Online

Pašreiz BMWPower skatās 46 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Pieredze, padomi, saskarsme ar CP 5

AutorsZiņojums
Hirschenhof
18. Apr 2018, 13:43 #17061

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 658

Braucu ar: SL 500


18 Apr 2018, 13:34:13 @sn rakstīja:
Pasta ēka pie lidostas


Es parasti tur ļoti labprāt eju, jo

mazākas rindas,
ērta piebraukšana,

Stāvēt gan tur nevajag privāti, dzenā tur visus gana aktīvi. Kā jau visur.
Offline
Hirschenhof
18. Apr 2018, 13:47 #17062

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 658

Braucu ar: SL 500


18 Apr 2018, 12:24:40 @dzhumi rakstīja:
nevis censties mācīt dzīvot mūsdienīgā vidē ar 90s prasmem


Es nudien neteiktu, ka viņam kaut kur nav kaut nedaudz taisnība.

Piemēram, kurš ir izmantojis kolosālos taksometru pakalpojumus pie Arrivals ? Tas, kas tur tagad notiek, Jums arī liekas moderni un mūsdienīgi ?

[ Šo ziņu laboja Hirschenhof, 18 Apr 2018, 13:56:55 ]

Offline
Hirschenhof
18. Apr 2018, 13:52 #17063

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 658

Braucu ar: SL 500

Piemērs Nr.1 - iznāku no lidostas, gribu mājās. Jau sēžos pirmajā (rindas kārtībā) taksī, šoferis man smaida un saka- kartočki nerabotajut. Eju PN.

Piemērs Nr.2 - viesojas (atlido) reģiona vadība, iekāpjam Baltic Taxi, sākam braukt, pie šlagbauma atduramies, jo kaut kāds SIA "Taxi Nodokļus nemaksāju" nobloķējis izbrauktuvi un šoferis stāv rindā uz to vienu kasi&kiosku. Pārējie sāk viņam aizrādīt, izceļas grūstīšanās un asumi.

Pirmais iespaids par Latviju neglābjami sadirsts. Noteikti, ka tam ir savi iemesli, bet kāds taču to visu tur plāno un kūrē.

[ Šo ziņu laboja Hirschenhof, 18 Apr 2018, 13:55:24 ]

Offline
RVR
18. Apr 2018, 13:55 #17064

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22366

Braucu ar: RVR

Tu taču pats lieliski zini, kāpēc tagad ar takšiem tur viss ir tik slikti.
Tas bija tiesas lēmums, nevis lidostas lēmums.
Līdz tam tur viss bija civilizēti.
Offline
Hirschenhof
18. Apr 2018, 14:03 #17065

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 658

Braucu ar: SL 500

Oficiālo pusi un viedokļus zinu, protams. Manuprāt tas tomēr bija paredzams, ņemot vērā nevēlēšanos gadiem tā nopietni sakārtot taxi biznesu valstī un tiesu lēmumu brīnumus mūsu platuma grādos.

[ Šo ziņu laboja Hirschenhof, 18 Apr 2018, 14:03:49 ]

Offline
N53series
18. Apr 2018, 14:07 #17066

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


18 Apr 2018, 13:55:55 @RVR rakstīja:
Tu taču pats lieliski zini, kāpēc tagad ar takšiem tur viss ir tik slikti.
Tas bija tiesas lēmums, nevis lidostas lēmums.
Līdz tam tur viss bija civilizēti.


ha,interesants skatupunkts. kad bez konkursa, paarkaapjot chupu likumu, viena zagliiga mudriitaaja kontroleets kantoris ekskluziivi vaaraas, ir 'kaartiiba'.
kad shii fundamentaataalaa woow situaacija tiek noveersta, izradaas, viss ir 'slikti', jo gadu desmitiem infrastutuuraa nav ieguldiits ne santiims, un taa vnk uzkaraas reaalas takshu konkurences apstaakljos.

es tev varu ieteikt - aizliegt iebraukt gan takshiem, gan privaatajiem - un probleema ar sastreegumiem buus atrisinaata veel krutaak!
Offline
N53series
18. Apr 2018, 14:14 #17067

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


18 Apr 2018, 13:34:13 @sn rakstīja:

18 Apr 2018, 11:52:27 @N53series rakstīja:

18 Apr 2018, 11:47:32 @sn rakstīja:
tā arī neiebraucu kāpēc n53 uzēdās cilvēkiem, kuri izvēlas aizsūtīt e-pastu un pasūtīto preci saņemt vietējā pasta nodaļā vai mājās, nevis darīt kā tie daži, kuri speciāli brauc uz Lidostu, lai pastā/muitā uz vietas stāvētu rindā, runātu, skaidrotos un finālā 25% gadījumos braukt otrreiz, jo nav izdrukājis jau sākumā prasītos dokumentus.


taapeec, ka N53 meegjina paskaidrot: katra pakalpojumu sniedzeeja/servisa, arii pasha pilsonja aktivitaateem ir jaatiecas uz 'augshu', uz labaaku.
ja lidostaa ir pasta nodalja, ir jaabuut eertais staavvietai, profesionaalam stafam, kvalitatiivam pakapojumam.
vai tieshaam sn ir tik tups, ka nespeej aptvert - ir DAUDZ pensijas vecuma cilveeku, kuriem 'noskeneet/nosuutiit pa epastu/uzlikt e-parakstu/verificeet' vareetu buut pagruuti? nerunaajot par redzes, cita veida invaliditaati? nerunaajot par cilveeku kursh iebraucis no citas pilseetas? nerunaajot par cilveeku, kursh, moska ir lidostas krajaa caurlidojot?
vai tieshaam te valda taads tupums, ka sho aptvert nav iespeejams?


Nu gan tev ir reāli dzīves piemēri! Peinsionārs/redzes invalīds, kurš iepērkas aliexpress izmantojot datoru/telefonu, maksājot ar karti vai paypalu, bet nemāk aizsūtīt e-pastu ar linku uz preci vai screenshotu, tāpēc ir spiests no mazpisāniem braukt uz Latvijas Pastu pie lidostas, lai fiziski iesniegtu mājās izdrukāto printscreenu vai uz lapiņas pārrakstīto linku uz preci. Es saprotu, ka tu esi vidgudrākais powerists, bet nu izdomā tomēr citu iemeslu. Teiksim akls pensionārs aliexpresī nopirka dzirdes aparātam baterijas, bet pēc nedēļas dators saplīsa, e-pasta paroles ir aizmirstas un vietējā bibliotēkā gmail accountā netiek, jo arī telefons ar 2f auth ir nomiris. tad nu viņš pārvarēja savas bailes, būdams akls tomēr brauca uz Latvijas Pastu pie Lidostas, mēģināja ar resno jelgavnieku noparkoties darbinieku stāvvietā un no galvas atcerēties aliexpress preces linku, kuru nosaukt tur darbiniekam.

P.S. jelgavas resnākais cilvēks vienkārši padīca, ka pirmā stāvvieta pie pasta šim vienreiz bija pilna (darbinieku stāvvieta https://goo.gl/jZgteM ), bet nebrauca uz klientu stāvvietu https://goo.gl/bkXkgz, kur vienmēr ir brīvas vietas. ja tomēr visas klientu stāvvietas ir aizņemtas, tad var vai nu pagaidīt vai norīt krupi un iemācīties tomēr linku uz savu pirkumu aizsūtīt e-pastā. Uz to ēku vispār jābrauc būtu tikai preses pārstāvjiem uz interviju nevis šiem Ķīnas sūdu pircējiem, kuriem pēc tam jāiesniedz apliecinājumu par pirkumu + linku, kurā var redzēt pirkuma summu, lai piemērotu vai nepiemērotu PVN un muitas nodokli.



aprobezhota cilveeka viedoklis. tu speej paskatiities tikai no savas poziicijas.

zini teicienu: shit in/shit out? tas ir par tevi un tev liidziigajiem.
juus suudu eediet, dzeriet, uznjemiet [gan satura, gan kvalitaates zinjaa].
taapeec juus neredziet atskjiriibu starp Maxima un Sky, starp smirdiigu, nopistu diizeli un benziinu, starp OLED un 'man kaut ko pa 300 eur', starp normaalu skanju [ko paardodot tak nenoveertees] un pilniigu crapu.
varu sadereet, ka db.lv nelasiet, par kaadiem nopietnaakiem/analiitiskiem izdevumiem nerunaajot. neinteresee nekas, kas ir aapus komforta [vieteejaa rajonchika] zonas.
taapeec arii RIX skjiet krutaakaa vieta uz planeetas Zeme, Latvijas Pasts - muusdieniiga iestaade, pica Lulu - krutaakaa paika.
Offline
RVR
18. Apr 2018, 14:18 #17068

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22366

Braucu ar: RVR

Ja "reālā takšu konkurence" ir esošā situācija ar no-name uzņēmumiem-viendienīšiem, kas nemaksā nodokļus un tāpēc nepieņem kartes, brauc ar netīriem hlamiem un čakarē pasažierus, tad man īsti nav, ko piebilst. Ja kādam tā šķiet normāla situācija, ka šādi drīkst sniegt šos pakalpojumus, tad... neko.

Iepriekš tur viss notika civilizēti un arī infrastruktūra nevienu netraucēja. Jā, bija tikai 2 kompānijas, bet abas bija NORMĀLAS. Infrastruktūru nācās izmainīt, jo treniņbikses panāca savu. Tagad tur ir viņiem pierasta un pieņemama kārtība.

[ Šo ziņu laboja RVR, 18 Apr 2018, 14:23:58 ]

Offline
Arturiks
18. Apr 2018, 14:18 #17069

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9095

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Nu Tu gan blatanul. Kapēc tad pašam jābrauc ar e60 un jādzīvo salaspils bloķenē?
Offline
968-jk
18. Apr 2018, 14:25 #17070

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13659

Braucu ar: 30niekiem


18 Apr 2018, 14:18:22 @Arturiks rakstīja:
Nu Tu gan blatanul. Kapēc tad pašam jābrauc ar e60 un jādzīvo salaspils bloķenē?

Za to skaju var noēst.
Offline
N53series
18. Apr 2018, 14:25 #17071

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


18 Apr 2018, 14:18:03 @RVR rakstīja:
Ja "realā takšu konkurence" ir esošā situācija ar no-name uzņēmumiem-viendienīšiem, kas nemaksā nodokļus un tāpēc nepieņem kartes, brauc ar netīriem hlamiem un čakarē pasažierus, tad man īsti nav, ko piebilst. Ja kādam tā šķiet normāla situācija, ka šādi drīkst sniegt šos pakalpojumus, tad... neko.

Iepriekš tur viss notika civilizēti un arī infrastruktūra nevienu netraucēja. Jā, bija tikai 2 kompānijas, bet abas bija NORMĀLAS. Infrastruktūru nācās izmainīt, jo treniņbikses panāca savu. Tagad tur ir viņiem pierasta un pieņemama kārtība.



pag, tu atkal jauc kotletes ar muzhaam!
a) jaabuut ir veseliigai/likumdoshanas ietvaros korektai konkurencei;
b) tai pashai likumdoshanai jaanosaka nosaciijumi, kas/kaa/kaapeec driikst sniegt/kaadus pakalpojumus;
c) tiesiibsargaajoshaam iestaadeem jaakontrolee, jaasoda vainiigie.
tas, ka b nav savests kaartiibaa, c sadalja buksee, nav un nedriikst buut par pamatu tiesiskam nihilismam/atseviskju mudriitaaju ekskluzivitaatei.

un pamatiemesls bardakam ir infrastruktuuras probleemas. tikai naakoshais posms - konkreetaa taksha 'kvalitaate' - auto vecums/navaroti, nodoklju maksaashana.
Offline
968-jk
18. Apr 2018, 14:26 #17072

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13659

Braucu ar: 30niekiem


18 Apr 2018, 12:18:13 @Vantage rakstīja:
nu ko jūs ņemās. n52 ir visgudrākais, vispareizākais, nebomzīgākais, ētiskākais un vis-vis-vis (betjūspārējieesatlohi,protams)..

ieskaties sejā (tam pa kreisi ): pārgudra cilvēka postaments




Skajs VS Maksima.
Offline
RVR
18. Apr 2018, 14:29 #17073

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22366

Braucu ar: RVR


18 Apr 2018, 14:25:19 @N53series rakstīja:

18 Apr 2018, 14:18:03 @RVR rakstīja:
Ja "realā takšu konkurence" ir esošā situācija ar no-name uzņēmumiem-viendienīšiem, kas nemaksā nodokļus un tāpēc nepieņem kartes, brauc ar netīriem hlamiem un čakarē pasažierus, tad man īsti nav, ko piebilst. Ja kādam tā šķiet normāla situācija, ka šādi drīkst sniegt šos pakalpojumus, tad... neko.

Iepriekš tur viss notika civilizēti un arī infrastruktūra nevienu netraucēja. Jā, bija tikai 2 kompānijas, bet abas bija NORMĀLAS. Infrastruktūru nācās izmainīt, jo treniņbikses panāca savu. Tagad tur ir viņiem pierasta un pieņemama kārtība.



pag, tu atkal jauc kotletes ar muzhaam!
a) jaabuut ir veseliigai/likumdoshanas ietvaros korektai konkurencei;
b) tai pashai likumdoshanai jaanosaka nosaciijumi, kas/kaa/kaapeec driikst sniegt/kaadus pakalpojumus;
c) tiesiibsargaajoshaam iestaadeem jaakontrolee, jaasoda vainiigie.
tas, ka b nav savests kaartiibaa, c sadalja buksee, nav un nedriikst buut par pamatu tiesiskam nihilismam/atseviskju mudriitaaju ekskluzivitaatei.

un pamatiemesls bardakam ir infrastruktuuras probleemas. tikai naakoshais posms - konkreetaa taksha 'kvalitaate' - auto vecums/navaroti, nodoklju maksaashana.



Tu piedāvā to visu atrisināt lidostai?
Vai ko Tu īsti gribi šajā diskusijā pateikt?

Offline
N53series
18. Apr 2018, 14:33 #17074

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


18 Apr 2018, 14:29:20 @RVR rakstīja:

18 Apr 2018, 14:25:19 @N53series rakstīja:

18 Apr 2018, 14:18:03 @RVR rakstīja:
Ja "realā takšu konkurence" ir esošā situācija ar no-name uzņēmumiem-viendienīšiem, kas nemaksā nodokļus un tāpēc nepieņem kartes, brauc ar netīriem hlamiem un čakarē pasažierus, tad man īsti nav, ko piebilst. Ja kādam tā šķiet normāla situācija, ka šādi drīkst sniegt šos pakalpojumus, tad... neko.

Iepriekš tur viss notika civilizēti un arī infrastruktūra nevienu netraucēja. Jā, bija tikai 2 kompānijas, bet abas bija NORMĀLAS. Infrastruktūru nācās izmainīt, jo treniņbikses panāca savu. Tagad tur ir viņiem pierasta un pieņemama kārtība.



pag, tu atkal jauc kotletes ar muzhaam!
a) jaabuut ir veseliigai/likumdoshanas ietvaros korektai konkurencei;
b) tai pashai likumdoshanai jaanosaka nosaciijumi, kas/kaa/kaapeec driikst sniegt/kaadus pakalpojumus;
c) tiesiibsargaajoshaam iestaadeem jaakontrolee, jaasoda vainiigie.
tas, ka b nav savests kaartiibaa, c sadalja buksee, nav un nedriikst buut par pamatu tiesiskam nihilismam/atseviskju mudriitaaju ekskluzivitaatei.

un pamatiemesls bardakam ir infrastruktuuras probleemas. tikai naakoshais posms - konkreetaa taksha 'kvalitaate' - auto vecums/navaroti, nodoklju maksaashana.



Tu piedāvā to visu atrisināt lidostai?
Vai ko Tu īsti gribi šajā diskusijā pateikt?




lidostai - ir infrastruktuuras probleemas. gadu desmitiem probleema/teema nav risinaata [ja neskaita to staaveeshanas posminju BalticTaxi];
lidosta - nespeeja izstraadaat/ieviest likumdoshanai korektu/atbilstoshu takshu teemu/aarpakalpojumu - tas arii ir RIX kompetencee;
takshu teema globaali nav kaartiibaa savesta, tas nav jaunums, sheit, protams, ir probleemas, u.t.t.
vienkaarshaak, laikam, paskaidrot nespeeshu.
Offline
RVR
18. Apr 2018, 14:40 #17075

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22366

Braucu ar: RVR

Kādām vēl desmitgadēm?
Problēmas ar takšiem sākās tikai pēc nesenajām izmaiņām. Līdz tam bija nodalīta takšu josla un abu takšu kompāniju vadītājiem bija katram sava "atslēga", kas atvēra barjeru. Neviens tur nekam netraucēja, un arī pasažieriem viss bija saprotams.

Tagad ir bardaks. Infrastruktūra ir īslaicīgi pielāgota konkrētajai situācijai. Neko vairāk tur neviens tagad arī nedarīs un ieguldījumus neveiks, jo salīdzinoši drīz tur tā visa vispār vairs nebūs.

Offline
Frostijs
18. Apr 2018, 14:52 #17076

Kopš: 05. Oct 2016

No: Ventspils

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Z1000sx

Offline
N53series
18. Apr 2018, 14:58 #17077

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


18 Apr 2018, 14:40:02 @RVR rakstīja:
Kādām vēl desmitgadēm?
Problēmas ar takšiem sākās tikai pēc nesenajām izmaiņām. Līdz tam bija nodalīta takšu josla un abu takšu kompāniju vadītājiem bija katram sava "atslēga", kas atvēra barjeru. Neviens tur nekam netraucēja, un arī pasažieriem viss bija saprotams.

Tagad ir bardaks. Infrastruktūra ir īslaicīgi pielāgota konkrētajai situācijai. Neko vairāk tur neviens tagad arī nedarīs un ieguldījumus neveiks, jo salīdzinoši drīz tur tā visa vispār vairs nebūs.



Es runāju par short term stāvvietām, par busiem uz/no taam, par netaxu transportu. Par visām problēmām, kas te tika minētas. Taas ir gadu desmitiem.
Kaut kāds pisec..
Offline
Hirschenhof
18. Apr 2018, 15:08 #17078

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 658

Braucu ar: SL 500

@RVR

un tomēr derētu paskatīties kā tirgus līderi to ir sakārtojuši, tas noteikti nav nekas neizdarāms. Labas lietas, kas kalpo sabiedrībai, drīkst kopēt un tas nav nekas nosodāms, manuprāt.


Piemēram, Fraport AG. Pāris takšu uzņēmumiem, ir el. caurlaides, viņi drīkst uzņemt pasažierus tieši pie izejas duravām (tas smukais jaunais asfalts ar LED gaismiņām pie A, B, C.)

Arī citi, Hessenē reģistrētie taxi drīkst uzņemt pasažierus, tikai citur un līdz tiem ir jāsoļo daudz ilgāk un tālāk.

Un, pilsonim parastajam, 15 min uzturēšanās ar savu pkw ir bez papildus samaksas. Tiesa, tas nav pie pašas ieejas. Jā, valstī, kur pat par katru TV ir jāmaksā 50 EUR gadā, dodas kaut kas par brīvu

[ Šo ziņu laboja Hirschenhof, 18 Apr 2018, 15:14:20 ]

Offline
N53series
18. Apr 2018, 15:11 #17079

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


18 Apr 2018, 15:04:45 @RVR rakstīja:
Problēma ir tikai tajā, ka kādam žēl 1.50.
Kā arī tajā, ka kopš nesena laika taksisti traucē iebraukt/izbraukt - un tas arī tikai tiem, kuri neprot internetu.
Citas problēmas ar stāvvietu es neredzu.

P.S.
kas attiecas uz rampu - te jau kolēģis minēja, tā savu caurlaides spēju ir izsmēlusi - un tāpēc arī tas viss drīzumā tiks pārbūvēts




Kaa nojaušu, Tu esi kaa saistīts ar sho industriju. Nu.. Tad nu esam esam dirsaa, ja industrijas insaideri problēmas neredz pat tur, kur taas redz pilsoņi parastie.
Offline
RVR
18. Apr 2018, 15:13 #17080

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22366

Braucu ar: RVR

Saistīts tik daudz, ka bieži garām ejot redzu, kas un kā tur notiek.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo