Autors | Ziņojums |
maasters | 17. Feb 2020, 22:50 |
#1721
|
|
Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| par to ka korka vaks var but vainigs ja piekritu ta ir maniiga lieta kas ja notiek ne visi uzreiz saprot kas par vainu, skaidrs ka neturot sistema paredzeeto spieienu tas skidrums saks varities pie zemakas temp.
tava gadijuam par e28 radiatoru uja skaidrs tev trubas stavosham bij auksta jo radiators bij chupaa , nebij caurplude, kas faktiski to jau ari nozimeeja ka nebija cirkulacijas tikai cita iemesla delj.
tas ko teici par to mazo struklinu izplesanas traukaa jaa pec tas varetu spriest, pie nosacijuma ka ir atgaisots normali.
[ Šo ziņu laboja maasters, 17 Feb 2020, 22:51:52 ] |
Offline | |
|
sys9291 | 17. Feb 2020, 23:22 |
#1722
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
17 Feb 2020, 22:50:39 @maasters rakstīja:
par to ka korka vaks var but vainigs ja piekritu ta ir maniiga lieta kas ja notiek ne visi uzreiz saprot kas par vainu, skaidrs ka neturot sistema paredzeeto spieienu tas skidrums saks varities pie zemakas temp.
tava gadijuam par e28 radiatoru uja skaidrs tev trubas stavosham bij auksta jo radiators bij chupaa , nebij caurplude, kas faktiski to jau ari nozimeeja ka nebija cirkulacijas tikai cita iemesla delj.
tas ko teici par to mazo struklinu izplesanas traukaa jaa pec tas varetu spriest, pie nosacijuma ka ir atgaisots normali.
pag par manu E28 runājot caurplūde bija normāla, ABAS radiatora trubas karstas, bet mazās vara folija bākstiņas starp radiatora trubiņām bija pārvērtušās oksīdā un aizpūstas aiz sevis atstājot tikai krāsu, kam protams nebija nekāda dzesējošā effekta, līdz ar to nepietika radiatora atdotā siltuma lai nostrādātu viskomufta uz ventilatora...
P.S tas gan neattiecas uz šo gadījumu...
|
Offline | |
|
depo | 18. Feb 2020, 08:31 |
#1723
|
|
Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
| Kaspič, tevi gaida nervu sabrukums, ja paliksi dzīvot Latvijā Tev jau sirmi mati metās no viena DPF un EGR amputācijas, kur nu vēl šitāda komplekta.
---
Zināms, ka Golf GTD iegūs 2,0 litru TDI turbomotoru ar 200 Zs jaudu (agrāk 184), kas, pateicoties Twindosing sistēmai ar divkāršo AdBlue piešprici un diviem SCR katalizatoriem kļuvis par „vienu no tīrākajiem iekšdedzes motoriem pasaulē”
---[ Šo ziņu laboja depo, 18 Feb 2020, 08:32:48 ] |
Offline | |
|
karro | 18. Feb 2020, 09:34 |
#1724
|
|
Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4611
Braucu ar: studentu variantu
| Sirmi mati metas no par-dirsu-augstāk-lēcējiem, kam gribas premium, bet naudas nav, tad tver pēc nobraukta dirseļa, jo leeeeeti, un sāk "optimizēt", jo ko tie sukasinženieri saprot
VW izteikumus gan jāņem ar škipsniņu sāls, kamēr reputāciju atjaunos , bet kopumā: jauns, moderns dirselis - ja patīk to motoru "jaudas līkne" un uzvedība - kāpēc ne? [ Šo ziņu laboja karro, 18 Feb 2020, 09:36:54 ] |
Offline | |
|
7788 | 18. Feb 2020, 10:03 |
#1725
|
|
Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
| Par ko te dirsiens 100lpp garumā? |
Offline | |
|
sys9291 | 18. Feb 2020, 10:22 |
#1726
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
18 Feb 2020, 10:03:04 @7788 rakstīja:
Par ko te dirsiens 100lpp garumā?
nepatīk - nelasi |
Offline | |
|
depo | 18. Feb 2020, 10:39 |
#1727
|
|
Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
|
18 Feb 2020, 10:29:04 @DM-101 rakstīja:
18 Feb 2020, 08:31:52 @depo rakstīja:
Kaspič, tevi gaida nervu sabrukums, ja paliksi dzīvot Latvijā Tev jau sirmi mati metās no viena DPF un EGR amputācijas, kur nu vēl šitāda komplekta.
---
Zināms, ka Golf GTD iegūs 2,0 litru TDI turbomotoru ar 200 Zs jaudu (agrāk 184), kas, pateicoties Twindosing sistēmai ar divkāršo AdBlue piešprici un diviem SCR katalizatoriem kļuvis par „vienu no tīrākajiem iekšdedzes motoriem pasaulē”
---
idejiski: kaa minimums, 2 gab. NOx sensori.
tos, kaa zinam, razho tikai NGK/Continental.
ceeeena ap 400+/gab. un spraagsti vinji kaa mushas.
katra kapeikjaaklja sapnis.
Domāju SCR katalizatora cena arī salda
Gaidam pirmos jautājumus "Kur lētāk amputēt un izprogrammēt abus SCR?" |
Offline | |
|
karro | 18. Feb 2020, 13:06 |
#1728
|
|
Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4611
Braucu ar: studentu variantu
| Scr katalizators ir katalizatora veids priekš adblue, princips nebūs radikāli savādāks un kata ilgmūžībai būtu jābūt kā līdzīgiem katalizatoriem. Izgriezt katu - pieļauju, ka tur skate vairs nespīd pat pie mums |
Offline | |
|
|
uldens1 | 18. Feb 2020, 14:04 |
#1729
|
|
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16181
Braucu ar:
| 2020g. naivi ticēt ka e60 būs ar 100k,liels retums jau būs ar īstiem 200k |
Offline | |
|
sys9291 | 18. Feb 2020, 14:34 |
#1730
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
18 Feb 2020, 14:13:44 @DM-101 rakstīja:
18 Feb 2020, 14:04:56 @uldens1 rakstīja:
2020g. naivi ticēt ka e60 būs ar 100k,liels retums jau būs ar īstiem 200k
jaa, 11gadiigam E60 nebuus, bet 10gadigai Fkai - toch buus! cieti!
bet ir izņēmumi... [ Šo ziņu laboja sys9291, 18 Feb 2020, 14:35:01 ] |
Offline | |
|
uldens1 | 18. Feb 2020, 14:35 |
#1731
|
|
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16181
Braucu ar:
|
18 Feb 2020, 14:13:44 @DM-101 rakstīja:
18 Feb 2020, 14:04:56 @uldens1 rakstīja:
2020g. naivi ticēt ka e60 būs ar 100k,liels retums jau būs ar īstiem 200k
jaa, 11gadiigam E60 nebuus, bet 10gadigai Fkai - toch buus! cieti!
neesmu es naivs un neticu ka pērk jaunu auto un nobrauc mazāk pa 20k gadā,nu varbūt 1 no 100 auto nobrauc mazāk |
Offline | |
|
depo | 18. Feb 2020, 16:26 |
#1732
|
|
Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
| Nomaini no Sproģis uz Skauģis. |
Offline | |
|
uteo | 18. Feb 2020, 16:32 |
#1733
|
|
Kopš: 26. Jun 2010
No: Sigulda
Ziņojumi: 959
Braucu ar:
| Tad būs šādi
|
Offline | |
|
depo | 18. Feb 2020, 16:56 |
#1734
|
|
Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
| Kaspič, neesi skauģis, priecājies, ka cilvēks māk taisīt naudu. Ja viņam ir pilna pakaļa ar naudu un patīk pulksteņi - kapēc nē. Kapā līdz to naudu paņemt? |
Offline | |
|
kkas | 18. Feb 2020, 18:43 |
#1735
|
|
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9313
Braucu ar: Alfu
| kaspich, wtf? kur fenšui, kur oem un perfekcionisms?
|
Offline | |
|
depo | 18. Feb 2020, 18:48 |
#1736
|
|
Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
| Kāds fen šuj Zili dūmi pa izpūtēju un vecas noliktavā nostāvējušās riepas :virtuālais perfektais 525: |
Offline | |
|
|
HiJaCKeR | 18. Feb 2020, 20:09 |
#1737
|
|
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
| kaut kur ir skrutka un izolācijas lenta |
Offline | |
|
kkas | 18. Feb 2020, 22:55 |
#1738
|
|
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9313
Braucu ar: Alfu
| lodēt māki? |
Offline | |
|
sys9291 | 18. Feb 2020, 23:03 |
#1739
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
18 Feb 2020, 22:55:25 @kkas rakstīja:
lodēt māki?
no kurienes tu radies? |
Offline | |
|
badmoon | 18. Feb 2020, 23:53 |
#1740
|
|
Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8441
Braucu ar: Braucu ar
| Ir 12 gadus vecs dīzelis, budžeta variants.
No rūpnīcas ar DPF un EGR.
Vai un kā ir nosakāms, kaut vai tā paša DPF stāvoklis, ja nav zināms reālais auto nobraukums, nav nekādas servisa un mainīto detaļu vēstures utt.
Automātiski pieņemt, ka ar DPF ir čau, metams, nestrādā?
Tas ir reāli pārbaudams/nomērams?
Cik lasu, šobrīd visi secinājumi tiek izdarīti no auto nobraukuma, vēstures, cik km Eiropā, cik LV, kas darīts, nedarīts. Ar secinājumu - nekas nav darīts, viss slikti utt.
Mikrodaļiņas samērīt, tāds aparāts nav nevienam, ne CSDD, ne servisiem, privātajiem? Līdz ar to secinājumus izdara no pieejamiem datiem, plus teorētiski pieņēmumi? Tjip, tev lēta miskaste, ar 300k+ nobraukumu garantētu kā bankā, 100punkt neviens neko nav mainījis, jo tas ir dārgi, tātad viss psc..[ Šo ziņu laboja badmoon, 18 Feb 2020, 23:57:20 ] |
Offline | |
|