Online

Pašreiz BMWPower skatās 218 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
ziema
04. Feb 2014, 12:18 #17481

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati


04 Feb 2014, 11:51:29 BeeDoo rakstīja:

04 Feb 2014, 10:23:28 depo rakstīja:

04 Feb 2014, 10:18:22 BeeDoo rakstīja:
Kur remontē e39 ģeneratorus? Un cik tas apmēram maksā?


nerings.lv ?


Ok aizskriešu tur, ir vēl kāda vieta?
man case generatoru atremonteja partinejs.lv. tas braucot uz kekavu kreisaja puse kur galss buss baze. letak ka jauns originalais bija,kalpo ok
Offline
martinssirants
04. Feb 2014, 12:20 #17482

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


04 Feb 2014, 12:16:06 mrc rakstīja:

04 Feb 2014, 12:07:46 martinssirants rakstīja:

04 Feb 2014, 11:24:26 mrc rakstīja:
E39 Touring - nesen iepirkts, grabažniekā ir izvilkti divi vadi, acīmredzot subim.Ņemot vērā ierobežoto budžetu, ir doma iepirkt aktīvo subi par apmēram 90-100 eināriem - doma nav piedalīties audiosacensībās vai izbombīt logus (+budžets)
Aktīvajam subim ir jāvelk klāt papildu barošana, vai pietiek ieštekerēt tos divus vadus un piesiet pie grīdas, lai nevāļājas apkārt?
Mafons ar nav rūpnīcas, bet kaut kāds random - tāpat tiks mainīts.Piemēram,šādu....

Aktivajam subim parasti naak liidzi vadu komplekts, kuraa ir viss kas vajadziigs, taakaa instalacija tev visticamaak buus jaapaarjauc.


Attiecīgi, izskatās, ka tomēr arī barošana būs jāvelk vien svaiga klāt? Shēma
Respektīvi, ja mafonam ir pašam sava subja izeja, tad pirmais variants - pa taisno klāt pie sub izejas, subam barošanu klāt un aiziet jūriņā?

Tu nesaprati domu.

Gandriiz visiem normaliem aktivajiem nak lidzi vadi, kaa viens komplekts. Gan barosanai, gan audio, gan talvadiibas pultij. Un pultij ka likums ir atsevishkji iipashi shtekeri, arii barosanai, nevis skruvejamie, kaa pastiprinatajam.

Ja pirksi jaunu subi, nelauzi galvu par vadiem. Vieglak tev bus visu pa jaunu izvilkt originalo, neka chakareeties un kautko stikjeet.
Offline
mrc
04. Feb 2014, 12:25 #17483

Kopš: 04. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1220

Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti



04 Feb 2014, 12:20:19 martinssirants rakstīja:

04 Feb 2014, 12:16:06 mrc rakstīja:

04 Feb 2014, 12:07:46 martinssirants rakstīja:

04 Feb 2014, 11:24:26 mrc rakstīja:
E39 Touring - nesen iepirkts, grabažniekā ir izvilkti divi vadi, acīmredzot subim.Ņemot vērā ierobežoto budžetu, ir doma iepirkt aktīvo subi par apmēram 90-100 eināriem - doma nav piedalīties audiosacensībās vai izbombīt logus (+budžets)
Aktīvajam subim ir jāvelk klāt papildu barošana, vai pietiek ieštekerēt tos divus vadus un piesiet pie grīdas, lai nevāļājas apkārt?
Mafons ar nav rūpnīcas, bet kaut kāds random - tāpat tiks mainīts.Piemēram,šādu....

Aktivajam subim parasti naak liidzi vadu komplekts, kuraa ir viss kas vajadziigs, taakaa instalacija tev visticamaak buus jaapaarjauc.


Attiecīgi, izskatās, ka tomēr arī barošana būs jāvelk vien svaiga klāt? Shēma
Respektīvi, ja mafonam ir pašam sava subja izeja, tad pirmais variants - pa taisno klāt pie sub izejas, subam barošanu klāt un aiziet jūriņā?

Tu nesaprati domu.

Gandriiz visiem normaliem aktivajiem nak lidzi vadi, kaa viens komplekts. Gan barosanai, gan audio, gan talvadiibas pultij. Un pultij ka likums ir atsevishkji iipashi shtekeri, arii barosanai, nevis skruvejamie, kaa pastiprinatajam.

Ja pirksi jaunu subi, nelauzi galvu par vadiem. Vieglak tev bus visu pa jaunu izvilkt originalo, neka chakareeties un kautko stikjeet.

Nu, vismaz tik daudz kļuva skaidrs
Paldies!
Offline
sergis15
04. Feb 2014, 13:06 #17484

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12023

Braucu ar: pikapu


04 Feb 2014, 12:25:52 mrc rakstīja:


04 Feb 2014, 12:20:19 martinssirants rakstīja:

04 Feb 2014, 12:16:06 mrc rakstīja:

04 Feb 2014, 12:07:46 martinssirants rakstīja:

04 Feb 2014, 11:24:26 mrc rakstīja:
E39 Touring - nesen iepirkts, grabažniekā ir izvilkti divi vadi, acīmredzot subim.Ņemot vērā ierobežoto budžetu, ir doma iepirkt aktīvo subi par apmēram 90-100 eināriem - doma nav piedalīties audiosacensībās vai izbombīt logus (+budžets)
Aktīvajam subim ir jāvelk klāt papildu barošana, vai pietiek ieštekerēt tos divus vadus un piesiet pie grīdas, lai nevāļājas apkārt?
Mafons ar nav rūpnīcas, bet kaut kāds random - tāpat tiks mainīts.Piemēram,šādu....

Aktivajam subim parasti naak liidzi vadu komplekts, kuraa ir viss kas vajadziigs, taakaa instalacija tev visticamaak buus jaapaarjauc.


Attiecīgi, izskatās, ka tomēr arī barošana būs jāvelk vien svaiga klāt? Shēma
Respektīvi, ja mafonam ir pašam sava subja izeja, tad pirmais variants - pa taisno klāt pie sub izejas, subam barošanu klāt un aiziet jūriņā?

Tu nesaprati domu.

Gandriiz visiem normaliem aktivajiem nak lidzi vadi, kaa viens komplekts. Gan barosanai, gan audio, gan talvadiibas pultij. Un pultij ka likums ir atsevishkji iipashi shtekeri, arii barosanai, nevis skruvejamie, kaa pastiprinatajam.

Ja pirksi jaunu subi, nelauzi galvu par vadiem. Vieglak tev bus visu pa jaunu izvilkt originalo, neka chakareeties un kautko stikjeet.

Nu, vismaz tik daudz kļuva skaidrs
Paldies!

man savulaik bija alpine komplekts, 12volt shopā var atrast
tur komplekts bija subis+pastūzis+vadi, 150ls
šķiet, ka nesen skatījos, vēljoprojām bija

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
JZ
04. Feb 2014, 13:19 #17485

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


03 Feb 2014, 23:39:12 Ositis27 rakstīja:

03 Feb 2014, 23:34:58 depo rakstīja:

03 Feb 2014, 23:34:00 Ositis27 rakstīja:
Kokteilis sanaks. Nedrikst pec butibas jauktpussintetiku ar sintetisko.


Kā rīkoties tādā gadījumā? Visu elļu iztecināt nevar, kautkas paliks. Varbūt ir veids kā noteikt, kas tur šobrīd iekšā?


Motora skalosana,var nopirkt specialus lidzeklus ko pievieno ellai.Uzkarse lidz darba temperaturai un laid visu ara + filtra maina.Vajadzetu visam itka iztecet kamer karsta ella.Tas ka tur paris piles paliks nekas.


tas ir mīts, un radies ir tas tādēļ, lai biedētu cilvēkus lietot paredzēto produktu, nevis lētāko, ko atrod benzīntanka plauktā, nekas traģisks nenotiks ja sintētikai pielies klāt kādu litru labas pussintētikas vai otrādi, galvenais ir, lai sakrīt viskozitātes daudz maz, tas arī viss



03 Feb 2014, 23:39:53 Le0 rakstīja:
Iepriekšējais saimnieks telefonsarunā pēc iegādes jau:

"Nu dažreiz leju 5W40, dažreiz 15W40.. tur jāskatās, dažreiz 10W40"




nav te nekāda emo, vienā un tajā pašā pusmūža motorā var liet visas šīs eļļas, vienkārši ir jāsaprot, ka, ja ir tāda situācija, ka motorā iekšā ir 15W40 un ārā -20 grādi:
1) aukstu motoru starterim būs grūti pagriezt - vajag labu akumulātoru;
2) obligāti ir motoru pasildīt pāris minūtes pirms uzsākt braukt.

atšķirība, ko reti kurais saprot, ir ka 5W40 vienkārši ir šķidrāka pie X (zemā) temperatūras sliekšņa, tas arī viss, "karstajā" galā tā ir vienāda ar 15W40, tb mūsu reģionā ražotājs tev liek izmantot 5W40 cauru gadu, bet Spānijas dienvidos tu vari droši izmantot 15W40 un viss būs ok

esu braukājis vairākus gadus ar auto, kur iekšā lēju 20W60 cauru gadu, bieza kā solidols pie -25
Offline
zurcinna
04. Feb 2014, 13:52 #17486

Kopš: 04. Feb 2014

No: Aloja

Ziņojumi: 146

Braucu ar: DZ-2222

sveiki, kadu redaktoru wislabak likt sawam pirmajam pempim ar blokki wai bez blokka?
citreis gribas pazimet sawles vnk
wel warbut kads zin kadu labu elektribu meistaru citreiz raustaz cilindri ir aizdoma ka wajag aizdedzi regulet vai zondi warbut warat kauko ieteikt man ko darit jo raustas citreiz pie sotaku un negribas noslapt pa cela vidu garaza un instrumenti ir pasam ar bedri
Offline
-JUREVICH-
04. Feb 2014, 13:58 #17487

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


04 Feb 2014, 13:52:17 zurcinna rakstīja:
sveiki, kadu redaktoru wislabak likt sawam pirmajam pempim ar blokki wai bez blokka?
citreis gribas pazimet sawles vnk
wel warbut kads zin kadu labu elektribu meistaru citreiz raustaz cilindri ir aizdoma ka wajag aizdedzi regulet vai zondi warbut warat kauko ieteikt man ko darit jo raustas citreiz pie sotaku un negribas noslapt pa cela vidu garaza un instrumenti ir pasam ar bedri
Un tappi tu nopļūtīts! Pats izlasiji ko un kā raksti?
Offline
Mikels
04. Feb 2014, 14:03 #17488

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu

Kurš pieduras , neticu, ka mūsu vidū vēl ir sastopami tādi analfabēti

[ Šo ziņu laboja Mikels, 04 Feb 2014, 14:04:01 ]

Offline
inferno-ex
04. Feb 2014, 14:44 #17489

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:

Offline
Gugalens
04. Feb 2014, 16:07 #17490

Kopš: 05. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 16

Braucu ar: BMW 530d

Kur dabūt eļļas radiatoram jaunus gredzentiņus, a to sūda eļļa sākuri pēc lielajiem aukstumiem kkur caur viņiem sulot :@ cik tas prieks varētu maksāt?? E39 530D 2000g. Paldies
Offline
LINIS
04. Feb 2014, 16:14 #17491

Kopš: 10. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2172

Braucu ar:


04 Feb 2014, 12:10:37 Driver rakstīja:

04 Feb 2014, 12:00:34 adolfs rakstīja:
gjeneratoru valdis liepājas un ulmaņa stūrī / gross seetaa
29511011

Tik aizmirsi piebilst, ka uz citu pseido remontetaju fona nav pa leeto un dazi reizem pukst, ka butu pa to naudu no svalkas panemusi velvienu vai pat divus

Nav ne vainas tam, kā viņš padara darbu, to viņš māk.. Vienīgi viņš tāds saspiedies uzvedībā - vienu reizi aizvedām čomam e36 ģeneratoru uz kapitālo, šis sāka ārdīties, ka tas francūzis un baigais s*ds mūsu klimatam neder, tipa mēs viņu tur ielikuši būtu
Bet tā garantiju dod un vēl testa stenda izdrukas
Offline
mrc
04. Feb 2014, 16:31 #17492

Kopš: 04. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1220

Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti

Tas alpine komplekts ir šitais , ja?
Offline
ovelis
04. Feb 2014, 19:14 #17493

Kopš: 10. Apr 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 826

Braucu ar: BD4

Liekas, ka ir problēma ar e39 Touring aizmugurējo pneimopiekari.
Braucot pa "sliktu", grubuļainu ceļu aizmugurē liekas, ka hadene ir taisīta no betona (Liekas, ka rati atraujas no zemes jo viss liekas ciets kā akmens.) Servī pārbaudīju hadeni, itkā viss ok, dirsa arī neliekas, ka būtu baigi gaisā..)

Pneimo spečuki, kādam ir bijusi šāda veida problēma, vai arī visi pneimo ir vājprātīgi cieti?

P.S. Pa normālu ceļu protams viss ir kārtībā..

GURINIEKIEM: Nav man aizmugurē 4bar riepās sapūsti.

[ Šo ziņu laboja ovelis, 04 Feb 2014, 19:15:14 ]

Offline
Ted_Easy
04. Feb 2014, 19:29 #17494

Kopš: 12. Aug 2013

No: Priekule

Ziņojumi: 117

Braucu ar: Autobūlves brīnumu

Kāds var ieteikt risinājumu problēmai - INPA negrib komunicēt (E39 M52 (1996) atpazīst viss pilnībā funkcionē, E46 M54 (2001) kaut ko var darīt tikai pie noslāpēta auto, kā piešķiļ tā met ārā comunication interupted, E39 M57 (1999 gada) tas pats, tikai motoram klāt tikt nevar nekādā variantā (malfunction ja nemaldos izmeta) un E36 compact M41 arī pie dzinēja neslēdzās klāt, pārējo varēja apskatīt) INPA versija 5.00 OS - win 8.1
Kabelis no tejienes
Offline
IngusSeflers
04. Feb 2014, 19:43 #17495

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


04 Feb 2014, 19:29:46 Ted_Easy rakstīja:
Kāds var ieteikt risinājumu problēmai - INPA negrib komunicēt (E39 M52 (1996) atpazīst viss pilnībā funkcionē, E46 M54 (2001) kaut ko var darīt tikai pie noslāpēta auto, kā piešķiļ tā met ārā comunication interupted, E39 M57 (1999 gada) tas pats, tikai motoram klāt tikt nevar nekādā variantā (malfunction ja nemaldos izmeta) un E36 compact M41 arī pie dzinēja neslēdzās klāt, pārējo varēja apskatīt) INPA versija 5.00 OS - win 8.1
Kabelis no tejienes
Ja mašīnai ir abi 20PIN un OBD2 un nevar vienā no viņiem nolasīt rūcošu auto,tad slēdzies klāt pie otra
Man uz E38 rūcošam INPA neiet 20PIN,bet OBD2 iet...uz E39 otrādi WTF? bet tā nu tas ir ar kabeļiem no Čainas
Offline
Ted_Easy
04. Feb 2014, 19:53 #17496

Kopš: 12. Aug 2013

No: Priekule

Ziņojumi: 117

Braucu ar: Autobūlves brīnumu


04 Feb 2014, 19:43:10 IngusSeflers rakstīja:

04 Feb 2014, 19:29:46 Ted_Easy rakstīja:
Kāds var ieteikt risinājumu problēmai - INPA negrib komunicēt (E39 M52 (1996) atpazīst viss pilnībā funkcionē, E46 M54 (2001) kaut ko var darīt tikai pie noslāpēta auto, kā piešķiļ tā met ārā comunication interupted, E39 M57 (1999 gada) tas pats, tikai motoram klāt tikt nevar nekādā variantā (malfunction ja nemaldos izmeta) un E36 compact M41 arī pie dzinēja neslēdzās klāt, pārējo varēja apskatīt) INPA versija 5.00 OS - win 8.1
Kabelis no tejienes
Ja mašīnai ir abi 20PIN un OBD2 un nevar vienā no viņiem nolasīt rūcošu auto,tad slēdzies klāt pie otra
Man uz E38 rūcošam INPA neiet 20PIN,bet OBD2 iet...uz E39 otrādi WTF? bet tā nu tas ir ar kabeļiem no Čainas

Nu visiem eksemplāriem ir viens E46 bija tikai OBDII pārējiem 20 pin... bet vai tiešām tik liels gemorojs tie chaina?
Offline
IngusSeflers
04. Feb 2014, 20:35 #17497

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


04 Feb 2014, 19:53:41 Ted_Easy rakstīja:
vai tiešām tik liels gemorojs tie chaina?
Ja ir kkada fiška vados un IT tad var visu sadarīt lai darbojās,bet ir iespēja kad kkas būs nepareizi nolasīts vai atpazīts. Pēc personīgās pieredzes; pēc kļūdu nolasīšanas ar tādu kabeli kā tev,atbrauca čoms ar GT1 interfeisa klonu no Čainas un konstatējām citus cēloņus un pareizos kā izrādijās! Takā ir tā ka nevar pa lēto nopirkt labu
Offline
Driver
04. Feb 2014, 20:39 #17498

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

neko nekomenteshu, bet man palasit ljoti interesanti impis:

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kukans1200
04. Feb 2014, 20:59 #17499

Kopš: 18. Jan 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 64

Braucu ar: 320 vanos

sveiki visiem.man te ir radies viens jautajums,e36 zurka man ir,bet nelec. starteris griez,bet nelec vispar pat nenobubinas,tada sajuta kad griez pa tukso,var but degvielas suknis ir beigts.
Offline
kukans1200
04. Feb 2014, 21:05 #17500

Kopš: 18. Jan 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 64

Braucu ar: 320 vanos

ar ir auksti negribas nemties,gribu zinat kas apmeram butu pie vainas,lai zinatu ar ko sakt
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo