Autors | Ziņojums |
GTs- | |
Kopš: 03. Jun 2013
Ziņojumi: 708
Braucu ar:
| Šobrīd Berlīnē 51.9 |
Offline | |
|
equations | |
Kopš: 12. Nov 2008
Ziņojumi: 1324
Braucu ar:
| SK, kur sobrid izdevigak/kvalitativa gaze?
Lukola/Viada? |
Offline | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
11 Jan 2017, 08:25:00 @equations rakstīja:
SK, kur sobrid izdevigak/kvalitativa gaze?
Lukola/Viada?
Man personīgi nekad nav bijušas problēmas ne ar Lukoil, ne ar Latvijas Propāna gāzi. Pāris reizes Viada esmu ņēmis gāzi. Tur vajadzētu būt tai pašai Lukoil gāzei |
Offline | |
|
kkas | |
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9331
Braucu ar: Alfu
| Pilnīgi vienalga kur liet. kā paveicās ar partiju.
Granīta ielas Lukoil kkad rudenī vienu brīdi gāze bija pilnīgs mēsls. |
Online | |
|
Kalnz | |
Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
| Tantes pieturā runāja ka kādreiz Lukoils un EKO gāze bija topā, tagad Statoils un EKO gāze
Pata cenšos pildīties tikai EKO gāzē, problēmu nav... |
Online | |
|
subaru | |
Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10290
Braucu ar: rokām uz stūres
| LPG - problēmu nav
bet vispār arī citur nav problēmu |
Offline | |
|
SUB | |
Kopš: 14. Sep 2016
No: Talsi
Ziņojumi: 38
Braucu ar: Zaļo dīzeli
| Kur Talsos un rajonā meklēt sakarīgu gāzes meistaru ? |
Offline | |
|
equations | |
Kopš: 12. Nov 2008
Ziņojumi: 1324
Braucu ar:
| LV LPG = suc
Max ko esmu nobraucis ar LV LPG 400 - 450 km/balons.
Ar Polijas gazi no Warsavas gandriz lidz Bauskai, kadi 10 km pirms beidzas.
Balona iet 40 litri.
+ari taisot apkopes daudz vairak sudu ir tiesi LV LPG, neka tais reizes kad ir braukts vairak tieis ar arvalstis pilditu LPG |
Offline | |
|
|
edgarsp | |
Kopš: 02. Nov 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 906
Braucu ar: nilu
| Leju tikai LPG, jo tas ir tieši pie mājas, problēmu it kā nav |
Offline | |
|
subaru | |
Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10290
Braucu ar: rokām uz stūres
|
11 Jan 2017, 11:34:18 @equations rakstīja:
LV LPG = suc
Max ko esmu nobraucis ar LV LPG 400 - 450 km/balons.
Ar Polijas gazi no Warsavas gandriz lidz Bauskai, kadi 10 km pirms beidzas.
Balona iet 40 litri.
+ari taisot apkopes daudz vairak sudu ir tiesi LV LPG, neka tais reizes kad ir braukts vairak tieis ar arvalstis pilditu LPG
hhahaha
No Polijas braucot es par parasti varu nobraukt vairāk km ar balonu ...
tiesa gan, tāpat ir arī braucot uz Poliju (ar LV pildītu (kaut vai LPG) gāzi).
Laikam vaina būs apstāklī, ka brauc tikai pa šoseju, nevis konkrēta uzpildes stacija [ Šo ziņu laboja subaru, 11 Jan 2017, 11:50:40 ] |
Offline | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
| Varu iedot nelielu update par calix priekšapsildi. Vakar uzstādīju. Šodien pie -9 grādiem pārslēgšanās uz gāzi notika pēc 600 metriem. Tīri subjektīvi (varbūt arī placebo efekts), bet, šķiet, motors uzreiz pēc piešķilšanas vienmērīgāk kā parasti darbojās. Izskatās, ka uzsildīja antifrīzu robežās no 30 - 40 grādiem [ Šo ziņu laboja Shkodists, 11 Jan 2017, 12:09:03 ] |
Offline | |
|
equations | |
Kopš: 12. Nov 2008
Ziņojumi: 1324
Braucu ar:
| Nebus gan ta sosejas vaina (nobraucis jau esmu 50tk) un es labak zinasu kur, cik, ka un kas tere |
Offline | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
11 Jan 2017, 11:59:12 @equations rakstīja:
Nebus gan ta sosejas vaina (nobraucis jau esmu 50tk) un es labak zinasu kur, cik, ka un kas tere
Ne Tu vienīgais šo maršrutu mēro. Es ar 6 autiņiem esmu šo maršrutu braukājis. No kuriem 4 bija dīzeļi. Ar dīzeļiem bija tieši tas pats stāsts. Iespējams, tajā virzienā vairāk sanāk pret kalnu braukt. Un tāpat nekad objektīvi nevarēsi salīdzināt. Lai būtu objektīvi, vajadzētu iepildīt pilnu balonu LV (arī tas nebūs objektīvi, jo nav teikts, ka iepildīsies vienāds daudzums), aizevakuēt autiņu līdz Polijas uzpildes vietai. Sagaidīt identisku gaisa temperatūru un gaisa mitrumu, un tad ar identisku ātrumu braukt līdz Bauskai |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12323
Braucu ar:
|
11 Jan 2017, 11:58:07 @Shkodists rakstīja:
Varu iedot nelielu update par calix priekšapsildi. Vakar uzstādīju. Šodien pie -9 grādiem pārslēgšanās uz gāzi notika pēc 600 metriem. Tīri subjektīvi (varbūt arī placebo efekts), bet, šķiet, motors uzreiz pēc piešķilšanas vienmērīgāk kā parasti darbojās. Izskatās, ka uzsildīja antifrīzu robežās no 30 - 40 grādiem
Cik saprotu, tas ir 220v sildītājs? Kāda jauda, cik izmaksāja? Cik ilga garantija? |
Online | |
|
subaru | |
Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10290
Braucu ar: rokām uz stūres
| Vienmēr ir priecējuši šie "es labāk zinu".
Tādi parasti sajūt atšķirību, ka autiņš iet labāk un tērē mazāk, kad ielej par 2 eur litrā dārgāku eļļu motorā, viņiem vienmēr ir skaidrs, ka ar vienas DUS degvielu var nobraukt mazāk kā ar citas + vēl arī mašīna ir atsaucīgāka utt utt ...
Realitātē tas saucas Placebo - cilvēks ir samaksājis vairāk par kaut ko un attiecīgi cer uz labāk uz rezultātu, vai arī paļaujas kādām savām subjektīvām simpātijām pret kaut ko ...
Vienīgā gāze, ko es vairs neliešu ir Torņakalna gaģužņikā uz Vienības gatves ...
nenovēroju neko, ka "sliktāk iet" vai "lielāks patēriņš", bet vienīgais taustāmais (tiešā nozīmē) pierādījums, bija pills filtrs ar sūdiem (kuri nav novēroti kad braucu un leju degvielu visur citur tikai ne tajā torņakalna gaģužņikā. |
Offline | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
11 Jan 2017, 14:55:15 @kexxx rakstīja:
11 Jan 2017, 11:58:07 @Shkodists rakstīja:
Varu iedot nelielu update par calix priekšapsildi. Vakar uzstādīju. Šodien pie -9 grādiem pārslēgšanās uz gāzi notika pēc 600 metriem. Tīri subjektīvi (varbūt arī placebo efekts), bet, šķiet, motors uzreiz pēc piešķilšanas vienmērīgāk kā parasti darbojās. Izskatās, ka uzsildīja antifrīzu robežās no 30 - 40 grādiem
Cik saprotu, tas ir 220v sildītājs? Kāda jauda, cik izmaksāja? Cik ilga garantija?
Jā, tas ir 220v sildītājs. 500Wati. Pie calix oficiālā dīlera tas maksāja 119EUR. Uzstādīšana 90EUR. Valmierā 'vw centrā uzstādīšana izmaksāja 65EUR.
Es vēl neesmu izpētījis, taču šķiet pie lieliem mīnusiem 3-4h jāsilda. Iepirku štekeri ar taimeri, lai šis slēdzas iekšā 4h. Vēl nepamēģināju. Es atstāju pa nakti pie štekera. Biju gaidījis lielāku efektu. |
Offline | |
|
|
aabolmiilis | |
Kopš: 08. Nov 2016
Ziņojumi: 108
Braucu ar: e46 318i
|
11 Jan 2017, 14:55:52 @subaru rakstīja:
Vienmēr ir priecējuši šie "es labāk zinu".
Tādi parasti sajūt atšķirību, ka autiņš iet labāk un tērē mazāk, kad ielej par 2 eur litrā dārgāku eļļu motorā, viņiem vienmēr ir skaidrs, ka ar vienas DUS degvielu var nobraukt mazāk kā ar citas + vēl arī mašīna ir atsaucīgāka utt utt ...
Realitātē tas saucas Placebo - cilvēks ir samaksājis vairāk par kaut ko un attiecīgi cer uz labāk uz rezultātu, vai arī paļaujas kādām savām subjektīvām simpātijām pret kaut ko ...
Vienīgā gāze, ko es vairs neliešu ir Torņakalna gaģužņikā uz Vienības gatves ...
nenovēroju neko, ka "sliktāk iet" vai "lielāks patēriņš", bet vienīgais taustāmais (tiešā nozīmē) pierādījums, bija pills filtrs ar sūdiem (kuri nav novēroti kad braucu un leju degvielu visur citur tikai ne tajā torņakalna gaģužņikā.
Es tur pildos jo mans auto ar to gāzi nobrauc vairāk, par filtru īsti neesmu skatijies. |
Offline | |
|
kkas | |
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9331
Braucu ar: Alfu
|
11 Jan 2017, 16:21:36 @aabolmiilis rakstīja:
11 Jan 2017, 14:55:52 @subaru rakstīja:
Vienmēr ir priecējuši šie "es labāk zinu".
Tādi parasti sajūt atšķirību, ka autiņš iet labāk un tērē mazāk, kad ielej par 2 eur litrā dārgāku eļļu motorā, viņiem vienmēr ir skaidrs, ka ar vienas DUS degvielu var nobraukt mazāk kā ar citas + vēl arī mašīna ir atsaucīgāka utt utt ...
Realitātē tas saucas Placebo - cilvēks ir samaksājis vairāk par kaut ko un attiecīgi cer uz labāk uz rezultātu, vai arī paļaujas kādām savām subjektīvām simpātijām pret kaut ko ...
Vienīgā gāze, ko es vairs neliešu ir Torņakalna gaģužņikā uz Vienības gatves ...
nenovēroju neko, ka "sliktāk iet" vai "lielāks patēriņš", bet vienīgais taustāmais (tiešā nozīmē) pierādījums, bija pills filtrs ar sūdiem (kuri nav novēroti kad braucu un leju degvielu visur citur tikai ne tajā torņakalna gaģužņikā.
Es tur pildos jo mans auto ar to gāzi nobrauc vairāk, par filtru īsti neesmu skatijies.
tipa skaties odometrā un rēķini ''vairāk nobraucu'' pēc tā kad iepīkstas, tipa tukša bāka?
gāze nav šķidrums, visu balonu neizbrauksi sausu, katram tankam ir savs nolietojums un spiediens. regulāri rēķinu patēriņu darba vajadzībām. ja pildās vienā tankā un rēķina pēc pilnas bākas metodes, tad l uz 100km ir ļoti konstanti.
|
Online | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12323
Braucu ar:
|
11 Jan 2017, 16:17:40 @Shkodists rakstīja:
11 Jan 2017, 14:55:15 @kexxx rakstīja:
11 Jan 2017, 11:58:07 @Shkodists rakstīja:
Varu iedot nelielu update par calix priekšapsildi. Vakar uzstādīju. Šodien pie -9 grādiem pārslēgšanās uz gāzi notika pēc 600 metriem. Tīri subjektīvi (varbūt arī placebo efekts), bet, šķiet, motors uzreiz pēc piešķilšanas vienmērīgāk kā parasti darbojās. Izskatās, ka uzsildīja antifrīzu robežās no 30 - 40 grādiem
Cik saprotu, tas ir 220v sildītājs? Kāda jauda, cik izmaksāja? Cik ilga garantija?
Jā, tas ir 220v sildītājs. 500Wati. Pie calix oficiālā dīlera tas maksāja 119EUR. Uzstādīšana 90EUR. Valmierā 'vw centrā uzstādīšana izmaksāja 65EUR.
Es vēl neesmu izpētījis, taču šķiet pie lieliem mīnusiem 3-4h jāsilda. Iepirku štekeri ar taimeri, lai šis slēdzas iekšā 4h. Vēl nepamēģināju. Es atstāju pa nakti pie štekera. Biju gaidījis lielāku efektu.
neko sev uzstādīšana, vienu šļauku pārgriezt pušu un pievilkt 2 hamutus maksā 90 eur?
EDIT: imho tur jauda krietni par mazu tam sildītājam...[ Šo ziņu laboja kexxx, 11 Jan 2017, 17:21:55 ] |
Online | |
|
edgarsp | |
Kopš: 02. Nov 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 906
Braucu ar: nilu
| Beigās pēc powera ieteikumiem, pildīties nevar nekur, viss slikti, jābraukā ar lohazovu, tur konstanti pa 1,15eur var izmantot vienu braucienu. |
Offline | |
|