Online
Pašreiz BMWPower skatās 183 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto eksotika LV ielās
Autors | Ziņojums |
smudo | 09. Jul 2023, 20:27 |
#1701
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
09 Jul 2023, 20:02:25 @CP17 rakstīja:
Ferrari ir lielākā peļņas marža uz vienu auto no masu ražotājiem - krietni apsteidz pat Porsche - tas 488 Spider īpašnieks nemaz neapjauš, ka ir krietni pārmaksājis! | Offline | | |
Deivid | 09. Jul 2023, 20:43 |
#1702
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
09 Jul 2023, 20:27:31 @smudo rakstīja:
Ferrari ir lielākā peļņas marža uz vienu auto no masu ražotājiem - krietni apsteidz pat Porsche - tas 488 Spider īpašnieks nemaz neapjauš, ka ir krietni pārmaksājis!
You sunk his battleship!
Pieņemu ka es braucis ar abiem un tas ir gaumes jautājums, bet abstrahējoties no cenas un pieejamības. Ko izvēlētos Porsche entuziasts - GT3 atmo vai GT2 turbo ceļu ? Es protams esmu atmofēras fans, to netaisos noliegt un man liekas ka GT3 ir "tīrāks" prieks ar savu 9k rpm, bet ko domā tie kas šos var atļauties un pērk priekam? | Offline | | |
Karavs | 09. Jul 2023, 20:45 |
#1703
|
| Kopš: 05. Apr 2019
Ziņojumi: 511
Braucu ar:
| Tas kā skaita matemātiku....par Retail to Ferrari salonā mietpilsonis nevar iegūt, līdzīgi kā Rolex. Tomēr līdz Liepājai reālā dzīvē ātrāk neaizbrauksi .... pievienotā vērtība nav proporcionāla cenai. Bet ja ir lieka nauda, Vajag sevi palutināt, kapā līdzi ņemt nav nepieciešams ...jebkuram Ferrari ir Skaņa, nevis blenderis kā 911 | Offline | | |
daticho | 09. Jul 2023, 21:02 |
#1704
|
| Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
|
09 Jul 2023, 20:27:31 @smudo rakstīja:
09 Jul 2023, 20:02:25 @CP17 rakstīja:
Ferrari ir lielākā peļņas marža uz vienu auto no masu ražotājiem - krietni apsteidz pat Porsche - tas 488 Spider īpašnieks nemaz neapjauš, ka ir krietni pārmaksājis!
Nu nu, Porsche, tieši sport kāriem ari nav nekāda mazā marža | Offline | | |
Samsasi | 09. Jul 2023, 21:27 |
#1705
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4572
Braucu ar:
|
09 Jul 2023, 20:27:31 @smudo rakstīja:
09 Jul 2023, 20:02:25 @CP17 rakstīja:
Ferrari ir lielākā peļņas marža uz vienu auto no masu ražotājiem - krietni apsteidz pat Porsche - tas 488 Spider īpašnieks nemaz neapjauš, ka ir krietni pārmaksājis!
jaa, lai nepārmaksātu, vajag to ferrari pašam uztaisīt.... kā tas leitis no puķika
| Offline | | |
JDS | 09. Jul 2023, 22:23 |
#1706
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10961
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
09 Jul 2023, 15:51:53 @Karavs rakstīja:
Dzīvē vienmēr ir opcija izdarīt izvēles. Piemēram, šajā gadījumā vari izvēlēties pirkt vai nepirkt porsche. Izvēloties nepirkt, netiksi arī appists un varēsi neapbižoties tik ļoti.
Nedomāju 'afists' kategorijās, nav jau rumbula. Pērkot pulksteni par teiksim 20k būs kļūdaini cerēt nopirkt sekundi precīzāku laiku, kā tam par 5k...pārmaksājam par kaut ko citu, nevis pamatfunkciju....ar 911 līdzīgi
Var drukaat kaut 5x garaakus palagus. Bet es jau mineeju, nav naudas, rakstaas iisaak
Viss ko tu nespeej atljauties, nav automaatiski slikts. | Offline | | |
smudo | 09. Jul 2023, 22:30 |
#1707
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
09 Jul 2023, 20:43:20 @Deivid rakstīja:
09 Jul 2023, 20:27:31 @smudo rakstīja:
Ferrari ir lielākā peļņas marža uz vienu auto no masu ražotājiem - krietni apsteidz pat Porsche - tas 488 Spider īpašnieks nemaz neapjauš, ka ir krietni pārmaksājis!
You sunk his battleship!
Pieņemu ka es braucis ar abiem un tas ir gaumes jautājums, bet abstrahējoties no cenas un pieejamības. Ko izvēlētos Porsche entuziasts - GT3 atmo vai GT2 turbo ceļu ? Es protams esmu atmofēras fans, to netaisos noliegt un man liekas ka GT3 ir "tīrāks" prieks ar savu 9k rpm, bet ko domā tie kas šos var atļauties un pērk priekam?
Es nevaru atļauties kā hobijauto GT3. Ja varētu par hobijauto iztērēt 200k EUR, tad būtu nopircis 992 GT3 touring manuāli. Esmu braucis ar 992 GT3 pa BSK - ļoti ātrs auto un labs fun factor. Zinu tikai vienu cilvēku LV, kam bija GT2 un kas, ja nemaldos, tika braukts arī pa trasi - pēc nedēļas būs kārtējā trases diena, kur viņš arī būs - pajautāšu viņa domas par GT2 vs GT3. Kopā Latvijā tika pārdoti tikai daži GT2 (jo to sāka ražot pašās 991.2 modeļa dzīves cikla beigās un tika saražots neliels skaits šo auto). Atsaucoties uz internetu, GT2 (Precizējums: ar GT2 es vienmēr domāju 991.2 GT2 RS, jo cita GT2 Porsche sen nav bijis) ir jūtami ātrāks par GT3 un ātrāks arī par jaunu GT3RS ātrās trasēs, bet ir ļoti "nervozs" auto braucot uz limita un prasa labas prasmes no vadītāja. [ Šo ziņu laboja smudo, 09 Jul 2023, 23:13:29 ] | Offline | | |
rr94 | 09. Jul 2023, 22:39 |
#1708
|
| Kopš: 14. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 588
Braucu ar: 7k rpm
|
09 Jul 2023, 22:30:15 @smudo rakstīja:
09 Jul 2023, 20:43:20 @Deivid rakstīja:
09 Jul 2023, 20:27:31 @smudo rakstīja:
Ferrari ir lielākā peļņas marža uz vienu auto no masu ražotājiem - krietni apsteidz pat Porsche - tas 488 Spider īpašnieks nemaz neapjauš, ka ir krietni pārmaksājis!
You sunk his battleship!
Pieņemu ka es braucis ar abiem un tas ir gaumes jautājums, bet abstrahējoties no cenas un pieejamības. Ko izvēlētos Porsche entuziasts - GT3 atmo vai GT2 turbo ceļu ? Es protams esmu atmofēras fans, to netaisos noliegt un man liekas ka GT3 ir "tīrāks" prieks ar savu 9k rpm, bet ko domā tie kas šos var atļauties un pērk priekam?
Es nevaru atļauties kā hobijauto GT3. Ja varētu par hobijauto iztērēt 200k EUR, tad būtu nopircis 992 GT3 touring manuāli. Esmu braucis ar 992 GT3 pa BSK - ļoti ātrs auto un labs fun factor. Zinu tikai vienu cilvēku LV, kam bija GT2 un kas, ja nemaldos, tika braukts arī pa trasi - pēc nedēļas būs kārtējā trases diena, kur viņš arī būs - pajautāšu viņa domas par GT2 vs GT3. Kopā Latvijā tika pārdoti tikai daži GT2 (jo to sāka ražot pašās 991.2 modeļa dzīves cikla beigās un tika saražots neliels skaits šo auto). Atsaucoties uz internetu, GT2 ir jūtami ātrāks par GT3 un ātrāks arī par jaunu GT3RS ātrās trasēs, bet ir ļoti "nervozs" auto braucot uz limita un prasa labas prasmes no vadītāja.
Nejauciet GT2 ar GT2 RS . | Offline | | |
|
Destructo | 10. Jul 2023, 10:28 |
#1709
|
| Kopš: 06. Sep 2005
Ziņojumi: 457
Braucu ar: B O R S C H E
|
09 Jul 2023, 20:27:31 @smudo rakstīja:
09 Jul 2023, 20:02:25 @CP17 rakstīja:
Ferrari ir lielākā peļņas marža uz vienu auto no masu ražotājiem - krietni apsteidz pat Porsche - tas 488 Spider īpašnieks nemaz neapjauš, ka ir krietni pārmaksājis!
Kā Porsche fanbojs: Ferrari 488 10 gadus vecais dizains imo ir viens no viņu visu laiku labākajiem un dizaina ziņa Porsche pretī kko likt ir grūti | Offline | | |
GirtzB | 10. Jul 2023, 11:02 |
#1710
|
| Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
07 Jul 2023, 11:11:38 @V.I.P. rakstīja:
by the way, jāatzīst, ka neesmu gana iedziļinājies, bet pēc kāda principa viņi mētā tos nosaukumus: GT3, GT3RS, GT2, GT2RS?
jo varētu likties, ka GT3 jābūt "labākam/dārgākam" par GT2, bet, pēc Tava ziņojuma augstāk, saprotu, ka GT2RS varēs ēst tos GT3RS brokastīs.
Saknes nosaukumiem ir autosporta klašu nosaukumos 90-to vidū, kad vēl 993 sportoja
GT-1 augstākās klases šosejas auto tas ko pašlaik sauc par LMH toreiz McLaren F1, Porsche 911 GT1, CLk-GTR u.c.
GT-2 "sērijveida" sporta auto augstākā klase. Prosche 993 GT-2 pēc būtības bij iztukšots RWD 993turbo ar aero elementiem.
GT-3 ieviesa vēlāk pavisam jau rūpnieciski ražoti sporta auto
GT-4 vēl vienu klasi zemāki un lētāki/standartizētāki sporta auto.
Tādēļ arī GT-1 ir bijuši tikai 993/996, GT-2 sākās ar 993 paaudzi, GT-3 sākās ar 996, pirms tam kopš 70-tajiem GT-3 vietā bija Carrera RS/CS/RS/RS...
GT-4 ieviesa Cayman un Boxteram attiecīgi atvieglināto versiju nosauca par spyder. [ Šo ziņu laboja GirtzB, 10 Jul 2023, 11:03:49 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
JDS | 10. Jul 2023, 11:07 |
#1711
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10961
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
10 Jul 2023, 10:28:11 @Destructo rakstīja:
09 Jul 2023, 20:27:31 @smudo rakstīja:
09 Jul 2023, 20:02:25 @CP17 rakstīja:
Ferrari ir lielākā peļņas marža uz vienu auto no masu ražotājiem - krietni apsteidz pat Porsche - tas 488 Spider īpašnieks nemaz neapjauš, ka ir krietni pārmaksājis!
Kā Porsche fanbojs: Ferrari 488 10 gadus vecais dizains imo ir viens no viņu visu laiku labākajiem un dizaina ziņa Porsche pretī kko likt ir grūti
Ferrari ir ljoti skaisti, to nenoliegsi | Offline | | |
smudo | 10. Jul 2023, 14:27 |
#1712
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
10 Jul 2023, 10:28:11 @Destructo rakstīja:
09 Jul 2023, 20:27:31 @smudo rakstīja:
09 Jul 2023, 20:02:25 @CP17 rakstīja:
Ferrari ir lielākā peļņas marža uz vienu auto no masu ražotājiem - krietni apsteidz pat Porsche - tas 488 Spider īpašnieks nemaz neapjauš, ka ir krietni pārmaksājis!
Kā Porsche fanbojs: Ferrari 488 10 gadus vecais dizains imo ir viens no viņu visu laiku labākajiem un dizaina ziņa Porsche pretī kko likt ir grūti
Aptuveni 10 gadi vecs dizains ir 458, ja neko nejaucu, tad naca 488 un aktualais ir F8 Tributo (ja vel nav nonemts no razosanas). Man no siem visiem dizaina zina vislabak patik 488 Pista un F8 Tributo, lai gan ari 488 un 458 dzive labi izskatas.
Mid engine supercar gandriz vienmer izskatisies labak par 4 vietigu sportscars | Offline | | |
Destructo | 10. Jul 2023, 17:23 |
#1713
|
| Kopš: 06. Sep 2005
Ziņojumi: 457
Braucu ar: B O R S C H E
|
10 Jul 2023, 14:27:45 @smudo rakstīja:
10 Jul 2023, 10:28:11 @Destructo rakstīja:
09 Jul 2023, 20:27:31 @smudo rakstīja:
09 Jul 2023, 20:02:25 @CP17 rakstīja:
Ferrari ir lielākā peļņas marža uz vienu auto no masu ražotājiem - krietni apsteidz pat Porsche - tas 488 Spider īpašnieks nemaz neapjauš, ka ir krietni pārmaksājis!
Kā Porsche fanbojs: Ferrari 488 10 gadus vecais dizains imo ir viens no viņu visu laiku labākajiem un dizaina ziņa Porsche pretī kko likt ir grūti
Aptuveni 10 gadi vecs dizains ir 458, ja neko nejaucu, tad naca 488 un aktualais ir F8 Tributo (ja vel nav nonemts no razosanas). Man no siem visiem dizaina zina vislabak patik 488 Pista un F8 Tributo, lai gan ari 488 un 458 dzive labi izskatas.
Mid engine supercar gandriz vienmer izskatisies labak par 4 vietigu sportscars
Sorry uz ātro uz aci nepamanīju, jā domāju 458 skatoties uz 488 dibenu | Offline | | |
CP17 | 10. Jul 2023, 23:53 |
#1714
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Šitas gan ir
[ Šo ziņu laboja CP17, 11 Jul 2023, 00:11:05 ]
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
JDS | 11. Jul 2023, 00:26 |
#1715
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10961
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| Shis noteikt nav skaistaakais Ferrari, taads pats kropliitis kaa peedeejaa Corvette. Ir daaaaaudz smukaaki ferrari, gandriiz visi | Offline | | |
CP17 | 11. Jul 2023, 00:32 |
#1716
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Nu es ne par vizuālo, es par parametriem un to, ka viņš ir 3mēnešus svaigs.
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
|
smudo | 11. Jul 2023, 12:42 |
#1717
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
11 Jul 2023, 00:26:12 @JDS rakstīja:
Shis noteikt nav skaistaakais Ferrari, taads pats kropliitis kaa peedeejaa Corvette. Ir daaaaaudz smukaaki ferrari, gandriiz visi
Sakotnejo man ari dizains paris rakursos skita samocits, bet dzive izskatas loti labi! Sis bija pirms 2 nedelam uz Bikerniekiem atbraucis, bet pa trasi nebrauca. Sis ir srandarta modelis, kas lielakas valstis jagaida loti ilgi (ap 2 gadi), bet sis konkretais auto ir pie EE Ferrari dilera pirkts. Bazite sakas no 350k un ekstras var salikt vel pa 100-150k, ja lauj valu iztelei. Sis konkretais gan ir tuvak base, bet auto ir super atrs un vadas labi![ Šo ziņu laboja smudo, 11 Jul 2023, 12:44:38 ] | Offline | | |
Dambergs | 11. Jul 2023, 13:54 |
#1718
|
| Kopš: 15. May 2002
Ziņojumi: 803
Braucu ar: M3 CSL; Macan, dažādi Nissan, Hyundai, Skoda, Bentley, McLaren, Aston Martin un Lamborghini
| Informācijai - EE nav oficiālā Ferrari dīlera
11 Jul 2023, 12:42:52 @smudo rakstīja:
11 Jul 2023, 00:26:12 @JDS rakstīja:
Shis noteikt nav skaistaakais Ferrari, taads pats kropliitis kaa peedeejaa Corvette. Ir daaaaaudz smukaaki ferrari, gandriiz visi
Sakotnejo man ari dizains paris rakursos skita samocits, bet dzive izskatas loti labi! Sis bija pirms 2 nedelam uz Bikerniekiem atbraucis, bet pa trasi nebrauca. Sis ir srandarta modelis, kas lielakas valstis jagaida loti ilgi (ap 2 gadi), bet sis konkretais auto ir pie EE Ferrari dilera pirkts. Bazite sakas no 350k un ekstras var salikt vel pa 100-150k, ja lauj valu iztelei. Sis konkretais gan ir tuvak base, bet auto ir super atrs un vadas labi!
| Offline | | |
JDS | 11. Jul 2023, 14:16 |
#1719
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10961
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| eiropaa diezgan daudzkur vinji staav stokaa paardoshanaa
Dziive reaali padomaaju saakumaa, kaa taa ir corvette [ Šo ziņu laboja JDS, 11 Jul 2023, 14:17:42 ] | Offline | | |
Mizx | 11. Jul 2023, 14:32 |
#1720
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
|
11 Jul 2023, 14:16:42 @JDS rakstīja:
eiropaa diezgan daudzkur vinji staav stokaa paardoshanaa
Dziive reaali padomaaju saakumaa, kaa taa ir corvette
Tas fakts, Corvette savu vēsturisko dizainu pazaudējusi. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo
|