Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 188 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
termcan
11. Feb 2017, 18:21 #17681

Kopš: 22. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: pirkstu pa dēli.


10 Feb 2017, 21:37:12 @Ri rakstīja:
Progāzē, blakus Piedrujas ielas Cenu Klubam kādreiz, laikam, bija

Tiešām ir. Cepums tev. Ja nemaldos, tad bukultu ielā arī tāda pati lavočka.
Offline
tattoo-artist
11. Feb 2017, 20:11 #17682

Kopš: 17. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 889

Braucu ar: v8 bobiku

sveiki,cik K-km vareetu but aptuvenais Hanna Gold sprauslu normaalas darbiibas resurss pirms saak glukot,lipt ciet u tt..? Un vai vinjas jaucas,tiiras,restaureejas?
Offline
Laoshi
11. Feb 2017, 20:12 #17683

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


11 Feb 2017, 20:11:34 @tattoo-artist rakstīja:
sveiki,cik K-km vareetu but aptuvenais Hanna Gold sprauslu normaalas darbiibas resurss pirms saak glukot,lipt ciet u tt..? Un vai vinjas jaucas,tiiras,restaureejas?


Viņas nerestaurējas. Var mazgāt ar bremžu mazgājamo aerosolu zem spiediena. Resurss hvz, man iet pāri sotakam jau.
Offline
tattoo-artist
11. Feb 2017, 20:18 #17684

Kopš: 17. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 889

Braucu ar: v8 bobiku


11 Feb 2017, 20:12:55 @Laoshi rakstīja:

11 Feb 2017, 20:11:34 @tattoo-artist rakstīja:
sveiki,cik K-km vareetu but aptuvenais Hanna Gold sprauslu normaalas darbiibas resurss pirms saak glukot,lipt ciet u tt..? Un vai vinjas jaucas,tiiras,restaureejas?


Viņas nerestaurējas. Var mazgāt ar bremžu mazgājamo aerosolu zem spiediena. Resurss hvz, man iet pāri sotakam jay
skaidrs.Tad info ir pareizs ka nejaucas.nobraukts ap 50k ,bet pie maziem apgriezieniem braucot shosejas reziimaa medz noraustities auto,nodrebinaties,arii karbas darbiibaa jut izmainjas.Saka;ka sprauslas liip ciet un ka jaamaina.Saregulet neko vairs nevarot.Taa var buut?Uz benz viss iet kaa vajag,kluudu nav.

[ Šo ziņu laboja tattoo-artist, 11 Feb 2017, 20:21:58 ]

Offline
kexxx
11. Feb 2017, 21:19 #17685

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12323

Braucu ar:


11 Feb 2017, 20:18:59 @tattoo-artist rakstīja:

11 Feb 2017, 20:12:55 @Laoshi rakstīja:

11 Feb 2017, 20:11:34 @tattoo-artist rakstīja:
sveiki,cik K-km vareetu but aptuvenais Hanna Gold sprauslu normaalas darbiibas resurss pirms saak glukot,lipt ciet u tt..? Un vai vinjas jaucas,tiiras,restaureejas?


Viņas nerestaurējas. Var mazgāt ar bremžu mazgājamo aerosolu zem spiediena. Resurss hvz, man iet pāri sotakam jay
skaidrs.Tad info ir pareizs ka nejaucas.nobraukts ap 50k ,bet pie maziem apgriezieniem braucot shosejas reziimaa medz noraustities auto,nodrebinaties,arii karbas darbiibaa jut izmainjas.Saka;ka sprauslas liip ciet un ka jaamaina.Saregulet neko vairs nevarot.Taa var buut?Uz benz viss iet kaa vajag,kluudu nav.


nu, drošākais veids, kā pārbaudīt, ir uzlikt jaunas sprauslas
vēl raustīties uz gāzes mēdz dēļ beigtām svecēm, bet tad raustās pie slodzes un arī misfire kļūdas metas
Offline
tattoo-artist
11. Feb 2017, 22:06 #17686

Kopš: 17. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 889

Braucu ar: v8 bobiku


11 Feb 2017, 21:19:10 @kexxx rakstīja:

11 Feb 2017, 20:18:59 @tattoo-artist rakstīja:

11 Feb 2017, 20:12:55 @Laoshi rakstīja:

11 Feb 2017, 20:11:34 @tattoo-artist rakstīja:
sveiki,cik K-km vareetu but aptuvenais Hanna Gold sprauslu normaalas darbiibas resurss pirms saak glukot,lipt ciet u tt..? Un vai vinjas jaucas,tiiras,restaureejas?


Viņas nerestaurējas. Var mazgāt ar bremžu mazgājamo aerosolu zem spiediena. Resurss hvz, man iet pāri sotakam jay
skaidrs.Tad info ir pareizs ka nejaucas.nobraukts ap 50k ,bet pie maziem apgriezieniem braucot shosejas reziimaa medz noraustities auto,nodrebinaties,arii karbas darbiibaa jut izmainjas.Saka;ka sprauslas liip ciet un ka jaamaina.Saregulet neko vairs nevarot.Taa var buut?Uz benz viss iet kaa vajag,kluudu nav.


nu, drošākais veids, kā pārbaudīt, ir uzlikt jaunas sprauslas
vēl raustīties uz gāzes mēdz dēļ beigtām svecēm, bet tad raustās pie slodzes un arī misfire kļūdas metas
sveces jaunas,labas.raustaas tieshi pie maziem apgriezieniem.Arii kruizaa medz noraustities ik pa laikam.Arii kaarbaa, nospiezot vairaakas reizes asi gazes pedaali,sitieni nesaprotami paraadaas.Uz benz nekaa taada.
Offline
BMW-Valcha
11. Feb 2017, 22:17 #17687

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


11 Feb 2017, 22:06:27 @tattoo-artist rakstīja:

11 Feb 2017, 21:19:10 @kexxx rakstīja:

11 Feb 2017, 20:18:59 @tattoo-artist rakstīja:

11 Feb 2017, 20:12:55 @Laoshi rakstīja:

11 Feb 2017, 20:11:34 @tattoo-artist rakstīja:
sveiki,cik K-km vareetu but aptuvenais Hanna Gold sprauslu normaalas darbiibas resurss pirms saak glukot,lipt ciet u tt..? Un vai vinjas jaucas,tiiras,restaureejas?


Viņas nerestaurējas. Var mazgāt ar bremžu mazgājamo aerosolu zem spiediena. Resurss hvz, man iet pāri sotakam jay
skaidrs.Tad info ir pareizs ka nejaucas.nobraukts ap 50k ,bet pie maziem apgriezieniem braucot shosejas reziimaa medz noraustities auto,nodrebinaties,arii karbas darbiibaa jut izmainjas.Saka;ka sprauslas liip ciet un ka jaamaina.Saregulet neko vairs nevarot.Taa var buut?Uz benz viss iet kaa vajag,kluudu nav.


nu, drošākais veids, kā pārbaudīt, ir uzlikt jaunas sprauslas
vēl raustīties uz gāzes mēdz dēļ beigtām svecēm, bet tad raustās pie slodzes un arī misfire kļūdas metas
sveces jaunas,labas.raustaas tieshi pie maziem apgriezieniem.Arii kruizaa medz noraustities ik pa laikam.Arii kaarbaa, nospiezot vairaakas reizes asi gazes pedaali,sitieni nesaprotami paraadaas.Uz benz nekaa taada.

indukcenes un kas ir labas sveces?

[ Šo ziņu laboja BMW-Valcha, 11 Feb 2017, 22:18:03 ]

Offline
tattoo-artist
11. Feb 2017, 22:21 #17688

Kopš: 17. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 889

Braucu ar: v8 bobiku


11 Feb 2017, 22:17:37 @BMW-Valcha rakstīja:

11 Feb 2017, 22:06:27 @tattoo-artist rakstīja:

11 Feb 2017, 21:19:10 @kexxx rakstīja:

11 Feb 2017, 20:18:59 @tattoo-artist rakstīja:

11 Feb 2017, 20:12:55 @Laoshi rakstīja:

11 Feb 2017, 20:11:34 @tattoo-artist rakstīja:
sveiki,cik K-km vareetu but aptuvenais Hanna Gold sprauslu normaalas darbiibas resurss pirms saak glukot,lipt ciet u tt..? Un vai vinjas jaucas,tiiras,restaureejas?


Viņas nerestaurējas. Var mazgāt ar bremžu mazgājamo aerosolu zem spiediena. Resurss hvz, man iet pāri sotakam jay
skaidrs.Tad info ir pareizs ka nejaucas.nobraukts ap 50k ,bet pie maziem apgriezieniem braucot shosejas reziimaa medz noraustities auto,nodrebinaties,arii karbas darbiibaa jut izmainjas.Saka;ka sprauslas liip ciet un ka jaamaina.Saregulet neko vairs nevarot.Taa var buut?Uz benz viss iet kaa vajag,kluudu nav.


nu, drošākais veids, kā pārbaudīt, ir uzlikt jaunas sprauslas
vēl raustīties uz gāzes mēdz dēļ beigtām svecēm, bet tad raustās pie slodzes un arī misfire kļūdas metas
sveces jaunas,labas.raustaas tieshi pie maziem apgriezieniem.Arii kruizaa medz noraustities ik pa laikam.Arii kaarbaa, nospiezot vairaakas reizes asi gazes pedaali,sitieni nesaprotami paraadaas.Uz benz nekaa taada.

indukcenes un kas ir labas sveces?
kas par indukceneem?! Ngk iridium

[ Šo ziņu laboja tattoo-artist, 11 Feb 2017, 22:25:13 ]

Offline
BMW-Valcha
11. Feb 2017, 22:25 #17689

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


11 Feb 2017, 22:21:46 @tattoo-artist rakstīja:

11 Feb 2017, 22:17:37 @BMW-Valcha rakstīja:

11 Feb 2017, 22:06:27 @tattoo-artist rakstīja:

11 Feb 2017, 21:19:10 @kexxx rakstīja:

11 Feb 2017, 20:18:59 @tattoo-artist rakstīja:

11 Feb 2017, 20:12:55 @Laoshi rakstīja:

11 Feb 2017, 20:11:34 @tattoo-artist rakstīja:
sveiki,cik K-km vareetu but aptuvenais Hanna Gold sprauslu normaalas darbiibas resurss pirms saak glukot,lipt ciet u tt..? Un vai vinjas jaucas,tiiras,restaureejas?


Viņas nerestaurējas. Var mazgāt ar bremžu mazgājamo aerosolu zem spiediena. Resurss hvz, man iet pāri sotakam jay
skaidrs.Tad info ir pareizs ka nejaucas.nobraukts ap 50k ,bet pie maziem apgriezieniem braucot shosejas reziimaa medz noraustities auto,nodrebinaties,arii karbas darbiibaa jut izmainjas.Saka;ka sprauslas liip ciet un ka jaamaina.Saregulet neko vairs nevarot.Taa var buut?Uz benz viss iet kaa vajag,kluudu nav.


nu, drošākais veids, kā pārbaudīt, ir uzlikt jaunas sprauslas
vēl raustīties uz gāzes mēdz dēļ beigtām svecēm, bet tad raustās pie slodzes un arī misfire kļūdas metas
sveces jaunas,labas.raustaas tieshi pie maziem apgriezieniem.Arii kruizaa medz noraustities ik pa laikam.Arii kaarbaa, nospiezot vairaakas reizes asi gazes pedaali,sitieni nesaprotami paraadaas.Uz benz nekaa taada.

indukcenes un kas ir labas sveces?
kas par indukceneem?! Ngk

kā no rītiem auksts pārslēdzas uz gāzi?
indukcenes un/vai pīpītes arī var radīt to tavus dīvainos sitienus, un tikai nesaki atkal, ka uz beņas viss ir labi , tas vēl neko nenozīmē
Offline
tattoo-artist
11. Feb 2017, 22:31 #17690

Kopš: 17. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 889

Braucu ar: v8 bobiku


11 Feb 2017, 22:25:38 @BMW-Valcha rakstīja:

11 Feb 2017, 22:21:46 @tattoo-artist rakstīja:

11 Feb 2017, 22:17:37 @BMW-Valcha rakstīja:

11 Feb 2017, 22:06:27 @tattoo-artist rakstīja:

11 Feb 2017, 21:19:10 @kexxx rakstīja:

11 Feb 2017, 20:18:59 @tattoo-artist rakstīja:

11 Feb 2017, 20:12:55 @Laoshi rakstīja:

11 Feb 2017, 20:11:34 @tattoo-artist rakstīja:
sveiki,cik K-km vareetu but aptuvenais Hanna Gold sprauslu normaalas darbiibas resurss pirms saak glukot,lipt ciet u tt..? Un vai vinjas jaucas,tiiras,restaureejas?


Viņas nerestaurējas. Var mazgāt ar bremžu mazgājamo aerosolu zem spiediena. Resurss hvz, man iet pāri sotakam jay
skaidrs.Tad info ir pareizs ka nejaucas.nobraukts ap 50k ,bet pie maziem apgriezieniem braucot shosejas reziimaa medz noraustities auto,nodrebinaties,arii karbas darbiibaa jut izmainjas.Saka;ka sprauslas liip ciet un ka jaamaina.Saregulet neko vairs nevarot.Taa var buut?Uz benz viss iet kaa vajag,kluudu nav.


nu, drošākais veids, kā pārbaudīt, ir uzlikt jaunas sprauslas
vēl raustīties uz gāzes mēdz dēļ beigtām svecēm, bet tad raustās pie slodzes un arī misfire kļūdas metas
sveces jaunas,labas.raustaas tieshi pie maziem apgriezieniem.Arii kruizaa medz noraustities ik pa laikam.Arii kaarbaa, nospiezot vairaakas reizes asi gazes pedaali,sitieni nesaprotami paraadaas.Uz benz nekaa taada.

indukcenes un kas ir labas sveces?
kas par indukceneem?! Ngk

kā no rītiem auksts pārslēdzas uz gāzi?
indukcenes un/vai pīpītes arī var radīt to tavus dīvainos sitienus, un tikai nesaki atkal, ka uz beņas viss ir labi , tas vēl neko nenozīmē
auksts kad parsledzas uz gaazi lidz pilnigi uzkarsusham motoram ari raustaas un neiet uz gazi.Karba uz benzina darbojas norm.Ne ideaali protams.Uz gazes jutami sledzas sliktaak un sitieni rodas kautkaadi nesaprotami.
Offline
BMW-Valcha
11. Feb 2017, 22:35 #17691

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


11 Feb 2017, 22:31:39 @tattoo-artist rakstīja:

11 Feb 2017, 22:25:38 @BMW-Valcha rakstīja:

11 Feb 2017, 22:21:46 @tattoo-artist rakstīja:

11 Feb 2017, 22:17:37 @BMW-Valcha rakstīja:

11 Feb 2017, 22:06:27 @tattoo-artist rakstīja:

11 Feb 2017, 21:19:10 @kexxx rakstīja:

11 Feb 2017, 20:18:59 @tattoo-artist rakstīja:

11 Feb 2017, 20:12:55 @Laoshi rakstīja:

11 Feb 2017, 20:11:34 @tattoo-artist rakstīja:
sveiki,cik K-km vareetu but aptuvenais Hanna Gold sprauslu normaalas darbiibas resurss pirms saak glukot,lipt ciet u tt..? Un vai vinjas jaucas,tiiras,restaureejas?


Viņas nerestaurējas. Var mazgāt ar bremžu mazgājamo aerosolu zem spiediena. Resurss hvz, man iet pāri sotakam jay
skaidrs.Tad info ir pareizs ka nejaucas.nobraukts ap 50k ,bet pie maziem apgriezieniem braucot shosejas reziimaa medz noraustities auto,nodrebinaties,arii karbas darbiibaa jut izmainjas.Saka;ka sprauslas liip ciet un ka jaamaina.Saregulet neko vairs nevarot.Taa var buut?Uz benz viss iet kaa vajag,kluudu nav.


nu, drošākais veids, kā pārbaudīt, ir uzlikt jaunas sprauslas
vēl raustīties uz gāzes mēdz dēļ beigtām svecēm, bet tad raustās pie slodzes un arī misfire kļūdas metas
sveces jaunas,labas.raustaas tieshi pie maziem apgriezieniem.Arii kruizaa medz noraustities ik pa laikam.Arii kaarbaa, nospiezot vairaakas reizes asi gazes pedaali,sitieni nesaprotami paraadaas.Uz benz nekaa taada.

indukcenes un kas ir labas sveces?
kas par indukceneem?! Ngk

kā no rītiem auksts pārslēdzas uz gāzi?
indukcenes un/vai pīpītes arī var radīt to tavus dīvainos sitienus, un tikai nesaki atkal, ka uz beņas viss ir labi , tas vēl neko nenozīmē
auksts kad parsledzas uz gaazi lidz pilnigi uzkarsusham motoram ari raustaas un neiet uz gazi.Karba uz benzina darbojas norm.Ne ideaali protams.Uz gazes jutami sledzas sliktaak un sitieni rodas kautkaadi nesaprotami.

parasti ja tās sprauslas līp ciet, tad aizlīp pavisam. nav tā, ka braucot pa brīdim aizlīp. tur ir kkas cits. tās sveces arī var būt pie vainas. kas pa motoru?
Offline
tattoo-artist
11. Feb 2017, 22:37 #17692

Kopš: 17. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 889

Braucu ar: v8 bobiku


11 Feb 2017, 22:35:17 @BMW-Valcha rakstīja:

11 Feb 2017, 22:31:39 @tattoo-artist rakstīja:

11 Feb 2017, 22:25:38 @BMW-Valcha rakstīja:

11 Feb 2017, 22:21:46 @tattoo-artist rakstīja:

11 Feb 2017, 22:17:37 @BMW-Valcha rakstīja:

11 Feb 2017, 22:06:27 @tattoo-artist rakstīja:

11 Feb 2017, 21:19:10 @kexxx rakstīja:

11 Feb 2017, 20:18:59 @tattoo-artist rakstīja:

11 Feb 2017, 20:12:55 @Laoshi rakstīja:

11 Feb 2017, 20:11:34 @tattoo-artist rakstīja:
sveiki,cik K-km vareetu but aptuvenais Hanna Gold sprauslu normaalas darbiibas resurss pirms saak glukot,lipt ciet u tt..? Un vai vinjas jaucas,tiiras,restaureejas?


Viņas nerestaurējas. Var mazgāt ar bremžu mazgājamo aerosolu zem spiediena. Resurss hvz, man iet pāri sotakam jay
skaidrs.Tad info ir pareizs ka nejaucas.nobraukts ap 50k ,bet pie maziem apgriezieniem braucot shosejas reziimaa medz noraustities auto,nodrebinaties,arii karbas darbiibaa jut izmainjas.Saka;ka sprauslas liip ciet un ka jaamaina.Saregulet neko vairs nevarot.Taa var buut?Uz benz viss iet kaa vajag,kluudu nav.


nu, drošākais veids, kā pārbaudīt, ir uzlikt jaunas sprauslas
vēl raustīties uz gāzes mēdz dēļ beigtām svecēm, bet tad raustās pie slodzes un arī misfire kļūdas metas
sveces jaunas,labas.raustaas tieshi pie maziem apgriezieniem.Arii kruizaa medz noraustities ik pa laikam.Arii kaarbaa, nospiezot vairaakas reizes asi gazes pedaali,sitieni nesaprotami paraadaas.Uz benz nekaa taada.

indukcenes un kas ir labas sveces?
kas par indukceneem?! Ngk

kā no rītiem auksts pārslēdzas uz gāzi?
indukcenes un/vai pīpītes arī var radīt to tavus dīvainos sitienus, un tikai nesaki atkal, ka uz beņas viss ir labi , tas vēl neko nenozīmē
auksts kad parsledzas uz gaazi lidz pilnigi uzkarsusham motoram ari raustaas un neiet uz gazi.Karba uz benzina darbojas norm.Ne ideaali protams.Uz gazes jutami sledzas sliktaak un sitieni rodas kautkaadi nesaprotami.

parasti ja tās sprauslas līp ciet, tad aizlīp pavisam. nav tā, ka braucot pa brīdim aizlīp. tur ir kkas cits. tās sveces arī var būt pie vainas. kas pa motoru?
m52b28 double vanos.A ko iesaki darit?Tadas sveces man gazinieki ieteica,esot labas.4 kontaktu bosh butu labaak?
Offline
BMW-Valcha
11. Feb 2017, 22:40 #17693

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


11 Feb 2017, 22:37:38 @tattoo-artist rakstīja:

11 Feb 2017, 22:35:17 @BMW-Valcha rakstīja:

11 Feb 2017, 22:31:39 @tattoo-artist rakstīja:

11 Feb 2017, 22:25:38 @BMW-Valcha rakstīja:

11 Feb 2017, 22:21:46 @tattoo-artist rakstīja:

11 Feb 2017, 22:17:37 @BMW-Valcha rakstīja:

11 Feb 2017, 22:06:27 @tattoo-artist rakstīja:

11 Feb 2017, 21:19:10 @kexxx rakstīja:

11 Feb 2017, 20:18:59 @tattoo-artist rakstīja:

11 Feb 2017, 20:12:55 @Laoshi rakstīja:

11 Feb 2017, 20:11:34 @tattoo-artist rakstīja:
sveiki,cik K-km vareetu but aptuvenais Hanna Gold sprauslu normaalas darbiibas resurss pirms saak glukot,lipt ciet u tt..? Un vai vinjas jaucas,tiiras,restaureejas?


Viņas nerestaurējas. Var mazgāt ar bremžu mazgājamo aerosolu zem spiediena. Resurss hvz, man iet pāri sotakam jay
skaidrs.Tad info ir pareizs ka nejaucas.nobraukts ap 50k ,bet pie maziem apgriezieniem braucot shosejas reziimaa medz noraustities auto,nodrebinaties,arii karbas darbiibaa jut izmainjas.Saka;ka sprauslas liip ciet un ka jaamaina.Saregulet neko vairs nevarot.Taa var buut?Uz benz viss iet kaa vajag,kluudu nav.


nu, drošākais veids, kā pārbaudīt, ir uzlikt jaunas sprauslas
vēl raustīties uz gāzes mēdz dēļ beigtām svecēm, bet tad raustās pie slodzes un arī misfire kļūdas metas
sveces jaunas,labas.raustaas tieshi pie maziem apgriezieniem.Arii kruizaa medz noraustities ik pa laikam.Arii kaarbaa, nospiezot vairaakas reizes asi gazes pedaali,sitieni nesaprotami paraadaas.Uz benz nekaa taada.

indukcenes un kas ir labas sveces?
kas par indukceneem?! Ngk

kā no rītiem auksts pārslēdzas uz gāzi?
indukcenes un/vai pīpītes arī var radīt to tavus dīvainos sitienus, un tikai nesaki atkal, ka uz beņas viss ir labi , tas vēl neko nenozīmē
auksts kad parsledzas uz gaazi lidz pilnigi uzkarsusham motoram ari raustaas un neiet uz gazi.Karba uz benzina darbojas norm.Ne ideaali protams.Uz gazes jutami sledzas sliktaak un sitieni rodas kautkaadi nesaprotami.

parasti ja tās sprauslas līp ciet, tad aizlīp pavisam. nav tā, ka braucot pa brīdim aizlīp. tur ir kkas cits. tās sveces arī var būt pie vainas. kas pa motoru?
m52b28 double vanos.A ko iesaki darit?Tadas sveces man gazinieki ieteica,esot labas.4 kontaktu bosh butu labaak?

pa priekšu jāredz dzīvē, kas tev tur notiek. un Bosch vēl sūdīgākas. ar beru nekādu problēmu līdz šim nav bijis.

[ Šo ziņu laboja BMW-Valcha, 11 Feb 2017, 22:40:33 ]

Offline
tattoo-artist
11. Feb 2017, 22:45 #17694

Kopš: 17. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 889

Braucu ar: v8 bobiku


11 Feb 2017, 22:40:14 @BMW-Valcha rakstīja:

11 Feb 2017, 22:37:38 @tattoo-artist rakstīja:

11 Feb 2017, 22:35:17 @BMW-Valcha rakstīja:

11 Feb 2017, 22:31:39 @tattoo-artist rakstīja:

11 Feb 2017, 22:25:38 @BMW-Valcha rakstīja:

11 Feb 2017, 22:21:46 @tattoo-artist rakstīja:

11 Feb 2017, 22:17:37 @BMW-Valcha rakstīja:

11 Feb 2017, 22:06:27 @tattoo-artist rakstīja:

11 Feb 2017, 21:19:10 @kexxx rakstīja:

11 Feb 2017, 20:18:59 @tattoo-artist rakstīja:

11 Feb 2017, 20:12:55 @Laoshi rakstīja:

11 Feb 2017, 20:11:34 @tattoo-artist rakstīja:
sveiki,cik K-km vareetu but aptuvenais Hanna Gold sprauslu normaalas darbiibas resurss pirms saak glukot,lipt ciet u tt..? Un vai vinjas jaucas,tiiras,restaureejas?


Viņas nerestaurējas. Var mazgāt ar bremžu mazgājamo aerosolu zem spiediena. Resurss hvz, man iet pāri sotakam jay
skaidrs.Tad info ir pareizs ka nejaucas.nobraukts ap 50k ,bet pie maziem apgriezieniem braucot shosejas reziimaa medz noraustities auto,nodrebinaties,arii karbas darbiibaa jut izmainjas.Saka;ka sprauslas liip ciet un ka jaamaina.Saregulet neko vairs nevarot.Taa var buut?Uz benz viss iet kaa vajag,kluudu nav.


nu, drošākais veids, kā pārbaudīt, ir uzlikt jaunas sprauslas
vēl raustīties uz gāzes mēdz dēļ beigtām svecēm, bet tad raustās pie slodzes un arī misfire kļūdas metas
sveces jaunas,labas.raustaas tieshi pie maziem apgriezieniem.Arii kruizaa medz noraustities ik pa laikam.Arii kaarbaa, nospiezot vairaakas reizes asi gazes pedaali,sitieni nesaprotami paraadaas.Uz benz nekaa taada.

indukcenes un kas ir labas sveces?
kas par indukceneem?! Ngk

kā no rītiem auksts pārslēdzas uz gāzi?
indukcenes un/vai pīpītes arī var radīt to tavus dīvainos sitienus, un tikai nesaki atkal, ka uz beņas viss ir labi , tas vēl neko nenozīmē
auksts kad parsledzas uz gaazi lidz pilnigi uzkarsusham motoram ari raustaas un neiet uz gazi.Karba uz benzina darbojas norm.Ne ideaali protams.Uz gazes jutami sledzas sliktaak un sitieni rodas kautkaadi nesaprotami.

parasti ja tās sprauslas līp ciet, tad aizlīp pavisam. nav tā, ka braucot pa brīdim aizlīp. tur ir kkas cits. tās sveces arī var būt pie vainas. kas pa motoru?
m52b28 double vanos.A ko iesaki darit?Tadas sveces man gazinieki ieteica,esot labas.4 kontaktu bosh butu labaak?

pa priekšu jāredz dzīvē, kas tev tur notiek. un Bosch vēl sūdīgākas. ar beru nekādu problēmu līdz šim nav bijis.
laikam jau ka jaaredz,nav ko zileet netaa.Kadi varianti?
Offline
igorjok21
15. Feb 2017, 10:56 #17695

Kopš: 19. Mar 2011

Ziņojumi: 1505

Braucu ar: X5

Uz Gāzi pārslēdzas pa vienai sprauslai ka var just un problēma tāda, kad mašīna ilgi stāvējusi, piemēram, nakti...pirmie 3 pārslēdzas, bet 4. nevar un noslāpst. vēlreiz piešķiļot...papurinās pie ceturtās un aiziet 5. un 6. labi. un pēc tam visas dienas garumā viss ir labi, brauc labi, patēriņš labs, nepurinās. tikai pēc ilgas stāvēšanas 4. mokās. vai arī ieskrieties un tad ar mokām tā ceturtā pārslēdzas. kas pa vainu? kompis kļūdu nerāda
Offline
Zigulists
15. Feb 2017, 11:54 #17696

Kopš: 24. Feb 2003

Ziņojumi: 1931

Braucu ar: e talonu.

apmēram kādā temperatūrā vajadzētu pārslēgties uz gāzi...?
vai tas ir normāli, ka gāze ieslēdzas tikai sasniedzot maksimālu motora darba temperatūru (temp.rādītājs stāv vertikāli) + ieslēdzas tikai tad, kad mašīna apstājas, piemēram krustojumā. Braucot maksimālajā darba temperatūrā nepārslēdzas, tikai apstājoties.

Auto ar gāzi ir pirmo reizi un līdz šim ar gāzi pieredze nekāda nav bijusi, bet pārskrienot pāri šim topikam rodas aizdoma, ka kaut kas tomēr nav riktīgi...
Offline
kexxx
15. Feb 2017, 11:59 #17697

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12323

Braucu ar:


15 Feb 2017, 11:54:31 @Zigulists rakstīja:
apmēram kādā temperatūrā vajadzētu pārslēgties uz gāzi...?
vai tas ir normāli, ka gāze ieslēdzas tikai sasniedzot maksimālu motora darba temperatūru (temp.rādītājs stāv vertikāli) + ieslēdzas tikai tad, kad mašīna apstājas, piemēram krustojumā. Braucot maksimālajā darba temperatūrā nepārslēdzas, tikai apstājoties.

Auto ar gāzi ir pirmo reizi un līdz šim ar gāzi pieredze nekāda nav bijusi, bet pārskrienot pāri šim topikam rodas aizdoma, ka kaut kas tomēr nav riktīgi...


Nav gan riktīgi- vai nu reduktors nesilst, vai pārslēgšanās saregulēta šķībi
Offline
kexxx
15. Feb 2017, 22:10 #17698

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12323

Braucu ar:

pēkšņi atņirdzās MAP sensors, varbūt kāds var piedāvāt?

AC PS-01

[ Šo ziņu laboja kexxx, 15 Feb 2017, 22:11:27 ]

Offline
Kalnz
16. Feb 2017, 09:02 #17699

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


15 Feb 2017, 11:54:31 @Zigulists rakstīja:
apmēram kādā temperatūrā vajadzētu pārslēgties uz gāzi...?
vai tas ir normāli, ka gāze ieslēdzas tikai sasniedzot maksimālu motora darba temperatūru (temp.rādītājs stāv vertikāli) + ieslēdzas tikai tad, kad mašīna apstājas, piemēram krustojumā. Braucot maksimālajā darba temperatūrā nepārslēdzas, tikai apstājoties.

Auto ar gāzi ir pirmo reizi un līdz šim ar gāzi pieredze nekāda nav bijusi, bet pārskrienot pāri šim topikam rodas aizdoma, ka kaut kas tomēr nav riktīgi...


Standartā ir ~30-40`

Brauc pie gāzeniekiem lai slēdz pie kompja un skatās
Offline
BMW-Valcha
16. Feb 2017, 09:30 #17700

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


15 Feb 2017, 10:56:23 @igorjok21 rakstīja:
Uz Gāzi pārslēdzas pa vienai sprauslai ka var just un problēma tāda, kad mašīna ilgi stāvējusi, piemēram, nakti...pirmie 3 pārslēdzas, bet 4. nevar un noslāpst. vēlreiz piešķiļot...papurinās pie ceturtās un aiziet 5. un 6. labi. un pēc tam visas dienas garumā viss ir labi, brauc labi, patēriņš labs, nepurinās. tikai pēc ilgas stāvēšanas 4. mokās. vai arī ieskrieties un tad ar mokām tā ceturtā pārslēdzas. kas pa vainu? kompis kļūdu nerāda

tev gan sprauslas līp ciet. var mazgāt un ja advancēts kompis, var uzlikt, lai pirms pārslēgšanās viņas iekustina, novēršot tavu vainu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo