Online

Pašreiz BMWPower skatās 233 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
uldens1
07. Nov 2011, 12:48 #17101

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

varbut kadu benzina vieglo vares piestartet,bet smago vari aizmirst
Offline
Sovis
07. Nov 2011, 13:49 #17102

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 647

Braucu ar: AA-3555


07 Nov 2011, 10:39:04 Cumpars rakstīja:
Nu man diezgan līdzīgi simptomi bija pie kloķenes vai sadalenes sensora beigām, neatceros kādi pie kura, jo mainiju vienu un pēc kāda pus gada otru, bet ar beigtu vienu bija lekšanas problēmas un jaudas zudums (bet ne šausmīgs) ar otru savukārt sasniedzot normālu darba temp. auto noslāpa un pēc tam pielaižot bija liels jaudas zudums, kas pazuda tikai pēc ilgākas stāvēšanas un atdzišanas...


Nu, uz ieplūdes vārpsta dačiku meta kļūdu...nomainīju, kļūda pazuda, bet nekas nemainījās no jaundas/pielekšana viedokļa! Pēc 2 dienām atkal meta kļūdu uz to pašu datčiku, atkal nopirku jaunu un nomainiju...kļūda pazuda...pēc laika, atkal met to [ašu kļūdu! Tiešām varbūt, ka mēneša laikā noplīst 3 JAUNI Sensonā/Gross auto pirkti dačiki??? Maybe, kompis, kaut, ko gļūko?

[ Šo ziņu laboja Sovis, 07 Nov 2011, 13:53:17 ]

Offline
Driver
07. Nov 2011, 14:17 #17103

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


07 Nov 2011, 13:49:00 Sovis rakstīja:

07 Nov 2011, 10:39:04 Cumpars rakstīja:
Nu man diezgan līdzīgi simptomi bija pie kloķenes vai sadalenes sensora beigām, neatceros kādi pie kura, jo mainiju vienu un pēc kāda pus gada otru, bet ar beigtu vienu bija lekšanas problēmas un jaudas zudums (bet ne šausmīgs) ar otru savukārt sasniedzot normālu darba temp. auto noslāpa un pēc tam pielaižot bija liels jaudas zudums, kas pazuda tikai pēc ilgākas stāvēšanas un atdzišanas...


Nu, uz ieplūdes vārpsta dačiku meta kļūdu...nomainīju, kļūda pazuda, bet nekas nemainījās no jaundas/pielekšana viedokļa! Pēc 2 dienām atkal meta kļūdu uz to pašu datčiku, atkal nopirku jaunu un nomainiju...kļūda pazuda...pēc laika, atkal met to [ašu kļūdu! Tiešām varbūt, ka mēneša laikā noplīst 3 JAUNI Sensonā/Gross auto pirkti dačiki??? Maybe, kompis, kaut, ko gļūko?

mosh vajag ielikt beigas originalo deveju, nevis grosa suudu, kuru starpcitu es nopirku pec tava luguma, bet tev vinju beigas taa ari nevajadzeja :uzmetejs:

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Bandiic
07. Nov 2011, 14:50 #17104

Kopš: 09. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: F11 530i Touring

Kā ir ja dzesēšanas sistēmai, ja mašīna rūc, saspiežot jūt ka pulsē lielā gumijas šļauka, kas ir kreisajā pusē apkakšā (laikam lielā loka). Mašīna 528i E39 2000 g. MAn te viens ekstrasenss saka, ka tā nevajadzētu būt, kautgan neesot pārliecināts.
Offline
Sovis
07. Nov 2011, 15:28 #17105

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 647

Braucu ar: AA-3555


07 Nov 2011, 14:17:26 Driver rakstīja:

07 Nov 2011, 13:49:00 Sovis rakstīja:

07 Nov 2011, 10:39:04 Cumpars rakstīja:
Nu man diezgan līdzīgi simptomi bija pie kloķenes vai sadalenes sensora beigām, neatceros kādi pie kura, jo mainiju vienu un pēc kāda pus gada otru, bet ar beigtu vienu bija lekšanas problēmas un jaudas zudums (bet ne šausmīgs) ar otru savukārt sasniedzot normālu darba temp. auto noslāpa un pēc tam pielaižot bija liels jaudas zudums, kas pazuda tikai pēc ilgākas stāvēšanas un atdzišanas...


Nu, uz ieplūdes vārpsta dačiku meta kļūdu...nomainīju, kļūda pazuda, bet nekas nemainījās no jaundas/pielekšana viedokļa! Pēc 2 dienām atkal meta kļūdu uz to pašu datčiku, atkal nopirku jaunu un nomainiju...kļūda pazuda...pēc laika, atkal met to [ašu kļūdu! Tiešām varbūt, ka mēneša laikā noplīst 3 JAUNI Sensonā/Gross auto pirkti dačiki??? Maybe, kompis, kaut, ko gļūko?

mosh vajag ielikt beigas originalo deveju, nevis grosa suudu, kuru starpcitu es nopirku pec tava luguma, bet tev vinju beigas taa ari nevajadzeja :uzmetejs:

Kāpēc domā, ka liku neorģinālo un sūdu? Kāpēc uzreiz tāda agresija???
Offline
uldens1
07. Nov 2011, 15:51 #17106

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


07 Nov 2011, 14:50:05 Bandiic rakstīja:
Kā ir ja dzesēšanas sistēmai, ja mašīna rūc, saspiežot jūt ka pulsē lielā gumijas šļauka, kas ir kreisajā pusē apkakšā (laikam lielā loka). Mašīna 528i E39 2000 g. MAn te viens ekstrasenss saka, ka tā nevajadzētu būt, kautgan neesot pārliecināts.
Nekas cits nenak prata kaa tikai ka kads cilindrs sadegšanas takti pumpe iekšā atgazes,bet tad butu jabut jau problemam ar dzesešanu vai salona sildišanu.Citu iemeslu atruma nevaru iedomaties
Offline
Bandiic
07. Nov 2011, 15:56 #17107

Kopš: 09. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: F11 530i Touring


07 Nov 2011, 15:51:53 uldens1 rakstīja:

07 Nov 2011, 14:50:05 Bandiic rakstīja:
Kā ir ja dzesēšanas sistēmai, ja mašīna rūc, saspiežot jūt ka pulsē lielā gumijas šļauka, kas ir kreisajā pusē apkakšā (laikam lielā loka). Mašīna 528i E39 2000 g. MAn te viens ekstrasenss saka, ka tā nevajadzētu būt, kautgan neesot pārliecināts.
Nekas cits nenak prata kaa tikai ka kads cilindrs sadegšanas takti pumpe iekšā atgazes,bet tad butu jabut jau problemam ar dzesešanu vai salona sildišanu.Citu iemeslu atruma nevaru iedomaties

Nu jā Bet ar temperatūrām viss kārtībā motoru dzesē labi un pečka ar strādā....nevar īsti saprast vai radiatorā krājas spiediens vai nē...vecam radiatoram plastmasu pārplēsa sānā, jo sieva biciņ pa daudz uzkarsēja, taga jauns radiators itkā viss ok.
Offline
Dzvile
07. Nov 2011, 15:57 #17108

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


07 Nov 2011, 14:50:05 Bandiic rakstīja:
Kā ir ja dzesēšanas sistēmai, ja mašīna rūc, saspiežot jūt ka pulsē lielā gumijas šļauka, kas ir kreisajā pusē apkakšā (laikam lielā loka). Mašīna 528i E39 2000 g. MAn te viens ekstrasenss saka, ka tā nevajadzētu būt, kautgan neesot pārliecināts.

A priekš tam tās trubas spaidīt? Ja motors nekarst,trubās spiediena nav,eļļa ar dzesēšanas šķidumu kopā nejaucas tad priekš kam grābstīties gar trubām?
Šaubos vai piemēram galvas blīve izpūsta,ja vari to trubu saspiest un nav viņa zem spiediena kad rūc motors.
A Tava "pulsēšana" var būt arī no vienkārša ūdens sūkņa darbības. Varbūt kaut kas kaut kur aizaudzis,un dzesēšanu ar pārāvumiem spēj dzīt pa sistēmu.

P.S. Maini dzinēju.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
uldens1
07. Nov 2011, 16:01 #17109

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


07 Nov 2011, 15:56:52 Bandiic rakstīja:

07 Nov 2011, 15:51:53 uldens1 rakstīja:

07 Nov 2011, 14:50:05 Bandiic rakstīja:
Kā ir ja dzesēšanas sistēmai, ja mašīna rūc, saspiežot jūt ka pulsē lielā gumijas šļauka, kas ir kreisajā pusē apkakšā (laikam lielā loka). Mašīna 528i E39 2000 g. MAn te viens ekstrasenss saka, ka tā nevajadzētu būt, kautgan neesot pārliecināts.
Nekas cits nenak prata kaa tikai ka kads cilindrs sadegšanas takti pumpe iekšā atgazes,bet tad butu jabut jau problemam ar dzesešanu vai salona sildišanu.Citu iemeslu atruma nevaru iedomaties

Nu jā Bet ar temperatūrām viss kārtībā motoru dzesē labi un pečka ar strādā....nevar īsti saprast vai radiatorā krājas spiediens vai nē...vecam radiatoram plastmasu pārplēsa sānā, jo sieva biciņ pa daudz uzkarsēja, taga jauns radiators itkā viss ok.
nu luk ari tava problema,kapec parkarseja???tapec ka galvas blive pizdohen.Ja viss ok tad nevar motoru parkarset ne sieva,ne sievasmate
Offline
Bandiic
07. Nov 2011, 16:07 #17110

Kopš: 09. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: F11 530i Touring


07 Nov 2011, 15:57:54 Dzvile rakstīja:

07 Nov 2011, 14:50:05 Bandiic rakstīja:
Kā ir ja dzesēšanas sistēmai, ja mašīna rūc, saspiežot jūt ka pulsē lielā gumijas šļauka, kas ir kreisajā pusē apkakšā (laikam lielā loka). Mašīna 528i E39 2000 g. MAn te viens ekstrasenss saka, ka tā nevajadzētu būt, kautgan neesot pārliecināts.

A priekš tam tās trubas spaidīt? Ja motors nekarst,trubās spiediena nav,eļļa ar dzesēšanas šķidumu kopā nejaucas tad priekš kam grābstīties gar trubām?
Šaubos vai piemēram galvas blīve izpūsta,ja vari to trubu saspiest un nav viņa zem spiediena kad rūc motors.
A Tava "pulsēšana" var būt arī no vienkārša ūdens sūkņa darbības. Varbūt kaut kas kaut kur aizaudzis,un dzesēšanu ar pārāvumiem spēj dzīt pa sistēmu.

P.S. Maini dzinēju.

Truba tika spaidīta tāpēc, ka nomainīju radiatoru un , protams, tosolu, nu un tas mainītājs vienkārši tur kautko taustīja, vai atveras leilai s loks vai ko tur.
Offline
Ch
07. Nov 2011, 16:08 #17111

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

Kādas ir pazīmes, ja ir beigts divmasu spararats?
Offline
Bandiic
07. Nov 2011, 16:10 #17112

Kopš: 09. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: F11 530i Touring


07 Nov 2011, 16:01:35 uldens1 rakstīja:

07 Nov 2011, 15:56:52 Bandiic rakstīja:

07 Nov 2011, 15:51:53 uldens1 rakstīja:

07 Nov 2011, 14:50:05 Bandiic rakstīja:
Kā ir ja dzesēšanas sistēmai, ja mašīna rūc, saspiežot jūt ka pulsē lielā gumijas šļauka, kas ir kreisajā pusē apkakšā (laikam lielā loka). Mašīna 528i E39 2000 g. MAn te viens ekstrasenss saka, ka tā nevajadzētu būt, kautgan neesot pārliecināts.
Nekas cits nenak prata kaa tikai ka kads cilindrs sadegšanas takti pumpe iekšā atgazes,bet tad butu jabut jau problemam ar dzesešanu vai salona sildišanu.Citu iemeslu atruma nevaru iedomaties

Nu jā Bet ar temperatūrām viss kārtībā motoru dzesē labi un pečka ar strādā....nevar īsti saprast vai radiatorā krājas spiediens vai nē...vecam radiatoram plastmasu pārplēsa sānā, jo sieva biciņ pa daudz uzkarsēja, taga jauns radiators itkā viss ok.
nu luk ari tava problema,kapec parkarseja???tapec ka galvas blive pizdohen.Ja viss ok tad nevar motoru parkarset ne sieva,ne sievasmate

Nu man tas meistars vasarā pa Rīgus probkām vizinoties nedaudz pamocīja to mašīnu, nepareizās laķenes bija kājās tākā mašīna uzsākot tika slāpēta un startēta u slāpēta un startēta pat pa divām reizēm pie luksofora...kā rezultātā līdz sarkanai iedaļai uzrāva temperatūra un pārčakarēja to radiatora plastmasu malā...
Offline
uldens1
07. Nov 2011, 16:15 #17113

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

kam tev ir ventilatori??smukumam
Offline
Bandiic
07. Nov 2011, 16:26 #17114

Kopš: 09. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: F11 530i Touring


07 Nov 2011, 16:15:10 uldens1 rakstīja:
kam tev ir ventilatori??smukumam
Nu jā, bet ja blīve pušu nevadze'tu kautkur spiest laukā tosolu....eļļā, cilindros vai kur citur....bet nu man ja kas pašam šitā doma liekas reālāka, jo sūkni es pavasarī nomainīju... nu un mož ir infa cikliela triperēšanās lai nomainītu u ar kādām finansēm jārēķinās , mož pirms mainīt to kautkā var diagnosticēt, noteikt....
Offline
uldens1
07. Nov 2011, 16:35 #17115

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


07 Nov 2011, 16:26:26 Bandiic rakstīja:

07 Nov 2011, 16:15:10 uldens1 rakstīja:
kam tev ir ventilatori??smukumam
Nu jā, bet ja blīve pušu nevadze'tu kautkur spiest laukā tosolu....eļļā, cilindros vai kur citur....bet nu man ja kas pašam šitā doma liekas reālāka, jo sūkni es pavasarī nomainīju... nu un mož ir infa cikliela triperēšanās lai nomainītu u ar kādām finansēm jārēķinās , mož pirms mainīt to kautkā var diagnosticēt, noteikt....
centrabedzes suknis nekadu pulsešanu nevar taisit.Ja auto kartiba tad vari rucinat kaut nedeļu viņš nedrikst karst.Parasti izpusta galvas blive ir sekas kaut kam.Mufta vesela??Bieži dzineju uzkarse jo ventilators pa švaku pumpe gaisu
Offline
Bandiic
07. Nov 2011, 16:41 #17116

Kopš: 09. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: F11 530i Touring


07 Nov 2011, 16:35:29 uldens1 rakstīja:

07 Nov 2011, 16:26:26 Bandiic rakstīja:

07 Nov 2011, 16:15:10 uldens1 rakstīja:
kam tev ir ventilatori??smukumam
Nu jā, bet ja blīve pušu nevadze'tu kautkur spiest laukā tosolu....eļļā, cilindros vai kur citur....bet nu man ja kas pašam šitā doma liekas reālāka, jo sūkni es pavasarī nomainīju... nu un mož ir infa cikliela triperēšanās lai nomainītu u ar kādām finansēm jārēķinās , mož pirms mainīt to kautkā var diagnosticēt, noteikt....
centrabedzes suknis nekadu pulsešanu nevar taisit.Ja auto kartiba tad vari rucinat kaut nedeļu viņš nedrikst karst.Parasti izpusta galvas blive ir sekas kaut kam.Mufta vesela??Bieži dzineju uzkarse jo ventilators pa švaku pumpe gaisu

Pirms mainīju sūkni man teica, ka mufta visticamāk beigta (ekstrasensi - tie kuri paceļ vāku, savelk gudras pieres un bez dziļākas pārbaudīšanas pasaka vainu).....nopirku muftu, noņēma un pateica nē....tomēr sūknis, tjipo lufte esot.....tā arī nomainīju sūkni un lepojos, ka ir lieka mufta...piekam, kā jau minēju, taga braukājot, pēc tās uzkaršanas temperatūra nekad virs normas nav cēlusies...
Offline
uldens1
07. Nov 2011, 16:51 #17117

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

kapec vispar lida pie muftas un sukņa??kaut kads iemesls bija
Offline
Bandiic
07. Nov 2011, 16:55 #17118

Kopš: 09. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: F11 530i Touring


07 Nov 2011, 16:51:30 uldens1 rakstīja:
kapec vispar lida pie muftas un sukņa??kaut kads iemesls bija
Jā...tāda interesanta skaņa no turienes nāca...nomainīju sūkni un sakņa pazuda.
Offline
uldens1
07. Nov 2011, 17:23 #17119

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


07 Nov 2011, 17:22:08 Sancix rakstīja:

07 Nov 2011, 16:35:29 uldens1 rakstīja:

07 Nov 2011, 16:26:26 Bandiic rakstīja:

07 Nov 2011, 16:15:10 uldens1 rakstīja:
kam tev ir ventilatori??smukumam
Nu jā, bet ja blīve pušu nevadze'tu kautkur spiest laukā tosolu....eļļā, cilindros vai kur citur....bet nu man ja kas pašam šitā doma liekas reālāka, jo sūkni es pavasarī nomainīju... nu un mož ir infa cikliela triperēšanās lai nomainītu u ar kādām finansēm jārēķinās , mož pirms mainīt to kautkā var diagnosticēt, noteikt....
centrabedzes suknis nekadu pulsešanu nevar taisit.Ja auto kartiba tad vari rucinat kaut nedeļu viņš nedrikst karst.Parasti izpusta galvas blive ir sekas kaut kam.Mufta vesela??Bieži dzineju uzkarse jo ventilators pa švaku pumpe gaisu

nēesmu taustījis vai truba manam pulsē, bet kad auto ir noslāpēts un nospiests rest, tad pa gaisa korķi ar itkā pulsēdams nāk tosols (pamanīju pie gaisošanas) kapēc tā......
pie rest strada cirkulacijas elektrosuknis
Offline
Bandiic
07. Nov 2011, 17:31 #17120

Kopš: 09. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: F11 530i Touring


07 Nov 2011, 17:23:38 uldens1 rakstīja:

07 Nov 2011, 17:22:08 Sancix rakstīja:

07 Nov 2011, 16:35:29 uldens1 rakstīja:

07 Nov 2011, 16:26:26 Bandiic rakstīja:

07 Nov 2011, 16:15:10 uldens1 rakstīja:
kam tev ir ventilatori??smukumam
Nu jā, bet ja blīve pušu nevadze'tu kautkur spiest laukā tosolu....eļļā, cilindros vai kur citur....bet nu man ja kas pašam šitā doma liekas reālāka, jo sūkni es pavasarī nomainīju... nu un mož ir infa cikliela triperēšanās lai nomainītu u ar kādām finansēm jārēķinās , mož pirms mainīt to kautkā var diagnosticēt, noteikt....
centrabedzes suknis nekadu pulsešanu nevar taisit.Ja auto kartiba tad vari rucinat kaut nedeļu viņš nedrikst karst.Parasti izpusta galvas blive ir sekas kaut kam.Mufta vesela??Bieži dzineju uzkarse jo ventilators pa švaku pumpe gaisu

nēesmu taustījis vai truba manam pulsē, bet kad auto ir noslāpēts un nospiests rest, tad pa gaisa korķi ar itkā pulsēdams nāk tosols (pamanīju pie gaisošanas) kapēc tā......
pie rest strada cirkulacijas elektrosuknis
Korķis nav kārtīgi aizskrūvēts.... Nezinu vai man taisnība, bet sistēmā esot jābūt spiedienam kautkādam, mož tas arī kautkur garām spiež...Tā vismaz man mācēja stāstīt, jo kad nomainīju radiatoru arī korķi nebiju aizskrūvējis...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo