Online

Pašreiz BMWPower skatās 231 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
Letlander
15. Jul 2016, 13:42 #17101

Kopš: 02. Jul 2015

Ziņojumi: 443

Braucu ar: e60

Jūs maz izlasījāt ko cilvis rakstīja? Viņš paņēmis pendzīnu Līdz DPF problēmas viņam neinteresē. Jo vismaz cik zinu bendzīna dzinējiem tādi nav Un korekti būtu salīdzināt tad f10 bendzīnu ar pastētes bendzīnu

[ Šo ziņu laboja Letlander, 15 Jul 2016, 13:45:29 ]

Offline
BirdzniekuJanis
15. Jul 2016, 13:49 #17102

Kopš: 27. Apr 2016

No: Ainaži

Ziņojumi: 236

Braucu ar: Mēmāko Carbuy mantu

OK, atvainojos
Passat's win
Offline
sn
15. Jul 2016, 13:58 #17103

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879723

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


15 Jul 2016, 11:54:30 @Letlander rakstīja:
B8 pastēte smuka, bet vīri nesaprotu kur jums tie e60 tādu naudu ēd.
nu bremžu šķidruma maiņa pie B_R 20Eur, logu šķidrums ar daudz aizies, ja nav izrauts drošinātājs lukturu apmīzējiem. sarakstu var tikai turpināt...

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
proTEST
15. Jul 2016, 14:00 #17104

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2550

Braucu ar: 9 x 99

2014. gada F10 528i
Par garantiju mainīti priekšā 2 ričagi un reduktora saļņiks.
Vēl ir nomainīta šofera beņķim sežamvietas daļa, kā arī priekšējām durvīm gan iekšējās, gan ārējās gumijas.
Īpāšnieks piekasīgs. Reāli ne tās gumijas, ne to beņķim sēžamvietu varēja nemainīt.
Nobraukums dotajā brīdī ir ap 70k km. Reālais vidējais patēriņš ir ap 7L. Automātiskā 8-pakāpju kārba.
Pie nākošās apkopes būs jāmaina bremžu diski un kluči. Laikam gan priekšā, gan aizmugurē.
Pa lielam tas arī viss. Vairāk nav nekas ticis darīts.
Offline
Letlander
15. Jul 2016, 14:04 #17105

Kopš: 02. Jul 2015

Ziņojumi: 443

Braucu ar: e60

Nu ok logu šķdums tam auto garšo labi Bet pārējais? Pats gadu braukāju jau ar tādu un lielākie izdevumi bijuši riepas jaunas, skate un apdrošināšana uz gadu. Ok kārbai ēļļu samainīju. piekarē pāris daļas mainītas, vairāk nekā... nobraukums ar ap 28k gadā.. varbūt vaina tajā ka man baznīcas žurkas versija? Tagad tik pie 6500 navi bloku paņēmu ..
Offline
bremziite
15. Jul 2016, 14:05 #17106

Kopš: 29. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 203

Braucu ar:

nu tad paskaiti, cik ta kārbas eļļas maiņa maksāja, cik navi bloks, cik piekare, un tu tikai gadu braukā
Offline
Letlander
15. Jul 2016, 14:10 #17107

Kopš: 02. Jul 2015

Ziņojumi: 443

Braucu ar: e60

nu ap 1.3k kopā. Tā kā navi bloku un kārbas eļlu un riepas nemaini katru gadu tad reāli ap 1k eur nost. Kas par TA/Ritošās daļā nav sūdīgi.
Offline
sn
15. Jul 2016, 14:11 #17108

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879723

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

nedomāju, ka starp pliku un pilnu e60 ir baigā starpība. nu aktīvā stūre, aktīvais kruīzs, elektriskais bagažnieks var nopisties, bet tā jau vienāda matora/nobraukuma e60 nevajdzētu būt papildus izmaksām tikai tāpēc, ka auto ir ar komforta salonu, mūziku un dažām citām ekstrām.

pie 300K-400K pakām ieguldīt vajadzēs vienādi.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
R_BERGS
15. Jul 2016, 14:30 #17109

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16504

Braucu ar:


15 Jul 2016, 14:10:11 @Letlander rakstīja:
nu ap 1.3k kopā. Tā kā navi bloku un kārbas eļlu un riepas nemaini katru gadu tad reāli ap 1k eur nost. Kas par TA/Ritošās daļā nav sūdīgi.

riepas un navi bloku (cik saprotu tad plikā komplektācija) nav jāreiķina iekša remonta izmaksās tā pat arī logu šķidrumu un smaržekli salona
kas, jūs galīgi glupi esat?
moš vēl beņu iereiķināt remontos?

[ Šo ziņu laboja HeyTolsty, 15 Jul 2016, 14:31:08 ]



-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
Murphy
15. Jul 2016, 14:44 #17110

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport


15 Jul 2016, 14:10:11 @Letlander rakstīja:
nu ap 1.3k kopā. Tā kā navi bloku un kārbas eļlu un riepas nemaini katru gadu tad reāli ap 1k eur nost. Kas par TA/Ritošās daļā nav sūdīgi.


Nu re, jau 1,3k. Ja nav benzīns tad drīz varēsi mainīt DPF, pēc tam jau sprauslas prasīsies restaurēt, ja jau viss nojaukts pie reizes arī turbīna, tad izplūdnieks saplaisās, pēc tam demferis izjuks, tad kvēlsveces un relejs jāmaina, tad sāks apgriezieni peldēt un jāremontē mufta, pēc tam termostatus būs jāmaina, tad EGR sāks gļukot, tad bagāžnieka vadi sapūs, tad aktīvā reika nomirst, pēc tam Logic7 pastūzis, tad atkal kluči un diski jāmaina, pēc tam amīši prasās uz nomaiņu, tad vajag bamperus piekrāsot, pēc tam CCC atdod galus, parkingus jau esi iepricis vairumā un māki jau pats nomainīt, panorāmas lūka sāk gļukot, pēc 2 ziemām peldošās atkal jāmaina, tad aķis atdod galus utt

Šo sarakstu var turpināt vēl daudz un dikti - e60 ir naudas kapsēta tie kas saka ka gadu neko nav remontējuši vai nu brauc 5k km gadā vai remontē tikai tad kad vairs nevar pabraukt

Principā augšā uzskaitīto džekpotu mierīgi var noraut jau pirmo pāris mēnešu laikā pēc iegādes, it īpaši nopērkot mint edišon 535d ar likto paciņu no rumbulas ar smukām sažopētām bildītēm. Tepat topikā pāris piemēri ir bijuši
Offline
Letlander
15. Jul 2016, 15:03 #17111

Kopš: 02. Jul 2015

Ziņojumi: 443

Braucu ar: e60

Nu jā var ielidot pamatīgi, bet viss atkarīgs kā pats uzturi auto Var jāt līdz pēdējam un tad mainīt visu. Tomēr daļu var arī laicīgi novērst.
P.s man paveicies ka nav DPF un kolektors pa garantu mainīts
Offline
R_BERGS
15. Jul 2016, 15:31 #17112

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16504

Braucu ar:

Pilnībā jums piekrītu, dīzeļi sūkāā

-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
kkas
15. Jul 2016, 15:57 #17113

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


15 Jul 2016, 14:44:59 @Murphy rakstīja:

15 Jul 2016, 14:10:11 @Letlander rakstīja:
nu ap 1.3k kopā. Tā kā navi bloku un kārbas eļlu un riepas nemaini katru gadu tad reāli ap 1k eur nost. Kas par TA/Ritošās daļā nav sūdīgi.


Nu re, jau 1,3k. Ja nav benzīns tad drīz varēsi mainīt DPF, pēc tam jau sprauslas prasīsies restaurēt, ja jau viss nojaukts pie reizes arī turbīna, tad izplūdnieks saplaisās, pēc tam demferis izjuks, tad kvēlsveces un relejs jāmaina, tad sāks apgriezieni peldēt un jāremontē mufta, pēc tam termostatus būs jāmaina, tad EGR sāks gļukot, tad bagāžnieka vadi sapūs, tad aktīvā reika nomirst, pēc tam Logic7 pastūzis, tad atkal kluči un diski jāmaina, pēc tam amīši prasās uz nomaiņu, tad vajag bamperus piekrāsot, pēc tam CCC atdod galus, parkingus jau esi iepricis vairumā un māki jau pats nomainīt, panorāmas lūka sāk gļukot, pēc 2 ziemām peldošās atkal jāmaina, tad aķis atdod galus utt


šito vajag ierāmēt. 100% atteicas uz jebkuru tikpat vecu un līdzīgas klases auto.
Offline
CP17
15. Jul 2016, 16:07 #17114

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Ja nav noslēpums murphy, kur tu pirki to e60?

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
abyss
15. Jul 2016, 16:10 #17115

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8249

Braucu ar: e39 523


15 Jul 2016, 16:07:43 @CP17 rakstīja:
Ja nav noslēpums murphy, kur tu pirki to e60?


B_R
Offline
Bosnija
15. Jul 2016, 16:16 #17116

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13585

Braucu ar:


15 Jul 2016, 15:57:37 @kkas rakstīja:

15 Jul 2016, 14:44:59 @Murphy rakstīja:

15 Jul 2016, 14:10:11 @Letlander rakstīja:
nu ap 1.3k kopā. Tā kā navi bloku un kārbas eļlu un riepas nemaini katru gadu tad reāli ap 1k eur nost. Kas par TA/Ritošās daļā nav sūdīgi.


Nu re, jau 1,3k. Ja nav benzīns tad drīz varēsi mainīt DPF, pēc tam jau sprauslas prasīsies restaurēt, ja jau viss nojaukts pie reizes arī turbīna, tad izplūdnieks saplaisās, pēc tam demferis izjuks, tad kvēlsveces un relejs jāmaina, tad sāks apgriezieni peldēt un jāremontē mufta, pēc tam termostatus būs jāmaina, tad EGR sāks gļukot, tad bagāžnieka vadi sapūs, tad aktīvā reika nomirst, pēc tam Logic7 pastūzis, tad atkal kluči un diski jāmaina, pēc tam amīši prasās uz nomaiņu, tad vajag bamperus piekrāsot, pēc tam CCC atdod galus, parkingus jau esi iepricis vairumā un māki jau pats nomainīt, panorāmas lūka sāk gļukot, pēc 2 ziemām peldošās atkal jāmaina, tad aķis atdod galus utt


šito vajag ierāmēt. 100% atteicas uz jebkuru tikpat vecu un līdzīgas klases auto.



viss uzskaitītais joprojām attiecās uz sūda e60 nu nemānīsim sevi, pasāts ir pasāts un po gads, komplektācija utt.
Offline
Dzerve
15. Jul 2016, 16:20 #17117

Kopš: 29. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 177

Braucu ar: 328,535D

Sveiki!Gribēju zināt kas varētu būt pa problēmu ka parādijušies ik pa laikam diezgan lieli dūmi ka iedod tā vairāk iekšā?!Agrāk tā nebija Diagnostikā uzmeta kļūdu pa EGR...tas varētu būt pie vainas?!
Auto e60 3.0D
Offline
CP17
15. Jul 2016, 16:23 #17118

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


15 Jul 2016, 16:20:10 @Dzerve rakstīja:
Sveiki!Gribēju zināt kas varētu būt pa problēmu ka parādijušies ik pa laikam diezgan lieli dūmi ka iedod tā vairāk iekšā?!Agrāk tā nebija Diagnostikā uzmeta kļūdu pa EGR...tas varētu būt pie vainas?!
Auto e60 3.0D

Sprauslas, gredzeni, turbīna, aizpists recirkulācijas filtrs, izkritis DPF pa lielam jebkas, serviss ir tava atbilde

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Murphy
15. Jul 2016, 17:03 #17119

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport


15 Jul 2016, 16:07:43 @CP17 rakstīja:
Ja nav noslēpums murphy, kur tu pirki to e60?


EZ auto garantē

Pie kam tas bija dzīvākais no 3 vai 4 kas viņiem stāvēja, ar pierādāmiem 200k km

Pirmais pusgads vēl bija ok, bet tad sākās
Offline
Latvietis96
15. Jul 2016, 17:09 #17120

Kopš: 10. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1260

Braucu ar: 538d Msport/540i

Paziņa pirms pāris gadiem nopirka diezgan pilnu 525d pie EZ, tos pāris gadus nobraukāja bez liekām problēmām, nesen pārdeva. Bet ir arī dzirdēts, ka citiem ezauto eksemplāriem krāsa lobas nost pēc statoil moikas apmeklējuma..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo