Online
Pašreiz BMWPower skatās 254 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Transportnieku topiks
Autors | Ziņojums |
LinardsOzolins
| 06. Apr 2013, 15:39 |
#1721
|
| Kopš: 07. Mar 2013
No: Madona
Ziņojumi: 269
Braucu ar: Skaaniju
|
05 Apr 2013, 22:03:06 Norcha324 rakstīja:
Kādas atsauksmes par Winkler?
Iepērkaties tur? Cenas? Piedāvājums, cik operatīvi strādā?
Cenas sakarīgas. Ja ir iespējams, tad labāk iepirkties Vācijas Winklerī, tur lētāk. Ja gribi iepirkties Vācijā, tad labāk sazināties konkrēti ar tās pilsētas filiāli, kurā ir doma iepirkties, jo tie gēbeļi kas strādā centrālajā ofisā tādi pasīvi, saka tik ka negrib sadarboties ar citu valstu uzņēmumumiem un lai sazinās ar latviešu pārstāvjiem, priekš tam arī viņa esot domāta. Cita lieta, kad sazinies ar konkrētas pilsētas filiāli - cita attieksme, cilvēki atsaucīgi utt. | Offline | | |
Locis | 06. Apr 2013, 17:50 |
#1722
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
31 Mar 2013, 12:54:55 artego rakstīja:
31 Mar 2013, 10:20:07 jaks rakstīja:
30 Mar 2013, 22:36:09 Darkman rakstīja:
Stipri nosaciti.
Jautajums vai klientam to D vispar vajag.
Standarta apmacība ir C->D.
C1->D ir garāka teorētiskā apmācība. Attiecīgi starpība ir vai nu vienam pašam jāsedz vai arī jāmeklē vēl vairāki tādi paši, kam interesē tieši apmācība C1->D nevis C->D.
Attiecīgi ja D nevajag, tad C1->C var mācīties kopā ar standarta grupu B->C tikai ir mazāk stundas un attiecīgi lētāk maksā. Un tad jau C->CE. + ja ir vēlme, bez kursiem noliek D teorijas eksāmenu un dabū D1
Tu man liekas esi pārāk iespridzis uz grāmatas lasīšanu burtu pa burtam un bur te drāmu
Es c1->D sēdēju parastā grupā (B;C;D) kopā un specifiskās lietas izcēla un izrunāja atsevišķi
Kas tur tieši ir garāks? Tās pāris rīkojuma zīmes ko satiksmes autobuss var neievērot, vai aptieciņu skaits?
Es tam D pielietojumu pagaidām nerezu, bet dzīvē gadās visādi un burts kabatu nespiež un kāpēc gan to nepaņemt ja praktiski papildus jānokārto tikai viens teorijas eksāmens
D minus ir mediciniskais uz 3gadi.Ckat 5gadi.
Man C,D1 uz 5 gadi. Pēc kaut kāda konkrēta vecuma nedod d uz 5 gadi. | Offline | | |
Locis | 06. Apr 2013, 18:01 |
#1723
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Ir C kategorija,gribu kaut kādu E kat. Nezinu,vai dzīvē CE vajadzēs,tikai pagaidām zinu,ka kādu vieglo uz traļa ar b busu pavadadāt šad un tad vajag.
Tāpēc jautājums- vai tur tās izmaksu,kursu ilgumu,braukšanas stundu atšķirības ir ievērojams starp BE,C1E,CE? Kā saka,varbūt nav tur ko taupīt un ņemt to CE? | Offline | | |
Jurch | 06. Apr 2013, 18:05 |
#1724
|
| Kopš: 29. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 733
Braucu ar: Kūtiņu
|
06 Apr 2013, 18:01:28 Locis rakstīja:
Ir C kategorija,gribu kaut kādu E kat. Nezinu,vai dzīvē CE vajadzēs,tikai pagaidām zinu,ka kādu vieglo uz traļa ar b busu pavadadāt šad un tad vajag.
Tāpēc jautājums- vai tur tās izmaksu,kursu ilgumu,braukšanas stundu atšķirības ir ievērojams starp BE,C1E,CE? Kā saka,varbūt nav tur ko taupīt un ņemt to CE?
BE ir vieglak un letak, CE ir dargak un ilgak.. plus minus uz BE 100LS uz CE plus minus 200-250Ls
Riga | Offline | | |
12 | 06. Apr 2013, 18:07 |
#1725
|
| Kopš: 11. Jun 2006
No: Tukums
Ziņojumi: 1548
Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.
| Lai pats varētu veikt komerciālus pārvadājumus, kādi papīri jākārto un cik aptuveni ir izmaksas? | Offline | | |
lietus | 06. Apr 2013, 18:24 |
#1726
|
| Kopš: 21. Nov 2004
Ziņojumi: 2054
Braucu ar:
|
06 Apr 2013, 15:39:53 LinardsOzolins rakstīja:
05 Apr 2013, 22:03:06 Norcha324 rakstīja:
Kādas atsauksmes par Winkler?
Iepērkaties tur? Cenas? Piedāvājums, cik operatīvi strādā?
Cenas sakarīgas. Ja ir iespējams, tad labāk iepirkties Vācijas Winklerī, tur lētāk. Ja gribi iepirkties Vācijā, tad labāk sazināties konkrēti ar tās pilsētas filiāli, kurā ir doma iepirkties, jo tie gēbeļi kas strādā centrālajā ofisā tādi pasīvi, saka tik ka negrib sadarboties ar citu valstu uzņēmumumiem un lai sazinās ar latviešu pārstāvjiem, priekš tam arī viņa esot domāta. Cita lieta, kad sazinies ar konkrētas pilsētas filiāli - cita attieksme, cilvēki atsaucīgi utt.
Winkler LV ljoti vaaji. LV vispaar visi rezerves dalju tirgotaaji ir vaaji pat tie, kas eiropaa diktee kultuuru. | Offline | | |
Locis | 06. Apr 2013, 18:53 |
#1727
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
06 Apr 2013, 18:07:19 12 rakstīja:
Lai pats varētu veikt komerciālus pārvadājumus, kādi papīri jākārto un cik aptuveni ir izmaksas?
Jāsāk ar to,ka firmā vajadzēs kompetentu personu par krāvu pārvadājumiem,t.i ar profesionālās kompetences diplomu,kuru iegūst klausoties kursus un nokārtojot eksāmenu. Tālāk,ja nemaldos,var iegūt licenzi firmai un tad katram transportam licences kartiņas vajadzēs.
Noteikti,kāds varēs papildināt,jo starptautiskajiem pārvadāumiem gan jau klāt kaut kas nāk. ā, un tie diplomi ir gan tikai vietējiem,gan starptautiskajiem pārvadājumiem. | Offline | | |
BigBear | 07. Apr 2013, 13:09 |
#1728
|
| Kopš: 09. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1875
Braucu ar: Glanci
| Tāds interesants jautājums man...
Cik lielu svaru var izturēt šāda tipa riepa 225/70r15c +- braucot pa dažāda seguma ceļiem??
Un cik būtu ieteicamās atmosfēras tādām riepām pārvadājot lielus smagumus? | Offline | | |
|
Locis | 07. Apr 2013, 13:24 |
#1729
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| paskaties uz riepas,tur kaut kur ir jābūt slodzes indeksam. Ja ir C riepa,tad pietiekami lielam jau jābūt...
Jāpaskatās vispār pašam,cik katrs apzīmējums nozīmē. | Offline | | |
Locis | 07. Apr 2013, 13:26 |
#1730
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| http://www.evaautonams.lv/lv/riepu-mekletajs/sl...n-atruma-indeksi | Offline | | |
sookrat | 08. Apr 2013, 21:06 |
#1731
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 326
Braucu ar: CNC stanoku un čipotu mach3
| Interesē GPS sekošanas risinājumi. Šobrīd izmantojam vecu Jāņa sētu, bet tā nenodrošina stabilu piekļuvi no vairākiem PC, iet uz abiem, bet neatjauninās realtime sekošana.
Nepieciešamas divas funkcijas: realtime sekošana un maršruta vēstures pārskata iespēja. Jo lētāk, jo labāk. Ko varat ieteikt?
Un otrs jautājums, vai ir kāds veids, kā šoferis var noliet degvielu, neatverot bāku? Auto volvo fm12 2005g.
Paldies. | Offline | | |
ivijs | 09. Apr 2013, 09:51 |
#1732
|
| Kopš: 23. Mar 2009
Ziņojumi: 296
Braucu ar: 2101
| Kādam ir bijusi saskarsme ar Baltic Timber un R Grupa? Visu laiku meklē šoferus. Tur tik sūdīgi, ka visu laiku mainās tie šoferi vai kas?
Tēvs skatās šanci uz kokvedēja, tapēc prasu. | Offline | | |
Fordists | 09. Apr 2013, 11:10 |
#1733
|
| Kopš: 04. Jan 2008
Ziņojumi: 263
Braucu ar: BMX X5
| Būtu interesanti, ja varētu padalīties ar info par degvielas patēriņiem
Auto marka, ZS, gads, pa kurieni braukā.
Man ļoti interesē cik ēd jaunais DAF 460 pa eiropu vizinoties.
Un kurš vispār skaitās visekonomiskākais drabaks.
| Offline | | |
Sandis_UR | 09. Apr 2013, 11:22 |
#1734
|
| Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
|
09 Apr 2013, 11:10:09 Fordists rakstīja:
Būtu interesanti, ja varētu padalīties ar info par degvielas patēriņiem
Auto marka, ZS, gads, pa kurieni braukā.
Man ļoti interesē cik ēd jaunais DAF 460 pa eiropu vizinoties.
Un kurš vispār skaitās visekonomiskākais drabaks.
460 1-3 gadus veci, automāti, vidēji 29-33/100 km atkariba no kravaam. | Offline | | |
Fordists | 09. Apr 2013, 11:29 |
#1735
|
| Kopš: 04. Jan 2008
Ziņojumi: 263
Braucu ar: BMX X5
|
09 Apr 2013, 11:22:01 Sandis_UR rakstīja:
09 Apr 2013, 11:10:09 Fordists rakstīja:
Būtu interesanti, ja varētu padalīties ar info par degvielas patēriņiem
Auto marka, ZS, gads, pa kurieni braukā.
Man ļoti interesē cik ēd jaunais DAF 460 pa eiropu vizinoties.
Un kurš vispār skaitās visekonomiskākais drabaks.
460 1-3 gadus veci, automāti, vidēji 29-33/100 km atkariba no kravaam.
Scania sola, ka vinju 440 Topline ar 24T 28L/100km kāds zin kā ir dabā? [ Šo ziņu laboja Fordists, 09 Apr 2013, 11:29:41 ] | Offline | | |
Sandis_UR | 09. Apr 2013, 12:07 |
#1736
|
| Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
|
09 Apr 2013, 11:29:24 Fordists rakstīja:
09 Apr 2013, 11:22:01 Sandis_UR rakstīja:
09 Apr 2013, 11:10:09 Fordists rakstīja:
Būtu interesanti, ja varētu padalīties ar info par degvielas patēriņiem
Auto marka, ZS, gads, pa kurieni braukā.
Man ļoti interesē cik ēd jaunais DAF 460 pa eiropu vizinoties.
Un kurš vispār skaitās visekonomiskākais drabaks.
460 1-3 gadus veci, automāti, vidēji 29-33/100 km atkariba no kravaam.
Scania sola, ka vinju 440 Topline ar 24T 28L/100km kāds zin kā ir dabā?
Kā tu pats domā???? | Offline | | |
|
Fordists | 09. Apr 2013, 12:15 |
#1737
|
| Kopš: 04. Jan 2008
Ziņojumi: 263
Braucu ar: BMX X5
|
09 Apr 2013, 12:07:52 Sandis_UR rakstīja:
09 Apr 2013, 11:29:24 Fordists rakstīja:
09 Apr 2013, 11:22:01 Sandis_UR rakstīja:
09 Apr 2013, 11:10:09 Fordists rakstīja:
Būtu interesanti, ja varētu padalīties ar info par degvielas patēriņiem
Auto marka, ZS, gads, pa kurieni braukā.
Man ļoti interesē cik ēd jaunais DAF 460 pa eiropu vizinoties.
Un kurš vispār skaitās visekonomiskākais drabaks.
460 1-3 gadus veci, automāti, vidēji 29-33/100 km atkariba no kravaam.
Scania sola, ka vinju 440 Topline ar 24T 28L/100km kāds zin kā ir dabā?
Kā tu pats domā????
A nezinu pat ko domāt! Zinu ka Creiss saviem volvo uzlicis normu 28L un cik runaaju ar servissniekiem no turienes tad piesleedzot kompi lielākajai daļai arī esot tie 28l viss kas iet virss jau skar shoferu kabatu! | Offline | | |
Sandis_UR | 09. Apr 2013, 12:17 |
#1738
|
| Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
|
09 Apr 2013, 12:15:52 Fordists rakstīja:
09 Apr 2013, 12:07:52 Sandis_UR rakstīja:
09 Apr 2013, 11:29:24 Fordists rakstīja:
09 Apr 2013, 11:22:01 Sandis_UR rakstīja:
09 Apr 2013, 11:10:09 Fordists rakstīja:
Būtu interesanti, ja varētu padalīties ar info par degvielas patēriņiem
Auto marka, ZS, gads, pa kurieni braukā.
Man ļoti interesē cik ēd jaunais DAF 460 pa eiropu vizinoties.
Un kurš vispār skaitās visekonomiskākais drabaks.
460 1-3 gadus veci, automāti, vidēji 29-33/100 km atkariba no kravaam.
Scania sola, ka vinju 440 Topline ar 24T 28L/100km kāds zin kā ir dabā?
Kā tu pats domā????
A nezinu pat ko domāt! Zinu ka Creiss saviem volvo uzlicis normu 28L un cik runaaju ar servissniekiem no turienes tad piesleedzot kompi lielākajai daļai arī esot tie 28l viss kas iet virss jau skar shoferu kabatu!
Nu ja brauc ne vairak par 85 km/h tad jua var, jas grib 88 tad kads litrs toch jarekjina klaat. | Offline | | |
LinardsOzolins
| 09. Apr 2013, 18:14 |
#1739
|
| Kopš: 07. Mar 2013
No: Madona
Ziņojumi: 269
Braucu ar: Skaaniju
|
09 Apr 2013, 11:29:24 Fordists rakstīja:
09 Apr 2013, 11:22:01 Sandis_UR rakstīja:
09 Apr 2013, 11:10:09 Fordists rakstīja:
Būtu interesanti, ja varētu padalīties ar info par degvielas patēriņiem
Auto marka, ZS, gads, pa kurieni braukā.
Man ļoti interesē cik ēd jaunais DAF 460 pa eiropu vizinoties.
Un kurš vispār skaitās visekonomiskākais drabaks.
460 1-3 gadus veci, automāti, vidēji 29-33/100 km atkariba no kravaam.
Scania sola, ka vinju 440 Topline ar 24T 28L/100km kāds zin kā ir dabā?
ar jaunajiem skāņiem - tikai tukšā, haha | Offline | | |
janitis9 | 09. Apr 2013, 19:31 |
#1740
|
| Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 521
Braucu ar:
|
09 Apr 2013, 11:10:09 Fordists rakstīja:
Būtu interesanti, ja varētu padalīties ar info par degvielas patēriņiem
Auto marka, ZS, gads, pa kurieni braukā.
Man ļoti interesē cik ēd jaunais DAF 460 pa eiropu vizinoties.
Un kurš vispār skaitās visekonomiskākais drabaks.
MB Actros, 450zs, 2012. gads (jaunais), pa LV,LT,
Vidēji vadājot 18 000 T sanāk 34.5 litri pie nobraukuma 40 000km. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|