Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 105 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Pieredze, padomi, saskarsme ar CP 5

AutorsZiņojums
hronists
22. Jul 2019, 16:37 #17701

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


22 Jul 2019, 16:33:01 @karlitto rakstīja:
hronists nesastopas ar citiem 85km/h braucējiem, jo pats tā brauc... lai tādu sastaptu ir jābrauc ātrāk..


jā, raksti vēl kā tu pa vadiem redzi kā es braucu
Offline
smudo
22. Jul 2019, 16:42 #17702

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3690

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Katrs brauc pec savam spejam un izpratnes par drosu atrumu. Uz tinuzu sosejas esmu daudz reizes dzinis auto, kas brauc gar radariem vai videja atruma zonu zem atlauta. Par +10-12 km/h pec GPS, kas vasara ir 117 kmh pec spidometra, neviena bilde nav atnakusi. Pamata tur plusma iet normla atruma un ir bijis, ka pedeja menesa laika CP neaptureja braucot pa tinuzu soseju uz 121 kmh pec WAZE (visa plusma ta brauca kada 10 auto kolonna). Lenie brauceji rausta satiskmi, bet es par to nesatraucos, jo gan jau viniem pasiem labak zinams (vai ari ne), kapec vini brauc zem plusmas videja atruma. Skaidrs ir tas, ka tadus satiksmes dalibniekis nekad nesodis ar naudas sodiem un tas ir OK, jo citadi ziema vini baidoties no soda var klut ari bistami. Tapat nesatraucos par atrajiem braucejiem, bet tie pedeja laika ir palikusi relativs retums. Galvenais ir negulet pie stures un sekot lidzi tam, ko citi pats un citi dara!
Offline
subaru
22. Jul 2019, 17:01 #17703

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10311

Braucu ar: rokām uz stūres


22 Jul 2019, 16:36:35 @hronists rakstīja:

22 Jul 2019, 16:26:50 @subaru rakstīja:

22 Jul 2019, 15:52:11 @hronists rakstīja:

es baidos, ka 85 neierakstās definīcijā sēņotāji un principā mani viņi neuztrauc, jo es māku apdzīt.


stulbs vai līks esi?


nav jau problēma apdzīt ne 85, ne 80, ne cik tur braucošu auto.
Problēma sākas, ka uz ne pārāk pārskatāma ceļa ar pietiekami intensīvu satiksmi to 80 vai 85 braucēju panāk nākamais ne līdz galam drošais par sevi, tad nākamais un nākamais. Un tad kad jau ir rinda, tad piebrauc Tu visu varošais un pārliecinātais un ātrums rindas galā jau vairs nav 85 (kā brauc pirmais), bet gan visu laiku randomā mainās no 65 - 95.
Varbūt kādam ir ok tā braukt, bet man tomēr patīk braukt vienmērīgā ātrumā, nevis visu laiku ļurkāties un raustīties.
Tad nu lai tiktu garām tam uz 85 braucējam, ir jātiek garām vēl 15 citām mašīnām. Ja nav gluži taisns ceļš un ir samērā intensīva pretplūsma, tad to izdarīt nemaz nav tik viegli kā apdzīt vienu uz 85 braucošu automašīnu.

Un šis ir samērā bieži uz A nozīmes šosejām. Pietuvojies auto kolonai, protams, ka ātrums galā mainās pamatīgi. Tad sāc dzīt pa vienam, un tad lieliski var redzēt, ka ir viens (kolonas karalis), kurš arī ir galvenā problēma, kas izraisījis to drūzmēšanos.

Bet jebkurš apdzīšanas manevrs saistās ar paaugstinātu bīstamību tomēr. Un teikt, ka lēnāk braucošie nevienu neapdraud, būs nepareizi.


P.S. - lai hronists nepamodina sevī demagogu, piebildīšu, ka nav runa par acīmredzami apgrūtinātiem ceļa apstākļiem - piemēram, sniegs, ledus, tumsa, drausmīgas bedres utt.


a tu zini kāpēc kolonnai tā mainās ātrums? tāpēc, ka visādiem dalbajobiem lauž pagaidīt piecas minūtes kamēr visi pa vienam apdzīs un viņi metās dzīt kolonnu, kur visi dabon bremzēt lai dzinējs nedabūtu purnā fūri vai kas nu tur nāk pretī

es neesmu sēdējis astē ilgāk par 5 minūtēm, parasti visi sagaida savu šķirbu un apdzen. ja vien, protams, neuzrodas augstāk minētie dalbajobi, tad pasākums ievelkas kamēr visi mēģina glābt šitos suicidālos idiotus.


negvelz muļķības.
ja brauc lēnais, aiz viņa vēl 4 auto, ir 100% brīvs un pārredzams ceļš, aizliegumu nav un neviens no tiem 4 nedzen, tad nav runa par gaidīšanu 5 minūtes.

P.S. - tie, kas "bremzē lai ielaistu un izglābtu" visbiežāk sataisa sūdus. Pašam ir bijis - dzenu, skatos ir normāla vieta, kur atgriezties savā joslā, bet izrādās, ka nākamais (kuram, aiz muguras esmu plānojis atgriezties) kaut kādu iemeslu dēļ bremzē, lai mani palaistu sev priekšā, jo ir iedomājies, ka arī viņu es apdzīšu. Bieži nav tādi, bet laiku pa laikam gadās ar tādiem sastapties.

Nevajag te neko attaisnot - ja netaisies apdzīt, tad atstāj distanci. Brīdī, kad taisies apdzīt, tad jau sāc tuvoties un viss.

Offline
hronists
22. Jul 2019, 17:13 #17704

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


22 Jul 2019, 17:01:32 @subaru rakstīja:

negvelz muļķības.
ja brauc lēnais, aiz viņa vēl 4 auto, ir 100% brīvs un pārredzams ceļš, aizliegumu nav un neviens no tiem 4 nedzen, tad nav runa par gaidīšanu 5 minūtes.

P.S. - tie, kas "bremzē lai ielaistu un izglābtu" visbiežāk sataisa sūdus. Pašam ir bijis - dzenu, skatos ir normāla vieta, kur atgriezties savā joslā, bet izrādās, ka nākamais (kuram, aiz muguras esmu plānojis atgriezties) kaut kādu iemeslu dēļ bremzē, lai mani palaistu sev priekšā, jo ir iedomājies, ka arī viņu es apdzīšu. Bieži nav tādi, bet laiku pa laikam gadās ar tādiem sastapties.

Nevajag te neko attaisnot - ja netaisies apdzīt, tad atstāj distanci. Brīdī, kad taisies apdzīt, tad jau sāc tuvoties un viss.


mīļumiņ, tu taču nesāksi man oponēt, ka augstāk minēto kolonnu ātruma raustīšanas iemesls ir pidari, kas nemāk apdzīt? tb paskaidroju - apdzen kur tas ar veselu saprātu apveltītam cilvēkam neliekas pareizi - pret kalnu, līkumos, kad pretī nāk auto un ir skaidrs, ka viņš pat vienu auto nespēs apdzīt. Nu ja tā, tad es atklanos un tev iesaku veltīt dažas minūtes no sava dārgā laika, iesēsties astē 5+ auto kolonnai un pavērot kā izpildās bezsmadzeņu dzinēji. Iesaku turēt ~50m distanci lai ir laiks nobremzēt.
Offline
968-jk
22. Jul 2019, 17:20 #17705

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13642

Braucu ar: 30niekiem


22 Jul 2019, 17:01:32 @subaru rakstīja:


P.S. - tie, kas "bremzē lai ielaistu un izglābtu" visbiežāk sataisa sūdus. Pašam ir bijis - dzenu, skatos ir normāla vieta, kur atgriezties savā joslā, bet izrādās, ka nākamais (kuram, aiz muguras esmu plānojis atgriezties) kaut kādu iemeslu dēļ bremzē, lai mani palaistu sev priekšā, jo ir iedomājies, ka arī viņu es apdzīšu. Bieži nav tādi, bet laiku pa laikam gadās ar tādiem sastapties.

Nevajag te neko attaisnot - ja netaisies apdzīt, tad atstāj distanci. Brīdī, kad taisies apdzīt, tad jau sāc tuvoties un viss.


Nu ko Tu vari irst!? Apdzinēji lielākoties arī uztaisa auto plūsmas ātruma samazinājumu un raustīšanu. Ja autovadītāji brauc ar 95km/h, parādās "mūža lielākā darījuma līguma kavētāji", kas apdzen, iespraucas un liek apdzītajam samazināt ātrumu, lai drošībai palielinātu distanci starp priekšā ielekušo kavētāju. Dēļ tā automātiski visi aiz tikko apdzītā autovadītāja dabū smuki vilcieniņā strauji bremzēt.
Offline
karro
22. Jul 2019, 17:21 #17706

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: studentu variantu


22 Jul 2019, 17:01:32 @subaru rakstīja:

P.S. - tie, kas "bremzē lai ielaistu un izglābtu" visbiežāk sataisa sūdus. Pašam ir bijis - dzenu, skatos ir normāla vieta, kur atgriezties savā joslā, bet izrādās, ka nākamais (kuram, aiz muguras esmu plānojis atgriezties) kaut kādu iemeslu dēļ bremzē, lai mani palaistu sev priekšā, jo ir iedomājies, ka arī viņu es apdzīšu. Bieži nav tādi, bet laiku pa laikam gadās ar tādiem sastapties.

Nevajag te neko attaisnot - ja netaisies apdzīt, tad atstāj distanci. Brīdī, kad taisies apdzīt, tad jau sāc tuvoties un viss.




oiblee, pirms kāda pusotra gada šitā gadījās uz tās pašas tīnužu šosejas tumšā rudens vakarā. paskatos, ceļš tukšs, līnija - pārtrauktā, dzenu fūri, un opā, no līkuma - kurš tur fokken ir, tikai nezinot, to grūti pamanīt, iznirst pretimbraucējs, saprotu, ka būs riskanti, bremzēju, lai ielīstu atpakaļ aiz fūres, un ir , jo ir sajūta, ka auto vispār nestājas, apdzenamā fūre visu laiku ir blakām! tomēr kkā sabremzējos, iesprūku atpakaļ aiz fūres, spidometrā - ap 50. labais cilvēks bija bremzējis, lai es tipa vieglāk apdzītu

Offline
968-jk
22. Jul 2019, 17:21 #17707

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13642

Braucu ar: 30niekiem


22 Jul 2019, 17:18:57 @bertons rakstīja:
normaalai muusdienu mashiinai 110-120 ir normaals aatrums. uz 110 cik reizes menti braukushi pretim nekad neviens nav ceelis nost no trases. vilkties 90-100 tas tak jums miegs nenaak pie stuures?

no kura gada/modeļa sākas normāla mūsdienu mašīna? Brīvdienās vairāki apdzinēji bija smirdīgi, kūpoši S80. Gaidu to brīdi, kad @KaspichS šo sērgu likvidēs.
Offline
968-jk
22. Jul 2019, 17:23 #17708

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13642

Braucu ar: 30niekiem


22 Jul 2019, 17:21:39 @karro rakstīja:

22 Jul 2019, 17:01:32 @subaru rakstīja:

P.S. - tie, kas "bremzē lai ielaistu un izglābtu" visbiežāk sataisa sūdus. Pašam ir bijis - dzenu, skatos ir normāla vieta, kur atgriezties savā joslā, bet izrādās, ka nākamais (kuram, aiz muguras esmu plānojis atgriezties) kaut kādu iemeslu dēļ bremzē, lai mani palaistu sev priekšā, jo ir iedomājies, ka arī viņu es apdzīšu. Bieži nav tādi, bet laiku pa laikam gadās ar tādiem sastapties.

Nevajag te neko attaisnot - ja netaisies apdzīt, tad atstāj distanci. Brīdī, kad taisies apdzīt, tad jau sāc tuvoties un viss.




oiblee, pirms kāda pusotra gada šitā gadījās uz tās pašas tīnužu šosejas tumšā rudens vakarā. paskatos, ceļš tukšs, līnija - pārtrauktā, dzenu fūri, un opā, no līkuma - kurš tur fokken ir, tikai nezinot, to grūti pamanīt, iznirst pretimbraucējs, saprotu, ka būs riskanti, bremzēju, lai ielīstu atpakaļ aiz fūres, un ir , jo ir sajūta, ka auto vispār nestājas, apdzenamā fūre visu laiku ir blakām! tomēr kkā sabremzējos, iesprūku atpakaļ aiz fūres, spidometrā - ap 50. labais cilvēks bija bremzējis, lai es tipa vieglāk apdzītu


Fūrei bija jādod grīdā? Viņš acīmredzot redzēja labāk/tālāk pa to idiotu, kas vadīja tavu auto un laicīgi mēģināja paglābt visus no sūdiem.
Offline
Eicheberg
22. Jul 2019, 17:26 #17709

Kopš: 21. Nov 2017

Ziņojumi: 1052

Braucu ar:


22 Jul 2019, 16:36:35 @hronists rakstīja:

22 Jul 2019, 16:26:50 @subaru rakstīja:

22 Jul 2019, 15:52:11 @hronists rakstīja:

es baidos, ka 85 neierakstās definīcijā sēņotāji un principā mani viņi neuztrauc, jo es māku apdzīt.


stulbs vai līks esi?


nav jau problēma apdzīt ne 85, ne 80, ne cik tur braucošu auto.
Problēma sākas, ka uz ne pārāk pārskatāma ceļa ar pietiekami intensīvu satiksmi to 80 vai 85 braucēju panāk nākamais ne līdz galam drošais par sevi, tad nākamais un nākamais. Un tad kad jau ir rinda, tad piebrauc Tu visu varošais un pārliecinātais un ātrums rindas galā jau vairs nav 85 (kā brauc pirmais), bet gan visu laiku randomā mainās no 65 - 95.
Varbūt kādam ir ok tā braukt, bet man tomēr patīk braukt vienmērīgā ātrumā, nevis visu laiku ļurkāties un raustīties.
Tad nu lai tiktu garām tam uz 85 braucējam, ir jātiek garām vēl 15 citām mašīnām. Ja nav gluži taisns ceļš un ir samērā intensīva pretplūsma, tad to izdarīt nemaz nav tik viegli kā apdzīt vienu uz 85 braucošu automašīnu.

Un šis ir samērā bieži uz A nozīmes šosejām. Pietuvojies auto kolonai, protams, ka ātrums galā mainās pamatīgi. Tad sāc dzīt pa vienam, un tad lieliski var redzēt, ka ir viens (kolonas karalis), kurš arī ir galvenā problēma, kas izraisījis to drūzmēšanos.

Bet jebkurš apdzīšanas manevrs saistās ar paaugstinātu bīstamību tomēr. Un teikt, ka lēnāk braucošie nevienu neapdraud, būs nepareizi.


P.S. - lai hronists nepamodina sevī demagogu, piebildīšu, ka nav runa par acīmredzami apgrūtinātiem ceļa apstākļiem - piemēram, sniegs, ledus, tumsa, drausmīgas bedres utt.


a tu zini kāpēc kolonnai tā mainās ātrums? tāpēc, ka visādiem dalbajobiem lauž pagaidīt piecas minūtes kamēr visi pa vienam apdzīs un viņi metās dzīt kolonnu, kur visi dabon bremzēt lai dzinējs nedabūtu purnā fūri vai kas nu tur nāk pretī

es neesmu sēdējis astē ilgāk par 5 minūtēm, parasti visi sagaida savu šķirbu un apdzen. ja vien, protams, neuzrodas augstāk minētie dalbajobi, tad pasākums ievelkas kamēr visi mēģina glābt šitos suicidālos idiotus.


Nu gan tu sadirsi, kur ir tie pacietigie apdzineji redzami? Neviens nedzen visi droci, tevi laikam ieskaitot, tikai jasaka - laikam tas ir pat labak, neka skatities ka tizleni megina atkartot to ko lielie puikas dara
Offline
karro
22. Jul 2019, 17:26 #17710

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: studentu variantu


22 Jul 2019, 17:23:35 @968-jk rakstīja:

22 Jul 2019, 17:21:39 @karro rakstīja:

22 Jul 2019, 17:01:32 @subaru rakstīja:

P.S. - tie, kas "bremzē lai ielaistu un izglābtu" visbiežāk sataisa sūdus. Pašam ir bijis - dzenu, skatos ir normāla vieta, kur atgriezties savā joslā, bet izrādās, ka nākamais (kuram, aiz muguras esmu plānojis atgriezties) kaut kādu iemeslu dēļ bremzē, lai mani palaistu sev priekšā, jo ir iedomājies, ka arī viņu es apdzīšu. Bieži nav tādi, bet laiku pa laikam gadās ar tādiem sastapties.

Nevajag te neko attaisnot - ja netaisies apdzīt, tad atstāj distanci. Brīdī, kad taisies apdzīt, tad jau sāc tuvoties un viss.




oiblee, pirms kāda pusotra gada šitā gadījās uz tās pašas tīnužu šosejas tumšā rudens vakarā. paskatos, ceļš tukšs, līnija - pārtrauktā, dzenu fūri, un opā, no līkuma - kurš tur fokken ir, tikai nezinot, to grūti pamanīt, iznirst pretimbraucējs, saprotu, ka būs riskanti, bremzēju, lai ielīstu atpakaļ aiz fūres, un ir , jo ir sajūta, ka auto vispār nestājas, apdzenamā fūre visu laiku ir blakām! tomēr kkā sabremzējos, iesprūku atpakaļ aiz fūres, spidometrā - ap 50. labais cilvēks bija bremzējis, lai es tipa vieglāk apdzītu


Fūrei bija jādod grīdā? Viņš acīmredzot redzēja labāk/tālāk pa to idiotu, kas vadīja tavu auto un laicīgi mēģināja paglābt visus no sūdiem.


fūrei bija jāsaglabā braukšanas ātrums. ar Tavu loģiku - visas fūres, aiz kurām Tu brauc, 99% gadījumu redz labāk/tālāk, jo 1) vadītājs ir augstāk, 2) viņš Tev ir priekšā, tāpēc tās nedrīkst apdzīt.

ieslēdz tak galvu.

[ Šo ziņu laboja karro, 22 Jul 2019, 17:27:12 ]

Offline
Tikai_lasu
22. Jul 2019, 17:35 #17711

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Lai ienāk fūristu nu palabo, bet fūres vienmēr mauc pēc principa: jā esi sācis, tad pabeidz! Vienalga vai sācis dzīt, vai bremzēt, vai veceni drāzt. Blakus fūrei ir tikai viens ceļš- pedal to metal.
Offline
karro
22. Jul 2019, 17:40 #17712

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: studentu variantu

diezgan riskanta pieeja, bet ok, ņemšu vērā!
Offline
968-jk
22. Jul 2019, 17:42 #17713

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13642

Braucu ar: 30niekiem


22 Jul 2019, 17:35:49 @Tikai_lasu rakstīja:
Lai ienāk fūristu nu palabo, bet fūres vienmēr mauc pēc principa: jā esi sācis, tad pabeidz! Vienalga vai sācis dzīt, vai bremzēt, vai veceni drāzt. Blakus fūrei ir tikai viens ceļš- pedal to metal.

A, ja gan ceļ, gan bremzē sūdīgāk par fūri?
Offline
hronists
22. Jul 2019, 18:37 #17714

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


22 Jul 2019, 17:26:38 @Eicheberg rakstīja:


Nu gan tu sadirsi, kur ir tie pacietigie apdzineji redzami? Neviens nedzen visi droci, tevi laikam ieskaitot, tikai jasaka - laikam tas ir pat labak, neka skatities ka tizleni megina atkartot to ko lielie puikas dara


ja?

tad kad tu kādreiz nemetīsies apdzīt, bet pabrauksi minūti aiz tām 4-5 mašīnām, tu redzēsi, ka apdzen gan un to nevar pamanīt, kad tu acis aizmiedzis un purpinādams, ka tev nav atstājuši vietu kur ielīst mēģini viņas visas apdzīt.
Offline
subaru
22. Jul 2019, 18:37 #17715

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10311

Braucu ar: rokām uz stūres


22 Jul 2019, 17:13:39 @hronists rakstīja:

22 Jul 2019, 17:01:32 @subaru rakstīja:

negvelz muļķības.
ja brauc lēnais, aiz viņa vēl 4 auto, ir 100% brīvs un pārredzams ceļš, aizliegumu nav un neviens no tiem 4 nedzen, tad nav runa par gaidīšanu 5 minūtes.

P.S. - tie, kas "bremzē lai ielaistu un izglābtu" visbiežāk sataisa sūdus. Pašam ir bijis - dzenu, skatos ir normāla vieta, kur atgriezties savā joslā, bet izrādās, ka nākamais (kuram, aiz muguras esmu plānojis atgriezties) kaut kādu iemeslu dēļ bremzē, lai mani palaistu sev priekšā, jo ir iedomājies, ka arī viņu es apdzīšu. Bieži nav tādi, bet laiku pa laikam gadās ar tādiem sastapties.

Nevajag te neko attaisnot - ja netaisies apdzīt, tad atstāj distanci. Brīdī, kad taisies apdzīt, tad jau sāc tuvoties un viss.


mīļumiņ, tu taču nesāksi man oponēt, ka augstāk minēto kolonnu ātruma raustīšanas iemesls ir pidari, kas nemāk apdzīt? tb paskaidroju - apdzen kur tas ar veselu saprātu apveltītam cilvēkam neliekas pareizi - pret kalnu, līkumos, kad pretī nāk auto un ir skaidrs, ka viņš pat vienu auto nespēs apdzīt. Nu ja tā, tad es atklanos un tev iesaku veltīt dažas minūtes no sava dārgā laika, iesēsties astē 5+ auto kolonnai un pavērot kā izpildās bezsmadzeņu dzinēji. Iesaku turēt ~50m distanci lai ir laiks nobremzēt.


Tieši vakar braucu pa V-pils šoseju. Samērā gara auto rinda. Ātrums, protams, ļurkājas 60-80. Cik vien acs redz neviens nedzen, nav pārredzams - kaut kāds līkums vai kalns bij. Hujakš kaut kur kāds bremzē, attiecīgi visi pārējie arī. Ātrums nokrīt. Neviens nekur neizgriezās un neiegriezās. Pēc brīža atkal ātrums 80.
Un tas tā ne vienu reizi vien.
Kas tur - ghost raiders vai jātnieks bez galvas viņus dzina vai kas?
Kad dzinu garām tai rindai, tad kāds tur perdelēja pa telefonu, kāds cits sēdēja iekrampējies stūrē, kāds cits kaut ko diskutēja ar blakussēdētāju. Tā arī tie ātrumi mainās - brauc, aizrunājas, neseko ātrumam, tas mainās. Atkal pamana, ka brauc lēnām, uzspiež atpakaļ.

Pašam ir sanācis braukt mašīnā, kur šoferis kā runā ar kādu, tā ātrums uz šosejas nokrīt uz 65.
Offline
bmwaddict
23. Jul 2019, 00:17 #17716

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


22 Jul 2019, 18:37:55 @subaru rakstīja:
Tieši vakar braucu pa V-pils šoseju. Samērā gara auto rinda. Ātrums, protams, ļurkājas 60-80. Cik vien acs redz neviens nedzen, nav pārredzams - kaut kāds līkums vai kalns bij. Hujakš kaut kur kāds bremzē, attiecīgi visi pārējie arī. Ātrums nokrīt. Neviens nekur neizgriezās un neiegriezās. Pēc brīža atkal ātrums 80.
Un tas tā ne vienu reizi vien.
Kas tur - ghost raiders vai jātnieks bez galvas viņus dzina vai kas?
Kad dzinu garām tai rindai, tad kāds tur perdelēja pa telefonu, kāds cits sēdēja iekrampējies stūrē, kāds cits kaut ko diskutēja ar blakussēdētāju. Tā arī tie ātrumi mainās - brauc, aizrunājas, neseko ātrumam, tas mainās. Atkal pamana, ka brauc lēnām, uzspiež atpakaļ.

Pašam ir sanācis braukt mašīnā, kur šoferis kā runā ar kādu, tā ātrums uz šosejas nokrīt uz 65.


taada satiksme kad uz shosejas veidojas taada gara kolonna kur tauta brauc viens otram pakaljaa skatiidamies ir ljoti jutiiga uz katru mudaku kas samazina aatrumu, momentaa veidojas atpakaljejoshs vilnis kas saakotneeji tikai nedaudz liek samazinaat aatrumu tiem pirmajiem bet jo vairaaj mashiinas "atduraas" pret sho sabremzeeshanos jo straujaak sanaak samazinaat aatrumu jo venmeer buus kaads kas nedaudz par veelu noreagjeeja un taapeec naacaas bremzeet straujaak un savukaart tas kas vinjam aizmuguree arii dabuun bremzeet straujaak un taa kaa domino efekts kameer tas iespeejams rezulteejaas uz pilniigu stop un sastreegumu. shito var ekselenti noveerot te USA uz lielajiem freeway kas iet caur pilseetu jo mashiina aiz mashiinas visi itkaa norm brauc bet pietiek vienam pidaram izpildiities un pluusma tiek sachakareeta uz ilgu laiku vienk tie kas brauc tie jau vairs neredz kas aizmuguree peec tam notiekaas. piemeeram ja celjmalaa staav paaris mashiinas nezinu sabojaajushaas vai nostaajushaas taapeec ka kautkaada sadursme bija tad dazhiem indiviidiem obligaati vajag piebremzeet lai paboliitos kas tad tur noticis un rezultaataa veidojas reaals korkjis, to n-taas reizes esmu redzeejis, reizeem seedi korkjii kas tai vietaa nekad nav bijis un domaa - priekshaa laikam avaarija bet tad skaties malaa staav kaads sabojaajies un tiiko tiec garaam taa viss cejshs peekshji briivs paliek, viss tikai taapeec ka ir idinji kas grib paskatiities kas tur noticis un taapeec samazina aatrumu.
taa luuk veidojas konkreeti sastreegumi, atliek tikai "nevainiigi" samazinaat aatrumu.



vieniigais veids kaa atrisinaat situaaciju par ko juus te runaajat kad mashiina peec mashinas brauc un pluusma raustaas 60-80-60-80 ir palielinaat braukshanas aatrumu. taa ir elementaaraa matenaatika ko beerni apguust 3 klasee - lai samazinaatu sastreegumus uz celjiem ir jaapanaak ka dotajaa briidii dotajaa celja posmaa ir mazaak nekaa N automashiinas, respektiivi katrai automashiina ir uz celja ir jaapavada peec iespeejas mazaak laika, vieniigais veids kaa to atrisinaat veel bez celja paplashinaashanas ir braukshanas aatruma palielinaashana, nav iespeejams nekaads cits variants, matemaatiku veel neviens nav appisis.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 23 Jul 2019, 01:04:35 ]

Offline
RS7
23. Jul 2019, 07:24 #17717

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9319

Braucu ar: dīzeļ Teslu


23 Jul 2019, 00:17:10 @bmwaddict rakstīja:

22 Jul 2019, 18:37:55 @subaru rakstīja:
Tieši vakar braucu pa V-pils šoseju. Samērā gara auto rinda. Ātrums, protams, ļurkājas 60-80. Cik vien acs redz neviens nedzen, nav pārredzams - kaut kāds līkums vai kalns bij. Hujakš kaut kur kāds bremzē, attiecīgi visi pārējie arī. Ātrums nokrīt. Neviens nekur neizgriezās un neiegriezās. Pēc brīža atkal ātrums 80.
Un tas tā ne vienu reizi vien.
Kas tur - ghost raiders vai jātnieks bez galvas viņus dzina vai kas?
Kad dzinu garām tai rindai, tad kāds tur perdelēja pa telefonu, kāds cits sēdēja iekrampējies stūrē, kāds cits kaut ko diskutēja ar blakussēdētāju. Tā arī tie ātrumi mainās - brauc, aizrunājas, neseko ātrumam, tas mainās. Atkal pamana, ka brauc lēnām, uzspiež atpakaļ.

Pašam ir sanācis braukt mašīnā, kur šoferis kā runā ar kādu, tā ātrums uz šosejas nokrīt uz 65.


taada satiksme kad uz shosejas veidojas taada gara kolonna kur tauta brauc viens otram pakaljaa skatiidamies ir ljoti jutiiga uz katru mudaku kas samazina aatrumu, momentaa veidojas atpakaljejoshs vilnis kas saakotneeji tikai nedaudz liek samazinaat aatrumu tiem pirmajiem bet jo vairaaj mashiinas "atduraas" pret sho sabremzeeshanos jo straujaak sanaak samazinaat aatrumu jo venmeer buus kaads kas nedaudz par veelu noreagjeeja un taapeec naacaas bremzeet straujaak un savukaart tas kas vinjam aizmuguree arii dabuun bremzeet straujaak un taa kaa domino efekts kameer tas iespeejams rezulteejaas uz pilniigu stop un sastreegumu. shito var ekselenti noveerot te USA uz lielajiem freeway kas iet caur pilseetu jo mashiina aiz mashiinas visi itkaa norm brauc bet pietiek vienam pidaram izpildiities un pluusma tiek sachakareeta uz ilgu laiku vienk tie kas brauc tie jau vairs neredz kas aizmuguree peec tam notiekaas. piemeeram ja celjmalaa staav paaris mashiinas nezinu sabojaajushaas vai nostaajushaas taapeec ka kautkaada sadursme bija tad dazhiem indiviidiem obligaati vajag piebremzeet lai paboliitos kas tad tur noticis un rezultaataa veidojas reaals korkjis, to n-taas reizes esmu redzeejis, reizeem seedi korkjii kas tai vietaa nekad nav bijis un domaa - priekshaa laikam avaarija bet tad skaties malaa staav kaads sabojaajies un tiiko tiec garaam taa viss cejshs peekshji briivs paliek, viss tikai taapeec ka ir idinji kas grib paskatiities kas tur noticis un taapeec samazina aatrumu.
taa luuk veidojas konkreeti sastreegumi, atliek tikai "nevainiigi" samazinaat aatrumu.



vieniigais veids kaa atrisinaat situaaciju par ko juus te runaajat kad mashiina peec mashinas brauc un pluusma raustaas 60-80-60-80 ir palielinaat braukshanas aatrumu. taa ir elementaaraa matenaatika ko beerni apguust 3 klasee - lai samazinaatu sastreegumus uz celjiem ir jaapanaak ka dotajaa briidii dotajaa celja posmaa ir mazaak nekaa N automashiinas, respektiivi katrai automashiina ir uz celja ir jaapavada peec iespeejas mazaak laika, vieniigais veids kaa to atrisinaat veel bez celja paplashinaashanas ir braukshanas aatruma palielinaashana, nav iespeejams nekaads cits variants, matemaatiku veel neviens nav appisis.


Nu vispār jau nevis jāpalielina ātrums, bet jāiemācās paātrināties sinhroni.


https://youtu.be/L45HwjzMu0g
Offline
RenegadeX
23. Jul 2019, 13:54 #17718

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3444

Braucu ar: e39, pc34


22 Jul 2019, 17:26:38 @Eicheberg rakstīja:

22 Jul 2019, 16:36:35 @hronists rakstīja:

22 Jul 2019, 16:26:50 @subaru rakstīja:

22 Jul 2019, 15:52:11 @hronists rakstīja:

es baidos, ka 85 neierakstās definīcijā sēņotāji un principā mani viņi neuztrauc, jo es māku apdzīt.


stulbs vai līks esi?


nav jau problēma apdzīt ne 85, ne 80, ne cik tur braucošu auto.
Problēma sākas, ka uz ne pārāk pārskatāma ceļa ar pietiekami intensīvu satiksmi to 80 vai 85 braucēju panāk nākamais ne līdz galam drošais par sevi, tad nākamais un nākamais. Un tad kad jau ir rinda, tad piebrauc Tu visu varošais un pārliecinātais un ātrums rindas galā jau vairs nav 85 (kā brauc pirmais), bet gan visu laiku randomā mainās no 65 - 95.
Varbūt kādam ir ok tā braukt, bet man tomēr patīk braukt vienmērīgā ātrumā, nevis visu laiku ļurkāties un raustīties.
Tad nu lai tiktu garām tam uz 85 braucējam, ir jātiek garām vēl 15 citām mašīnām. Ja nav gluži taisns ceļš un ir samērā intensīva pretplūsma, tad to izdarīt nemaz nav tik viegli kā apdzīt vienu uz 85 braucošu automašīnu.

Un šis ir samērā bieži uz A nozīmes šosejām. Pietuvojies auto kolonai, protams, ka ātrums galā mainās pamatīgi. Tad sāc dzīt pa vienam, un tad lieliski var redzēt, ka ir viens (kolonas karalis), kurš arī ir galvenā problēma, kas izraisījis to drūzmēšanos.

Bet jebkurš apdzīšanas manevrs saistās ar paaugstinātu bīstamību tomēr. Un teikt, ka lēnāk braucošie nevienu neapdraud, būs nepareizi.


P.S. - lai hronists nepamodina sevī demagogu, piebildīšu, ka nav runa par acīmredzami apgrūtinātiem ceļa apstākļiem - piemēram, sniegs, ledus, tumsa, drausmīgas bedres utt.


a tu zini kāpēc kolonnai tā mainās ātrums? tāpēc, ka visādiem dalbajobiem lauž pagaidīt piecas minūtes kamēr visi pa vienam apdzīs un viņi metās dzīt kolonnu, kur visi dabon bremzēt lai dzinējs nedabūtu purnā fūri vai kas nu tur nāk pretī

es neesmu sēdējis astē ilgāk par 5 minūtēm, parasti visi sagaida savu šķirbu un apdzen. ja vien, protams, neuzrodas augstāk minētie dalbajobi, tad pasākums ievelkas kamēr visi mēģina glābt šitos suicidālos idiotus.


Nu gan tu sadirsi, kur ir tie pacietigie apdzineji redzami? Neviens nedzen visi droci, tevi laikam ieskaitot, tikai jasaka - laikam tas ir pat labak, neka skatities ka tizleni megina atkartot to ko lielie puikas dara

kāda ir lielo puiku definīcija?

es teiksim braucu ātrāk par atļauto un vidējo plūsmu. rēķinos ka zīmuļus kas nolūzt drāž. dzenot auto neatkarīgi kas tā par kasti lieku pedal to metal.
Offline
kkas
23. Jul 2019, 14:21 #17719

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9403

Braucu ar: Alfu


22 Jul 2019, 18:27:37 @Achtung rakstīja:
Kādu mēnesi atpakaļ uz Liepājenes dzinu fūri, jo kkā netipiski lēni (75-80)pa priekšu čunčināja... Blāāā'..... kāds sūdīgs pārsteigums sanāca, ka esot blakus fūres kabīnei, ieraudzīju, ka fūre pielipusi pie ļesovoza muguras bez distances, bet tas baļķvedējs brauc gar pašu labās puses līniju. Nu un pirms manevra redzēt to nevar.
Ļoti nepatīkami bija jābremzē, lai aizlīstu aiz fūres, jo pretī nāca, bet abus apdzīt pat mans 3.0 M57 204 zs nejaudāja, lai droši pabeigtu manevru.
Aizlienot aiz fūres, ātrums šim bija ap 60, laikam arī gribēja kā labāk, bet pēc tā es ceļu turpināju ar 90 un vairāk nevienu dzīt negribēju ....

Bet skriet nav kur, braucot 95 neko nokavēt nevar, tādi 110-120 ir tikai dažas minūtes ieguvums. Sargiet sevi un citus.


LPP, ja tu sāktu apdzīšanu metrus 30 pirms fūres, nevis no pašas pakaļas, būtu visu redzējis tuvumā un tālumā. powerā vispār vieni mīzalas. visi traucē braukt. normālam vecim, īpaši ar bmw, nefis lēnākie braucēji. pedal to metal visiem sēņotājiem garām. čīkstat atkal kā vecenes uz mēnešreizēm
Offline
hronists
23. Jul 2019, 14:28 #17720

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


23 Jul 2019, 14:21:56 @kkas rakstīja:


LPP, ja tu sāktu apdzīšanu metrus 30 pirms fūres, nevis no pašas pakaļas, būtu visu redzējis tuvumā un tālumā. powerā vispār vieni mīzalas. visi traucē braukt. normālam vecim, īpaši ar bmw, nefis lēnākie braucēji. pedal to metal visiem sēņotājiem garām. čīkstat atkal kā vecenes uz mēnešreizēm



ai nu nevajag, man patīk palasīt kā cilvēki nemāk braukt, lai uz ceļa nav "wtf, kā to vispār var dabūt gatavu". pats jaukākais, ka paši visu uzraksta

interneta gonščegi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo