Online
Pašreiz BMWPower skatās 260 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E34 ///M5
Autors | Ziņojums |
kars | 10. Oct 2017, 18:07 |
#1741
|
| Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| Kā jau '7' teica, uzliec kkādus niknos klučus un būs
bmw oem sūdīgās bremzes ir bezmaz vai tradīcija
Piem. jaunais M2 ar savām mega 380mm 6 cil. bremzēm pēc ~2 apļiem jau ir čau , tikai tāpēc ka ielas kluči
Spied "Play", lai skatītos video!
1:10min
[ Šo ziņu laboja kars, 10 Oct 2017, 18:13:39 ] | Offline | | |
hasans | 10. Oct 2017, 18:31 |
#1742
|
| Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| Ir kadam EBC red stuff? Nečikst tie kluči? | Offline | | |
plakanais | 10. Oct 2017, 19:07 |
#1743
|
| Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
10 Oct 2017, 17:59:43 @-SAIMNIEKS- rakstīja:
paturpinot par bremzēm un to, kuras ir stiprākas... vajag ne tikai tabulas papētīt!
ja var ticēt aprakstītajam, tad visstiprakās ir 850i bremzes (konkrēti priekšējās) ..
jautājums- kur var atrast tos oficiālos vai vnk precizus datus , cik stipras ir katra modeļa bremzes?
To give an example, the E34 540i brakes develop 686 lb-ft of torque on the fronts at 500 psi line pressure; the rears produce 313 LB-ft, so the f:r bias is 69:31 (as a percentage). Adding the M5 front brake (rears are the same on US E34 M5's), which generates 720 LB-ft, changes the bias to 70:30. The '95 Euro M5 brakes generate 646 LB-ft front and 336 LB-ft rear, giving a bias of 66:34. Everyone raves about this setup, which is interesting as the front brakes actually generate LESS torque than the earlier E34 M5 (or the 540i, for that matter)! Chances are that this perception of awesome brakes has more to do with the better balance front-to-rear than the massive cooling capability, which only comes into play when you're driving the piss out of the car and the brakes are generating many kilowatts of heat. Unless you go to the track, you'll never encounter that aspect of their performance.
Here's where it gets interesting: the 850i single-piston front brake (like I have) generates 737 LB-ft, the highest of any BMW brake I know of. I assume you put the 540i rears (313 LB-ft) on your car, so the bias is 70:30, same as the US E34 M5. However, if you instead use the later 840i/850i (not CSi) brakes, which generate only 593 LB-ft of torque, the bias would be 65:35--very close to the Euro '95 M5 brakes. I believe, though haven't proven it yet, that this might be the ideal setup for the majority of E34 owners who don't want to spend the huge bucks for the '95 M5 brakes. It's still not cheap, but it's half the price of the alternative.
es jau neapstrīdu to, ka 324mm bremzes ir labas, taču izlasi vēlreiz to, ko iekopēji un jo īpaši pēdējo rindkopu:
..that this might be the ideal setup for the majority of E34 owners who don't want to spend the huge bucks for the '95 M5 brakes. It's still not cheap, but it's half the price of the alternative.
p.s. ir vēl tāda lieta, ka te ir minēts setups uz 540i, kuram ir savādāks galvenais bremžu cilindrs, atšķirīgs no visiem rindiniekiem
(cik atceros, tad pat uz V8 viņi nāca 2 veidu ar skrūvēm horizontāli un pa diagonāli). Uz jebkurām bremzēm uzmetot galveno cilindru ar lielāku vai mazāku virzuļa diametru izmainīsies spēki, ar kādām viņas strādā.
p.p.s saruna iesākās ar to, ka brembo nav ražojis bremzes uz E34, bija Girling un ATE ar SHW diskiem, par kuriem ir minēts iepriekš. | Offline | | |
FlYiNG | 10. Oct 2017, 19:26 |
#1744
|
| Kopš: 18. Oct 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2514
Braucu ar:
| Kars, ko Tu te komentee, ja pats nekad neesi braucis ar shiem auto un nekad nebrauksi.
10 Oct 2017, 18:07:11 @kars rakstīja:
Kā jau '7' teica, uzliec kkādus niknos klučus un būs
bmw oem sūdīgās bremzes ir bezmaz vai tradīcija
Piem. jaunais M2 ar savām mega 380mm 6 cil. bremzēm pēc ~2 apļiem jau ir čau , tikai tāpēc ka ielas kluči
Spied "Play", lai skatītos video!
1:10min
| Offline | | |
Mixzzz | 10. Oct 2017, 19:35 |
#1745
|
| Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Priekša:
540i - 686 lb-ft
M5 - 720 LB-ft
95 M5 - 646 LB-ft
850i - 737 LB-ft
later 840i - 593 LB-ft
aizmugure:
540i - 313 LB-ft
95 M5 - 336 LB-ft
Te jau viņš minējā ka ķipa 95 M5 bremzes ir krutas dēļ līdzsvarojuma (un ventilācijas).
Pa lielam viss atkarājas no bremžu pastiprinātāja šajā gadījumā, 95 M5 bremzēs arī ilgāk, jo ir kudi labāka ventilācija - directional cooling fins. Smieklīgākais ir tas, ka 4 cildindru supporti nemaksā neko dārgāk, kā parastie šobrīd - iekš autdoc jauni. Lielā atšķirība ir bremžu diskos, kuri tur vismaz maksā 250e/gab un kluči 80e(aizmugurē 150e/gab disks). 540i un pirmo M5 bremzes atšķiras pa lielam ar disku izmēru - 302 vs 315mm, bet itkā 540i var uzlikt arī 315mm diskus. un 95 M5 aizmugurē ir tas pats 40mm virzulis, disks tik lielāks dēļ kā ir labāka bremzēšana.
Lielākā jēga no 95 M5 bremzēm ir ventilācija, pārējais tur nav nekas tik uber alles kruts(nu tik cik labi izskatās ). Bet nu ja nebrauc trasē - tas viss ir palielam pohuj | Offline | | |
smudo | 10. Oct 2017, 19:46 |
#1746
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
10 Oct 2017, 18:07:11 @kars rakstīja:
Kā jau '7' teica, uzliec kkādus niknos klučus un būs
bmw oem sūdīgās bremzes ir bezmaz vai tradīcija
Piem. jaunais M2 ar savām mega 380mm 6 cil. bremzēm pēc ~2 apļiem jau ir čau , tikai tāpēc ka ielas kluči
Spied "Play", lai skatītos video!
1:10min
Īstenībā tas ir traki, ja pēc 1,5 apļiem bremžu pedālis pazūd grīdā, bet pieņemu kā tā būtu 90% ielas auto. Iedomājies, ka Biķerniekos otrajā aplī, kas esi iesildījies, pirms Ozola līguma pēdējā īsajā taisnē ieej ar 160 un nospied bremzes un secini, ka tās ir beigušās
Tomēr šis nav parasts BMW - šis ir M2.
Atgriežoties pie tēmas - tas bremžu spēks un sadalījums ir svarīgs ikdienas satiksmē pilsētā, vai arī situācijās, kad strauji jābremzē tikai vienu reizi īsā laika posmā, lai būtu "sajūta", ka ir "spēcīgas" bremzes, pat tikai nedaudz pieskaroties pedālim, bet braucot ātri un daudz bremzējot, svarīga ir bremžu noturība un šajā gadījumā izpaudīsies M5 OEM lielāka diametra un labāk ventilējami diski ar lielākiem suportiem, kas labāk novadīs karstumu no bremžu sistēmas. | Offline | | |
kars | 10. Oct 2017, 19:57 |
#1747
|
| Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
|
10 Oct 2017, 19:26:15 @FlYiNG rakstīja:
Kars, ko Tu te komentee, ja pats nekad neesi braucis ar shiem auto un nekad nebrauksi.
Te var komentēt tikai e34m5 lietotāji Es konkrēti par bremzēm runāju
Ir bijis lietošanā 3 gadus e36m3 un tagadējam e36 328 ir galvastiesu pārākas bremzes par bmw oem M bremzēm, gan dēļ diametra (e46 330), bet galvenokārt dēļ cl rc6 klučiem | Offline | | |
Markijs | 10. Oct 2017, 21:40 |
#1748
|
| Kopš: 24. Dec 2008
Ziņojumi: 1367
Braucu ar: Vecu vācu kupeju.
| Diršana par bmw m2/m3/m4 sliktajām bremzēm.
No pieredzes, Latvijā Biķerniekos bmw dienās dabūju patestēt m3/m4 bembjus, bremzes pēc 8 apļiem kā bija tā bija, nevienā brīdī nebija tā, ka eu nu ir sūdi.
Pēctam pie stūres sēdās daudz lielāks meistars kā es Andis Neikšāns, pēc viņa 4 apļiem bremzes bija joprojām tādas pašas kā pirmajā aplī, takā tas tirliņš Anglis smagi kko sadirsa. Neticat man pie kājas, es izgāzu tā palabi gan ar M3 un M4 varu teikt vienu, auto kā video spēle, iet mega, bremzējas ļoti labi, ar lāpstiņām pārslēdzas mega un poga M2 auto tur uz ceļa maksimāli labi, nospiežot M1 auto paliek bezjebkādām palīdzības sistēmām, un tāds meistars kā Gvido Elksnis to auto ielika ļoti smuki šķērē | Offline | | |
|
AngelinaJolieed | 10. Oct 2017, 21:52 |
#1749
|
| Kopš: 29. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 546
Braucu ar: 324td<->M57D30
| Ja par bremzēm tad par tēmu, Ko profesori iesaka uz e30 ? | Offline | | |
kars | 10. Oct 2017, 22:10 |
#1750
|
| Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
|
10 Oct 2017, 21:40:33 @Markijs rakstīja:
Diršana par bmw m2/m3/m4 sliktajām bremzēm.
No pieredzes, Latvijā Biķerniekos bmw dienās dabūju patestēt m3/m4 bembjus, bremzes pēc 8 apļiem kā bija tā bija, nevienā brīdī nebija tā, ka eu nu ir sūdi.
Pēctam pie stūres sēdās daudz lielāks meistars kā es Andis Neikšāns, pēc viņa 4 apļiem bremzes bija joprojām tādas pašas kā pirmajā aplī, takā tas tirliņš Anglis smagi kko sadirsa. Neticat man pie kājas, es izgāzu tā palabi gan ar M3 un M4 varu teikt vienu, auto kā video spēle, iet mega, bremzējas ļoti labi, ar lāpstiņām pārslēdzas mega un poga M2 auto tur uz ceļa maksimāli labi, nospiežot M1 auto paliek bezjebkādām palīdzības sistēmām, un tāds meistars kā Gvido Elksnis to auto ielika ļoti smuki šķērē
Pieļauju ka bija padomāts par to, jo bmw pats piedāvā tādu opciju priekš m2/3/4
https://www.leebmann24.de/bmw-ersatzteile/view/btdetail/?series=F80N&typ=8M91&og=07&hg=03&bt=03_0107
http://f87.bimmerpost.com/forums/showthread.php?p=19822176[ Šo ziņu laboja kars, 10 Oct 2017, 22:11:15 ] | Offline | | |
hasans | 10. Oct 2017, 22:51 |
#1751
|
| Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
|
10 Oct 2017, 21:52:51 @AngelinaJolieed rakstīja:
Ja par bremzēm tad par tēmu, Ko profesori iesaka uz e30 ?
Links | Offline | | |
Mowner | 11. Oct 2017, 20:57 |
#1752
|
| Kopš: 08. Sep 2015
Ziņojumi: 90
Braucu ar: 6 sērijas žiguli
| M5 KM330 pārdota? Manīta Lietuvā kopā ar M5 3.6 un 530 V8 | Offline | | |
Archuks | 11. Oct 2017, 23:37 |
#1753
|
| Kopš: 31. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7947
Braucu ar: EVO
| M2 nebija stock bremzes (neatceros M Performance vai vnk citi kluči), savukārt M3/M4 bija keramika. Tas tā offtopicam par bremzēm. Loģiski, ka trasei jāliek citi kluči.
10 Oct 2017, 22:10:22 @kars rakstīja:
10 Oct 2017, 21:40:33 @Markijs rakstīja:
Diršana par bmw m2/m3/m4 sliktajām bremzēm.
No pieredzes, Latvijā Biķerniekos bmw dienās dabūju patestēt m3/m4 bembjus, bremzes pēc 8 apļiem kā bija tā bija, nevienā brīdī nebija tā, ka eu nu ir sūdi.
Pēctam pie stūres sēdās daudz lielāks meistars kā es Andis Neikšāns, pēc viņa 4 apļiem bremzes bija joprojām tādas pašas kā pirmajā aplī, takā tas tirliņš Anglis smagi kko sadirsa. Neticat man pie kājas, es izgāzu tā palabi gan ar M3 un M4 varu teikt vienu, auto kā video spēle, iet mega, bremzējas ļoti labi, ar lāpstiņām pārslēdzas mega un poga M2 auto tur uz ceļa maksimāli labi, nospiežot M1 auto paliek bezjebkādām palīdzības sistēmām, un tāds meistars kā Gvido Elksnis to auto ielika ļoti smuki šķērē
Pieļauju ka bija padomāts par to, jo bmw pats piedāvā tādu opciju priekš m2/3/4
https://www.leebmann24.de/bmw-ersatzteile/view/btdetail/?series=F80N&typ=8M91&og=07&hg=03&bt=03_0107
http://f87.bimmerpost.com/forums/showthread.php?p=19822176
| Offline | | |
Rockstar | 02. Nov 2017, 16:02 |
#1754
|
| Kopš: 11. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3697
Braucu ar:
| zils m5
VS
530 v8 atzīsta no Vācijas[ Šo ziņu laboja Rockstar, 02 Nov 2017, 16:05:20 ] | Offline | | |
edzulis | 02. Nov 2017, 16:10 |
#1755
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| | Offline | | |
patric | 02. Nov 2017, 16:16 |
#1756
|
| Kopš: 22. Sep 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3199
Braucu ar:
| Auksta kvalitāte, otra tāda nau... | Offline | | |
|
Mowner | 02. Nov 2017, 16:17 |
#1757
|
| Kopš: 08. Sep 2015
Ziņojumi: 90
Braucu ar: 6 sērijas žiguli
| Tad jau labāk M5 bet diezvai par tādām kosmosa cenām.. | Offline | | |
daticho | 02. Nov 2017, 16:46 |
#1758
|
| Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
|
11 Oct 2017, 20:57:02 @Mowner rakstīja:
M5 KM330 pārdota? Manīta Lietuvā kopā ar M5 3.6 un 530 V8
Tu Ivaram bratva apgrozās | Offline | | |
FR888 | 02. Nov 2017, 17:21 |
#1759
|
| Kopš: 22. Oct 2015
Ziņojumi: 2642
Braucu ar: F06 640d Gran Coupe
| a kas tas KM bija agraak? | Offline | | |
edzulis | 02. Nov 2017, 17:23 |
#1760
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
02 Nov 2017, 17:21:18 @FR888 rakstīja:
a kas tas KM bija agraak?
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=4152
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|