Autors | Ziņojums |
PICOVSKIS | |
Kopš: 17. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 188
Braucu ar: 848
|
05 Jan 2017, 15:44:40 @Mikus188 rakstīja:
hmm tad jau mana 2.8 tarataika biki par daudz ēd , jauktajā režīmā ar 55 litriem 380 kilometri.
man tīri pa pilsētu sanāk kkur ~300km
mierīgi braucot 15l/100km, šitādā laikā varētu būt visi 20l [ Šo ziņu laboja PICOVSKIS, 05 Jan 2017, 15:47:29 ] |
Offline | |
|
miklucis | |
Kopš: 12. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1012
Braucu ar: 330; (. )( .)
|
05 Jan 2017, 15:04:06 @Gachaans rakstīja:
Cik Volvo V70 2008g. 2.5T automāts(197zs) priekšpieedziņai, vajadzētu gāzi tērēt vidēji uz simta? Sprauslas AEB I-Plus, Reduktors KME Gold, vadības bloks KME Nevo. šobrīd ar iepildītiem 47litriem gāzes max ko izdevies nobraukt pa sausu šoseju uz 100km/h kruīzā ir 370 km. liekas kaut kā drusku par maz. vai moš tas ir normāli?
Man ar identisku setupu(vakarā palūrēšu precīzi) ļoti līdzīgi, auto ar e39 2.5i dzinēju |
Offline | |
|
sergis15 | |
Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12025
Braucu ar: pikapu
|
05 Jan 2017, 15:19:20 @kexxx rakstīja:
05 Jan 2017, 14:58:17 @sergis15 rakstīja:
05 Jan 2017, 13:27:24 @kexxx rakstīja:
05 Jan 2017, 12:41:34 @Shkodists rakstīja:
05 Jan 2017, 12:17:55 @Ri rakstīja:
05 Jan 2017, 09:55:40 @sergis15 rakstīja:
05 Jan 2017, 09:51:31 @kexxx rakstīja:
Ja līdz reduktoram ir divmetrīgas šļaukas un/vai tas ir pieslēgts nepareizi ( virknē), tad tas varētu būt ļoti ticams iemesls, kāpēc aukstumā pārslēdzas krietni vēlāk
Manam drapakam kkādi "meistari" bij pieslēguši virknē pie pečkas izejošās šļaukas- ar ieslēgtu pečku vispār teju līdz darba temp bija jāgaida
man exam bija tas pats
un vasarā, kad iemet kompī 18C, principā, opcijas braukt uz gāzi nebija
+1 arī šībrīža braucamajam bija tāds pats slēgums. To izmainīju un tagad viss čotka, pārslēdzas aši
Ex īpašnieks teicās, ka gāze esot uzstādīta pie viena no powera darboņiem
Tad jau sanāk, ka vienkāršākais tests ir izslēgt pečku un paskatīties, cik tad ātri pārslēdzas, ne?
vienkāršāk un pareizāk būtu atvērt motora pārsegu un paskatīties
nē, tieši otrādi, ja pečka ir atslēgta, tad cirkulācijas nav.
un gāzes truba ir pieslegta tieši pie pečkas abratkas.
Volvo pečkām nav vārstu, kas aizver šķidruma padevi kā bembjiem...
it kā jau bmwpower sēžam
nevis lolvo klubā
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
|
Offline | |
|
Mixzzz | |
Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2789
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Nu man reduktors ir ieslēgts paralēli pečkai, pirms vārstiem un atpakaļ pienāk pie abratkas. Tikai tagad vienīgi hujova ir tas, ka tukšgaitā pečka hujova silda, dodot ručkā ir labi, bet nu pilsētā tas nav īsti risinājums. Ir kāds variants ko darīt? |
Offline | |
|
sergis15 | |
Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12025
Braucu ar: pikapu
| varbūt vaina nav tavā savienojumā, bet gan tas, ka salona radiators ir aizaudzis, un sūdīgi laiž cauri.
dodot ručkā ar spiedienu noteikti dzen labāk.
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
|
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12326
Braucu ar:
|
05 Jan 2017, 16:57:03 @Mixzzz rakstīja:
Nu man reduktors ir ieslēgts paralēli pečkai, pirms vārstiem un atpakaļ pienāk pie abratkas. Tikai tagad vienīgi hujova ir tas, ka tukšgaitā pečka hujova silda, dodot ručkā ir labi, bet nu pilsētā tas nav īsti risinājums. Ir kāds variants ko darīt?
var pielikt klāt elektrisku cirkulācijas sūknīti... |
Offline | |
|
Mixzzz | |
Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2789
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
05 Jan 2017, 17:15:55 @kexxx rakstīja:
05 Jan 2017, 16:57:03 @Mixzzz rakstīja:
Nu man reduktors ir ieslēgts paralēli pečkai, pirms vārstiem un atpakaļ pienāk pie abratkas. Tikai tagad vienīgi hujova ir tas, ka tukšgaitā pečka hujova silda, dodot ručkā ir labi, bet nu pilsētā tas nav īsti risinājums. Ir kāds variants ko darīt?
var pielikt klāt elektrisku cirkulācijas sūknīti...
e34 vai tad tādi vispār bija? jeb tu aftermarket kkādu domā? |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12326
Braucu ar:
|
05 Jan 2017, 17:19:30 @Mixzzz rakstīja:
05 Jan 2017, 17:15:55 @kexxx rakstīja:
05 Jan 2017, 16:57:03 @Mixzzz rakstīja:
Nu man reduktors ir ieslēgts paralēli pečkai, pirms vārstiem un atpakaļ pienāk pie abratkas. Tikai tagad vienīgi hujova ir tas, ka tukšgaitā pečka hujova silda, dodot ručkā ir labi, bet nu pilsētā tas nav īsti risinājums. Ir kāds variants ko darīt?
var pielikt klāt elektrisku cirkulācijas sūknīti...
e34 vai tad tādi vispār bija? jeb tu aftermarket kkādu domā?
tas sūknītis no jebkā derēs, var aftermarket vai no kkāda cita auto
P.S. nu, dabiski, vadiņus jāpievelk, lai pēc auto iedarbināšanas strāvu dod [ Šo ziņu laboja kexxx, 05 Jan 2017, 17:28:15 ] |
Offline | |
|
|
Mixzzz | |
Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2789
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
05 Jan 2017, 17:26:36 @kexxx rakstīja:
05 Jan 2017, 17:19:30 @Mixzzz rakstīja:
05 Jan 2017, 17:15:55 @kexxx rakstīja:
05 Jan 2017, 16:57:03 @Mixzzz rakstīja:
Nu man reduktors ir ieslēgts paralēli pečkai, pirms vārstiem un atpakaļ pienāk pie abratkas. Tikai tagad vienīgi hujova ir tas, ka tukšgaitā pečka hujova silda, dodot ručkā ir labi, bet nu pilsētā tas nav īsti risinājums. Ir kāds variants ko darīt?
var pielikt klāt elektrisku cirkulācijas sūknīti...
e34 vai tad tādi vispār bija? jeb tu aftermarket kkādu domā?
tas sūknītis no jebkā derēs, var aftermarket vai no kkāda cita auto
P.S. nu, dabiski, vadiņus jāpievelk, lai pēc auto iedarbināšanas strāvu dod
Nu tas skaidrs Jāpameklē kāds tad būs... |
Offline | |
|
chrisk | |
Kopš: 24. Oct 2016
No: Cēsis
Ziņojumi: 37
Braucu ar:
| Sveiki,
Varbūt kāds var palīdzēt ko darīt šajā situācijā:
Iedarbinot mašīnu apgriezieni sāka raustīties un mašīna noslāpa un parādijās gāzes smaka. Atverot pārsegu ir gāzes noplūde pa kautkādu trubiņu, kura turpina plūst visu laiku ārā. Bail darbināt tādu, ja vispār ir iespējams.
Ko lai vispār iesāk tālāk?
Pats labākais tas, ka tika veikta gāzes apkope pirms 2 dienām.[ Šo ziņu laboja chrisk, 05 Jan 2017, 21:27:12 ] |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
05 Jan 2017, 21:26:43 @chrisk rakstīja:
Sveiki,
Varbūt kāds var palīdzēt ko darīt šajā situācijā:
Iedarbinot mašīnu apgriezieni sāka raustīties un mašīna noslāpa un parādijās gāzes smaka. Atverot pārsegu ir gāzes noplūde pa kautkādu trubiņu, kura turpina plūst visu laiku ārā. Bail darbināt tādu, ja vispār ir iespējams.
Ko lai vispār iesāk tālāk?
Pats labākais tas, ka tika veikta gāzes apkope pirms 2 dienām.
antartika reduktors? jāmaina nost vai jāiztīra. |
Offline | |
|
chrisk | |
Kopš: 24. Oct 2016
No: Cēsis
Ziņojumi: 37
Braucu ar:
|
05 Jan 2017, 21:29:12 @BMW-Valcha rakstīja:
05 Jan 2017, 21:26:43 @chrisk rakstīja:
Sveiki,
Varbūt kāds var palīdzēt ko darīt šajā situācijā:
Iedarbinot mašīnu apgriezieni sāka raustīties un mašīna noslāpa un parādijās gāzes smaka. Atverot pārsegu ir gāzes noplūde pa kautkādu trubiņu, kura turpina plūst visu laiku ārā. Bail darbināt tādu, ja vispār ir iespējams.
Ko lai vispār iesāk tālāk?
Pats labākais tas, ka tika veikta gāzes apkope pirms 2 dienām.
antartika reduktors? jāmaina nost vai jāiztīra.
Var ar tādu vispār darbināt un pārvietoties, ja visu laiku noplūst gāze? Pārslēgtu uz benzīnu pagaidām kamēr tiek līdz servisam. |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
| noteikti tikai uz bendzīnu. |
Offline | |
|
chrisk | |
Kopš: 24. Oct 2016
No: Cēsis
Ziņojumi: 37
Braucu ar:
|
05 Jan 2017, 21:26:43 @chrisk rakstīja:
Sveiki,
Varbūt kāds var palīdzēt ko darīt šajā situācijā:
Iedarbinot mašīnu apgriezieni sāka raustīties un mašīna noslāpa un parādijās gāzes smaka. Atverot pārsegu ir gāzes noplūde pa kautkādu trubiņu, kura turpina plūst visu laiku ārā. Bail darbināt tādu, ja vispār ir iespējams.
Ko lai vispār iesāk tālāk?
Pats labākais tas, ka tika veikta gāzes apkope pirms 2 dienām.
Balons tukšs, bet nevar iedarbināt, pat negriež starteri. Kad griež atslēgu, tad sāk mirgot gaismas un kautkādi brīnumi. Varbūt bloķēts kaut kas dēļ noplūdes?
4. paaudzes iekārta. |
Offline | |
|
wanksta | |
Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7376
Braucu ar: muti
| Ir bloķēta tukšā akumulatoru baterija |
Offline | |
|
chrisk | |
Kopš: 24. Oct 2016
No: Cēsis
Ziņojumi: 37
Braucu ar:
|
06 Jan 2017, 00:50:47 @wanksta rakstīja:
Ir bloķēta tukšā akumulatoru baterija
Sapratu |
Offline | |
|
|
Vecais | |
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Var manīt, ka aukstums atnācis... gāzes topiks aktīvs palicis
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
kasio | |
Kopš: 29. Nov 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1820
Braucu ar: E46 touring 2.0 kvēps
| gāzei arī kā dīzeļiem pirms ziemas vēlams uztaisīt apkopīti, tad viss |
Offline | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
06 Jan 2017, 08:59:18 @kasio rakstīja:
gāzei arī kā dīzeļiem pirms ziemas vēlams uztaisīt apkopīti, tad viss
Laikam jau būtiskāk, cik pareizi ir uzlikta gāzes iekārta un vai viss, kas benzīnniekam pie attiecīgā nobraukuma ir jāapkopj, ir apkopts. Neatceros, ka savam superb 1.8T ar 4.paaudzes gāzi būtu taisījis kādas speciālas apkopes pirms ziemas. Vienīgais, kas bija jāizdara - jāpievelk homuti, kad aizgāja pāri -20 grādiem |
Offline | |
|
ens | |
Kopš: 06. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 917
Braucu ar: Dvuļu un semkām
|
06 Jan 2017, 07:13:01 @Vecais rakstīja:
Var manīt, ka aukstums atnācis... gāzes topiks aktīvs palicis
Hvz, man kā jau Tavam klientam nekādu problēmu. |
Offline | |
|