Online

Pašreiz BMWPower skatās 192 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
boltrix
09. Sep 2016, 12:06 #17221

Kopš: 06. Aug 2012

Ziņojumi: 157

Braucu ar:

Nu lietots komplekts no 80-140eur, rekinos ar to ka bus jamaina vai jaremonte sprauslas - tur bus papildus izdevumi, talak materiali, hamuti, trubas, gofras utt. Vel kadi 40-50eur, un sertifikatu var pa 30eur dabut... Taka maksimums kas man nostajas ir 300eur, ta vai ta ieguvums 500eur :d :d :d



09 Sep 2016, 11:45:35 @kexxx rakstīja:
Pa 200 tur tikai lietota knapi sanāk, tā ka rēķinies ar vēl papildu izdevumiem vēl piepluso maksu par sertifikātu, tā ka drīzāk uz kādi 350 tas viss varētu nostāties
Offline
Mikus188
09. Sep 2016, 12:08 #17222

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD


09 Sep 2016, 12:03:26 @kexxx rakstīja:
Nu tās trubas parasti liek, ja nevar normāli vārstu tuvumā ieurbties, lai gāze tiek ievadīta tuvāk vārstam un mazāka iespēja dabūt blīkšķi kolektorā... Tā vismaz tam teorētiski vajadzētu strādāt
tad jau nekādai negatīvai ietekmei nevajadzētu būt ?
Offline
kexxx
09. Sep 2016, 14:40 #17223

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12323

Braucu ar:


09 Sep 2016, 12:08:30 @Mikus188 rakstīja:

09 Sep 2016, 12:03:26 @kexxx rakstīja:
Nu tās trubas parasti liek, ja nevar normāli vārstu tuvumā ieurbties, lai gāze tiek ievadīta tuvāk vārstam un mazāka iespēja dabūt blīkšķi kolektorā... Tā vismaz tam teorētiski vajadzētu strādāt
tad jau nekādai negatīvai ietekmei nevajadzētu būt ?


It kā jau nē, vienīgi jāskatās kopējais trubu garums no gāzes sprauslas līdz ieplūdei- jo īsāks tas ir, jo labāk. Normāli ir kādi 20 cm, nu varbūt maks 30... Ja bez iemesla ir pusmetrīgas šļaukas samauktas, tad gan labāk pārtaisīt

Offline
kexxx
09. Sep 2016, 14:44 #17224

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12323

Braucu ar:


09 Sep 2016, 12:06:01 @boltrix rakstīja:
Nu lietots komplekts no 80-140eur, rekinos ar to ka bus jamaina vai jaremonte sprauslas - tur bus papildus izdevumi, talak materiali, hamuti, trubas, gofras utt. Vel kadi 40-50eur, un sertifikatu var pa 30eur dabut... Taka maksimums kas man nostajas ir 300eur, ta vai ta ieguvums 500eur :d :d :d



09 Sep 2016, 11:45:35 @kexxx rakstīja:
Pa 200 tur tikai lietota knapi sanāk, tā ka rēķinies ar vēl papildu izdevumiem vēl piepluso maksu par sertifikātu, tā ka drīzāk uz kādi 350 tas viss varētu nostāties



Neaizmirsti, ka Tev vajag 6 cil komplektu, nevis 4 cil un tas nu nekādi pa 140 nesanāk, kur nu vēl kopā ar DERĪGU balonu
Bet nu nestrīdēšos, beigās uzraksti, uz cik viss nostājās
Offline
Shkodists
11. Sep 2016, 16:28 #17225

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro

Var kāds apgaismot, kāpēc volvo v70 ar CNG samērā jauna gada maksā ievērojami lētāk par dīzeļiem? Saprotams, ka gan jau attīti, bet tāpat pārāk liela starpība. CNG sistēmas darbība būtiski atšķiras no LPG? Es vairāk par to, vai cng bojā dzinēju.
Offline
wanksta
11. Sep 2016, 16:47 #17226

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7375

Braucu ar: muti


09 Sep 2016, 12:06:01 @boltrix rakstīja:
Nu lietots komplekts no 80-140eur, rekinos ar to ka bus jamaina vai jaremonte sprauslas - tur bus papildus izdevumi, talak materiali, hamuti, trubas, gofras utt. Vel kadi 40-50eur, un sertifikatu var pa 30eur dabut... Taka maksimums kas man nostajas ir 300eur, ta vai ta ieguvums 500eur :d :d :d


Lietotu iekārtu nav vērts pirkt - neatmaksasies, ja vien nav reāli mazlietota un pilnīgi derīga konkrētajam auto
Offline
kexxx
11. Sep 2016, 18:55 #17227

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12323

Braucu ar:


11 Sep 2016, 16:28:26 @Shkodists rakstīja:
Var kāds apgaismot, kāpēc volvo v70 ar CNG samērā jauna gada maksā ievērojami lētāk par dīzeļiem? Saprotams, ka gan jau attīti, bet tāpat pārāk liela starpība. CNG sistēmas darbība būtiski atšķiras no LPG? Es vairāk par to, vai cng bojā dzinēju.

Nu, no fizikas viedokļa cng vairāk atšķiras no beņas nekā lpg, lpg oktānskaitlis ir laikam ap 100 vai 105, bet cng 120... Tātad saregulēt grūtāk... Cng daudzās valstīs (ieskaitot LV) nav brīvi uzpildāms. Arī cng baloni aizņem vairāk vietas, jo tie ir tikai nelieli un cilindriski, jāliek vairāki
Tā ka sanāk, ka priekš potenciāla pircēja tas cng ir tikai lieks lūznis mašīnā

Offline
Shkodists
12. Sep 2016, 09:01 #17228

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


11 Sep 2016, 20:07:55 @koderis rakstīja:
CNG potenciālās enerģijas pret tilpumu attiecība ir daudz sliktāka kā piemēram LPG vai benzīnam. tāpēc CNG vajag vairāk, kā arī jāglabā daudz lielākā spiedienā utt... nekāda mistika tur nav. energoneefektīva degviela ar sarežģītu uzglabāšanu pie lielākiem spiedieniem. augot spiedieniem pieaug arī iztvaicēšanas sarežģītība.

aj parasta fizika

Nu tad jau sanāk, ka tādu mierīgi var ņemt. Tik daudz kā papildus izmaksas noravēt nost CNG sistēmu. Un tad jau pēc tam tik jāuzliek LPG sistēma. Un cik naudiņas jārezervē, lai noravētu to CNG nost? Laikam jau visjēdzīgāk to darīt uzreiz pie viena uzstādot LPG sistēmu.
Offline
Kalnz
12. Sep 2016, 09:28 #17229

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


11 Sep 2016, 18:55:36 @kexxx rakstīja:

11 Sep 2016, 16:28:26 @Shkodists rakstīja:
Var kāds apgaismot, kāpēc volvo v70 ar CNG samērā jauna gada maksā ievērojami lētāk par dīzeļiem? Saprotams, ka gan jau attīti, bet tāpat pārāk liela starpība. CNG sistēmas darbība būtiski atšķiras no LPG? Es vairāk par to, vai cng bojā dzinēju.

Nu, no fizikas viedokļa cng vairāk atšķiras no beņas nekā lpg, lpg oktānskaitlis ir laikam ap 100 vai 105, bet cng 120... Tātad saregulēt grūtāk... Cng daudzās valstīs (ieskaitot LV) nav brīvi uzpildāms. Arī cng baloni aizņem vairāk vietas, jo tie ir tikai nelieli un cilindriski, jāliek vairāki
Tā ka sanāk, ka priekš potenciāla pircēja tas cng ir tikai lieks lūznis mašīnā




Jā, bet vai mašīnas kas no rūpnīcas nākušas ar CNG nav izturīgaki motori? Tipa LPG uzliekot lielāks resurss?

Jo kā jau minēji, CNG lielāks oktānskaitlis...

[ Šo ziņu laboja Kalnz, 12 Sep 2016, 09:28:58 ]

Offline
sergis15
12. Sep 2016, 09:35 #17230

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu

leiši uzmetēji, gāzei cenas tādās pašās cenās kā pie mums

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Shkodists
12. Sep 2016, 11:30 #17231

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


12 Sep 2016, 09:28:32 @Kalnz rakstīja:

11 Sep 2016, 18:55:36 @kexxx rakstīja:

11 Sep 2016, 16:28:26 @Shkodists rakstīja:
Var kāds apgaismot, kāpēc volvo v70 ar CNG samērā jauna gada maksā ievērojami lētāk par dīzeļiem? Saprotams, ka gan jau attīti, bet tāpat pārāk liela starpība. CNG sistēmas darbība būtiski atšķiras no LPG? Es vairāk par to, vai cng bojā dzinēju.

Nu, no fizikas viedokļa cng vairāk atšķiras no beņas nekā lpg, lpg oktānskaitlis ir laikam ap 100 vai 105, bet cng 120... Tātad saregulēt grūtāk... Cng daudzās valstīs (ieskaitot LV) nav brīvi uzpildāms. Arī cng baloni aizņem vairāk vietas, jo tie ir tikai nelieli un cilindriski, jāliek vairāki
Tā ka sanāk, ka priekš potenciāla pircēja tas cng ir tikai lieks lūznis mašīnā




Jā, bet vai mašīnas kas no rūpnīcas nākušas ar CNG nav izturīgaki motori? Tipa LPG uzliekot lielāks resurss?

Jo kā jau minēji, CNG lielāks oktānskaitlis...

Es kaut kur lasīju, ka vārstu sēžas tiek pastiprinātas.Bet tas bija forumā rakstīts. Cik tur patiesības, nezinu.
Offline
Driver
12. Sep 2016, 11:50 #17232

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


12 Sep 2016, 09:28:32 @Kalnz rakstīja:

11 Sep 2016, 18:55:36 @kexxx rakstīja:

11 Sep 2016, 16:28:26 @Shkodists rakstīja:
Var kāds apgaismot, kāpēc volvo v70 ar CNG samērā jauna gada maksā ievērojami lētāk par dīzeļiem? Saprotams, ka gan jau attīti, bet tāpat pārāk liela starpība. CNG sistēmas darbība būtiski atšķiras no LPG? Es vairāk par to, vai cng bojā dzinēju.

Nu, no fizikas viedokļa cng vairāk atšķiras no beņas nekā lpg, lpg oktānskaitlis ir laikam ap 100 vai 105, bet cng 120... Tātad saregulēt grūtāk... Cng daudzās valstīs (ieskaitot LV) nav brīvi uzpildāms. Arī cng baloni aizņem vairāk vietas, jo tie ir tikai nelieli un cilindriski, jāliek vairāki
Tā ka sanāk, ka priekš potenciāla pircēja tas cng ir tikai lieks lūznis mašīnā




Jā, bet vai mašīnas kas no rūpnīcas nākušas ar CNG nav izturīgaki motori? Tipa LPG uzliekot lielāks resurss?

Jo kā jau minēji, CNG lielāks oktānskaitlis...

Nee.
Bet nianse taa, ka dzineja vadibas bloka ir ari cng aizdedzes kartes.
Loti gudra teorija var tas cng kartes parrakstit uz lpg kartem un 4gen iekartu meginat uzlikt taa, ka iesledzot to, dzineja ecu sak lasit otru aizdedzes karti. Bet diezvai kads pisisies ar tadu individualu risinajumu.

Bet viena tante teica limeni dzirdeju, ka kads esot pofiga bifuela volvo pildijis lpg un braukajis

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Bender
12. Sep 2016, 12:44 #17233

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1843

Braucu ar: E91

ņemiet vērā, ka ja CNG ir no rūpnīcas, tad ļoti liela iespēja, ka bendžas bāka būs mazā ~10-15L.
Offline
Driver
12. Sep 2016, 12:53 #17234

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


12 Sep 2016, 12:44:09 @Bender rakstīja:
ņemiet vērā, ka ja CNG ir no rūpnīcas, tad ļoti liela iespēja, ka bendžas bāka būs mazā ~10-15L.

Tas varetu ari but galvenais iemesls, kapec auto cena ir ieverojami mazaka, nevis delj cng pogas salona

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Shkodists
12. Sep 2016, 14:06 #17235

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


12 Sep 2016, 12:53:54 @Driver rakstīja:

12 Sep 2016, 12:44:09 @Bender rakstīja:
ņemiet vērā, ka ja CNG ir no rūpnīcas, tad ļoti liela iespēja, ka bendžas bāka būs mazā ~10-15L.

Tas varetu ari but galvenais iemesls, kapec auto cena ir ieverojami mazaka, nevis delj cng pogas salona

Bet tad jau baigi OK. Par lētām naudiņām (tādēļ, ka citiem šāds šķiet nederīgs) tādu var iepirkt. 5.paaudzi iekšā un braukā uz nebēdu ntos gadus. Man naf nav vajadzīga tā lielā benzīnbaka. Vai tomēr ar to LPG uzstādīšanu arī ir kādi sarežģījumi? Vienīgi, lai uz Liepāju pie Vecā aizbrauktu uz uzstādīšanu, 2 reizes benzīntanks jāapmeklē

Ja tik maz cng un benžu var iepildīt, tad arī noskrējienam nevajadzētu būt lielam. Tālus gabalus ar tādu nepabrauksi

[ Šo ziņu laboja Shkodists, 12 Sep 2016, 14:07:43 ]

Offline
Vecais
12. Sep 2016, 14:32 #17236

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Man ir vairāki klienti kuriem šobrīd ir trīs degvielas - E95 / CNG / LPG
Ja bieži braukā eiropu tad ļoti izdevīgi...

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
sergis15
12. Sep 2016, 15:43 #17237

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu


12 Sep 2016, 14:32:28 @Vecais rakstīja:
Man ir vairāki klienti kuriem šobrīd ir trīs degvielas - E95 / CNG / LPG
Ja bieži braukā eiropu tad ļoti izdevīgi...

a kur prikols?
vai tad nevar piestūķēt pilnu salonu ar cng baloniem vai lpg?
nah abus?

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Driver
12. Sep 2016, 23:08 #17238

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Ir te kads, kas zin kaa savus 5 pirkstus KME Diego G3?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
uudensputns
12. Sep 2016, 23:31 #17239

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


12 Sep 2016, 23:08:32 @Driver rakstīja:
Ir te kads, kas zin kaa savus 5 pirkstus KME Diego G3?
0
ko vajag?
Offline
Vecais
13. Sep 2016, 07:03 #17240

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


12 Sep 2016, 15:43:59 @sergis15 rakstīja:

12 Sep 2016, 14:32:28 @Vecais rakstīja:
Man ir vairāki klienti kuriem šobrīd ir trīs degvielas - E95 / CNG / LPG
Ja bieži braukā eiropu tad ļoti izdevīgi...

a kur prikols?
vai tad nevar piestūķēt pilnu salonu ar cng baloniem vai lpg?
nah abus?

CNG rūpnieciski ir ielikts lai netraucētu un neaizņemtu vietas... parasti ir 4/5/6 nelieli baloni zem mašīnas visdažādākajās nišās. Tad LPG ieliek zapaskā un tev arī nav pilns salons ar baloniem. Civils auto kam ar pilnām tvetrtnēm var nobraukt 3x vairāk kā stock benzīnieku. Kad brauc tālos gabalus tas ļoti ietaupa laiku...
Bij man Cajene kurai klients vēlējās zapaskas vietā balonu.. vairs neatceros cik "lielu" tur varēja iestumt ,bet pietika tieši uz 200km. Nākamais īpašnieks gānījās ilgi un dikti braucot uz Spāniju kad tanks ik pēc 200km jāmeklē

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo