Autors | Ziņojums |
Latvietis96 | |
Kopš: 10. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1260
Braucu ar: 538d Msport/540i
|
15 Jul 2016, 12:25:13 @bremziite rakstīja:
katrā ziņā uz ielas ieraugot cilvēku b8 vai e60, ir skaidrs kurš ir students
Esmu 20 gadus vecs students ar e60 un varu šo apstiprināt, zinu daudzus jaunus cilvēciņus ar pajauniem BMW
Tikai parasti tur figurē senču nauda vai līzingi, a savam es sakrāju pats ar savu $ |
Offline | |
|
protams | |
Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5649
Braucu ar: null ziiben
| Murf, ka vispar nonaci tieshi lidz 1.4 tsi?
Skoda Octavia RS ari ap 30 jauna maksa...
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! |
Offline | |
|
Arturiks | |
Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9026
Braucu ar: 26 & 26 & 11
|
15 Jul 2016, 17:09:16 @Latvietis96 rakstīja:
Paziņa pirms pāris gadiem nopirka diezgan pilnu 525d pie EZ, tos pāris gadus nobraukāja bez liekām problēmām, nesen pārdeva. Bet ir arī dzirdēts, ka citiem ezauto eksemplāriem krāsa lobas nost pēc statoil moikas apmeklējuma..
Bizness paliek bizness. |
Online | |
|
pelu_junkurs | |
Kopš: 27. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2340
Braucu ar: žurx
|
15 Jul 2016, 14:04:54 @Letlander rakstīja:
Nu ok logu šķdums tam auto garšo labi Bet pārējais? Pats gadu braukāju jau ar tādu un lielākie izdevumi bijuši riepas jaunas, skate un apdrošināšana uz gadu. Ok kārbai ēļļu samainīju. piekarē pāris daļas mainītas, vairāk nekā... nobraukums ar ap 28k gadā.. varbūt vaina tajā ka man baznīcas žurkas versija? Tagad tik pie 6500 navi bloku paņēmu ..
Valmierā baigi navfigāciju vajag. Krāns vismaz garāks palika? |
Offline | |
|
Letlander | |
Kopš: 02. Jul 2015
Ziņojumi: 443
Braucu ar: e60
| Da ne jau dēļ tā mainiju Vnk citreiz sāka restartēties. [ Šo ziņu laboja Letlander, 15 Jul 2016, 20:21:26 ] |
Offline | |
|
bembukuss | |
Kopš: 17. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 367
Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech
| Par ko atkal tauta sacepusies?
Neviens tak neliek pirkt tos sūda e60/e61..
Ejiet un pērciet naļikā 2016. gada auto!!!
4 gadus nobraucu ar Audi S4 - remontēju daudz vairāk un biežāk nekā sūda e39 un e61 pa 5 gadiem..
UN?
Bijušie BMW autovadītāji grib pierunāt pāriet uz VAG.. tak ejiet jūs..
__________________
Eksperimentālā e60/e61 kodēšana/programmēšana |
Offline | |
|
Latvietis96 | |
Kopš: 10. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1260
Braucu ar: 538d Msport/540i
| Vai navigācijas disks liekas CD lasītājā? Salonā ir tikai CD ieeja, bagažniekā nekā nav, mazais ekrāns, pēc komplektācijas ir "navigation system business" |
Offline | |
|
6500 | |
Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| viss man pietiek...ir kadam kads VAG uz mainu pret BMW?
----------------- www.hgkracing.com |
Offline | |
|
|
ritvarsox | |
Kopš: 28. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2026
Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu
|
15 Jul 2016, 20:31:36 @Latvietis96 rakstīja:
Vai navigācijas disks liekas CD lasītājā? Salonā ir tikai CD ieeja, bagažniekā nekā nav, mazais ekrāns, pēc komplektācijas ir "navigation system business"
Jā "navigation system business" liekas cd lasītājā. |
Offline | |
|
ozo | |
Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
|
15 Jul 2016, 12:00:41 @shirminieks rakstīja:
15 Jul 2016, 11:10:40 @Murphy rakstīja:
3 gadīgs f10 pa 30k tāpat būs savus 150-200k km nogājis. Ap to laiku jāsāk gatavoties recro, jāsāk restaurēt sprauslas, turbīna, jāmaina DPF utt. Pa 5 gadiem nobraukšu kādus 250k km, līdz ar to visi dīzeļa 'prieki' būs 2x Nemaz nerunājot par hadenes remontiem, elektro gļukiem un citiem remontiem.
Pēc 5 gadi tam f10 būs 8 gadi un 400-450k km nobraukums. Pa cik tādu varēs atdot? Ne vairāk kā 10k un tad vēl pameklēt vajadzēs.
Līdz ar to vērtības zudums 20k ir pielīdzināms Pasātam, kurš 5 gadus vecs ar 200-250k km maksās savus 10k tāpat.
Maz ticams ka pie tāda nobraukuma f10 uzturēšana izmaksās mazāk par 2k gadā (e60 man prasīja 3-4k gadā, pie mazāka nobraukuma).
Apkopju izmaksas, apdrošināšanas, riepas, diski utt būs lētākas VAG'am + nav jāuztraucas vai no rīta spoguļi ir uz vietas, vai kāds nav apskrāpējis tavus mpakas bamperus utt
Rupji rēķinot, 5 gadu termiņā jauns pasāts ļaus ieekonomēt +/- 10k eur kurus var ieguldīt daudz prātīgāk nekā virtuālā pačotā
Tikai piemirsi piebilst, ka tam B8 kārba slēdzas negludāk un hadene ir cietāka par E39, nemaz nerunājot par skaņas izolāciju un krēslu komfortu
Elektronika nenoliedzami ir daudz modernāka, bet beigu beigās ne jau tas ir galvenais iemesls kāpēc pērk auto
Pat B7 Passat DSG kārba slēdzas labāk par F10 8nieci, par drausmīgo BMW 6nieci nemaz nerunājot. Biju patīkami pārsteigts par DSG. |
Offline | |
|
MMMax | |
Kopš: 24. Jul 2015
No: Dobele
Ziņojumi: 914
Braucu ar: 4 pa 4
|
15 Jul 2016, 21:18:48 @ozo rakstīja:
15 Jul 2016, 12:00:41 @shirminieks rakstīja:
15 Jul 2016, 11:10:40 @Murphy rakstīja:
3 gadīgs f10 pa 30k tāpat būs savus 150-200k km nogājis. Ap to laiku jāsāk gatavoties recro, jāsāk restaurēt sprauslas, turbīna, jāmaina DPF utt. Pa 5 gadiem nobraukšu kādus 250k km, līdz ar to visi dīzeļa 'prieki' būs 2x Nemaz nerunājot par hadenes remontiem, elektro gļukiem un citiem remontiem.
Pēc 5 gadi tam f10 būs 8 gadi un 400-450k km nobraukums. Pa cik tādu varēs atdot? Ne vairāk kā 10k un tad vēl pameklēt vajadzēs.
Līdz ar to vērtības zudums 20k ir pielīdzināms Pasātam, kurš 5 gadus vecs ar 200-250k km maksās savus 10k tāpat.
Maz ticams ka pie tāda nobraukuma f10 uzturēšana izmaksās mazāk par 2k gadā (e60 man prasīja 3-4k gadā, pie mazāka nobraukuma).
Apkopju izmaksas, apdrošināšanas, riepas, diski utt būs lētākas VAG'am + nav jāuztraucas vai no rīta spoguļi ir uz vietas, vai kāds nav apskrāpējis tavus mpakas bamperus utt
Rupji rēķinot, 5 gadu termiņā jauns pasāts ļaus ieekonomēt +/- 10k eur kurus var ieguldīt daudz prātīgāk nekā virtuālā pačotā
Tikai piemirsi piebilst, ka tam B8 kārba slēdzas negludāk un hadene ir cietāka par E39, nemaz nerunājot par skaņas izolāciju un krēslu komfortu
Elektronika nenoliedzami ir daudz modernāka, bet beigu beigās ne jau tas ir galvenais iemesls kāpēc pērk auto
Pat B7 Passat DSG kārba slēdzas labāk par F10 8nieci, par drausmīgo BMW 6nieci nemaz nerunājot. Biju patīkami pārsteigts par DSG.
+++ ozo par DSG! |
Offline | |
|
linards1000 | |
Kopš: 02. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 607
Braucu ar: plikām riepām
| Šodien sāka mirgot zaļā lampiņa, kas ir pie lampu ieslegšana auto režijumā |
Offline | |
|
Murphy | |
Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
|
15 Jul 2016, 20:40:58 @6500 rakstīja:
viss man pietiek...ir kadam kads VAG uz mainu pret BMW?
Mainu pret savu |
Offline | |
|
Murphy | |
Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
|
15 Jul 2016, 19:14:46 @protams rakstīja:
Murf, ka vispar nonaci tieshi lidz 1.4 tsi?
Skoda Octavia RS ari ap 30 jauna maksa...
Lētākā bāzīte, vairāk naudas ekstrām
Zināju ka negribu dīzeli, tas jau startā maksā 4,5k dārgāk, 1.8TSI likās pārāk ēdelīgs. Pabraucu ar abiem, sapratu ka pietiek ar 1.4TSI.
Oktāvijā vietas mazāk + mazāk iespēju sakomplektēt + apdares kvalitāte sūdīgāka + mazas atlaides |
Offline | |
|
AUTORS | |
Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
| Varu piebērt sālīti vel e60 virzienā ...
Tieši šodien savam max pilnajam nācās nomainīt aktīvo stūres reiku
Nevins viņas neremontē un lietotās visas ir ar luftēm untt... , nācās vien likt pilnīgi jaunu ... , domāju ka nojaušat uz kādu ciparu ielidoju
Bet nu po ... tagad jau viss ir labi , bmw ar stūri bez luftes , exkluzīvs exemplārs man tagad
Vel tik jāaizdzen pie B-R piekodēt , jo šobrīd auto domā ka viņā ir kāds svešķermenis un panelī deg jaungada eglīte [ Šo ziņu laboja AUTORS, 15 Jul 2016, 22:45:04 ] |
Offline | |
|
AUTORS | |
Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
15 Jul 2016, 21:55:07 @linards1000 rakstīja:
Šodien sāka mirgot zaļā lampiņa, kas ir pie lampu ieslegšana auto režijumā
Lukturu līmeņa devējs izbeidzies , atrodās pie vienas no svirām , priekšā labajā pusē... |
Offline | |
|
|
stanley | |
Kopš: 08. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4371
Braucu ar:
|
15 Jul 2016, 22:37:23 @AUTORS rakstīja:
Varu piebērt sālīti vel e60 virzienā ...
Tieši šodien savam max pilnajam nācās nomainīt aktīvo stūres reiku
Nevins viņas neremontē un lietotās visas ir ar luftēm untt... , nācās vien likt pilnīgi jaunu ... , domāju ka nojaušat uz kādu ciparu ielidoju
Bet nu po ... tagad jau viss ir labi , bmw ar stūri bez luftes , exkluzīvs exemplārs man tagad
Mesta znatj nado, gandris viss jau remontejas. Lci problemu atrast labu nav, vecajam 2003-04 gadam jauna rejka 1600, provodka 400, vadibas bloks 500, szl bloks 300, savirze un pizdezh ar visadiem umnikiem dazados servisos un daudz iztereto laiku))) (c) |
Offline | |
|
stanley | |
Kopš: 08. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4371
Braucu ar:
|
15 Jul 2016, 21:18:48 @ozo rakstīja:
15 Jul 2016, 12:00:41 @shirminieks rakstīja:
15 Jul 2016, 11:10:40 @Murphy rakstīja:
3 gadīgs f10 pa 30k tāpat būs savus 150-200k km nogājis. Ap to laiku jāsāk gatavoties recro, jāsāk restaurēt sprauslas, turbīna, jāmaina DPF utt. Pa 5 gadiem nobraukšu kādus 250k km, līdz ar to visi dīzeļa 'prieki' būs 2x Nemaz nerunājot par hadenes remontiem, elektro gļukiem un citiem remontiem.
Pēc 5 gadi tam f10 būs 8 gadi un 400-450k km nobraukums. Pa cik tādu varēs atdot? Ne vairāk kā 10k un tad vēl pameklēt vajadzēs.
Līdz ar to vērtības zudums 20k ir pielīdzināms Pasātam, kurš 5 gadus vecs ar 200-250k km maksās savus 10k tāpat.
Maz ticams ka pie tāda nobraukuma f10 uzturēšana izmaksās mazāk par 2k gadā (e60 man prasīja 3-4k gadā, pie mazāka nobraukuma).
Apkopju izmaksas, apdrošināšanas, riepas, diski utt būs lētākas VAG'am + nav jāuztraucas vai no rīta spoguļi ir uz vietas, vai kāds nav apskrāpējis tavus mpakas bamperus utt
Rupji rēķinot, 5 gadu termiņā jauns pasāts ļaus ieekonomēt +/- 10k eur kurus var ieguldīt daudz prātīgāk nekā virtuālā pačotā
Tikai piemirsi piebilst, ka tam B8 kārba slēdzas negludāk un hadene ir cietāka par E39, nemaz nerunājot par skaņas izolāciju un krēslu komfortu
Elektronika nenoliedzami ir daudz modernāka, bet beigu beigās ne jau tas ir galvenais iemesls kāpēc pērk auto
Pat B7 Passat DSG kārba slēdzas labāk par F10 8nieci, par drausmīgo BMW 6nieci nemaz nerunājot. Biju patīkami pārsteigts par DSG.
Labak par bmw 8tniece? Kas nozime labak, atrak tu doma? Tik un ta ne nadeznaja karba |
Offline | |
|
AUTORS | |
Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
15 Jul 2016, 22:44:03 @stanley rakstīja:
15 Jul 2016, 22:37:23 @AUTORS rakstīja:
Varu piebērt sālīti vel e60 virzienā ...
Tieši šodien savam max pilnajam nācās nomainīt aktīvo stūres reiku
Nevins viņas neremontē un lietotās visas ir ar luftēm untt... , nācās vien likt pilnīgi jaunu ... , domāju ka nojaušat uz kādu ciparu ielidoju
Bet nu po ... tagad jau viss ir labi , bmw ar stūri bez luftes , exkluzīvs exemplārs man tagad
Mesta znatj nado, gandris viss jau remontejas. Lci problemu atrast labu nav, vecajam 2003-04 gadam jauna rejka 1600, provodka 400, vadibas bloks 500, szl bloks 300, savirze un pizdezh ar visadiem umnikiem dazados servisos un daudz iztereto laiku))) (c)
Man LCI un dabūju jaunu par nedaudz labāku ciparu kā minēji |
Offline | |
|
mossad | |
Kopš: 30. Dec 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 147
Braucu ar: BMW E61 530d/F30 318d
|
15 Jul 2016, 22:37:23 @AUTORS rakstīja:
Varu piebērt sālīti vel e60 virzienā ...
Tieši šodien savam max pilnajam nācās nomainīt aktīvo stūres reiku
Nevins viņas neremontē un lietotās visas ir ar luftēm untt... , nācās vien likt pilnīgi jaunu ... , domāju ka nojaušat uz kādu ciparu ielidoju
Bet nu po ... tagad jau viss ir labi , bmw ar stūri bez luftes , exkluzīvs exemplārs man tagad
Vel tik jāaizdzen pie B-R piekodēt , jo šobrīd auto domā ka viņā ir kāds svešķermenis un panelī deg jaungada eglīte
pāri 800 jau velk OEM x3 |
Offline | |
|