Online
Pašreiz BMWPower skatās 225 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60
Autors | Ziņojums |
Murphy | | Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
|
14 Jul 2016, 22:54:34 @6500 rakstīja:
14 Jul 2016, 18:32:29 @Murphy rakstīja:
[IMG]passat[/IMG]
Nu murphy,stasti cik forss ir VAG?
Man kadreiz likas ka BMW apnicis...man pietika pabraukt ar golfu paris dienas,lai saprastu ka BMW tomer ir BMW...kaut 2.0d,bet BMW...
Man ļoti patīk
Ja salīdzināt ar saviem BMW kas man ir bijuši, e60 un e91, tad B8 Pasāts ieliek vienos vārtos. Tā ir pavisam cita paaudze, citas tehnoloģijas, pat apdares kvalitāte ir praktiski BMW līmenī. Jā, braukšanas ziņā nav gluži tas pats, bet man arī nav tas vecums vairs
Mans ir diezgan ok aprīkots - pilnie un aktīvie LED'i, 360 kameras, lane, side, asistenti, aktīvais info displejs (tā ir bomba), lielais discover pro navi, distroniks, keyless, elektro bagāžnieks, apsildāma stūre utt. Un tas viss par 30k JAUNS! 1.4TSI ar DSG patērē vidēji 7l (man e91 pirms tam vidējais bija 6,5l), nekratās, nesmird, nedūmo, ziemā nav problēmu pielaist, nesatrauc DPF, AdBlue un tamlīdzīgi sūdi
Ieliku muzonu, piesēdināju, uzliku normālus diskus - tagad piecus gadus var neko nedarīt
Un nav jāgriež vēnas katru reizi atverot e60(vai e90, vai f10) topiku un ieraugot ko 6500 atkal ir atvedis un kā manam auto vēl nav + pie Black Russian vairs nav jādzīvo
Nu un gala rezultātā arī naudas pēkšņi paliek vairāk
p.s. Skatos ka Meija arī jau sapratis pareizās vērtības | Online | | |
6500 | | Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
|
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
BirdzniekuJanis | | Kopš: 27. Apr 2016
No: Ainaži
Ziņojumi: 236
Braucu ar: Mēmāko Carbuy mantu
| Neliels BS jau ir, bet kā vienmēr: daļa taisnības katrā jokā!
1. Dzinējs sucks (jā, jā - varu apdzīt kad un kā vajag, jaudas pietiek bla bla... nekas tur nepietiek, sajūta kā studentam pa ielu braucot + līdz redline velkot sajūta, ka izlidos tas draņķis tūlīt)
2. "Nu un gala rezultātā arī naudas pēkšņi paliek vairāk" - īstermiņā, iespējams. Bet atceries, ka vērtība trīs gadu laikā nokritīs vairāk kā 40%, līdz ar to ilgtermiņā šī ir, nu tā maigi izsakoties, opcija: 1. ļoti turīgiem cilvēkiem, 2. idiotiem piemērots risinājums
P.S. Aktīvais info displejs nu gan nav nekas feins. Pilnīgi nedabīgi tur tie apgriezieni lēkā.
[ Šo ziņu laboja BirdzniekuJanis, 15 Jul 2016, 08:02:00 ] | Offline | | |
Schwins | | Kopš: 02. Apr 2006
Ziņojumi: 5480
Braucu ar: s13
| Lietots audio kits bmw e6x , e9x, e8x
Gladen audio one 201 (divi midi un subi (zem sedekliem) plus krosoveri)
Mosconi 4ch pastuzis.
Par komplektu 450€ runajami.
Divi9863286
Pm,
| Offline | | |
Murphy | | Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
|
15 Jul 2016, 07:45:25 @BirdzniekuJanis rakstīja:
Neliels BS jau ir, bet kā vienmēr: daļa taisnības katrā jokā!
1. Dzinējs sucks (jā, jā - varu apdzīt kad un kā vajag, jaudas pietiek bla bla... nekas tur nepietiek, sajūta kā studentam pa ielu braucot + līdz redline velkot sajūta, ka izlidos tas draņķis tūlīt)
2. "Nu un gala rezultātā arī naudas pēkšņi paliek vairāk" - īstermiņā, iespējams. Bet atceries, ka vērtība trīs gadu laikā nokritīs vairāk kā 40%, līdz ar to ilgtermiņā šī ir, nu tā maigi izsakoties, opcija: 1. ļoti turīgiem cilvēkiem, 2. idiotiem piemērots risinājums
P.S. Aktīvais info displejs nu gan nav nekas feins. Pilnīgi nedabīgi tur tie apgriezieni lēkā.
Esmu nobraucis jau 15k km, manam salīdzinoši dinamiskajam braukšanas stilam pilnīgi pietiek ar tiem 150zs. Uz track day nebraucu, pie krustojumiem nevienam nekas nav jāpierāda vairs. Jā, ar 4 cilvēkiem mašīnā, dzenot 3 fūres ir nedaudz par īsu, bet par īsu tad bija gan 525d e60 un 320d e91
ikdienas auto vienmēr būs pasīvs, jēgas ieguldīt 20k lai pirktu f10 un pēc 2 gadi pārdot pa 13k nav. Es maksāju fiksētu summu mēnesī, par vērtības kritumu man nav jāsatraucas, par to lai satraucas dīleris izdalot uzturēšanas izmaksas e60 + vērtības kritumu šis sanāk 2x izdevīgāk | Online | | |
kkkkk | | Kopš: 28. Jan 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 545
Braucu ar: e91xd
|
15 Jul 2016, 08:44:28 @Murphy rakstīja:
15 Jul 2016, 07:45:25 @BirdzniekuJanis rakstīja:
Neliels BS jau ir, bet kā vienmēr: daļa taisnības katrā jokā!
1. Dzinējs sucks (jā, jā - varu apdzīt kad un kā vajag, jaudas pietiek bla bla... nekas tur nepietiek, sajūta kā studentam pa ielu braucot + līdz redline velkot sajūta, ka izlidos tas draņķis tūlīt)
2. "Nu un gala rezultātā arī naudas pēkšņi paliek vairāk" - īstermiņā, iespējams. Bet atceries, ka vērtība trīs gadu laikā nokritīs vairāk kā 40%, līdz ar to ilgtermiņā šī ir, nu tā maigi izsakoties, opcija: 1. ļoti turīgiem cilvēkiem, 2. idiotiem piemērots risinājums
P.S. Aktīvais info displejs nu gan nav nekas feins. Pilnīgi nedabīgi tur tie apgriezieni lēkā.
Esmu nobraucis jau 15k km, manam salīdzinoši dinamiskajam braukšanas stilam pilnīgi pietiek ar tiem 150zs. Uz track day nebraucu, pie krustojumiem nevienam nekas nav jāpierāda vairs. Jā, ar 4 cilvēkiem mašīnā, dzenot 3 fūres ir nedaudz par īsu, bet par īsu tad bija gan 525d e60 un 320d e91
ikdienas auto vienmēr būs pasīvs, jēgas ieguldīt 20k lai pirktu f10 un pēc 2 gadi pārdot pa 13k nav. Es maksāju fiksētu summu mēnesī, par vērtības kritumu man nav jāsatraucas, par to lai satraucas dīleris izdalot uzturēšanas izmaksas e60 + vērtības kritumu šis sanāk 2x izdevīgāk
tatad tu brauc ar nomas auto, un gala paliec ar neko, tik tuksu maku bet katram savs (es Jankas viedoklim piekritu). Jauns auto car but tikai izdevigaks, ja vecais ir galigs nopistenis, ilgtermina lietots, gandriz vienmer, bus izdevigaks.
gribi teikt ja tu butu panjemis 2-3 gadus vecu f11 pa 30k tu ilgtermina butu zaudejis vairak neka ar passatu? | Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9026
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| Passatu paņem, 5 gadu laikā esi nomaksājis 70% no summas + kasko utt un galā paliec ar tukšām rokām, kas principā ir 4.5k eiro gadā. Cik ir runāts ar sn'u, viņš tik maina eļļas un šad tad kko nedaudz salabo, kas varētu būt apm 8x lētāk kā braukt ar pisātiņu.
EDIT: Ā nu labi, vērtības kritums 5 gadu laikā varētu būt uz kādām 6 pakām.[ Šo ziņu laboja Arturiks, 15 Jul 2016, 09:17:18 ] | Offline | | |
Murphy | | Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
| 3 gadīgs f10 pa 30k tāpat būs savus 150-200k km nogājis. Ap to laiku jāsāk gatavoties recro, jāsāk restaurēt sprauslas, turbīna, jāmaina DPF utt. Pa 5 gadiem nobraukšu kādus 250k km, līdz ar to visi dīzeļa 'prieki' būs 2x Nemaz nerunājot par hadenes remontiem, elektro gļukiem un citiem remontiem.
Pēc 5 gadi tam f10 būs 8 gadi un 400-450k km nobraukums. Pa cik tādu varēs atdot? Ne vairāk kā 10k un tad vēl pameklēt vajadzēs.
Līdz ar to vērtības zudums 20k ir pielīdzināms Pasātam, kurš 5 gadus vecs ar 200-250k km maksās savus 10k tāpat.
Maz ticams ka pie tāda nobraukuma f10 uzturēšana izmaksās mazāk par 2k gadā (e60 man prasīja 3-4k gadā, pie mazāka nobraukuma).
Apkopju izmaksas, apdrošināšanas, riepas, diski utt būs lētākas VAG'am + nav jāuztraucas vai no rīta spoguļi ir uz vietas, vai kāds nav apskrāpējis tavus mpakas bamperus utt
Rupji rēķinot, 5 gadu termiņā jauns pasāts ļaus ieekonomēt +/- 10k eur kurus var ieguldīt daudz prātīgāk nekā virtuālā pačotā | Online | | |
|
bremziite | | Kopš: 29. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 203
Braucu ar:
| + b8 pisāts izskatās labāk par bmw [ Šo ziņu laboja bremziite, 15 Jul 2016, 11:49:24 ] | Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9026
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| Murphy, Tavs e60 un viņa uzturēšana vsp ir konkrēta nevienam nesaprotama mistika.
Un ne jau pie 150-200 ir jālabo kārbas, sprauslas, turbas utt. DPFs ārā un pārējās nosauktās lietas drīzāk pie 400k.[ Šo ziņu laboja Arturiks, 15 Jul 2016, 11:54:20 ] | Offline | | |
Letlander | | Kopš: 02. Jul 2015
Ziņojumi: 443
Braucu ar: e60
| B8 pastēte smuka, bet vīri nesaprotu kur jums tie e60 tādu naudu ēd. | Offline | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
15 Jul 2016, 11:10:40 @Murphy rakstīja:
3 gadīgs f10 pa 30k tāpat būs savus 150-200k km nogājis. Ap to laiku jāsāk gatavoties recro, jāsāk restaurēt sprauslas, turbīna, jāmaina DPF utt. Pa 5 gadiem nobraukšu kādus 250k km, līdz ar to visi dīzeļa 'prieki' būs 2x Nemaz nerunājot par hadenes remontiem, elektro gļukiem un citiem remontiem.
Pēc 5 gadi tam f10 būs 8 gadi un 400-450k km nobraukums. Pa cik tādu varēs atdot? Ne vairāk kā 10k un tad vēl pameklēt vajadzēs.
Līdz ar to vērtības zudums 20k ir pielīdzināms Pasātam, kurš 5 gadus vecs ar 200-250k km maksās savus 10k tāpat.
Maz ticams ka pie tāda nobraukuma f10 uzturēšana izmaksās mazāk par 2k gadā (e60 man prasīja 3-4k gadā, pie mazāka nobraukuma).
Apkopju izmaksas, apdrošināšanas, riepas, diski utt būs lētākas VAG'am + nav jāuztraucas vai no rīta spoguļi ir uz vietas, vai kāds nav apskrāpējis tavus mpakas bamperus utt
Rupji rēķinot, 5 gadu termiņā jauns pasāts ļaus ieekonomēt +/- 10k eur kurus var ieguldīt daudz prātīgāk nekā virtuālā pačotā
Tikai piemirsi piebilst, ka tam B8 kārba slēdzas negludāk un hadene ir cietāka par E39, nemaz nerunājot par skaņas izolāciju un krēslu komfortu
Elektronika nenoliedzami ir daudz modernāka, bet beigu beigās ne jau tas ir galvenais iemesls kāpēc pērk auto | Offline | | |
Murphy | | Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
| Nezinu ar kādu B8 esi braucis
DSG slēdzas praktiski nemanāmi, neesmu braucis ar f10 8 ātrumu automātu, bet e60 6niece slēdzas izteiktāk.
Hadene, viscietākā bija e91, tad pasāts, tad e60. Visiem bija r19 un sēdinātas H&R atsperes.
Krēsli - jā, BMW komfortnieki ir galvas tiesu pārāki par pasāta ergocomfort, es liktu vienā plauktā ar e60/e90 sporta krēsliem, nemaz nerunājot par parastajām taburetēm ko var atrast gan e60, gan e90, gan f10. | Online | | |
ralfiks | | Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3097
Braucu ar: MB;f15;LC
| Ir nepieciešamība pēc preFL e60 priekšējās restes tā posma,kurš ietver miglas lukturi labajā pusē(melnā krāsā).ja nu kādam ir vai kāds zina,kur tādi plastmasas gabali tirgojas. | Offline | | |
bremziite | | Kopš: 29. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 203
Braucu ar:
| katrā ziņā uz ielas ieraugot cilvēku b8 vai e60, ir skaidrs kurš ir students | Offline | | |
kkkkk | | Kopš: 28. Jan 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 545
Braucu ar: e91xd
|
15 Jul 2016, 11:10:40 @Murphy rakstīja:
3 gadīgs f10 pa 30k tāpat būs savus 150-200k km nogājis. Ap to laiku jāsāk gatavoties recro, jāsāk restaurēt sprauslas, turbīna, jāmaina DPF utt. Pa 5 gadiem nobraukšu kādus 250k km, līdz ar to visi dīzeļa 'prieki' būs 2x Nemaz nerunājot par hadenes remontiem, elektro gļukiem un citiem remontiem.
Pēc 5 gadi tam f10 būs 8 gadi un 400-450k km nobraukums. Pa cik tādu varēs atdot? Ne vairāk kā 10k un tad vēl pameklēt vajadzēs.
Līdz ar to vērtības zudums 20k ir pielīdzināms Pasātam, kurš 5 gadus vecs ar 200-250k km maksās savus 10k tāpat.
Maz ticams ka pie tāda nobraukuma f10 uzturēšana izmaksās mazāk par 2k gadā (e60 man prasīja 3-4k gadā, pie mazāka nobraukuma).
Apkopju izmaksas, apdrošināšanas, riepas, diski utt būs lētākas VAG'am + nav jāuztraucas vai no rīta spoguļi ir uz vietas, vai kāds nav apskrāpējis tavus mpakas bamperus utt
Rupji rēķinot, 5 gadu termiņā jauns pasāts ļaus ieekonomēt +/- 10k eur kurus var ieguldīt daudz prātīgāk nekā virtuālā pačotā
paga tu salidzini 520 f11 cenu vai kaut ko mististku? Ceru ka tu pasatu ar mazmotoru nesalidzini cenas ar 530 m-paku utt. Paskatoties vaciju 520d ar labu aprikojumu un noskrejienu lidz 70k pa 30k euro nav problema. Un nebus nekadu problemuar remontiem.
Bet ka jau teicu-katram savs-es braucu labak ar nedaudz vecaku BMW, citi ar jauniem Kia un Pasudiem un kaifo pa to, katram sava izvele, bet teikt ka Passuts ir kudi letaks nevajag, to tu vari stastit 4omiem, kas pa to pasmines un pamas ar galvu [ Šo ziņu laboja kkkkk, 15 Jul 2016, 12:26:00 ] | Offline | | |
|
Bosnija | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 13585
Braucu ar:
| 2006 gada e60 salīdzināt ar 2016 pasātu | Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9026
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| Salīdzinājums tomēr laikam ir ar F10. | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
15 Jul 2016, 12:37:56 @Bosnija rakstīja:
2006 gada e60 salīdzināt ar 2016 pasātu
Why not. Pliks E60 esot kā pilns E39 un iespējams arī max pilns pasāts 2016tajā. | Offline | | |
BirdzniekuJanis | | Kopš: 27. Apr 2016
No: Ainaži
Ziņojumi: 236
Braucu ar: Mēmāko Carbuy mantu
|
15 Jul 2016, 11:10:40 @Murphy rakstīja:
3 gadīgs f10 pa 30k tāpat būs savus 150-200k km nogājis. Ap to laiku jāsāk gatavoties recro, jāsāk restaurēt sprauslas, turbīna, jāmaina DPF utt. Pa 5 gadiem nobraukšu kādus 250k km, līdz ar to visi dīzeļa 'prieki' būs 2x Nemaz nerunājot par hadenes remontiem, elektro gļukiem un citiem remontiem.
Pēc 5 gadi tam f10 būs 8 gadi un 400-450k km nobraukums. Pa cik tādu varēs atdot? Ne vairāk kā 10k un tad vēl pameklēt vajadzēs.
Līdz ar to vērtības zudums 20k ir pielīdzināms Pasātam, kurš 5 gadus vecs ar 200-250k km maksās savus 10k tāpat.
Maz ticams ka pie tāda nobraukuma f10 uzturēšana izmaksās mazāk par 2k gadā (e60 man prasīja 3-4k gadā, pie mazāka nobraukuma).
Apkopju izmaksas, apdrošināšanas, riepas, diski utt būs lētākas VAG'am + nav jāuztraucas vai no rīta spoguļi ir uz vietas, vai kāds nav apskrāpējis tavus mpakas bamperus utt
Rupji rēķinot, 5 gadu termiņā jauns pasāts ļaus ieekonomēt +/- 10k eur kurus var ieguldīt daudz prātīgāk nekā virtuālā pačotā
Pirmkārt, diezgan glups aprēķins.
Otrkārt, neaizmirsti, ka garantija passatam beidzas (pagarinātā versijā) pie 150k, attiecīgi vēl 100k norulējot Tev nāksies saskarties ar same problēmām, kurām iekš tā paša F10. Tikai atceries, ka to DPF ravējot ārā 16'gada mašīnai var nākties likt atpakaļ | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|