Online

Pašreiz BMWPower skatās 254 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Transportnieku topiks

AutorsZiņojums
LinardsOzolins
06. Apr 2013, 15:39 #1721

Kopš: 07. Mar 2013

No: Madona

Ziņojumi: 269

Braucu ar: Skaaniju


05 Apr 2013, 22:03:06 Norcha324 rakstīja:
Kādas atsauksmes par Winkler?

Iepērkaties tur? Cenas? Piedāvājums, cik operatīvi strādā?


Cenas sakarīgas. Ja ir iespējams, tad labāk iepirkties Vācijas Winklerī, tur lētāk. Ja gribi iepirkties Vācijā, tad labāk sazināties konkrēti ar tās pilsētas filiāli, kurā ir doma iepirkties, jo tie gēbeļi kas strādā centrālajā ofisā tādi pasīvi, saka tik ka negrib sadarboties ar citu valstu uzņēmumumiem un lai sazinās ar latviešu pārstāvjiem, priekš tam arī viņa esot domāta. Cita lieta, kad sazinies ar konkrētas pilsētas filiāli - cita attieksme, cilvēki atsaucīgi utt.
Offline
Locis
06. Apr 2013, 17:50 #1722

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


31 Mar 2013, 12:54:55 artego rakstīja:

31 Mar 2013, 10:20:07 jaks rakstīja:

30 Mar 2013, 22:36:09 Darkman rakstīja:
Stipri nosaciti.
Jautajums vai klientam to D vispar vajag.
Standarta apmacība ir C->D.
C1->D ir garāka teorētiskā apmācība. Attiecīgi starpība ir vai nu vienam pašam jāsedz vai arī jāmeklē vēl vairāki tādi paši, kam interesē tieši apmācība C1->D nevis C->D.
Attiecīgi ja D nevajag, tad C1->C var mācīties kopā ar standarta grupu B->C tikai ir mazāk stundas un attiecīgi lētāk maksā. Un tad jau C->CE. + ja ir vēlme, bez kursiem noliek D teorijas eksāmenu un dabū D1


Tu man liekas esi pārāk iespridzis uz grāmatas lasīšanu burtu pa burtam un bur te drāmu

Es c1->D sēdēju parastā grupā (B;C;D) kopā un specifiskās lietas izcēla un izrunāja atsevišķi

Kas tur tieši ir garāks? Tās pāris rīkojuma zīmes ko satiksmes autobuss var neievērot, vai aptieciņu skaits?

Es tam D pielietojumu pagaidām nerezu, bet dzīvē gadās visādi un burts kabatu nespiež un kāpēc gan to nepaņemt ja praktiski papildus jānokārto tikai viens teorijas eksāmens
D minus ir mediciniskais uz 3gadi.Ckat 5gadi.

Man C,D1 uz 5 gadi. Pēc kaut kāda konkrēta vecuma nedod d uz 5 gadi.
Offline
Locis
06. Apr 2013, 18:01 #1723

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Ir C kategorija,gribu kaut kādu E kat. Nezinu,vai dzīvē CE vajadzēs,tikai pagaidām zinu,ka kādu vieglo uz traļa ar b busu pavadadāt šad un tad vajag.
Tāpēc jautājums- vai tur tās izmaksu,kursu ilgumu,braukšanas stundu atšķirības ir ievērojams starp BE,C1E,CE? Kā saka,varbūt nav tur ko taupīt un ņemt to CE?
Offline
Jurch
06. Apr 2013, 18:05 #1724

Kopš: 29. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 733

Braucu ar: Kūtiņu


06 Apr 2013, 18:01:28 Locis rakstīja:
Ir C kategorija,gribu kaut kādu E kat. Nezinu,vai dzīvē CE vajadzēs,tikai pagaidām zinu,ka kādu vieglo uz traļa ar b busu pavadadāt šad un tad vajag.
Tāpēc jautājums- vai tur tās izmaksu,kursu ilgumu,braukšanas stundu atšķirības ir ievērojams starp BE,C1E,CE? Kā saka,varbūt nav tur ko taupīt un ņemt to CE?
BE ir vieglak un letak, CE ir dargak un ilgak.. plus minus uz BE 100LS uz CE plus minus 200-250Ls
Riga
Offline
12
06. Apr 2013, 18:07 #1725

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

Lai pats varētu veikt komerciālus pārvadājumus, kādi papīri jākārto un cik aptuveni ir izmaksas?
Offline
lietus
06. Apr 2013, 18:24 #1726

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2054

Braucu ar:


06 Apr 2013, 15:39:53 LinardsOzolins rakstīja:

05 Apr 2013, 22:03:06 Norcha324 rakstīja:
Kādas atsauksmes par Winkler?

Iepērkaties tur? Cenas? Piedāvājums, cik operatīvi strādā?


Cenas sakarīgas. Ja ir iespējams, tad labāk iepirkties Vācijas Winklerī, tur lētāk. Ja gribi iepirkties Vācijā, tad labāk sazināties konkrēti ar tās pilsētas filiāli, kurā ir doma iepirkties, jo tie gēbeļi kas strādā centrālajā ofisā tādi pasīvi, saka tik ka negrib sadarboties ar citu valstu uzņēmumumiem un lai sazinās ar latviešu pārstāvjiem, priekš tam arī viņa esot domāta. Cita lieta, kad sazinies ar konkrētas pilsētas filiāli - cita attieksme, cilvēki atsaucīgi utt.

Winkler LV ljoti vaaji. LV vispaar visi rezerves dalju tirgotaaji ir vaaji pat tie, kas eiropaa diktee kultuuru.
Offline
Locis
06. Apr 2013, 18:53 #1727

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


06 Apr 2013, 18:07:19 12 rakstīja:
Lai pats varētu veikt komerciālus pārvadājumus, kādi papīri jākārto un cik aptuveni ir izmaksas?

Jāsāk ar to,ka firmā vajadzēs kompetentu personu par krāvu pārvadājumiem,t.i ar profesionālās kompetences diplomu,kuru iegūst klausoties kursus un nokārtojot eksāmenu. Tālāk,ja nemaldos,var iegūt licenzi firmai un tad katram transportam licences kartiņas vajadzēs.
Noteikti,kāds varēs papildināt,jo starptautiskajiem pārvadāumiem gan jau klāt kaut kas nāk. ā, un tie diplomi ir gan tikai vietējiem,gan starptautiskajiem pārvadājumiem.
Offline
BigBear
07. Apr 2013, 13:09 #1728

Kopš: 09. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: Glanci

Tāds interesants jautājums man...
Cik lielu svaru var izturēt šāda tipa riepa 225/70r15c +- braucot pa dažāda seguma ceļiem??
Un cik būtu ieteicamās atmosfēras tādām riepām pārvadājot lielus smagumus?
Offline
Locis
07. Apr 2013, 13:24 #1729

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

paskaties uz riepas,tur kaut kur ir jābūt slodzes indeksam. Ja ir C riepa,tad pietiekami lielam jau jābūt...
Jāpaskatās vispār pašam,cik katrs apzīmējums nozīmē.
Offline
Locis
07. Apr 2013, 13:26 #1730

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

http://www.evaautonams.lv/lv/riepu-mekletajs/sl...n-atruma-indeksi
Offline
sookrat
08. Apr 2013, 21:06 #1731

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 326

Braucu ar: CNC stanoku un čipotu mach3

Interesē GPS sekošanas risinājumi. Šobrīd izmantojam vecu Jāņa sētu, bet tā nenodrošina stabilu piekļuvi no vairākiem PC, iet uz abiem, bet neatjauninās realtime sekošana.
Nepieciešamas divas funkcijas: realtime sekošana un maršruta vēstures pārskata iespēja. Jo lētāk, jo labāk. Ko varat ieteikt?
Un otrs jautājums, vai ir kāds veids, kā šoferis var noliet degvielu, neatverot bāku? Auto volvo fm12 2005g.
Paldies.
Offline
ivijs
09. Apr 2013, 09:51 #1732

Kopš: 23. Mar 2009

Ziņojumi: 296

Braucu ar: 2101

Kādam ir bijusi saskarsme ar Baltic Timber un R Grupa? Visu laiku meklē šoferus. Tur tik sūdīgi, ka visu laiku mainās tie šoferi vai kas?
Tēvs skatās šanci uz kokvedēja, tapēc prasu.
Offline
Fordists
09. Apr 2013, 11:10 #1733

Kopš: 04. Jan 2008

Ziņojumi: 263

Braucu ar: BMX X5

Būtu interesanti, ja varētu padalīties ar info par degvielas patēriņiem
Auto marka, ZS, gads, pa kurieni braukā.
Man ļoti interesē cik ēd jaunais DAF 460 pa eiropu vizinoties.
Un kurš vispār skaitās visekonomiskākais drabaks.
Offline
Sandis_UR
09. Apr 2013, 11:22 #1734

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


09 Apr 2013, 11:10:09 Fordists rakstīja:
Būtu interesanti, ja varētu padalīties ar info par degvielas patēriņiem
Auto marka, ZS, gads, pa kurieni braukā.
Man ļoti interesē cik ēd jaunais DAF 460 pa eiropu vizinoties.
Un kurš vispār skaitās visekonomiskākais drabaks.


460 1-3 gadus veci, automāti, vidēji 29-33/100 km atkariba no kravaam.
Offline
Fordists
09. Apr 2013, 11:29 #1735

Kopš: 04. Jan 2008

Ziņojumi: 263

Braucu ar: BMX X5


09 Apr 2013, 11:22:01 Sandis_UR rakstīja:

09 Apr 2013, 11:10:09 Fordists rakstīja:
Būtu interesanti, ja varētu padalīties ar info par degvielas patēriņiem
Auto marka, ZS, gads, pa kurieni braukā.
Man ļoti interesē cik ēd jaunais DAF 460 pa eiropu vizinoties.
Un kurš vispār skaitās visekonomiskākais drabaks.


460 1-3 gadus veci, automāti, vidēji 29-33/100 km atkariba no kravaam.


Scania sola, ka vinju 440 Topline ar 24T 28L/100km kāds zin kā ir dabā?

[ Šo ziņu laboja Fordists, 09 Apr 2013, 11:29:41 ]

Offline
Sandis_UR
09. Apr 2013, 12:07 #1736

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


09 Apr 2013, 11:29:24 Fordists rakstīja:

09 Apr 2013, 11:22:01 Sandis_UR rakstīja:

09 Apr 2013, 11:10:09 Fordists rakstīja:
Būtu interesanti, ja varētu padalīties ar info par degvielas patēriņiem
Auto marka, ZS, gads, pa kurieni braukā.
Man ļoti interesē cik ēd jaunais DAF 460 pa eiropu vizinoties.
Un kurš vispār skaitās visekonomiskākais drabaks.


460 1-3 gadus veci, automāti, vidēji 29-33/100 km atkariba no kravaam.


Scania sola, ka vinju 440 Topline ar 24T 28L/100km kāds zin kā ir dabā?


Kā tu pats domā????
Offline
Fordists
09. Apr 2013, 12:15 #1737

Kopš: 04. Jan 2008

Ziņojumi: 263

Braucu ar: BMX X5


09 Apr 2013, 12:07:52 Sandis_UR rakstīja:

09 Apr 2013, 11:29:24 Fordists rakstīja:

09 Apr 2013, 11:22:01 Sandis_UR rakstīja:

09 Apr 2013, 11:10:09 Fordists rakstīja:
Būtu interesanti, ja varētu padalīties ar info par degvielas patēriņiem
Auto marka, ZS, gads, pa kurieni braukā.
Man ļoti interesē cik ēd jaunais DAF 460 pa eiropu vizinoties.
Un kurš vispār skaitās visekonomiskākais drabaks.


460 1-3 gadus veci, automāti, vidēji 29-33/100 km atkariba no kravaam.


Scania sola, ka vinju 440 Topline ar 24T 28L/100km kāds zin kā ir dabā?


Kā tu pats domā????


A nezinu pat ko domāt! Zinu ka Creiss saviem volvo uzlicis normu 28L un cik runaaju ar servissniekiem no turienes tad piesleedzot kompi lielākajai daļai arī esot tie 28l viss kas iet virss jau skar shoferu kabatu!
Offline
Sandis_UR
09. Apr 2013, 12:17 #1738

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


09 Apr 2013, 12:15:52 Fordists rakstīja:

09 Apr 2013, 12:07:52 Sandis_UR rakstīja:

09 Apr 2013, 11:29:24 Fordists rakstīja:

09 Apr 2013, 11:22:01 Sandis_UR rakstīja:

09 Apr 2013, 11:10:09 Fordists rakstīja:
Būtu interesanti, ja varētu padalīties ar info par degvielas patēriņiem
Auto marka, ZS, gads, pa kurieni braukā.
Man ļoti interesē cik ēd jaunais DAF 460 pa eiropu vizinoties.
Un kurš vispār skaitās visekonomiskākais drabaks.


460 1-3 gadus veci, automāti, vidēji 29-33/100 km atkariba no kravaam.


Scania sola, ka vinju 440 Topline ar 24T 28L/100km kāds zin kā ir dabā?


Kā tu pats domā????


A nezinu pat ko domāt! Zinu ka Creiss saviem volvo uzlicis normu 28L un cik runaaju ar servissniekiem no turienes tad piesleedzot kompi lielākajai daļai arī esot tie 28l viss kas iet virss jau skar shoferu kabatu!


Nu ja brauc ne vairak par 85 km/h tad jua var, jas grib 88 tad kads litrs toch jarekjina klaat.
Offline
LinardsOzolins
09. Apr 2013, 18:14 #1739

Kopš: 07. Mar 2013

No: Madona

Ziņojumi: 269

Braucu ar: Skaaniju


09 Apr 2013, 11:29:24 Fordists rakstīja:

09 Apr 2013, 11:22:01 Sandis_UR rakstīja:

09 Apr 2013, 11:10:09 Fordists rakstīja:
Būtu interesanti, ja varētu padalīties ar info par degvielas patēriņiem
Auto marka, ZS, gads, pa kurieni braukā.
Man ļoti interesē cik ēd jaunais DAF 460 pa eiropu vizinoties.
Un kurš vispār skaitās visekonomiskākais drabaks.


460 1-3 gadus veci, automāti, vidēji 29-33/100 km atkariba no kravaam.


Scania sola, ka vinju 440 Topline ar 24T 28L/100km kāds zin kā ir dabā?


ar jaunajiem skāņiem - tikai tukšā, haha
Offline
janitis9
09. Apr 2013, 19:31 #1740

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 521

Braucu ar:


09 Apr 2013, 11:10:09 Fordists rakstīja:
Būtu interesanti, ja varētu padalīties ar info par degvielas patēriņiem
Auto marka, ZS, gads, pa kurieni braukā.
Man ļoti interesē cik ēd jaunais DAF 460 pa eiropu vizinoties.
Un kurš vispār skaitās visekonomiskākais drabaks.


MB Actros, 450zs, 2012. gads (jaunais), pa LV,LT,
Vidēji vadājot 18 000 T sanāk 34.5 litri pie nobraukuma 40 000km.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo