Online
Pašreiz BMWPower skatās 218 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
ziema | | Kopš: 17. Mar 2008
No: Limbaži
Ziņojumi: 1987
Braucu ar: golf,voyager,passerati
|
04 Feb 2014, 11:51:29 BeeDoo rakstīja:
04 Feb 2014, 10:23:28 depo rakstīja:
04 Feb 2014, 10:18:22 BeeDoo rakstīja:
Kur remontē e39 ģeneratorus? Un cik tas apmēram maksā?
nerings.lv ?
Ok aizskriešu tur, ir vēl kāda vieta?
man case generatoru atremonteja partinejs.lv. tas braucot uz kekavu kreisaja puse kur galss buss baze. letak ka jauns originalais bija,kalpo ok | Offline | | |
martinssirants | | Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
|
04 Feb 2014, 12:16:06 mrc rakstīja:
04 Feb 2014, 12:07:46 martinssirants rakstīja:
04 Feb 2014, 11:24:26 mrc rakstīja:
E39 Touring - nesen iepirkts, grabažniekā ir izvilkti divi vadi, acīmredzot subim.Ņemot vērā ierobežoto budžetu, ir doma iepirkt aktīvo subi par apmēram 90-100 eināriem - doma nav piedalīties audiosacensībās vai izbombīt logus (+budžets)
Aktīvajam subim ir jāvelk klāt papildu barošana, vai pietiek ieštekerēt tos divus vadus un piesiet pie grīdas, lai nevāļājas apkārt?
Mafons ar nav rūpnīcas, bet kaut kāds random - tāpat tiks mainīts.Piemēram,šādu....
Aktivajam subim parasti naak liidzi vadu komplekts, kuraa ir viss kas vajadziigs, taakaa instalacija tev visticamaak buus jaapaarjauc.
Attiecīgi, izskatās, ka tomēr arī barošana būs jāvelk vien svaiga klāt? Shēma
Respektīvi, ja mafonam ir pašam sava subja izeja, tad pirmais variants - pa taisno klāt pie sub izejas, subam barošanu klāt un aiziet jūriņā?
Tu nesaprati domu.
Gandriiz visiem normaliem aktivajiem nak lidzi vadi, kaa viens komplekts. Gan barosanai, gan audio, gan talvadiibas pultij. Un pultij ka likums ir atsevishkji iipashi shtekeri, arii barosanai, nevis skruvejamie, kaa pastiprinatajam.
Ja pirksi jaunu subi, nelauzi galvu par vadiem. Vieglak tev bus visu pa jaunu izvilkt originalo, neka chakareeties un kautko stikjeet. | Offline | | |
mrc | | Kopš: 04. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1220
Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti
|
04 Feb 2014, 12:20:19 martinssirants rakstīja:
04 Feb 2014, 12:16:06 mrc rakstīja:
04 Feb 2014, 12:07:46 martinssirants rakstīja:
04 Feb 2014, 11:24:26 mrc rakstīja:
E39 Touring - nesen iepirkts, grabažniekā ir izvilkti divi vadi, acīmredzot subim.Ņemot vērā ierobežoto budžetu, ir doma iepirkt aktīvo subi par apmēram 90-100 eināriem - doma nav piedalīties audiosacensībās vai izbombīt logus (+budžets)
Aktīvajam subim ir jāvelk klāt papildu barošana, vai pietiek ieštekerēt tos divus vadus un piesiet pie grīdas, lai nevāļājas apkārt?
Mafons ar nav rūpnīcas, bet kaut kāds random - tāpat tiks mainīts.Piemēram,šādu....
Aktivajam subim parasti naak liidzi vadu komplekts, kuraa ir viss kas vajadziigs, taakaa instalacija tev visticamaak buus jaapaarjauc.
Attiecīgi, izskatās, ka tomēr arī barošana būs jāvelk vien svaiga klāt? Shēma
Respektīvi, ja mafonam ir pašam sava subja izeja, tad pirmais variants - pa taisno klāt pie sub izejas, subam barošanu klāt un aiziet jūriņā?
Tu nesaprati domu.
Gandriiz visiem normaliem aktivajiem nak lidzi vadi, kaa viens komplekts. Gan barosanai, gan audio, gan talvadiibas pultij. Un pultij ka likums ir atsevishkji iipashi shtekeri, arii barosanai, nevis skruvejamie, kaa pastiprinatajam.
Ja pirksi jaunu subi, nelauzi galvu par vadiem. Vieglak tev bus visu pa jaunu izvilkt originalo, neka chakareeties un kautko stikjeet.
Nu, vismaz tik daudz kļuva skaidrs
Paldies! | Offline | | |
sergis15 | | Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12023
Braucu ar: pikapu
|
04 Feb 2014, 12:25:52 mrc rakstīja:
04 Feb 2014, 12:20:19 martinssirants rakstīja:
04 Feb 2014, 12:16:06 mrc rakstīja:
04 Feb 2014, 12:07:46 martinssirants rakstīja:
04 Feb 2014, 11:24:26 mrc rakstīja:
E39 Touring - nesen iepirkts, grabažniekā ir izvilkti divi vadi, acīmredzot subim.Ņemot vērā ierobežoto budžetu, ir doma iepirkt aktīvo subi par apmēram 90-100 eināriem - doma nav piedalīties audiosacensībās vai izbombīt logus (+budžets)
Aktīvajam subim ir jāvelk klāt papildu barošana, vai pietiek ieštekerēt tos divus vadus un piesiet pie grīdas, lai nevāļājas apkārt?
Mafons ar nav rūpnīcas, bet kaut kāds random - tāpat tiks mainīts.Piemēram,šādu....
Aktivajam subim parasti naak liidzi vadu komplekts, kuraa ir viss kas vajadziigs, taakaa instalacija tev visticamaak buus jaapaarjauc.
Attiecīgi, izskatās, ka tomēr arī barošana būs jāvelk vien svaiga klāt? Shēma
Respektīvi, ja mafonam ir pašam sava subja izeja, tad pirmais variants - pa taisno klāt pie sub izejas, subam barošanu klāt un aiziet jūriņā?
Tu nesaprati domu.
Gandriiz visiem normaliem aktivajiem nak lidzi vadi, kaa viens komplekts. Gan barosanai, gan audio, gan talvadiibas pultij. Un pultij ka likums ir atsevishkji iipashi shtekeri, arii barosanai, nevis skruvejamie, kaa pastiprinatajam.
Ja pirksi jaunu subi, nelauzi galvu par vadiem. Vieglak tev bus visu pa jaunu izvilkt originalo, neka chakareeties un kautko stikjeet.
Nu, vismaz tik daudz kļuva skaidrs
Paldies!
man savulaik bija alpine komplekts, 12volt shopā var atrast
tur komplekts bija subis+pastūzis+vadi, 150ls
šķiet, ka nesen skatījos, vēljoprojām bija
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
03 Feb 2014, 23:39:12 Ositis27 rakstīja:
03 Feb 2014, 23:34:58 depo rakstīja:
03 Feb 2014, 23:34:00 Ositis27 rakstīja:
Kokteilis sanaks. Nedrikst pec butibas jauktpussintetiku ar sintetisko.
Kā rīkoties tādā gadījumā? Visu elļu iztecināt nevar, kautkas paliks. Varbūt ir veids kā noteikt, kas tur šobrīd iekšā?
Motora skalosana,var nopirkt specialus lidzeklus ko pievieno ellai.Uzkarse lidz darba temperaturai un laid visu ara + filtra maina.Vajadzetu visam itka iztecet kamer karsta ella.Tas ka tur paris piles paliks nekas.
tas ir mīts, un radies ir tas tādēļ, lai biedētu cilvēkus lietot paredzēto produktu, nevis lētāko, ko atrod benzīntanka plauktā, nekas traģisks nenotiks ja sintētikai pielies klāt kādu litru labas pussintētikas vai otrādi, galvenais ir, lai sakrīt viskozitātes daudz maz, tas arī viss
03 Feb 2014, 23:39:53 Le0 rakstīja:
Iepriekšējais saimnieks telefonsarunā pēc iegādes jau:
"Nu dažreiz leju 5W40, dažreiz 15W40.. tur jāskatās, dažreiz 10W40"
nav te nekāda emo, vienā un tajā pašā pusmūža motorā var liet visas šīs eļļas, vienkārši ir jāsaprot, ka, ja ir tāda situācija, ka motorā iekšā ir 15W40 un ārā -20 grādi:
1) aukstu motoru starterim būs grūti pagriezt - vajag labu akumulātoru;
2) obligāti ir motoru pasildīt pāris minūtes pirms uzsākt braukt.
atšķirība, ko reti kurais saprot, ir ka 5W40 vienkārši ir šķidrāka pie X (zemā) temperatūras sliekšņa, tas arī viss, "karstajā" galā tā ir vienāda ar 15W40, tb mūsu reģionā ražotājs tev liek izmantot 5W40 cauru gadu, bet Spānijas dienvidos tu vari droši izmantot 15W40 un viss būs ok
esu braukājis vairākus gadus ar auto, kur iekšā lēju 20W60 cauru gadu, bieza kā solidols pie -25 | Offline | | |
zurcinna | | Kopš: 04. Feb 2014
No: Aloja
Ziņojumi: 146
Braucu ar: DZ-2222
| sveiki, kadu redaktoru wislabak likt sawam pirmajam pempim ar blokki wai bez blokka?
citreis gribas pazimet sawles vnk
wel warbut kads zin kadu labu elektribu meistaru citreiz raustaz cilindri ir aizdoma ka wajag aizdedzi regulet vai zondi warbut warat kauko ieteikt man ko darit jo raustas citreiz pie sotaku un negribas noslapt pa cela vidu garaza un instrumenti ir pasam ar bedri | Offline | | |
-JUREVICH- | | Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
04 Feb 2014, 13:52:17 zurcinna rakstīja:
sveiki, kadu redaktoru wislabak likt sawam pirmajam pempim ar blokki wai bez blokka?
citreis gribas pazimet sawles vnk
wel warbut kads zin kadu labu elektribu meistaru citreiz raustaz cilindri ir aizdoma ka wajag aizdedzi regulet vai zondi warbut warat kauko ieteikt man ko darit jo raustas citreiz pie sotaku un negribas noslapt pa cela vidu garaza un instrumenti ir pasam ar bedri
Un tappi tu nopļūtīts! Pats izlasiji ko un kā raksti? | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
| Kurš pieduras , neticu, ka mūsu vidū vēl ir sastopami tādi analfabēti [ Šo ziņu laboja Mikels, 04 Feb 2014, 14:04:01 ] | Offline | | |
|
inferno-ex | | Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
| | Offline | | |
Gugalens
| | Kopš: 05. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 16
Braucu ar: BMW 530d
| Kur dabūt eļļas radiatoram jaunus gredzentiņus, a to sūda eļļa sākuri pēc lielajiem aukstumiem kkur caur viņiem sulot :@ cik tas prieks varētu maksāt?? E39 530D 2000g. Paldies | Offline | | |
LINIS | | Kopš: 10. Jun 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2172
Braucu ar:
|
04 Feb 2014, 12:10:37 Driver rakstīja:
04 Feb 2014, 12:00:34 adolfs rakstīja:
gjeneratoru valdis liepājas un ulmaņa stūrī / gross seetaa
29511011
Tik aizmirsi piebilst, ka uz citu pseido remontetaju fona nav pa leeto un dazi reizem pukst, ka butu pa to naudu no svalkas panemusi velvienu vai pat divus
Nav ne vainas tam, kā viņš padara darbu, to viņš māk.. Vienīgi viņš tāds saspiedies uzvedībā - vienu reizi aizvedām čomam e36 ģeneratoru uz kapitālo, šis sāka ārdīties, ka tas francūzis un baigais s*ds mūsu klimatam neder, tipa mēs viņu tur ielikuši būtu
Bet tā garantiju dod un vēl testa stenda izdrukas | Offline | | |
mrc | | Kopš: 04. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1220
Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti
| Tas alpine komplekts ir šitais , ja? | Offline | | |
ovelis | | Kopš: 10. Apr 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 826
Braucu ar: BD4
| Liekas, ka ir problēma ar e39 Touring aizmugurējo pneimopiekari.
Braucot pa "sliktu", grubuļainu ceļu aizmugurē liekas, ka hadene ir taisīta no betona (Liekas, ka rati atraujas no zemes jo viss liekas ciets kā akmens.) Servī pārbaudīju hadeni, itkā viss ok, dirsa arī neliekas, ka būtu baigi gaisā..)
Pneimo spečuki, kādam ir bijusi šāda veida problēma, vai arī visi pneimo ir vājprātīgi cieti?
P.S. Pa normālu ceļu protams viss ir kārtībā..
GURINIEKIEM: Nav man aizmugurē 4bar riepās sapūsti. [ Šo ziņu laboja ovelis, 04 Feb 2014, 19:15:14 ] | Offline | | |
Ted_Easy | | Kopš: 12. Aug 2013
No: Priekule
Ziņojumi: 117
Braucu ar: Autobūlves brīnumu
| Kāds var ieteikt risinājumu problēmai - INPA negrib komunicēt (E39 M52 (1996) atpazīst viss pilnībā funkcionē, E46 M54 (2001) kaut ko var darīt tikai pie noslāpēta auto, kā piešķiļ tā met ārā comunication interupted, E39 M57 (1999 gada) tas pats, tikai motoram klāt tikt nevar nekādā variantā (malfunction ja nemaldos izmeta) un E36 compact M41 arī pie dzinēja neslēdzās klāt, pārējo varēja apskatīt) INPA versija 5.00 OS - win 8.1
Kabelis no tejienes | Offline | | |
IngusSeflers
| | Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
04 Feb 2014, 19:29:46 Ted_Easy rakstīja:
Kāds var ieteikt risinājumu problēmai - INPA negrib komunicēt (E39 M52 (1996) atpazīst viss pilnībā funkcionē, E46 M54 (2001) kaut ko var darīt tikai pie noslāpēta auto, kā piešķiļ tā met ārā comunication interupted, E39 M57 (1999 gada) tas pats, tikai motoram klāt tikt nevar nekādā variantā (malfunction ja nemaldos izmeta) un E36 compact M41 arī pie dzinēja neslēdzās klāt, pārējo varēja apskatīt) INPA versija 5.00 OS - win 8.1
Kabelis no tejienes
Ja mašīnai ir abi 20PIN un OBD2 un nevar vienā no viņiem nolasīt rūcošu auto,tad slēdzies klāt pie otra
Man uz E38 rūcošam INPA neiet 20PIN,bet OBD2 iet...uz E39 otrādi WTF? bet tā nu tas ir ar kabeļiem no Čainas | Offline | | |
Ted_Easy | | Kopš: 12. Aug 2013
No: Priekule
Ziņojumi: 117
Braucu ar: Autobūlves brīnumu
|
04 Feb 2014, 19:43:10 IngusSeflers rakstīja:
04 Feb 2014, 19:29:46 Ted_Easy rakstīja:
Kāds var ieteikt risinājumu problēmai - INPA negrib komunicēt (E39 M52 (1996) atpazīst viss pilnībā funkcionē, E46 M54 (2001) kaut ko var darīt tikai pie noslāpēta auto, kā piešķiļ tā met ārā comunication interupted, E39 M57 (1999 gada) tas pats, tikai motoram klāt tikt nevar nekādā variantā (malfunction ja nemaldos izmeta) un E36 compact M41 arī pie dzinēja neslēdzās klāt, pārējo varēja apskatīt) INPA versija 5.00 OS - win 8.1
Kabelis no tejienes
Ja mašīnai ir abi 20PIN un OBD2 un nevar vienā no viņiem nolasīt rūcošu auto,tad slēdzies klāt pie otra
Man uz E38 rūcošam INPA neiet 20PIN,bet OBD2 iet...uz E39 otrādi WTF? bet tā nu tas ir ar kabeļiem no Čainas
Nu visiem eksemplāriem ir viens E46 bija tikai OBDII pārējiem 20 pin... bet vai tiešām tik liels gemorojs tie chaina? | Offline | | |
|
IngusSeflers
| | Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
04 Feb 2014, 19:53:41 Ted_Easy rakstīja:
vai tiešām tik liels gemorojs tie chaina?
Ja ir kkada fiška vados un IT tad var visu sadarīt lai darbojās,bet ir iespēja kad kkas būs nepareizi nolasīts vai atpazīts. Pēc personīgās pieredzes; pēc kļūdu nolasīšanas ar tādu kabeli kā tev,atbrauca čoms ar GT1 interfeisa klonu no Čainas un konstatējām citus cēloņus un pareizos kā izrādijās! Takā ir tā ka nevar pa lēto nopirkt labu | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| neko nekomenteshu, bet man palasit ljoti interesanti impis:
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
kukans1200 | | Kopš: 18. Jan 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 64
Braucu ar: 320 vanos
| sveiki visiem.man te ir radies viens jautajums,e36 zurka man ir,bet nelec. starteris griez,bet nelec vispar pat nenobubinas,tada sajuta kad griez pa tukso,var but degvielas suknis ir beigts. | Offline | | |
kukans1200 | | Kopš: 18. Jan 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 64
Braucu ar: 320 vanos
| ar ir auksti negribas nemties,gribu zinat kas apmeram butu pie vainas,lai zinatu ar ko sakt
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|