Online

Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
Latvietis96
15. Jul 2016, 17:24 #17121

Kopš: 10. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1260

Braucu ar: 538d Msport/540i


15 Jul 2016, 12:25:13 @bremziite rakstīja:
katrā ziņā uz ielas ieraugot cilvēku b8 vai e60, ir skaidrs kurš ir students

Esmu 20 gadus vecs students ar e60 un varu šo apstiprināt, zinu daudzus jaunus cilvēciņus ar pajauniem BMW
Tikai parasti tur figurē senču nauda vai līzingi, a savam es sakrāju pats ar savu $
Offline
protams
15. Jul 2016, 19:14 #17122

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5649

Braucu ar: null ziiben

Murf, ka vispar nonaci tieshi lidz 1.4 tsi?
Skoda Octavia RS ari ap 30 jauna maksa...

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Arturiks
15. Jul 2016, 20:01 #17123

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11


15 Jul 2016, 17:09:16 @Latvietis96 rakstīja:
Paziņa pirms pāris gadiem nopirka diezgan pilnu 525d pie EZ, tos pāris gadus nobraukāja bez liekām problēmām, nesen pārdeva. Bet ir arī dzirdēts, ka citiem ezauto eksemplāriem krāsa lobas nost pēc statoil moikas apmeklējuma..

Bizness paliek bizness.
Online
pelu_junkurs
15. Jul 2016, 20:19 #17124

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2340

Braucu ar: žurx


15 Jul 2016, 14:04:54 @Letlander rakstīja:
Nu ok logu šķdums tam auto garšo labi Bet pārējais? Pats gadu braukāju jau ar tādu un lielākie izdevumi bijuši riepas jaunas, skate un apdrošināšana uz gadu. Ok kārbai ēļļu samainīju. piekarē pāris daļas mainītas, vairāk nekā... nobraukums ar ap 28k gadā.. varbūt vaina tajā ka man baznīcas žurkas versija? Tagad tik pie 6500 navi bloku paņēmu ..


Valmierā baigi navfigāciju vajag. Krāns vismaz garāks palika?
Offline
Letlander
15. Jul 2016, 20:20 #17125

Kopš: 02. Jul 2015

Ziņojumi: 443

Braucu ar: e60

Da ne jau dēļ tā mainiju Vnk citreiz sāka restartēties.

[ Šo ziņu laboja Letlander, 15 Jul 2016, 20:21:26 ]

Offline
bembukuss
15. Jul 2016, 20:28 #17126

Kopš: 17. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 367

Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech

Par ko atkal tauta sacepusies?

Neviens tak neliek pirkt tos sūda e60/e61..

Ejiet un pērciet naļikā 2016. gada auto!!!

4 gadus nobraucu ar Audi S4 - remontēju daudz vairāk un biežāk nekā sūda e39 un e61 pa 5 gadiem..

UN?

Bijušie BMW autovadītāji grib pierunāt pāriet uz VAG.. tak ejiet jūs..

__________________
Eksperimentālā e60/e61 kodēšana/programmēšana
Offline
Latvietis96
15. Jul 2016, 20:31 #17127

Kopš: 10. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1260

Braucu ar: 538d Msport/540i

Vai navigācijas disks liekas CD lasītājā? Salonā ir tikai CD ieeja, bagažniekā nekā nav, mazais ekrāns, pēc komplektācijas ir "navigation system business"
Offline
6500
15. Jul 2016, 20:40 #17128

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

viss man pietiek...ir kadam kads VAG uz mainu pret BMW?

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
ritvarsox
15. Jul 2016, 20:45 #17129

Kopš: 28. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2026

Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu


15 Jul 2016, 20:31:36 @Latvietis96 rakstīja:
Vai navigācijas disks liekas CD lasītājā? Salonā ir tikai CD ieeja, bagažniekā nekā nav, mazais ekrāns, pēc komplektācijas ir "navigation system business"

Jā "navigation system business" liekas cd lasītājā.
Offline
ozo
15. Jul 2016, 21:18 #17130

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar


15 Jul 2016, 12:00:41 @shirminieks rakstīja:

15 Jul 2016, 11:10:40 @Murphy rakstīja:
3 gadīgs f10 pa 30k tāpat būs savus 150-200k km nogājis. Ap to laiku jāsāk gatavoties recro, jāsāk restaurēt sprauslas, turbīna, jāmaina DPF utt. Pa 5 gadiem nobraukšu kādus 250k km, līdz ar to visi dīzeļa 'prieki' būs 2x Nemaz nerunājot par hadenes remontiem, elektro gļukiem un citiem remontiem.

Pēc 5 gadi tam f10 būs 8 gadi un 400-450k km nobraukums. Pa cik tādu varēs atdot? Ne vairāk kā 10k un tad vēl pameklēt vajadzēs.

Līdz ar to vērtības zudums 20k ir pielīdzināms Pasātam, kurš 5 gadus vecs ar 200-250k km maksās savus 10k tāpat.
Maz ticams ka pie tāda nobraukuma f10 uzturēšana izmaksās mazāk par 2k gadā (e60 man prasīja 3-4k gadā, pie mazāka nobraukuma).

Apkopju izmaksas, apdrošināšanas, riepas, diski utt būs lētākas VAG'am + nav jāuztraucas vai no rīta spoguļi ir uz vietas, vai kāds nav apskrāpējis tavus mpakas bamperus utt

Rupji rēķinot, 5 gadu termiņā jauns pasāts ļaus ieekonomēt +/- 10k eur kurus var ieguldīt daudz prātīgāk nekā virtuālā pačotā


Tikai piemirsi piebilst, ka tam B8 kārba slēdzas negludāk un hadene ir cietāka par E39, nemaz nerunājot par skaņas izolāciju un krēslu komfortu

Elektronika nenoliedzami ir daudz modernāka, bet beigu beigās ne jau tas ir galvenais iemesls kāpēc pērk auto


Pat B7 Passat DSG kārba slēdzas labāk par F10 8nieci, par drausmīgo BMW 6nieci nemaz nerunājot. Biju patīkami pārsteigts par DSG.
Offline
MMMax
15. Jul 2016, 21:22 #17131

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 4 pa 4


15 Jul 2016, 21:18:48 @ozo rakstīja:

15 Jul 2016, 12:00:41 @shirminieks rakstīja:

15 Jul 2016, 11:10:40 @Murphy rakstīja:
3 gadīgs f10 pa 30k tāpat būs savus 150-200k km nogājis. Ap to laiku jāsāk gatavoties recro, jāsāk restaurēt sprauslas, turbīna, jāmaina DPF utt. Pa 5 gadiem nobraukšu kādus 250k km, līdz ar to visi dīzeļa 'prieki' būs 2x Nemaz nerunājot par hadenes remontiem, elektro gļukiem un citiem remontiem.

Pēc 5 gadi tam f10 būs 8 gadi un 400-450k km nobraukums. Pa cik tādu varēs atdot? Ne vairāk kā 10k un tad vēl pameklēt vajadzēs.

Līdz ar to vērtības zudums 20k ir pielīdzināms Pasātam, kurš 5 gadus vecs ar 200-250k km maksās savus 10k tāpat.
Maz ticams ka pie tāda nobraukuma f10 uzturēšana izmaksās mazāk par 2k gadā (e60 man prasīja 3-4k gadā, pie mazāka nobraukuma).

Apkopju izmaksas, apdrošināšanas, riepas, diski utt būs lētākas VAG'am + nav jāuztraucas vai no rīta spoguļi ir uz vietas, vai kāds nav apskrāpējis tavus mpakas bamperus utt

Rupji rēķinot, 5 gadu termiņā jauns pasāts ļaus ieekonomēt +/- 10k eur kurus var ieguldīt daudz prātīgāk nekā virtuālā pačotā


Tikai piemirsi piebilst, ka tam B8 kārba slēdzas negludāk un hadene ir cietāka par E39, nemaz nerunājot par skaņas izolāciju un krēslu komfortu

Elektronika nenoliedzami ir daudz modernāka, bet beigu beigās ne jau tas ir galvenais iemesls kāpēc pērk auto


Pat B7 Passat DSG kārba slēdzas labāk par F10 8nieci, par drausmīgo BMW 6nieci nemaz nerunājot. Biju patīkami pārsteigts par DSG.


+++ ozo par DSG!
Offline
linards1000
15. Jul 2016, 21:55 #17132

Kopš: 02. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 607

Braucu ar: plikām riepām

Šodien sāka mirgot zaļā lampiņa, kas ir pie lampu ieslegšana auto režijumā
Offline
Murphy
15. Jul 2016, 22:23 #17133

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport


15 Jul 2016, 20:40:58 @6500 rakstīja:
viss man pietiek...ir kadam kads VAG uz mainu pret BMW?


Mainu pret savu
Offline
Murphy
15. Jul 2016, 22:27 #17134

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport


15 Jul 2016, 19:14:46 @protams rakstīja:
Murf, ka vispar nonaci tieshi lidz 1.4 tsi?
Skoda Octavia RS ari ap 30 jauna maksa...


Lētākā bāzīte, vairāk naudas ekstrām

Zināju ka negribu dīzeli, tas jau startā maksā 4,5k dārgāk, 1.8TSI likās pārāk ēdelīgs. Pabraucu ar abiem, sapratu ka pietiek ar 1.4TSI.

Oktāvijā vietas mazāk + mazāk iespēju sakomplektēt + apdares kvalitāte sūdīgāka + mazas atlaides
Offline
AUTORS
15. Jul 2016, 22:37 #17135

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion

Varu piebērt sālīti vel e60 virzienā ...
Tieši šodien savam max pilnajam nācās nomainīt aktīvo stūres reiku
Nevins viņas neremontē un lietotās visas ir ar luftēm untt... , nācās vien likt pilnīgi jaunu ... , domāju ka nojaušat uz kādu ciparu ielidoju
Bet nu po ... tagad jau viss ir labi , bmw ar stūri bez luftes , exkluzīvs exemplārs man tagad
Vel tik jāaizdzen pie B-R piekodēt , jo šobrīd auto domā ka viņā ir kāds svešķermenis un panelī deg jaungada eglīte

[ Šo ziņu laboja AUTORS, 15 Jul 2016, 22:45:04 ]

Offline
AUTORS
15. Jul 2016, 22:40 #17136

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


15 Jul 2016, 21:55:07 @linards1000 rakstīja:
Šodien sāka mirgot zaļā lampiņa, kas ir pie lampu ieslegšana auto režijumā

Lukturu līmeņa devējs izbeidzies , atrodās pie vienas no svirām , priekšā labajā pusē...
Offline
stanley
15. Jul 2016, 22:44 #17137

Kopš: 08. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4371

Braucu ar:


15 Jul 2016, 22:37:23 @AUTORS rakstīja:
Varu piebērt sālīti vel e60 virzienā ...
Tieši šodien savam max pilnajam nācās nomainīt aktīvo stūres reiku
Nevins viņas neremontē un lietotās visas ir ar luftēm untt... , nācās vien likt pilnīgi jaunu ... , domāju ka nojaušat uz kādu ciparu ielidoju
Bet nu po ... tagad jau viss ir labi , bmw ar stūri bez luftes , exkluzīvs exemplārs man tagad


Mesta znatj nado, gandris viss jau remontejas. Lci problemu atrast labu nav, vecajam 2003-04 gadam jauna rejka 1600, provodka 400, vadibas bloks 500, szl bloks 300, savirze un pizdezh ar visadiem umnikiem dazados servisos un daudz iztereto laiku))) (c)
Offline
stanley
15. Jul 2016, 22:46 #17138

Kopš: 08. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4371

Braucu ar:


15 Jul 2016, 21:18:48 @ozo rakstīja:

15 Jul 2016, 12:00:41 @shirminieks rakstīja:

15 Jul 2016, 11:10:40 @Murphy rakstīja:
3 gadīgs f10 pa 30k tāpat būs savus 150-200k km nogājis. Ap to laiku jāsāk gatavoties recro, jāsāk restaurēt sprauslas, turbīna, jāmaina DPF utt. Pa 5 gadiem nobraukšu kādus 250k km, līdz ar to visi dīzeļa 'prieki' būs 2x Nemaz nerunājot par hadenes remontiem, elektro gļukiem un citiem remontiem.

Pēc 5 gadi tam f10 būs 8 gadi un 400-450k km nobraukums. Pa cik tādu varēs atdot? Ne vairāk kā 10k un tad vēl pameklēt vajadzēs.

Līdz ar to vērtības zudums 20k ir pielīdzināms Pasātam, kurš 5 gadus vecs ar 200-250k km maksās savus 10k tāpat.
Maz ticams ka pie tāda nobraukuma f10 uzturēšana izmaksās mazāk par 2k gadā (e60 man prasīja 3-4k gadā, pie mazāka nobraukuma).

Apkopju izmaksas, apdrošināšanas, riepas, diski utt būs lētākas VAG'am + nav jāuztraucas vai no rīta spoguļi ir uz vietas, vai kāds nav apskrāpējis tavus mpakas bamperus utt

Rupji rēķinot, 5 gadu termiņā jauns pasāts ļaus ieekonomēt +/- 10k eur kurus var ieguldīt daudz prātīgāk nekā virtuālā pačotā


Tikai piemirsi piebilst, ka tam B8 kārba slēdzas negludāk un hadene ir cietāka par E39, nemaz nerunājot par skaņas izolāciju un krēslu komfortu

Elektronika nenoliedzami ir daudz modernāka, bet beigu beigās ne jau tas ir galvenais iemesls kāpēc pērk auto


Pat B7 Passat DSG kārba slēdzas labāk par F10 8nieci, par drausmīgo BMW 6nieci nemaz nerunājot. Biju patīkami pārsteigts par DSG.


Labak par bmw 8tniece? Kas nozime labak, atrak tu doma? Tik un ta ne nadeznaja karba
Offline
AUTORS
15. Jul 2016, 22:47 #17139

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


15 Jul 2016, 22:44:03 @stanley rakstīja:

15 Jul 2016, 22:37:23 @AUTORS rakstīja:
Varu piebērt sālīti vel e60 virzienā ...
Tieši šodien savam max pilnajam nācās nomainīt aktīvo stūres reiku
Nevins viņas neremontē un lietotās visas ir ar luftēm untt... , nācās vien likt pilnīgi jaunu ... , domāju ka nojaušat uz kādu ciparu ielidoju
Bet nu po ... tagad jau viss ir labi , bmw ar stūri bez luftes , exkluzīvs exemplārs man tagad


Mesta znatj nado, gandris viss jau remontejas. Lci problemu atrast labu nav, vecajam 2003-04 gadam jauna rejka 1600, provodka 400, vadibas bloks 500, szl bloks 300, savirze un pizdezh ar visadiem umnikiem dazados servisos un daudz iztereto laiku))) (c)

Man LCI un dabūju jaunu par nedaudz labāku ciparu kā minēji
Offline
mossad
15. Jul 2016, 22:55 #17140

Kopš: 30. Dec 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 147

Braucu ar: BMW E61 530d/F30 318d


15 Jul 2016, 22:37:23 @AUTORS rakstīja:
Varu piebērt sālīti vel e60 virzienā ...
Tieši šodien savam max pilnajam nācās nomainīt aktīvo stūres reiku
Nevins viņas neremontē un lietotās visas ir ar luftēm untt... , nācās vien likt pilnīgi jaunu ... , domāju ka nojaušat uz kādu ciparu ielidoju
Bet nu po ... tagad jau viss ir labi , bmw ar stūri bez luftes , exkluzīvs exemplārs man tagad
Vel tik jāaizdzen pie B-R piekodēt , jo šobrīd auto domā ka viņā ir kāds svešķermenis un panelī deg jaungada eglīte


pāri 800 jau velk OEM x3
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo