Autors | Ziņojums |
angiins | 08. Sep 2005, 09:52 |
#1741
|
|
Kopš: 09. Sep 2004
Ziņojumi: 8865
Braucu ar: ar ko pagadās
| Nu, vismaz apmēram, tā |
Offline | |
|
Koljan | 08. Sep 2005, 11:00 |
#1742
|
|
Kopš: 21. May 2004
No: Sigulda
Ziņojumi: 410
Braucu ar: RR-83
| Labdien,
Kā var nolikt pa nullēm eļļas rādītāju spidometrā pēc eļļas maiņas?
Auto e34 M20B25. |
Offline | |
|
Garinsh | 08. Sep 2005, 11:04 |
#1743
|
|
Kopš: 15. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 340
Braucu ar: 325i
|
2005-09-08 09:52, angiins rakstīja:
Nu, vismaz apmēram, tā
paldies |
Offline | |
|
Permalat | 08. Sep 2005, 11:05 |
#1744
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-09-08 09:35, Bron rakstīja:
Sveix, Permalat!
Cik maksaa piekaramais kardaana gultnis prieksh E34 (ar M20B25 dzineeju) un cik maxaa taa gultnja nomainja?
Piekaramā gultņa cena ap Ls 22.00 (ir nianses, atkarībā no karbas, auto gada), nomaiņa Ls 25.00.
Bet, ļoti bieži gultņa bojājuma vaininiece ir kārbas mufta vai kardāna krustiņi. Tādēļ remonta izmaksas var būt lielākas |
Offline | |
|
Permalat | 08. Sep 2005, 11:08 |
#1745
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-09-08 11:00, Koljan rakstīja:
Labdien,
Kā var nolikt pa nullēm eļļas rādītāju spidometrā pēc eļļas maiņas?
Auto e34 M20B25.
Tam ir paredzēts speciāls aprīkojums. Ar vadu neieteiktu mēģināt. Info šeit. |
Offline | |
|
KVTBMW | 08. Sep 2005, 14:40 |
#1746
|
|
Kopš: 17. Jul 2005
Ziņojumi: 45
Braucu ar:
| Voprosi takije.
1) Dash gazu i posle togo kak normalizujutsa oboroti primerno kogda strelka nizhe 1000 4utka ~950-900 oborotov razdajetsa svist korotkij gdeto iz vhodnogo truboprovoda, no ne iz dvigatelja.
2) Pri skorosti 110 i oborotah 3100 usilivajetsa zvuk iz pod kapota, ochenj slishen v salone, zvuk pososa vozduha pri 3200 oborotah on stnaovitsa prerivistim kak 4asi no gdeto v 2 raza bistreje a pri 3300 oborotah is4ezajet.
Ja znaju 6to takoje nuzno smotretj i slushatj li4no no mozhet bitj vstre4alisj s takim?
Spasibo za otvet.
|
Offline | |
|
Permalat | 08. Sep 2005, 14:58 |
#1747
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-09-08 14:40, KVTBMW rakstīja:
Voprosi takije.
1) Dash gazu i posle togo kak normalizujutsa oboroti primerno kogda strelka nizhe 1000 4utka ~950-900 oborotov razdajetsa svist korotkij gdeto iz vhodnogo truboprovoda, no ne iz dvigatelja.
2) Pri skorosti 110 i oborotah 3100 usilivajetsa zvuk iz pod kapota, ochenj slishen v salone, zvuk pososa vozduha pri 3200 oborotah on stnaovitsa prerivistim kak 4asi no gdeto v 2 raza bistreje a pri 3300 oborotah is4ezajet.
Ja znaju 6to takoje nuzno smotretj i slushatj li4no no mozhet bitj vstre4alisj s takim?
Spasibo za otvet.
Mi vstrechalisj s mnogimi i raznimi defektami, no opisivatj stuk desjat, iz kotorih (mozet bitj) odin budet vernij, neprakticno i nje korrektno.
Nuzen osmotr/diagnostika.
|
Offline | |
|
Bron | 08. Sep 2005, 20:43 |
#1748
|
|
Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
| Apmekleets Permalat, labota hadene t.sk. nomainiits kardaana piekaramais gultnis.
RESPECT par to ka atrasta vaina: dzineejs pie 5000 rpm "aizrijaas" - izraadiijaas ka mudaki nepareizi piesleegushi signalizaaciju.
Ja zinaatu kuri tie bija izbazuuneetu pa visu netu. |
Offline | |
|
|
Permalat | 09. Sep 2005, 10:19 |
#1749
|
|
Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-09-08 20:43, Bron rakstīja:
Apmekleets Permalat, labota hadene t.sk. nomainiits kardaana piekaramais gultnis.
RESPECT par to ka atrasta vaina: dzineejs pie 5000 rpm "aizrijaas" - izraadiijaas ka mudaki nepareizi piesleegushi signalizaaciju.
Ja zinaatu kuri tie bija izbazuuneetu pa visu netu.
Dzinējs aizrijas dēļ signalizācijas? Te jau līdzīgs variants, kā toreiz, kad benzīna sūknis bija pieslēgts paralēli zondes apsildei |
Offline | |
|
Bron | 09. Sep 2005, 10:21 |
#1750
|
|
Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
|
2005-09-09 10:19, Permalat rakstīja:
Dzinējs aizrijas dēļ signalizācijas? Te jau līdzīgs variants, kā toreiz, kad benzīna sūknis bija pieslēgts paralēli zondes apsildei
Speciaalists neesmu bet izklausaas ka mudaki pilna pasaule |
Offline | |
|
BADMANS | 10. Sep 2005, 00:07 |
#1751
|
|
Kopš: 08. Feb 2004
No: Cēsis
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: M3 EVO, 330Dieselpower
| 2 Permalat
Jautājums sekojošs:
Kādēļ paaugstinās dzinēja temperatūra braucot pa šoseju, temperatūras bultiņa iet pāri vidum, t.i. ilgstoši turot 3K r/pm! Dzinējs M50B25, termomufta jauna ar jaunām lāpstiņām, tosola sūknis jauns, dzesēšanas šķidrums "Mauzer" sarkanais( laikam antifrīzs), radiators no E30 325, braucot pilsētas režīmā problēmas nav novērotas??
[ This message was edited by: BADMANS on 2005-09-10 00:08 ] |
Offline | |
|
Dj | 10. Sep 2005, 01:05 |
#1752
|
|
Kopš: 31. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 1832
Braucu ar: "UAZiku" MJ-3000, 325 huļigānu RK-21
|
2005-09-10 00:07, BADMANS rakstīja:
2 Permalat
Jautājums sekojošs:
Kādēļ paaugstinās dzinēja temperatūra braucot pa šoseju, temperatūras bultiņa iet pāri vidum, t.i. ilgstoši turot 3K r/pm! Dzinējs M50B25, termomufta jauna ar jaunām lāpstiņām, tosola sūknis jauns, dzesēšanas šķidrums "Mauzer" sarkanais( laikam antifrīzs), radiators no E30 325, braucot pilsētas režīmā problēmas nav novērotas??
<font size=1>[ This message was edited by: BADMANS on 2005-09-10 00:08 ]</font>
Man gadus četrus atpakaļ bija tāda pati problēma - kā virs 130, tā pēc min 15 bija žopa. Risinājumu atrada Permalatā. Izrādījās, ka vienkārši ar Karcher bija jāizpūš radiatoru no motortelpas puses. Viss uzreiz bija OK. Izmaksas - 2 Ls
-----------------
|
Offline | |
|
FALCKA2 | 11. Sep 2005, 13:30 |
#1753
|
|
Kopš: 11. Jun 2005
Ziņojumi: 215
Braucu ar: R17
| Vai e36 1.8is 93.gada var kaut kur regulēt saju gu, ja var kur un kā jābūt. Man sajūgs ieslēdzas pašas beigas pedali atlaižot. |
Offline | |
|
FALCKA2 | 11. Sep 2005, 22:18 |
#1754
|
|
Kopš: 11. Jun 2005
Ziņojumi: 215
Braucu ar: R17
| ? |
Offline | |
|
edzulis | 11. Sep 2005, 22:19 |
#1755
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Šodien tak svētdiena |
Offline | |
|
FALCKA2 | 11. Sep 2005, 22:21 |
#1756
|
|
Kopš: 11. Jun 2005
Ziņojumi: 215
Braucu ar: R17
| Varbūt kāds no jums zin? |
Offline | |
|
|
martinez | 11. Sep 2005, 22:21 |
#1757
|
|
Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29226
Braucu ar: cietu seju
| un pa brīvdienām parasti arī autiņi noklājās man piem atņirdzās spidometrs |
Offline | |
|
Onka | 12. Sep 2005, 08:42 |
#1758
|
|
Kopš: 10. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 475
Braucu ar: 325 01’
| Vai permalats var man pateikt kādi ir pārnesumskaitļi kārbai no 94’ 524td?? |
Offline | |
|
Puce | 12. Sep 2005, 09:02 |
#1759
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| 524td beidz ražot 1991.gadā...
2005-09-12 08:42, Onka rakstīja:
Vai permalats var man pateikt kādi ir pārnesumskaitļi kārbai no 94’ 524td??
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
Fausts | 12. Sep 2005, 09:14 |
#1760
|
|
Kopš: 30. Nov 2002
Ziņojumi: 2227
Braucu ar: BMW 730 X-drive G11
| jautaajums taads...atkal paraadiijaas taa pati nelaime,kas kaadu laicinju ieprieksh....no riitiem uz kaadaam sekundeem 5-7 neiet viens cilindrs...vakar sveces nomainiiju....no riita darbinu...nav liidzeejis...kas par shaizi var buut???ja pat diagnostika neko neuzraada!? |
Offline | |
|