Autors | Ziņojums |
Ri | |
Kopš: 08. Sep 2009
No: Preiļi
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: acajno un miatu
| Kā rotora dzinēji sadzīvo ar gāzi?
|
Offline | |
|
Janis_no_Rigas | |
Kopš: 15. Jan 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: BMW X5 4,0D XDRIVE
| Vai Rīgā ir uzpildes stacijas tai otrai veiksminieku degvielai? Sanāca ieķert Pastētes ar šo brīnumu, gribēju uzpildīt!
----------------- Mūsu pilsēta ir Jūsu galvaspilsēta!
Man uz burtnīcas vāka ir Lauris Reiniks. |
Offline | |
|
Delerium | |
Kopš: 29. Apr 2004
No: Sigulda
Ziņojumi: 8302
Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio
| nau |
Offline | |
|
Spok5 | |
Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
|
26 Oct 2016, 20:37:53 @Ri rakstīja:
Kā rotora dzinēji sadzīvo ar gāzi?
Normāli sadzīvo, tikai kurš katrs feģja nesagrozīs pareizi. Resursa tam motoram tāpat nav, zo, nav par ko pārdzīvot. |
Offline | |
|
Siipols | |
Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
| Vecais vai Koijots varbut var pakomentēt. Auto Volvo 2.4 turbo ap 200hp ,ekspluatācija nežēliga apgriezieni kā formulā mēdz būt
Kādas sprauslas butu price-performance???
Un reduktors?
tagad stav virsū Tomasetto Arctic reduktors lidz 200hp un Barracuda sprauslas,no kurām viena izbeidzās tiko daudz par ātru
Ir šādas HANA zaļās ar kodu LPG 4GASII WTR/HA-N varu dabut par mazliet lielaku ciparu nekā jaunas barracuda ko darit?
ā,un vadība Lecho sequel . Gribu salikt lai var pabraukt bez aizturēm un raustišanās. bet ari lai normali braucot būtu ekonomisks...
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga |
Offline | |
|
Siipols | |
Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
| Un man naav sprauslu bloka. sprauslas stav atseviški. katra maksimali tuvu iepludes kolektoram.
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga |
Offline | |
|
Spok5 | |
Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Lai to mašīnu varētu nīcināt (trenniņļerkata no sērijas), spriežot pēc tā, kas Tev tur ir salikts, būs jāmaina viss, gan jau Artic sūdu arī būs pielikuši caur pāreju 8->6mm. Maģistrāle par šavku, multivārsts tātad arī 6inieks. Reduktors vispār der priekš 1.4 ne tukšgaitas ekspluatācijai. Karoče, paliek balons un smadzene, kas arī nav nekāda dāvana.
Principā, priekš nīcināšanas var uzbūvēt, bet kopumā, tas būs diezgan gemoraini (reduktori var pat prasīties divi, sprauslām arī ir bēdas ar ražību), da i Tad vēl var šķēpus palauzt kā regulēt, lai ligzdas neizkurās.
Vai arī vienk. nečikājies un sarunā, lai Tev iegroza pāreju uz zupu pēc 3,5-4K, ja tam salātkompota kompim ir tāda opcija. Samainīsi reduktoru, paliks atsaucīgāks.
Uz asu pedalizēšanu pa prasto nekas nesanāks, savukārt, ne pa prasto - tīri daļās iznāks cipars, ko negribēsies investēt. Par darbu nemaz nerunājot, jo tas nav uzmest, aizdzīt klientu pēc gāzes, apbraukt 3x kvartālam apkārt un pasūtīt nah. |
Offline | |
|
Vecais | |
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| +100
Spoks visu jau salika pa plauktiem
1. Paciet to kas ir salikts.
2. Investīcijas un maini visu "zemkapotu"
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
|
kkas | |
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9331
Braucu ar: Alfu
| iepriecinājāt . man visu laiku uz 210hp motoru niez pirksti par čipsi un citas izvirtības.
man gan ir līdzīgs setups ar shark 1500, hana gold, 8mm maģistrāli, lpg tech ecu. pedal to metal iet bez jūtamām problēmām gan no 0-130kmh kādas 5x no vietas, gan apdzenot no 90-130kmh, ltft man ir kkādi 3% liesajā. par stft apgriezienu diapazonos neesmu iedziļinājies, vismaz pēc vecām olām pēc atvilkšanas nesmird. lpg ecu karšu grafikā lpg līkne pēc 4.5k nobīdās uz trekno pusi un tur kur ir iešprices laiki vai kas tāds, tur slaideris priekš automātiskā TECH režīma ir vienu iedaļu pirms ecu programma sāk bļaut, ka par mazu sprauslas. [ Šo ziņu laboja kkas, 28 Oct 2016, 09:41:33 ] |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12323
Braucu ar:
|
28 Oct 2016, 00:02:43 @Siipols rakstīja:
Vecais vai Koijots varbut var pakomentēt. Auto Volvo 2.4 turbo ap 200hp ,ekspluatācija nežēliga apgriezieni kā formulā mēdz būt
Kādas sprauslas butu price-performance???
Un reduktors?
tagad stav virsū Tomasetto Arctic reduktors lidz 200hp un Barracuda sprauslas,no kurām viena izbeidzās tiko daudz par ātru
Ir šādas HANA zaļās ar kodu LPG 4GASII WTR/HA-N varu dabut par mazliet lielaku ciparu nekā jaunas barracuda ko darit?
ā,un vadība Lecho sequel . Gribu salikt lai var pabraukt bez aizturēm un raustišanās. bet ari lai normali braucot būtu ekonomisks...
Nu hvz, man tāds par dzinējs ar elpigaz vega-i reduktoru un rosso sprauslām (tie paši valteki, lētākais, kas var būt) cik nu ir testēts iet bez problēmām, līdz redlainam nemoku, bet 6k ar pedāli grīdā iet stabili
P.s. maģistrāle 8mm[ Šo ziņu laboja kexxx, 28 Oct 2016, 10:10:32 ] |
Online | |
|
R777 | |
Kopš: 17. Sep 2013
Ziņojumi: 582
Braucu ar: X5
| Kur var piebraukt lai saregulē gāzi. BRC gāze, uz passat B5 1.6? |
Offline | |
|
mob7 | |
Kopš: 17. Nov 2012
Ziņojumi: 130
Braucu ar: e39
| Jautājums tāds, kas par iemeslu, ka 4.gāzes iekārtas paaudze nepārslēdzas no benzīna uz gāzi? Kā vispār tas gāzes iekārtas kompis saprot, kad pārslēgties? Viņam ir temperetūras devējs, kas par to ziņo? Pats neko netaisos labot, vienkārši interesē. Vēl tas, ka šodien pamanīju, ka viena caurule dzesēšanas šķidruma caurule nav silta. Domāju, ka termostats izbeidzies. Tad tas devējs varētu būt kaut kur tajā dzesēšanas sķidruma caurulē un tagad, kad neuzsilt, kompis nesaprot, kad pārslēgt? |
Offline | |
|
Corsten | |
Kopš: 24. Mar 2015
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 88
Braucu ar: zirga ratiem
|
02 Nov 2016, 21:07:06 @mob7 rakstīja:
Jautājums tāds, kas par iemeslu, ka 4.gāzes iekārtas paaudze nepārslēdzas no benzīna uz gāzi? Kā vispār tas gāzes iekārtas kompis saprot, kad pārslēgties? Viņam ir temperetūras devējs, kas par to ziņo? Pats neko netaisos labot, vienkārši interesē. Vēl tas, ka šodien pamanīju, ka viena caurule dzesēšanas šķidruma caurule nav silta. Domāju, ka termostats izbeidzies. Tad tas devējs varētu būt kaut kur tajā dzesēšanas sķidruma caurulē un tagad, kad neuzsilt, kompis nesaprot, kad pārslēgt?
reduktorā ir termperatūras sensors, kurš sasniedzot gāzes kompī ieregulēto temperatūru, pārslēdz uz gāzi. |
Offline | |
|
mob7 | |
Kopš: 17. Nov 2012
Ziņojumi: 130
Braucu ar: e39
| Ā, tad jau kaut kas kompī nebūs, jo reduktors un tā caurules bija siltas. |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12323
Braucu ar:
|
02 Nov 2016, 21:28:22 @mob7 rakstīja:
Ā, tad jau kaut kas kompī nebūs, jo reduktors un tā caurules bija siltas.
tur 100 un 1 iemesls var būt (defekts kādā devējā, vads pušu utt utt), jāpieslēdz diagnostikai un jāskatās
krāmējoties pa motortelpu var netīšām vadu temp devējam pārlocīt/noraut, jamie tādi ne pārāk kvalitatīvi bieži vien ir
vēl var pie elektriskajiem vārstiem kontaktus pakustināt, tiem arī gadās apsūbēt un zaudēt kontaktu |
Online | |
|
Toms_e12 | |
Kopš: 14. Aug 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 24
Braucu ar: 528i
| Visu laiku pildījos tikai LPG, tagad mainu visas sprauslas, sļūtenes un reduktoru, jo viss ir ciet ar piķi.
Vēl kādam ir tā gadījies?
Laikam jāmaina uzpildes stacija, BET KUR TAD LAI PILDĀS? |
Offline | |
|
|
Kalnz | |
Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
|
09 Nov 2016, 15:11:53 @Toms_e12 rakstīja:
Visu laiku pildījos tikai LPG, tagad mainu visas sprauslas, sļūtenes un reduktoru, jo viss ir ciet ar piķi.
Vēl kādam ir tā gadījies?
Laikam jāmaina uzpildes stacija, BET KUR TAD LAI PILDĀS?
Luoikls, EKO gāze (kgan runā ka tur ar mēsls) |
Offline | |
|
Czars | |
Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
| Eko gaze. 30t km bez problemam. |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
| no statoil reduktors pilns ar piķi pēc 20tkm |
Offline | |
|
nagla | |
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
28 Oct 2016, 00:02:43 @Siipols rakstīja:
Vecais vai Koijots varbut var pakomentēt. Auto Volvo 2.4 turbo ap 200hp ,ekspluatācija nežēliga apgriezieni kā formulā mēdz būt
Kādas sprauslas butu price-performance???
Un reduktors?
tagad stav virsū Tomasetto Arctic reduktors lidz 200hp un Barracuda sprauslas,no kurām viena izbeidzās tiko daudz par ātru
Ir šādas HANA zaļās ar kodu LPG 4GASII WTR/HA-N varu dabut par mazliet lielaku ciparu nekā jaunas barracuda ko darit?
ā,un vadība Lecho sequel . Gribu salikt lai var pabraukt bez aizturēm un raustišanās. bet ari lai normali braucot būtu ekonomisks...
ko tu mulchojies izmazga tas sprauslas ar salarku un stradas ka jaunas 10000km vechi tiesham neperciet barracuda sprauslas,vinas neiztur 1/10 dalu solita laika,bez mazgashanas! ar visu super puper tornado vai 360 filtru![ Šo ziņu laboja nagla, 09 Nov 2016, 20:10:54 ] |
Offline | |
|