Online

Pašreiz BMWPower skatās 260 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: E34 ///M5

AutorsZiņojums
kars
10. Oct 2017, 18:07 #1741

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Kā jau '7' teica, uzliec kkādus niknos klučus un būs

bmw oem sūdīgās bremzes ir bezmaz vai tradīcija
Piem. jaunais M2 ar savām mega 380mm 6 cil. bremzēm pēc ~2 apļiem jau ir čau , tikai tāpēc ka ielas kluči

Spied "Play", lai skatītos video!

1:10min

[ Šo ziņu laboja kars, 10 Oct 2017, 18:13:39 ]

Offline
hasans
10. Oct 2017, 18:31 #1742

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Ir kadam EBC red stuff? Nečikst tie kluči?
Offline
plakanais
10. Oct 2017, 19:07 #1743

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


10 Oct 2017, 17:59:43 @-SAIMNIEKS- rakstīja:
paturpinot par bremzēm un to, kuras ir stiprākas... vajag ne tikai tabulas papētīt!
ja var ticēt aprakstītajam, tad visstiprakās ir 850i bremzes (konkrēti priekšējās) ..
jautājums- kur var atrast tos oficiālos vai vnk precizus datus , cik stipras ir katra modeļa bremzes?

To give an example, the E34 540i brakes develop 686 lb-ft of torque on the fronts at 500 psi line pressure; the rears produce 313 LB-ft, so the f:r bias is 69:31 (as a percentage). Adding the M5 front brake (rears are the same on US E34 M5's), which generates 720 LB-ft, changes the bias to 70:30. The '95 Euro M5 brakes generate 646 LB-ft front and 336 LB-ft rear, giving a bias of 66:34. Everyone raves about this setup, which is interesting as the front brakes actually generate LESS torque than the earlier E34 M5 (or the 540i, for that matter)! Chances are that this perception of awesome brakes has more to do with the better balance front-to-rear than the massive cooling capability, which only comes into play when you're driving the piss out of the car and the brakes are generating many kilowatts of heat. Unless you go to the track, you'll never encounter that aspect of their performance.

Here's where it gets interesting: the 850i single-piston front brake (like I have) generates 737 LB-ft, the highest of any BMW brake I know of. I assume you put the 540i rears (313 LB-ft) on your car, so the bias is 70:30, same as the US E34 M5. However, if you instead use the later 840i/850i (not CSi) brakes, which generate only 593 LB-ft of torque, the bias would be 65:35--very close to the Euro '95 M5 brakes. I believe, though haven't proven it yet, that this might be the ideal setup for the majority of E34 owners who don't want to spend the huge bucks for the '95 M5 brakes. It's still not cheap, but it's half the price of the alternative.



es jau neapstrīdu to, ka 324mm bremzes ir labas, taču izlasi vēlreiz to, ko iekopēji un jo īpaši pēdējo rindkopu:

..that this might be the ideal setup for the majority of E34 owners who don't want to spend the huge bucks for the '95 M5 brakes. It's still not cheap, but it's half the price of the alternative.

p.s. ir vēl tāda lieta, ka te ir minēts setups uz 540i, kuram ir savādāks galvenais bremžu cilindrs, atšķirīgs no visiem rindiniekiem
(cik atceros, tad pat uz V8 viņi nāca 2 veidu ar skrūvēm horizontāli un pa diagonāli). Uz jebkurām bremzēm uzmetot galveno cilindru ar lielāku vai mazāku virzuļa diametru izmainīsies spēki, ar kādām viņas strādā.

p.p.s saruna iesākās ar to, ka brembo nav ražojis bremzes uz E34, bija Girling un ATE ar SHW diskiem, par kuriem ir minēts iepriekš.
Offline
FlYiNG
10. Oct 2017, 19:26 #1744

Kopš: 18. Oct 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2514

Braucu ar:

Kars, ko Tu te komentee, ja pats nekad neesi braucis ar shiem auto un nekad nebrauksi.

10 Oct 2017, 18:07:11 @kars rakstīja:
Kā jau '7' teica, uzliec kkādus niknos klučus un būs

bmw oem sūdīgās bremzes ir bezmaz vai tradīcija
Piem. jaunais M2 ar savām mega 380mm 6 cil. bremzēm pēc ~2 apļiem jau ir čau , tikai tāpēc ka ielas kluči

Spied "Play", lai skatītos video!

1:10min

Offline
Mixzzz
10. Oct 2017, 19:35 #1745

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Priekša:
540i - 686 lb-ft
M5 - 720 LB-ft
95 M5 - 646 LB-ft
850i - 737 LB-ft
later 840i - 593 LB-ft

aizmugure:
540i - 313 LB-ft
95 M5 - 336 LB-ft

Te jau viņš minējā ka ķipa 95 M5 bremzes ir krutas dēļ līdzsvarojuma (un ventilācijas).

Pa lielam viss atkarājas no bremžu pastiprinātāja šajā gadījumā, 95 M5 bremzēs arī ilgāk, jo ir kudi labāka ventilācija - directional cooling fins. Smieklīgākais ir tas, ka 4 cildindru supporti nemaksā neko dārgāk, kā parastie šobrīd - iekš autdoc jauni. Lielā atšķirība ir bremžu diskos, kuri tur vismaz maksā 250e/gab un kluči 80e(aizmugurē 150e/gab disks). 540i un pirmo M5 bremzes atšķiras pa lielam ar disku izmēru - 302 vs 315mm, bet itkā 540i var uzlikt arī 315mm diskus. un 95 M5 aizmugurē ir tas pats 40mm virzulis, disks tik lielāks dēļ kā ir labāka bremzēšana.

Lielākā jēga no 95 M5 bremzēm ir ventilācija, pārējais tur nav nekas tik uber alles kruts(nu tik cik labi izskatās ). Bet nu ja nebrauc trasē - tas viss ir palielam pohuj
Offline
smudo
10. Oct 2017, 19:46 #1746

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


10 Oct 2017, 18:07:11 @kars rakstīja:
Kā jau '7' teica, uzliec kkādus niknos klučus un būs

bmw oem sūdīgās bremzes ir bezmaz vai tradīcija
Piem. jaunais M2 ar savām mega 380mm 6 cil. bremzēm pēc ~2 apļiem jau ir čau , tikai tāpēc ka ielas kluči

Spied "Play", lai skatītos video!

1:10min



Īstenībā tas ir traki, ja pēc 1,5 apļiem bremžu pedālis pazūd grīdā, bet pieņemu kā tā būtu 90% ielas auto. Iedomājies, ka Biķerniekos otrajā aplī, kas esi iesildījies, pirms Ozola līguma pēdējā īsajā taisnē ieej ar 160 un nospied bremzes un secini, ka tās ir beigušās

Tomēr šis nav parasts BMW - šis ir M2.

Atgriežoties pie tēmas - tas bremžu spēks un sadalījums ir svarīgs ikdienas satiksmē pilsētā, vai arī situācijās, kad strauji jābremzē tikai vienu reizi īsā laika posmā, lai būtu "sajūta", ka ir "spēcīgas" bremzes, pat tikai nedaudz pieskaroties pedālim, bet braucot ātri un daudz bremzējot, svarīga ir bremžu noturība un šajā gadījumā izpaudīsies M5 OEM lielāka diametra un labāk ventilējami diski ar lielākiem suportiem, kas labāk novadīs karstumu no bremžu sistēmas.
Offline
kars
10. Oct 2017, 19:57 #1747

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


10 Oct 2017, 19:26:15 @FlYiNG rakstīja:
Kars, ko Tu te komentee, ja pats nekad neesi braucis ar shiem auto un nekad nebrauksi.
Te var komentēt tikai e34m5 lietotāji Es konkrēti par bremzēm runāju
Ir bijis lietošanā 3 gadus e36m3 un tagadējam e36 328 ir galvastiesu pārākas bremzes par bmw oem M bremzēm, gan dēļ diametra (e46 330), bet galvenokārt dēļ cl rc6 klučiem
Offline
Markijs
10. Oct 2017, 21:40 #1748

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1367

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.

Diršana par bmw m2/m3/m4 sliktajām bremzēm.

No pieredzes, Latvijā Biķerniekos bmw dienās dabūju patestēt m3/m4 bembjus, bremzes pēc 8 apļiem kā bija tā bija, nevienā brīdī nebija tā, ka eu nu ir sūdi.

Pēctam pie stūres sēdās daudz lielāks meistars kā es Andis Neikšāns, pēc viņa 4 apļiem bremzes bija joprojām tādas pašas kā pirmajā aplī, takā tas tirliņš Anglis smagi kko sadirsa. Neticat man pie kājas, es izgāzu tā palabi gan ar M3 un M4 varu teikt vienu, auto kā video spēle, iet mega, bremzējas ļoti labi, ar lāpstiņām pārslēdzas mega un poga M2 auto tur uz ceļa maksimāli labi, nospiežot M1 auto paliek bezjebkādām palīdzības sistēmām, un tāds meistars kā Gvido Elksnis to auto ielika ļoti smuki šķērē
Offline
AngelinaJolieed
10. Oct 2017, 21:52 #1749

Kopš: 29. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 324td<->M57D30

Ja par bremzēm tad par tēmu, Ko profesori iesaka uz e30 ?
Offline
kars
10. Oct 2017, 22:10 #1750

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


10 Oct 2017, 21:40:33 @Markijs rakstīja:
Diršana par bmw m2/m3/m4 sliktajām bremzēm.

No pieredzes, Latvijā Biķerniekos bmw dienās dabūju patestēt m3/m4 bembjus, bremzes pēc 8 apļiem kā bija tā bija, nevienā brīdī nebija tā, ka eu nu ir sūdi.

Pēctam pie stūres sēdās daudz lielāks meistars kā es Andis Neikšāns, pēc viņa 4 apļiem bremzes bija joprojām tādas pašas kā pirmajā aplī, takā tas tirliņš Anglis smagi kko sadirsa. Neticat man pie kājas, es izgāzu tā palabi gan ar M3 un M4 varu teikt vienu, auto kā video spēle, iet mega, bremzējas ļoti labi, ar lāpstiņām pārslēdzas mega un poga M2 auto tur uz ceļa maksimāli labi, nospiežot M1 auto paliek bezjebkādām palīdzības sistēmām, un tāds meistars kā Gvido Elksnis to auto ielika ļoti smuki šķērē


Pieļauju ka bija padomāts par to, jo bmw pats piedāvā tādu opciju priekš m2/3/4

https://www.leebmann24.de/bmw-ersatzteile/view/btdetail/?series=F80N&typ=8M91&og=07&hg=03&bt=03_0107

http://f87.bimmerpost.com/forums/showthread.php?p=19822176

[ Šo ziņu laboja kars, 10 Oct 2017, 22:11:15 ]

Offline
hasans
10. Oct 2017, 22:51 #1751

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:


10 Oct 2017, 21:52:51 @AngelinaJolieed rakstīja:
Ja par bremzēm tad par tēmu, Ko profesori iesaka uz e30 ?

Links
Offline
Mowner
11. Oct 2017, 20:57 #1752

Kopš: 08. Sep 2015

Ziņojumi: 90

Braucu ar: 6 sērijas žiguli

M5 KM330 pārdota? Manīta Lietuvā kopā ar M5 3.6 un 530 V8
Offline
Archuks
11. Oct 2017, 23:37 #1753

Kopš: 31. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7947

Braucu ar: EVO

M2 nebija stock bremzes (neatceros M Performance vai vnk citi kluči), savukārt M3/M4 bija keramika. Tas tā offtopicam par bremzēm. Loģiski, ka trasei jāliek citi kluči.


10 Oct 2017, 22:10:22 @kars rakstīja:

10 Oct 2017, 21:40:33 @Markijs rakstīja:
Diršana par bmw m2/m3/m4 sliktajām bremzēm.

No pieredzes, Latvijā Biķerniekos bmw dienās dabūju patestēt m3/m4 bembjus, bremzes pēc 8 apļiem kā bija tā bija, nevienā brīdī nebija tā, ka eu nu ir sūdi.

Pēctam pie stūres sēdās daudz lielāks meistars kā es Andis Neikšāns, pēc viņa 4 apļiem bremzes bija joprojām tādas pašas kā pirmajā aplī, takā tas tirliņš Anglis smagi kko sadirsa. Neticat man pie kājas, es izgāzu tā palabi gan ar M3 un M4 varu teikt vienu, auto kā video spēle, iet mega, bremzējas ļoti labi, ar lāpstiņām pārslēdzas mega un poga M2 auto tur uz ceļa maksimāli labi, nospiežot M1 auto paliek bezjebkādām palīdzības sistēmām, un tāds meistars kā Gvido Elksnis to auto ielika ļoti smuki šķērē


Pieļauju ka bija padomāts par to, jo bmw pats piedāvā tādu opciju priekš m2/3/4

https://www.leebmann24.de/bmw-ersatzteile/view/btdetail/?series=F80N&typ=8M91&og=07&hg=03&bt=03_0107

http://f87.bimmerpost.com/forums/showthread.php?p=19822176
Offline
Rockstar
02. Nov 2017, 16:02 #1754

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3697

Braucu ar:

zils m5
VS
530 v8 atzīsta no Vācijas

[ Šo ziņu laboja Rockstar, 02 Nov 2017, 16:05:20 ]

Offline
edzulis
02. Nov 2017, 16:10 #1755

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Offline
patric
02. Nov 2017, 16:16 #1756

Kopš: 22. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3199

Braucu ar:

Auksta kvalitāte, otra tāda nau...
Offline
Mowner
02. Nov 2017, 16:17 #1757

Kopš: 08. Sep 2015

Ziņojumi: 90

Braucu ar: 6 sērijas žiguli

Tad jau labāk M5 bet diezvai par tādām kosmosa cenām..
Offline
daticho
02. Nov 2017, 16:46 #1758

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


11 Oct 2017, 20:57:02 @Mowner rakstīja:
M5 KM330 pārdota? Manīta Lietuvā kopā ar M5 3.6 un 530 V8


Tu Ivaram bratva apgrozās
Offline
FR888
02. Nov 2017, 17:21 #1759

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

a kas tas KM bija agraak?
Offline
edzulis
02. Nov 2017, 17:23 #1760

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


02 Nov 2017, 17:21:18 @FR888 rakstīja:
a kas tas KM bija agraak?


http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=4152

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo