Online

Pašreiz BMWPower skatās 137 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E28 (1982-1987)

Tēma: Viss par E28

AutorsZiņojums
Oldijs
23. Mar 2014, 20:20 #1761

Kopš: 20. Jun 2012

No: Ainaži

Ziņojumi: 1397

Braucu ar: Igauņu divipieci


23 Mar 2014, 19:01:42 skals007 rakstīja:

22 Mar 2014, 09:46:05 Anc1rejs rakstīja:

22 Mar 2014, 02:17:47 patric rakstīja:

05 Mar 2014, 22:34:13 Anc1rejs rakstīja:
vajag dinamometrisko atslēgu, lai varētu piegriezt m30 motoram skriemeli, kur var dabūt? (varbūt kāds var aizdot? par attiecīgu summu...)(450 Nm)

tev viss izdevās? ar ko noturēji kloķeni? savulaik man ar nācas pievilkt skriemeli un tika uztaisīta atslēga lai var noturēt kloķeni jo turot brezems nekad nevarēs pievilkt līdz galam lai neatskrūvētos. ja vajag varu pameklēt to atslēgu.


tā kā vecā rumba (pie kā skrūvējas dempferis) bija "bojāta", tad nācās pasūtīt jaunu, no vecās rumbas (ar virpotāja palīdzību) uztaisīju, tā teikt, KV turētāju un piestiprinot pie vecās rumbas (ieskrūvējot skrūvītes)var novilkt to uzgriezni.

Riskanti ir skrūvet klāt to skriemeli ar 450 Nm turot bremzi ,jo tad var kaut ko salauzt (sākot ar KV beidzot ar reduktoru "pa ķēdīti".

Silts ieteikums mainīt ķīli uz KV savādāk vecais, manā gadījumā, bija diezgan izjāts (priekšējais dempferis kustējas kādus 10 grādus turpu šurpu, nepieskrūvējot, vēlam to dempferi precīzi pieskrūvēt jo no tā nolasa apgriezienus un rēķina apsteidzi), uzliku jaunu ķīli un rumbu ,tad kustējās tikai pa kādiem 2 grādiem (izjāta KV ķīļa vieta mazliet)


jaa ir tak n-tas x dzirdeets ka taa salauz reduktorus...

es tik nevaru saprast tu kko stipru lieto vai ari tev //M performance sajugs kas uz 1000hp paredzeets ???

esi tachu reals iemet te kaadu sava e28 bildi lai visiem ir skaidrs ar ko tu tur njemies...

savaadaak taada sajuuta ka mees te visi lohi a tu vieniigais kosmosa kugi buuve


es esmu redzeejis, eksemplaars loti ok!
Offline
Montana
23. Mar 2014, 21:51 #1762

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

skals to bija domājis ar to - kā var salauzt reduktoru, ja sajūgs izslīd pirms reduktora :d
Offline
Anc1rejs
23. Mar 2014, 22:39 #1763

Kopš: 07. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 348

Braucu ar: e28

sajūgs izslīd tad kad tu pusnospiestu sajūga pedāli turi, a ja nē ,tad gan jau tas var "nodot" tālāk 450 Nm, bet nu tās ir tikai manas domas un nevienam es savu viedokli neuzspiežu, katrs dara kā zin/māk/vēlās.

Tāpēc lūdzu p*siet taisni ar saviem jautājumiem, spriedumiem, es tikai uzrastīju to, kā es to darīju un kāpēc.
Offline
Anc1rejs
23. Mar 2014, 22:41 #1764

Kopš: 07. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 348

Braucu ar: e28


23 Mar 2014, 19:01:42 skals007 rakstīja:

22 Mar 2014, 09:46:05 Anc1rejs rakstīja:

22 Mar 2014, 02:17:47 patric rakstīja:

05 Mar 2014, 22:34:13 Anc1rejs rakstīja:
vajag dinamometrisko atslēgu, lai varētu piegriezt m30 motoram skriemeli, kur var dabūt? (varbūt kāds var aizdot? par attiecīgu summu...)(450 Nm)

tev viss izdevās? ar ko noturēji kloķeni? savulaik man ar nācas pievilkt skriemeli un tika uztaisīta atslēga lai var noturēt kloķeni jo turot brezems nekad nevarēs pievilkt līdz galam lai neatskrūvētos. ja vajag varu pameklēt to atslēgu.


tā kā vecā rumba (pie kā skrūvējas dempferis) bija "bojāta", tad nācās pasūtīt jaunu, no vecās rumbas (ar virpotāja palīdzību) uztaisīju, tā teikt, KV turētāju un piestiprinot pie vecās rumbas (ieskrūvējot skrūvītes)var novilkt to uzgriezni.

Riskanti ir skrūvet klāt to skriemeli ar 450 Nm turot bremzi ,jo tad var kaut ko salauzt (sākot ar KV beidzot ar reduktoru "pa ķēdīti".

Silts ieteikums mainīt ķīli uz KV savādāk vecais, manā gadījumā, bija diezgan izjāts (priekšējais dempferis kustējas kādus 10 grādus turpu šurpu, nepieskrūvējot, vēlam to dempferi precīzi pieskrūvēt jo no tā nolasa apgriezienus un rēķina apsteidzi), uzliku jaunu ķīli un rumbu ,tad kustējās tikai pa kādiem 2 grādiem (izjāta KV ķīļa vieta mazliet)


jaa ir tak n-tas x dzirdeets ka taa salauz reduktorus...

es tik nevaru saprast tu kko stipru lieto vai ari tev //M performance sajugs kas uz 1000hp paredzeets ???

esi tachu reals iemet te kaadu sava e28 bildi lai visiem ir skaidrs ar ko tu tur njemies...

savaadaak taada sajuuta ka mees te visi lohi a tu vieniigais kosmosa kugi buuve


par visiem es nevaru spriest, bet attiecībā uz tevi tu saprati pareizi

[ Šo ziņu laboja Anc1rejs, 23 Mar 2014, 22:42:20 ]

Offline
koni4jo
23. Mar 2014, 22:59 #1765

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


23 Mar 2014, 22:39:52 Anc1rejs rakstīja:
sajūgs izslīd tad kad tu pusnospiestu sajūga pedāli turi, a ja nē ,tad gan jau tas var "nodot" tālāk 450 Nm, bet nu tās ir tikai manas domas un nevienam es savu viedokli neuzspiežu, katrs dara kā zin/māk/vēlās.

Tāpēc lūdzu p*siet taisni ar saviem jautājumiem, spriedumiem, es tikai uzrastīju to, kā es to darīju un kāpēc.


No šitiem tekstiem pat Draivers jau atpūšas :vsje krugom pidari oģin ja Dertanjan:
Offline
Anc1rejs
23. Mar 2014, 23:04 #1766

Kopš: 07. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 348

Braucu ar: e28


23 Mar 2014, 22:59:22 koni4jo rakstīja:

23 Mar 2014, 22:39:52 Anc1rejs rakstīja:
sajūgs izslīd tad kad tu pusnospiestu sajūga pedāli turi, a ja nē ,tad gan jau tas var "nodot" tālāk 450 Nm, bet nu tās ir tikai manas domas un nevienam es savu viedokli neuzspiežu, katrs dara kā zin/māk/vēlās.

Tāpēc lūdzu p*siet taisni ar saviem jautājumiem, spriedumiem, es tikai uzrastīju to, kā es to darīju un kāpēc.


No šitiem tekstiem pat Draivers jau atpūšas :vsje krugom pidari oģin ja Dertanjan:


ak nē, tu atkodi mani (smagi pārdzivoju)

..bet man kaut kā p*huj
Offline
koni4jo
23. Mar 2014, 23:06 #1767

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


23 Mar 2014, 23:04:22 Anc1rejs rakstīja:

23 Mar 2014, 22:59:22 koni4jo rakstīja:

23 Mar 2014, 22:39:52 Anc1rejs rakstīja:
sajūgs izslīd tad kad tu pusnospiestu sajūga pedāli turi, a ja nē ,tad gan jau tas var "nodot" tālāk 450 Nm, bet nu tās ir tikai manas domas un nevienam es savu viedokli neuzspiežu, katrs dara kā zin/māk/vēlās.

Tāpēc lūdzu p*siet taisni ar saviem jautājumiem, spriedumiem, es tikai uzrastīju to, kā es to darīju un kāpēc.


No šitiem tekstiem pat Draivers jau atpūšas :vsje krugom pidari oģin ja Dertanjan:


ak nē, tu atkodi mani (smagi pārdzivoju)

..bet man kaut kā p*huj


Es jau neko, vnk skats no malas
Offline
Anc1rejs
23. Mar 2014, 23:13 #1768

Kopš: 07. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 348

Braucu ar: e28

nep*s
Offline
Bogdaans
30. Mar 2014, 14:21 #1769

Kopš: 11. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 108

Braucu ar: M57B30 un 328i

Kādas E34 ritošās detaļas der E28?
Offline
Limm
30. Mar 2014, 20:57 #1770

Kopš: 07. Dec 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 322

Braucu ar: Oo [][] oO E28 un Charade.


30 Mar 2014, 14:21:08 Bogdaans rakstīja:
Kādas E34 ritošās detaļas der E28?

visas. iznemot pr. amisi, aizmug. atbalsti atspereem.
Citiem e34 nak savadaaks tilts reduktors! kas nederes.

[ Šo ziņu laboja Limm, 30 Mar 2014, 20:59:28 ]

Offline
MAXixt
30. Mar 2014, 21:06 #1771

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: M6 f13

tikai pr.taisnie ricagi deres un aizm. balka no mazmotoriem.Parejais lidzigs bet nederes.
Offline
Muldona
04. Apr 2014, 23:35 #1772

Kopš: 25. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 99

Braucu ar: E28

Ir e28 (518, 520) ar tā saukto, mazo aizmugurējo tiltu ar trumuļbremzēm. Kādas ir opcijas lai tiktu pie disku bremzēm?

Jāmaina viss tilts no jaudīgāka e28 ar visām A veida (Trailing arm) uz kurām jau ir disku bremzes? Itkā (528 un 535) nāk lielāks tilts.. Ja maina tiltu, reduktors arī jāmaina (atkal mazajā korpusā un lielajā)?

vai tikai var nomainīt pašas A veida (Trailing arm) uz esošā tilta.

No e34 laikam nekas nederēs?


Offline
guile
06. Apr 2014, 12:02 #1773

Kopš: 17. Mar 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1524

Braucu ar: e36 cabrio, e28 double vanos, giant

kaa lampaas krutus liek iekšā..mēginaju ar fenu sildiit, stikls nost neiet..tikai saplest var..
Offline
zie4a318
06. Apr 2014, 15:12 #1774

Kopš: 20. Jul 2013

No: Salaspils

Ziņojumi: 198

Braucu ar: v12 un dazreiz ar 51


06 Apr 2014, 12:02:30 guile rakstīja:
kaa lampaas krutus liek iekšā..mēginaju ar fenu sildiit, stikls nost neiet..tikai saplest var..


a kur tos krustus nopirkt,prieks e28 lai der?
vai var pats vinu uztaisit?>D
Offline
guile
06. Apr 2014, 15:18 #1775

Kopš: 17. Mar 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1524

Braucu ar: e36 cabrio, e28 double vanos, giant

lietotajs RM1 laikam

06 Apr 2014, 15:12:14 zie4a318 rakstīja:

06 Apr 2014, 12:02:30 guile rakstīja:
kaa lampaas krutus liek iekšā..mēginaju ar fenu sildiit, stikls nost neiet..tikai saplest var..


a kur tos krustus nopirkt,prieks e28 lai der?
vai var pats vinu uztaisit?>D
Offline
insomniac
13. Apr 2014, 23:45 #1776

Kopš: 21. Nov 2011

Ziņojumi: 305

Braucu ar: dēli un japāņu klasiku

Kurās vietās e28 vēl bez motortelpas varētu būt VIN?
Offline
MAXixt
13. Apr 2014, 23:53 #1777

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: M6 f13

shifrets daudz kur,stikli, ecu spidometrs utt
Offline
insomniac
14. Apr 2014, 00:13 #1778

Kopš: 21. Nov 2011

Ziņojumi: 305

Braucu ar: dēli un japāņu klasiku

Vairāk interesē, kur virsbūvē varētu būt apslēptais VIN?
Offline
MAXixt
14. Apr 2014, 00:25 #1779

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: M6 f13

tikai pie sparna
Offline
Oldijs
19. May 2014, 18:13 #1780

Kopš: 20. Jun 2012

No: Ainaži

Ziņojumi: 1397

Braucu ar: Igauņu divipieci

Kur meklet problemu (vai ta vispar ir problema) ja visu laiku deg, bet loti blaavi deg, akumulatora lampina, un jo atrak brauc jo blavaka paliek..?
Problemas pielaist nav, akis tur normali..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo