Online

Pašreiz BMWPower skatās 260 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
ATB
19. Jan 2014, 22:49 #17041

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


19 Jan 2014, 22:45:31 Driver rakstīja:

tak pats rakstiji, ka shitas suuds ir mainits


Nu jā...

bet kāpēc tad Tu rakstīji, ka "abos"? man ir tikai viens tāds kā bildē, tas arī ir mainīts.

edit: tikko ātri atradu netā, ka pastiprinātājs sastāv no divām daļām - laikam tās Tu biji domājis...

[ Šo ziņu laboja ATB, 19 Jan 2014, 22:58:48 ]

Offline
JZ
19. Jan 2014, 23:01 #17042

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ja patiešām ir tā, kā raksti, un pasildot priekšējos supportus pedālis kļūst ok, tad jāsāk bija nevis ar gaisošanu un cilindu/vakumņiku maiņu, kas ir praktiski nekā nevar līdzēt konkrētās problēmas risināšanā, bet ar priekšējo supportu noņemšanu un pilnīgu izjaukšanu

es tik nevaru saprast ko nozīmē šis:

tikai priekšējie bremžu suporti stāv vēl oriģinālie (19 gadus veci), bet atgaisošanas skrūves strādā

kopā ar šo
Nav iespējams normāli atgaisot priekšējās bremzes. Praktiski normāli var atgaisot tikai vienu bremžu pedāļa spiediena reizi


pastāsti kā tieši tu veic to atgaisošanu, jo man te biš sāk mākt aizdomas ka internetdiagnostika var nesanākt ja pacients nesaprot čo pa čom


edit: tikko ātri atradu netā, ka pastiprinātājs sastāv no divām daļām - laikam tās Tu biji domājis...

nē, viņš domāja - ūdens bija abos - vecajā, kas bija uz mašīnas un "jaunajā", ko paņēmi no šrota

[ Šo ziņu laboja JZ, 19 Jan 2014, 23:02:55 ]

Offline
Negantelis
19. Jan 2014, 23:03 #17043

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


19 Jan 2014, 22:49:51 seeingman rakstīja:

19 Jan 2014, 22:38:19 Negantelis rakstīja:
Tā viedie prāti. Kurš man pateiks ko es redzu skatoties šobrīd debesīs (varētu būt dienvidi+0,1 uz rietumu pusi), tur uz starptautiskās kosmosa stacijas metinātājs strādā vai?

screenshotu studijā



Man ar aci vai nobildēt. Tas taču ir hvz cik kilometrus tālu. Paskaties pa logu.
Offline
ATB
19. Jan 2014, 23:10 #17044

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


19 Jan 2014, 23:01:48 JZ rakstīja:
ja patiešām ir tā, kā raksti, un pasildot priekšējos supportus pedālis kļūst ok, tad jāsāk bija nevis ar gaisošanu un cilindu/vakumņiku maiņu, kas ir praktiski nekā nevar līdzēt konkrētās problēmas risināšanā, bet ar priekšējo supportu noņemšanu un pilnīgu izjaukšanu

es tik nevaru saprast ko nozīmē šis:

tikai priekšējie bremžu suporti stāv vēl oriģinālie (19 gadus veci), bet atgaisošanas skrūves strādā

kopā ar šo
Nav iespējams normāli atgaisot priekšējās bremzes. Praktiski normāli var atgaisot tikai vienu bremžu pedāļa spiediena reizi


pastāsti kā tieši tu veic to atgaisošanu, jo man te biš sāk mākt aizdomas ka internetdiagnostika var nesanākt ja pacients nesaprot čo pa čom


Sentēvu metode:
Cilvēks A sēž vadītāja vietā mašīnā
Cilvēks B ar atslēdziņu atrodas pie bremžu suporta
A nospiež bremžu pedāli
B atskrūvē atgaisošanas skrūvi
Bremžu šķidrums tiek izspiests ārā, vienlaicīgi bremžu pedālim "noejot" līdz grīdai
Cilvēks B aizskrūvē skrūvi ciet
Cilvēks A atlaiž bremžu pedāli
Atkārtojam procesu.

Problēma ir tāda, ka priekšējam bremzēm šo ciklu var uztaisīt tikai vienu reizi. Ja uzreiz pēc tā, kad tiek atlaists bremžu pedālis, tas uzreiz tiek atkal spiests (lai atkal varētu skrūvēt vaļā atgaisošanas skrūvi utt.), tad pedālis uzreiz bez pretestības "aiziet līdz grīdai". Lai no tā izvairītos, vajag vienkārši mazliet pagaidīt.


edit: tikko ātri atradu netā, ka pastiprinātājs sastāv no divām daļām - laikam tās Tu biji domājis...

nē, viņš domāja - ūdens bija abos - vecajā, kas bija uz mašīnas un "jaunajā", ko paņēmi no šrota


"Jaunais" - tika pasūtīts pilnīgi jauns.

[ Šo ziņu laboja ATB, 19 Jan 2014, 23:12:20 ]

Offline
oskars11
19. Jan 2014, 23:12 #17045

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: bbrent.lv


19 Jan 2014, 23:03:36 Negantelis rakstīja:

19 Jan 2014, 22:49:51 seeingman rakstīja:

19 Jan 2014, 22:38:19 Negantelis rakstīja:
Tā viedie prāti. Kurš man pateiks ko es redzu skatoties šobrīd debesīs (varētu būt dienvidi+0,1 uz rietumu pusi), tur uz starptautiskās kosmosa stacijas metinātājs strādā vai?

screenshotu studijā



Man ar aci vai nobildēt. Tas taču ir hvz cik kilometrus tālu. Paskaties pa logu.
paskatijos pa savu logu, neko neredzu mosh uz ne to pusi skatos
Offline
JZ
19. Jan 2014, 23:20 #17046

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ATB,
kad B atskrūvē skrūvi, un A pedālis aiziet grīdā, tad skrūve ciet, A (pareizi) ir jāuzpumpē spiediens, un uzpumpēšana aizņems vairāk par vienu atlaišanu/piespiešanu, jāpumpē ir tikmēr, kamēr pedāli praktiski nevar iespiest vairs (nepiedarbinātai mašīnai)

jo tad, kad tu atskrūvē pie suporta skrūvi, galvenajais bremžu cil tiek "iztukšots", tb viss tā saturs tiek aizspiests pa caurulītēm prom un pa tevis atskrūvēto skrūvi iztek ārā, un, lai tas galvenais cil atkal uzpildītos, ir pedāli jāpumpē kamēr tas atkal ir ciets, tad tikai tu vari suporta skrūvei atkal klāt ķerties

kā es teicu - ja problēma tiek novērsta (tieši tagad, kad "sasalst" ar bremžu suporta sildīšanu (nevis pastiprinātāja vai vakuuma pretvārsta sildīšanu), tad jāskatās ir tieši tur, moš ūdens ticis zem piļņikiem/manžetes/cilindrīša, nesaprotu kadēļ vispār vakumņiks un galv bremžu cil bija jāaiztiek... ar visu veco varēji pārgaisot visus suportus, bet ar 2-3l litriem jaunas eļļas, lai sistēmā ieplūst pēc iespējas vairāk svaigas eļļas, un ja viss gaisojas, tad galvenais bremžu cil strādā...

[ Šo ziņu laboja JZ, 19 Jan 2014, 23:20:49 ]

Offline
arnijs_e39
19. Jan 2014, 23:34 #17047

Kopš: 14. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 707

Braucu ar: LI-92 , AB-55

Labsvakars,ir te kāds powerists, kurš nodarbojas ar skaidras naudas aizdevumiem? PM
Offline
ATB
19. Jan 2014, 23:34 #17048

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Vakuumņiks un galvenais tika mainīti dēļ to iespējamās nepilnīgās funkcionēšanas (auto ilgu laiku stāvēja nekustināts), bet ne saistībā ar tieši šo problēmu.

Liels paldies par informāciju - ir viela pārdomām.


Offline
Hawk
19. Jan 2014, 23:36 #17049

Kopš: 19. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 502

Braucu ar: ...

ja man rit beidzas TA, interneta panemu vienas dienas atlauju tad varu pec 00.00 aizbraukt no centra uz pardaugavu? vai ari var piesieties?
Offline
wanksta
19. Jan 2014, 23:44 #17050

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti


19 Jan 2014, 23:36:46 Hawk rakstīja:
ja man rit beidzas TA, interneta panemu vienas dienas atlauju tad varu pec 00.00 aizbraukt no centra uz pardaugavu? vai ari var piesieties?


Pa manam atļauja ir spēkā līdz 21:00
Offline
kukans1200
20. Jan 2014, 05:49 #17051

Kopš: 18. Jan 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 64

Braucu ar: 320 vanos

kurs zin kada varetu but problema,kad ziema skilot itka bembis tulit pieleks,bet noburbulo,noskaudas,bet nepielec. aizdedze cakarejas vai kaut kas ar degvielas sistemu ?
Offline
Alien666
20. Jan 2014, 08:03 #17052

Kopš: 10. Oct 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 280

Braucu ar: džipu


20 Jan 2014, 05:49:44 kukans1200 rakstīja:
kurs zin kada varetu but problema,kad ziema skilot itka bembis tulit pieleks,bet noburbulo,noskaudas,bet nepielec. aizdedze cakarejas vai kaut kas ar degvielas sistemu ?

kas ar svecēm?
Offline
kukans1200
20. Jan 2014, 08:34 #17053

Kopš: 18. Jan 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 64

Braucu ar: 320 vanos

sveces itka divi gadi atpakal ir mainitas.
Offline
Laoshi
20. Jan 2014, 08:44 #17054

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


19 Jan 2014, 23:12:38 oskars11 rakstīja:

19 Jan 2014, 23:03:36 Negantelis rakstīja:

19 Jan 2014, 22:49:51 seeingman rakstīja:

19 Jan 2014, 22:38:19 Negantelis rakstīja:
Tā viedie prāti. Kurš man pateiks ko es redzu skatoties šobrīd debesīs (varētu būt dienvidi+0,1 uz rietumu pusi), tur uz starptautiskās kosmosa stacijas metinātājs strādā vai?

screenshotu studijā



Man ar aci vai nobildēt. Tas taču ir hvz cik kilometrus tālu. Paskaties pa logu.
paskatijos pa savu logu, neko neredzu mosh uz ne to pusi skatos


Es to metināmo aparātu redzēju šorīt virs Juglas lidinamies, ja skatās no centra.
Offline
kukans1200
20. Jan 2014, 09:59 #17055

Kopš: 18. Jan 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 64

Braucu ar: 320 vanos


20 Jan 2014, 08:03:17 Alien666 rakstīja:

20 Jan 2014, 05:49:44 kukans1200 rakstīja:
kurs zin kada varetu but problema,kad ziema skilot itka bembis tulit pieleks,bet noburbulo,noskaudas,bet nepielec. aizdedze cakarejas vai kaut kas ar degvielas sistemu ?

kas ar svecēm?
sveces divi gadi atpakal mainitas var but aizdedzes spoles cakarejas
Offline
Laoshi
20. Jan 2014, 10:11 #17056

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


20 Jan 2014, 09:59:56 kukans1200 rakstīja:

20 Jan 2014, 08:03:17 Alien666 rakstīja:

20 Jan 2014, 05:49:44 kukans1200 rakstīja:
kurs zin kada varetu but problema,kad ziema skilot itka bembis tulit pieleks,bet noburbulo,noskaudas,bet nepielec. aizdedze cakarejas vai kaut kas ar degvielas sistemu ?

kas ar svecēm?
sveces divi gadi atpakal mainitas var but aizdedzes spoles cakarejas


Ja gaitā problemu nav ne aukstam ne siltam, tad aizdedzi liec mierā. Sveces pa 2 gadi var noiet 10k km un 100k km, pie 40k km tāpat ir veselīgi nomainīt.

Aizdzen kkur pie vada piemest, varbūt temperatūras datčiks/i melo un rāda -40 grādus
Offline
kukans1200
20. Jan 2014, 10:17 #17057

Kopš: 18. Jan 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 64

Braucu ar: 320 vanos


20 Jan 2014, 10:11:04 Laoshi rakstīja:

20 Jan 2014, 09:59:56 kukans1200 rakstīja:

20 Jan 2014, 08:03:17 Alien666 rakstīja:

20 Jan 2014, 05:49:44 kukans1200 rakstīja:
kurs zin kada varetu but problema,kad ziema skilot itka bembis tulit pieleks,bet noburbulo,noskaudas,bet nepielec. aizdedze cakarejas vai kaut kas ar degvielas sistemu ?

kas ar svecēm?
sveces divi gadi atpakal mainitas var but aizdedzes spoles cakarejas


Ja gaitā problemu nav ne aukstam ne siltam, tad aizdedzi liec mierā. Sveces pa 2 gadi var noiet 10k km un 100k km, pie 40k km tāpat ir veselīgi nomainīt.

Aizdzen kkur pie vada piemest, varbūt temperatūras datčiks/i melo un rāda -40 grādus

kur tad,lai dzen vietejie kompjuteristi nevar pieslegties pie mana kompja uz cetram vietam dzinu un neviens netiek klat dzinejam
Offline
rabbit
20. Jan 2014, 10:19 #17058

Kopš: 03. Jan 2010

No: Gulbene

Ziņojumi: 244

Braucu ar: f11 530xd

Tātad problēma sekojoša, aizslēdzu ciet durvis un nevarēju vairs atslēgt(signalizācijas nav un pults arī)Izdevās tikt iekšā caur bagāžnieku, bet durvis tāpat nav iespējams atvērt pat ar puļķiem nevar, mēģināju atvienot akumulatoru un zv moduli bet bez izmaiņām.Cik lasīju tad tas skaitās arrest mode(deadlock). Varbūt kāds gudrāks cilvēks zin kā dabūt vaļā ? Auto e34
zv bilde
zv bilde 2
Offline
PiRX
20. Jan 2014, 10:52 #17059

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1287

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli

Kāpēc nevari atslēgt?
Offline
rabbit
20. Jan 2014, 10:56 #17060

Kopš: 03. Jan 2010

No: Gulbene

Ziņojumi: 244

Braucu ar: f11 530xd


20 Jan 2014, 10:52:18 PiRX rakstīja:
Kāpēc nevari atslēgt?

nav ne jausmas, nevar pagriezt atslēgu un viss , esmu mēģinājis abas durvis šofera pusē vispār nevar pagriezt, pasažiera pusē var pagfriezt paccelot rokturi bet nesledzas vala tapat.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo