Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 206 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
AUTORS
15. Jul 2016, 22:58 #17141

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion

nu reiz 1,5 būs precīzāk
Uzliku tieši tādu pašu kā bija , Bosch !

[ Šo ziņu laboja AUTORS, 15 Jul 2016, 23:07:37 ]

Offline
mossad
15. Jul 2016, 23:10 #17142

Kopš: 30. Dec 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 147

Braucu ar: BMW E61 530d/F30 318d


15 Jul 2016, 22:58:50 @AUTORS rakstīja:
nu reiz 1,5 būs precīzāk
Uzliku tieši tādu pašu kā bija , Bosch !


sev paskatījos BOSCH precizi 827 tad jau vēl var stūrēt
Offline
FisherS
15. Jul 2016, 23:13 #17143

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1481

Braucu ar: tīriem diskiem

Hz, katram gaume un viedokļi savādāk, bet labāk braucu ar savu 10gadus veco e60, nekā pilnīgi jaunu pasūdu. Ir pabraukts ar tādu, neiet un arī komforts nekāds

Par savu 60 nevienu sliktu vārdu nevaru teikt, eļļas, riepas un piekare būs jāmaina kā man, tā arī visiem pārējiem.

Turpiniet pirkt auto no perekupiem vai plačiem, moš kāds nopirks mazlietotu nopistu, bet uzpucētu pasūdu, tad varbūt mainīsies viedokļi.
Offline
AUTORS
15. Jul 2016, 23:14 #17144

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


15 Jul 2016, 23:10:59 @mossad rakstīja:

15 Jul 2016, 22:58:50 @AUTORS rakstīja:
nu reiz 1,5 būs precīzāk
Uzliku tieši tādu pašu kā bija , Bosch !


sev paskatījos BOSCH precizi 827 tad jau vēl var stūrēt

827 nav aktīvā !
Offline
ozo
15. Jul 2016, 23:15 #17145

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar


15 Jul 2016, 22:44:03 @stanley rakstīja:

15 Jul 2016, 22:37:23 @AUTORS rakstīja:
Varu piebērt sālīti vel e60 virzienā ...
Tieši šodien savam max pilnajam nācās nomainīt aktīvo stūres reiku
Nevins viņas neremontē un lietotās visas ir ar luftēm untt... , nācās vien likt pilnīgi jaunu ... , domāju ka nojaušat uz kādu ciparu ielidoju
Bet nu po ... tagad jau viss ir labi , bmw ar stūri bez luftes , exkluzīvs exemplārs man tagad


Mesta znatj nado, gandris viss jau remontejas. Lci problemu atrast labu nav, vecajam 2003-04 gadam jauna rejka 1600, provodka 400, vadibas bloks 500, szl bloks 300, savirze un pizdezh ar visadiem umnikiem dazados servisos un daudz iztereto laiku))) (c)


Kas tad viņas remontē? Vēl nesen dzirdēju, ka neviens ar garantiju neko nedarīs.
Offline
AUTORS
15. Jul 2016, 23:17 #17146

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion

Nedara arī bez garantijas
Bet kā jau te minēja , "pareizie umņiki sastāstīs pilnas ausis"

[ Šo ziņu laboja AUTORS, 15 Jul 2016, 23:18:42 ]

Offline
mossad
15. Jul 2016, 23:21 #17147

Kopš: 30. Dec 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 147

Braucu ar: BMW E61 530d/F30 318d


15 Jul 2016, 23:14:43 @AUTORS rakstīja:

15 Jul 2016, 23:10:59 @mossad rakstīja:

15 Jul 2016, 22:58:50 @AUTORS rakstīja:
nu reiz 1,5 būs precīzāk
Uzliku tieši tādu pašu kā bija , Bosch !


sev paskatījos BOSCH precizi 827 tad jau vēl var stūrēt

827 nav aktīvā !


Hydro steering box-Active steering (AFS)

Šis vai tad nenozīmē aktīvās stūres reika ka ir?
Offline
AUTORS
15. Jul 2016, 23:22 #17148

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion

Man B-R pateica ka lietotu nav jēgas pat skatīties un viņa kompetenci neuzdrošinos apšaubīt. Tāpēc pasūtīju jaunu un zinu ka par šo auto mezglu jādomā vairs nebūs
Offline
ozo
15. Jul 2016, 23:22 #17149

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Kāpēv ebay tās reikas jau par 200-300eur var nopirkt, ja jauna ir ~2tk?
Offline
AUTORS
15. Jul 2016, 23:32 #17150

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion

Nu drošvien ķīnietis jau nedaudz advancētāk apguvis plastalīna mīcīšanas iemaņas un kļepī reikas
Offline
Siipols
16. Jul 2016, 10:49 #17151

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


15 Jul 2016, 14:44:59 @Murphy rakstīja:

15 Jul 2016, 14:10:11 @Letlander rakstīja:
nu ap 1.3k kopā. Tā kā navi bloku un kārbas eļlu un riepas nemaini katru gadu tad reāli ap 1k eur nost. Kas par TA/Ritošās daļā nav sūdīgi.


Nu re, jau 1,3k. Ja nav benzīns tad drīz varēsi mainīt DPF, pēc tam jau sprauslas prasīsies restaurēt, ja jau viss nojaukts pie reizes arī turbīna, tad izplūdnieks saplaisās, pēc tam demferis izjuks, tad kvēlsveces un relejs jāmaina, tad sāks apgriezieni peldēt un jāremontē mufta, pēc tam termostatus būs jāmaina, tad EGR sāks gļukot, tad bagāžnieka vadi sapūs, tad aktīvā reika nomirst, pēc tam Logic7 pastūzis, tad atkal kluči un diski jāmaina, pēc tam amīši prasās uz nomaiņu, tad vajag bamperus piekrāsot, pēc tam CCC atdod galus, parkingus jau esi iepricis vairumā un māki jau pats nomainīt, panorāmas lūka sāk gļukot, pēc 2 ziemām peldošās atkal jāmaina, tad aķis atdod galus utt

Šo sarakstu var turpināt vēl daudz un dikti - e60 ir naudas kapsēta tie kas saka ka gadu neko nav remontējuši vai nu brauc 5k km gadā vai remontē tikai tad kad vairs nevar pabraukt

Principā augšā uzskaitīto džekpotu mierīgi var noraut jau pirmo pāris mēnešu laikā pēc iegādes, it īpaši nopērkot mint edišon 535d ar likto paciņu no rumbulas ar smukām sažopētām bildītēm. Tepat topikā pāris piemēri ir bijuši


Palasoties šīs problēmas ir skaidrs ka dirsā ir ar dīzeļiem
čoma e60 ko es pie sevis servisā apkopju pedejos 4 gadus praktiski neprasa nekādus ieguldijumus. gadā noripo 20-25tk pa rīgu parsvarā ,motors Bendzins 3.0i ,pirms 1.5g uzmeta gāzi pēc mana ieteikuma,uzreiz pazuda vēlme pardot jo sāka iet uz gaisa un neteret lieki naudu.

pa šiem gadiem ir nomainitas lielās sviras ritošajā(lemforder) un mazās laikam 3g atapakaļ restauretas eksperimentam. Motoram blīves-karterim,galvas vakam 2x un eļļas filtra korpusam. ģeneratora oglīšu bloks,sveces.
parejais tīri dilstošais,bremžu kluči,loki diski,priekšejie amortizatori un pr.gabarīt baltās ķīnas gaismas entās reizes

ā,pie 240tk izjuka ūdenssūknis beidzot.

Tagad stav pardošanā jo es viņam atdzinu svaigu F10 ,bet neviens neperk jo nav nopists dīzelis kurš visiem ļoti patīk jo "ekonomē" naudu


-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
protams
16. Jul 2016, 13:46 #17152

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5649

Braucu ar: null ziiben


15 Jul 2016, 22:40:31 @AUTORS rakstīja:

15 Jul 2016, 21:55:07 @linards1000 rakstīja:
Šodien sāka mirgot zaļā lampiņa, kas ir pie lampu ieslegšana auto režijumā

Lukturu līmeņa devējs izbeidzies , atrodās pie vienas no svirām , priekšā labajā pusē...

Man ta bija, pargaja pats, paslegaa on/off active xenon.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Latvietis96
16. Jul 2016, 15:17 #17153

Kopš: 10. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1260

Braucu ar: 538d Msport/540i

Kā to var izdarīt? Vienkārši on/off lukturus vai jārokas iekš idrive?
Offline
CP17
16. Jul 2016, 15:26 #17154

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

On/off

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Mikuzz
16. Jul 2016, 18:03 #17155

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli


16 Jul 2016, 10:49:54 @Siipols rakstīja:

Palasoties šīs problēmas ir skaidrs ka dirsā ir ar dīzeļiem
čoma e60 ko es pie sevis servisā apkopju pedejos 4 gadus praktiski neprasa nekādus ieguldijumus. gadā noripo 20-25tk pa rīgu parsvarā ,motors Bendzins 3.0i ,pirms 1.5g uzmeta gāzi pēc mana ieteikuma,uzreiz pazuda vēlme pardot jo sāka iet uz gaisa un neteret lieki naudu.

pa šiem gadiem ir nomainitas lielās sviras ritošajā(lemforder) un mazās laikam 3g atapakaļ restauretas eksperimentam. Motoram blīves-karterim,galvas vakam 2x un eļļas filtra korpusam. ģeneratora oglīšu bloks,sveces.
parejais tīri dilstošais,bremžu kluči,loki diski,priekšejie amortizatori un pr.gabarīt baltās ķīnas gaismas entās reizes

ā,pie 240tk izjuka ūdenssūknis beidzot.

Tagad stav pardošanā jo es viņam atdzinu svaigu F10 ,bet neviens neperk jo nav nopists dīzelis kurš visiem ļoti patīk jo "ekonomē" naudu



Nobrauktiem dīzeļiem ir problēmas, benzīniem jau saknē mazāki nobraukumi

To neviens nepērk, jo kaku krāsas salons, krāsa nekāda, diski nekādi, un E30 pečka
Offline
BirdzniekuJanis
16. Jul 2016, 19:14 #17156

Kopš: 27. Apr 2016

No: Ainaži

Ziņojumi: 236

Braucu ar: Mēmāko Carbuy mantu

Ar benzīniem jau same problēmas.
Domā tur tās sprauslas veido no titāna un maģiskām skruvēm ?
Problēma (kā jau augstāk minēja) ar nobrauktiem eksemplāriem + kapeikpiŠ***, kas pie mums diezgan populāri: Ko vien var, to restaurējam (pho, ka 5Eur vairāk maksā jauna detaļa, galvenais iepis*T kapeiku tā konkrēti). Pērkam F01 un griežam ārā DPF'us, restautējam sprauslas, novīlējam bremžu diskus līdzenus un braucam kā biezie.... Nu WTF dāmas ? Šis atgādina laiku, kad bija man ~18 gadu un braucu vīlēt bremžu diskus audi 80'tajam
Offline
Letlander
16. Jul 2016, 19:45 #17157

Kopš: 02. Jul 2015

Ziņojumi: 443

Braucu ar: e60


16 Jul 2016, 19:14:15 @BirdzniekuJanis rakstīja:
Ar benzīniem jau same problēmas.
Domā tur tās sprauslas veido no titāna un maģiskām skruvēm ?
Problēma (kā jau augstāk minēja) ar nobrauktiem eksemplāriem + kapeikpiŠ***, kas pie mums diezgan populāri: Ko vien var, to restaurējam (pho, ka 5Eur vairāk maksā jauna detaļa, galvenais iepis*T kapeiku tā konkrēti). Pērkam F01 un griežam ārā DPF'us, restautējam sprauslas, novīlējam bremžu diskus līdzenus un braucam kā biezie.... Nu WTF dāmas ? Šis atgādina laiku, kad bija man ~18 gadu un braucu vīlēt bremžu diskus audi 80'tajam

Nevar nepiekrist. Bieži ir dzirdēts ka nauda lai auto nopirkt ir bet uzturēt negrib un remontē ar topraniem utt
Offline
bembukuss
16. Jul 2016, 22:17 #17158

Kopš: 17. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 367

Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech


16 Jul 2016, 19:45:12 @Letlander rakstīja:

16 Jul 2016, 19:14:15 @BirdzniekuJanis rakstīja:
Ar benzīniem jau same problēmas.
Domā tur tās sprauslas veido no titāna un maģiskām skruvēm ?
Problēma (kā jau augstāk minēja) ar nobrauktiem eksemplāriem + kapeikpiŠ***, kas pie mums diezgan populāri: Ko vien var, to restaurējam (pho, ka 5Eur vairāk maksā jauna detaļa, galvenais iepis*T kapeiku tā konkrēti). Pērkam F01 un griežam ārā DPF'us, restautējam sprauslas, novīlējam bremžu diskus līdzenus un braucam kā biezie.... Nu WTF dāmas ? Šis atgādina laiku, kad bija man ~18 gadu un braucu vīlēt bremžu diskus audi 80'tajam

Nevar nepiekrist. Bieži ir dzirdēts ka nauda lai auto nopirkt ir bet uzturēt negrib un remontē ar topraniem utt


+100

un tad vēl sūdzas, ka visu laiku jāremontē..

Ieliec jaunu OEM un aizmirsti..

--------------------
Eksperimentālā e60/e61 kodēšana/ programmēšana
Offline
Letlander
16. Jul 2016, 22:41 #17159

Kopš: 02. Jul 2015

Ziņojumi: 443

Braucu ar: e60

Tieš tā. Puse no mašīnas stāvokļa ir uzturēšana.
Offline
Mikuzz
16. Jul 2016, 22:41 #17160

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Galvenais ielikt led gabarītus
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo