Online

Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
marcis74
29. Dec 2016, 16:54 #17441

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50

Man meistariem ir (pa)muļķīgs jautājums, lai gan ar gāzi braucu kopš 2012. vasaras. Kā ar to drenāžas caurumu bagāžniekā, kam jābūt pēc noteikumiem? Kā viņu var zolīdi izpildīt, lai paliek caurums, bet tai pat laikā nenāk mitrums (sāls, sūdi) bagāžniekā?
Pirmajai mašīnai liku gāzi un pat īsti nezināju par tāda cauruma esamību un nevajadzēja arī balonu celt ārā. Šim, ko nopirku jau ar gāzes iekārtu, nesen pārmetināju visu bagāžnieku..
Offline
wanksta
29. Dec 2016, 17:54 #17442

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7376

Braucu ar: muti

Kādu caurumu? kādas drenāžas? lai liekā gāze notek?
Offline
marcis74
29. Dec 2016, 18:01 #17443

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50


29 Dec 2016, 17:54:00 @wanksta rakstīja:
Kādu caurumu? kādas drenāžas? lai liekā gāze notek?


Jā, apskatē tam caurumam pievērš uzmanību.
Offline
Driver
29. Dec 2016, 18:06 #17444

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 Dec 2016, 17:54:00 @wanksta rakstīja:
Kādu caurumu? kādas drenāžas? lai liekā gāze notek?

No meness nokritis?

Balonam ir plastmasas kaste ap multivarstu.
Kastei ir divi izvadi un katra iebazta sava gofra.
Pa vienu gofru pienak uzpilde, pa otru aiziet uz motoru.
Gofras ieliekas talak urbumos, kas ir virsbuves gridaa.
Grida ir atkal velviena detalja ar slipiem caurumiem auto arpuse.


Un ja loti grib piepisties, tad var piepisties, ka gali ir nepareizi sagriezti, un neveidojas pareizs caurvejsh, kad auto brauc, lai veja plusma skrietu pa vienu gofru lidz augshai un pa otru atkal ara un izvedinatos taa gaze, kas teoretiski gar multivarstu varetu biki plust garam.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
wanksta
29. Dec 2016, 18:14 #17445

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7376

Braucu ar: muti

Ventilācija
gazinieku kantoros pardod visu nepieciešamo, gan gofras, gan tos stiprinajumus gridaa, piemeram tajaa, kas aiz mola, mazajā krasta ielā
Offline
marcis74
29. Dec 2016, 18:21 #17446

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50


29 Dec 2016, 18:14:48 @wanksta rakstīja:
Ventilācija
gazinieku kantoros pardod visu nepieciešamo, gan gofras, gan tos stiprinajumus gridaa, piemeram tajaa, kas aiz mola, mazajā krasta ielā


Ok, paldies!
Offline
Mikus188
31. Dec 2016, 00:58 #17447

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD

Cik likt Minimal gas pressure ?
Offline
kexxx
31. Dec 2016, 13:18 #17448

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12326

Braucu ar:


29 Dec 2016, 18:06:49 @Driver rakstīja:

29 Dec 2016, 17:54:00 @wanksta rakstīja:
Kādu caurumu? kādas drenāžas? lai liekā gāze notek?

No meness nokritis?

Balonam ir plastmasas kaste ap multivarstu.
Kastei ir divi izvadi un katra iebazta sava gofra.
Pa vienu gofru pienak uzpilde, pa otru aiziet uz motoru.
Gofras ieliekas talak urbumos, kas ir virsbuves gridaa.
Grida ir atkal velviena detalja ar slipiem caurumiem auto arpuse.


Un ja loti grib piepisties, tad var piepisties, ka gali ir nepareizi sagriezti, un neveidojas pareizs caurvejsh, kad auto brauc, lai veja plusma skrietu pa vienu gofru lidz augshai un pa otru atkal ara un izvedinatos taa gaze, kas teoretiski gar multivarstu varetu biki plust garam.


Nesaceri pasakas, ne par kādu caurvēju tur nevar piesipties, piekasities var par gofras diametru vai nepareizu izvadu- tas nedrīkst būt vērsts uz izpūtēju.
Un tas viss apvalks ar ventilāciju vajadzīgs priekš tā, lai gadījumā, ja nostrādā multivārsta avārijas ventilis, gāze nevis nonāk salonā/bagāžniekā, bet gan izplūst uz āru
Offline
Shkodists
01. Jan 2017, 16:00 #17449

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


12 Dec 2016, 21:23:00 @Vecais rakstīja:

11 Dec 2016, 17:17:03 @Shkodists rakstīja:
Apskatīju Volvo XC90 3.2 ar BRC gāzi. It kā viss labi, tikai balona ietilpība ļoti maza. Saimnieks saka, ka kādi 40 litri lien iekšā. Sim konkrētajam ir 7 sēdvietas un balons ir zem auto. Jautājums spečukiem, vai tur ir iespēja uzlikt balonu, kurā varētu iepildīt vismaz 60 l ?

Ja atmiņa neviļ šiem liku 74l

Šāds te nelien apakšā zem XC90?
http://www.shopgaz.lv/o-650-mm-h-270-arejais-85...tml#.WGkKS1yT3IU
Offline
Shkodists
01. Jan 2017, 16:08 #17450

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro

Šodien aizbraucu pie vietējiem Valmieras gāzes vīriem un tie man sastāstīja, ka, ja maina balona ietilpību, tad nepieciešams jauns sertifikāts un jāreģistrē pārbūve. Jauna sertifikāta sagatavošana izmaksāšot 200EUR. Citiem vārdiem sakot, kopā ar balona cenu un darbu ap 400EUR.

Vai tiešām lielāka balona ievietošana nozīmē jaunu sertifikāciju?
Vai tad kaut kur datubāzē uzrādās, cik liels balons ir ievietots autiņā to sagāzējot?

[ Šo ziņu laboja Shkodists, 02 Jan 2017, 21:04:54 ]

Offline
Shkodists
03. Jan 2017, 13:07 #17451

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro

Paziņam pēc 180 000km lietošanas noklājās zaļās Hanas spraulsas. Kādas līdzvērtīgas alternatīvas ieteiksiet? Viņam ir pieeja kaut kādam poļu vairumniekam, un tur ir visādas sprauslas tik ne Hanas.
Offline
Kalnz
03. Jan 2017, 14:14 #17452

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


01 Jan 2017, 16:08:16 @Shkodists rakstīja:
Vai tad kaut kur datubāzē uzrādās, cik liels balons ir ievietots autiņā to sagāzējot?


Protams, apskaties sertifikātu ko izsniedz gāzes kabtoris...
Offline
kexxx
03. Jan 2017, 14:26 #17453

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12326

Braucu ar:


01 Jan 2017, 16:08:16 @Shkodists rakstīja:
Šodien aizbraucu pie vietējiem Valmieras gāzes vīriem un tie man sastāstīja, ka, ja maina balona ietilpību, tad nepieciešams jauns sertifikāts un jāreģistrē pārbūve. Jauna sertifikāta sagatavošana izmaksāšot 200EUR. Citiem vārdiem sakot, kopā ar balona cenu un darbu ap 400EUR.

Vai tiešām lielāka balona ievietošana nozīmē jaunu sertifikāciju?
Vai tad kaut kur datubāzē uzrādās, cik liels balons ir ievietots autiņā to sagāzējot?


Pat ja csdd kāds tiešām skatās balona tilpuma atbilstību (par ko es biki šaubos), tad 200 par sertifikāta izrakstīšanu gan ir pamatīgi sadirsts

Labāk pajautā foruma gāziniekiem...
Offline
kexxx
03. Jan 2017, 14:31 #17454

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12326

Braucu ar:


03 Jan 2017, 13:07:55 @Shkodists rakstīja:
Paziņam pēc 180 000km lietošanas noklājās zaļās Hanas spraulsas. Kādas līdzvērtīgas alternatīvas ieteiksiet? Viņam ir pieeja kaut kādam poļu vairumniekam, un tur ir visādas sprauslas tik ne Hanas.


Līdzīgas pēc "labuma" varētu būt aeb i-plus, lētākas un attiecīgi lēnākas OMVL...
P.s. uzliekot citas sprauslas, visticamāk, būs jāpārregulē iekārta, tā ka cenas ziņā var arī nekāds ietaupījums nesanākt...
Offline
Shkodists
03. Jan 2017, 14:42 #17455

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


03 Jan 2017, 14:26:27 @kexxx rakstīja:

01 Jan 2017, 16:08:16 @Shkodists rakstīja:
Šodien aizbraucu pie vietējiem Valmieras gāzes vīriem un tie man sastāstīja, ka, ja maina balona ietilpību, tad nepieciešams jauns sertifikāts un jāreģistrē pārbūve. Jauna sertifikāta sagatavošana izmaksāšot 200EUR. Citiem vārdiem sakot, kopā ar balona cenu un darbu ap 400EUR.



Vai tiešām lielāka balona ievietošana nozīmē jaunu sertifikāciju?
Vai tad kaut kur datubāzē uzrādās, cik liels balons ir ievietots autiņā to sagāzējot?


Pat ja csdd kāds tiešām skatās balona tilpuma atbilstību (par ko es biki šaubos), tad 200 par sertifikāta izrakstīšanu gan ir pamatīgi sadirsts

Labāk pajautā foruma gāziniekiem...

Nu redzēs, ko vietējie gāzes vīri nokomentēs. Man gan Rīgas pakalpojumi der tikai sestdienās:\
Offline
kexxx
03. Jan 2017, 14:47 #17456

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12326

Braucu ar:

Kad pirms gadiem 3-4 pats liku vienam no drapakiem iekārtu, gāziniekiem par apskatīšanos, dažu sīku kāšu novēršanu un sertifikātu samaksāju kkādus 25 vai 30 lvl...
Offline
Shkodists
05. Jan 2017, 08:27 #17457

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro

Iestājoties aukstumam piefiksēju vienu nesaprotamu sakarību. Siltajā laikā uz gāzi pārslēdzas, kad antifrīza temperatūras dačiks pacēlās par divām iedaļām, kas varētu būt 40grādi. Tagad, kad ir auksts, datčiks uzkāpj līdz 70-80 grādiem un tikai tad pārslēdzas uz gāzi. Šodien 5 min sildīju un pēc tam vēl 7 min braucu pa pilsētu 60km/h. Tikai tad pārslēdzās. Superbam ar 1.8T un gāzi parasti jau pēc 2km arī pie -20 pārslēdzās.
Varbūt BRC iekārtai kaut kāda īpatnība?
Offline
kexxx
05. Jan 2017, 09:51 #17458

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12326

Braucu ar:

Ja līdz reduktoram ir divmetrīgas šļaukas un/vai tas ir pieslēgts nepareizi ( virknē), tad tas varētu būt ļoti ticams iemesls, kāpēc aukstumā pārslēdzas krietni vēlāk

Manam drapakam kkādi "meistari" bij pieslēguši virknē pie pečkas izejošās šļaukas- ar ieslēgtu pečku vispār teju līdz darba temp bija jāgaida
Offline
sergis15
05. Jan 2017, 09:55 #17459

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12025

Braucu ar: pikapu


05 Jan 2017, 09:51:31 @kexxx rakstīja:
Ja līdz reduktoram ir divmetrīgas šļaukas un/vai tas ir pieslēgts nepareizi ( virknē), tad tas varētu būt ļoti ticams iemesls, kāpēc aukstumā pārslēdzas krietni vēlāk

Manam drapakam kkādi "meistari" bij pieslēguši virknē pie pečkas izejošās šļaukas- ar ieslēgtu pečku vispār teju līdz darba temp bija jāgaida


man exam bija tas pats
un vasarā, kad iemet kompī 18C, principā, opcijas braukt uz gāzi nebija

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
jim-beam
05. Jan 2017, 10:09 #17460

Kopš: 29. Mar 2009

Ziņojumi: 11096

Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp

iestājoties aukstākam laikam parādījusies problēma. Momentā kad pārslēdzas uz gāzi stipra gāzes smaka salonā. Pēctam braucot pa pilsētu itkā nejūt pie krustojumiem apstājoties kad motors silts. Ko iesakat pārbaudīt?

PS: pirms 4 mēneši mainītas sprauslas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo