Online

Pašreiz BMWPower skatās 233 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Ositis27
21. Jan 2014, 22:39 #17141

Kopš: 13. Feb 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 412

Braucu ar: BMW E38 730i, Kawasaki GPZ600r


21 Jan 2014, 18:42:12 AV89 rakstīja:
Kāds ir uzstādijis bi-xrenonu?
Instrukcijas nebija līdzi bixenonā pirktajam, par vienu vadu netieku gudrs kur vienot. Ir bloki un vēl viena maza kastīte no kuras iziet laikam 4 vadi, uz štekeri kur spuldze spraužas, spuldzi un drošinātāju, un no drošinātāja tālāk nezinu kur vienot - pie masas vai +?
Vads sarkans melnā gofrā..
Ar akmeņiem lūdzu nenomētāt
xrenons h4 (pa 1 spuldzei katrā pusē un savienotas kopā..

Noskaties,sapratisi.jutube

[ Šo ziņu laboja Ositis27, 21 Jan 2014, 22:41:34 ]

Offline
Ositis27
21. Jan 2014, 22:44 #17142

Kopš: 13. Feb 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 412

Braucu ar: BMW E38 730i, Kawasaki GPZ600r


21 Jan 2014, 22:21:19 Montana rakstīja:
ir ta bijis, masas motoram kartigi saskruvetas ?

Nemak vins teikt vai visu saskruveja.Rita iesot skatities.
Offline
berny757
21. Jan 2014, 22:48 #17143

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


21 Jan 2014, 20:44:31 Negantelis rakstīja:
Vai kāds ir uzlicis savam autiņam ko šādu ?

www.24v.lv/lv/auto-apsildes-sistemas


Gribētos pasaudzēt autiņu,laiku,degvielu un pakaļa lai nesalst pie ādas benķa.

Ļoti laba lieta. Bet galvenais lai vienmēr būtu perfekti atgaisota sistēma.
Pati spirāle priekš BMW maksā ap 90e. Ja pārdeg, nav patīkami mainīt.
Ja līkas rokas, neieteiktu pašam likt viņu iekš. Kad savam liku, pirms divām ziemā, gandrīz ierāvu zarā ielaižot korķi dzinēja blokā

[ Šo ziņu laboja berny757, 21 Jan 2014, 22:51:45 ]

Offline
Katwiaf
21. Jan 2014, 22:48 #17144

Kopš: 15. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 472

Braucu ar:

Kāds ir saskāries ar problēmu ka e46 pielec, paiet kādas 5 sekundes un noslāpst.
Kas varētu būt par vainu ? ir iespējams ka imobilaizers?
Offline
Katwiaf
21. Jan 2014, 22:48 #17145

Kopš: 15. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 472

Braucu ar:

Kāds ir saskāries ar problēmu ka e46 pielec, paiet kādas 5 sekundes un noslāpst.
Kas varētu būt par vainu ? ir iespējams ka imobilaizers?
Offline
Jonix
21. Jan 2014, 22:50 #17146

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


21 Jan 2014, 22:48:40 Katwiaf rakstīja:
Kāds ir saskāries ar problēmu ka e46 pielec, paiet kādas 5 sekundes un noslāpst.
Kas varētu būt par vainu ? ir iespējams ka imobilaizers?
Kāds dzinējs? Ir kādas indikācijas panelī?

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
sauluks79
21. Jan 2014, 22:51 #17147

Kopš: 23. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 9

Braucu ar: 320 D 2002

Sveiki. Mēģināšu saprotami noraksturot problēmu.Nepielec vispār, vai pielec pēc ilgas griešanas, 30min.-1h. pastāvējis 320D,110kw. PC rāda ka reilā spiediens par mazu-itkā startēšanas brīdī.Izskatās ka kļūda parādās tāpēc ka tiko pielecot ,spiediena regulātorā vai devējā, spiediens nokrītas zem itkā zemākās normas,18%. Problēma parādījās pēkšņi. Kļūdas atšifrējumā rāda kaut kādus mistiskus 8-9 grādus dzeses šķidrumam, kaut arī auto ir darba temperatūrā. VERSIJAS?
Offline
Katwiaf
21. Jan 2014, 22:55 #17148

Kopš: 15. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 472

Braucu ar:


21 Jan 2014, 22:50:55 Jonix rakstīja:

21 Jan 2014, 22:48:40 Katwiaf rakstīja:
Kāds ir saskāries ar problēmu ka e46 pielec, paiet kādas 5 sekundes un noslāpst.
Kas varētu būt par vainu ? ir iespējams ka imobilaizers?
Kāds dzinējs? Ir kādas indikācijas panelī?


328 ci 2000g. 177 tkm. noskrējiens. aizdomas ka imobilaizers, jo ja čips stāv mašīnā, vai aiz mājas stūra, tāpat pielec un noslāpst. panelī itkā viss ok, kā tam jābūt.

[ Šo ziņu laboja Katwiaf, 21 Jan 2014, 22:56:50 ]

Offline
ramyrez
22. Jan 2014, 03:24 #17149

Kopš: 11. Nov 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 428

Braucu ar: BMW 850Ci

Kur varètu nodiagnosticeet webastas neieslegsanas(nestradashanas)iemeslu un cik naudas tas apmeram maksaa?
Offline
DJSTA
22. Jan 2014, 03:33 #17150

Kopš: 15. May 2007

No: Bauska

Ziņojumi: 267

Braucu ar: prieku

Iedodiet autodatas download linku uz ejošu softu. Man win7 64 sp1
Pagaidām neviens neiet ko esmu provējis. Der arī citi softi, galvenais lai ir BMW info. Realoems neder.
Paldies
Offline
12
22. Jan 2014, 13:28 #17151

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

Padalieties ar zināšanām. ICV darbības princips. Noņēmu, baigi aizaudzis nebija, tik tas vārstiņš nekustējās kā vajag un, kad motors auksts vārstam jābūt atvērtam?
Offline
Driver
22. Jan 2014, 13:50 #17152

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


21 Jan 2014, 22:48:42 Katwiaf rakstīja:
Kāds ir saskāries ar problēmu ka e46 pielec, paiet kādas 5 sekundes un noslāpst.
Kas varētu būt par vainu ? ir iespējams ka imobilaizers?

100% nebus imobilaizers, tad negrieztu vispar.
Tik VAGinam pielec un noslapst uzreiz, ja problema ar to.

Edit: papildus liktais imo taa var darit un tas nav atkarigs no auto, bet gan imo modelja un uzstaditaja izdomas/taisnrocibas.

[ Šo ziņu laboja Driver, 22 Jan 2014, 13:52:05 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
22. Jan 2014, 13:54 #17153

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


22 Jan 2014, 13:28:12 12 rakstīja:
Padalieties ar zināšanām. ICV darbības princips. Noņēmu, baigi aizaudzis nebija, tik tas vārstiņš nekustējās kā vajag un, kad motors auksts vārstam jābūt atvērtam?

Varstinjs vadas ar PWM, bezstravas stavokli tam jabut biki vala. Bet pilnigi aukstam tapat nav teikts, ka bus obligati max valja un karstam max ciet.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
12
22. Jan 2014, 13:57 #17154

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.


22 Jan 2014, 13:54:11 Driver rakstīja:

22 Jan 2014, 13:28:12 12 rakstīja:
Padalieties ar zināšanām. ICV darbības princips. Noņēmu, baigi aizaudzis nebija, tik tas vārstiņš nekustējās kā vajag un, kad motors auksts vārstam jābūt atvērtam?

Varstinjs vadas ar PWM, bezstravas stavokli tam jabut biki vala. Bet pilnigi aukstam tapat nav teikts, ka bus obligati max valja un karstam max ciet.

danke
Offline
BMWES
22. Jan 2014, 14:01 #17155

Kopš: 24. Sep 2009

No: Staicele

Ziņojumi: 178

Braucu ar: e36 1.8 tds 98.g

jautājums par e34 m20b20 maiņu uz m50b25, kā ir ar pravodkas pārvilkšanu, esmu visu salicis, motors vietā, bet tagad kur pravodka vienojas kopā nepas tās rozetes, gribēju jautāt vai kādam nav kāda shēma pēc kuras savilkt pareizi vadus, padalieties lūdzu kāds ar info.
Offline
Driver
22. Jan 2014, 14:03 #17156

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


22 Jan 2014, 14:01:35 BMWES rakstīja:
jautājums par e34 m20b20 maiņu uz m50b25, kā ir ar pravodkas pārvilkšanu, esmu visu salicis, motors vietā, bet tagad kur pravodka vienojas kopā nepas tās rozetes, gribēju jautāt vai kādam nav kāda shēma pēc kuras savilkt pareizi vadus, padalieties lūdzu kāds ar info.

Varu salikt to, kas nesapas. Par attiecigu samaksu protams.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
1076driver
22. Jan 2014, 15:41 #17157

Kopš: 06. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 60

Braucu ar: gandrīz M3 !

Sveiki!
Varbūt kāds varētu palīdzēt un kaut ko ieteikt!?
Lieta tāda ka sākot no -10 gradiem akjis loti biezhi plinibaa izladejas,sodien ienesu majas un atveru korķus un ieraudziju ka viss iekshaa sasalis!
Sii jau nav pirmaa reize pagajusho gad bija tieshi taada pati probleema!
Tāpec vēlos iegādāties jaunu akji!
Vecajam akjim(Mersha)ir 90Ah un tadel velos iegadaties kko lidziigu!
Gribeju uzzinat ko juus vareetu ieteikt... Doma ir pirkt Auto Star 88Ah vai arii kkadu labak Varta Black Dynamic 88Ah ! Mashiina man ir e36 320! ??
Offline
Ridlihs
22. Jan 2014, 18:11 #17158

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

ar kuru varu sarunāt pacēlāju uz 2h - 4h apmēram? nedārgi :hahaha: ja kas PM lūdzu
Offline
Katwiaf
22. Jan 2014, 18:19 #17159

Kopš: 15. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 472

Braucu ar:


22 Jan 2014, 13:50:24 Driver rakstīja:

21 Jan 2014, 22:48:42 Katwiaf rakstīja:
Kāds ir saskāries ar problēmu ka e46 pielec, paiet kādas 5 sekundes un noslāpst.
Kas varētu būt par vainu ? ir iespējams ka imobilaizers?

100% nebus imobilaizers, tad negrieztu vispar.
Tik VAGinam pielec un noslapst uzreiz, ja problema ar to.

Edit: papildus liktais imo taa var darit un tas nav atkarigs no auto, bet gan imo modelja un uzstaditaja izdomas/taisnrocibas.


tas nav orginalais imo, kkads liktais, ir lielas aizdomas ka vins varētu būt savienots ar degvielas sūkni, bet tgd tik jāatrod līdz 7dienai kādu kas man viņu varētu noņemt ? kāds ?
Offline
Cherbikoff
22. Jan 2014, 18:24 #17160

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes

Cik lielam aķim jābūt iekš e39 tds? Man ir 75ah pussprāgonis vēl jau lec, bet negribētos rīt piepulcēties "tds nelec" plašajam pulkam

+ pērku pareizā izmēra aķi, par draudzīgu cenu protams. xjs_4 jau zvanīju. neceļ
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo