Autors | Ziņojums |
Letlander | |
Kopš: 02. Jul 2015
Ziņojumi: 443
Braucu ar: e60
| Jūs maz izlasījāt ko cilvis rakstīja? Viņš paņēmis pendzīnu Līdz DPF problēmas viņam neinteresē. Jo vismaz cik zinu bendzīna dzinējiem tādi nav Un korekti būtu salīdzināt tad f10 bendzīnu ar pastētes bendzīnu [ Šo ziņu laboja Letlander, 15 Jul 2016, 13:45:29 ] |
Offline | |
|
BirdzniekuJanis | |
Kopš: 27. Apr 2016
No: Ainaži
Ziņojumi: 236
Braucu ar: Mēmāko Carbuy mantu
| OK, atvainojos
Passat's win |
Offline | |
|
sn | |
Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879723
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
|
15 Jul 2016, 11:54:30 @Letlander rakstīja:
B8 pastēte smuka, bet vīri nesaprotu kur jums tie e60 tādu naudu ēd.
nu bremžu šķidruma maiņa pie B_R 20Eur, logu šķidrums ar daudz aizies, ja nav izrauts drošinātājs lukturu apmīzējiem. sarakstu var tikai turpināt...
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! |
Offline | |
|
proTEST | |
Kopš: 23. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2550
Braucu ar: 9 x 99
| 2014. gada F10 528i
Par garantiju mainīti priekšā 2 ričagi un reduktora saļņiks.
Vēl ir nomainīta šofera beņķim sežamvietas daļa, kā arī priekšējām durvīm gan iekšējās, gan ārējās gumijas.
Īpāšnieks piekasīgs. Reāli ne tās gumijas, ne to beņķim sēžamvietu varēja nemainīt.
Nobraukums dotajā brīdī ir ap 70k km. Reālais vidējais patēriņš ir ap 7L. Automātiskā 8-pakāpju kārba.
Pie nākošās apkopes būs jāmaina bremžu diski un kluči. Laikam gan priekšā, gan aizmugurē.
Pa lielam tas arī viss. Vairāk nav nekas ticis darīts. |
Offline | |
|
Letlander | |
Kopš: 02. Jul 2015
Ziņojumi: 443
Braucu ar: e60
| Nu ok logu šķdums tam auto garšo labi Bet pārējais? Pats gadu braukāju jau ar tādu un lielākie izdevumi bijuši riepas jaunas, skate un apdrošināšana uz gadu. Ok kārbai ēļļu samainīju. piekarē pāris daļas mainītas, vairāk nekā... nobraukums ar ap 28k gadā.. varbūt vaina tajā ka man baznīcas žurkas versija? Tagad tik pie 6500 navi bloku paņēmu .. |
Offline | |
|
bremziite | |
Kopš: 29. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 203
Braucu ar:
| nu tad paskaiti, cik ta kārbas eļļas maiņa maksāja, cik navi bloks, cik piekare, un tu tikai gadu braukā |
Offline | |
|
Letlander | |
Kopš: 02. Jul 2015
Ziņojumi: 443
Braucu ar: e60
| nu ap 1.3k kopā. Tā kā navi bloku un kārbas eļlu un riepas nemaini katru gadu tad reāli ap 1k eur nost. Kas par TA/Ritošās daļā nav sūdīgi. |
Offline | |
|
sn | |
Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879723
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| nedomāju, ka starp pliku un pilnu e60 ir baigā starpība. nu aktīvā stūre, aktīvais kruīzs, elektriskais bagažnieks var nopisties, bet tā jau vienāda matora/nobraukuma e60 nevajdzētu būt papildus izmaksām tikai tāpēc, ka auto ir ar komforta salonu, mūziku un dažām citām ekstrām.
pie 300K-400K pakām ieguldīt vajadzēs vienādi.
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! |
Offline | |
|
|
R_BERGS | |
Kopš: 15. Nov 2007
Ziņojumi: 16504
Braucu ar:
|
15 Jul 2016, 14:10:11 @Letlander rakstīja:
nu ap 1.3k kopā. Tā kā navi bloku un kārbas eļlu un riepas nemaini katru gadu tad reāli ap 1k eur nost. Kas par TA/Ritošās daļā nav sūdīgi.
riepas un navi bloku (cik saprotu tad plikā komplektācija) nav jāreiķina iekša remonta izmaksās tā pat arī logu šķidrumu un smaržekli salona
kas, jūs galīgi glupi esat?
moš vēl beņu iereiķināt remontos?[ Šo ziņu laboja HeyTolsty, 15 Jul 2016, 14:31:08 ]
-----------------
Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
|
Offline | |
|
Murphy | |
Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
|
15 Jul 2016, 14:10:11 @Letlander rakstīja:
nu ap 1.3k kopā. Tā kā navi bloku un kārbas eļlu un riepas nemaini katru gadu tad reāli ap 1k eur nost. Kas par TA/Ritošās daļā nav sūdīgi.
Nu re, jau 1,3k. Ja nav benzīns tad drīz varēsi mainīt DPF, pēc tam jau sprauslas prasīsies restaurēt, ja jau viss nojaukts pie reizes arī turbīna, tad izplūdnieks saplaisās, pēc tam demferis izjuks, tad kvēlsveces un relejs jāmaina, tad sāks apgriezieni peldēt un jāremontē mufta, pēc tam termostatus būs jāmaina, tad EGR sāks gļukot, tad bagāžnieka vadi sapūs, tad aktīvā reika nomirst, pēc tam Logic7 pastūzis, tad atkal kluči un diski jāmaina, pēc tam amīši prasās uz nomaiņu, tad vajag bamperus piekrāsot, pēc tam CCC atdod galus, parkingus jau esi iepricis vairumā un māki jau pats nomainīt, panorāmas lūka sāk gļukot, pēc 2 ziemām peldošās atkal jāmaina, tad aķis atdod galus utt
Šo sarakstu var turpināt vēl daudz un dikti - e60 ir naudas kapsēta tie kas saka ka gadu neko nav remontējuši vai nu brauc 5k km gadā vai remontē tikai tad kad vairs nevar pabraukt
Principā augšā uzskaitīto džekpotu mierīgi var noraut jau pirmo pāris mēnešu laikā pēc iegādes, it īpaši nopērkot mint edišon 535d ar likto paciņu no rumbulas ar smukām sažopētām bildītēm. Tepat topikā pāris piemēri ir bijuši |
Offline | |
|
Letlander | |
Kopš: 02. Jul 2015
Ziņojumi: 443
Braucu ar: e60
| Nu jā var ielidot pamatīgi, bet viss atkarīgs kā pats uzturi auto Var jāt līdz pēdējam un tad mainīt visu. Tomēr daļu var arī laicīgi novērst.
P.s man paveicies ka nav DPF un kolektors pa garantu mainīts |
Offline | |
|
R_BERGS | |
Kopš: 15. Nov 2007
Ziņojumi: 16504
Braucu ar:
| Pilnībā jums piekrītu, dīzeļi sūkāā
-----------------
Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
|
Offline | |
|
kkas | |
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: Alfu
|
15 Jul 2016, 14:44:59 @Murphy rakstīja:
15 Jul 2016, 14:10:11 @Letlander rakstīja:
nu ap 1.3k kopā. Tā kā navi bloku un kārbas eļlu un riepas nemaini katru gadu tad reāli ap 1k eur nost. Kas par TA/Ritošās daļā nav sūdīgi.
Nu re, jau 1,3k. Ja nav benzīns tad drīz varēsi mainīt DPF, pēc tam jau sprauslas prasīsies restaurēt, ja jau viss nojaukts pie reizes arī turbīna, tad izplūdnieks saplaisās, pēc tam demferis izjuks, tad kvēlsveces un relejs jāmaina, tad sāks apgriezieni peldēt un jāremontē mufta, pēc tam termostatus būs jāmaina, tad EGR sāks gļukot, tad bagāžnieka vadi sapūs, tad aktīvā reika nomirst, pēc tam Logic7 pastūzis, tad atkal kluči un diski jāmaina, pēc tam amīši prasās uz nomaiņu, tad vajag bamperus piekrāsot, pēc tam CCC atdod galus, parkingus jau esi iepricis vairumā un māki jau pats nomainīt, panorāmas lūka sāk gļukot, pēc 2 ziemām peldošās atkal jāmaina, tad aķis atdod galus utt
šito vajag ierāmēt. 100% atteicas uz jebkuru tikpat vecu un līdzīgas klases auto.
|
Offline | |
|
CP17 | |
Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Ja nav noslēpums murphy, kur tu pirki to e60?
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! |
Offline | |
|
abyss | |
Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8249
Braucu ar: e39 523
|
15 Jul 2016, 16:07:43 @CP17 rakstīja:
Ja nav noslēpums murphy, kur tu pirki to e60?
B_R |
Offline | |
|
Bosnija | |
Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 13585
Braucu ar:
|
15 Jul 2016, 15:57:37 @kkas rakstīja:
15 Jul 2016, 14:44:59 @Murphy rakstīja:
15 Jul 2016, 14:10:11 @Letlander rakstīja:
nu ap 1.3k kopā. Tā kā navi bloku un kārbas eļlu un riepas nemaini katru gadu tad reāli ap 1k eur nost. Kas par TA/Ritošās daļā nav sūdīgi.
Nu re, jau 1,3k. Ja nav benzīns tad drīz varēsi mainīt DPF, pēc tam jau sprauslas prasīsies restaurēt, ja jau viss nojaukts pie reizes arī turbīna, tad izplūdnieks saplaisās, pēc tam demferis izjuks, tad kvēlsveces un relejs jāmaina, tad sāks apgriezieni peldēt un jāremontē mufta, pēc tam termostatus būs jāmaina, tad EGR sāks gļukot, tad bagāžnieka vadi sapūs, tad aktīvā reika nomirst, pēc tam Logic7 pastūzis, tad atkal kluči un diski jāmaina, pēc tam amīši prasās uz nomaiņu, tad vajag bamperus piekrāsot, pēc tam CCC atdod galus, parkingus jau esi iepricis vairumā un māki jau pats nomainīt, panorāmas lūka sāk gļukot, pēc 2 ziemām peldošās atkal jāmaina, tad aķis atdod galus utt
šito vajag ierāmēt. 100% atteicas uz jebkuru tikpat vecu un līdzīgas klases auto.
viss uzskaitītais joprojām attiecās uz sūda e60 nu nemānīsim sevi, pasāts ir pasāts un po gads, komplektācija utt. |
Offline | |
|
|
Dzerve | |
Kopš: 29. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 177
Braucu ar: 328,535D
| Sveiki!Gribēju zināt kas varētu būt pa problēmu ka parādijušies ik pa laikam diezgan lieli dūmi ka iedod tā vairāk iekšā?!Agrāk tā nebija Diagnostikā uzmeta kļūdu pa EGR...tas varētu būt pie vainas?!
Auto e60 3.0D |
Offline | |
|
CP17 | |
Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
15 Jul 2016, 16:20:10 @Dzerve rakstīja:
Sveiki!Gribēju zināt kas varētu būt pa problēmu ka parādijušies ik pa laikam diezgan lieli dūmi ka iedod tā vairāk iekšā?!Agrāk tā nebija Diagnostikā uzmeta kļūdu pa EGR...tas varētu būt pie vainas?!
Auto e60 3.0D
Sprauslas, gredzeni, turbīna, aizpists recirkulācijas filtrs, izkritis DPF pa lielam jebkas, serviss ir tava atbilde
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! |
Offline | |
|
Murphy | |
Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
|
15 Jul 2016, 16:07:43 @CP17 rakstīja:
Ja nav noslēpums murphy, kur tu pirki to e60?
EZ auto garantē
Pie kam tas bija dzīvākais no 3 vai 4 kas viņiem stāvēja, ar pierādāmiem 200k km
Pirmais pusgads vēl bija ok, bet tad sākās |
Offline | |
|
Latvietis96 | |
Kopš: 10. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1260
Braucu ar: 538d Msport/540i
| Paziņa pirms pāris gadiem nopirka diezgan pilnu 525d pie EZ, tos pāris gadus nobraukāja bez liekām problēmām, nesen pārdeva. Bet ir arī dzirdēts, ka citiem ezauto eksemplāriem krāsa lobas nost pēc statoil moikas apmeklējuma.. |
Offline | |
|