Online

Pašreiz BMWPower skatās 233 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
JDS
29. Jun 2016, 22:27 #17001

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


29 Jun 2016, 22:20:50 @Gachaans rakstīja:

29 Jun 2016, 22:16:13 @enimaals rakstīja:

29 Jun 2016, 21:04:05 @wanksta rakstīja:

29 Jun 2016, 14:44:16 @enimaals rakstīja:
Iesakiet kur sagāzēt bmw r6 dzinēju.
Bet tiešām labi, bez līkrocības un kur viņu normāli noregulē un nedeg check endźins.
Kā mainītos patēriņš 3.0i?
Ir jēga?
kopš pagājušās reizes, kad šo jautāji, nekas nav mainījies, bet uzlicis tāpat neesi

Biju nobriedis pie koijota dzīt.
Bet 2 vai 3 pm atnāca ka labāk nevajagot
Hvz


es arī biju nobriedis dzīt pie koijota, bet viens cilvēks kas nenodarbojas ar gāzēšanu pastāstīja tādu interesantu lietu, ka koijots nevar lielāko daļu auto pie kompja pierubīt, jo viņam vnk nav pie kā pierubīt. un ar pieslēgšanos gāzes kompja vien, kvalitatīvai uzstādīšanai ir par maz. + viens gāzinieks izstāstīja argumentēti, ko koijots dara nepareizi

Vinja labaakaa diagnostika ir mineeshana!

ilmaars, pastaastiisi kur probleema gaazei?

[ Šo ziņu laboja JDS, 29 Jun 2016, 22:28:27 ]

Offline
shuttle
29. Jun 2016, 22:41 #17002

Kopš: 28. Feb 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 309

Braucu ar:


29 Jun 2016, 22:27:46 @JDS rakstīja:

29 Jun 2016, 22:20:50 @Gachaans rakstīja:

29 Jun 2016, 22:16:13 @enimaals rakstīja:

29 Jun 2016, 21:04:05 @wanksta rakstīja:

29 Jun 2016, 14:44:16 @enimaals rakstīja:
Iesakiet kur sagāzēt bmw r6 dzinēju.
Bet tiešām labi, bez līkrocības un kur viņu normāli noregulē un nedeg check endźins.
Kā mainītos patēriņš 3.0i?
Ir jēga?
kopš pagājušās reizes, kad šo jautāji, nekas nav mainījies, bet uzlicis tāpat neesi

Biju nobriedis pie koijota dzīt.
Bet 2 vai 3 pm atnāca ka labāk nevajagot
Hvz


es arī biju nobriedis dzīt pie koijota, bet viens cilvēks kas nenodarbojas ar gāzēšanu pastāstīja tādu interesantu lietu, ka koijots nevar lielāko daļu auto pie kompja pierubīt, jo viņam vnk nav pie kā pierubīt. un ar pieslēgšanos gāzes kompja vien, kvalitatīvai uzstādīšanai ir par maz. + viens gāzinieks izstāstīja argumentēti, ko koijots dara nepareizi

Vinja labaakaa diagnostika ir mineeshana!

ilmaars, pastaastiisi kur probleema gaazei?

Pzc, gazi tak pēdējo reiz izmantoja koncentrācijas nometnēs un vilcienu vagonos.
Offline
Laoshi
29. Jun 2016, 22:42 #17003

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Runājot par Koijotu, esmu viņu ieteicis, kad vajag ātri un lēti. Tie droti uz gāzi iet, ir daži gļuki, bet saimnieks nav autopidars un diezgan daudz brauc, viņam pajāt.
Offline
Laoshi
29. Jun 2016, 22:43 #17004

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


29 Jun 2016, 22:41:54 @shuttle rakstīja:
Pzc, gazi tak pēdējo reiz izmantoja koncentrācijas nometnēs un vilcienu vagonos.


Klau, tu taču biji vatenis, es saprotu tavu satraukumu par friču audzināšanas metodēm
Offline
enimaals
29. Jun 2016, 22:44 #17005

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:


29 Jun 2016, 21:13:41 @dzuris rakstīja:
Vinam nav tas x5 3.0 spainis edishen bomzhpaket?

Paràdi ar ko tu brauc interneta oligarh
Offline
wanksta
29. Jun 2016, 22:47 #17006

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7370

Braucu ar: muti

Man viss kārtībā ar lpgpower propānu, darbs akurāts, cena laba, sūdzību nav

Bet fakts, ka visiem vienmēr tāpat nekad nebūs labi ne tur, ne citur.
Offline
martinels
29. Jun 2016, 22:47 #17007

Kopš: 21. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 856

Braucu ar: priekšu pa priekšu

Jātaisa balsošana, paši par sevi balsot nevar utt. bet nu nez vai būs rezultāts...

Randomā izvilku, kas topikā figurē:
Vecais (Liepāja)
Uudensputns
Koijotss (LPGPower+)
Xtreme21 (Motoring Jelgava)
BMW-Valcha
Heinrihs
Balticlpg (Sigulda)
Autonams
Offline
shuttle
29. Jun 2016, 22:48 #17008

Kopš: 28. Feb 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 309

Braucu ar:


29 Jun 2016, 22:43:50 @Laoshi rakstīja:

29 Jun 2016, 22:41:54 @shuttle rakstīja:
Pzc, gazi tak pēdējo reiz izmantoja koncentrācijas nometnēs un vilcienu vagonos.


Klau, tu taču biji vatenis, es saprotu tavu satraukumu par friču audzināšanas metodēm

Ja nemaldos tu esi Latvijā dzimis žīds, kurš ir mantojis gāzes gēnu no tēvoča Ādolfa.
Offline
enimaals
29. Jun 2016, 22:54 #17009

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:


29 Jun 2016, 21:19:14 @Laoshi rakstīja:
Nu sešus podus kvalitatīvi propanizēt būs ap 1k eināru. Varbūt tad cilvēks saprata, ka gāze bojā dzinēju, smird utt

Jà, heinrihà uzlikt nosu ir 980e manam auto.ar pieslēgumu obd utt.
Noss var smirdēt,vai bojà dzinēju teikt nemàcèšu,bet čakarèties ar patstāvīgām sprauslu maiņām,degošiem čekiem utt gan negribas.

Offline
ilmars4998
29. Jun 2016, 23:03 #17010

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28

@JDS, nu man sanāca sūdiga pieredze ar gžētu auto.

1) kā bija kāda problēma, servis saka sataisi gāzi
2) aizdzenu pie gāzinieka, tas saka ka ar gāzi vis ok, vaina citur.
3) servisā saku, ka ar gāzi viss ok, meklējiet vainu, bet šie pie sava - gāze. karoče vairāk sanāca prāta čakarēšana, lieka laika un naudas tērēšana, tāpat vainu neatradu. auto pārdevu un uz gāzi pat visū neskatos.

īsi sakot, ar gāzētiem drotiem reti kurš grib sipties. tas no mans pieredzes.

[ Šo ziņu laboja ilmars4998, 29 Jun 2016, 23:05:30 ]

Offline
kkas
29. Jun 2016, 23:27 #17011

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9331

Braucu ar: Alfu

vnk bija tāds šrots, ka visi kratījās vaļā kā velns no krusta
vispār kā paveicas ar auto un meistariem, degvielas veids nav svarīgs. katram sava naudas bedre tuvāka
Offline
Reinis_m
29. Jun 2016, 23:27 #17012

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee


29 Jun 2016, 22:47:53 @martinels rakstīja:
Jātaisa balsošana, paši par sevi balsot nevar utt. bet nu nez vai būs rezultāts...

Randomā izvilku, kas topikā figurē:
Vecais (Liepāja)
Uudensputns
Koijotss (LPGPower+)
Xtreme21 (Motoring Jelgava)
BMW-Valcha
Heinrihs
Balticlpg (Sigulda)
Autonams


Lai varētu kaut kā nobalsot, vajadzētu būt izmantojušam visu šo pakalpojumus, vēlams uz vienādiem auto.

Varu pateikt, ka Vecais un Valcha ir man līdzējuši ar vērtīgu padomu, kas viņiem dod karmas punktus un visu cieņu.

Pie Koijota ir sagāzēts viens auto, viss ir ok, tikai man liekas sveces bišķi par melnu un varbūt grbētos mazāku patēriņu, tāpat arī viņš palīdzēja palaist cita meistara liktu iekārtu gadījumā, ko visi citi manis apzvanītie (kādi 5-10) uzskatīja par bezcerīgu - uz veca Subāra ar monošprici. Par ko arī liels paldies.
Offline
Shkodists
30. Jun 2016, 06:56 #17013

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


29 Jun 2016, 23:03:30 @ilmars4998 rakstīja:
@JDS, nu man sanāca sūdiga pieredze ar gžētu auto.

1) kā bija kāda problēma, servis saka sataisi gāzi
2) aizdzenu pie gāzinieka, tas saka ka ar gāzi vis ok, vaina citur.
3) servisā saku, ka ar gāzi viss ok, meklējiet vainu, bet šie pie sava - gāze. karoče vairāk sanāca prāta čakarēšana, lieka laika un naudas tērēšana, tāpat vainu neatradu. auto pārdevu un uz gāzi pat visū neskatos.

īsi sakot, ar gāzētiem drotiem reti kurš grib sipties. tas no mans pieredzes.

Nevar nepiekrist, ka uzliekot gāzi, problēmu gadījumā diagnostika biku sarežģījas. Taču tādā gadījumā ir būtiski, lai arī gāzenieks ir pietiekami zinošs ne tikai par savu gāzes uzparikti. Ja gāzenieks saka, ka ar gāzi viss kārtībā problēma citur, un nevar pateikt, kas viņaprāt jāpaskatās, tad nafig tādu gāzenieku. Pēc manas pieredzes Vecais pateiks konkrēti, ko vajag paskatīties. Viņš man arī veica precīzu interneta diagnostiku pēc tam, kad viens gāzes vīrs bija pie kompja piemetis un pateicis pilnīgi greizi. Tā kā nav jēgas nolikt gāzi kā degvielas veidu. Gāzes veiksmes stāsts=labs gāzes meistars+nenojāts auto+neskops un rūpīgs auto īpašnieks
Offline
JDS
30. Jun 2016, 07:57 #17014

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


29 Jun 2016, 23:03:30 @ilmars4998 rakstīja:
@JDS, nu man sanāca sūdiga pieredze ar gžētu auto.

1) kā bija kāda problēma, servis saka sataisi gāzi
2) aizdzenu pie gāzinieka, tas saka ka ar gāzi vis ok, vaina citur.
3) servisā saku, ka ar gāzi viss ok, meklējiet vainu, bet šie pie sava - gāze. karoče vairāk sanāca prāta čakarēšana, lieka laika un naudas tērēšana, tāpat vainu neatradu. auto pārdevu un uz gāzi pat visū neskatos.

īsi sakot, ar gāzētiem drotiem reti kurš grib sipties. tas no mans pieredzes.

Gaaze jau tieshaam nebuus pie vainas tam, ka tur kur remonteejies, straadaa liikrochi.
Atruna vainiiga gaaze,parasti ir tiem tirkskjenes paveelniekiem kas vienkaarshi konkreeto situcaaciju/defektu nemaak salabot

P.s. laba gaazes iekaarta, laba uzstaadiishana maksaa diezgan, bet es ietiktu labaak saakumaa samaksaat vairaak nekaa peectammociities, ka smird, neiet u.t.t. un tad ir tie stasti kaada gaaze ir suuds

[ Šo ziņu laboja JDS, 30 Jun 2016, 07:59:50 ]

Offline
Shkodists
30. Jun 2016, 08:43 #17015

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


30 Jun 2016, 07:57:03 @JDS rakstīja:

29 Jun 2016, 23:03:30 @ilmars4998 rakstīja:
@JDS, nu man sanāca sūdiga pieredze ar gžētu auto.

1) kā bija kāda problēma, servis saka sataisi gāzi
2) aizdzenu pie gāzinieka, tas saka ka ar gāzi vis ok, vaina citur.
3) servisā saku, ka ar gāzi viss ok, meklējiet vainu, bet šie pie sava - gāze. karoče vairāk sanāca prāta čakarēšana, lieka laika un naudas tērēšana, tāpat vainu neatradu. auto pārdevu un uz gāzi pat visū neskatos.

īsi sakot, ar gāzētiem drotiem reti kurš grib sipties. tas no mans pieredzes.

Gaaze jau tieshaam nebuus pie vainas tam, ka tur kur remonteejies, straadaa liikrochi.
Atruna vainiiga gaaze,parasti ir tiem tirkskjenes paveelniekiem kas vienkaarshi konkreeto situcaaciju/defektu nemaak salabot

P.s. laba gaazes iekaarta, laba uzstaadiishana maksaa diezgan, bet es ietiktu labaak saakumaa samaksaat vairaak nekaa peectammociities, ka smird, neiet u.t.t. un tad ir tie stasti kaada gaaze ir suuds

Es pat teiktu, ka ir jēga piemaksāt 600 - 700EUR un uzlikt 5.paaudzi. Protams, ja ar auto ir plānots braukāt vairāk kā 2 gadus. Jā, ir iespēja ieberzties par 400EUR, ja sūknis nojūk, taču var aizmirst par apkopēm un gāzes smaku. Iet arī labāk.
Offline
JDS
30. Jun 2016, 08:47 #17016

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


30 Jun 2016, 08:43:07 @Shkodists rakstīja:

30 Jun 2016, 07:57:03 @JDS rakstīja:

29 Jun 2016, 23:03:30 @ilmars4998 rakstīja:
@JDS, nu man sanāca sūdiga pieredze ar gžētu auto.

1) kā bija kāda problēma, servis saka sataisi gāzi
2) aizdzenu pie gāzinieka, tas saka ka ar gāzi vis ok, vaina citur.
3) servisā saku, ka ar gāzi viss ok, meklējiet vainu, bet šie pie sava - gāze. karoče vairāk sanāca prāta čakarēšana, lieka laika un naudas tērēšana, tāpat vainu neatradu. auto pārdevu un uz gāzi pat visū neskatos.

īsi sakot, ar gāzētiem drotiem reti kurš grib sipties. tas no mans pieredzes.

Gaaze jau tieshaam nebuus pie vainas tam, ka tur kur remonteejies, straadaa liikrochi.
Atruna vainiiga gaaze,parasti ir tiem tirkskjenes paveelniekiem kas vienkaarshi konkreeto situcaaciju/defektu nemaak salabot

P.s. laba gaazes iekaarta, laba uzstaadiishana maksaa diezgan, bet es ietiktu labaak saakumaa samaksaat vairaak nekaa peectammociities, ka smird, neiet u.t.t. un tad ir tie stasti kaada gaaze ir suuds

Es pat teiktu, ka ir jēga piemaksāt 600 - 700EUR un uzlikt 5.paaudzi. Protams, ja ar auto ir plānots braukāt vairāk kā 2 gadus. Jā, ir iespēja ieberzties par 400EUR, ja sūknis nojūk, taču var aizmirst par apkopēm un gāzes smaku. Iet arī labāk.

Ar ceturto nekas nesmird un iet arii taa kaa jaaiet starpiiba konkreeti man sanaaktu 1100eur vai ir veerts
Offline
PICOVSKIS
30. Jun 2016, 09:51 #17017

Kopš: 17. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 188

Braucu ar: 848

Pie LPGpower esmu sagāzējis divus auto:

pirms diviem gadiem sagāzēju Hyundai Coupe '08, ripo kā nākas, nekas nesmird, jaudas starpība braucot benzīns/gāze nav, viss ir bumbās tik ir veiktas divas apkopes un 1x pieliets vārstu eļļošanas bačoks, patēriņš +/- visu laiku vienāds, nekur nekas nešip prātu.

pirms divām nedēļam sagāzēju x-type '02, 3.0, turpat, sākumā viss bija ok, precīzāk tagad arī ir ok, bet pēc nedēļas braukšanas, iedegās check engine lampa, interesanti ir tas, ka viņa ieslēdzās un izslēdzās, aizvedu pie viņiem, čalis teica, ka ir ķip problēma ar benzīna spiediena devēju, ieslēdzot benzīnu, sākās maza raustīšanās, kas beidzās noslāpšanu un lai to novērstu var uzlikt uzparikti 40-50 eur, un tad problem solved. hvz, parikti neuzliku, engine lampa šad tad ieslēdzās/izslēdzās, bet tagad starpība starp braukšanu uz gāzi/benzīnu vairāk nav novērojama.

moš, ja čakarēs prātu kko vajadzēs uz ziemu vajadzēs kko domāt/darīt!

p.s vispār moš kādam tā ir bijis un ir kāds ieteikums?
p.s.s esmu dzirdējis, ka citreiz tā vnk ir un tas ir normāli, ka tā lampa mirgo, bet nu hvz..

[ Šo ziņu laboja PICOVSKIS, 30 Jun 2016, 10:30:04 ]

Offline
Shkodists
30. Jun 2016, 10:58 #17018

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


30 Jun 2016, 08:47:45 @JDS rakstīja:

30 Jun 2016, 08:43:07 @Shkodists rakstīja:

30 Jun 2016, 07:57:03 @JDS rakstīja:

29 Jun 2016, 23:03:30 @ilmars4998 rakstīja:
@JDS, nu man sanāca sūdiga pieredze ar gžētu auto.

1) kā bija kāda problēma, servis saka sataisi gāzi
2) aizdzenu pie gāzinieka, tas saka ka ar gāzi vis ok, vaina citur.
3) servisā saku, ka ar gāzi viss ok, meklējiet vainu, bet šie pie sava - gāze. karoče vairāk sanāca prāta čakarēšana, lieka laika un naudas tērēšana, tāpat vainu neatradu. auto pārdevu un uz gāzi pat visū neskatos.

īsi sakot, ar gāzētiem drotiem reti kurš grib sipties. tas no mans pieredzes.

Gaaze jau tieshaam nebuus pie vainas tam, ka tur kur remonteejies, straadaa liikrochi.
Atruna vainiiga gaaze,parasti ir tiem tirkskjenes paveelniekiem kas vienkaarshi konkreeto situcaaciju/defektu nemaak salabot

P.s. laba gaazes iekaarta, laba uzstaadiishana maksaa diezgan, bet es ietiktu labaak saakumaa samaksaat vairaak nekaa peectammociities, ka smird, neiet u.t.t. un tad ir tie stasti kaada gaaze ir suuds

Es pat teiktu, ka ir jēga piemaksāt 600 - 700EUR un uzlikt 5.paaudzi. Protams, ja ar auto ir plānots braukāt vairāk kā 2 gadus. Jā, ir iespēja ieberzties par 400EUR, ja sūknis nojūk, taču var aizmirst par apkopēm un gāzes smaku. Iet arī labāk.

Ar ceturto nekas nesmird un iet arii taa kaa jaaiet starpiiba konkreeti man sanaaktu 1100eur vai ir veerts

Pie lieliem mīnusiem trubas paliek cietas un ir tendence nedaudz gāzei iet garām.Protams, pievelkot homutus, smaka pazūd. Smaku gan parasti jūt ļoti minimāli un tikai ārpusē.
Nu gāja arī ar 4.paaudzi labi. Taču man bija iespēja salīdzināt 4.paaudzi un 5.paaudzi uz identiskiem motoriem. Jūtami labāk iet ar 5.paaudzi. Uz benzīna abi gāja vienādi.
Finansiāli laikam jau 4.paaudze būs izdevīgāka, bet es tāpat balsoju par 5., jo ar vienu auto braucu pietiekami ilgi, lai to starpību baigi nejustu.
Offline
sergis15
30. Jun 2016, 11:03 #17019

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu

man 4 paaudze, iebraucu servī, panesās bazars par gāzes iekārtām.
šis saka, bail ka dirsā kāds ieliks, smird un tt.
es saku, nu iebraucu pie tevis, jūti ka smird?
šis nē, a tev gāze, es jā!
viņš, ai man būtu bail.
es saku, tev karsēt sviru pie degvielas bākas un trubas nav bail, bet no gāzes tev ir bail

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
kexxx
30. Jun 2016, 12:11 #17020

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


30 Jun 2016, 09:51:06 @PICOVSKIS rakstīja:
Pie LPGpower esmu sagāzējis divus auto:

pirms diviem gadiem sagāzēju Hyundai Coupe '08, ripo kā nākas, nekas nesmird, jaudas starpība braucot benzīns/gāze nav, viss ir bumbās tik ir veiktas divas apkopes un 1x pieliets vārstu eļļošanas bačoks, patēriņš +/- visu laiku vienāds, nekur nekas nešip prātu.

pirms divām nedēļam sagāzēju x-type '02, 3.0, turpat, sākumā viss bija ok, precīzāk tagad arī ir ok, bet pēc nedēļas braukšanas, iedegās check engine lampa, interesanti ir tas, ka viņa ieslēdzās un izslēdzās, aizvedu pie viņiem, čalis teica, ka ir ķip problēma ar benzīna spiediena devēju, ieslēdzot benzīnu, sākās maza raustīšanās, kas beidzās noslāpšanu un lai to novērstu var uzlikt uzparikti 40-50 eur, un tad problem solved. hvz, parikti neuzliku, engine lampa šad tad ieslēdzās/izslēdzās, bet tagad starpība starp braukšanu uz gāzi/benzīnu vairāk nav novērojama.

moš, ja čakarēs prātu kko vajadzēs uz ziemu vajadzēs kko domāt/darīt!

p.s vispār moš kādam tā ir bijis un ir kāds ieteikums?
p.s.s esmu dzirdējis, ka citreiz tā vnk ir un tas ir normāli, ka tā lampa mirgo, bet nu hvz..


Cik noprotams, problēma ir ar degvielas spiediena devēja kļūdu- uz gāzes tiek atslēgtas beņas sprauslas, benz spiediens pieaug virs normas un benzīna ecu iemet kļūdu. Risina to ar emulatoru.
Hvz, ja tā būtu manam auto, tad es to risinātu, besī degošs check...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo