Online
Pašreiz BMWPower skatās 178 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
Kalnz | | Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
|
05 Jan 2017, 10:09:44 @jim-beam rakstīja:
iestājoties aukstākam laikam parādījusies problēma. Momentā kad pārslēdzas uz gāzi stipra gāzes smaka salonā. Pēctam braucot pa pilsētu itkā nejūt pie krustojumiem apstājoties kad motors silts. Ko iesakat pārbaudīt?
PS: pirms 4 mēneši mainītas sprauslas.
90% ka šļaukas, kas pie lieliem mīnusies sakalst un rodas plaisas caur kurām ar izplūst gāze... | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12326
Braucu ar:
|
05 Jan 2017, 10:09:44 @jim-beam rakstīja:
iestājoties aukstākam laikam parādījusies problēma. Momentā kad pārslēdzas uz gāzi stipra gāzes smaka salonā. Pēctam braucot pa pilsētu itkā nejūt pie krustojumiem apstājoties kad motors silts. Ko iesakat pārbaudīt?
PS: pirms 4 mēneši mainītas sprauslas.
Pirmkārt jau visus šļauku hamutus- aukstā laikā gumija cietāka un sliktāk noblīvējas, moš kkur bik laiž garām | Offline | | |
Shkodists | | Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
05 Jan 2017, 09:51:31 @kexxx rakstīja:
Ja līdz reduktoram ir divmetrīgas šļaukas un/vai tas ir pieslēgts nepareizi ( virknē), tad tas varētu būt ļoti ticams iemesls, kāpēc aukstumā pārslēdzas krietni vēlāk
Manam drapakam kkādi "meistari" bij pieslēguši virknē pie pečkas izejošās šļaukas- ar ieslēgtu pečku vispār teju līdz darba temp bija jāgaida
Būs jāpiesakās uz diagnostiku pie Valmieras BRC meistariem, lai paskatās. Nākošnedēļ pielikšu priekšapsildi. Tad uzreiz būs 40-50 grādi antifrīzam. Redzēs, cik tad ātri slēgāsies. | Offline | | |
Ri | | Kopš: 08. Sep 2009
No: Preiļi
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: acajno un miatu
|
05 Jan 2017, 09:55:40 @sergis15 rakstīja:
05 Jan 2017, 09:51:31 @kexxx rakstīja:
Ja līdz reduktoram ir divmetrīgas šļaukas un/vai tas ir pieslēgts nepareizi ( virknē), tad tas varētu būt ļoti ticams iemesls, kāpēc aukstumā pārslēdzas krietni vēlāk
Manam drapakam kkādi "meistari" bij pieslēguši virknē pie pečkas izejošās šļaukas- ar ieslēgtu pečku vispār teju līdz darba temp bija jāgaida
man exam bija tas pats
un vasarā, kad iemet kompī 18C, principā, opcijas braukt uz gāzi nebija
+1 arī šībrīža braucamajam bija tāds pats slēgums. To izmainīju un tagad viss čotka, pārslēdzas aši
Ex īpašnieks teicās, ka gāze esot uzstādīta pie viena no powera darboņiem | Offline | | |
Shkodists | | Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
05 Jan 2017, 10:09:44 @jim-beam rakstīja:
iestājoties aukstākam laikam parādījusies problēma. Momentā kad pārslēdzas uz gāzi stipra gāzes smaka salonā. Pēctam braucot pa pilsētu itkā nejūt pie krustojumiem apstājoties kad motors silts. Ko iesakat pārbaudīt?
PS: pirms 4 mēneši mainītas sprauslas.
Man bija līdzīgi. Pievilku homutus, un smaka pazuda | Offline | | |
Shkodists | | Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
05 Jan 2017, 12:17:55 @Ri rakstīja:
05 Jan 2017, 09:55:40 @sergis15 rakstīja:
05 Jan 2017, 09:51:31 @kexxx rakstīja:
Ja līdz reduktoram ir divmetrīgas šļaukas un/vai tas ir pieslēgts nepareizi ( virknē), tad tas varētu būt ļoti ticams iemesls, kāpēc aukstumā pārslēdzas krietni vēlāk
Manam drapakam kkādi "meistari" bij pieslēguši virknē pie pečkas izejošās šļaukas- ar ieslēgtu pečku vispār teju līdz darba temp bija jāgaida
man exam bija tas pats
un vasarā, kad iemet kompī 18C, principā, opcijas braukt uz gāzi nebija
+1 arī šībrīža braucamajam bija tāds pats slēgums. To izmainīju un tagad viss čotka, pārslēdzas aši
Ex īpašnieks teicās, ka gāze esot uzstādīta pie viena no powera darboņiem
Tad jau sanāk, ka vienkāršākais tests ir izslēgt pečku un paskatīties, cik tad ātri pārslēdzas, ne? | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12326
Braucu ar:
|
05 Jan 2017, 12:41:34 @Shkodists rakstīja:
05 Jan 2017, 12:17:55 @Ri rakstīja:
05 Jan 2017, 09:55:40 @sergis15 rakstīja:
05 Jan 2017, 09:51:31 @kexxx rakstīja:
Ja līdz reduktoram ir divmetrīgas šļaukas un/vai tas ir pieslēgts nepareizi ( virknē), tad tas varētu būt ļoti ticams iemesls, kāpēc aukstumā pārslēdzas krietni vēlāk
Manam drapakam kkādi "meistari" bij pieslēguši virknē pie pečkas izejošās šļaukas- ar ieslēgtu pečku vispār teju līdz darba temp bija jāgaida
man exam bija tas pats
un vasarā, kad iemet kompī 18C, principā, opcijas braukt uz gāzi nebija
+1 arī šībrīža braucamajam bija tāds pats slēgums. To izmainīju un tagad viss čotka, pārslēdzas aši
Ex īpašnieks teicās, ka gāze esot uzstādīta pie viena no powera darboņiem
Tad jau sanāk, ka vienkāršākais tests ir izslēgt pečku un paskatīties, cik tad ātri pārslēdzas, ne?
vienkāršāk un pareizāk būtu atvērt motora pārsegu un paskatīties | Offline | | |
marcis74 | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1037
Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50
|
05 Jan 2017, 08:27:50 @Shkodists rakstīja:
Iestājoties aukstumam piefiksēju vienu nesaprotamu sakarību. Siltajā laikā uz gāzi pārslēdzas, kad antifrīza temperatūras dačiks pacēlās par divām iedaļām, kas varētu būt 40grādi. Tagad, kad ir auksts, datčiks uzkāpj līdz 70-80 grādiem un tikai tad pārslēdzas uz gāzi. Šodien 5 min sildīju un pēc tam vēl 7 min braucu pa pilsētu 60km/h. Tikai tad pārslēdzās. Superbam ar 1.8T un gāzi parasti jau pēc 2km arī pie -20 pārslēdzās.
Varbūt BRC iekārtai kaut kāda īpatnība?
Man i bijis, ka pa dzesēšanas sistēmu klejo kaut kāds burbulis, kuru, izdzenot, ziemā gāze pieslēdzas pie 40 C. | Offline | | |
|
edgarsp | | Kopš: 02. Nov 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 906
Braucu ar: nilu
| Interesanti Jums, man ziemā mašīna pārslēdzas uz gāzi pēc aptuveni 10min, visas ir stāvot uz vietas, pēc grādiem nezinu.
Bet varbūt kāds zin, kas par vainu, vakardien braucot prom no veikala, mašīna mazliet tā kā noraustijās un gāzes sistēma atslēdzās, kā ieslēdzu atpakaļ, tā 15sec viss iet, atkal motors noraustās un gāzes sistēma atslēdzas.
Vienreiz jau šādi bija, aizdzinu uz gāzes servisu, pieslēdza pie kompīša un visu sataisīja, bet kas bija vainīgs, arī nepateica un pats aizmirsu pajautāt. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12326
Braucu ar:
| 10 min ir dafiga ilgi...
Tā slēgāšanās parasti ir dēļ tā, ka nokrīt gāzes spiediens, bet iemeslu tam var būt 100 un 1 | Offline | | |
sergis15 | | Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12025
Braucu ar: pikapu
|
05 Jan 2017, 13:27:24 @kexxx rakstīja:
05 Jan 2017, 12:41:34 @Shkodists rakstīja:
05 Jan 2017, 12:17:55 @Ri rakstīja:
05 Jan 2017, 09:55:40 @sergis15 rakstīja:
05 Jan 2017, 09:51:31 @kexxx rakstīja:
Ja līdz reduktoram ir divmetrīgas šļaukas un/vai tas ir pieslēgts nepareizi ( virknē), tad tas varētu būt ļoti ticams iemesls, kāpēc aukstumā pārslēdzas krietni vēlāk
Manam drapakam kkādi "meistari" bij pieslēguši virknē pie pečkas izejošās šļaukas- ar ieslēgtu pečku vispār teju līdz darba temp bija jāgaida
man exam bija tas pats
un vasarā, kad iemet kompī 18C, principā, opcijas braukt uz gāzi nebija
+1 arī šībrīža braucamajam bija tāds pats slēgums. To izmainīju un tagad viss čotka, pārslēdzas aši
Ex īpašnieks teicās, ka gāze esot uzstādīta pie viena no powera darboņiem
Tad jau sanāk, ka vienkāršākais tests ir izslēgt pečku un paskatīties, cik tad ātri pārslēdzas, ne?
vienkāršāk un pareizāk būtu atvērt motora pārsegu un paskatīties
nē, tieši otrādi, ja pečka ir atslēgta, tad cirkulācijas nav.
un gāzes truba ir pieslegta tieši pie pečkas abratkas.
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
edgarsp | | Kopš: 02. Nov 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 906
Braucu ar: nilu
|
05 Jan 2017, 14:56:08 @kexxx rakstīja:
10 min ir dafiga ilgi...
Tā slēgāšanās parasti ir dēļ tā, ka nokrīt gāzes spiediens, bet iemeslu tam var būt 100 un 1
Bet tās 10min ir tikai stāvot uz vietas, nekur nebraucot, ja brauc uz benzīna, tad parasti max 5min un pāŗslēdzas uz gāzi.
Labi, šodien tāpat braucu uz gāzes servisu, pajautāšu vai tās 8-10min tiešām ir tik ilgi. | Offline | | |
Gachaans | | Kopš: 05. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 786
Braucu ar: OOOO
| Cik Volvo V70 2008g. 2.5T automāts(197zs) priekšpieedziņai, vajadzētu gāzi tērēt vidēji uz simta? Sprauslas AEB I-Plus, Reduktors KME Gold, vadības bloks KME Nevo. šobrīd ar iepildītiem 47litriem gāzes max ko izdevies nobraukt pa sausu šoseju uz 100km/h kruīzā ir 370 km. liekas kaut kā drusku par maz. vai moš tas ir normāli? | Offline | | |
Mikus188 | | Kopš: 04. May 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 709
Braucu ar: E39 528 un E60 530xD
|
05 Jan 2017, 14:48:51 @edgarsp rakstīja:
Interesanti Jums, man ziemā mašīna pārslēdzas uz gāzi pēc aptuveni 10min, visas ir stāvot uz vietas, pēc grādiem nezinu.
Bet varbūt kāds zin, kas par vainu, vakardien braucot prom no veikala, mašīna mazliet tā kā noraustijās un gāzes sistēma atslēdzās, kā ieslēdzu atpakaļ, tā 15sec viss iet, atkal motors noraustās un gāzes sistēma atslēdzas.
Vienreiz jau šādi bija, aizdzinu uz gāzes servisu, pieslēdza pie kompīša un visu sataisīja, bet kas bija vainīgs, arī nepateica un pats aizmirsu pajautāt.
bija šitā , kad temperatūras dačiks gāja uz galu, tas kurš ieskrūvējas reduktorā. | Offline | | |
PICOVSKIS | | Kopš: 17. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 188
Braucu ar: 848
|
05 Jan 2017, 15:04:06 @Gachaans rakstīja:
Cik Volvo V70 2008g. 2.5T automāts(197zs) priekšpieedziņai, vajadzētu gāzi tērēt vidēji uz simta? Sprauslas AEB I-Plus, Reduktors KME Gold, vadības bloks KME Nevo. šobrīd ar iepildītiem 47litriem gāzes max ko izdevies nobraukt pa sausu šoseju uz 100km/h kruīzā ir 370 km. liekas kaut kā drusku par maz. vai moš tas ir normāli?
man šķiet, ka ir ok, man ir vidējais uz šosejas braucot tā +/- 100-120 km/h, ~ 400 km, 55l balons, sanāk tie paši ~45l kurus var max iepildīt..
ā, auto x-type, 3.0, automāts, 4x4, kompis rāda vidējo patēriņu 11.3l, visbiežāk šajos braucienos gadās, ka auto ir diez gan pilns gan cilvēku ziņā, gan mantu!
| Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12326
Braucu ar:
|
05 Jan 2017, 14:58:17 @sergis15 rakstīja:
05 Jan 2017, 13:27:24 @kexxx rakstīja:
05 Jan 2017, 12:41:34 @Shkodists rakstīja:
05 Jan 2017, 12:17:55 @Ri rakstīja:
05 Jan 2017, 09:55:40 @sergis15 rakstīja:
05 Jan 2017, 09:51:31 @kexxx rakstīja:
Ja līdz reduktoram ir divmetrīgas šļaukas un/vai tas ir pieslēgts nepareizi ( virknē), tad tas varētu būt ļoti ticams iemesls, kāpēc aukstumā pārslēdzas krietni vēlāk
Manam drapakam kkādi "meistari" bij pieslēguši virknē pie pečkas izejošās šļaukas- ar ieslēgtu pečku vispār teju līdz darba temp bija jāgaida
man exam bija tas pats
un vasarā, kad iemet kompī 18C, principā, opcijas braukt uz gāzi nebija
+1 arī šībrīža braucamajam bija tāds pats slēgums. To izmainīju un tagad viss čotka, pārslēdzas aši
Ex īpašnieks teicās, ka gāze esot uzstādīta pie viena no powera darboņiem
Tad jau sanāk, ka vienkāršākais tests ir izslēgt pečku un paskatīties, cik tad ātri pārslēdzas, ne?
vienkāršāk un pareizāk būtu atvērt motora pārsegu un paskatīties
nē, tieši otrādi, ja pečka ir atslēgta, tad cirkulācijas nav.
un gāzes truba ir pieslegta tieši pie pečkas abratkas.
Volvo pečkām nav vārstu, kas aizver šķidruma padevi kā bembjiem... | Offline | | |
|
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12326
Braucu ar:
|
05 Jan 2017, 15:04:06 @Gachaans rakstīja:
Cik Volvo V70 2008g. 2.5T automāts(197zs) priekšpieedziņai, vajadzētu gāzi tērēt vidēji uz simta? Sprauslas AEB I-Plus, Reduktors KME Gold, vadības bloks KME Nevo. šobrīd ar iepildītiem 47litriem gāzes max ko izdevies nobraukt pa sausu šoseju uz 100km/h kruīzā ir 370 km. liekas kaut kā drusku par maz. vai moš tas ir normāli?
Man vecākam drapakam 2.4T ar sūdīgākajām valtekveidīgajām sprauslām pa šosi ir 10-11l, tev ir gandrīz 13...
Vienīgi man ir manuālis, kruīzā uz 100-105km/h nepilni 2500rpm... Mok automātam apgriezieni lielāki?
| Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9333
Braucu ar: Alfu
| man pa šoseju 05 xc70 automāts 2.5t, hana sprauslas, +-11,5 litri | Offline | | |
Shkodists | | Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
05 Jan 2017, 15:34:33 @kkas rakstīja:
man pa šoseju 05 xc70 automāts 2.5t, hana sprauslas, +-11,5 litri
Man pa šoseju ar XC90 3.2 automāts kruīzā turot uz 110km/h 11 litri. Turot 95km/h ap 10litriem
BRC iekārta
Pilsētā šķiet būs visi 18 litri. Pirmo nedēļu braukājos pa pilsētu. Drīz redzēšu
[ Šo ziņu laboja Shkodists, 05 Jan 2017, 15:43:33 ] | Offline | | |
Mikus188 | | Kopš: 04. May 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 709
Braucu ar: E39 528 un E60 530xD
| hmm tad jau mana 2.8 tarataika biki par daudz ēd , jauktajā režīmā ar 55 litriem 380 kilometri. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|