Autors | Ziņojums |
icy | |
Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 474
Braucu ar: E61 530d
|
12 Jul 2016, 18:42:21 @MaarcisM rakstīja:
E61 neslēdzas ārā gaisa kompresors, kāds zin kurā vietā ir līmeņa devējs un kur stāv kompresora vadības bloks ?
iespejams relejs sakusis kopaa |
Offline | |
|
Filips | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 4542
Braucu ar: E 61.
|
13 Jul 2016, 01:07:50 @Staris rakstīja:
ja motora temperatūra ir pārāk zema, tad jāmaina ir tikai lielais/mazais termostats vai abi divi?
vai mazais atgāzu termostats arī ietekmē motora temperatūru?
P.S. 235zs dīzelim ieplūdniekā ir jāliek 33mm vārstu aizvietotāji?
Varbūt kaut kur Rīgā tiek tirgoti viņi?
likt plastmasas vai alumīnija?
Ja esi skops, tad var mēģināt saprast kurš vainīgs unmainīt vienu, bet labāk abus. Maksā viņi kopā ap 45-50 Eur.
User: vissBMW 25611725 labas cenas visādām jaunām detaļām[ Šo ziņu laboja Filips, 13 Jul 2016, 09:49:28 ]
----------------- VISA VEIDA ŽALŪZIJAS!!!!!
markīzes, slēģi, rulo, kasešu rullo, vertikālās, romiešu utt..
TAGAD ARĪ PACEĻAMIE GARĀŽU VĀRTI!!!!!
mob: 26602255
[email protected]
|
Offline | |
|
Staris | |
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Es neesmu skops tādā skatījumā, ka žēl abus mainīt. Vienkārši vienu varu nomainīt pats uz ielas, bet otru nevar. Domāju vai ir jēga vispār uz ielas čakarēties ar mazā termostata maiņu un varbūt atdot servisā, lai maina abus. A, ja vainīgs ir tikai mazais, tad kāpēc pašam to padsmit minūtēs nenomainīt?
|
Offline | |
|
Filips | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 4542
Braucu ar: E 61.
| Tāpēc ka pa padsmit minūtēm var pagūt izdzert vismaz vienu aliņu
----------------- VISA VEIDA ŽALŪZIJAS!!!!!
markīzes, slēģi, rulo, kasešu rullo, vertikālās, romiešu utt..
TAGAD ARĪ PACEĻAMIE GARĀŽU VĀRTI!!!!!
mob: 26602255
[email protected]
|
Offline | |
|
Staris | |
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Mani iekšēji saēd tā doma, ka kaut kas motoram nav kārtībā un gribas maksimāli ātri salabot
A servisa apmeklējums spīd tik nākamnedēļ.
Attiecīgi sīkumus varētu pats nomainīt, tik gribas zināt vai ir jēga, vai kapāt to aliņu
Vai tiešām dīzelim viss ir savādāk nekā benzīniekam un mazais termostats taisa lielāku h*iņu nekā lielais? |
Offline | |
|
sn | |
Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879723
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| Motora temp skaties hidden menu? Cik raada?
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! |
Offline | |
|
Staris | |
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| vakar pie +18 āra temperatūras uz šosejas pie 90km/h bija 69 grādi tajā hidden menu.
Pilsētā krustojumā pie sarkanā pat 75 uz brīdi [ Šo ziņu laboja Staris, 13 Jul 2016, 11:20:40 ] |
Offline | |
|
DOPING | |
Kopš: 09. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5407
Braucu ar: BMW
|
13 Jul 2016, 11:20:19 @Staris rakstīja:
vakar pie +18 āra temperatūras uz šosejas pie 90km/h bija 69 grādi tajā hidden menu.
Pilsētā krustojumā pie sarkanā pat 75 uz brīdi
Nu tad tev 100% beigts ir mazais egr termostats.
Un iespējams arī lielais, bet to varēsi pārbaudīt, kad salabosi mazo, vai vienkārši izņemsi lielo no auto un fiziski pārbaudīsi
----------------- Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
|
Offline | |
|
|
redboot | |
Kopš: 05. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 244
Braucu ar: vafeli pa aizskariem
| Kāds ir mainījis pečkas motoru? Nenormāli čīkstēt sāka. Cik nostājās gala cipars? Pati detaļa ap 80, bet skatoties kur viņš atrodās, tad tur laikam viss panelis jāceļ nost? Varētu būt piselīgi... [ Šo ziņu laboja redboot, 13 Jul 2016, 12:51:46 ] |
Offline | |
|
Letlander | |
Kopš: 02. Jul 2015
Ziņojumi: 443
Braucu ar: e60
| Ja nemaldos nebija panelis jāceļ nost. Ar sev reiz gribēju , bet pārgāja tā čikstēšana pēc pdf ko atradu tikai navi ekrāns jāceļ ārā un tad tiek pie pečkas motorīti .
Nez kapēc man šķiet ka te vairāk tiek izjaukts, bet gaita līdziga. links uz pdf[ Šo ziņu laboja Letlander, 13 Jul 2016, 13:02:04 ] |
Offline | |
|
krasotajs | |
Kopš: 10. Sep 2015
Ziņojumi: 443
Braucu ar:
|
13 Jul 2016, 12:49:11 @redboot rakstīja:
Kāds ir mainījis pečkas motoru? Nenormāli čīkstēt sāka. Cik nostājās gala cipars? Pati detaļa ap 80, bet skatoties kur viņš atrodās, tad tur laikam viss panelis jāceļ nost? Varētu būt piselīgi...
Kādas 6h darbs man prasīja. Nav viss panelis jāceļ nost.
Interetā pamācība ir. Tikai jaucot uzmanīgi skaties,nesalauz nekādus stiprinājumus plastmasām |
Offline | |
|
krasotajs | |
Kopš: 10. Sep 2015
Ziņojumi: 443
Braucu ar:
|
13 Jul 2016, 12:28:32 @AB1304 rakstīja:
27 Jun 2016, 14:50:38 @Staris rakstīja:
iemetiet kāds linku vai nosaukumu diagnostikas kabelim priekš e61. Īsti nevar saprast tajā barā, kuru jāpērk
Arī interesē šis.
www.ebay.com/itm/231921491101?redirect=mobile
Man ir šāds
|
Offline | |
|
drakelv | |
Kopš: 15. Sep 2012
Ziņojumi: 335
Braucu ar: F11 535d ///M
|
12 Jul 2016, 17:37:39 @Staris rakstīja:
Pilnpiedziņa tik daudz cik lieks svars un papildus remontējamas komponentes priekšai.
Acim redzot vai nu esi braucis ar beigtu xdrive vai neesi braucis vispar.
Ziemā vadāmība ir ideāla un nevienu reizi nekur neiesprūdu arī braucot pa neceļiem, kamēr citi mocījās.
Ja uz asfalta nemēģināsi saules tīt tad arī nekas jāremontē nebūs.[ Šo ziņu laboja drakelv, 13 Jul 2016, 14:10:59 ] |
Offline | |
|
Staris | |
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Kāds powerists negrib man aizlienēt savu garāžu uz pusstundu, lai varētu es uzlikt mazo termostatu? Gribētu atpakaļceļā uz Ventspili braukt ar normālu dzinēja temperatūru
Bonusā aliņš
Noderētu pēc sešiem vakarā |
Offline | |
|
Latvietis96 | |
Kopš: 10. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1260
Braucu ar: 538d Msport/540i
| vai kāds ir noņēmies ar AUX ieejas instalāciju? Cik liels čakars, un varbūt kāds to var izdarīt par naudiņu? |
Offline | |
|
R_BERGS | |
Kopš: 15. Nov 2007
Ziņojumi: 16504
Braucu ar:
|
13 Jul 2016, 16:10:42 @Staris rakstīja:
Kāds powerists negrib man aizlienēt savu garāžu uz pusstundu, lai varētu es uzlikt mazo termostatu? Gribētu atpakaļceļā uz Ventspili braukt ar normālu dzinēja temperatūru
Bonusā aliņš
Noderētu pēc sešiem vakarā
Tavam e60 izskatās, ka mazliet par agru jau ir sācies e39 mūžs.
Tad īsti nezināji ko pirkt, kas ar ko atšķirās un tagad jau pats pēc interneta diagnostikas meiģināsi kko skrūvēt svešā garažā ar koļāna atslēgām.
Tā tās a/m arī lēnām pazūd no ''mint'' aprites
[ Šo ziņu laboja HeyTolsty, 13 Jul 2016, 17:01:28 ]
-----------------
Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
|
Offline | |
|
|
martinssh | |
Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
|
13 Jul 2016, 12:49:11 @redboot rakstīja:
Kāds ir mainījis pečkas motoru? Nenormāli čīkstēt sāka. Cik nostājās gala cipars? Pati detaļa ap 80, bet skatoties kur viņš atrodās, tad tur laikam viss panelis jāceļ nost? Varētu būt piselīgi...
Man e 91 ar saka chiksteet ari teica ka jamaina motors toreiz nebija laika un izdomaju uz ass uzliet motora elju
atjaucu no motortelpas puses valjaa lai redz petchkas motoru
panjemu lielo shljirci + adatu
iepildiju kastrol edge k kadu motorellju
atveru gaisa njemshanas lukas atvertaa puziicijaa un tad taa stiepjoties ar adatas galu vareeja tikt liidz motora asij kura stavv vertikaali uzpilinajau elju , taa vairakas reizes iesleedzu padarbinaaju un nu jau gads kaa nav neekas chiiksteejis ! [ Šo ziņu laboja martinssh, 13 Jul 2016, 17:09:37 ] |
Offline | |
|
RaL | |
Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3571
Braucu ar: kruīzu
|
13 Jul 2016, 17:08:31 @martinssh rakstīja:
13 Jul 2016, 12:49:11 @redboot rakstīja:
Kāds ir mainījis pečkas motoru? Nenormāli čīkstēt sāka. Cik nostājās gala cipars? Pati detaļa ap 80, bet skatoties kur viņš atrodās, tad tur laikam viss panelis jāceļ nost? Varētu būt piselīgi...
Man e 91 ar saka chiksteet ari teica ka jamaina motors toreiz nebija laika un izdomaju uz ass uzliet motora elju
atjaucu no motortelpas puses valjaa lai redz petchkas motoru
panjemu lielo shljirci + adatu
iepildiju kastrol edge k kadu motorellju
atveru gaisa njemshanas lukas atvertaa puziicijaa un tad taa stiepjoties ar adatas galu vareeja tikt liidz motora asij kura stavv vertikaali uzpilinajau elju , taa vairakas reizes iesleedzu padarbinaaju un nu jau gads kaa nav neekas chiiksteejis !
vispār e90 tas ir 30-40 minūšu darbs lēnā garā izjaukt, izņemt ventilatoru, lai easy var saeļļot un salikt visu atpakaļ (pat pirmo reizi darot, ja ir pamācība no interneta ). No salona noņem bardačoku un vēl dažas skrūves un ventilators ir ārā. Es izmantoju velosipēdu ķēžu eļļu, uzpilināju uz asītes ventilatoram, pakustināju, lai viss saeļļojas un liku kopā.
Varbūt e60 arī kaut kur ir pamācība, kā tikt pie ventilatora vieglā ceļā [ Šo ziņu laboja raivis88, 13 Jul 2016, 18:48:46 ] |
Offline | |
|
Staris | |
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
13 Jul 2016, 17:00:34 @HeyTolsty rakstīja:
13 Jul 2016, 16:10:42 @Staris rakstīja:
Kāds powerists negrib man aizlienēt savu garāžu uz pusstundu, lai varētu es uzlikt mazo termostatu? Gribētu atpakaļceļā uz Ventspili braukt ar normālu dzinēja temperatūru
Bonusā aliņš
Noderētu pēc sešiem vakarā
Tavam e60 izskatās, ka mazliet par agru jau ir sācies e39 mūžs.
Tad īsti nezināji ko pirkt, kas ar ko atšķirās un tagad jau pats pēc interneta diagnostikas meiģināsi kko skrūvēt svešā garažā ar koļāna atslēgām.
Tā tās a/m arī lēnām pazūd no ''mint'' aprites
Nope. M50b25 2x sadalīts reizinātājos un salikts atpakaļ. Ja nespēj pats elementāras lietas salabot auto, tad kas tu esi par vīrieti? |
Offline | |
|
bembukuss | |
Kopš: 17. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 367
Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech
|
13 Jul 2016, 16:43:32 @Latvietis96 rakstīja:
vai kāds ir noņēmies ar AUX ieejas instalāciju? Cik liels čakars, un varbūt kāds to var izdarīt par naudiņu?
Vieglākais, ko var izdarīt..
Pieliec AUX vadu + pie datora aktivizē - easy!
------------------
Eksperimentālā e60/e61 kodēšana/programmēšana[ Šo ziņu laboja bembukuss, 13 Jul 2016, 20:24:33 ] |
Offline | |
|