Online

Pašreiz BMWPower skatās 183 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Audio, video un multimēdiju forums

Tēma: Auto eksotika LV ielās

AutorsZiņojums
smudo
09. Jul 2023, 20:27 #1701

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


09 Jul 2023, 20:02:25 @CP17 rakstīja:



Ferrari ir lielākā peļņas marža uz vienu auto no masu ražotājiem - krietni apsteidz pat Porsche - tas 488 Spider īpašnieks nemaz neapjauš, ka ir krietni pārmaksājis!
Offline
Deivid
09. Jul 2023, 20:43 #1702

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


09 Jul 2023, 20:27:31 @smudo rakstīja:
Ferrari ir lielākā peļņas marža uz vienu auto no masu ražotājiem - krietni apsteidz pat Porsche - tas 488 Spider īpašnieks nemaz neapjauš, ka ir krietni pārmaksājis!


You sunk his battleship!

Pieņemu ka es braucis ar abiem un tas ir gaumes jautājums, bet abstrahējoties no cenas un pieejamības. Ko izvēlētos Porsche entuziasts - GT3 atmo vai GT2 turbo ceļu ? Es protams esmu atmofēras fans, to netaisos noliegt un man liekas ka GT3 ir "tīrāks" prieks ar savu 9k rpm, bet ko domā tie kas šos var atļauties un pērk priekam?
Offline
Karavs
09. Jul 2023, 20:45 #1703

Kopš: 05. Apr 2019

Ziņojumi: 511

Braucu ar:

Tas kā skaita matemātiku....par Retail to Ferrari salonā mietpilsonis nevar iegūt, līdzīgi kā Rolex. Tomēr līdz Liepājai reālā dzīvē ātrāk neaizbrauksi .... pievienotā vērtība nav proporcionāla cenai. Bet ja ir lieka nauda, Vajag sevi palutināt, kapā līdzi ņemt nav nepieciešams ...jebkuram Ferrari ir Skaņa, nevis blenderis kā 911
Offline
daticho
09. Jul 2023, 21:02 #1704

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


09 Jul 2023, 20:27:31 @smudo rakstīja:

09 Jul 2023, 20:02:25 @CP17 rakstīja:



Ferrari ir lielākā peļņas marža uz vienu auto no masu ražotājiem - krietni apsteidz pat Porsche - tas 488 Spider īpašnieks nemaz neapjauš, ka ir krietni pārmaksājis!


Nu nu, Porsche, tieši sport kāriem ari nav nekāda mazā marža
Offline
Samsasi
09. Jul 2023, 21:27 #1705

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4572

Braucu ar:


09 Jul 2023, 20:27:31 @smudo rakstīja:

09 Jul 2023, 20:02:25 @CP17 rakstīja:



Ferrari ir lielākā peļņas marža uz vienu auto no masu ražotājiem - krietni apsteidz pat Porsche - tas 488 Spider īpašnieks nemaz neapjauš, ka ir krietni pārmaksājis!



jaa, lai nepārmaksātu, vajag to ferrari pašam uztaisīt.... kā tas leitis no puķika
Offline
JDS
09. Jul 2023, 22:23 #1706

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


09 Jul 2023, 15:51:53 @Karavs rakstīja:


Dzīvē vienmēr ir opcija izdarīt izvēles. Piemēram, šajā gadījumā vari izvēlēties pirkt vai nepirkt porsche. Izvēloties nepirkt, netiksi arī appists un varēsi neapbižoties tik ļoti.


Nedomāju 'afists' kategorijās, nav jau rumbula. Pērkot pulksteni par teiksim 20k būs kļūdaini cerēt nopirkt sekundi precīzāku laiku, kā tam par 5k...pārmaksājam par kaut ko citu, nevis pamatfunkciju....ar 911 līdzīgi

Var drukaat kaut 5x garaakus palagus. Bet es jau mineeju, nav naudas, rakstaas iisaak
Viss ko tu nespeej atljauties, nav automaatiski slikts.
Offline
smudo
09. Jul 2023, 22:30 #1707

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


09 Jul 2023, 20:43:20 @Deivid rakstīja:

09 Jul 2023, 20:27:31 @smudo rakstīja:
Ferrari ir lielākā peļņas marža uz vienu auto no masu ražotājiem - krietni apsteidz pat Porsche - tas 488 Spider īpašnieks nemaz neapjauš, ka ir krietni pārmaksājis!


You sunk his battleship!

Pieņemu ka es braucis ar abiem un tas ir gaumes jautājums, bet abstrahējoties no cenas un pieejamības. Ko izvēlētos Porsche entuziasts - GT3 atmo vai GT2 turbo ceļu ? Es protams esmu atmofēras fans, to netaisos noliegt un man liekas ka GT3 ir "tīrāks" prieks ar savu 9k rpm, bet ko domā tie kas šos var atļauties un pērk priekam?


Es nevaru atļauties kā hobijauto GT3. Ja varētu par hobijauto iztērēt 200k EUR, tad būtu nopircis 992 GT3 touring manuāli. Esmu braucis ar 992 GT3 pa BSK - ļoti ātrs auto un labs fun factor. Zinu tikai vienu cilvēku LV, kam bija GT2 un kas, ja nemaldos, tika braukts arī pa trasi - pēc nedēļas būs kārtējā trases diena, kur viņš arī būs - pajautāšu viņa domas par GT2 vs GT3. Kopā Latvijā tika pārdoti tikai daži GT2 (jo to sāka ražot pašās 991.2 modeļa dzīves cikla beigās un tika saražots neliels skaits šo auto). Atsaucoties uz internetu, GT2 (Precizējums: ar GT2 es vienmēr domāju 991.2 GT2 RS, jo cita GT2 Porsche sen nav bijis) ir jūtami ātrāks par GT3 un ātrāks arī par jaunu GT3RS ātrās trasēs, bet ir ļoti "nervozs" auto braucot uz limita un prasa labas prasmes no vadītāja.

[ Šo ziņu laboja smudo, 09 Jul 2023, 23:13:29 ]

Offline
rr94
09. Jul 2023, 22:39 #1708

Kopš: 14. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 588

Braucu ar: 7k rpm


09 Jul 2023, 22:30:15 @smudo rakstīja:

09 Jul 2023, 20:43:20 @Deivid rakstīja:

09 Jul 2023, 20:27:31 @smudo rakstīja:
Ferrari ir lielākā peļņas marža uz vienu auto no masu ražotājiem - krietni apsteidz pat Porsche - tas 488 Spider īpašnieks nemaz neapjauš, ka ir krietni pārmaksājis!


You sunk his battleship!

Pieņemu ka es braucis ar abiem un tas ir gaumes jautājums, bet abstrahējoties no cenas un pieejamības. Ko izvēlētos Porsche entuziasts - GT3 atmo vai GT2 turbo ceļu ? Es protams esmu atmofēras fans, to netaisos noliegt un man liekas ka GT3 ir "tīrāks" prieks ar savu 9k rpm, bet ko domā tie kas šos var atļauties un pērk priekam?


Es nevaru atļauties kā hobijauto GT3. Ja varētu par hobijauto iztērēt 200k EUR, tad būtu nopircis 992 GT3 touring manuāli. Esmu braucis ar 992 GT3 pa BSK - ļoti ātrs auto un labs fun factor. Zinu tikai vienu cilvēku LV, kam bija GT2 un kas, ja nemaldos, tika braukts arī pa trasi - pēc nedēļas būs kārtējā trases diena, kur viņš arī būs - pajautāšu viņa domas par GT2 vs GT3. Kopā Latvijā tika pārdoti tikai daži GT2 (jo to sāka ražot pašās 991.2 modeļa dzīves cikla beigās un tika saražots neliels skaits šo auto). Atsaucoties uz internetu, GT2 ir jūtami ātrāks par GT3 un ātrāks arī par jaunu GT3RS ātrās trasēs, bet ir ļoti "nervozs" auto braucot uz limita un prasa labas prasmes no vadītāja.


Nejauciet GT2 ar GT2 RS .
Offline
Destructo
10. Jul 2023, 10:28 #1709

Kopš: 06. Sep 2005

Ziņojumi: 457

Braucu ar: B O R S C H E


09 Jul 2023, 20:27:31 @smudo rakstīja:

09 Jul 2023, 20:02:25 @CP17 rakstīja:



Ferrari ir lielākā peļņas marža uz vienu auto no masu ražotājiem - krietni apsteidz pat Porsche - tas 488 Spider īpašnieks nemaz neapjauš, ka ir krietni pārmaksājis!


Kā Porsche fanbojs: Ferrari 488 10 gadus vecais dizains imo ir viens no viņu visu laiku labākajiem un dizaina ziņa Porsche pretī kko likt ir grūti
Offline
GirtzB
10. Jul 2023, 11:02 #1710

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


07 Jul 2023, 11:11:38 @V.I.P. rakstīja:
by the way, jāatzīst, ka neesmu gana iedziļinājies, bet pēc kāda principa viņi mētā tos nosaukumus: GT3, GT3RS, GT2, GT2RS?

jo varētu likties, ka GT3 jābūt "labākam/dārgākam" par GT2, bet, pēc Tava ziņojuma augstāk, saprotu, ka GT2RS varēs ēst tos GT3RS brokastīs.

Saknes nosaukumiem ir autosporta klašu nosaukumos 90-to vidū, kad vēl 993 sportoja
GT-1 augstākās klases šosejas auto tas ko pašlaik sauc par LMH toreiz McLaren F1, Porsche 911 GT1, CLk-GTR u.c.
GT-2 "sērijveida" sporta auto augstākā klase. Prosche 993 GT-2 pēc būtības bij iztukšots RWD 993turbo ar aero elementiem.
GT-3 ieviesa vēlāk pavisam jau rūpnieciski ražoti sporta auto
GT-4 vēl vienu klasi zemāki un lētāki/standartizētāki sporta auto.

Tādēļ arī GT-1 ir bijuši tikai 993/996, GT-2 sākās ar 993 paaudzi, GT-3 sākās ar 996, pirms tam kopš 70-tajiem GT-3 vietā bija Carrera RS/CS/RS/RS...
GT-4 ieviesa Cayman un Boxteram attiecīgi atvieglināto versiju nosauca par spyder.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 10 Jul 2023, 11:03:49 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
JDS
10. Jul 2023, 11:07 #1711

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


10 Jul 2023, 10:28:11 @Destructo rakstīja:

09 Jul 2023, 20:27:31 @smudo rakstīja:

09 Jul 2023, 20:02:25 @CP17 rakstīja:



Ferrari ir lielākā peļņas marža uz vienu auto no masu ražotājiem - krietni apsteidz pat Porsche - tas 488 Spider īpašnieks nemaz neapjauš, ka ir krietni pārmaksājis!


Kā Porsche fanbojs: Ferrari 488 10 gadus vecais dizains imo ir viens no viņu visu laiku labākajiem un dizaina ziņa Porsche pretī kko likt ir grūti

Ferrari ir ljoti skaisti, to nenoliegsi
Offline
smudo
10. Jul 2023, 14:27 #1712

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


10 Jul 2023, 10:28:11 @Destructo rakstīja:

09 Jul 2023, 20:27:31 @smudo rakstīja:

09 Jul 2023, 20:02:25 @CP17 rakstīja:



Ferrari ir lielākā peļņas marža uz vienu auto no masu ražotājiem - krietni apsteidz pat Porsche - tas 488 Spider īpašnieks nemaz neapjauš, ka ir krietni pārmaksājis!


Kā Porsche fanbojs: Ferrari 488 10 gadus vecais dizains imo ir viens no viņu visu laiku labākajiem un dizaina ziņa Porsche pretī kko likt ir grūti


Aptuveni 10 gadi vecs dizains ir 458, ja neko nejaucu, tad naca 488 un aktualais ir F8 Tributo (ja vel nav nonemts no razosanas). Man no siem visiem dizaina zina vislabak patik 488 Pista un F8 Tributo, lai gan ari 488 un 458 dzive labi izskatas.

Mid engine supercar gandriz vienmer izskatisies labak par 4 vietigu sportscars
Offline
Destructo
10. Jul 2023, 17:23 #1713

Kopš: 06. Sep 2005

Ziņojumi: 457

Braucu ar: B O R S C H E


10 Jul 2023, 14:27:45 @smudo rakstīja:

10 Jul 2023, 10:28:11 @Destructo rakstīja:

09 Jul 2023, 20:27:31 @smudo rakstīja:

09 Jul 2023, 20:02:25 @CP17 rakstīja:



Ferrari ir lielākā peļņas marža uz vienu auto no masu ražotājiem - krietni apsteidz pat Porsche - tas 488 Spider īpašnieks nemaz neapjauš, ka ir krietni pārmaksājis!


Kā Porsche fanbojs: Ferrari 488 10 gadus vecais dizains imo ir viens no viņu visu laiku labākajiem un dizaina ziņa Porsche pretī kko likt ir grūti


Aptuveni 10 gadi vecs dizains ir 458, ja neko nejaucu, tad naca 488 un aktualais ir F8 Tributo (ja vel nav nonemts no razosanas). Man no siem visiem dizaina zina vislabak patik 488 Pista un F8 Tributo, lai gan ari 488 un 458 dzive labi izskatas.

Mid engine supercar gandriz vienmer izskatisies labak par 4 vietigu sportscars


Sorry uz ātro uz aci nepamanīju, jā domāju 458 skatoties uz 488 dibenu
Offline
CP17
10. Jul 2023, 23:53 #1714

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Šitas gan ir

[ Šo ziņu laboja CP17, 11 Jul 2023, 00:11:05 ]



-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
JDS
11. Jul 2023, 00:26 #1715

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Shis noteikt nav skaistaakais Ferrari, taads pats kropliitis kaa peedeejaa Corvette. Ir daaaaaudz smukaaki ferrari, gandriiz visi
Offline
CP17
11. Jul 2023, 00:32 #1716

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Nu es ne par vizuālo, es par parametriem un to, ka viņš ir 3mēnešus svaigs.

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
smudo
11. Jul 2023, 12:42 #1717

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


11 Jul 2023, 00:26:12 @JDS rakstīja:
Shis noteikt nav skaistaakais Ferrari, taads pats kropliitis kaa peedeejaa Corvette. Ir daaaaaudz smukaaki ferrari, gandriiz visi


Sakotnejo man ari dizains paris rakursos skita samocits, bet dzive izskatas loti labi! Sis bija pirms 2 nedelam uz Bikerniekiem atbraucis, bet pa trasi nebrauca. Sis ir srandarta modelis, kas lielakas valstis jagaida loti ilgi (ap 2 gadi), bet sis konkretais auto ir pie EE Ferrari dilera pirkts. Bazite sakas no 350k un ekstras var salikt vel pa 100-150k, ja lauj valu iztelei. Sis konkretais gan ir tuvak base, bet auto ir super atrs un vadas labi!

[ Šo ziņu laboja smudo, 11 Jul 2023, 12:44:38 ]

Offline
Dambergs
11. Jul 2023, 13:54 #1718

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 803

Braucu ar: M3 CSL; Macan, dažādi Nissan, Hyundai, Skoda, Bentley, McLaren, Aston Martin un Lamborghini

Informācijai - EE nav oficiālā Ferrari dīlera


11 Jul 2023, 12:42:52 @smudo rakstīja:

11 Jul 2023, 00:26:12 @JDS rakstīja:
Shis noteikt nav skaistaakais Ferrari, taads pats kropliitis kaa peedeejaa Corvette. Ir daaaaaudz smukaaki ferrari, gandriiz visi


Sakotnejo man ari dizains paris rakursos skita samocits, bet dzive izskatas loti labi! Sis bija pirms 2 nedelam uz Bikerniekiem atbraucis, bet pa trasi nebrauca. Sis ir srandarta modelis, kas lielakas valstis jagaida loti ilgi (ap 2 gadi), bet sis konkretais auto ir pie EE Ferrari dilera pirkts. Bazite sakas no 350k un ekstras var salikt vel pa 100-150k, ja lauj valu iztelei. Sis konkretais gan ir tuvak base, bet auto ir super atrs un vadas labi!
Offline
JDS
11. Jul 2023, 14:16 #1719

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

eiropaa diezgan daudzkur vinji staav stokaa paardoshanaa
Dziive reaali padomaaju saakumaa, kaa taa ir corvette

[ Šo ziņu laboja JDS, 11 Jul 2023, 14:17:42 ]

Offline
Mizx
11. Jul 2023, 14:32 #1720

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


11 Jul 2023, 14:16:42 @JDS rakstīja:
eiropaa diezgan daudzkur vinji staav stokaa paardoshanaa
Dziive reaali padomaaju saakumaa, kaa taa ir corvette
Tas fakts, Corvette savu vēsturisko dizainu pazaudējusi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo