Autors | Ziņojums |
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
11 Jan 2017, 17:21:20 @kexxx rakstīja:
11 Jan 2017, 16:17:40 @Shkodists rakstīja:
11 Jan 2017, 14:55:15 @kexxx rakstīja:
11 Jan 2017, 11:58:07 @Shkodists rakstīja:
Varu iedot nelielu update par calix priekšapsildi. Vakar uzstādīju. Šodien pie -9 grādiem pārslēgšanās uz gāzi notika pēc 600 metriem. Tīri subjektīvi (varbūt arī placebo efekts), bet, šķiet, motors uzreiz pēc piešķilšanas vienmērīgāk kā parasti darbojās. Izskatās, ka uzsildīja antifrīzu robežās no 30 - 40 grādiem
Cik saprotu, tas ir 220v sildītājs? Kāda jauda, cik izmaksāja? Cik ilga garantija?
Jā, tas ir 220v sildītājs. 500Wati. Pie calix oficiālā dīlera tas maksāja 119EUR. Uzstādīšana 90EUR. Valmierā 'vw centrā uzstādīšana izmaksāja 65EUR.
Es vēl neesmu izpētījis, taču šķiet pie lieliem mīnusiem 3-4h jāsilda. Iepirku štekeri ar taimeri, lai šis slēdzas iekšā 4h. Vēl nepamēģināju. Es atstāju pa nakti pie štekera. Biju gaidījis lielāku efektu.
neko sev uzstādīšana, vienu šļauku pārgriezt pušu un pievilkt 2 hamutus maksā 90 eur?
EDIT: imho tur jauda krietni par mazu tam sildītājam...
Nu, ja visu pa smuko taisa, tad aiziet kopumā kādas 2 - 2.5h. Skatījos youtube, kā viens leitis xc70 uzstādīja.
Nezinu, kāds tur aprēķins un kāpēc, taču paredzēts maximums līdz 50 grādiem uzsildīt. Man pēc motora koda tādu piemeklēja. Citu jaudu nemaz nepiedāvāja. Gan jau ir kāds funktieris. |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12323
Braucu ar:
| vienīgais funktieris tur ir cirkulējamā šķidruma daudzums un maciņa biezums...
btw, kurā vietā to sildītāju ielika- starp motoru un gāzes reduktora pieslēguma troiņiku vai starp reduktora pieslēgumu un pečku?[ Šo ziņu laboja kexxx, 11 Jan 2017, 19:51:01 ] |
Online | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
11 Jan 2017, 19:50:45 @kexxx rakstīja:
vienīgais funktieris tur ir cirkulējamā šķidruma daudzums un maciņa biezums...
btw, kurā vietā to sildītāju ielika- starp motoru un gāzes reduktora pieslēguma troiņiku vai starp reduktora pieslēgumu un pečku?
To liek zemākajā punktā. Instrukcijā ir norādīta konkēta vieta. Paskatījos instrukcijā. Tur rakstīts, ka -10 grādos 2h jāsilda, -20grādos - 3h. Pirmīt prasīji par garantiju. Uz kastes rakstīts 3 gadi.
Starpcitu, man šodien pārlika reduktoru. Sanāk netālu no tā sildītāja. XC90 ar 3.2 ir gana daudz vietu, kur ielikt reduktoru. Ielika virknē, bet citā zarā, ne tur, kur pečka. Iepriekš bija paralēli pečkai. Bija bažas par salona silšanu. Sanāca tieši pretēji - tagad salons jūtami labāk silst. Pagaidām pāragri spriest par pārslēgšanos. pēc 3h stāvēšanas -7 grādos pārslēdzās pēc nobraukta 1km. |
Offline | |
|
Carreras | |
Kopš: 25. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 46
Braucu ar: 330i
| Varbūt kāds mēģināja, vnk interesanti...
Vai var izdarīt tā ja ātrumkārbu parslēdz "Sport" dzinējs pārslēdzās uz benzīnu un kad atpakaļ "Drive" uz gāzi? |
Offline | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
11 Jan 2017, 21:39:34 @Carreras rakstīja:
Varbūt kāds mēģināja, vnk interesanti...
Vai var izdarīt tā ja ātrumkārbu parslēdz "Sport" dzinējs pārslēdzās uz benzīnu un kad atpakaļ "Drive" uz gāzi?
Ir viens labāks variants. Ieliek 5 paaudzi un visu laiku ir labāks cēliens nekā uz benzīna
Personīgi pārbaudīts
Vienīgi to ir vērts darīt, ja ir paredzēts ilgi braukt ar konkrētu auto |
Offline | |
|
Vecais | |
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Cik tad tur milzīgs dzinējs, ka nevar nobarot uz lpg ?
p.s var
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
sadidas | |
Kopš: 22. Mar 2013
No: Madona
Ziņojumi: 7
Braucu ar: Volvo XC70 PII 2.3T5
|
11 Jan 2017, 20:16:46 @Shkodists rakstīja:
11 Jan 2017, 19:50:45 @kexxx rakstīja:
vienīgais funktieris tur ir cirkulējamā šķidruma daudzums un maciņa biezums...
btw, kurā vietā to sildītāju ielika- starp motoru un gāzes reduktora pieslēguma troiņiku vai starp reduktora pieslēgumu un pečku?
To liek zemākajā punktā. Instrukcijā ir norādīta konkēta vieta. Paskatījos instrukcijā. Tur rakstīts, ka -10 grādos 2h jāsilda, -20grādos - 3h. Pirmīt prasīji par garantiju. Uz kastes rakstīts 3 gadi.
Starpcitu, man šodien pārlika reduktoru. Sanāk netālu no tā sildītāja. XC90 ar 3.2 ir gana daudz vietu, kur ielikt reduktoru. Ielika virknē, bet citā zarā, ne tur, kur pečka. Iepriekš bija paralēli pečkai. Bija bažas par salona silšanu. Sanāca tieši pretēji - tagad salons jūtami labāk silst. Pagaidām pāragri spriest par pārslēgšanos. pēc 3h stāvēšanas -7 grādos pārslēdzās pēc nobraukta 1km.
Ar 500W sildītāju tādam antifrīza daudzumam ir pa īsu samērīga ātruma uzsildīšanai. Man V70 2.3T5 sākumā bija 1kW sildītājs un arī tas tā īsti ātri nesildīja (kādas 2 stundas -10 grādos vajadzēja). Tagad jau otro ziemu stāv 2kW sildītājs (cirkulācijas sūknis ar integrētu sildelementu) un pat pie pēdējiem Madonas puses -25/30 grādiem vajadzēja max stundu, lai līdz ~40 grādiem uzsildītu. Tagad sildu 30 minūtes un startējot uzreiz pārslēdzas uz gāzi.
Sildītājs iegādāts Vācijā Links
kabeļi Defa ņemti no izplatītāja Rīgā |
Offline | |
|
Kalnz | |
Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
| Kas fiziski atšķiras starp 4to un 5to paaudzi? Balons? sprasulas? |
Offline | |
|
|
sergis15 | |
Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12024
Braucu ar: pikapu
|
12 Jan 2017, 06:43:17 @Shkodists rakstīja:
11 Jan 2017, 21:39:34 @Carreras rakstīja:
Varbūt kāds mēģināja, vnk interesanti...
Vai var izdarīt tā ja ātrumkārbu parslēdz "Sport" dzinējs pārslēdzās uz benzīnu un kad atpakaļ "Drive" uz gāzi?
Ir viens labāks variants. Ieliek 5 paaudzi un visu laiku ir labāks cēliens nekā uz benzīna
Personīgi pārbaudīts
Vienīgi to ir vērts darīt, ja ir paredzēts ilgi braukt ar konkrētu auto
v peizdu tādas mahinācijas, sportot pa dārgo
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
|
Offline | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
| Šonakt uzliku, lai priekšapsilde sāk darboties 3:00. 4 stundas sildīja. Tā kā ārā bija 0 grādi, tad šoreiz pat panelī tosola temperatūras datčiks bija starp 0 un pirmo iedaļu. Kamēr izbraucu no pagalma un aiztaisīju vārtus padarbojās kādas 2 min. Nobraucu 50 metrus un pārslēdzās uz gāzi. Liela ieguvuma nav, tik daudz kā mierinājums, ka motoram labāk Mierinājums gan sanāca padārgs - 160EUR:\ Tā teikt centu nesanāca iesipt īstermiņā. Secinājums - ja gribās reālu efektu, tad vajag jaudīgāku sildītāju. [ Šo ziņu laboja Shkodists, 13 Jan 2017, 09:47:32 ] |
Offline | |
|
Carreras | |
Kopš: 25. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 46
Braucu ar: 330i
|
12 Jan 2017, 07:10:03 @Vecais rakstīja:
Cik tad tur milzīgs dzinējs, ka nevar nobarot uz lpg ?
p.s var
3.0
Problēmas nav, vnk neredzu jēgas uz sport izmantot gāzi..
Kādā veidā, var pm?
4 jau stav, pa vēlu ar 5..[ Šo ziņu laboja Carreras, 12 Jan 2017, 11:10:50 ] |
Offline | |
|
azbesc | |
Kopš: 15. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 222
Braucu ar: e30
| Kāds varbūt kāds grib notirgot Zenit iekārtas komplektu 6 cil. bez balona? Derēs gan jauns, gan labs lietots. Steidzami. |
Offline | |
|
sergis15 | |
Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12024
Braucu ar: pikapu
|
12 Jan 2017, 11:09:28 @Carreras rakstīja:
12 Jan 2017, 07:10:03 @Vecais rakstīja:
Cik tad tur milzīgs dzinējs, ka nevar nobarot uz lpg ?
p.s var
3.0
Problēmas nav, vnk neredzu jēgas uz sport izmantot gāzi..
Kādā veidā, var pm?
4 jau stav, pa vēlu ar 5..
a kur tu redzi jēgu gāzes iekārtā?
ja sportot neredzi jēgu, tad arī drive nevajadzētu redzēt jēgu
vakar dzirdēju, ka bija pilnmēness
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
|
Offline | |
|
iDmore | |
Kopš: 25. Nov 2012
No: Jelgava
Ziņojumi: 18
Braucu ar: Audi A4 B5 2.6
| Varbūt kāds var šodien / rīt saregulēt vecu STAG iekārtu, kas ir uz A4B5 2.8Q..?
Varbūt kāds var notirgot kabeli, ko var sajūgt ar šo STAGu..
Vēlams Jelgavā, bet der arī apkārt Jelgavai..
PM vai 200-30-105.. |
Offline | |
|
Carreras | |
Kopš: 25. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 46
Braucu ar: 330i
|
12 Jan 2017, 14:12:59 @sergis15 rakstīja:
12 Jan 2017, 11:09:28 @Carreras rakstīja:
12 Jan 2017, 07:10:03 @Vecais rakstīja:
Cik tad tur milzīgs dzinējs, ka nevar nobarot uz lpg ?
p.s var
3.0
Problēmas nav, vnk neredzu jēgas uz sport izmantot gāzi..
Kādā veidā, var pm?
4 jau stav, pa vēlu ar 5..
a kur tu redzi jēgu gāzes iekārtā?
ja sportot neredzi jēgu, tad arī drive nevajadzētu redzēt jēgu
vakar dzirdēju, ka bija pilnmēness
Katram savi tarakāni |
Offline | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
12 Jan 2017, 09:32:44 @Kalnz rakstīja:
Kas fiziski atšķiras starp 4to un 5to paaudzi? Balons? sprasulas?
Gaidīju,ka Tev kāds specs atbildēs. Tā kā visi klusē, izskaidrošu pēc savas sapratnes
Lielākā atšķirība -gāze tiek iesmidzināta ieplūdes kolektorā šķidrā veidā. Nav reduktora. Princips laikam sanāk līdzīgs kā benzīnam.Balonā ir sūknis.Ir arī atplūde uz balonu. Konkrētam autiņam laikam der tikai tam paredzēta iekārta. Nav tā,kā ar 4.,kuru var uzkrāmēt dažādiem auto ar līdzīgiem jaudas parametriem.
5.paaudzei laikam arī neregulējas. Nezinu, kādas iekārtas Henrihs uzstād,jo 'mājas lapā raksta, ka apkopes pēc katriem 20k km.Viallei nevajagot apkopes. Man bija viena no pirmajām Vialle Lpi. Tai vajadzēja sūkni apkopt ik pa 50k km. jaunākām nevajagot. 5.paaudze pieliek nedaudz griezei un zirgiem. Es ar 1.8T VAG motoru jutu starpību pārslēdzoties no benzīna un gāzi. Jo īpaši pa pilsētu grozoties. |
Offline | |
|
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
| Vakar pārstāja strādāt BRC sistēma. Pati no sevis pārslēdzās uz benzīnu. Pēc tam vairākkārt mēģināja pati pāriet uz gāzi un visu laiku pīkstēja. Pabraucu 100km uz benzīna, pamēģināju ar gāzi. Nedaudz pabraucu un pēc laiciņa atkal pārslēdzās. Mierīgi dudinot vēl varēja pabraukt. Ieminot uzreiz pārslēdzās uz benzīnu. Tagad vispār vairs pat nemēģina pārslēgties, pat ja ieslēdz gāzes režīmu. Valmierā ir pagrūti tikt pie BRC gāzes meistara. Negribīgi, bet tomēr piekrita uz piektdienu paņemt apskatīt.
Tā neiešana sākās pēc pēdējās uzpildes. Man kaut kā ir aizdomas uz gāzveida frakcijas filtru. Tur stāv filtrs ar BRC uzrakstu.
Šajā sakarībā jautājums, vai BRC iekārtai drīkst uzstādīt ne-BRC filtru. Respektīvi, poļu variantu. Īsti neredzu, kāpēc to nevarētu, taču varbūt tomēr ir kaut kādas nianses. |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12323
Braucu ar:
| Pēc simptomiem nepietiekams gāzes spiediens, parastākie iemesli
Ciet filtri
Sūdīga gāze ( neiztvaiko)
Nepietiekami silst reduktors
Tā kā baigo mīnusu tagad nav, varētu toč būt filtrs/i |
Online | |
|
subaru | |
Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10290
Braucu ar: rokām uz stūres
| termostats arī varbūt beigts .. attiecīgi reduktors nepietiekami silst |
Offline | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
17 Jan 2017, 09:51:08 @kexxx rakstīja:
Pēc simptomiem nepietiekams gāzes spiediens, parastākie iemesli
Ciet filtri
Sūdīga gāze ( neiztvaiko)
Nepietiekami silst reduktors
Tā kā baigo mīnusu tagad nav, varētu toč būt filtrs/i
Reduktoru pārliku citā vietā. Tas tagad ir silts labi. Roku nevar noturēt vairāk kā sekundi. Nu vismaz es nevaru Ļoti karsts. Domāju, ar siltumu viss ir labi. Man tur ielika arī atgaisošanas skrūvi. Gaiss nenāca ārā. Tik antifrīzs. Ar gāzes sajaukuma attiecību nevajadzētu būt problēmām, jo tiešām mīnusi bija mazi- - 2 grādi. Līdz piektdienai vēl tālu. Mēģināšu sadabūt filtru tepat Valmierā> izrādās, ka BRC filtram elements mainās. Vizuāli izskatās kā parastā alumīnija bundža, kurai nav maināms elements. |
Offline | |
|