķēdi, vanosus (bez speciālajiem bmw instrumentiem)?
|
Offline | |
|
VWfans | |
Kopš: 16. Jul 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 2604
Braucu ar:
| Esmu noraizējies. Nopirku jaunu auto, vēl nav pusgads pagājis. Cerēju, ka varēšu kādus 4-5 gadus braukt bez tehniskām problēmām. Tomēr pēc trim mēnešiem pie 5 tūkst.km nobraukuma sāka kaut kas grabēt apakšā - dzirdams otrajā un trešajā pārnesumā uz bedraina grants ceļa pie maziem motora apgriezieniem. Uz laba ceļa nekādu sūdzību nav. Pieteicos pie dīlera uz servisu, viņi auto apskatīja un neko neatrada. Grabēšana turpinājās, un es drošības labad atrādīju auto piemājas servisā (esmu no laukiem, dīleris man ir patālu). Arī šie neko neatrada, taču braukt esot droši.
Tagad nobraukums 7700 km. Grabēšana nerimstas. Esmu pieteicies vēlreiz pie dīlera. Prasīšu, lai meklē vainu vēlreiz. Bet, ja neatradīs vainu, ko tad? Vai man jābrauc ar reāli grabošu auto, lai gan tam tikai pieci mēneši? Lasīju vienā krievu forumā, ka šim auto modelim vājā vieta esot motora atbalsta spilveni. Lūdzu, kādi komentāri? |
Offline | |
|
karlsonss | |
Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Fabia?
Aizbrauc pie cita dilera... |
Offline | |
|