Autors | Ziņojums |
marcis74 | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1037
Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50
| Man meistariem ir (pa)muļķīgs jautājums, lai gan ar gāzi braucu kopš 2012. vasaras. Kā ar to drenāžas caurumu bagāžniekā, kam jābūt pēc noteikumiem? Kā viņu var zolīdi izpildīt, lai paliek caurums, bet tai pat laikā nenāk mitrums (sāls, sūdi) bagāžniekā?
Pirmajai mašīnai liku gāzi un pat īsti nezināju par tāda cauruma esamību un nevajadzēja arī balonu celt ārā. Šim, ko nopirku jau ar gāzes iekārtu, nesen pārmetināju visu bagāžnieku.. |
Offline | |
|
wanksta | |
Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7376
Braucu ar: muti
| Kādu caurumu? kādas drenāžas? lai liekā gāze notek? |
Offline | |
|
marcis74 | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1037
Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50
|
29 Dec 2016, 17:54:00 @wanksta rakstīja:
Kādu caurumu? kādas drenāžas? lai liekā gāze notek?
Jā, apskatē tam caurumam pievērš uzmanību. |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
29 Dec 2016, 17:54:00 @wanksta rakstīja:
Kādu caurumu? kādas drenāžas? lai liekā gāze notek?
No meness nokritis?
Balonam ir plastmasas kaste ap multivarstu.
Kastei ir divi izvadi un katra iebazta sava gofra.
Pa vienu gofru pienak uzpilde, pa otru aiziet uz motoru.
Gofras ieliekas talak urbumos, kas ir virsbuves gridaa.
Grida ir atkal velviena detalja ar slipiem caurumiem auto arpuse.
Un ja loti grib piepisties, tad var piepisties, ka gali ir nepareizi sagriezti, un neveidojas pareizs caurvejsh, kad auto brauc, lai veja plusma skrietu pa vienu gofru lidz augshai un pa otru atkal ara un izvedinatos taa gaze, kas teoretiski gar multivarstu varetu biki plust garam.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
wanksta | |
Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7376
Braucu ar: muti
| Ventilācija
gazinieku kantoros pardod visu nepieciešamo, gan gofras, gan tos stiprinajumus gridaa, piemeram tajaa, kas aiz mola, mazajā krasta ielā |
Offline | |
|
marcis74 | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1037
Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50
|
29 Dec 2016, 18:14:48 @wanksta rakstīja:
Ventilācija
gazinieku kantoros pardod visu nepieciešamo, gan gofras, gan tos stiprinajumus gridaa, piemeram tajaa, kas aiz mola, mazajā krasta ielā
Ok, paldies! |
Offline | |
|
Mikus188 | |
Kopš: 04. May 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 709
Braucu ar: E39 528 un E60 530xD
| Cik likt Minimal gas pressure ? |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12326
Braucu ar:
|
29 Dec 2016, 18:06:49 @Driver rakstīja:
29 Dec 2016, 17:54:00 @wanksta rakstīja:
Kādu caurumu? kādas drenāžas? lai liekā gāze notek?
No meness nokritis?
Balonam ir plastmasas kaste ap multivarstu.
Kastei ir divi izvadi un katra iebazta sava gofra.
Pa vienu gofru pienak uzpilde, pa otru aiziet uz motoru.
Gofras ieliekas talak urbumos, kas ir virsbuves gridaa.
Grida ir atkal velviena detalja ar slipiem caurumiem auto arpuse.
Un ja loti grib piepisties, tad var piepisties, ka gali ir nepareizi sagriezti, un neveidojas pareizs caurvejsh, kad auto brauc, lai veja plusma skrietu pa vienu gofru lidz augshai un pa otru atkal ara un izvedinatos taa gaze, kas teoretiski gar multivarstu varetu biki plust garam.
Nesaceri pasakas, ne par kādu caurvēju tur nevar piesipties, piekasities var par gofras diametru vai nepareizu izvadu- tas nedrīkst būt vērsts uz izpūtēju.
Un tas viss apvalks ar ventilāciju vajadzīgs priekš tā, lai gadījumā, ja nostrādā multivārsta avārijas ventilis, gāze nevis nonāk salonā/bagāžniekā, bet gan izplūst uz āru |
Offline | |
|
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
12 Dec 2016, 21:23:00 @Vecais rakstīja:
11 Dec 2016, 17:17:03 @Shkodists rakstīja:
Apskatīju Volvo XC90 3.2 ar BRC gāzi. It kā viss labi, tikai balona ietilpība ļoti maza. Saimnieks saka, ka kādi 40 litri lien iekšā. Sim konkrētajam ir 7 sēdvietas un balons ir zem auto. Jautājums spečukiem, vai tur ir iespēja uzlikt balonu, kurā varētu iepildīt vismaz 60 l ?
Ja atmiņa neviļ šiem liku 74l
Šāds te nelien apakšā zem XC90?
http://www.shopgaz.lv/o-650-mm-h-270-arejais-85...tml#.WGkKS1yT3IU |
Offline | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
| Šodien aizbraucu pie vietējiem Valmieras gāzes vīriem un tie man sastāstīja, ka, ja maina balona ietilpību, tad nepieciešams jauns sertifikāts un jāreģistrē pārbūve. Jauna sertifikāta sagatavošana izmaksāšot 200EUR. Citiem vārdiem sakot, kopā ar balona cenu un darbu ap 400EUR.
Vai tiešām lielāka balona ievietošana nozīmē jaunu sertifikāciju?
Vai tad kaut kur datubāzē uzrādās, cik liels balons ir ievietots autiņā to sagāzējot?[ Šo ziņu laboja Shkodists, 02 Jan 2017, 21:04:54 ] |
Offline | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
| Paziņam pēc 180 000km lietošanas noklājās zaļās Hanas spraulsas. Kādas līdzvērtīgas alternatīvas ieteiksiet? Viņam ir pieeja kaut kādam poļu vairumniekam, un tur ir visādas sprauslas tik ne Hanas. |
Offline | |
|
Kalnz | |
Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
|
01 Jan 2017, 16:08:16 @Shkodists rakstīja:
Vai tad kaut kur datubāzē uzrādās, cik liels balons ir ievietots autiņā to sagāzējot?
Protams, apskaties sertifikātu ko izsniedz gāzes kabtoris... |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12326
Braucu ar:
|
01 Jan 2017, 16:08:16 @Shkodists rakstīja:
Šodien aizbraucu pie vietējiem Valmieras gāzes vīriem un tie man sastāstīja, ka, ja maina balona ietilpību, tad nepieciešams jauns sertifikāts un jāreģistrē pārbūve. Jauna sertifikāta sagatavošana izmaksāšot 200EUR. Citiem vārdiem sakot, kopā ar balona cenu un darbu ap 400EUR.
Vai tiešām lielāka balona ievietošana nozīmē jaunu sertifikāciju?
Vai tad kaut kur datubāzē uzrādās, cik liels balons ir ievietots autiņā to sagāzējot?
Pat ja csdd kāds tiešām skatās balona tilpuma atbilstību (par ko es biki šaubos), tad 200 par sertifikāta izrakstīšanu gan ir pamatīgi sadirsts
Labāk pajautā foruma gāziniekiem... |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12326
Braucu ar:
|
03 Jan 2017, 13:07:55 @Shkodists rakstīja:
Paziņam pēc 180 000km lietošanas noklājās zaļās Hanas spraulsas. Kādas līdzvērtīgas alternatīvas ieteiksiet? Viņam ir pieeja kaut kādam poļu vairumniekam, un tur ir visādas sprauslas tik ne Hanas.
Līdzīgas pēc "labuma" varētu būt aeb i-plus, lētākas un attiecīgi lēnākas OMVL...
P.s. uzliekot citas sprauslas, visticamāk, būs jāpārregulē iekārta, tā ka cenas ziņā var arī nekāds ietaupījums nesanākt... |
Offline | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
03 Jan 2017, 14:26:27 @kexxx rakstīja:
01 Jan 2017, 16:08:16 @Shkodists rakstīja:
Šodien aizbraucu pie vietējiem Valmieras gāzes vīriem un tie man sastāstīja, ka, ja maina balona ietilpību, tad nepieciešams jauns sertifikāts un jāreģistrē pārbūve. Jauna sertifikāta sagatavošana izmaksāšot 200EUR. Citiem vārdiem sakot, kopā ar balona cenu un darbu ap 400EUR.
Vai tiešām lielāka balona ievietošana nozīmē jaunu sertifikāciju?
Vai tad kaut kur datubāzē uzrādās, cik liels balons ir ievietots autiņā to sagāzējot?
Pat ja csdd kāds tiešām skatās balona tilpuma atbilstību (par ko es biki šaubos), tad 200 par sertifikāta izrakstīšanu gan ir pamatīgi sadirsts
Labāk pajautā foruma gāziniekiem...
Nu redzēs, ko vietējie gāzes vīri nokomentēs. Man gan Rīgas pakalpojumi der tikai sestdienās:\ |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12326
Braucu ar:
| Kad pirms gadiem 3-4 pats liku vienam no drapakiem iekārtu, gāziniekiem par apskatīšanos, dažu sīku kāšu novēršanu un sertifikātu samaksāju kkādus 25 vai 30 lvl... |
Offline | |
|
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
| Iestājoties aukstumam piefiksēju vienu nesaprotamu sakarību. Siltajā laikā uz gāzi pārslēdzas, kad antifrīza temperatūras dačiks pacēlās par divām iedaļām, kas varētu būt 40grādi. Tagad, kad ir auksts, datčiks uzkāpj līdz 70-80 grādiem un tikai tad pārslēdzas uz gāzi. Šodien 5 min sildīju un pēc tam vēl 7 min braucu pa pilsētu 60km/h. Tikai tad pārslēdzās. Superbam ar 1.8T un gāzi parasti jau pēc 2km arī pie -20 pārslēdzās.
Varbūt BRC iekārtai kaut kāda īpatnība? |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12326
Braucu ar:
| Ja līdz reduktoram ir divmetrīgas šļaukas un/vai tas ir pieslēgts nepareizi ( virknē), tad tas varētu būt ļoti ticams iemesls, kāpēc aukstumā pārslēdzas krietni vēlāk
Manam drapakam kkādi "meistari" bij pieslēguši virknē pie pečkas izejošās šļaukas- ar ieslēgtu pečku vispār teju līdz darba temp bija jāgaida
|
Offline | |
|
sergis15 | |
Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12025
Braucu ar: pikapu
|
05 Jan 2017, 09:51:31 @kexxx rakstīja:
Ja līdz reduktoram ir divmetrīgas šļaukas un/vai tas ir pieslēgts nepareizi ( virknē), tad tas varētu būt ļoti ticams iemesls, kāpēc aukstumā pārslēdzas krietni vēlāk
Manam drapakam kkādi "meistari" bij pieslēguši virknē pie pečkas izejošās šļaukas- ar ieslēgtu pečku vispār teju līdz darba temp bija jāgaida
man exam bija tas pats
un vasarā, kad iemet kompī 18C, principā, opcijas braukt uz gāzi nebija
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
|
Offline | |
|
jim-beam | |
Kopš: 29. Mar 2009
Ziņojumi: 11096
Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp
| iestājoties aukstākam laikam parādījusies problēma. Momentā kad pārslēdzas uz gāzi stipra gāzes smaka salonā. Pēctam braucot pa pilsētu itkā nejūt pie krustojumiem apstājoties kad motors silts. Ko iesakat pārbaudīt?
PS: pirms 4 mēneši mainītas sprauslas. |
Offline | |
|