Autors | Ziņojums |
ATB | 05. Oct 2019, 12:35 |
#1741
|
|
Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
|
04 Oct 2019, 19:56:33 @Bamperis rakstīja:
04 Oct 2019, 13:04:39 @ATB rakstīja:
Kā nomainīt e61 aizmugurē pneimai gaisa filtru?
Iesaku ari nomainiit visas gaisa iesuuces trubas liidz kompressoram. Filtrs ir aiz taa padkrilnjika,vai ka vinju sauc Vieglak ir: izseko gaisa iepludes trubu no/lidz kompressoram.
Paldies Likt OEM vai aftermarket? |
Offline | |
|
sys9291 | 05. Oct 2019, 20:30 |
#1742
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
05 Oct 2019, 12:35:04 @ATB rakstīja:
04 Oct 2019, 19:56:33 @Bamperis rakstīja:
04 Oct 2019, 13:04:39 @ATB rakstīja:
Kā nomainīt e61 aizmugurē pneimai gaisa filtru?
Iesaku ari nomainiit visas gaisa iesuuces trubas liidz kompressoram. Filtrs ir aiz taa padkrilnjika,vai ka vinju sauc Vieglak ir: izseko gaisa iepludes trubu no/lidz kompressoram.
Paldies Likt OEM vai aftermarket?
TIKAI OEM! |
Offline | |
|
Bamperis | 06. Oct 2019, 12:40 |
#1743
|
|
Kopš: 04. Mar 2004
No: Tukums
Ziņojumi: 4792
Braucu ar: 07`e61 530d///M
|
05 Oct 2019, 20:30:13 @sys9291 rakstīja:
05 Oct 2019, 12:35:04 @ATB rakstīja:
04 Oct 2019, 19:56:33 @Bamperis rakstīja:
04 Oct 2019, 13:04:39 @ATB rakstīja:
Kā nomainīt e61 aizmugurē pneimai gaisa filtru?
Iesaku ari nomainiit visas gaisa iesuuces trubas liidz kompressoram. Filtrs ir aiz taa padkrilnjika,vai ka vinju sauc Vieglak ir: izseko gaisa iepludes trubu no/lidz kompressoram.
Paldies Likt OEM vai aftermarket?
TIKAI OEM!
Tieshi taa! |
Offline | |
|
Boldrick | 07. Oct 2019, 09:20 |
#1744
|
|
Kopš: 18. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 406
Braucu ar: F31
|
04 Oct 2019, 14:30:51 @RSAWorkshop rakstīja:
04 Oct 2019, 14:21:54 @sys9291 rakstīja:
04 Oct 2019, 13:51:09 @abrahamslinkons rakstīja:
04 Oct 2019, 10:26:43 @RSAWorkshop rakstīja:
Ir kāds pamatojums tām darbībām? Nu tāds reāls, nevis visi tā dara
Nu man ir pilns tas filtrs. Nav jaudas un paterins palielinas. EGR rukšķ zem kapota. Nezinu kā labāk. Jaunu filtru pirkt negribu.
Drošvien nav labākais variants. Šobrīt pēc CSDD visas atgāzes ir pa 0. Negribu nokvēpušu izpūtēju arī.
a kapēc nemēģinam viņu izdedzināt? ticība neļauj vai kā? aizaudzis DPF pārsvarā ir sekas nevis cēlonis...
Tapēc, ka visiem tikai izgriezt un pofig
A tādu elementāru lietu kā apskatīties termostatus pat nedomā
Ja drīkst jautāt-tad kādas ir biežākās problēmas dēļ beigtiem termostatiem?
Kādi simptomi
Man tieši doma ir mainīt.Kompis rāda motora temperatūru 87°-89°, un 90° nesasniedz. |
Offline | |
|
abyss | 07. Oct 2019, 09:25 |
#1745
|
|
Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
| Liels lūgums visiem e60/61 īpašniekiem, neatstājiet savas dīzeļmiskastes darbojamies pie dārziņiem. Viena lieta indēt vienam otru korķī stāvot, bet nubpie dārziņiem tomēr bērni un ir iespēja arī izslēgt |
Offline | |
|
Staris | 07. Oct 2019, 09:56 |
#1746
|
|
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Ja man ir e90, tad drīkst Vai Audi |
Offline | |
|
sys9291 | 07. Oct 2019, 11:00 |
#1747
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
07 Oct 2019, 09:20:39 @Boldrick rakstīja:
04 Oct 2019, 14:30:51 @RSAWorkshop rakstīja:
04 Oct 2019, 14:21:54 @sys9291 rakstīja:
04 Oct 2019, 13:51:09 @abrahamslinkons rakstīja:
04 Oct 2019, 10:26:43 @RSAWorkshop rakstīja:
Ir kāds pamatojums tām darbībām? Nu tāds reāls, nevis visi tā dara
Nu man ir pilns tas filtrs. Nav jaudas un paterins palielinas. EGR rukšķ zem kapota. Nezinu kā labāk. Jaunu filtru pirkt negribu.
Drošvien nav labākais variants. Šobrīt pēc CSDD visas atgāzes ir pa 0. Negribu nokvēpušu izpūtēju arī.
a kapēc nemēģinam viņu izdedzināt? ticība neļauj vai kā? aizaudzis DPF pārsvarā ir sekas nevis cēlonis...
Tapēc, ka visiem tikai izgriezt un pofig
A tādu elementāru lietu kā apskatīties termostatus pat nedomā
Ja drīkst jautāt-tad kādas ir biežākās problēmas dēļ beigtiem termostatiem?
Kādi simptomi
Man tieši doma ir mainīt.Kompis rāda motora temperatūru 87°-89°, un 90° nesasniedz.
ja ir virs 80 tad labi - tātad tev viss kārtībā - neķeram kreņķi |
Offline | |
|
Staris | 07. Oct 2019, 12:01 |
#1748
|
|
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Iesaku izbraukt uz šosejas. Ja nokritīs tuvu 70 grādiem, tad termostats ir beigts. Rudenī/ziemā ir normāli, ja dīzelis nespēj uzsilt līdz 90 grādiem pie mierīgas ripināšanas pilsētā. Tomēr iepriekš piesauktajiem 80 grādiem būtu jābūt.
Kad es konstatēju savam pirmajam E61 beigtu termostatu, tad pilsētā pa vasaru dabūju ap 75 grādiem, bet izbraucot uz šosejas nokrita līdz 60+ grādiem. |
Offline | |
|
|
HiJaCKeR | 07. Oct 2019, 12:25 |
#1749
|
|
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
07 Oct 2019, 09:56:39 @Staris rakstīja:
Ja man ir e90, tad drīkst Vai Audi
netēlo muļķi |
Offline | |
|
Staris | 07. Oct 2019, 12:30 |
#1750
|
|
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Nu tad huļi nāk šajā topikā to teikt? Mošk "Briesmu lietas" būtu piemērotāks topiks
Citādi te kaut kāds naids pret E60/61 |
Offline | |
|
abyss | 07. Oct 2019, 13:11 |
#1751
|
|
Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
|
07 Oct 2019, 12:30:00 @Staris rakstīja:
Nu tad huļi nāk šajā topikā to teikt? Mošk "Briesmu lietas" būtu piemērotāks topiks
Citādi te kaut kāds naids pret E60/61
Tapēc, ka tas konkrēti bija e61.
Bet jā, vainojat Kaspiču, tagad visi dīzeļi liekas kaut kādas indes mašinas : aiwa:
Naida pret e60/61 nav, un objektīvi saprotu, ka tas 1 dizelis neko nemaina, bet tāpat. |
Offline | |
|
Tuloo | 07. Oct 2019, 14:23 |
#1752
|
|
Kopš: 08. Jan 2019
Ziņojumi: 164
Braucu ar:
| Vai 530d 2003 gada, ja izbeidzās autom.kārba pielaist vajadzētu varēt? Fāterim pēc izplūdes kolektora skrūvēšanas kopā (mainīja blīves utml...) sastelēja, piedarbināja, sākot braukt tādas vibrācijas un ļoti gauss... Ātrumi sāka slēgties lēnāk un noslāpa... Pielaist vairs nevar, griež,griež,beigās sshhhh un vsjo.
Ja kārba izbeigusies pielaist tak neitralajā vajadzētu varēt vaine? Protams vēl meklējam vainu un uz servisu dzīsim, vienkārši sajūta, ka varbūt pie turbīnes kko nočakarēja, bet nu cik liela iespēja, ka pat pielaist vispār nevar. |
Offline | |
|
RSAWorkshop | 07. Oct 2019, 14:45 |
#1753
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7062
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| nekāda sakara
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
Tuloo | 07. Oct 2019, 14:47 |
#1754
|
|
Kopš: 08. Jan 2019
Ziņojumi: 164
Braucu ar:
|
07 Oct 2019, 14:45:04 @RSAWorkshop rakstīja:
nekāda sakara
Jo arī kad laiž klāt, esot strīķējoša skaņa, sajūta, ka ta, ka spararats vai kaut kas tāds, bet nu automātam jau tikai tas vainags apkārt..... Vainu sagadīšanās ar to, ka nevar uzstartēt un kaut kas cits nočakarējies pie reizes, bet nu tēvs teica, ka jauda zuda un ļoti gauss bija, noslāpa un vsjo..
Interesē vai ja kārbai galīgi čau tad neitralajaā pozīcijaā pielaist vajadzētu varēt? |
Offline | |
|
Ruudis | 07. Oct 2019, 15:42 |
#1755
|
|
Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
|
07 Oct 2019, 14:47:46 @Tuloo rakstīja:
07 Oct 2019, 14:45:04 @RSAWorkshop rakstīja:
nekāda sakara
Jo arī kad laiž klāt, esot strīķējoša skaņa, sajūta, ka ta, ka spararats vai kaut kas tāds, bet nu automātam jau tikai tas vainags apkārt..... Vainu sagadīšanās ar to, ka nevar uzstartēt un kaut kas cits nočakarējies pie reizes, bet nu tēvs teica, ka jauda zuda un ļoti gauss bija, noslāpa un vsjo..
Interesē vai ja kārbai galīgi čau tad neitralajaā pozīcijaā pielaist vajadzētu varēt?
Ļoti iespējams, ka ar degvielas padevi kkas nav kārtībā |
Offline | |
|
Tuloo | 07. Oct 2019, 15:48 |
#1756
|
|
Kopš: 08. Jan 2019
Ziņojumi: 164
Braucu ar:
| Bet tā čīkstošā skaņa, strīķēšanās ( tās nav siksnas ... ) tāda metāliskā skaņa kad griež atslēgu starta brīdi domā ir degvielas padevei? Kaut kā neliekas kopā, jo sajūta, ka kaut kas, kas griežas uz apli , ta, ka strīķētos. Okey, paldies par kaut ko vismaz, meklēsim vainu. Pēc tam ierakstīšu te, varbūt būs viens no retajiem gadījumiem kad m57 noklapējis |
Offline | |
|
|
Tuloo | 07. Oct 2019, 16:00 |
#1757
|
|
Kopš: 08. Jan 2019
Ziņojumi: 164
Braucu ar:
|
07 Oct 2019, 15:51:45 @cufiks rakstīja:
Nav nemaz tik reti mutantiem kas nekopj tos M57
Eļļas maiņa ik pa 8k, sprauslas veselas (protams varbūt kāda no tām izbeidzās pēkšņi) , visam bija sekots līdzi ideāli, bet nu 6 gadus braucot un neieguldot ne centa vispaŗ baigi kaut kādās ekstra detaļās kā sūkņi utml laikam ir ļoti pozitīvi. Pienācis laiks kaut ko mainīt, tikai virzienu jācenšas saprast, jo mazpilsētā ir kā ir ar labiem servisiem.
Interesē vai ja mufta tur sadalījusies, pati kārba vai hrenzin kas var neļaut uzstartēt P vai N režīmā šo auto. |
Offline | |
|
Staris | 07. Oct 2019, 16:08 |
#1758
|
|
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Es pareizi saprotu, ka elementārākā lieta - pieslēgt pie diagnostikas - vēl nav veikta? |
Offline | |
|
mossad | 10. Oct 2019, 14:24 |
#1759
|
|
Kopš: 30. Dec 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 147
Braucu ar: BMW E61 530d/F30 318d
|
05 Oct 2019, 20:30:13 @sys9291 rakstīja:
05 Oct 2019, 12:35:04 @ATB rakstīja:
04 Oct 2019, 19:56:33 @Bamperis rakstīja:
04 Oct 2019, 13:04:39 @ATB rakstīja:
Kā nomainīt e61 aizmugurē pneimai gaisa filtru?
Iesaku ari nomainiit visas gaisa iesuuces trubas liidz kompressoram. Filtrs ir aiz taa padkrilnjika,vai ka vinju sauc Vieglak ir: izseko gaisa iepludes trubu no/lidz kompressoram.
Paldies Likt OEM vai aftermarket?
TIKAI OEM!
Sūtīju kolēģim OEM, un OEM bija MANN filter, kurš maksāja gandrīz 3x darģāk nekā analogs MANN bez BMW logo , tikai atšķirība, ka OEM nāca klāt jau trubiņa, ko es ar nesaskatu kā problēmu, ko var uz metriem nopirkt veikalā.... |
Offline | |
|
Tuloo | 10. Oct 2019, 18:50 |
#1760
|
|
Kopš: 08. Jan 2019
Ziņojumi: 164
Braucu ar:
| Cik maksā un varbūt kāds var padalīties kā meklēt, lai atrastu e60 autom.kārbas spararatu ( to vainagu saucamo ) ? Netā meklējot nekas šausmīgi nelec ārā kā manuālās kārbas spararati. |
Offline | |
|