Online
Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
protams | 09. May 2017, 11:58 |
#1741
|
| Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5655
Braucu ar: null ziiben
|
09 May 2017, 10:52:25 @Belluuns rakstīja:
Vienīgais ko varat izsecināt par to q7, ka llp un biezo problēmas? Man jau liekas ka jaunu audi jāpērk r-eiropā, te jau velk uz pabiru tirgošanu bāleliņiem un citiem a-eiropas tjerpilām
Tak tos Q7 ražo Slovākijā, Indijā un Kaļinā, ko var gribēt.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
Mizx | 09. May 2017, 12:13 |
#1742
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
|
09 May 2017, 10:55:42 @AV rakstīja:
09 May 2017, 09:08:14 @colonel rakstīja:
Lielās ar to ka 3,6 gadus vecam auto rūsu vēl neredz! Tas jau pie prikoliem jāliek!!!!
Nu, Skodam medz but rusas parsteigumi jau pec 1-2g lietosonas, ipasi, yeti. Skjiet, ka krasa ir 'planakaka' kaa citiem VAGiem - viegls akmentina nodaudzijums atri aiziet rusa.
Tas attiecas uz pirmo gadu Yeti, var pagooglēt. Liels feils krāsošanā. Šķiet, ka bija pat oficiāls atsaukums. Tiesa, nevar jau zinat, cik īpašnieki ir to novērsuši, cik brauc kā ir. Šī iemesla dēļ savulaik Yeti tika noraidīts kā iespējams auto firmai. | Offline | | |
AV89 | 12. May 2017, 20:12 |
#1743
|
| Kopš: 27. Dec 2009
Ziņojumi: 1786
Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā
| Kādam ir jaunais corsa? Ir ciešami viņi vispār? Draudzenei lēnām meklēju auto, skatos uz benzīna corsu, itkā pieredze nav tā bēdīgākā bijusi, bet pats nezinu vai man to vajag | Offline | | |
viesulis | 12. May 2017, 20:45 |
#1744
|
| Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| Baltam, jaunam Yetijam ir mikro brunums abām priekšējām durvīm pašos stūrīšos
Iespējams, ka metāla formas dēļ, jo tur ass stūris. | Offline | | |
cipargalva | 12. May 2017, 22:00 |
#1745
|
| Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6623
Braucu ar: quattro
| Priekšējo durvju stūri bija galvenā vieta, no kurienes atdalījās krāsa pirmajiem jetijiem.
Skatos ābols no ābeles tālu nekrīt
Pēc tam sāka rūsēt pakaļējo durvju malas. Tās, kas it kā sniedzas pāri riteņa arkai. | Offline | | |
AV89 | 13. May 2017, 10:57 |
#1746
|
| Kopš: 27. Dec 2009
Ziņojumi: 1786
Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā
|
12 May 2017, 20:12:31 @AV89 rakstīja:
Kādam ir jaunais corsa? Ir ciešami viņi vispār? Draudzenei lēnām meklēju auto, skatos uz benzīna corsu, itkā pieredze nav tā bēdīgākā bijusi, bet pats nezinu vai man to vajag
Vai ir kāda alternatīve labāka līdz 15k ko sagāzēt? Gribas ko vienkāršu bez tfsi, un lai garantija nezūd no sagāzēšanas.. te laikam jautājums vwfanam, kas ir baudāmākais tajā cenu kategorijā? | Offline | | |
Bubi | 13. May 2017, 11:49 |
#1747
|
| Kopš: 14. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 932
Braucu ar: Volvo
| Ko vispār dīleri saka par gāzi? Garantija paliek spēkā? | Offline | | |
funkyasshit | 13. May 2017, 11:59 |
#1748
|
| Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Citus auto jau var nopirkt ar gāzi. | Offline | | |
|
AV89 | 13. May 2017, 12:05 |
#1749
|
| Kopš: 27. Dec 2009
Ziņojumi: 1786
Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā
| Citus jau tirgo ar gāzi, jā un tai pašai hondai itkā vienalga par gāzi, gan jau citiem arī.. | Offline | | |
kvatra | 13. May 2017, 12:25 |
#1750
|
| Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1162
Braucu ar: Audi Quattro
|
13 May 2017, 11:49:56 @Bubi rakstīja:
Ko vispār dīleri saka par gāzi? Garantija paliek spēkā?
Ja pats dīleris liek, tad viss štokos. Vismaz subāram garantija paliek. | Offline | | |
Bubi | 13. May 2017, 12:26 |
#1751
|
| Kopš: 14. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 932
Braucu ar: Volvo
| Citus jūs domājat jaunus? No rūpnīcas skaidrs, ka viss Ok būs. Bet ja ielien kāds vasja ar divām kreisajām rokām. Pie mums jau visu caur dirsu taisa. | Offline | | |
Ridlihs | 13. May 2017, 16:07 |
#1752
|
| Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
08 May 2017, 11:55:44 @Gestus rakstīja:
No Audi foruma par cilvēka pieredzi ar jauniem Audi...
Pa cik mums te parādijās divi jauni Q7 īpašnieki un jauni raksti konkrēti par Q7, tad nu padalīšos arī ar info par šo auto, jaunāko modeli gan.
Tā tad no paša sākuma. 2015 gada martā pasūtīju Mollera sievai A7, jo viņai viņš nu nenormāli patika, uztaisīju viņai pārsteigumu. Kā jau sūtot jaunu auto, piegādi sola 3 mēnešu laikā. Līgums noslēgts, atliek gaidīt.
Viss salikās tā, ka pēc 2 mēnešiem mašīna bija klāt, braucam uz Molleru pakaļ, pārdevējs pasniedz auto kopā ar šampanieša pudeli. Spidometrā 9km nobraukums, sieva protams starā, pārlaimīga.
Pēc 2 mēnešiem pasūtīju sev Q7, standartā sola piegādi 3 mēnešu laikā. Tikmēr ik pa laikam izmantoju A7, jo jaunais 272hp motors patīkamāk ceļ, kā vecais Q7 245hp motors ar kuru ikdienā braucu.
Ar A7 nobraukti nepilni 13k km un parādās motorā klaboņa, vedu uz Molleru, atstāju servisā, iedod papliku A6, kā maiņas auto. A7 garantija protams, tapēc par remontiem baigi neiespringstam. Paiet nedēļa, divas, zvanu comam, prasu ka virzās remonti, atbilde, rūpnīca apstiprināja kaut kādu detaļas maiņu motoram, detaļas uzsūtītas, gaidam kad atnāks. Pēc nedēļas zvans, tika nomainītas detaļas, bet izrādās ka tajās nebija problēma. Atkal tiek sūtits pieprasījums uz rūpnīcu, ko darit. Jau bija pagājušas trīs nedēļas, man jau sāk nepatikt, nemaksāju par auto 80k lai viņa stāvētu servisā. Apiet atkaļ tas pats rinķis, tiek nomainītas atkal kaut kādas detaļas un izrādās problēma atkal citur. Pagājušas bija 5 nedēļas un nebija pat skaidrs kad būs auto gatavs. Pa šo laiku jau bija atnācis Q7, bet ārā vēl neņēmu, jo biju vīlies gan Audi, gan Mollerā. Piegriezās, braucu uz Molleru ar piedāvājumu vai nu dot vietā jaunu līdzvērtīgu komplektācijā A7, vai atpirkt par to pašu summu ko samkasāju, jo vairāk gaidīt negribējām un to lūzni, pat ja kaut kad sataisītu redzēt negribējām.
Pa cik A7 biju pircis kā privātpersona, tad pēc patērātaju tiesībām viņiem būtu jātamaksā pilna summa man. Protams baigi uz to necerēju, Mollera juristi atrada kaut kādu punktu likumā un negribēja pilnu summu atmaksāt. Apspriedos ar savu juristu, ka varam tiesāties, protams tie būtu gadi, mašīna līdz ar to stāvētu Mollera, nekustināma. Nolēmām, ka nebūs jēgas, bet tomēr pateicām, ja nevienosimies, tad tiesāsimies.
Beigās bija zvans no Mollera un piedāvāja atpirkt A7 par zemāku cenu, kā pirku, bet Q7 iedot vēl papildus atlaidi cenai kura bija, kad pasūtīju viņu. Saliekot kopā to visu, palikām apmierināti, vismaz finansiālā ziņā. Protams es paliku bez sava Q7, jo atdevu sievai un sievai bija jābrauc ar Q7, kurš viņai pēc A7, nemaz tik ļoti nepatika.
Nu varu sākt stāstu par Q7 un viņa nebeidzamajām problēmām.
Šoreiz gan vairs nav tik foršas sajūtas saņemot jaunu auto, jo ir vilšānās par A7. Bet tomēr, spidometrā atkal pārdesmit km, tā patīkamā jaunas mašīnas smarža salonā, man viņa kaut kā tik ļoti patīk, ka varētu pat gulēt mašīnā. Bet parasti viņa pie kādiem 25-30k km jau sāk izzust.
Pēc pirmajiem nobrauktiem 600km, nokārās digitālais instrumentu panelis (Audi tas bija jaunums, Q7 tika pirmajiem viņš uzstādīts) Parādījās panelī Ziemassvētku eglīte. Pirmais servisa apmeklējums pēc pirmā weekenda. Atbilde no dīlera, jāgaida kad rūpnīca kaut kādu softu atsūtīs. Nobraukājām ar tadu paneli 2 nedēļas, beigās Mollers uzsūtīja jaunu paneli un nomainīja, jo no softa nebija ne miņas kad atsūtīs.
Nākamā problēma parādījas arī tik pat drīz, kad atlaiž aizmugurējo beņķu rindu (Q7 otrās rindas atzveltne regulējās pa kādiem 10-15 grādiem), tad aizmugurē kaut kas grab, tā diez gan kaitinoši. Atkal brauciens pie dīlera. Konstatēja, ka uz sāna atzveltnei ir uzlīmēta plastmasas airbag emblēma un kad atlaiz atzveltni tā emblēma skarās klāt stoikai, līdz ar ko grab. Kas interesanti,skārās klāt un grabēja tikai kreisā puse, labajā pusē bija atstarpe daži milimetri. Jāgaida risinājums no rūpnicas, pagaidām braucam un nelaižu atzveltni līdz galam uz aizmuguri.
Nedaudz nobraukts un atkal problēma, skaņa radio šad tad pati no sevis paliek skaļāka un klusāka. Atkal servisa apmeklējums. Problēma netiek atrisināta, jāgaida atkal kaut kāds softs no rūpnīcas, braukt protams var, bet ik pa laikam problēma atgādina par sevi.
Un atkal jau kaut kas jauns, MMI panelis kas jaunajam Q7 izbīdās ārā pa vidu lielajam panelim (līdzīgi, kā Volvo) noslāpējot mašīnu automatiski iet atpakaļ, tad nu pirms panelis ir gandrīz ielīdis atpakaļ, viņš nogļuko, dzirdami kaut kādi krakšķi un viņš iznāk atpakaļ ārā. Visu laiku tā nenotiek, bet ik pa laikam problēma parādās. Atkal servisa apmeklējums, lai saprastu kas par problēmu. Atbildes nekādas, gaidam risinājumu no rūpnīcas.
Nobraukti 8k km, parādās klaboņa motorā, skaņā kā A7. (motori viņiem abiem identiski) Vedu pie dīlera, A7 problēma jau bija atrasta un novērsta, līdz ar ko pēc diagnostikas nosaka, ka šim ir identiska problēma. Auto paliek servisā uz 1,5 nedēļu, kamēr atnāk detaļas un tiek nomainītas, vietā iedot A7 maiņas auto. Kā izrādās, tā neatrisināmā problēma bija, motora ķēdes spriegotājs.
Auto saņemam atpakaļ, kādu brīdi braucam, bet izlec jauna problēma, keyless atsakās strādāt, tiek nomainīti daži durvju ručku sensori, tas gan tiek izdarīts uzreiz un nav jāgaida nekādi risinājumi.
Pa visu šo laiku tiek novērsta problēma ar izbīdāmo MMI paneli, izrādās mehānisms viņu pārāk atri bīdija ārā un atpakaļ iekšā, līdz ar ko vinš sāka čakarēties. Tie arī veikts kaut kāds updeits un vairs nav problēmu ar skaņu.
Atkal izlec jaunas problēmas, veselas divas uzreiz, sāk lūka čīkstēt un sēdekļu/spoguļu/stūres atmiņa čakarējās, kad pielaid auto visas šīs pozīcijas ir izregulējušās pašas no sevis, katru reizi ir jāūzspiež atmiņas poga ar saviem iestatījumiem, lai viss atkal nostātos vietā. sakarā ar lūku, tā ir Q7 slimība jau no pirmās dienas, kad viņš tika izlaists, čīkst visiem, pirmais risinājums tiek piedāvāts saeļļot, kas palīdz, bet uzreiz pasaka, ka tas būs uz laiku, pēc tam lūka tiek mainīta. (es tik ilgi gan ar viņu nenobraucu)
Nu jau nobraukti ap 11k km un atkal parādās motorā klaboņa, bet šoreiz dzirdu, ka viņa ir savādāka, kā iepriekš. Kā jau ierasts, tiek atstāts servisa, tiek iedots maiņas A4 un gaidam atbildi. Atrasta vaina, ja nemaldos ieplūdes kolektoram kaut kādi varsti grabēja. Tiek uzsūtīta detaļa un pēc nedēļas saņemu auto atpakaļ.
Kad ir vēlēšanās un silts mazgāju mašīnu pats sētā, bet jebukrā citā gadījumā 1-2 automazgātuvē ar birstēm, šajā sakarā uzpeldēja nākamā problēma - no sākuma labajam spoguļstikls sāka vibret braucot pie aptuveni 90-100km/h, pēc tam arī otrs. Problēma izrādijās, ka viena no ļipiņam spoguļa aizmugurē nolūzt, droši vien no tā, ka britsu sari pārāk stipri sitās pret spoguļa stiklu, kaut gan nevienai citai mašīnai tā nebija gadījies un līdz ar ko pie lielāka ātruma viņš vibrē. Kaut kas tur nebija līdz galam pārdomāts. Samainija abus pa garantiju.
Pie nobrauktiem 13k km atkal dzirdu graboņu motorā. Nu jau man tas viss bija tā zb. Piezvanu čomam uz Molleru, saku, ka zb man tā mašīna, labprāt pārdotu viņu, pusgada laikā biju 13 reizes servisā pie dīlera. Šis man tās pašas dienas vakarā atzvana, saka, ka viens tieši interesējās par baltu Q7, grib it kā sūtit, bet isti negrib gaidīt tos 3 mēnešus piegādi un ka labprāt paņemtu mazlietotu. Es viņam saku, lai dod manus kontaktus, ka pārdodu auto. Nākamajā dienā zvans, sarunājam tikties, lai apskatītos mašīnu. Lai gan tā skatīšanās tiri tikai uz komplektāciju, jo kas gan isti var būt jaunai mašīnai ar garantiju. Apskata, viss patīk, pasaku cenu, šis protams mēģina kaut ko nokaulēt, bet es nepiekāpjos. Sarunājam, ka viņš padomās un atzvanīs. Pēc divām dienām atzvana, ka ņems. Šis auto bija uz uzņēmuma, sagatavoju līgumu, parakstam, viņš pārskaita naudu un atdodu mašīnu un veicu distances atzimi CSDD par īpāsnieku maiņu, tālāk jau jaunais īpašnieks viens pats brauc uz CSDD un reģistrē uz savu uņēmumu. Pēc pusgada lietošanas, beigās pārdevu par augstaku cenu, nekā nopirku.
Tajā pašā laikā jau biju atradis vacijā pie dīlera citu demo Q7 ar vēl pilnāku komplektāciju un ar nepilniem 10k km. uz tāfeles. Pa cik sieva jau bija pieradusi, tad nebija pret, ja ņemam tādu pašu vietā. Sazinos ar pārdevēju, tiek atsūtīts info par auto, izeju cauri komplektācijas sarakstam, viss puslīdz apmierina, pats galvenais bija 5 gadu pagarinātā garantija. Prasu lai friči sūta līgumu un ŗēkinu, pārskaitu naudu un saorganizēju treili, kurš atvedīs. Pēc nedēļas auto jau Rīga, atliek tik braukt uz CSDD reģistrēt, kas neaizņem daudz laika. Vienīgo reizi dzinu no Vācijas Passat CC, gadus piecus atpakaļ un nosolījos, ka nekad to vairs nedarīšu, jo nočakarēts laiks, negulēta nakts atpakaļ ceļā, prieka nekāda, un beigās viss vēl dārgāk nostājās, kā atdzīt ar treili. Palasot Dragija stāstu par viņa pirkumu, atceros līdzīgu čakaru. Protams ar lietotām mašīnām bišk savādāk, dzīvē vajag apskatīt pirms pirkt. Ar principā gandrīz jaunu un vēl no dīlera pērkot un kurai vēl ir garantija ne uz ko baigi uzrauties nevar. Ja pat kaut kas ir, tad par to tiek ziņots pirms pirkuma defektācijas lapā.
Ar šo eksemplāru nobraucu līdz 30k km un ne reizi nebiju pie dīlera uz jebkādiem remontiem, ka reiz bija pienākusi pirmā apkope un iedegās bremžu kluču indikātors, ka jāmaina, par šo visu gan būtu jāmaksā, jo apkopes un dilstošas detaļas neietilpst garantijas ietvaros. Bet kaut kā nejauši uzradās pircējs atkal, kurš pats piedāvāja summu kura atkal bija lielāka, kā summa ko atdevu par viņu. Bišk apdomāju, paskatījos ko vietā var paņemt, atradu baltu A8, apspriede ģimenē, jā, pārdodam un ņemam A8. Apkope un kluču maiņa, jau pārgāja uz jaunā īpašnieka rēķina. Viss process tieši tāds pats, kā pērkot Q7. A8 ar 5 gadu pagarināto garantiju un prakatiski pilnu komplektāciju.
Ar A8 nobraukti 25k km, servisā būts 1x, spogulstiklam sildelements pārdega, nomainīja stikliņu pa garantiju un priekšā divas sviras mainīja, savādāk viss ok.
salīdzinoši kā ir ar jauniem X5 / X6 ?
p.s.
citādi traģisks topiks BMW POWER saits, bet spriež par/brauc ar jaunām hujabijam, corsam, pasūdiem. par to Q7 stāsts vēl interesants.
p.p.s.
nevajag tagad iztulkot to, ka saku, ka yetijis , piemēram, huiņa, tā jau labs auto kā darba - zibināšanai pa Rīgu un nokļūšanai no punkta A uz B nelielā attālumā. bet nu brivajā laikā gribu braukt ar BAUDU ( ) , baudīt braucienu, braukšanu un pašu ļerkatu un tad nekādas augstāk minētās tarataikas neder. | Offline | | |
RR9 | 13. May 2017, 20:12 |
#1753
|
| Kopš: 27. Nov 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 173
Braucu ar: Panama
| Biju uz testu paņēmis Kia ceed GT Line. Testa laika , elektronika saka gļučit , bet tā visa visumā , normāla mašīna , nekādas jaudas nav. Nosaukums tikai sportisks Un dizains. | Offline | | |
QB81 | 13. May 2017, 20:21 |
#1754
|
| Kopš: 17. Dec 2016
Ziņojumi: 118
Braucu ar:
| Sabaidijat te par audi...
Pirmie 1000km nobraukti ar allroad redzesim kaa kalpos, cerams, ka nebus jadalas ar bedigu pieredzi[ Šo ziņu laboja QB81, 13 May 2017, 20:21:37 ] | Offline | | |
karlsonss | 13. May 2017, 20:53 |
#1755
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
13 May 2017, 20:12:36 @RR9 rakstīja:
Biju uz testu paņēmis Kia ceed GT Line. Testa laika , elektronika saka gļučit , bet tā visa visumā , normāla mašīna , nekādas jaudas nav. Nosaukums tikai sportisks Un dizains.
jau 25k km nobraukti....kaarba reizeem notupiii, 1x meenesii apm
tomaats 6,7 l, ar saviem 120 hp
elektrogljuku nav[ Šo ziņu laboja karlsonss, 13 May 2017, 20:55:25 ] | Offline | | |
Letlander | 13. May 2017, 22:00 |
#1756
|
| Kopš: 02. Jul 2015
Ziņojumi: 443
Braucu ar: e60
|
13 May 2017, 20:12:36 @RR9 rakstīja:
Biju uz testu paņēmis Kia ceed GT Line. Testa laika , elektronika saka gļučit , bet tā visa visumā , normāla mašīna , nekādas jaudas nav. Nosaukums tikai sportisks Un dizains.
Pirms gada paņēmu uz testu arī ceed. Tikai 1.6 dīzeli.. Viss jau tā būtu ok. Tikai žēl ka lai dabūtu mīkstākus un ērtākus beņķus jāņem kāda no pakām. Paskatoties viņu lapā tagad. Daudzām komplektācijām baigās atlaides..
Kā pozitīvā lieta šķiet 7 gadu garantija ... Pagaidām līdz rudenim domāju ko ņemt. | Offline | | |
|
Red_Rocket | 08. Jun 2017, 18:26 |
#1757
|
| Kopš: 24. Oct 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 4444
Braucu ar: C124 E320
| Tāds jautājkums, ir kādam lietošanā Toyota ProAce jaunais modelis, gribētos saprast, kas ir ar viņu? | Offline | | |
beerzinsh | 08. Jun 2017, 18:38 |
#1758
|
| Kopš: 04. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2549
Braucu ar:
|
08 Jun 2017, 18:26:34 @Red_Rocket rakstīja:
Tāds jautājkums, ir kādam lietošanā Toyota ProAce jaunais modelis, gribētos saprast, kas ir ar viņu?
Nav gan Proace, bet Travaler! Pagaidām līdz 10K klients ar bijušo Demo automašīnu nobraucis, viss ok! Auto 1:1, nevajag koncentrēties uz Toyotu, jo Peugeot pieejams labāka komplektācija! | Offline | | |
Red_Rocket | 08. Jun 2017, 18:59 |
#1759
|
| Kopš: 24. Oct 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 4444
Braucu ar: C124 E320
|
08 Jun 2017, 18:38:25 @beerzinsh rakstīja:
08 Jun 2017, 18:26:34 @Red_Rocket rakstīja:
Tāds jautājkums, ir kādam lietošanā Toyota ProAce jaunais modelis, gribētos saprast, kas ir ar viņu?
Nav gan Proace, bet Travaler! Pagaidām līdz 10K klients ar bijušo Demo automašīnu nobraucis, viss ok! Auto 1:1, nevajag koncentrēties uz Toyotu, jo Peugeot pieejams labāka komplektācija!
Un lielāka cena man škiet, ne? OK tas tā, interesē vairāk jūzeri, kuri nobraukuši pāri 50k vai tuvojas jau 100k | Offline | | |
smudo | 08. Jun 2017, 19:53 |
#1760
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3636
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| VW CC 2,0 tdi 2012/08 (facelift). Manā lietošanā 0-66k km. Pa garantiju nekas netika darīts. Pie 10k km tika uzlikti Bilstein B6 amji un Eibach Pro kit atsperes, kā arī pārprogrammēts vadības bloks. Pie 50k tika nomainīta priekšā kaut kāda atsaite (vasarā tika braukts ar 40% profila 18 collu riepām + kopā ar cietākiem amjiem un atsperēm slodze bija lielāka). Pie pārdošanas Moller sagatavoja defektācijas lapu - priekšējā piekarē esot ieplaisājušas divas gumijas bukses. Lai jaunajam īpašniekam labi ripo. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|