Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 258 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
sergis15
18. Nov 2011, 17:44 #17441

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu


18 Nov 2011, 17:33:50 LMR rakstīja:
Bez speciālistu palīdzības neiztikt
Cikos šodien ir salūts ?

21:00

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
ghost
18. Nov 2011, 20:00 #17442

Kopš: 25. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 569

Braucu ar: sēdinātiem diskiem


17 Nov 2011, 13:13:18 robiss rakstīja:
E30 86. gada m20b20
Kura ir atplūdes trubiņa bākā, resnākā vai tievākā trubiņa

Bilde, lai vieglāk saprast.

Ieveeroji, ka tajaa bildee arii bultinjas ir ieziimeetas?
Offline
BMW-Valcha
18. Nov 2011, 20:09 #17443

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi

e36 320i m52 pa šoseju ar tukšu auto tērē 7,8l/100km
Tas ir normāli?
Offline
Lauriko
18. Nov 2011, 20:10 #17444

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


18 Nov 2011, 16:26:14 mozais rakstīja:
kas par lietu e39 3.0d, ka braucot vai neilgi pēc iedarbināšanas iedegās panelī kvēlsveču lampiņa un nenodziest... un auto akseleratora pedālis jūtami gausāk strādā...
un bākā rāda 15l bet auto noslāpst un nevar piedarbināt

p.s. negribi virtuālo diagnostiku, bet arbūt kādam kas tāds gadījies un ko tas nozīmē.. ?

Man domāt ka sūknis kas bākā nomiris vai tik nebūs!
Ja nomirs tas kas zem vadītāja tad vispār neies!
Offline
DrumB
18. Nov 2011, 20:11 #17445

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


18 Nov 2011, 20:09:53 BMW-Valcha rakstīja:
e36 320i m52 pa šoseju ar tukšu auto tērē 7,8l/100km
Tas ir normāli?

Ar 2.0 protams normāli.
Offline
mozais
18. Nov 2011, 20:15 #17446

Kopš: 14. Mar 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1674

Braucu ar: e61 525d



Man domāt ka sūknis kas bākā nomiris vai tik nebūs!
Ja nomirs tas kas zem vadītāja tad vispār neies!


kāpēc tad deg tā kvēlsveču lampiņa - tagad itka piedarbināju viss ok...
braucot iedegās lampiņa un neiet vairs kā nākas, paliek kā 1.8 motors.. vispār bez cēliena
Offline
Srakans
18. Nov 2011, 20:22 #17447

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Man bija tieši tāpat, bet tas bija pirms gadiem 2, kad ārā bija -27. Divus rītus pēc kārtas bija, bet pēc minūtes varēja palaist. Kas tas bija, nez.
Offline
mozais
18. Nov 2011, 20:31 #17448

Kopš: 14. Mar 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1674

Braucu ar: e61 525d


18 Nov 2011, 20:22:57 Srakans rakstīja:
Man bija tieši tāpat, bet tas bija pirms gadiem 2, kad ārā bija -27. Divus rītus pēc kārtas bija, bet pēc minūtes varēja palaist. Kas tas bija, nez.
bet nu te braucot nedevās diži gāze virsū un noslāpa, kad atlaida pedāli, kurš stāvēja grīdā..
p.s. manam ex. e36 2.5i bija tā ka 15l bākā tad noslāpa, jo nespēja izcelt degvielu no otras bākas puses, varbūt šim kas līdzīgs bija.. jo arī 15l tas notika..
Offline
Srakans
18. Nov 2011, 20:37 #17449

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Nu fig viņu zina. Sagaidi draiveru Tas DDE laikam attiecās ne tikai uz kvēlsvecēm, bet arī uz degvielu.
Offline
mozais
18. Nov 2011, 20:37 #17450

Kopš: 14. Mar 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1674

Braucu ar: e61 525d


18 Nov 2011, 20:37:21 Srakans rakstīja:
Nu fig viņu zina. Sagaidi draiveru Tas DDE laikam attiecās ne tikai uz kvēlsvecēm, bet arī uz degvielu.
nu es jau gaidu, gaidu..
Offline
ghost
18. Nov 2011, 20:54 #17451

Kopš: 25. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 569

Braucu ar: sēdinātiem diskiem

Saakumam varu pastaastiit ka DDE noziimee Digital Diesel Electronics
Buutiibaa taa lampinja ir analogjiska "Check Engine" benziina dzineejiem.

Tpu sajaucu - "Change Engine"

[ Šo ziņu laboja ghost, 18 Nov 2011, 20:59:14 ]

Offline
Driver
18. Nov 2011, 22:55 #17452

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

tak visu izsaka uzstadito riepu platums un parejas ipasibas un ari ielietas degvielas kvalitate

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
ctrlshift
18. Nov 2011, 22:59 #17453

Kopš: 31. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 52

Braucu ar: 3 3 46


18 Nov 2011, 20:09:53 BMW-Valcha rakstīja:
e36 320i m52 pa šoseju ar tukšu auto tērē 7,8l/100km
Tas ir normāli?
sausā laikā mans m52b20 ēda 6.5 (bez kondiškas).
tagadējam tauringam ar 2.8 vienreiz vasarā mērīju uz Rīga-Ventspils, kondiška gandrīz visu laiku ieslēgta, 20% no ceļa bija pārrakts, nācās stāvēt, brīžiem nolija kā no spaiņiem, mašīnā 3 cilvēki, sanāca 8l.

[ Šo ziņu laboja ctrlshift, 18 Nov 2011, 23:06:03 ]

Offline
ATB
18. Nov 2011, 23:41 #17454

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Sveiki.

Situācija ir tāda, ka autiņam ir uz degvielas vācina rakstīts, ka iekšā nedrīkst liet benzīnu ar svina piejaukumu, bet pašā sākumā, kad mašīna bija nopirkta sanāca, ka bez bezsvina degvielu nevarēja dabūt, tāpēc nācās ieliet ar svina piejaukumu. Jautājums, vai vajadzētu nomainīt izplūdes trumuļus (3 gab), vai gadijumā tas svins nav aizd*rsis kko? Varbūt ir jāmaina arī zonde, vai kkas cits?
Offline
nagla
19. Nov 2011, 00:40 #17455

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

nomaini mashinu,jo svins ir kaitigs veselibai!
Offline
Digital
19. Nov 2011, 00:42 #17456

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


18 Nov 2011, 23:41:20 ATB rakstīja:
Sveiki.

Situācija ir tāda, ka autiņam ir uz degvielas vācina rakstīts, ka iekšā nedrīkst liet benzīnu ar svina piejaukumu, bet pašā sākumā, kad mašīna bija nopirkta sanāca, ka bez bezsvina degvielu nevarēja dabūt, tāpēc nācās ieliet ar svina piejaukumu. Jautājums, vai vajadzētu nomainīt izplūdes trumuļus (3 gab), vai gadijumā tas svins nav aizd*rsis kko? Varbūt ir jāmaina arī zonde, vai kkas cits?


Tu piipe vai ko?
Ja nemaldos jau no kura tur gada degviela ar svina piejaukumu ir aizliegta, jo kaitiigs!
Offline
Driver
19. Nov 2011, 00:45 #17457

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 Nov 2011, 00:40:49 nagla rakstīja:
nomaini mashinu,jo svins ir kaitigs veselibai!

kaitigs veselibai un katalizatoriem, bet ne pasham auto dzinejam

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kawaracer
19. Nov 2011, 01:10 #17458

Kopš: 04. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2691

Braucu ar: FXFBS


19 Nov 2011, 00:45:12 Driver rakstīja:

19 Nov 2011, 00:40:49 nagla rakstīja:
nomaini mashinu,jo svins ir kaitigs veselibai!

kaitigs veselibai un katalizatoriem, bet ne pasham auto dzinejam


540,740 īpašniekiem nebūtu labi atrast krājumus ar vecu bendžu - ne par svinu gan runa, bet par sēru saturu un tur ir viss slikti - M62 vecie mirst:

The M62 block does not use cast iron liners, which are less able to dissipate heat than aluminum. The aluminum alloy used to manufacture the M62 block contains high levels of silicon (called Alusil). The block is etched to expose the silica, creating a bearing surface in the cylinder. This was an improvement over the earlier M60 V8, that used a Nikasil cylinder wall coating, which deteriorated with the use of gasoline containing sulfur in the nickel plated combustion chambers. All M62 engines produced for the US market were built using Alusil only, which is not subject to the corrosion problem associated with Nikasil. Other countries did get the Nikasil M62 engine though.
BMW slowly stopped using Nikasil in the M62, and in 1997, they issued a service bulletin to state that the M62 engine will no longer use Nikasil from March 1997 on. This applied to all markets.
During the first 2 years of production of the M62 (From 1995 to 1997), many engines were built using Nikasil, but most of them had no issues whatsoever because they were delivered in countries were the gas was properly treated and the levels of sulfur found in them were not harmful.

M60/M62 Nikasil Bulletin

-----------------
Rezerves daļas un serviss

Offline
Instigater
19. Nov 2011, 11:22 #17459

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


18 Nov 2011, 16:15:33 xjs_4 rakstīja:
Ir reika (bilde pielikumā)



Stures stienji ir pieskruveti pie reikas zobsteienja kuram galos protams nav zobu

Varbuut tur var iemaaniit saljnjikus? Kaa tur ar spiedienu ir/nav ?

Taadus defektus tie kantori kas restauree reikas taisa ?
Tieši tekošās reikas ir viņu specialitāte, pārējo tā mazāk.
Offline
Instigater
19. Nov 2011, 11:27 #17460

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


17 Nov 2011, 13:17:56 sergis15 rakstīja:

15 Nov 2011, 09:43:25 Instigater rakstīja:

15 Nov 2011, 08:56:05 Digital rakstīja:

15 Nov 2011, 01:47:31 sergis15 rakstīja:
par iekārojamo tds
lieta tāda, man praktiski vnm, no rīta kā pielaižu, sāk rīstīties dzinējs, peld apgriezieni, dažreiz, kad neuzgāzē noslāpst, un turklāt mega atgāzes!
bet interesanti ir tas, ka praktiski vnm, 2-3sek no pielaišanas rūc viss smuki, un tad sākas rīstīšanās!
kā nedaudz uzsilst, tā viss pazūd!
uzreiz saku, a sūknis ir jāmaina, bet vai tas ir dēļ tā?
kur varētu meklēt problēmu?



Vari nedaudz sikaak, kurs gads tev vinjam?? Egr jau izmests vai veel darbojas?
Ļoti izskatās pēc iesprūduša vaļā stāvoklī EGR vārsta. Glušī nost, sūdīgāk točna tdsam nebūs.

ieliku priekšā blīvi, pirms egr vārsta.
viss palicis bez izmaiņām!
kādi padomi?
Nu tad variantu nav daudz, ja gribi, lai normāli salabo, tad tikai Dīzeļcentrs R ir paveicis darbu, bet pats rēķinies, ka tas principā gan cenās, gan detaļās ir tas pats, kas aizbraukt pie dīlera.
Ja vēl tu vari kaut kur dabūt zināmi labā stāvoklī esošu sūkni, tad arī brauc pie viņiem, uzliec uz stenda, lai notestē un tad, ja viss OK, lai liek virsū, tas būs jūtami lētāk, tikai kādi 200Ls.
Ziņo par rezultātiem, jo manējam nav vienmērīga brīvgaita starp starp knapi silts un kārtīgi silts, varētu arī manējam būt tavējā kaite pavisam vieglā formā.

[ Šo ziņu laboja Instigater, 19 Nov 2011, 11:29:57 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo